Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



EFSANE-SEMİH29 Haziran 2009 Pazartesi 11:06:14
SİZE DEMİŞTİM MURAT VE FORTESLAYI KAALE ALMAYIN DİYE:)))ORTADA KUYU VAR YANDAN GEÇ HEEE ÇOK GÜLDÜM ARİF ABİ:))))SICAKLAR TÜRKİYEYE GİRMEDEN UZAYA YÜKSELİP TEKRAR DÜNYAYA İNİP BALKANLARDAN DEVAM EDECEK ORDANDA ORTA AVRUPAYA DEMEK İSTEDİ GALİBA:::)))
  ..

tahmin-akdeniz29 Haziran 2009 Pazartesi 03:06:14
arkadaşım ankara da sıcaklık 30 a yakın ve çoğunlukla seyredior.sadece yağış olunca sıcaklıklar düşüverior. bu da her yer için geçerli ki temmuzla beraber yağışlar azalacakdır.kaldı ki yağış yokken bu mevsimde üşümeniz imkansızdır.gece bile olsa zor...mesela ıspartada bu gece 12 e düşdü sıcaklık çnkü aşırı yağış vardı.haliyle sokakda üşünüyordu ama normal bir gece sıcaklık 15 in altına inmiyor ki genellikle 18-19 civarlarında oluyor.bu yüzden gece bile üşümek zor...ama ağustos ayından itibaren ankarayıda içine alan iç anadolu,iç ege,göller yöresi ve orta karadenizde konveksiyonel yağışların yeniden artması ve yağışların normallerin üstünde olması beklenmektedir...(kaynak IRI modelleri)
  ..

golfstream28 Haziran 2009 Pazar 23:06:58
yaw bunlar tesbih tanesi gibi dizildi önce murteza murat efendi sonra al kuponu ver karayı nalkapon şimdide fortesla artık kesinlikle inandımki bunlar tamamen ortalığı karıştırmak için saatlerce düşünüp acaba ne yazsam diye hergün plan yapıyorlardır moderatörün deiği gib artık ciddiye bile almayın alın birini vurun 2sine bunların elliniz kaldırmaya bile değmez bence bulara ama dedim ya böyleleri olacakki form şenlensin heyacanlansın yoksa harbiden tadı cıkmıyor sizler bana bırakın bunları cok severim bu işlerle uğraşmayı
  ..

ariftarif28 Haziran 2009 Pazar 23:06:39
Fortesla kardeşim Ankara'da sıcaklıklar hafta boyu 30-35 derece aralığındaydı bugün ise 30 dereceye yakın seyretti. Sen şimdi bu durumda tişort bile zor giyiliyor dersen birkaç ihtimal ortaya çıkıyor. Ya kansızlık gibi bir sağlık sorunun var ya sen de Murat gibi ortamı germeye uğraşıyorsun yada anormallik bizde. Başka bir mantıklı seçenek varsa onu da sen söyle. Orta Avrupa ve Balkanlar kavrulacaksa bu sıcaklar bizi nasıl olup teğet geçecek bunu da bir açıklarsan sevinirdim. Basra ve Kuzey Afrika zaten sıcak Balkanlar ve Orta Avrupa da kavrulacaksa ortada kuyu var yandan geç gibi bir durum mu ortaya çıkacak acaba? Bu yazın normallerde geçeceğini savunan biri aşırı sıcakların kuzeye çıkamayacağını bilmeli ve değerlendirmelerini de ona göre yapmalı ki biraz ciddiyeti olsun. Yani Balkanlar ve Orta Avrupa'yı da yazın normal geçeceği yerler arasında gösterseydin daha mantıklı bir tahminde bulunmuş olurdun. Ayrıca kimsenin kudurduğu falan da yok Sağa sola sıçratmaktan, beni, efsaneyi ve bizim gibi düşünenleri tahrik etmenin nasıl bir getirisi var anlayamıyorum. Bu gibi kişileri mümkün olduğunca ciddiye almamaya gayret ediyorum. Acele etmeyin bakalım. Sabırla bekleyin. En azından eylül geldiğinde şayet söylediklerimizin çıkmadığını görürseniz işte o zaman konuşursunuz. Biz de sizleri gayet medeni bir şekilde tebrik ederiz...
  .. | http://www.havaturka.com (89)

golfstream28 Haziran 2009 Pazar 22:06:08
fortesla arkadaşa su ana kadar bir tartışmaya girmedim ama bu yaz kavurucu olamayacak kavurulacak yerlerin balkanlar ve orta avrupa olacağını söylediki işte kendimce o zaman dedimki bu yazın en serinve yağışlı geçmesi gereken bu bölgeler için buralar kavurma olacak diyorsa tek kelime bence kendisine cevap bile vermeyin çünkü bu işten hiç ama hiç anlamadığı acıkca ortaya cıkmıstır sana iyi finaller fortesa yanlış meslek secmişşin yeni hayatında basarılar dilerim by byy golfstream
  ..

Fahri_Meteorolog28 Haziran 2009 Pazar 22:06:16
Bence hava durumlarını Arabistanı,Avrupayı takip ediyorsanız Londradan tutun avrupa ısındı ve kuveyt mesela 48 Cleri görüyor.Kış, bahar ve yaza girişte bol yağışlı geçmesi ve toprağın nemli oluşu nedeniyle,bolca kuzeyli akışlarla nispeten serin ve bol orajlı bir yazın başındayız.1997den sonra her yaz daha sıcak ve kurak oldu hatırladığım kadarıyla.Şu anki durum sadece yazı ötelenmesine neden olacaktır düşüncesindeyim eylül,ekim ve hatta kasım10lara kadar sıcakça ve kurakça günler görebiliriz.Ankara'da geçen yaz temmuz sonu ameliyat oldum ve çok iyi bilirim sıcaklık 38 Clerde dolaşıyordu! Avrupa kıtası ısındı ve depresyon doğuran saha illa ki zayıflayacaktır.Basra ab alanını 500 hpa ve yer kartında takip ediniz.O ısınma illa ki bize yönlenecektir.Lütfen meteorolojik parametreleri doğru yorumlayıp arkadaşlarımıza aktaralım.Yazın serin geçmesini hepimiz çok arzu ederiz.Ama gerçekler de var.Güneyimizde dünyanın en sıcak iki bölgesi var.Biri Basra diğeri Sahra! Serince günler ve afetsiz bereketli yaz yağmurları dilerim...
  alperzeybe..

Fortesla28 Haziran 2009 Pazar 20:06:18
Arkadaslar vızeler fınaller derken siteden uzun sure ayrı kaldım. goruyorum kı butun hazıran boyunca kavurucu sıcakları getıremeyenler hırslarından kudurmus temmuz agustos ıcın hatım ındırmeye baslamıslar. Neyse onlarınkıde temennı sonucta bakarsınız tutar. Staj ıcın 1 ay kadar artvin de olacagım anlayacagınız serınlıgıde yagmurada doyacagım. Ankara ve cevresı yerlede oturanlar uzulmesın yaz bunaltıcı olmayacak. Bazıları ıstedıgı kadar kudursun bu sene yaz kavurmayacak.Kavrulacak yerler balkanlar ve orta avrupa olacak. Bırılerıde belkı butun kıs tutmayan hayalı tahmınlerının ustune yazın da yuzustu kalınca utanırda bavulunu alır gıder. Kavrulacagız kavrulacagız dıye bagıranlar gelsın Ankaraya bugunde gorsunler tisort bıle gıyılmıyor. 21 senedır Ankarada yasayan bırı olarak gercekten Sıcak yazlar gordum ve buna dayanarak dıyorum kı bu yaz hıc de sıcak degıl. Hazıran bıttı ama hala konveksıyon yagısları olusuoyr. bu ne demek? demekkı yaz sıcak gecmıyor kı daha topraktakı nemı bıtırememıs. Sımdıye Ankaranın kavrulması lazımdı. Dıyecegım temmuz agustos da bazılarını fena halde kudurtacak. Kısa gırıstede sobada kestane pısırcez. anlayan anladı. saglıcakla kalın.
  ..

ariftarif27 Haziran 2009 Cumartesi 21:06:07
Modellere bakıyorum da nedense ben Basra'yı gayet coşkulu görüyorum. Ne dersin Murat efendi? Ben mi yanlış görüyorum yoksa???
  .. | http://www.havaturka.com (117)

golfstream27 Haziran 2009 Cumartesi 21:06:05
kaçıp gidenler listesi kabarıyor biri bu yaz at yarısına cok bahis oynadı kaybetti kuponları yatıramadan al karayı vur parayı dedi ben battım bittim dedi nalları aldı kuponu kaptırdı *** **** dağıttı çekip gitti diğeri sağa sola saldırdı bir şeyden anlamadığı halde kendini adam yerine koydu salladı durdu sonra bu zamana kadar saçma sapan yazılar yazarken işi yoktu ama nedense oda nalkapon gibi mevsimlik calışıyormus al parayı vur nalkaponunun yanına yazın işim var kışın gelirim dedi kaçıp gitti burda yorum yazan diğer arkadaşlar niye gitmiyor acaba çünkü diğer arkadaşların bir şeyin arkasına saklandıkları yok herşeyleri açık seçik ortada kaçmak için bahane arama murteza ben senin gibilerini ararım hep bu sitelerde ve uğraşmayıda cok severim murteza efendi hala gittim diyorsun arasıra sallıyorsun cokmu seviyorsun sallamayı murteza ya burda ol karsıma cık kaçıp gitme yada işin varsa bu sitelerde bir daha görünme ne dersin 7 gün sonra gazetelerde senin ismin cıkar o zaman keşke beni interpol arasaydı daha iyi olurdu diyeceğin günler olacak ben onlardan daha kötüyüm senle hep oynadım oyunun sonu geldi sırlar dünyası sona eriyor yakındaaa
  ..

GOLFSTREAM27 Haziran 2009 Cumartesi 21:06:54
modellere baktık temmuzla birlikte istanbul 30 c altı değil temmuzun ilk haftası sonları 33lere oturuyor ey murteza zaten senin baktığın model filan değil asma tablo ahahahazuahhahaha artık karar kaybettin kabul et
  ..

Asfalya27 Haziran 2009 Cumartesi 18:06:43
Ya Kardanadam,kar dedin serinliği buralara kadar geldi.valla karın gübreleme özelliği olduğunu bilmiyordum.öğrenmiş oldum.teşekkür ederim.21 haziran en uzun günleri geçtik.Temmuz 15-20sinden sonra bence geri sayım başlamıştır.İnşallah kışın bol bol kar yağar.Ama bu günlerde kavrulması gereken bizim izmirde,özellikle geceleri üşütecek kadar serin gidiyor.yine bu günlerde pencere kapalı yattığımı hiç hatılamazken,kapatıp yatıyoruz.Bu işte bir iş var.geç gelen yaz,geç gidecek diye beni korkutuyor.İnşallah yanılıyorumdur.
  ..

tugay27 Haziran 2009 Cumartesi 15:06:18
arkadaşım neye güvenerek söyledin onu meraak ettim bizimle dalga geçme
  tugay_34@h.. | http://gs_tugay@ hotmail.com (102)

murat27 Haziran 2009 Cumartesi 14:06:51
golf laf ebeliğini bırak modellere bak.
  ..

kardanadam3527 Haziran 2009 Cumartesi 14:06:13
30 şubat desen kesin inanırdım ama 26 - 28 şubat' a pek inanasım gelmedi...
  ..

ansızın çıkan27 Haziran 2009 Cumartesi 13:06:06
arkadaşlarrrrr nolursunuz bana inannın 26 ve 28 şubatta türkiyemizde mükemmel bir karyağışı olacak çokkkkkkk ama çokkkk ciddiyim sakın unutmayın 26şubat ve 28 şubat lütfen bana inanın yanılmayacaksızınız
Cevap:
:))))
  dsdgfasd.. | http://dsfsa (88)

kardanadam3527 Haziran 2009 Cumartesi 01:06:33
K A R :Dünya üzerinde bir bölgede, kar yağışı olma ihtimali, o bölgenin ekvatordan uzaklık ve deniz seviyesinden yüksekliği ile doğru orantılıdır. Buna rağmen ılıman bölgelerin kara iklimi görülen kısımlarında, ekvatordan uzaklık ve denizden yükseklik şartları yeterli durumda olmasa bile, kar yağışı görülür. Yapılan araştırmalarda bütün yağışların altı veya sekizde birinin kar olarak gerçekleştiği anlaşılmıştır. Karın, tarım toprağını koruması ve nemli tutmasında önemi büyüktür. Kar, yeryüzü ve yeraltı su rezervlerinin ana kaynağıdır.Kar, -8°C’de, bitkilerin üzerinde ince bir hava tabakası bırakarak, bu bölgeyi 0°C olacak şekilde örter. Kış boyunca toprak ve bitkileri donmaktan koruyan kar, ilkbaharda sıcaklığın artmasıyla eriyerek nehirlere ulaşır. Ayrıca kışın yağan ve dörtte üçü üst kısımlarda kalan kar, yaz kuraklığına karşı da toprağı ve bitkileri korumuş olur. Karda bulunan amonyak, kar erimesiyle birlikte toprakta kalır. Bu amonyak, azot bakterileri tarafından kalsiyum nitrat gibi azot tuzlarına çevrilerek bitkilerin azot ihtiyacını karşılar
  ..

golfstream26 Haziran 2009 Cuma 17:06:56
sistemciyi ağzından düşürmediğine göre bu sistemcnini seninle ne alıp veremediği var doğrusu anlamadım aranızda kalsın ıp numaraları hikayesne bayagı takılmısın sen acaba chatlerd e dolaşırken agzından sistemcinin arifin princen yüzüne söyleyemediğini burda gerck nikini kimliğini değiştirerek burdamı söylemek istiyorsun onlar bence hiç olmazsa bu konuda dürüst kendileri cıkar arkadaşlarımdan duyduğuma göre ne alıp vermiyeceği varsa karsılıklı konusurlarmış ama senin gibi adi serefiszlerin yaptıkları gibi önce chatlerine girip yüzlerine gülüp burada arkasından söylemediğini bırakmayan karektersiz birinede bu sitede tanıştılar buda iiy oldu senin gibi zibidiyede bu karekter yakısrdı iddiaya gelince kaybettiğin belli salak ne iddiası kaldı ortalıkta temmuz 30larla başlıyor ayrıca nalkaponu ağzından düşürmediğine göre nalkaponda sen olabilrsin ne tesadüfkü oda cekip gitti zoru görünce nedense onunda işi cıktı gitti kışa kadar yokmuş merak etme yakında başka bir serefsiz niki bulup karsıma cıkarsın senin gibileri cok gördü bu siteler kendin ettin kendin buldun baksana muhatabın bile kalmadı cünkü asılsız attığın iddialar kullandığın kelimelr seni yedi bitirdi dediğim gibi hadi gazla cabuk yoksa alnını karıstıracağım günler yakın defol git yürrü anca gidersin pis herif seni yıkanda gel bir dahaki sefere etrafı pislatme birkez daha elimde burda oyuncak yaparım seni
  ..

murat26 Haziran 2009 Cuma 15:06:20
Golf saklanan biri varsa oda sensin. IP numarandan belli olmasaydı kimse bilemiyecekti senin sistemci olduğunu. öyle bir gecelik kaçamak sözlerine kargalar bile güler buna inansa inansa kadir inanır muhahaha. Sapıkların şahısın padişahısın sen. Kendini birşey sanıyorsun hiçbişey bilmiyosun ama ahkam kesiyosun utanmaz hava durumu sapığı seni. Kim olduğumu bilsen ne olacak. Rezilliklerin silinecekmi. Duyanda seni interpolde çalışıyor falan sanacak. Boşuna uğraşma beceremezsin her zamanki gibi. Bu yazın nasıl geçeceği iddaaları benim kazandığım şimdiden belli oldu. Daha önemli işlerim olduğu için bende nalkapon gibi kışa kadar yazı yazmıyacağım. Yazsamda tektük. Kendi çapınızda eğlenin siz. Belki bu arada ben yokken aklınız başınıza gelir. İyi günler.
  ..

mehmet eren26 Haziran 2009 Cuma 14:06:54
arif hocam veya uzman tahminciler şu sizin sitenizdede yayınladığınız IRI modellerinden hangisine bakıpta sibiryanın dominant veya etkili olup olmayacağını kestiriyorsunuz.basit ve anlaşılır bir dille açıklarsanız sevinirim.kolay gelsin.
Cevap:
Şimdiden bu konuda net birşey söyleyemiyoruz. Ağustos sonunda ocak şubat ve mart periyoduyla ilgili verilere bakacağız. Doğu Avrupa ve Rusya genelinde mevsim normalleri üzerinde sıcaklıklar beklenmiyorsa yani o bölgelerde pembe ve kırmızı renkler fazla değilse Sibirya yb. hakimiyetinden söz edebiliriz. Bunun tersi olursa o zaman da bu bize İzlanda ab hakimiyetini düşündürür. Tabii ki bunlar tamamen varsayım ve yüzeysel tahminler. Ayrıca günler geçtikçe o modellerde de revizeler yapılabiliyor ve tahminlerde değişimler olabiliyor...
  ..

smoochkin(seyithan)26 Haziran 2009 Cuma 10:06:31
arif hocam son zamanlarda doğuda meydana gelen seller anormal bi durummu en son hatırladığım kadarıyla 94 te de böyle bir yaz olmuştu iç ve kuzey bölgelerde hergün bir kaç kentte yoğun yağışlar sel yapıyordu hatta güneydeki sahil bölgelerinide yoğun yağışlar düşüyordu şimdi ise bu durum doğuda var anormal bişeymi bu yoksa herşey normalmi saygılar hocam
Cevap:
Kesinlikle anormal değil. Sıcak ve soğuk havanın nerede karşılaştığı önemli. Bu sene Doğu Anadolu üzerinde daha çok karşılaştığı için o bölgede daha yoğun yağışlar var. Yurdun batısında karşılaşsa bu kez de Trakya kesimi ve İç Ege'de benzer şekilde yoğun yağışlar olacaktır...
  kuskunum11.. | http://nemli_havalar@windowslive.com (88)

KAR_DELİSİ26 Haziran 2009 Cuma 02:06:43
asfalya haline şüküret gaziemire hiç yağmadı;) ah dmi ahh yine kandırdı kerata:)
  ..

tahmin-akdeniz25 Haziran 2009 Perşembe 20:06:17
bize gelen akdeniz kökenli ab ları engellemesinde nere genişlerse genişlesin sibirya be :d dominant olması bize yetiyor yağışları kesmessin bize yeter.bu arada herkes önümüzdeki kış sibiryayı nasıl olur diye tartışıyor ama ben azoruda çok merak ediyorum sonbahar ve kış da nasıl bir tablo ortaya koyacak...
  ..

asfalya25 Haziran 2009 Perşembe 19:06:53
Ateşleme ikinci bir emre kadar durduruldu.çünkü yaklaşık saat 16-17 arası yerleri hafifçe ıslatacak kadar bir yağış oldu.DMİ paçayı kurtardı benden ama ben hanımdan bakalım nasıl paçayı kurtarıcam.Sabahtan beri terliğin diğer tekini arıyor da:)
  ..

tugay25 Haziran 2009 Perşembe 19:06:01
arkadaşlar youmlarınızı çok beğeniyorum inşallah sibirya etkili olurda özlediğimiz kar yağışını alırızbirde bir sorum olacak bu kış için şöyle bi tahmin yolu olabilir mi yani sibirya basıncı hangi merkeze yerleşecek 2006 2008 hangi merkeze yerleşmişti bu sene hangi merkeze yerleşecekse o yıla bir benzerlik açısından belki yorum yapılabilir
Cevap:
Şimdiden bu konuda bir yorum yapmamız bilimsel olarak mümkün değil. Ağustos ayı IRI modellerinden önümüzdeki kışın hangi basınç sisteminin kontrolünde geçeceğini aşağı yukarı tesbit edebileceğiz ancak bunun bize etkisinin ne şekilde olacağı merkezin ne kadar ve nerelere doğru genişleyeceği çok daha sonra takriben aralık ayı içinde belli olacaktır...
  tugay_34@h.. | http://gs_tugay@ hotmail.com (88)

kardanadam35 25 Haziran 2009 Perşembe 18:06:37
EL NİNO!!:El Nino okyanus ve atmosfer arasındaki etkileşimin en önemli örneğidir.Bir El Nino yılında dünyadaki rüzgar sistemlerinin etkisi ile tropikal yağmurlar genellikle Endonezya üzerinden doğuya doğru yer değiştirirler. Jet Streamin yer değiştirmesi, fırtınalar ve musonlar, dünyanın bir çok bölgesinde mevsimlere bağlı olmayan hava olayları bir El Nino olayının olası etkileridir. Son olarak yaşanan 1997-1998 El Nino yılı 1997nin ilkbaharında başlamıştır. EL NİNO 10/20 yıl aralığında görülmektedir.Bu senenin EL NİNO Yılı olma olasılığı vardır ama kesin değildir. EL NİNO ülke coğrafyamızı direk etkileyen sistem değildir.Genelde Meksika ve Orta Amerika olduğu gibi Endonezya ve Pasifik çevresinde etkili olur.
  ..



golfstream25 Haziran 2009 Perşembe 16:06:50
efsane her sene böylleri cıkar dedim ya bunlar aylık yada 3 aylık yda mevsim sapıklarıdır onlar hep zoru gördünmü kaçar biizm gibiler dururlar sıra muuurrtezaadaa ahahahaha
  ..

asfalya25 Haziran 2009 Perşembe 15:06:46
Ahh Dmi Ahh!!..Hani bizim yağmur nereye gitti.?Yağmur-Mamur yok bizim buralarda yaw.terliği fırlattım ama sonra acıyıp deniz üzerinde imha ettim.hatta edremitte deniz kıyısında kafayı çeken iki vatandaş havada uçan terlik gördüklerini söylemişlerse de millete inandıramadıkarı gibi,bir güzel de zılgıt yemişler.bir dayak yemedikleri kalmış.:)valla ben de yerel basında okudum.onların yalancısıyım:)gündüz vakti olsaydı,terliğin altındaki Made in Asfalya yazısını,seri numarasını,hatta imal tarihini bile okuyabilirlerdi.:)..Ama bak böyle tutturmamaya devam ederlerse şayet:1000 üzerinden geri sayıma başladığım tahrip gücü daha yüksek"NALIN-1"füzemi bu sefer DMİ gen.Merkezine fırlatıcam..Akşam saat 18.05 e kadar benden mühlet:):):)
  ..

EFSANE-SEMİH25 Haziran 2009 Perşembe 09:06:57
GOLFSTREAM HAFİYE GİBİSN VESSELAM:))kendini yeterli bulmayanlar nick değiştirirler..görüşürüz nalkapon
  ..

tahmin-akdeniz25 Haziran 2009 Perşembe 02:06:39
temmuz ayı bu yıl en az yağış beklenen ay olup sıcaklıklar normallerin genel olarak yurt genelinde bir hayli üzerinde olacaktır.kuzey afrika ve basra üzerinden de gelecek sıcak ve bunaltıcı havalara hazırlıklı olunmalıdır.rüzgarın da genellikle bu ayda zaman zaman kuvvetli olmak üzere güneyden esmesi beklenmektedir.bu da nemi artıracak ve havayıda bir hayli bunaltacaktır...akdeniz ege güneydoğu ve iç anadolu bölgelerinde beklenen aşırı sıcaklara ve sıcak çarpmalarına da dikkat edilmelidir.marmara doğu anadolu ve karadeniz bölgelerinde de etkili sıcaklar görülecek olup istanbul gibi kentlerde bu ay içerisinde en azından 1-2 defa 40 dereceler görülebilir...
  ..

tahmin-akdeniz25 Haziran 2009 Perşembe 01:06:42
temmuz tahminlerine gelince temmuzun ilk haftası çok sıcak hava dalgası bizi bekliyor.güneydoğu da beklenen sıcaklıklar batman urfada 45 civarlarında olacak.bu dalgadan en çok etkilenen bölgeler doğu ve güneydoğu anadolu,akdeniz,iç anadolu,göller yöresi ve iç ege olacak.sıcak hava zamanla marmara ve kıyı egeyede gelecek ama özellikle marmara ve karadenizde coğrafi konum gereği diğer bölgeler kadar etkili olamayack.ama temmuz ilk haftası özellikle temmuzun 3-4 ünden sonraki birkaç gün güneydoğu 45-46 adana antalya mersin 42-43 izmir muğla aydın 41-42 ankara 39-40 istanbul 35-36 zaman zaman kısa süreliğinde olsa dahada üstü sıcaklıkları görecek.ısparta afyon konya çevreleride 36-37 derecelerde seyredecek.karadeniz ve doğu anadoludada sıcaklık 30 ve üstü seyredecek.nem oranıda kıyı kentlerde bir hayli yüksek olacak...bu sıcak periyotun temmuz ilk haftasından sonrada devam etme ve uzama ihtimali mevcuttur.
  ..

tahmin-akdeniz25 Haziran 2009 Perşembe 01:06:43
evet sibirya yb nin aktif olduğu bir yılın soğuk geçmemesi biraz zor çünkü sibirya nereye yayılırsa yayılsın aktif olduktan sonra avrupada kışlar genellikle soğuk geçiyor.yeterki kabuğunda kalmasın.ayrıca benim IRI nın bu modellerinde ilk farkettiğim sibiryanın orta ve doğu avrupa civarlarında biryerde olma durumu yani polonya romanya macaristan civarları ama ocak ve şubat tahminlerini görmeden bu değerlendirmeleri yapmak imknsız tabi
  ..

golfstream24 Haziran 2009 Çarşamba 20:06:58
baksana efsane murtezanın karekteri düzgünmüş murtezanın o yüzdenmi saklanıyor sence ne dersin millete camur atıp doğruluk dürüstlük abideliği yaparken kendisini niye acıklamıyor merak etmeyin tüm hızla arastırıyorum geçmişi az kaldı herkes öğrenecek yakında sonra chatlere bile girecek yüz kalmıyacak pisliğin ancak internet kafeler güvenli liman olacak onun için
  ..

golfstream24 Haziran 2009 Çarşamba 20:06:02
ahahahha bu nalkaponun gercek kimliğini açıklayacağım lafını duyup ortadan kaybolması ve kısa kadar yokum lafına cok güldüm su murteza muratıda bir açıklasak ne dersiniz sizce moderatör tatlılar göndereceğim size benden oldun serbetli serbetli al kuponu vur karayı al kaponu vur tokmağı ahaha
  ..

!!! esrarengiz tahminci NalkapoN !!!24 Haziran 2009 Çarşamba 17:06:11
Kışa kadar bana paydos.Kolay gelsin...
  ..

EFSANE-SEMİH24 Haziran 2009 Çarşamba 12:06:22
ARA NALKAPONU BUL KUPONUNUN KİM OLDUĞU UMRUMDA DEİL.ZATEN KARAKTERİNİ YETERLİ BULMAYANLAR KENDİLERINI GİZLERLER..
  ..

semih24 Haziran 2009 Çarşamba 11:06:09
gerçekten siteniz çok güzel bir şey sormak istiyorum şimdi sibirya etkili diyorsunuz peki sibiryanın dominantken kışa doğru pasifleşme olasılığı var mı
Cevap:
Sibirya termik bir yüksek basınçtır. Bu nedenle sadece kışın aktiftir. Yani Aralık-Mart sönemi dışında Sibirya yb varlığından sözetmek pek doğru değildir. Sibirya yb. bazı kışlar dominant olup çok geniş bir alanda etkili olup yurdumuzu etkileyebilirken bazı kışlarda ise dar bir alanda etkili olur ve böyle kışlarda aşırı soğuklar pek görülmez. Önümüzdeki kış sibirya yb.nin dominant olacağı henüz net değil. Bunun için daha çok erken. En azından ağustos modellerini beklemeliyiz. O tarihlerde yapılacak değerlendirmeler daha sağlıklı olacaktır ve yanılma payı düşecektir. IRI modelleri bizi mevsimlik tahminlerde pek yanıltmamıştır. %70-80 civarında isabet kaydetmektedirler.
  semih_41@h.. | http://aslankolik_semih@hotmail.com (89)

EFSANE-SEMİH24 Haziran 2009 Çarşamba 10:06:08
UMARIM EL-NİNO YILIDA OLUR BU YIL.SİBİRYA ZATEN OLACAK...DEMEKKİ GÖRÜLECEK OLAN YAĞIŞLAR NORMALDEN FAZLA OLACAK BUDA SİBİRYA HAKIMIYETINDEKI Bİ YIL İÇİN MUAZZAM OLURRRRRR
  ..

tahmin-akdeniz24 Haziran 2009 Çarşamba 01:06:39
allah allah bu nalkopon kim acaba merak ettim ama esaslı kendine güvenen biri olsa adamakıllı gerçek nick ile buraya yazardı.nese el nino konusunda arif beye katılıyorum uzun zamandır ne el nino ne de la nina yaşanmadı diye biliyorum.2007 karakterist olarak güneyin hakim olduğu bir yıldı ve özelikle üstümüzde kışın duran yb lar genellikle ılık ve kurak bir kış yaşattı bize.ama gerektiği zaman karda yağdı.istediğimiz kadar olmasada...herkesede gerçek nickleri ile burada yazmalarını öneriyorum.cnnde nickiniz ne ise buradada o olsun herkes sizi bilsin
  ..

ariftarif24 Haziran 2009 Çarşamba 00:06:02
Yaptığımız detaylı inceleme ve ip analizleri sonucunda esrarengiz tahminci nalkaponun gerçek kimliğini tesbit etmiş bulunuyoruz. Ancak deşifre etmeyeceğiz...
  .. | http://www.havaturka.com (91)

asfalya23 Haziran 2009 Salı 23:06:24
Ciyuvv,..graww..pow..pow..Kapoww..Aman asfalya,bu savaş senin savaşın değil..ciyüvv..!yaw burda postu deldiriciz imanıma..hmmm..bunlar vahşi batının iki düşman ailesi kepçe kulaklarla,İri burunlar..yine birbirlerine girmişler.ciyüvv..Allahtan kör nişancılar.deldikleri tek şey,birbirlerinin şapkası..ciyuvv..Ah.bin kunduz!!ucuz kawboy pazarından aldığım şapkamı deldiler.Bu kasabanın şerifi yok mu?..nerde bu devlet,nerde bu mavi ceketliler?Aaa şurdaki,ateşeden bizim şerif Eyrifteyriff değil mi yaw?İyi de o kime ateş ediyo..eniyisi ben sıvışayım:)
  ..

ariftarif23 Haziran 2009 Salı 21:06:39
Nalkapon son verilere göre El nino olasılığının arttığını söylemiş. Evet şu anki verilere göre gerçekten de önümüzdeki yıl bir El nino yılı olabilir. Kendisini bu tespitinden ötürü kutluyorum. Mevsimlik tahminlere bu şekilde geniş bir perspektifle yaklaşmasına sevindim. Ancak unutulmamalıdır ki El nino yurdumuzu doğrudan etkileyen bir olay değildir. Mesela efsanevi 1987 kışı bir El nino yılında yaşanmıştır. 1998 yılından bu yana da El nino görülmemiştir. Başka bir ifadeyle ılıman yada sert bir kış geçirmemiz için El Ninonun etkisi dolaylıdır ve çok sınırlıdır. Bu gibi oluşumlar daha çok tropikal bölgelerde ve okyanuslarda ekstrem olaylar görülmesine neden olmaktadırlar. Bizler için mevsimlerin nasıl geçeceğini tahmin etmekte en önemli unsur hangi basınç sisteminin dominant olabileceğini kestirebilmektir. Diğer unsurlar daha sonra gelir. El Nino olsun yada olmasın Sibirya yüksek basıncının dominant olduğu bir kış mevsiminin ılıman geçmesi düşünülemez...
  .. | http://www.havaturka.com (111)

!!! esrarengiz tahminci NalkapoN !!!23 Haziran 2009 Salı 20:06:28
Birincisi IRI modellerinin aydan aya güncellendiğini ezelden beri biliyorum.ben o yorumumda biraz latife yaparak IRI modellerinin her aylık güncellemesinde dansöz gibi kıvırdığını,bukalemun gibi renk değiştirdiğini belirtmek istemişimdir.İkincisi ve en önemlisi ise Gerçek kimliğimi(nickimi) saklı tutuyorum kışa girişte herkes tanıyacak beni,hiçbirşey eskisi gibi olmayacak ve şunu herkesin bilmesini istiyorum:şimdiye kadar gördüğünüz bütün tahmincileri unutun.biz ne EFSANEler gördük,biz ne SİSTEMCİler programladık,biz ne TARİFler okuduk ve ne hikmetse biz kendini prens ilan eden nice prince(@)ler çıkarttık.uzun lafın kısası futboldaki gibi 4 büyük YOK tek büyük VAR.Bu Alem-i Cihan'ın tek bir kral tahmincisi VAR oda--> BENİM.(çok bencil ve küstahça bir açıklama oldu ama maalesef bu bir GERÇEK:))[KIŞ GELDİĞİNDE BANA HERKES HAK VERECEK VERMEZSE NAMERTİM !!!]
Cevap:
Hodri meydan!
  ..

golfstream23 Haziran 2009 Salı 19:06:50
gene saçmalamışşsın salako afrikaya ben afrıca dermişim prince küfür edermişim işte bak bunları sen yaparsın burda milletin ağzına düşersin seninle uğraşmak benim en büyük zevkim oldu artık senin gibilerle besleniyorum nanik dedim ya sistemciyle bir gece beraber aynı bilgisayarı kullandık sistemci artık golfstream oldu ahahaa bırak bu masalları senin kadar dönme adamda görmedim ortaya cıkta biraz gaganı alalım bu iddiayı baştan kaybettin salak sen ne dediğini bilmiyorsun ey murteza suraya bak seni adam yerine bile koyan yok bu sitede bir tek sana cevap ben yazıyorum çünkü hoşuma gidiyor senin gibi delilerle uğraşmak ve uğrasacağımda senin alnınıda karıştıracağım zamnaı gelince sonra o suratının dökük fotoğraflarınıda burda yayınlayacağım hazırlan golfstream sözünün eridir
  ..

kutupyıldızı23 Haziran 2009 Salı 19:06:36
ya arkadaşlar ortalık fena kızışmış gene bırakın artık bu yaz kış tahminlerini anlayın artık şuanki teknolojiyle imkanlar el vermiyor herkesden farklı bi ses çıkıyor yazıda kışıda yaşayıp görücez iklimlerde garipleşti zaten hakikaten yaz normallerde geçiyo bakın haziran çıktı aydın hala 40 derecelere ulaşmadı geçmişe bi bakın artık 10 günden sonrası hava tahminlerine aldırış etmem ayrıca tesbih yarışmasını kim kazanırsa ooo tesbih boncuklarıda benden olsun geçirmesi size kalmış
  ..

murat23 Haziran 2009 Salı 18:06:12
**** kıvırtmakta senin üstüne adammı var. senin sistemci olduğun ip numarandan kanıtlandı. princeye küfür etti dedim sazan gibi atladın yoksa niye atlayasın. son bombada bugün patladı. burayı africa mı sandın demişsin. be dangalak sistemciden başka afrikaya africa diyen başka bir yorumcu varmı acaba ha buna cevap ver bakalım sen. 30dan yukarı günleri sana tesbih yapıp gönderecem dedin bende 30dan aşağı olanları gönderecem bakalım kiminki uzun olacak demedimmi dansöz seni. anladın tabi kazanamıyacağını çalkala yavrum çalkala. bütün yaz 15-20 gün sıcaklık 30u geçince aşırı sıcakmı geçiriyoruz komediye bak. her yaz olan şey. bu senede böyle olacak. benle uğraşma bak hep rezil oluyosun. sen git benle aynı fikirde olan nalkaponla bluskyla forteslayla falan uğraş.haddini bil koçum. daha beter rezil olma. birde senden ricam bundan sonraki yorumlarını sistemci nickiyle yap. aslına dön. utanma geçmişinden.
  ..

golfstream23 Haziran 2009 Salı 17:06:39
murteza yan cizme herkes biliyor iddiayı istersen ariftarife sor kanıtlar ortada eski mesajlara baksınlar gercek neymiş konu neymiş görürler hala diyorsunki 30u geçmeyen gün sayısı 80 günmüş ulan salak elbette 30u gecemeyen gün sayısı 1 aydan hatta 1.5aydan fazla olacak burası afrıcamı o zaman bu tartısma niye olsunki zaten ben manyakmıyım böyle bir iddiaya gireyim ama manyak olan sensinki girdin ben diyorum elma sen diyor armut ama bilerek kıvırttığın belli yoksa böyle bir iddiaya asla girmezdin bunu sende biliyorsun sanada bu yakışır zaten boşuna murteza dememişler sana gıızz ha bu arada sistemcinin selamı var tanımıyorum dedi kesin başka nikle ortalıkta dolaşanlardandır dedi durdu aslında hakta vermedim değil ona cnne yazsın dedi yiyorsa burda pek dolaşmazmış öyle dedi malilini veremmi düdük
  ..

golfstream23 Haziran 2009 Salı 16:06:04
buranın delisi murteza şimdiden kıvırtı ARTIK O MEŞHUR MODELELRİNDEN BİLE BAHSETMİYOR NE O MURTEZA MODELELR ARTIK SICAKMI GÖSTERİYOR NE OLDU SENİN O MODELCİĞİNE AHAHAHA sen ne hesabı yapıyorsun hala anlamadın yada erken kıvırttın ben dedimki 120 günlük yaz periyotunda istanbulda 30 ve üstünü görecek sıcaklık günü 30 gün olacak dedim şimdi gelmiş kıvırtmaya çalısıyorsun boynuzu tersten gösteriyorsun ya sen cok akıllısın yada milleti aptal ZANNEDİYORSUN bugün bile 30 c oldu haziran sonu geldiğinde istanbulda senin anlayacağın dilde söyleyim 30 çeken haziran ayında istanbulda 10 gün 30 c seviyesine ulaşmıştır geri kalan 20 gün 15 eylüle kadar fazlasıyla 30 c üzerinde olacak kıvırtmaya gerek yok dansöz seni
  ..

smoochkin(seyithan)23 Haziran 2009 Salı 14:06:03
Murat sallama kimse aşırı sıcak sevdalı veya delisi değil herkez kendi tahminin yapıyor bu işlerden yalnızca sen çok ii anlıyorsun belliki ben yaz ortalamaların üzerinde sıcak geçecek teorisini savunan biriyim yoksa elimiz açıp yalvarmıyoruz çok sıcak olsun diye serin bir yaz geçirmeyi berki burda herkezten en çok isteyen biriyim çünkü hem adana da yaşıyorum hemde yaptığım iş güneş altında çalışılan bir iş yani ben hepinizden on milyon kere daha çok istiyorum serin olsun ama sizler tutturmuşsunuz istanbulu şahsım adına istanbula çalışmaya gittim iki gün dayanabildim nasıl dayanıyorsanız allah size yardım etsin o kadar umarım istanbul 45 dereceyide görecek
  kuskunum11.. | http://nemli_havalar@windowslive.com (96)

murat23 Haziran 2009 Salı 14:06:18
Helal sana nalkap10 senlede aynı fikirdeyiz. Bazı arızalı arkadaşlar normallerde giden mevsimi hala zorla extrem yapmaya uğraşıyor. Geçenlerde 45-50lerden bahseden semih efendi bakıyorum nerdeyse %50 iskonto yapıp 30lar seviyesine hızlı bir iniş yapmış utanmasa bakın millet bugün 28 derece oldu cayır cayır yandık diyecek. golfün durumuda tam facia. ıkına sıkına birkaç gün 30u geçti diye nerdeyse göbek atacak. peki arta kalan günler ne olacak. orasını hiç sormayın. bak sana basit bir hesap golf efendi. hazirandan eylül sonuna kadar toplam gün sayımız 120 her ay 20şer günden 30u geçmeyen gün sayısı ettimi sana 80 gün. işte sana 80 günde devrialem. Diğer aşırı sıcak hastalarına şimdilik diyecek bi sözüm yok. az kaldı az. bikaç gün sonra onlarda kabul edecek nasıl olsa normal bir yaz geçirdiğimizi. İster seve seve ister zorla.
  ..

!!! esrarengiz tahminci NalkapoN !!!23 Haziran 2009 Salı 13:06:25
ben ebediyen sözlerimin arkasındayım 180-1080 derece filan döndüğüm yok.kuzey bölgeler dışında yaz sıcak geçecek dedim defalarca.son 20 yılın ortalamalarında olcak.yazın nasıl geçeceği belli artık şimdi bırakalım yaz muhabbetlerinide gelecek kış sibirya etkili olcak, kış gibi kış olcak diyonuzda IRI nin yaptığı ENSO salınım tahminlerinden haberiniz var mı acaba?şimdilik daha erken ama şu anki tahminlere göre El-Nino 2009-2010 kışında baskın çıkacağa benziyor.bu da ılık geçecek bir kışın habercisi demek tıpkı 2006-2007 senesindeki kış gibi.o sene el-nino tavan yapmıştı biliyorsunuz.IRI sitesinden den geçmiş modellere bakabilirsiniz.hepinize kolay gelsin...
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2755
Sayfalar
< | 1 2 ... 2748 2749 2750 2751 2752 2753 2754 2755 2756 2757 2758 2759 2760 2761 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:1,715 s
Sayaç: