Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



vostok01 Ağustos 2009 Cumartesi 11:08:47
Sitenin Z.defteri mübarek Siyaset Meydanı'na dönmüş. O bazı laf anlamayanlar şimdi söylediğim ve sonraki söyleyeceğim sözler için şimdi banada bulaşıp iftiralar savuracak. Sağanak , Arkhangelsk, Extraloob ,Serdar Güler.Sizler kim olduğunuzu zannediyorsunuz?Siyaset yapmak istiyorsanız bakınız,Tayyip size el sallıyor. Bu sitede,z.defterinde değil,gitsinler yerinde yapsınlar.Siyaset yapmak isteyen kadınlar taksın başına örtü,erkeklerde yapsın uzun bi sakal(hacı oldum ayaklarına)gitsinler siyasete. Başka bi değineceğim noktada siz hangi hakla bu siteye emeği geçmiş,bu siteye hizmet vermiş kişilere iftira atıp onların hakkında yanlış sözler söylüyorsunuz .Sizin isminiz cisminiz ne ki bizle uğraşıyorsunuz. Ama sizede laf anlatılmayacağını bildiğim için susuyorum daha fazla konuşmakla anca bu z.defterinin yerini kaplarım size akıl veremem.Çünkü anlamak istemiyorsunuz yada anlamak isteyen taraflarınız çalışmıyor.
Cevap:
Bir komik noktada şu, princenin yaptığı başarılı bir hizmetten sanki kendileri yapmış gibi pay çıkarmaya çalışmaları. Adam gitmiş helal olsun Abur'la röportaj yapmışsa sana ne oluyor. Sen onun yaptığının 10da 1ini yap da görelim. Hem arkasından demediğini bırakmazsın baskına uğrayınca işi pişkinliğe vurur sonra gelir burya onlarla aram iyi dersin. Yahu arkadaş madem bu kadar iyisin neden arkalarından atıp tutuyorsun o zaman. Daha bunun gibi bir sürü çocukça harek
  ..

EFSANE-SEMİH01 Ağustos 2009 Cumartesi 11:08:46
SAĞANAK TEPKİM SANA DEİL SERDARA ODA SEBEBİNİ BİLİYOR.KEŞKE DAHA DELİKANLI BİRİNİ BULSAYDIN TASARIM İŞİNDE..SERDAR:KOSKOCA GALATASARAYLI EMRE BİLE FENERE TRANSFER OLMUŞ.BENDE BANA ŞARTLARA UYGUN OLAN EFSANETAHMİNCİLERE GEÇTİM.BUDA GAYET NORMAL.OLAKİ RAKİP SİTELERE GEÇSEYDİM HAKLI OLABİLİRDİN.SONUÇTA KARDEŞ SİTEDEYİM.İLERİDE NE OLUR ALLAH BİLİR.AMA ARTIK FARKINA VAR GEÇMİŞTE 'BİRİLERİ' TEKEL'Dİ ARTIK BİZ 'TEKEL' OLDUK.ARİFTARİF ANLAMIŞTIR NE DEMEK İSTEDİĞİMİ...SERDAR HAVATURKA'YI HAVATURKA YAPANLARDAN BİRİDE BENİM.HANİ DİYOSUN YA SEN BU SİTEDE VARDIN.ESKİYE Bİ DÖN BAKALIM.AMATORMETEORCULAR.TR.GG ESKİ SİTEYİ HATIRLARSIN.İLK BEN VARDIM O SİTEDE.ARİF ABİ BİLE YOKTU
Cevap:
Biz birbirimizi biliriz Semih. Durmak yok yola devam...
  ..

DUYURU01 Ağustos 2009 Cumartesi 01:08:19
Sitemizde yeni sezon hazırlıkları başlamış bulunmaktadır. Muhtemelen ekim ayı içerisinde yenilenen formatıyla karşınızda olacak sitemizde tahmin yapmak yada farklı şekillerde görev almak isteyen arkadaşlar kendilerini tanıtan bir yazıyı ve almak istedikleri görevi ariftarif59@hotmail.com adresine gönderirlerse yapılacak değerlendirmenin ardından uygun bulunanlar kadromuza katılacaktır. Ayrıca sitemizle ilgili görüş ve önerileri bulunanlar da yine aynı adresten fikirlerini paylaşlabiliriler...
  ..

beberto_26 ömer gül01 Ağustos 2009 Cumartesi 00:08:10
selam arif abi şu an esenlerdeyim ve müthiş yağmur var arif abi bence sibirya etkili ocak gibi bu sene ama izlanda ne yapar yapar etkiler bizi senden bu kış için tahmin verirsen sevinirimgerçi ekim gelmeden açık bişey söleyemeyiz ama
Cevap:
Şu anda ibre Sibiryadan yana. Veriler hep o şekilde. Zaman içinde değişiklik olursa burdan paylaşırız. Şu anki tabloda kar bakımından doyurucu bir kış olacağı izlenimi var ama değişiklik olabilir...
  omer_gul24..

Sağanak31 Temmuz 2009 Cuma 22:07:23
Met.Eren değilim.İsmi lazım değil adlı kişi.Nerden çıkardığınızı söylerseniz sevinirim.Kanıt getirin tamam Met.Eren'im diyeceğim.Ama değilim.Kanıtı bekliyorum.Bunu diyecek bu olayların hemen eşiğinden Arif Bey yada site yöneticilerinden biri olduğunu sanıyorum...Yanılabilirim de kesin demiyorum.Ama böle olduğunu sanıyorumEFSANE-SEMİH İÇİNDE HİÇBİRŞEY DEMEDİM.KENDİLERİ BANA BAZI SÖZLER SÖYLESE DE BU SİTELERDE EN SEVDİĞİM ŞAHIŞLARDAN BİRİDİR.EFSANE SEMİH'E HİÇBİŞEY DEMEM VE DEMİYECEĞİM..
Cevap:
O yorum bana ait değil ayrıca site yöneticilerinden birine ait de değil. Kim olduğunu bilmiyorum. Ayrıca sağanak kardeşim efsane semihe birşey diyemezsin ve dememelisin de zaten. Herkes haddini bilecek. Sözüm sadece sana değil kim üzerine alınırsa alınsın. Şunu da bil ki bizim derdimiz senle değildi. Serdar'a yaranmak adına yanlış işler yaptın ve tepkimiz bundandı. Eminimki sitenizde tahmin yapmayı kabul etseydim bu yaptıklarınızın hiçbirini yapmayacaktınız. Bu sonuca ulaşmamdaki en önemli kanıt da birkaç gün önce beni ve semihi değerli tahminciler arasında gösteren mesajınızdır. Sağa sola sıçratmadan devam etseydiniz sizin için çok daha iyi olacaktı ama siz kavga ederek reyting sağlama amacında oldunuz. Buna hiç gerek yoktu oysa. Umarım hatanızı anlamışsınızdır ve bir daha aynı yanlışları tekrarlamazsınız...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (84)

GOLFSTREAM31 Temmuz 2009 Cuma 22:07:13
ne değişti burada sohbet kalktı aynı kadro diğer siteye transfer oldu peki değişen ne bana söylermisiniz bence birşey yok kalınan yerden aynı seyler devam edecek sadece isim değişti krizden dolayı battı yeni ismi ile faaliyete geçti yanılıyormuyum
Cevap:
Havaturka yeni sezonu açtığında (takriben bu ekim ayında olacaktır) nelerin değiştiğini daha iyi anlayacaksınız...
  ..

ismi lazım değil31 Temmuz 2009 Cuma 22:07:37
sağanak is meteorolog eren hani geçen senedene:D ;)
  ..

beberto_26 ömer gül31 Temmuz 2009 Cuma 21:07:44
selam arkadaşlar uyuyan dev uyandı patlamı halinde kısa buzul çağı olabilr bu dev endonezyadaki Anak Krakakoa yanardağıdır bu yanardağ geçmiştede büyük iklim değişiklikleri yaptı genede patlamasını istemem akdenizd bile kşın görülen sibirya yb etkisi gibi sert koşullar oluşur
  omer_gul24..

kardanadam3531 Temmuz 2009 Cuma 20:07:54
Arif Üstad , Taklitler asıllarını yaşatır... isminin çeşitli yerlerde kullanılması senin kaliteni değerini arttırır.Bir iktisatçı olarak bu olaya bakıyor ve bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler diyorum...Altın çamura düşse değerini kaybetmez tenekeyi parlatsan beş para etmez...Bir eleştiride siteyle ilgili yapmak istiyorum uzun zamandır takip ediyor zaman zamanda yorumlar yapıyordum fakat son dönemde havaturka polemikturka olmuş . yaz aylarındayız ama seviye kış değerlerinde... ilgisi olmayan kişiye tavsiye edip incele dedim sen buranın hava tahmin sitesi olduğuna emin misin dedi .Sanırım bu herşeyi izah eder. Dikkate alırsanız sevinirim...
Cevap:
Yerden göğe kadar haklısınız. Uzun zamandır hem güncellemelerimiz çok yetersiz kaldı hem de söylediğin gibi hava durumundan fazla polemik içeren yorumlar okumak zorunda kaldınız. Yeni sezonda bu işi çok daha profesyonelce yapacağımıza emin olabilirsiniz. İlginize teşekkür ederim...
  ..

TahinciMert(159)31 Temmuz 2009 Cuma 18:07:30
Yarın (1 ağustosta) akşam saatlerinde ARİFTARİF sitemizin sohbetinde olacak.Tüm havaturka ve ARİFTARİF severleri bekleriz....
  .. | http://www.efsanetahminciler.tr.gg (102)

meteoturk31 Temmuz 2009 Cuma 17:07:44
ne army e ne princeye ne de baskasına ben orda küfür etmedim. army ztn okudu herşeyi. Boş laflar etme karalamak için semih. İlk çıktıgınız siteden ayrıldınız yaptıgınız adamlık mıydı. army e açıkça herşeyi söylüyorum ztn bi sorunumuz yok bizim bölümü parçalama çabasına girme !
  ..

GOLFSTREAM31 Temmuz 2009 Cuma 17:07:48
SİTEDE NE ZAMAN TAHMİN YAPILACAK ÖZLER OLDUK YANİ
  ..

espiye197631 Temmuz 2009 Cuma 16:07:30
hocam giresunun espiye ilçesinde 15 gündür güneşe hasret kaldık küresel ısınmanın doğu karadeniz bölgesinenasıl bir etki yapar bununla ilgili bir öngörü modeliniz varmı? saygılar
Cevap:
Güneşe biraz daha hasret kalacaksınız gibi sayın torun. Modellerde Azor hakimiyeti göze çarpmakta. Bir süre daha bulutlu ve yağışlı günler sürecek gibi görünüyor. Bu durumun küresel ısınmayla bir ilgisi yok. Yakın bir gelecekte de olacağını sanmıyorum...
  mehmet_tor..

meteoturk31 Temmuz 2009 Cuma 15:07:43
prince nin yanlısı hatalı tahmini olduysa yaptıgı hatalar. aanca gökhan abur ve bünyamin kadardır. ama Bünyamin sürmeli çıkıp maç kesin tatil olucak die bi tahmin yapmaz.. Benim arif nicki aldıgımı kendi tahmininle söyleyemezsin. öyle bi ş.sizlik yapmadım. yapan kişiyi ortaya çıkarırsanız görelim kimmiş. Benim bi korkum yok ..
Cevap:
Serdar okuduğunu anlamaktan aciz birisin. Ben sana arıf nickini sen aldın mı dedim. Araştırmasını yaptık sağanak yapmış bu zibidiliği dedim. Defalarca söylediğim gibi Abur ve Bünyamin'in yaptığı tahminciliği herkes yapıyor benim tarzım böyle isteyen beğenir isteyen beğenmez. Unutma ki 2 sene önceki 17 şubat sisteminde Antalya'ya kar yağacağını benden başka kimse tahmin edemedi. Geçen sene İstanbul'daki 100 kg. lik yağışla 100 km.lik lodosu da. ama bunları söylemek işine gelmiyor nedense. Benim diğerlerinden farkım da bu işte. İşinize gelirse...
  ..

meteoturk31 Temmuz 2009 Cuma 15:07:33
Benim için cnn de çeşitli nickler alıyor denmiş. Ben cnn de fazla yazmam. aldıgım nicklerde açık ve net ortada. ilk serdar_91 ardından meteor.trtc.biz son olarak da meteoturk.somee.com nicklerini aldım cnn de. İP kayıtlarımda baska nick varsa araştırın buyrun siz söyleyin nickimi..
  ..

EFSANE-SEMİH31 Temmuz 2009 Cuma 14:07:39
SERDAR:EFSANETAHMİNCİLER SİTESİNİN SOHBETİNDE KENDİN DEMEDİNMİ İLK SİTEYİ BEN AÇTIM METEOR.TRTC 'Yİ.SONRA PRİNCE SİTE AÇTI BENİM SİTEDEKİ ADAMLAR BENİ SATTILAR BANADA ADMİNLİK VERDİLER SİTEYİ KAPATTIM.ARMY'İNDE ARKASINDAN SALLADIN ANLAMIYOR DİYE TASARIM İŞİNDEN ADAM SENİ SOHBETTE BASTI YAZDIKLARINI GÖRDÜ.BUNLARDAMI YALAN.PRİNCE DAHİL HERKESE KUFUR ETTIN.ŞAHİTLER BİLE VAR CAN34,MERT VS.NYS AZCIK DELİKANLI OLUN OLMUYOSANIZDA TAKLİTİNİ YAPIN.SON SÖZÜM BUDUR
  ..

Sağanak31 Temmuz 2009 Cuma 14:07:26
Arif Bey CNN yorumlarını yapan ben değilim.Ama siz işinize geleni söylüyor.Sonrada ben bilirim diyorsunuz.Bunu sizde biliyorsunuz.Snowcemin dediklerine bakılırsa sizin ne olduğunuz ortaya çıkıyor.Doğru yada yanlış bilemem.Ama Snowcemin dedikleri eğer doğruysa siz yaşancısınız bunu da bilin.Bu yazıyı bakalım yayınlayackmısınz.İstersniz Snowcemin dediklerini snowcem den öğrenebilirsiniz.Bildiğinizi sanıyorum ama.
Cevap:
Sağanak senin her yorumunu yayınlıyoruz daha çıkmış bunu da yayınlayacakmısınız bakalım diyorsun. Artık bu şekildeki yorumlarını yayınlamayacağım. Sakın ha neden yayınlamadıız deme. Snowcem de gelsin kendi ne biliyorsa söylesin. kimseden çekindiğimiz yok. Buyursun gelsin...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (77)

BLUE SKY31 Temmuz 2009 Cuma 13:07:05
Arkadaşlar Serdar, Sağanak aynı ekibin adamları. Al birini vur ötekine. Nerden biliyorsun dersen, cnn de farklı nicklerle yazıp duruyorlar. Prince ın uşakları bunlar.. Ariftarif sen adına yakışanı yap ve bunları dikkate alma.. Saygılar......
Cevap:
Öyle yapacağım zaten. İfade özgürlüğü olsun insanlar fikirlerini rahatça ifade edebilsin istiyoruz. Sırf bu nedenle yorumlarını yayınlıyoruz ama bunun da bir sınırı var ve bunlar sınıra dayandı...
  ..

korhan(trakya)31 Temmuz 2009 Cuma 13:07:08
uydu ve radar görüntülerine göre sakarya-kocaeli arası görülen yağış b.karadenize yayılacak gibi.Zonguldak-Bartın sırada
  ..

Sağanak31 Temmuz 2009 Cuma 12:07:21
Size de yeni sezonda başarılar.İişin içinden kurtulmanın en kolay yolu göndermeyin demek.CNN için mahkemelere bşvurun.O nicki ben almadın.Kanıtınz yanlış...Nasıl baktığınızı sölerseniz seviniriz.
Cevap:
Biz biliriz sağanak kafanı yorma sen...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (78)

meteoturk31 Temmuz 2009 Cuma 11:07:43
cnn de ki sahte arif nickini ben yapmadım. saganak da yapmadım diyor. kim yaptıysa kanıt gösterin. Burda beni yada baskasını kanıtsız karalamaya hakkınız yok. BEn kanıtla size sitemde bulundum. tutarsız tahminleriin belirttim. 2 yıldır bu şekilde ne 1 metre karlar gördük seninle yalan mı..
Cevap:
Serdar cnnde arıftarıf nickiyle yapılan yorum senin ve sağanağın buraya attığı yorumların hemen ardından geldi. Bunun içindir ki bende bu zibidiliği senin yada sağanağın yaptığı konusunda bir fikir oluştu. Sen değilsen madem o halde sağanaktır diye düşündüm. Nitekim oymuş. Araştırdım öğrendim. Siz hiç kafanızı yormayın. Böyle işlerde kolum uzundur benim...
  ..

meteoturk31 Temmuz 2009 Cuma 11:07:35
semih benim prince abiye saygım sonsuzdur. Bunu her ortamda dile getiririm. Tahmin konusunda abartıya kaçmadan en isabetli tahminleri yaptıgını gördük. Gökhan abur bizde cemal saydam bizde vs. bize özel yazıyor derken. Adamlar gittiler gökhan aburla canlı video çektiler prince ye girdiği anda. Bu ztn herşeyi gösteriyor. Ben army ile site işleri konusunda arada takılıyoruz birbirimize ama yüzüne söyledigim şeyler ve aramızda problem yok..
Cevap:
Senin açından sorun yoksa konu kapanmıştır. Biz iyi olanı her zaman alkışlamasını biliriz Serdar. Bundan asla gocunmayız. Princenin de isabetli tahminleri olduğu kadar hatalı tahminleri de olmuştur ama nedense onları görmek işine gelmemiş şimdi çıkar sıkılmadan bana yaptığın gibi princenin hiç yanlışı olmadı ki de diyebilirisin hiç şaşırmam yani. Her neyse birkaç gündür seviye yeterince düştü bundan sonra daha seviyeli olsak hepimiz için daha iyi olacak...
  ..

Sağanak31 Temmuz 2009 Cuma 11:07:14
Mikdat Bey'in bana dediklerini iletmem bence çok doğru.Çnkü burada size güvenenleri kandırıyorsunuz.Serdarın da dediği gibi ip numaralarına bakınız.Bende öle bir nick almadım.Araştırırsanız doğruyu bulacaksınız.Ayrıca ş...sizlik sizin yaptığınızdır.Milleti kandırmak.Almama rağmen bana aldı iftirası atmak.Ayrıca 1 Ağustos dediysem onu reklam amaçlı söylemedim.Sitemiz yeni olabilir.Reklama da ihtiyacı olabilir.Ancak burada reklam şahsen ben yapmam.Bu arada Mikdat Bey ile ilgili sorduğum soruyu da cevaplamamanızı anladım...Bakalım bunu yayınlayackmısınız.
Cevap:
Sağanak sen önce eski nickini bir açıkla bakalım. Kendini yeni diye yutturmaktan vazgeç. Cnne arıftarıf nickiyle atılan yorumu senin attığını da kesinleştirdim böyle bir şey yaptığın için artık ağzınla kuş tutsan nafile. Benim gözümde ş.sizin önde gidenisin. Mikdat bey senin gibilerle muhatap bile olmaz kendisi beni gayet iyi tanır havaturkaya özel bir tahmin göndermemiştir sadece bana attığı bir maili paylaşmışızdır. Niyetimiz insanları kandırmak olsa onun adını kullanarak şubatta martta acayip kar geliyor gibilerinden birşeyler yayınlar hatta sadece şubat ayıyla sınırlı kalmaz yine martta nisanda vs. tahminlerine devam ederdik. Senin burda yaptığın reklam değildiyse neydi onu da söylermisin bir zahmet. Yeni sitenizde başarılar kardeşim. Ayrıca buraya bir daha hava tahmini içeriği olmayan yorum da göndermeyin...[/C
  ..

ferhat31 Temmuz 2009 Cuma 10:07:11
tekrar merhabalar! sibirya yb'nin aktif ya da pasif olması konusunda benim bir düşüncem var. bakalım buna siz ne diyeceksiniz: bu yaz, kuzey kesimleri değerlendirecek olursak sibirya'nın ana kaynağı üzerinde bulunan kuzeyde hava nispeten serin geçmekte, hatta görülen kısa süreli sıcak havalardan sonra da kuzeyden geçen soğuk cephelerle beraber buralarda etkili sağanak yağmurlar görülmektedir. benim tezim şudur: bu yaz, kuzeyden bu kadar sıklıkla serin hava geçişi oluyorsa kışın sibirya aktif diyebilir miyiz acaba? geçen yaz kuzeyde bu kadar yağış görülmemişti. bence bunlar sibirya'nın öncüleridir. düşüncelerinizi bekliyorum. şunu da hatırlatmadan geçmeyeceğim: ben meteoroloji konusunda hiçbir eğitim almadım. yani işlenmiş bilgiyi kullanırım. son günlerde kafama böyle bir soru takıldı ve bu soruyu da sorma ihtiyacı duydum. not: bence sibirya bu sene aktif olur. sibirya'nın aktif olmasının yanında yağışların da yeterli olması gerekecektir. iyi günler...
  ..

EFSANE-SEMİH31 Temmuz 2009 Cuma 09:07:30
SERDAR:DAHA DÜNE KADAR HAVATURKADA PRİNCE VE ARKADAŞLARINA SALDIRIYODUN???YOK BENİ SATTILAR SİTE AÇTILAR KİMSE YANIMDA OLMADI VS..NE BAŞIBOŞ Bİ ADAMSIN..
Cevap:
Böyleleri hayatta kaybetmeye mahkumdur Semih. Fırıldak gibi döner dururlar. eyyamın kralını yaparlar adam satarlar onun için de ne ekersen onu biçersin misali gün gelir bir kalemde silinip atlılırlar. Baksana düne kadar kanka olduğu adamlarla bile bozuşmuş. Bundan haberim yoktu şimdi senden duydum. Beni bilirsin prince tayfasıyla sistemciyle falan bile o kadar atışmamıza rağmen yeri geldi buzları eritmesini bildik. Ama Serdar için böyle birşey mümkün değil. İnsan biraz prensip sahibi olur. Bunda zerresi bile yok...
  ..



Fahri_Meteorolog31 Temmuz 2009 Cuma 09:07:47
Arkadaşlar merhaba.Yapılan yorumlara bakıyorum da gayet nahoş.Öncelikle böyle bir site kurup emek harcayan ve bizim bir araya gelmemize vesile olan kişiye saygısızlık oluyor.Burda bulunma amacımız neyse o olmalı.Büyük çoğunluğumuz gönüllüyüz ve meteorolojiyi seviyoruz.Bizi bir araya getiren budur.Herşeyden önce şahsi mülahazalar,menfaatlenmeler, gerilim,çekişme,polemik değil kardeşlik, muhabbet, bilgi paylaşımı,öğrenme,efendilik esastır.Meteorolojik analizler dinamik olduğu için tabiatiyle hataya açıktır.Bundan sonraki değerlendirme ve eleştirilerde maksadını aşan yorumlardan ve hava durumu sohbeti dışına çıkan şeylerden kaçınılması hususunda azami dikkatli olunmasını rica ediyorum. Eski Takvime göre 1-10 Ağustos Eyyam-ı Bahur denilen en sıcak günlere giriyoruz.Denizel iklime sahip illerimizde en sıcak ay ağustosa kaymıştır.Bence sıcaklar tekrar çok etkili olmaya başlayacaktır.500 hpa haritasını incelerseniz bunu anlarsınız.Nispeten serince günler temenni ediyorum.
  alperzeybe..

Dj_İskandinavya31 Temmuz 2009 Cuma 01:07:53
Selamlar, Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Buraya(Ziyaretçi Defteri) bildiğiniz üzere mesaj yazmıyorum fakat her gün yazılanları takip ederim.Fakat şu son günlerde Arif beye yapılan haksızlıkların üzerine bir mesaj yazma gereği duydum.Fazla sözü uzatmayacağım.Arif bey ne olursa olsun tüm havaturka.com ailesi olarak sonuna kadar arkanızdayız.Sizi eleştirenle dönüpde kendileri bir ayna ya baksınlar. Sağlıcakla kalın.
Cevap:
Sağol dj. Yeni sezonda yine bomba gibi olacağız inşallah...
  ..

ariftarif31 Temmuz 2009 Cuma 01:07:39
Semih açıkçası ben de ilk başlarda Sağanak için olumlu düşüncelere sahiptim. Sitesine bir mesaj bile göndermiştim. Kendisinin de bizim hakkındaki olumlu düşüncelerini çok değil birkaç gün önce burdan okumuştuk. Yalnız ne zamanki işin içinde serdar gibi eyyamcı ve fırsatını bulduğunda anında adamı yüzüstü bırakan biri olduğunu öğrenince bu fikrimden vazgeçtim. Böyle olunca da anında tu kaka oluverdik. Bu esnada sağanağın da aslında yeni bir isim olmadığını eskilerden sayılabilecek biri olduğunu aslında onun da karakter itibariyle serdara yakın olduğunu yani tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş durumu olduğunu da dolaylı yollardan öğrendik. Sağa sola olduk olmadık kişilere tahmin yapma tekliflerinde bulundular. Geldiler burdan reklamlarını yaptılar ona da ses çıkarmadık. Onu da geçtik gidip cnnde arıftarıf diye nick alıp akıllarınca bana sataşıyorlar. 0-6 yaş grubuna hitap eden davranışlar. Bunları bunca zaman ciddiye almam bile aslında büyük bir lütuf onlar adına. Şimdi eline vicdanına koyup söyle bizden başka kim bu kadar şeye tölerans gösterir. Madem eskiden kalma kuyruk acın var 2 gün sabret de ne diyeceksen kendi sitende söyle değil mi yani. Benzer yorumları ona yollasalar acaba ne kadarını yayınlar kaç tanesine tahammül eder bilemiyorum. Allah bunları ıslah etsin demekten başka birşey gelmiyor elimden...
  .. | http://www.havaturka.com (59)

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 22:07:36
1- cnn de arif nicki fln ben almadım. isterseniz araştırın cnn de ip numaralarına bakılsın o kişi ben degilim. 2- mert arkadasım ben 1 aylık fln degilim. bak adımı kullanıyolar serdar. yıllardır burdayım senden öncede vardım senden sonrada olucam.. 3- Ben bi ş.sizlik yapmadım. Ş. siz olan biri varsa aranızda çok kişi öyle.. 4- Biz dogruları söylüyoruz anlamamkta ısrarlı örümcek kafalılar varsa karar onların. 5- hadi eyvallah çok sıkışınca saldırdınız bakıyorum
Cevap:
Sen almadınsa sağanak almıştır bu 1. 1 aylık olan sen değilsin sitendir bu 2. http://www.meteoturk.somee.com/ adlı web sitemiz 1 agustos cumartesi günü saat 14.00 da yayın hayatına başlıcaktır. Sizleride aramızda görmekten onur duyarız şeklinde yorum attığın adamın arkasından atıp tutmak ş.sizliğin önde gidenidir bu 3. Senin ne kadar doğrucu olduğun "ariftarif senin hiç bi tahminin tutmadıki" cümlesinde saklı sadece bu bilesözün bittiği yerdir bu 4. Sitenize adam toplayamayacağınızı anladınız çok sıkışınca saldıran da siz oldunuz cnndeki rezilliklerinizi herkes gördü biz sadece savunma hakkımızı kullandık bu da 5. Kaç yıl geçmiş bu işlerin içindesin ariftarifle zıtlaşanların ne hale geldiğini görüp de halen ders alamadığın için senin adına çok üzgünüm. Hadi yavrum Serdar anca gidersin yürü de sırtını göreyim...
  ..

TahminciMert(159)30 Temmuz 2009 Perşembe 21:07:48
Arkadaşlar üç beş günlük adamlarla POLEMİĞE girmek aslında bizlerin en büyük hatası.Yaklaşık piyasaya 1 ay kadar bir zaman öncesi çıkmış adamlar kendilerini birşey zannediyorlar açıkcası.Bunlarla polemiğe girmemek en doğru şey olur çünkü göründüğü gibi bunların tek amacı sitelerini duyurabilmek.Sanırsam bunun sebebi sitelerinin yeni olması,ve üye azlığı endişesi olsa gerek.Şunu söylemek isterimki ÇOK FAZLA ileri gidiyorsunuz.Boyunuzdan büyük işlere kalkışıyorsunuz.Polemiğe girdiğiniz kişi ve siteye biraz dikkat edin isterseniz.Gerçi bizlerde de biraz suç var doğrusu 1 aylık amatör elemanlarla polemiğe giriyoruz ya...NEYSE başta ben ve TÜM HAVATURKA severler kimin ne olduğunu gayet iyi biliyor.Bu 1 aylıklarla daha fazla polemiğe girmiyelim...
  .. | http://www.efsanetahminciler.tr.gg (78)

espiye197630 Temmuz 2009 Perşembe 21:07:03
hocam siz siz olun orijinalliğinizi bozmayın.adı üstünde tahmin ya tutar ya tutmaz bazı kişiler kimlik bunalımına girmiş lütfen kendini meteorolog zanneden insan kılığına girmiş mahluklardan uzak durun hocam. saygılarımla hocam
  mehmet_tor..

GOLFSTREAM30 Temmuz 2009 Perşembe 20:07:16
ortalık gene karıstı sasılacak sey önce burayı reklam alanına cevirdiler kimse müdahale etmedi sonra balon patladı olacaklar oldu bir ara murat diye deli vardı o gitti şimdi yerine başkaları geldi bencede burda sohbet olmaması iyi oldu baksanıza buranın karısacağı belli oldu o sohbette
Cevap:
Biz polemiklerden uzak durmaya çalıştıkça nasıl oluyorsa ucundan kenarından yine bulaşıyoruz. Sohbeti sırf bu yüzden kapattım. Görüyorum ki çok doğru bir iş yapmışım...
  ..

Fortesla30 Temmuz 2009 Perşembe 19:07:47
Arif bey sacma sapan yorumlari neden yayinliyorsunuz anlamadim.Tahmincilikte isim yapmis birisi olarak boyle kisilere cevap vermeniz bence cok yanlis.Cogu ya amator yada daha cocuk.Siteyi kirletmelerine izin vermeyin.CnnTurk yorumlarinida pek onemseyip cevap vermemeniz bence size yakisandir.(yag cekmek icin degil dogru oldugu icin yaziyorum bunlari yanlis anlasilmasin)
Cevap:
Haklısınız fortesla. Bundan sonra daha dikkatli olacağız...
  ..

EFSANE-SEMİH30 Temmuz 2009 Perşembe 19:07:56
SAĞANAK BENİ SİTESİNE ÇAĞIRDIGINDA İLK OLUMLU BAKMIŞTIM.İŞİN İÇİNDE SERDAR Ş.....Zİ OLDUĞUNU ANLAYINCA VAZGEÇTİM.İYİKİDE VAZGEÇMİŞİM..ADAMLAR BİDE UTANMADAN CNN DE ARİFTARİF ADINA YORUM YAZMIŞLAR.BOŞUNA Ş..R..SİZ DEMİYORUZ.SEN NE DERSİN ASFALYA???ŞAİRANE YORUMLARINI BEKLIYORUZZ
  ..

asfalya30 Temmuz 2009 Perşembe 19:07:15
Ne oluyo burda bakim yaw?Anaaa!!!sitemizi iki ayaklı kafadan bacaklı virüsler basmış Aneeyyy!!Sevgili ama sevimsiz virüs kardeşlerim,lütfen ısıracak,tırtıklıcak dişinize göre başka site bulun kendinize.Bu siteden bir çakıl taşı vermeyiz.Bizim gibi bir karı birde karısını seven"terlikli"vatandaşlardan da uzak durunuz.Sitemizin demokrat ve özgürlükçü ortamını istismar da etmeyiniz.illa kendi sitenizin reklamını yapmak istiyorsanız,reklam köşelerini kapatabilirsiniz.böylelikle siteye taş atacağınıza,para atmış olur bizleri de ihya etmiş olursunuz.şayet biz züğürdüz,para-mara bizde ne gezer diyorsanız,supper çevreci-yollu,M.Kadıoğlundan isteyebilirsiniz.yada babadan kalma eski usulde,Taksim meydanında"Gel vatandaş gel...bizim siteye gel!!!"diye girişimci ruhunuzu keşfedebilirsiniz....şimdi...lütfen...güneşimi kesmeyin,güneşleniyorum. border=0 border=0 border=0 border=0
  ..

demir30 Temmuz 2009 Perşembe 18:07:25
meteotürk serdarmış demek. öğrenmemiz iyi oldu. kolpacı biriydi bu yanlış hatırlamıyosam. arif abi sen takma kafana. biz kimin ne olduğunu iyi biliyoruz. seni kullanıp reklam yapıyolar işte. düşme tuzaklarına. dikkat edersen başka hiçkimseye değil sadece sana ve senden yana olanlara sataşıyolar. Neden böyle olduğunu azıcık kafası çalışan adam anlar. Meyva veren ağaç taşlanır arif abi. Biz hep senin yanındayız. sohbetide aç bence hiç kimseye nasip olmayan o kış rekorlarını yine parçalayalım bu sene. İt ürür kervan yürür!
Cevap:
Sağolasın kardeşim. bundan sonra muhatap almayacağım zaten böylelerini. adamların niyeti kafadan bozuk baksana. Kıskançlıklarından çatlıyorlar. Ağızlarından tükürükler saça saça adeta kuduz köpekler gibi saldırıyorlar. Allah bunları ıslah etsin...
  ..

EFSANE-SEMİH30 Temmuz 2009 Perşembe 17:07:49
YORUM YAPMAYI DÜŞÜNMÜYODUM AMA BULUNDUĞUM SİTEYE LAF ATILMIŞ!TAHMİNCİMERT'E LAF ATAN ARKADAŞ;EFSANE-SEMİH'İN OLDUĞU SİTEDE ÜYE SIKINTISI OLMAZ SEN RAHAT OL.KENDİ DERDİNE YAN SEN..
  ..

Sağanak30 Temmuz 2009 Perşembe 16:07:00
Serdar'ın attığı msajda da okudunuz.Arif Bey sorduğum soruya cevap yazmadınız.Gçen gnlerde Mikdat BEY siteye gelip kendi ağzıyla demişti...Buna ne diyeceksiniz.
Cevap:
O konu kapandı sağanak. Bundan sonra muhatabım değilsiniz. Söyleyeceğimi söyledim. İsteyen istediğine inanır. Bundan sonra da hava durumuyla ilgisi olmayan poemiğe dayalı hiçbir yorumu her kim olursa olsun yayınlamayacağım. Bilgilerinize...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (80)

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 16:07:57
senin dogrun yokki ARİFTARİF hiç bi tahminin tutmadıki. Seni ilk günden beri tanıyan çogu kişi bunu biliyor.. 1 metre kar bekleyen. okulları kaç sefer tatil eden sendin. en az 2 sefer bırakıcagım diyen sendin. Neden bırakmadın. Bana inadı geç. Asıl sebebin nedir açıklasana. Benm hava durumu ile ilgili bi iddiam yok. Sitelere bakarım kar yagmur severim o kadar amatör biriyim. Ama web tasarımcısıyım. Sizin sitenize saygım var profesyonel bi site yaptınız. Ama orta da işi bilmeyip amatör site açan çok insan var.. !
Cevap:
"senin dogrun yokki ARİFTARİF hiç bi tahminin tutmadıki." Bu cümleyi kuran biriyle asla muhatap olmam. Yanlışlarımız gibi doğrularımızı çıkıp delikanlıca söyleyeceksin ki o zaman muhatap alayım seni. Beni bilen bilir hiç kafanı yorma. Attığınız bunca çamura cnn'de arıftarıf nickiyle yayınladığınız çocukça yoruma rağmen sitenize yayın hayatında başarılar diliyorum. Benden uzak Allah'a yakın olun. İyi günler...
  ..

ferhat30 Temmuz 2009 Perşembe 15:07:22
merhabalar! okuduğum yorumlar ışığında havaturka ve havaturka yöneticilerine büyük haksızlıklar yapıldığını gördüm. sağanak bey! sizin söylemlerinize göre sn. m. k. hoca arif beyi tanımıormuş. yapmayın yaa! geçen şubat 2009'da arif beye istinaden " arif bey boşuna kar beklemeyin. göz var, nizam var." türünden söylemlerde bulunan tahminci de o değil miydi bu sitede yoksa? yukarıdaki delile bakılarak ortaya iki sonuç çıkmakta: 1- sn. m. k. arif beyi tanımıyorsa arif beyin adını nasıl zikredebilir? insan tanımadığı kişinin adını neden ağzına alsın ki? 2- size verilen cevapta da belirtildiği gibi yoksa bazı entrikalarla bu siteyi kirletmeye mi çalışıyorsunuz? hem sn. m. k.'yi ilgilendiren bir olayın peşinden neden siz bu kadar koşuyorsunuz? kusura bakmayın. ben sadece haklının yanında, haksızın karşısında parolasını uyguluyorum. bir de bu sitedeki tahmincileri başka sitelere de davet etmek ne oluyo? kış süper geçecek bence kar yönünden. kimse siteden ayrılmasın. tahminlere devaaammmm!...
Cevap:
Bomba gibi geliyoruz Ferhat kardeş. Başkaları gibi prematüre değil. Olması gerektiği anda tam zamanında. Baksana adamların niyeti hemen belli oldu. Biliyorsun gülüp geçiyorum fazla da ciddiye almıyorum böylelerini...
  frht_meteo..

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 15:07:53
Zorla güzellik olmadı... - ariftarif - 27.02.2009 12:30:23 Bu kışın en etkili sistemi olan ve İstanbul'da kar yağışlarına neden olabileceğini düşündüğüm 26 şubat sistemi beklediğim kadar etkili olamamıştır. Emin olunuz ki bu duruma hepinizden çok ben üzülmüşümdür. Yanıltıcı tahminim nedeniyle özür diliyorum. Bu nedenle sizlere daha önce ifade ettiğim gibi bundan sonra hava tahmini yapmıyacağım. | arif beyin sözleri. Başarısızsın işte. Bırakıcaktın ve sözünü tut. Yeter artık ..
Cevap:
Sana inat bırakmıyorum Serdar. Halen akıllanamadınız. Şunu kafanızın bir köşesine iyice not edin. Ariftarif'le uğraşanların sonu hüsran olur. Bunu en iyi senin bilmen lazım. Merak ediyorum bakalım yeni sitenizde acaba ariftarifden neler araklayacaksınız. Wetter ve IRI modellerini mi? Nao endeksini mi türbülans haritasını mı? Arşivi mi gönülü tahmincileri mi? Bekleyip göreceğiz bakalım. Utanmadan çıkar dersiniz ki yok kardeşim biz Arif'ten hava tahminiyle ilgili hiçbirşey öğrenmedik. Sizden başka bişey beklenmez. Bu yaptığınızın aynısını ben de sizin sitede yapacağım. Bakalım siz o medeni cesaret gösterip yayınlayabilecekmisiniz bu yorumlarımı?
  ..

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 15:07:38
hodri meydan... - ariftarif - 20.02.2009 14:21:40 26 şubat perşembe gecesi oynanması gereken Galatasaray-Bordeaux Uefa kupası mücadelesi çok yüksek olasılıkla elverişsiz hava şartları nedeniyle oynanamayacak ve ileri bir tarihe ertelenecektir. İl genelinde okullar da tatil edilecektir. Bakın bu kez çok emin konuşuyorum ve tatil edilebilir değil edilecek diyorum. Bu sistem çok ciddi bir sistemdir.. | bu yorumda arif beyin. o tarihde ne maç iptal oldu ne okul tatil oldu ne de ele avuca gelen kar yagdı.. Yalan oldu yine bırakmadı. Adam gibi adam olan kişi bırakırdı! karar sizlerin..
Cevap:
Adam gibi adam olan yanlış tahminlerimiz kadar doğrularımızı da çıkar söylerdi. Ayrıca biz başkaları gibi zırt pırt nick değiştirme ihtiyacı da duymuyoruz. Yanlışlarımızla doğrularımızla günahlarımızla sevaplarımızla hep burdayız. 3 senedir aynı nickle devam ediyoruz. Bende bilirdim farklı nickler kullanıp yeni tahminci gibi ortaya çıkmayı. Ama gerek görmem böyle ucuzluklara. Anlayan anlar...
  ..

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 15:07:42
Kimsenin şakşakçılığına ihtiyacım yok... - ariftarif - 20.02.2009 20:37:59 Ben söyleyeceğimi gayet açık şekilde söyledim. Birileri çıkmış beni istifaya davet etmiş. Bu kişiler üzüm yeme değil bağcı dövme niyetinde olan kişilerdir. Bugünden itibaren 26 şubat sistemiyle ilgili herhangi bir yorumda bulunmayacağım. Şimdi birileri çıkacak her değişen modelde yok şöyle yok böyle deyip kafaları bulandır | işte arif beyin yorumu. kaç sefer bırakıcam dedin bırakmadın. site işi yalancılıkla mı iş yapıo! karar sitenizin ziyaretçilerinin
Cevap:
Sanane! İster bırakırım ister bırakmam. Karın ağrın niye aslanım sen onu söyle. Geçmişten gelen bir kuyruk acın var galiba. Ne oldu bayram değil seyran değil 6 ay öncesine dönüş yaptınız. Aklınız yeni mi başınıza geldi? Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna...
  ..

meteoturk30 Temmuz 2009 Perşembe 14:07:17
tahminci mert arkadasım kendini yorma boşa. Körler sağırlar birbirini ağırlar diyorum.. eş dost ilişkisi ile yürütüyosunuz. Herkes kendi kararını verir isteyen istedigi yere gider. 1 agustos bizim açılışımız oldugunu biliyosun. Ama çekemeyip herkese 1 agustos da burdayız arif burda diyen ki ? üye kaygısında olan kişi asıl sensin ;)
  .. | http://meteoturk.somee.com/ (78)

Sağanak30 Temmuz 2009 Perşembe 11:07:28
Sizin gibi size inanan ziyaretçileri kandırmanız çok yanlış bir davranış.Mikdat Bey sizi tanımadığını söyledi.Ben öyle bir tahmin atmadım ddim.Ben Mikdat Beyin dediklerini sze iletiyorum.Anlaşıldığı üzere Mikdat Bey'i yalancılıkla suçluyorsunuz.Son olarak bunun cevabını verirseniz sevinirim.Mikdat Bey size tahminimi alırmısınız diye Z.Defterine mail attı. Demekki kendilerinin bile haberi yok.Bu arada beni suçlamanızın nedeni ise bu işten yırtmak olduğunu biliyorum.Cevabınızı bekliyorum.
Cevap:
Sağanak kardeşim ben Mikdat hocayı değil seni yalancılıkla suçluyorum. Bizim havaturka olarak böyle ucuz hesaplarla işimiz olmaz. Ortada bir yanlış varsa o da bu zamana kadar o tahmini ordan kaldırmadığımız içindir. Durum söylediğin gibi olsa apar topar o tahmini ortadan kaldırır senin yorumlarını da burada yayınlamazdık. Yeni açılacak siteniz için reklam peşinde olduğunuz için bu şekilde çamur at izi kalsın politikası izliyorsunuz. Baştan söylemeliyim ki yanlış yoldasınız. Bu konuyla alakalı başka da bir yorum yapmayacağım. İsteyen istediğine inansın...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (106)

ankaralıanıl30 Temmuz 2009 Perşembe 11:07:38
istanbul kar yağışlı özüküo :D pes yani :D
  anil.g_@ho..

Sağanak30 Temmuz 2009 Perşembe 00:07:31
Sizin sözde Şubat tahmini olarak yayınladığınız Mikdat Kadıoğlu sekmesi altında yer alan tahmini göndermedim.Arif kim onu bile bilmiyorum dedi. Sizlerin buradakileri kandırdığınız açık.Ayrıca Mikdat Bey Z.Defterine de yazmış.Sizden olumlu bir cevap alamamış. O tahmini Mikdat Bey yollamamış.Bundan eminim.Dediğim gibi sizi bilmiyor bile.Buradakileri kandırdığınız için özür dilemeniz gerekir.
Cevap:
Mikdat hoca o tahmini bana mail olarak gönderdi ve biz de yayınladık. Havaturkaya özel yapılmış bir tahmin değildi. Cemal Saydamın da benzer bir tahmini sitemizde mevcut. Halen kaldırmamış olmamız ise hatamızdır bunu kabul edebilirim. Güncellemelerimiz zayıf. Ayrıca şubatta yaptığı tahmini kendisi yapmamış olsa o yorumu niye 6 ay sonra atsın birkaç gün içinde çıkar söylerdi ben böyle bir yorum yapmadım diye. Mikdat Hocanın yolladığı yorumu onun adına siz yollamış olmayasınız? Yeni açılacak siteniz için kendinize malzeme mi arıyorsunuz yoksa? Milleti kandırma düşüncemiz olsa o günlerde beyler panik yapmayın şubatta acayip kar geliyor moralinizi bozmayın şeklinde bir yorum yapmamız gerekmez miydi? Akla mantığa sığmayan böyle ucuz polemiklere gireceğinize icraat gösterin de bizden daha iyi olabiliyorsanız bu şekilde olmaya bakın. Başarıyı ancak bu şekilde yakalarsınız. Sağa sola çamur atarak değil...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (77)

ankaralıeren29 Temmuz 2009 Çarşamba 23:07:38
arkadaşlar dmi den son durumlara baktım istanbulu kar yağışlı gösteriyo bu kadarda olmaz pes yani :D
  ..

Sağanak29 Temmuz 2009 Çarşamba 22:07:29
Bu akşam üstü Mikdat Kadıoğlu ile konuşma fırsatım oldu arakadaşlar.Kendilerine Havaturkadaki tahminini sordum.Oda ben öle birşey yazmadım.Site yöneticilerine bunu zaten Z.Defterinden iletmiştm dedi.Buradan Havturka yetkililerine cevp hakkı vererek.Ziyaretçilerini kandırma nedenlerini söylerlerse seviniriz.Bana inanmayanlarda en kolay yoldan Mikdat Hocama mail atarak cevabı alsınlar...
Cevap:
Mikdat hocanın tahminleri zaten uzun zamandır yayınlanmıyor. Gazetedeki iaveden yaptığımız alıntıları yayınlıyoruz sadece. Hangi tahminden bahsettiğini anlayamadım...
  .. | http://www.meteoturk.somee.com (87)

TahminciMert(159)29 Temmuz 2009 Çarşamba 20:07:55
meteo ÇOK ATMASYONSUN bunu baştan söyliyim. ben sadece HAVATURKA'nın z.defterinde sohbetin siteme taşınacağını dile getirdim ve dememdede hiçbir sakınca yok çünkü ARİFTARİF bunu burada kendi dile getirdi. Yani sen benim burada ne yapacağıma karışamazsın, istediğimi söyler istediğimi yaparım. Burada onu dile getirmemin sebebide HAVATURKA hayranlarının başta ARİFTARİF ve bizlerle sohbet etmesi için sitemize gelmesi içindir. Ayrıca burda sohbetin açılmamasını değerlendirmem söz konusu bile olamaz. Uzun bir süredir ARİFTARİF kendisi bizzat bana bunu söylemiştir. Yani benim istediğimle falan olan bir durum değil. Böyle bir şeyide yaptığı için ARİFTARİF hocama çok teşekkürlerimi sunarım. Yani buna izin verenler suç demişsin,sözlerimden kimin izin verdiğini anlamışsındır herhalde. Açıkca sen buna karışamaz dile bile getiremessin. Haa bu arada ben bu işin eskilerindenim beni tanıyan tanır demişsin ya bizim buralarda "eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı" derler. Bilmem anlatabildim mi?
  .. | http://www.efsanetahminciler.tr.gg (84)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2748
Sayfalar
< | 1 2 ... 2741 2742 2743 2744 2745 2746 2747 2748 2749 2750 2751 2752 2753 2754 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,634 s
Sayaç: