Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



tarantula08 Ocak 2010 Cuma 20:01:39
DEVAMI bazıları akşam modelleri değişti bozuldu diye göbek atsalar da son gülen iyi güler sözünü bu göbek atan arkadaşlara hatırlatmak isterim bütün meteorologlar sistem gelecek diyorlar bu kişiler bu zamana kadar böyle hep bir ağızdan kar geliyor dememişlerdi demek ki kar gelecek soğuklar gelecek elbette MEvla takdir etmezse gelmez şu an ki tabloda gözükenler bunlar nao ve ao da buna işaret ediyor herkese şimdiden tedbir almalarını öneriyorum bu sistem eylülün ilk haftasındaki sel getiren sistem gibi çok önceden çıktı ve çok güçlü şekilde yoluna devam ediyor bekleyelim karşılama töreni hazırlayalım derim
  ..

tarantula08 Ocak 2010 Cuma 20:01:16
EVET TARAN ABİNİZ HUZURLARINIZDA SAYGILAR SEVGİLİ HAVATURKACILAR HEPİNİZİ EN İÇTEN SEVGİYLE KUCAKLIYORUM SAYGIYLA SELAMLIYORUM TARANTULA ABİNİZ sizler için ocak ikinci haftası ve sonlarını değerlendiriyor önce bu önümüzdeki hafta sıcaklık değerleri düşüşe geçecek ve sürekli olarak inişte olacak ancak arada birkaç derecelik mini artışlar olabilir ufak tefek mevsim normalleri ve altına inmeye 15 ocaktan sonra yavaş yavaş başlayacak ve yağışlı ve soğuk bir hafta geliyor ancak asıl soğuma ayın 20 si gibi birkaç gün ötelenme ileri gitme olabilir ancak bu sistem kararlı bir sistem ve gelmeme ihtimali gelme ihtimalinden azdır MEVLAmıza dua edelim bu sistem gelirse uzun yıllar hafızalarımıza kazınacak bir sistem olabilir ancak değişim olackatır sistemin gücü bir miktar azalabilir ancak bu durumda bile oldukçe sert bir sistem ve kar yağışı çok etkili olacak cinsten bir sistem
  ..

kezman/izmir08 Ocak 2010 Cuma 20:01:41
arif abi dünkü öğle modellerinden sonra herşey ters gitmeyebaşladı heralde.dün geceki modelde izmiri ayın 20-21 i karlı gösteriyodu bugün bi baktım kar mar yok. tabi ben yinede senin dediğine inanırım.bu izmire kar yağcakmı acaba? saygılar
  desouza_00..

sapporo 08 Ocak 2010 Cuma 20:01:58
Herkeze iyi geceler bi arkadaşımız joe bastardiyle mailleştiğini belirtmiş , kendisi şanslıyımış çünkü bildiğim kadarıyla sayfasın da belirtmişti birebir maillere cevap veremediğini yazıp özür dilemişti belki de fikri değişmiştir ama böyle bir yorum da bulunduysa açıkçası bu beni düşündürürür çünkü takip ettiğim kadarıyla bu kış özellikle avrupa için uzun dönem öngörülerin de ciddi başarılar sağlamıştır. Umarım bu sefer yanılır.
  agraligil@..

ariftarif08 Ocak 2010 Cuma 20:01:26
20 ocak gibi etkili olması muhtemel kutupsal soğuk hava dalgasını modellerden takip ederken sistemin bize etkilemesine 10 günden fazla bir zaman olmasına rağmen olumlu yada olumsuz sanki birebir gerçekleşecekmiş gibi bir ruh hali içine giriyorsunuz. Bakın basit bir ipucu vereyim. Sizlere uzun vadeli tahminlerimde faydalandığım 21 tane farklı modeli tanıttım ve büyük ilgi gösterdiniz. Bunlara ait diyagramlara bakacak olursanız yaklaşık 5 günlük süreç için neredeyse tamamının aynı senaryo üzerinde uzlaştığını bundan sonrasında ise giderek farklılaşan beklentiler oluştuğunu simülasyonun birinde sıcaklıkların artış trendine girerken bir başkasında tam aksine kuvvetli şekilde düşüş trendine girdiğini görebilirsiniz. Bu nedenle hemen hemen hepinizin sadece wunderground, wetter3, meteorgroup gibi sitelerde yer alan GFS modelleri üzerinden yaptığınız yorumlar aslında uzun vadede pek birşey ifade etmiyor. Uzun vadeli tahminlerde, modellerdeki benzer oluşumun 3-4 gün boyunca peşpeşe çıkması, bunun yanında bu oluşumu diğer modellerin ÇOĞUNLUĞUNUN desteklemesi durumunda o sistemi kararlı kabul edebiliriz. Yüksek basınç hakimiyetinin göze çarptığı modellerde değişimler alçak basınçların fazla olduğu modellere göre daha azdır bunu da belirtelim. Sözün özü bir mucize olmazsa ocak ayının ikinci yarısında çetin kış koşullarına hazırlıklı olun.
  ..

trakyalı@murat08 Ocak 2010 Cuma 20:01:32
arif abi trakyada kar ne zaman baslar acaba ne zaman yogun yacak cevaplarsanız sevinirim
  ciler_20_0.. | http://ciler_20_08-1991@hotmail.com (77)

güneydoğu(diyarbakır)08 Ocak 2010 Cuma 19:01:40
arif bey dün sormuştum yorum yapmıştınız ve diyarbakırda yoğun kar yağışına hazır olun demiştiniz ocak ikinci yarısından sonra ama Wetter 3 De modellerde hep yağmur var ters giden bişey mi var bizim için acaba yorumlarsanız sevinirim.
Cevap:
Hayır beklentilerimizde bir değişiklik yok. İlerleyen günlerde size daha net bir tarih verebileceğiz.
  ..

ssxumu08 Ocak 2010 Cuma 19:01:29
arifbey dün akşam sistemin 87 ye 2004 geçer diye konuşanlar az önce sistem gelir mi % delere vurmaya başladılar %40 gelir %50 gelir demeye başladılar herkeste morallar bozulmuş yine bünyo çıktı akşam kar yok 20 sine kadar deki 20 sinden sonra soğuklar gelebilir dedi bizi takip edin klasikleşmiş lafları işte neyse biz sizden bilgiler bekliyoruz
Cevap:
Pazar günü detaylı açıklama yapacağız. Benim anlamadığım nokta ısrarla söylememize rağmen insanların modellerin uzun vadede her defasında değiştiğini halen anlayamamış olmaları. Sistem halen çok kararlı görünüyor ve değişecek gibi de görünmüyor. Tilkinin dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına geldiği gibi modellerdeki soğuk havalar da günü geldiğinde bizi etkileyecektir. Bundan şüpheniz olmasın.
  ssxumu@hot..

ssxumu08 Ocak 2010 Cuma 18:01:16
arif bey modellerin akşam kötü çıkması sohbet odasını son çirkin hale getirdi. ağzıma alamacağım tartışmalar falan son noktayı pazar günü koyun da herkes bir oh çeksin herkles 20 sine odaklanmış durumda halbuki size göre 12-13 kar çarşambadan sonrada yoğunkar bekliyordunuz birde bukadar herkes birşey yazmışken dilek hn olsun siz olun cemal saydam bünyamin bey dmı hepsi teyakkuz durumdayken siz hatta biraz daha ileri giderek 87 kışı olabilir 2004 rafa kaldırabilir derken akşam modellerin kötü çıkması sistemi bitirdiler hemen moralleri bozdular oysaki bu kadar güçlü sistem hemen biter mi saygılar...!
Cevap:
Sinoptik görünüm bu şekilde olduğu müddetçe moral bozmak çok gereksiz. Biraz sabırlı olmalısınız sadece...
  ssxumu@hot..

snowlover8108 Ocak 2010 Cuma 18:01:41
Arif hocam illaki yine modeller moralımızı bozcak ne yapcaz bu durumu? tamam hersey model degıl ama ıcımde kotu hısler var , sankı buyuk bır yumusama olcak gıbı. Fıkrınız nedır hocam? Saygılarımla...
  ..

semih08 Ocak 2010 Cuma 18:01:35
arkadaslar bu sistemi çok abarttınız çokkkkk kimse 87 gibi bi kışı beklemesin boşuna yanı. Arif abi de size bunu anlatmak isticekdir sanırım cunku 87 kısı muazzam bı kıstı ve daha olmaz olmıcakta sıradan bıraz yogun kar olucaktır buyuk ıhtımalle
  ..

gkn08 Ocak 2010 Cuma 18:01:47
site girişi çok güzel olmuş teşekkürler kendimi sinemada hissettim:)
  ..

serdar08 Ocak 2010 Cuma 18:01:21
arif abi nao ve ao daki siyah-kırmızı -sarı çizgi nedemek?abi sadece bunları söylemen yaterli lütfen abi iyi akşamlar
  .. | http://hava turka (79)

serdar08 Ocak 2010 Cuma 18:01:10
bence 20sinden sonra süper bir kış olacak.500hpa-geopot-member i de sürekli inceliyorum.bu arada arif abi modellerde soğuk var ama yağış zayıf görülüyor.siz neye dayanarak müthiş kar diyorsunuz.sdace merak ettiğm için soruyorum.daha öncede söylediğim gibi yorumlarınıza güveniyorum
  .. | http://hava turka (72)

murat08 Ocak 2010 Cuma 17:01:28
87 kışının gelme ihtimali sıfırrr...en fazla 2004 kışı gibi olur
  ..

serdar08 Ocak 2010 Cuma 17:01:55
arif abi durup dururken 2 günde bir banlanıyorum.sohbette orada olmam gerekiyor.pazar kimseyi banlamasınlar
  .. | http://hava turka (80)

serdar08 Ocak 2010 Cuma 17:01:55
arif abi modellerde avrupayı ayın 25 lerine kadar çok soğuk gösteriyor.bizim kar alabilmemiz için ıasınması lazım avrupanın.ama bence daha var.yani değişebilir.azor gerçekten güçlenecek ve kuzeye doğru çıkacak.ilerleyen günlerdede avrupayı ılık gösterecektir.şu anda kesin olan şey azorun kuzye doğru ing.üzerinde genişlemesi.sencede avrupayı ılık gösterir mi abi yorumun nedir bekliyorum.kısada olsa en azından ılık gösterir göstermez demen yeterli olur.tabii ki daha uzunuda olur.saygılar abi.
  serdar_gon.. | http://hava turka (57)

Legendz08 Ocak 2010 Cuma 16:01:43
Sohbette yazı yazamıyorum lütfen yasağımı açınız nickim Legendz
  info@ugrab.. | http://www.ugrabize.com (160)

Fortesla08 Ocak 2010 Cuma 16:01:10
Evet yeni guncellenen modellerde kis baslangicindan beri oldugu gibi kivirtiyorlar.Bu da bekledigim setup icin halen havanin tam olarak hazir olmadigini gosteriyor, cok buyuk beklentiler icine girmemek lazim su an icin. Sistemler gelsemmi gelmesemmi havasinda, boyle durumlarda acikcasi tecrubeninde pek ise yarayacagini sanmiyorum. Herseyi adim adim beklemek lazim, soyleki once azorun bati avrupaya yerlesip orada tutanabilmesini bekleyecegiz.Yagis olmasada kuzeyli hava akimlari stabillestikten sonra yagis illaki gelecektir.
  ..

emre08 Ocak 2010 Cuma 16:01:26
arif abi sistem abartılıyomu yoksa o kadar varmı?
  ..

abur08 Ocak 2010 Cuma 16:01:45
sistemin gelecegi olan haftası abur bey´in sacları beyaz bi şekilde haberini sunacak :=)
  ..

GELİYOOOOOOOOO08 Ocak 2010 Cuma 16:01:55
SİSTEM GELİYO hemde fena bi şekilde ara sıcaklardan sonra kar geldi her seferinde ama bu 19 20 derece sıcaktan sonra gelecek sistem dahada güclü olacak saygılar :=)
  ..

barısfb08 Ocak 2010 Cuma 16:01:40
arkadaslar su andaki mevcut ayın 13 deki tabloya baktığımda ruzgarın kuzey ve kuzey batıdan sert eseceği ve soğuk havayı tasıyacağı marmara genelinde kar olacağını tahmin ediyorum tabiki bu benim sahsi kanaatim .modellere baktığımda o tarihte kar gostermemesini ilginç buluyorum bence 13 ocak ve 14 ocak istte kar yağacaktır bu benim sahsi gorusumdur tekrar tekrar soyluyorum biz yinede arif bey ve bu işin uzamnlarını dikkate alalım.
  ..

korhan(trakya)08 Ocak 2010 Cuma 16:01:44
önümüzdeki hafta beklenen ilk soğuklar sanki pek etkili olamayacak gibi.Sebebi azorun gücünde azalma ve doğu-batı yönünde yan yatması.Bu yorumum modellere göre tabi ki.Siz ne dersiniz? Asıl beklenen 18 sonrası sistemi sizce trakyada 1 günden fazla sürebilir mi??
  ..

snowhuso08 Ocak 2010 Cuma 16:01:10
sayın üstad giriş veteresinde 1987 martındaki o müthiş kardan güzel enstantaneler verilmiş.ancak o dönem orta ve kuzey avrupa üzerinde güçlğü bir azor d.y.b vardı.kuzeyde sibirya y.b çok kuvvetliydi ve güneyden izlanda siklonu gelmişti yanılmıyorsam.ben beklemiyorum ama sizce böle yerleşimlerin 20 ocak ve sonrası olması ve 87 tekrarı gerçekten ne derece mümkün?giriş veteresinin tekrarlanma olasılığı yüzde kaçtır fikrinizce. vereceğiniz bilgiler için teşekkür eder ve isabetli tahminler dilerim..
  huso1976ak..



Ankaragücü08 Ocak 2010 Cuma 15:01:43
Sayın TuristÖmer; Geçmiş yılların şehirlerimizdeki kar kalınlıkları, sıcaklık, yağış miktarı gibi arşivine şu linkten ulaşabilirsiniz; http://www.havaturkiye.com/weather/ maps/forecastmaps?LANG=tr&CONT=trtr&R=150
  ..

luis08 Ocak 2010 Cuma 15:01:38
sitenin girişinde 87 kışı slaytları var.bence bu olay çok abartıldı.modellerde henüz 180 dilimin içine kayda değer soğuk bile girmemişken...birde istanbuldan çok türkiye geneli veya bölgesel olarak yorum yapılmaya gayret edilsin lütfen...hocam ayrıca ben joe bastardi ile mailleştim.gelecek günlerde neler olacağını sordum.avrupada hakim olan soğukların güneye bize kadar inemeyeğinden söz etti...inş yanılır..
  ..

berk erön08 Ocak 2010 Cuma 14:01:05
abi hangi siteye baktıysam yağmur yada parç bulutlu gösterio sana güveniyorum ama.SENCE AFYON ne OLUR???(yani SON durum)
  berkeron@h..

weatherman08 Ocak 2010 Cuma 14:01:20
Arif vallahi tebrik ederim,sitenin girişindeki teaser harika olmuş:)kendimi sinemada "coming soon" izler gibi hissettim:)11-17 sistemi gelmesede olur,yeter ki şu "EFSANE SİSTEM" geri gelsin.23 sene sonra gelişmiş teknolojiye karşı doğanın savaşı...İnsanoğlunun doğayla mücadelesi...Savaş 23 yıl sonra kaldığı yerden devam edecek mi?Müthiş görsel efektleriyle muhteşem bir göz manzarası...Çoook yakında,İstanbul ve Türkiyenin bir çok merkezinde:))) İyi tanıtım Arif,tekrar tebrikler...
  ..

Turistömer08 Ocak 2010 Cuma 14:01:27
1987 Mart sistemi de Marmara merkezliydi. Örneğin, İstanbul2da 7-8 Mart'ta kar kalınlığı yer yer 80 cm'yi bulurken, Ankara'da ancak 1-2 cm kar vardı. Fakat soğuk hava kalıcı olduğu için ardından gelen ikinci sistemde Ankara da yoğun kar yağışı aldı 12 Mart günü gün boyu tipi şeklinde yağdı ve 13 Mart sabahı kar kalınlığı 20 cm idi.
  eflatun77@..

Turistömer08 Ocak 2010 Cuma 14:01:50
Sayın Ankaragücü, siz haklısınız Ocak ayında Esenboğa'ya daha fazla kar yağdı. Bir de sizden ricam. Bu arşivin adresini bana da verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
  eflatun77@..

***özgür***_TAHMİNCİ_08 Ocak 2010 Cuma 13:01:52
abi öğlen modellerine kısa bir yorum yaparmısn?
  emre20_sen..

EFSANE-SEMİH08 Ocak 2010 Cuma 12:01:18
ARİF ABİ 19-20 GİBİ BAŞLIYCAK SİSTEMIN ARKASINDAN YENİ BİR SİSTEM GELECEK.DİKAT!!!BEN PAZAR GUNU 1 DE BURDA OLURUM
  ..

Ankaragücü08 Ocak 2010 Cuma 12:01:58
Sayın TuristÖmer, Arşivden de kontrol ettim, 12 Ocak 2004 te Ankara'da 20 cm kar (Esenboğa), hemen erimiş ve sonrasında tüm kış 10 cm yi bile bulmayan 2 kar yağışı (5-7 cm).....
  ..

cemflk08 Ocak 2010 Cuma 12:01:06
arif hocam bu size son yazım olabilir(tabiki bu yıl için)ben yaşadığım yer olan nizip için kar yağmasının artık çok zor olduğunu tahmin ediyorum.gerçi alıştık 3 yıldır havada bile görmediğim kar, beni artık bu kadar umutsuz hale getirdi...buradan ilk başta sana ve havaturka camiasına çok teşekkür ediyorum.ve arif abinin tahminlerine güvenmelerini ve ona sahip çıkmalarını istiyorum...herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle....hoşçakalın.
  ..

Ankaragücü08 Ocak 2010 Cuma 12:01:19
Evet.. Umut taşıdığım öğlen güncellemeleri de tamamlandı. Batı bölgelerde 20 ocağa kadar modeller sıfır derecenin altına hiç düşmüyor. 20 Ocak sistemi ise yerinde duruyor. Henüz ayın 20 sine 12 gün olduğuna göre ne umutlanacağız ne panik olacağız. Bu güncellemede de basınç alanlarının zaman zaman değiştiğini, bir önceki modellere göre zıt noktalara kayabildiğini gördük. Bu nedenle beklemeye devam. Hafta başı için benim pek bir beklentim artık kalmadı diyebilirim ancak hafta ortası ve haftanın ikinci yarısı değişimler olumlu yönde olabilir. Esen kalın.
  ..

kaan08 Ocak 2010 Cuma 12:01:53
Ben de ankaragucu adaşıma katılmak isterim. Dogrusu 18 ocaktan once sivas'ın batısında kalan sehirlere dusecek her kar tanesi surpriz niteliginde olur su anki verilere gore. Benim de endisem, 19 ocaktan sonraki sistemlerin marmara/batı karadeniz merkezli olması ve ankara'ya sadece sogugunu gondermesi. 2004 subatında ornegin bursa'dan ankara'ya gelirken bursa merkezde 60 cm, inegol daglarında 80 cm, eskisehir'de 40 cm kadar kar varken ankara da bir karış ancak vardı, boylesi cok can sıkıcı oluyor. artık pek hatırlanmıyor ama ankara'nın efsanevi 2000 kışı hepsine bedeldi, ataturk caddesinde gece kayak yapıldıgını hatırlıyorum ve sıcaklıklar belki 3 hafta geceleri - 15'in ustune cıkamamış, kar yagışları gunlerce aralıklı olarak devam etmişti. işin ilginci, aynı donemde istanbul gunluk guneslikti, cok iyi hatırlıyorum hizbullah operasyonu yapılıyordu o sırada istanbul da bir damla kar yokken biz dizlerimize kadar kar icindeydik.
  ..

Cenk08 Ocak 2010 Cuma 12:01:16
Arif bey,\r\n\r\nson guncellemelerde bircok dis kaynakli site soguk hava girisini ertelemis ve sicakligi yukseltmis durumda,sizce etkili kar ve soguk durumu iptalmi oldu? Bu durum hakkindaki goruslerinizi alabilirmiyiz?
  cenk1907@g..

berke reön08 Ocak 2010 Cuma 12:01:33
abi hangi siteye baktıysam yağmur yada parç bulutlu gösterio sana güveniyorum ama.SENCE AFYON ne OLUR???(yani SON durum)
Cevap:
Pazar günü detay verebiliriz.
  berkeron@h..

snowcem08 Ocak 2010 Cuma 12:01:39
USTA SENCE MODELLER AKŞAM VE GECE GÜZEL OLURMU DOLAYLI YOLDAN ÖĞRENDİĞİN BİLGİLER VARSA PAYLAŞIRMISIN NE DE OLSA METEOROLOG ARKADAŞIN VARDIR SÖYLE BİZE USTA ARTIK GELSİN ŞU BEYAZ ESARET
Cevap:
Sistem gümbür gümbür geliyor.
  cemmm63@ex..

Turistömer08 Ocak 2010 Cuma 12:01:31
Ankaragücü arkadaşıma katılıyorum. 2994 sistemleri Marmara ve Batı Karadeniz merkezliydi. Zannediyorum. A.Gücü atkadaşım yanlışlıkla Ankara için 20 cm yazdı. Doğrusu onun, 2 cm'dir(22-23 Ocak 2004). 2004 Şubat sistemi ise sadece 5-6 cm kar bıraktı. Eğer yoğunluk bakımından karşılaştırma yapılacaksa, 2002 ve 2006 kışları ile yapılmalı. 2002 5 Ocak'ta 30 cm kar ölçülmüş, 2006 25 Ocak'ta ise bu miktar 24 cm idi.
  eflatun77@..

asfalya08 Ocak 2010 Cuma 12:01:25
border=0 Delipoyraz,iltifatların için teşekkürler.genelde espiriyi seviyorum.günlük hayatta da espili bir insanım.hele günümde ve böyle çıngıllı-karlı hava müjdesi olursa iyice coşuyorum.İzmire gelip yanaklarımı mıncıklamana itirazım yokta yanlış anlaşılırmıyız,asıl ben ondan korkuyorum. border=0 border=0
  ..

MehmetEren08 Ocak 2010 Cuma 12:01:27
Marmara Bölgesinde Güneyli rüzgarların etkisinde olduğumuz şu dönemde bölgede sıcaklıklar 13 ila 16 dereceler arasında seyrediyor. Orta kuvvette seyreden rüzgarın Pazar günü şiddetlenerek lodostan fırtına hızına ulaşmasını bekliyorum. Fırtına Pazartesi akşamı etkisini kaybedicek. Rüzgar hızı 30 ila 40 açıklarda zaman zaman 50 ila 60km ye kadar çıkmasını bekliyorum. Pazar ve Pazartesi günleri marmara denizinde deniz seferlerinde aksamalar yaşanması muhtemeldir. Bölgede ise pazar ve pazartesi günü yağmurlu geçecek. Salı günü nisbeten sakin ve parçalı bulutlu bir hava olacak. Çarşamba günü rüzgarın kuzeye dönmesiyle sıcaklıklar düşmeye başlıyor ve uzun soluklu bir soğuk hava ve yağışlı sisteme giriyoruz. Bu sistem 23 Ocak'a kadar etkisini gösterecek gibi gözüküyor. Bu dönemde sıcaklıklar bölge genelinde kıyılarda 3 ila 6 trakyada ve bilecektikte bu dönemde 0 derece ve altında kalmasını bekliyorum. Buna bağlı olarak yağışların bu dönemde kıyılarda karla karışık yağmur iç ve yüksek kesimlerde kar yağışı şeklinde olmasını bekliyorum. Bu dediğim hava olayları 13 ile 18 ocak arası görünüm. 19 ocakta bunun üzerinde bir sistem geliyor ki kıyı bölgelerde dahi sıcaklıklar 0 derece civarına gerileyecek ve bölge'nin tamamında kar yağışına neden olacak bu sistemin ise ömrünü 23 ocakta tamamlıyacağını düşünmekteyim.
  erimeren@h.. | http://www.chatlak.net (157)

fırtına08 Ocak 2010 Cuma 11:01:55
İstanbula kar tam olarak nezaman geliyor?
Cevap:
Pazar günü netleşir.
  ..

hakan08 Ocak 2010 Cuma 11:01:42
arif abi edirne merkez için bu gelecek sistemler az bi kar yağışı ama çok soğuk yani kuru soğuk olacak diyolar ama biz birtek sana inanıyoruz kesin değil tama biliyoruz ama bi cevap yazarsanızız seviniriz.İyi çalışmalar
Cevap:
Bu şekilde gelen sistemlerde Trakya'da genellikle yoğun kar görülür.
  ..

delipoyraz08 Ocak 2010 Cuma 11:01:33
Asfalya sana söyleyecek kelime bulamıyorum,müthişsin...facebookta grup kursana,acayip hayran yaparsın. İzmir e gelip senin o yanaklarını sıkmak istiyorum... yazılarını okuyup gülerken ofistekiler bana deli diyor yahu...
  mtgvnc@hot..

Ankaragücü08 Ocak 2010 Cuma 11:01:48
Son derece unstabil hava koşullarının hüküm süreceği bir periyoda girmek üzereyiz. Her saat başı değişen tahminler ve modellere bakılarak önümüzdeki hafta için sağlam bir hüküm verilmesi pek olanaklı görülmüyor. Nispeten daha güvenilir kabul edilen önümüzdeki 7 günlük dönem için bir yorum yapmak gerekirse açıkçası geçen hafta 11-12 ocak gibi iç batı bölgelerde nerede ise emin olduğum hafifte olsa başlangıç kar yağışları güç görülüyor. Yine diğer pazar (17 Ocak) tarihine kadar kayda değer bir kar yağışı olursa süpriz sayılabilir ve süprizler de her zaman bu işin doğasında mevcut. Yakın tarihli gfs kartları 10 ocakta 1040 mb kadar küçlenen azoru ilginç bir şekilde kısa sürede tekrar 1025 mb ye kadar düşürüyor ve çok gerçekçi olmayan yatay konumda tutuyor. Tek süpriz beklentim bu oluşum... Ben Arif Bey kadar kendime güvenemediğimden ne yazık ki 17 ocak tarihine kadar beklentiyi zor görüyorum. Eğer 17 ocak öncesi batı bölgelerde etkili bir kar yağışı görülürse Arif Bey için ne söyleyebileceğimi bilmiyorum. Her halde omuzlarda taşımak gerekir. )) Üstadım umarım haklı çıkarsınız.. Bir yorum da Ankaralı hemşerilerimize yapayım; 20 ocak ve sonrası çok şeye gebe ama unutmayalım ki 2004 sistemi İstanbul'a yaramış, Ankara'ya kalıcı olmayan 20 cm kar bırakmış ve hemen erimiş, takiben 5 cm kar o sezon ancak görülmüştü.
  ..

ankara 108 Ocak 2010 Cuma 10:01:39
arif hocam sizin tahminleriniz 100/90 tutuyo önümüzdeki günlerde ankara afeti yaşayacak gibi siz ne dersiniz
Cevap:
Yoğun miktarda kar beklentimiz mevcut.
  divma@myne..

Asfalya08 Ocak 2010 Cuma 10:01:33
Acil koduyla bir çağrıda bulunmak istiyorum izniniz olursa.Ama bu acil durum çağrısı Akoma,belediyeye yönelik değil,çatı ustası Mehmet ustaya yönelik.Memet usta,bu siteyi takip ettiğini biliyorum.biliyorum bana kızdın,işi bırakıp tüyüp-gittin.ama ben sana kızgın değilim,lütfen evine,-pardon-işine dön!!bizim evin çatısını bir an önce bitir.!seni her yerde aradım.hanene gittim yoksun,kahvehaneye gittim,yoksun,meyhaneye gittim,yoksun.bir tek hane kaldı.adını yazmadığım o haneye ben gitmem sen bilirsin.Bak!!yakında afet gibi yağmur-kar yağışları geliyor.Bir an önce işinin başına dön.benim de tepemi attırma mehmet usta!!.. border=0 border=0
  ..

karşıyakalı_powerman08 Ocak 2010 Cuma 10:01:53
Geceler artık uykusuz geçecek bekle izmir kar geliyor değil mi arif hocam
Cevap:
Gelmesi beklenir. Önümüzdeki hafta modelleri daha dikkatli takip edin.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2698
Sayfalar
< | 1 2 ... 2691 2692 2693 2694 2695 2696 2697 2698 2699 2700 2701 2702 2703 2704 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,603 s
Sayaç: