Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



tahmin-akdeniz10 Ocak 2010 Pazar 01:01:50
geçen haftada 11-17 haftasını bekliyorduk ya nese baklaım hayırlısı
  ..

BLUESKY10 Ocak 2010 Pazar 00:01:05
Değerli arkadaşlar buradan hepinize sesleniyorum.Cemal saydam, bünyamin vs. bunlara kızıp kendinizi üzmenize gerek yok.Madem ki buradan arif abinin yorumlarına önem verip onu takip ediyoruz o zaman başkalarının yorumları bizi bağlamaz.Ben 1 senedir burayı(arif abiyi)takip ediyorum ve başka sitelere bakma ihtiyacı duymuyorum.CNN zaten çocuk bahçesine döndü, şimdi evde koltuğumuza kurulup keyifle 20 ocak ı bekliyelim.Herkese bol karlı günler.
  ..

tahmn-akdeniz10 Ocak 2010 Pazar 00:01:15
abi 11-17 sistemi kaynamasın yahu?senden ziyaretçi defterinde bir yorum bekliyorum o tarihlerde nerelerde kar olacak.herkes sohbete gelemiyor.
  ..

mturi10 Ocak 2010 Pazar 00:01:02
arif bey sistemn gidişatı nedr her kafadan bir ses çıkıyor insnlarn psikilojisi bozuldu lütfen net bir açıklama yaparmısınız ..teşekkürler saygılar..
  ..

BLUESKY10 Ocak 2010 Pazar 00:01:59
Arif abi hepimiz 20 ocak sistemine kilitlendik ve heyecanla bekliyoruz.Ama benim merak ettiğim, sen yeni haftanın 2.yarısından itibaren IST.da etkili kar olucağını söylemiştin.Bu beklentin hala devam ediyor mu.,
  ..

xhavax10 Ocak 2010 Pazar 00:01:32
arif bey sistemin gelmememe ihtimali var mı? yada zayıflama bunu bilsem yeter inş o girişteki slayt ki gibi görüntüler görürüz yada 2004 de olur sizin yanıolmıyacağınıza inanıyorum teşşekürler.
  ..

chelique09 Ocak 2010 Cumartesi 23:01:23
Arif abi birşey sorucam. 21 senaryodan hangisinin GFS'e yansıtılacağı neye göre belirleniyor? Ortalama olan kalın beyaz çizgi yansıtılsa modeller daha tutarlı olmaz mı?
  ..

bümyamin09 Ocak 2010 Cumartesi 23:01:47
çizgi halinde kuzyimizi kaplayacak demiştim yani batı karadenizden doğu karadeni ve iç analo doğusu ve d.anadolu diye bu bu şekilde olup bu kesimlerde çok şiddetli kar yağışlartı olacaktır trabzon-rize-giresun gibi yerlerde kar alacaktır neşter61 arkadaşım sonraki sistemde ise inanılmaz sahnelerle karşılacağız savaş büyük çünkü hem izlanda hemde sibirya tam üstümüzde çatışacak özellikle batı bölgelerimiz marmara -batı karadeniz-iç anadolu çok güçlü kar alacatır LÜTFEN YAZDIKLARIMI İYİ OKUYUN
  ..

bünyamin09 Ocak 2010 Cumartesi 23:01:59
bazılarınız diğer yabancı sitelere bakıp sistemin zayıfladığını görüyor halbuki öğle değil çünkü sistem gittikçe kuvvetleniyor zayıflama söz konusu değil bu sistem çok uzun süreli olacaktır daha önce belittiğim gibi 20 ocak gibi ülkemize giriş yapacak sonrası çok çetin şartlar yaşayacağız tüm türkiye içindir bu söylediklerim ege ve akdeniz kıyıları için söylediğim tek haneli rakamlar yağışla birlikte kar yağma olasılığıda yükselmiştir lütfen herkes şimdiden tedbirli olsun 20 yılın en soğuğu olacak
  ..

serkan09 Ocak 2010 Cumartesi 23:01:55
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/tkavnmgeur.htm Arif abi beyaz kalın çizgiyi o sitede takip ettim anladığım kadarıyla amatör meterolojistim mazur gör 15-17 ocak arasında hemen hemen tüm modeller (0+5)dercelerde göstermiş buda kky belki kar 17-19 arası (0-5)arsı bu kar 19-25 arası muhteşem kar anlayabildiğim ve almanca türkçe sözçüklerden bu kadar bir anlam cıkarabildim sağ taraftakilerde kine bir yorum getirmedim umarım doğru analiz etmişimdir
Cevap:
Genel olarak doğru analiz etmişsin diyebiliriz...
  exalted_he..

Umut Sallak09 Ocak 2010 Cumartesi 23:01:57
Arif abi 12 ocakta balıkesir kar almaya başlıyacak mı¿ Haftanın 2. Yarısı yoğun kar olur mu¿ 20 ocak sonrasını sormaya gerek yok herkes size katılıyor alem bizi izliyor :) Mehmet yayvana 5 gün önce bişey sordum hala cevap gelmedi sanırım garantiye almak istiyor. Yanılma ihtimalinden korkuyor.
Cevap:
Mehmet Hoca bugünlerde TRT'de. İşleri yoğun olduğu için pek zaman ayıramıyor sitesine. Soruları yanıtlamaması bundan...
  cronix23@h..

yasin09 Ocak 2010 Cumartesi 22:01:06
arif abi iyi akşamlar.yarınki sohbete katılayamayacağım yolculuğa çıkacağım için bir kaç gün internetten uzak kalabilirim onun ıçin senden şimdiden rica etsem bilgi alabılirmiyim.rize için?
  ..

a09 Ocak 2010 Cumartesi 21:01:33
arıf abıı sıstem erıdıı dıyorlar ynı kar fln yok mu kıs yıne bos mu qececekk ne zmn ozledıqımız kar yaqıslarına kavuscazz
  ..

AHMET09 Ocak 2010 Cumartesi 21:01:18
KAR DİYE KAFAYIMI YEDİNİZ MİLLET SOĞUK OLMASINDA DOĞALGAZ YAKMIYALIM DİYOR BUNLAR KAR YAĞSIN DİYOR
  ..

ercan09 Ocak 2010 Cumartesi 21:01:28
abı nedır bu çelişki acaba sonu ne olacak her kafadan bi ses vala moralım bozuluyor bırı kar var dıgerı sıcak var ne olacak bılmıyorum sen soyle abı vaziyet nasıl
  er.can03@h..

BuRocK09 Ocak 2010 Cumartesi 20:01:52
Arif abi helal olsun..Bugun bunyamın surmelıyle konustum ve sızın zıyaretcı defterınde soyledıklerınıze benzer konustu..ve modeller hakkında konustum bakılan modellerın GFS modelı oldugunu soyledı ve sureklı degıscegı ıcın boyle goruldugunu soyledı..ve 20 sıstemının etkısını kaybetmeden sert bır sekılde turkıyeye geldıgıı soyledı .. bultenlerındede bu sıstemi dıkkate aldıgını soylıyerek pazartesı gunu daha genıs bır acıklama yapacagını bıldırdı..sıze guvenebılcegımı bılıyordum bende 1 haftadır dıyorum bu sıtem gelıcek dıye bunyoda bunu soyledıgı ıcın emınım artık ıcım rahat.. tesekkurler arıf abı tahmınlerın ıcın saygılar...
  burockiwas.. | http://varamayok (82)

Tsc09 Ocak 2010 Cumartesi 20:01:22
Arif üstadım daha demin gönderdiginiz linkteki cizgileri anlatırmısınız lütfen aşağı yukarı gidiyorya onları anlatırmısın
  ..

arno09 Ocak 2010 Cumartesi 20:01:30
Arif Bey, 2004 sistemine 5 üzerinden 2, 187 sistemine 5 üzerinden 4 verdiğimizi düşünürsek gelecek sistemin alacağı not kaç olur?
  ..

snowhuso09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:04
arif bey erken ama tecrübe bilgi ve ön sezilerinize dayanarak bu sistemin bize bu haliyle gelme ihtimali %? yüzde kaçtır.merak ediyorum.çünkü yanılmıyorsam 1997 aralık ayının sonunda da sibiryadan kopan kuvvetli bir sistem avrupayı vurmuştu.o sistemin önce bize geleceği söylenmişti.ama gelmemişti ve bizi teğet geçmişti.çok üzülmüştüm.bu sistemin bize gelme olasılığı gerçekten sizce yüzde kaçtır.teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.
  huso1976ak..

kraluyusfcan09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:50
arif abi..sizin anlıyacağınızı düşünürek bu laflarım size başka kimseye değil!!..sizin bu siteye seçtiğiniz bazı adminler kendi egolarınca insanları banlıyorlar..neden banlıyorsun diyoruz cevap yokk..böle herkes tek tip konuşunca nasıl anlaşıcaz nasıl kendi fikirlerimizi sölicez..ben buraya siz isterseniz gelmem ama benim gibi onca insan var fikirlerini söyleyen ve hepsi banlanıo ve sitenin huzurunu bozdu oluo..buna bir cevap verirseniz sevinirim çünkü burada en büyük ve aklı başında olan tek tük insanlardansınız..
  ..

semih09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:52
arif bey yarın sitede sohbette vereceğiniz yada acıklayacagınız bilgileri yazılı olarak siteye de koycakmsıınız yarın sızı takıp edemıcem o saatte
  ..

snowcem09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:36
arif ustam modellerin saçma olduğunu düşünüyorum mesela son güncellemede kuzeyde y.b var normalde soğumanın olması lazım ancak sarı renk gösterilmiş türkiyede bu saçma aslında basınç yerleşim yerleri çok iyi hep ne deriz kuzeyden soğuk akdenizden yağış işte modelde bu gözüküyor ama ayrıntılarda saçmalık var gibi
  cemmm63@ex..

snowcem09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:36
arif usta seni çok sever çok sayarım mert ve dobra insansın içimdeki hisi söylüyorum yanlış anlama bence sen çok ciddi bişey görmesen günler öncesinden bukadar emin konuşmassın çünki yüzlerce insana karşı kendini sorumlu olarak gören birisin ve kimseyi yanıltmak istemezsin şimdiye kadar hiç bukadar ciddi bir sistemi yorumlamadın eminim seni uyarı yapma zorunda bırakan bir durum var ve sen sağlam veriler aldın haksızmıyım sistemi biraz anlatırmısın kısaca
  cemmm63@ex..

barısfb09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:19
bugünlerde arif beye yapılanları yanlış anlamyın ama hz.musya yapılanlara benzetiyorum .arif bey kar geliyo dediğinde modellerde bırakın karı yağış yoktu.adam size 50 kere acıklamasına rağmen halen suphe ile sorular soruyorsunuz bu adama haksızlık yapmaylım arkadaslar.televizyona cıkan bir cok sozde met. muhendisinden cok değerli ve yaptığı tahminin bilimsel acıklamasını yapan ve bunu yaparkende hiç sıkılmyan bi adam arif bey 20 ocak sıcaklık 30 derece de olsa sahsen her zaman yanındayım sen bu yolda dewam et usta.gecen sene butun dunya ist için 10 derece yağmur gosteriyodu sen inatla kar yağıcak dedin ve ogunu 2-3 derece kky oldu bana gore sen cok buyuk basarı gosterdin kimsenin tahmin edemedği soğuk havayı tahmin ettin ama kar tam yağıp ortu yapmadığı için kotu adam oldun ama inanıyorum.insanlardan ricam bardağın bos tarafına bakmayın.
  ..

xhavax09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:26
yrn işi güzü bırakıcam 12 den itibaren sizin söylediklerinize odaklanıcam size sonunu kadar güzveniyoruz arif bey eğer kar yağarsa inş yağar size muhalefet olanların yüzünü görmek içten bile olmuyacak
  ..



ibo.karakartal09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:38
arif abi merhaba artık şu banı YETKİLİ kaldırsaDA yarınki toplantıda neler konuşulcak onu görebilsek abi hakanbursaankara nickli arkadaşada bi uyarıda bulunsanızda şu banlama olayını çocuk oyuncağına dönüştürmese isteğim şu ki;sitede sadece sizin ban yapıp sizin kimin sitede kalıp kalmayacağı hakkında tek söz sahibi olmanız eminimki bi çok kişi buna sevinecektir saygılar...
  ibo.karaka..

karcı09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:02
Arif bey öncelikle sizi tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim ancak eğerki olursa ki inşallah olmaz bu sistem de öncekiler gibi olursa tahminlerinizden ve cesaretinizden dolayı sizi kutluyorum kimse sizin gibi bu işi yürekten yapmıyor(diğer tahminci arkadaşlar) cnnturk te ki yorumları okuyorum ve ne kadar saçma şeyler yaptıklarının hala farkında değiller / saygılar...
  kadir-fore..

crossfıre09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:43
şu batı avrupada oluşcak yb doğu akdenizde bir alçak basınç oluşturma rski olabilirmi eğer olursa sonucu ne olur
  ..

eray09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:23
Arif Hocam Yarın sistemin bütün detayını vericekmisiniz? ne kadar süreceği etkisinin ne olucağı nerelerde etkili olucağı ve gelme ihtimalinin ne kadar olduğu bunların hepsi yarın açıklanacakmı?
Cevap:
Evet. Belli olan ne varsa hepsini açıklayacağız.
  ..

cemystin09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:40
arif bey sizi uzun zamandan beri takip ediyorum çokta güveniyorum bu gelcek olan sistemden çatalca nasıl etkilenir bilgi verirseniz çok sevinirim.teşekkürler
Cevap:
Yarından itibaren detayları vermeye başlayacağız...
  gkykrtrn@h..

semih09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:39
arif bey nao ve ao daki grafiklerin ne anlama geldıgıni nereden ogrenebılırım yada bılen arkadaslar yardımcı olabılırmı. SAdece nao ve ao da deıl 21 tane harıtadan faydalanıyosunz. mesela wetter da yıldızların boyutu ne anlama gelıyo basınc cızgılerı falan:) anlamıyrm yardımcı olursanız sevınırım.
Cevap:
Geçmiş sayfalardaki yorumlara bakarsanız sorularınızın yanıtlarını bulabilirsiniz...
  ..

xhavax09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:27
arif bey yrn bize saat 1 de ne gibi açıklama yapıcaksınız kar yağışının kesinleşmesi hangi gün olur eğer çok şiddetli bir kar yağarsa cemal saydam da bir daha hava tahmini yapmasın ben bu yüzden yağmasını istiyorum
Cevap:
20 ocak sistemi 13 ocak tarihine kadar tüm modellerde net olarak görünür. Bu tarihten önce sık sık değişimler olabilir. Yarından itibaren sistemlerle ilgili ayrıntıları vermeye başlayacağız.
  ..

aslan286409 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:16
degerli arkadaşlar arif abi bu gelecek olan sistemle ilgili kısaca sölemek gerekirse inceeleyip sıkdokuyo diyebiliriz.zaten busistemle ilgili gerekli açıklamayı yarından itibaren yapmayabaşlayacaktır meraketmeyin.sizlere şunu söleyebilirim bundan sonraki günlerde çetin kışşartlarına hazırlıklı olun derim..!
Cevap:
Herkesin baktığı sadece GFS modeli. Bizim baktıklarımız ise çok daha fazlası. Aynen söylediğin gibi şimdiden çetin kış koşullarına hazırlanılmalı. Sistem bağıra bağıra geliyor...
  aslan2864..

x havax09 Ocak 2010 Cumartesi 19:01:20
arif bey ne oldu herkes modellere bakıyor sistem yok oldu dior ben size güveniorum sistem gerçekten kayboldu mu yoksa kararlı bir şekilde geliyormu lütfen bizi aydınlatın en azından 2004 ü yaşıyabilirmiyiz teşşekkürler.
Cevap:
Sistem pekçok model simülasyonunda varlığını kararlı ve güçlü bir şekilde sürdürüyor. Modeller değişmeye devam edecektir. Süre çok uzun çünkü. 10 gün sonrasının modeline böyle körü körüne bağlanmak yanlış. Karamsarlığa kapılmanıza gerek yok.
  ..

Burak09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:51
Arif Bey ve sitenin diger mudavimleri,20 Ocak sisteminin bugun 4 gun ust uste eridiginin farkindadirlar herhalde,buyuk ihtimalle en iyi ihtimal 1 gunluk kar gorebilecegiz belkide kky.Insanlari bu kadar buyuk beklenti icine sokup daha sonra hayal kirikligi yasatmak sizde duzgun bir davranismi?Selamlar Burak/Manisa
Cevap:
Böyle bir erime bize göre mümkün değil. Yapmanız gereken sadece beklemektir. 20 ocak sistemiyle ilgili soğuma sadece GFS modellerinde 4 gün değil 4 güncellemedir zayıflamış görünüyor yani bu sadece 1 güne karşılık gelir ve bu durum yeni güncellemelerde ortadan kalkacaktır. Ayrıca modellemelerin çoğunda bu sistem varlığını istikrarlı bir biçimde sürdürüyor. Biraz sabırlı olun. Ayrıca söylediğiniz modele göre Manisa'da değil 1 gün 1 saniye bile kky alamazsın.
  .. | http://burakkaya@hotmail.com (87)

weatherman09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:40
Akşam modelleri öğle modellerinden daha berbat çıkmıştır,modelcilere duyurulur.
Cevap:
13 ocaktaki GFS modellerinin bağlayıcılığı daha fazla olacak. Sisteme bir hafta kala zaten pekçok model hemen hemen aynı beklentileri yansıtıyor. O tarihe kadar büyük değişimler olacağına eminim ve bu konuda çok rahatım ama bilenle bilmeyen bir olmuyor tabii.
  ..

yesil48009 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:02
Arif abı nıye 2 gundur wetter de modeller kotu cıkyor aksam modellerıde kotu abı nıye sıstem gozukmuyor modellerde anlamıs degılım habıre avrupa soguyor..
Cevap:
Baktığınız modeller GFS modelleri. 13 ocaktakilere bakın. Ondan öncekilere kulak asmayın. Pekçok veri 20 ocakta ciddi soğuma işaret ediyor. Moral bozmaya gerek yok. Göreceksiniz yarınki modeller bile bugünküne göre çok farklı olacak. Çok iyi de olsa çok kötü de olsa vade uzun olduğu için değişimler olabileceğini unutmayın.
  ermansaka@..

ibo.karakartal09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:02
arif abi merhaba artık şu banı kaldırsanızda yarınki toplantıda neler konuşulcak onu görebilsek abi hakanbursaankara nickli arkadaşada bi uyarıda bulunsanızda şu banlama olayını çocuk oyuncağına dönüştürmese isteğim şu ki;sitede sadece sizin ban yapıp sizin kimin sitede kalıp kalmayacağı hakkında tek söz sahibi olmanız eminimki bi çok kişi buna sevinecektir saygılar...
  ibo.karaka..

Aguero8109 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:43
Yine Yb guneyden salınım yapıyor eger yapmasa cok guclu sıstemın bızı vurması ıcın sadece Ing.ye cıkcak kuvvetlı bır Yb kalıyordu ama ne yazıkkı yıne girdi Yb , 3 gun oldu 500 harıtası cok ama cok kotu sekılde degısıyor bızım acımızdan, Ya cok kuvvetlı Sibiryanın o guney salınımını alt etmesını beklıycez yada ne yazıkkı iş kotuye gidiyor.. offfffffffffff
  ..

Recoba09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:50
Arif abi sitede kendi görüşümü belirttim wetter3 e bakarak modeller bana göre kötü dedim hemen ban ne biçim iş bazı adminler var ki değil misafirlik sitede banlanmaya bile layık değil.
  rci-grsnlu..

Asfalya09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:46
"Tozcu baba"Cemal Saydam gerçekten iyi kıvırmış.:)Kıvrak halk danslarından bir demet sunmuş.Hatta En son gördüğümde Amuda kalkmış vaziyetteydi.:)Arkadaşların dediği gibi, burada Ariftarif,Sistemci,Efsane-Semih,Obasar gibi pek çok insan onun kaptığı köşede çok daha başarılı olabilir.Bizde "kötü hava şartları"diye lanse edilen meteorolojik aktiviteleri karlı havaları millete sevdirebilir.Hatta Sohbet odasında haylazlık yapan ortalama bir vatandaşı bile Admin tutup kulağından oraya koysa Saydamdan daha başarılı olur.bundan eminim.Bencede Efsane-Semih,bu gelecek sistemin isim babası olmayı hakketmiştir.Değil mi karcı baba?:))
  ..

KAPTAN09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:43
Merhaba Arif abi yarın ben mesaide olacağım için seni takip edemiyecegim İZMİR e kar yağışı olurmu olursa tarih ve yağış miktarı hakkında bilgi verirmisin Tşk.
Cevap:
20 ocak gibi olabilir. Detaylar ilerleyen günlerde...
  ..

ceyl09 Ocak 2010 Cumartesi 18:01:10
Gün gelir herkes susar hava konuşur. Bu gün herkesin konuştuğu gündür. Havanın konuşacağı günler ise giderek yaklaşmaktadır... Ağzına sağlık işte bende bundan bahisediyorum :)
  ..

OzquR_(61)09 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:17
Arif abi ağzından bal damlıyor vallahi böyle de olmaz ki canım insanın canı çekiyor.. border=0 border=0
  ..

arifin asker arkadaşı09 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:50
arifim iyi gidiyosun beynine sağlık
Cevap:
(!)
  ..

orhan09 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:58
arif abi bu gelecek sistem samsunun kıyı kesimlerine kar bırakırmı?
Cevap:
20 ocak sonrasında bırakması beklenir. Detaylar ilerleyen günlerde...
  orhanacar9..

Fortess06109 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:53
Arif bey ... önümüzdeki sistemler doğu karedeniz kıyılarını özl le trabzon kıyı şeridini etkileyecek dimi... bazı yorumcular.. kıyı şeridi hariç tüm yurtta etkili olacak dedi....
Cevap:
Beklentimiz Karadeniz kıyılarının da bu şekilde kar şeklinde alacağı yönündedir. Ayrıntıları yarından itibaren paylaşacağız...
  onurcanakc..

birol09 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:45
arıf abı wetter3 de ege bolumu ozellıkle denızlı bolgeso karlı gosteroyodu somdıkı moddellerde kar yokk..kar yokmu yoksa arıf abı denızlıde..cewaplarsan sevınırım
Cevap:
20 ocak sistemi Denizli'ye kar bırakacak gibi görünüyor. Öncesinde zor...
  ..

BuRocK09 Ocak 2010 Cumartesi 17:01:38
Arif abi ilk once merhaba , Tahmın yapmasını bılmeyen hava durumundan anlamayan bır ınsan bıle tahmın yapıyor gelıyor sıteye dıyor 20 sıstemı olms sagdan soldan duyuyor adam gelıyor, sistem olmus abı chat kapansın dıye demıyorum ama belırlı kısıler olsun chatte ya ısım felan alınsın okadar. kac yıldır bu sıtedeyım boyle bırsey gormedım kar gelcegı zaman herkes atıp tutuyor... Bana kalırsa baktıgım verılere gore 20 sıstemı gumbur gumbur gelıyor sızınde dedıgınız gıbı ıstanbulun ortu alacagı ılk kar gelıyor...ve 19 gecesından sonra karı ve ortuyu butun ıstanbul gorecek... Saygılar BuRocK
  burockiwas.. | http://xxx (82)

Fortesla09 Ocak 2010 Cumartesi 16:01:58
Arıf hocam, kapı gibi tahmıninizin arkasında durdugunuzun farkındayım, ama neden bu kadar emin oldugunuzu bizimle bilimsel bir dille paylasırsanız sevinirim, benim amacım hıcbır zaman bagcıyı dovmek olmadı, uzum yemek ıstıyorum. Benım goremedıgım ancak sızı bu kadar emın kılan gostergeler sadece jet akımlarımı lutfen bızımle paylasın.ınanın bende sıstemlerın bu kadar kararsız olmasına kahroluyorum. Umut tacırınden daha fazlası oldugunuzu dusundugum ıcın soruyorum.Detaylı bır bıcımde paylasırsanız sevınırım. sımdıden sagolun.
Cevap:
Fortesla bana göre GFS, sayısal modeller içinde en güvenilirlerindendir ancak bu söylediğim 1 haftaya kadar olan süre için geçerlidir. 1 haftadan sonrasında başka veriler ve model destekleri de gerekiyor. Özellikle ana sayfada linki bulunan diyagramları incelemeni tavsiye ederim. Burada göreceksin ki neredeyse tüm modeller 1 haftaya kadar olan süre için hemfikirdir. Sonrası içinse ağırlıklı görüş hangisiyse genellikle o gerçekleşmektedir.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2695
Sayfalar
< | 1 2 ... 2688 2689 2690 2691 2692 2693 2694 2695 2696 2697 2698 2699 2700 2701 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,583 s
Sayaç: