Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



KariSevenKamyoncu13 Ocak 2010 Çarşamba 19:01:51
Kar yok bitti bu islerde profesyonellere inanin onlara guvenin bu size bir ders olsun birdaha amatorlere inanmayin kar yok hatta bunyamin 25 inden sonrada yok dedi nasida cuk diye soyluo bunyo :D:D:D:D:D:D ohh sefamolsun gunes gozlugumu takarim bende kamyonumu surerim
  ..

ankaralı eren13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:09
arif abi admin hiç bir yorumumu yayınlamıyo ve beni durduk yere banlıyo lütfen yardım ben hiç bişey yapmadım 1 haftadan beri banlıyım.
  ..

NuKe13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:28
sayın arif bey sanırım sistem öncekiler gibi zayıflıyor. bu işin mühendisi olan bünyamin bey bile kar yok dediyse marmara için daha bişey söylemeye gerek yok bence.. özellikle istanbul da yok 2004 müş yok 87 y miş boşuna hayaller kurmayın zayıflıyor,güçlenmesi zor gözüküyor.. saygılar ...
  fly_man_@h..

liman13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:54
bu hava gelsede gelmesede arif abi tektir..bundan önce çok örneklerini gördük , aksini idda edenleride gördük bundan önce
  ..

ceyl13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:20
İSTANBUL 20 Ocak ve devamı bir kaç gün için 7 derece ve 11 derece arası sıcaklıklar kesinleşmiştir artık kar diye diretmenin anlamı yok :) :)
  ..

34FB190713 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:38
Arif Bey ; Sonuçta haklı çıkacağınızdan eminim. Diyelim ki tersi oldu, önemli olan bilim adına doğru birşeyler yapmak değilmidir. Şunu bilin ki ben ve benim gibiler sizin destekçiniz olmaya devam edecektir. \"Yolunuz da ! Tahminleriniz de ! Açık Olsun...\"
  hakanozmen..

EFSANE-SEMİH13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:58
ARİFTARİF VE MİSTRAL:SİSTEM GELMEYECEK BELLİ.23 OCAĞA KADAR KAR.KKY BELKİ.SİBİRYA Y.B DİYORSUNUZ 500 HPA -25 İZOTERMİ VAR 1045-1050 Y.B DE BU NASIL İŞ??EN AZ -45 OLMALIYDI.SİBİRYA Y.B KUTUPLARI ISITTIĞI NERDE GÖRÜLMÜŞ
Cevap:
Semih ısıtan Sibirya değil ki. İyi incele.
  ..

image4113 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:06
sevgili arif bey uzun süredir sizi takip eden amatör biriyim genel olarak kanım sistemlerin eskisi gibi olmadığı bence uzun vadeli değilde günlük ve saatlik hava bilgileri olması daha iyi olacak
  ..

aygn13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:36
arıf abı bu cuma qunu qunes tutulması olcakmıss qunes tutukması sonrasında ılerlıyen qunlerde nasıl havalar bızlerı beklıyor
  ..

atos13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:27
ya hala 25 inden sonra diyorlar gelecek kar yağışı için o da etkili olmayacakmış adam gibi. e zaten kış bitti kardeşim ya öyle gelecek kar hiç gelmesin daha iyi. yağacaksa adm gibi yağsın yağmayacaksa hiç gelmesin. umut ettiğimizle kalıyoruz. zati adam gibi de meteorolijiden anlayn adam yok 3-5 gün sonrası içn dedem de fikir sunar bak radara belli olur herşey. önemli olan bi 15 gün sonrasi için de ön görülerde bulabilen ve öngörüsünde de doğru çıkandır. ne yazıkki Türkiye de bilgili meteorolog yok...
  ..

thasoss13 Ocak 2010 Çarşamba 18:01:43
Gece ve aksam modelleri ne zaman yayinlaniyor?
  ..

erol13 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:47
Arif bey öncelikle size tahminlerinizde canı gönülden başarılar dilerim.Ömrümün 9 yılı Rusya Moskova de geçti,oyüzden Rusçayı gayet iyi bilirim.Bugün saat 3 gibi bir Rus hava tahmin sitesinde Ocak 24 ile 5 Şubat arasında Türkiyenin batısı da dahil olmak üzere ciddi karlı ve soğuk hava uyarısı yapıldı.Bu tahmine sizin yorumunuz ne olur acaba?
  eroltr@hot..

gönül dostu13 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:41
bu soğuk hava 11-17 ,20, şimdi ise 23-25 sistemlerinden bahsediyosunuz nedir herkesin aklı karıştı lütfen cevap verin ve herkes gibi bende rahatlıyım...soğuk hava gelecekse gelsin artık herhalde mayıs ayında gelecek..:):)
  ..

kezman/izmir13 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:07
tek takip ettiğim meteorolojist arif tarif.üstad heralde bu sistemde bitti gibi.izmir için bırakın karı kky bile olmayacağı kesin gibi.daha doğrusu sıcaklıkların düşük olma ihtimali bile yok gibi.tüm modeller bu yönde? yine bu modeller değişcek demessin umarım.değişeceği falanda yok bu modellerin.artık önümüzdeki sistemlere bakıcaz.keşke sistem kesinleşmeden gaza getirmeseydin bizi.sistem fos çıktı sanırsam.bugün 21.deki açıklamanda bu yönde olcak gibi. saygılar
  ..

snow13 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:50
arkadaşlar 17.00 cnn de bünyamini dinledim ne 20 ocak sisteminde kar var ne de 25 ocakta ayın sonuna kadar istanbulda kar malesef yok dedi.
  ..

tayfun13 Ocak 2010 Çarşamba 16:01:44
Arif hocam mrb .Bir çok kişi accuweather'deki sıcaklık değişimlerini izliyor.Ama bana bu değişimler hiç mantıklı gelmiyor. Örn; bu site önümüzdeki salı günü gündüz için sıcaklıkları max 8 ve min 2 gösterirken gece için ise max 4 min -3 gösteriyor. Bu değerler üzerinden yağmurlu gösteriliyor. Dikkat edin gece ve gündüz sıcaklıkları arasında 11 derece sıcaklık farkı var. Gece sıfırın altına düşen sıcaklık ve yağmur. Bu siteyi ciddiye almıyorum. Bence tutarlı değil... Bu arada sistemin kuzeyimizde güçlenmeye devam ettiğini düşünüyorum. Önümüzdeki günlerde kelebek etkisi teorisinde olduğu gibi döngünün leyhimize değişeceği kanısındayım.
  tayfun_kur..

Aykut13 Ocak 2010 Çarşamba 16:01:41
Değerli Havaturka'cılar, Arif beyin bünyamin bey, gökhan abur bey kahin değil ki veya ben sölüyorsam tutar uleynnn gibi :)) Niye tutmadı tutar diyemeyiz. çünkü bu Adı üstünde hava tahmini havanın geliş şekline göre haraket edilir %80 e varan bazen &100 bazen %10 tutar veya tutmaz olabilir . Arif bey İzmir ilimiz en düşük ve en yüksek sıcaklıklar kaç derece olacaktır, Bir şans gözüküyor mu şuanki tabloda özellikle 19-20-21 inde belirtirseniz.
  ..

Berkin13 Ocak 2010 Çarşamba 16:01:37
Yahu arkadaslar hala gfs,mps,ao,naolarla ugrasmaktan bikmadinizmi? Sistem gelmiyor iste yok oldu gitti bu kadar kasmaniza gerek yok.Ayiptir yeter lutfen,yok iste kar mar yok,okuyanlarada soyluyorum burada yazilanlara itibar etmeyin kar yagmayacak,bosuna umitlenmeyin
  ..

Ahmet Durak13 Ocak 2010 Çarşamba 16:01:51
Arkadaşlar Edirne den gelen bilgilere göre hamzabey tarafında 15-20 cm kar olmuş bugün haydi gayret diyoruz.
  ahmet-dura..

Ankaragücü13 Ocak 2010 Çarşamba 16:01:55
19 ocak için bu öğlen yayınlanan gfs kartını lütfen wetterzentrale arşiv kartlarında 1987 yılı mart ayının ilk günleri ile karşılaştırınız... Bu sizlere bir fikir verebilecektir arkadaşlar... Azor - Sibirya kombinasyonu gfs modellerinin önümüzdeki hafta başı için öngördüğü konumu ile 1987 mart ayı başındaki gerçekleşen konumlar ne kadar özdeş kendiniz görünüz.
  ..

HAVALİST13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:25
ARİF ABİ İZMİRE SİSTEM GELMİYCEKMİ DAHA ÖNCR 20 Sİ KAR DEMİŞTİNİZ HALA AYNI KANIDAMISINIZ YOKSA YANILDINIZMCEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM
  mutluluk_1..

snowhuso13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:53
arif bey öncelikle çalışmalrınız ve bizleri bilgilendirdiğiniz için teşekkür edderim. ancak büyük olasılıkla ki ben daha öncece hatırlarsanız bu devasa sistem bize %90 gelmeyecektir demiştim.ki gidişatta o yönde.hatta ben bu olayı1997 de avrupayı donduran sibirya antisiklonunun bizi teğet geçmesine de benzetiyorum. o kış da güçlü bir sistem avrupayı vurmuştu. ama bize gelmemişti.bence aynı kaderi yaşayacağız.bence sizde akşam 21:00 de yanıldığınızı açıklayacaksınız.saygılar...
  huso1976ak..

snowcem13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:40
bu akşam ya da gece modelleri düzelecekmi arif usta eğer düzelmezse artık sistemden umudu keselimmi geçen hafta bu zamanlar modeller süperdi aradan 1 hafta geçti ama hep kötüye gidiyor yeni data gelmediği içinmi modeller kötüydü yani eski dataya göremi çiziliyodu hep
  cemmm63@ex..

berk erön13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:56
slm arif abi ben bu sistemden biraz biraz umudumu kestim her yer yağmur diyo sıcaklıklara yüksek.... AMA AKLIMA SEN GELİOSUN VE TMM DIR DİORUM İİ Kİ WARSIN ABİ SENCE NE OLUR ARTIK BİR HAFİFLEME FLN WARMI YOKSA GÜMBÜR GÜMBÜR GELİOMU????
  berkeron@h..

snowcem13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:17
arif usta bugün beklediğin data varmış geldimi bu data nasıl bişey yani bilgimi verimi haftada bir geliyor demişsin yani haftada bir gelen bu dataya göremi modelleri çizmeye başlıyolar nezaman modellere yansıyacak bu yeni data
  cemmm63@ex..



ATİLLA 13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:37
ustad , hıcbırıne kulak asma.sonuc ıtıbarı ıle hepımız verılen ugrasa yapılan mucadeleye saygı duyuyoruz. senın kısmetsızlıgın gecen senekı tahmınının bır sekılde tutmamasıdır.her ınsan hata yapabılır,yanılabılır. sonuc olarak bır sekılde dogaya karsı bır mucadele verıyorsun.onun ne yapacagı nasıl davranacagı hıc mı hıc bellı olmaz.(87 kısı ornegı) o yuzden sen ltf. ısıne aynen devam et. tutar tutmaz sonunda olum yok. kımseyede benı takıp et dıye de yalvarmıyorsun. bu sıtedeye gırenlerden hıckımse senı ne gormustur ne de telefonla gorusmustur(en azından benım bıldıgım kadarı ıle)buna ragmen , uslubun ısıne baglılıgın ve kararlılıgın bır sekılde ınsanları senın etrafında toplamıstır.daha oncede yazdım yasım 41 , bunca ısımın arasında sana bu mesajı yazabılıyorsam sanırım nezdımde ve nezdımızdekı yerını bır parca anlamıssındır. daha oncede dedıgım gıbı " gormek ınanmaktır" gordugunun arkasında aynen devam et usta... kar yagmasada kımseye ozur borcun yok bana gore. tum mesaı arkadaslarına benden selamlar. saygılarımla
  atillaarsl..

METEHAN190713 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:27
inadına arif hoca tam destek hep destek ......... yahu bu ne biçim bir anlayış ne biçim saygı anlamadım gitti ben bilmisel değilim rakamlardan felanda anlamam o kadar yanlız bildiğim bir konu varsada arif hocanın asla dansöz gibi olmaması reklam amaçlı değil aşk ve sevgi ile uğraşması.bir gün kar var diyenler fırtına geliyor kar olacak diyenler iki gün sonra ağız değiştirip insanlarımızın balık hafızalı olduğundan faydalanıp ulu orta gezip hala tahminlerde bulunabiliyorlar ben inanıyorum arif hocaya sözünün arkasında her an doğru yada yanlış ama dansöz gibi olmuyor kesinlikle ben bunu 3 senedir gördüm asla geri adım atmadı tahminlerinde belki yanıldı ama kar dediğinde de yağmamazlık yapmadı örnekmi geçen sene kar yağdı ama bölgeseldi tahminlerinde gene de istikrar var hocam sizden tek ricam lütfen kaileye alınacak mesajlara yorum yapıp kendinize rakip olarak görebileceklerinize cvp yazmak lütfen sizden bu ricamı yerine getirmenizi istiyorum....
  mete.han.1..

нαкαηвυяѕαηкαяα13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:10
O kadar da önemli değildir kar yok demeler, arkalarında doldurulması mümkün olmayan izobarlar bırakılmasaydı eğer. Dayanılması o kadar da zor değildir, büyük sistemler bile, en güzel yerde başlasaydı sistem Görürdün kim haklı haksız eğer:) Arif abiye güvenıyoruz..вüуüк вαşкαη:αяιƒтαяιƒ (мσ∂єℓℓєяι αηℓαмαуα вαşℓα∂ıм gєℓє¢єgιм ѕєηιη qιвι σℓмαѕı ∂ιℓєqιуℓє)
  ..

ibo.karakartal13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:36
merhaba arif abi, 7 günlük tahmininde pazar gününü karlı göstermişsin hala bu tahminin geçerlimi gerçekten de kar istye pazar günümü gelicek ayrıca bu sistemi ne zaman haberlerde göreceğiz abi eğer bu akşamda modeller düzelmezse başka baharamı kaldı umutlar lütfen cevap yaz akşam yoğunluktan tam cevap alamıyoruz zaten biçok kişide bu yazdıklarımı merak etmekte..
  ibo.karaka..

Cosquet13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:14
Arif abi, ben senin bilgi birikimine inanıyor ve güveniyorum.İnşallah bu sistemi tam 12'den vuracaksın. Sistem gelmese bile, sen gönlümüzde taht kurdun.O kadar işinin arasında büyük bir özveriyle tek tek sorulara cevap veriyorsun(arada absürd sorular olmasına rağmen.)Umarım 17 Şubat 2008 sisteminde olduğu gibi yine çok başarılı bir tahmine imza atacaksın.Emeğin ve sabrın için sana teşekkür ediyorum.İyi ki varsın Arif abi...
  rasimkosku.. | http://- (64)

AYDIN K.13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:45
hocam biz sana inanıyoruz. bak hâla buradayız. onun için yağdır şu karı artık bak dediğin tarihte bugün edirnede kar yağdı , kimse bilemedi sen günler önceden bildin şansızlık kar edirneye patladı bi 200 km doğuya patlasa silivri il sınırından yırtmış olacaktık. sen bize söyle şu sibirya 1070 i nasıl indiririz aşağıya hep beraber bi el atsak olur belki ne dersin ?? yoksa da canın sağolsun bu arada akşam dünden soruma detaylı cevap yazacan sözün var sakın unutma . abi birde bi not eskiler şöyle der palamut ceviz ayva üçünden biri bolsa kış bi şeye benzer ikisi bolsa sert geçer üçü bol olursa tadından doyum olmaz , bu da merak edenler için üçü birden en bol en son ne zamandı 2005 eylül - ekim - kasımda bu sene mi üçüde bol değil. hadi abi şu eskileri de bi morart
  aydinkohen..

Giallorosso13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:55
Arif Hocam, Sistem 180'in İçine Girdi, Ve Bence Kesin NetLeşmesi İçin 1,5 gün daha var aksam modellerinde bişey cıksın artık, Diyagrafmlar nao ao ve diger modeller hala sistemin qeleceqinden yana, gfs'de niye cıkmıyor anlamış degilim, kimi insanlar diyor büyük sistemler kolay gözükmez diye, bu gfs'yi türklermi çiziyo o zaman, yada türkiyeyi ayrımı tutuyolar özel bi yerimi var alakası yok, gfs modelindeki basınclar yüzündenmi bi türlü cıkmıyor sistem bunu sormak istiyorum?, bu arada yanlış anlamayın ben size güveniyorum sistem gelecek en kötü ihtimalde bile kar ve örtü yapacaktır... ( 20 gün DegiL 3 YıL oLsa BekLeriz Yine ) Buda İmzam :):)
Cevap:
Bu oluşum sık rastlanan bir oluşum değil. 87'de de buna benzer bir durum olmuştu ve sistem güçlenerek herkesi şaşırtmıştı. Bu kez de öyle olacak. Olması gereken bu. Yanılacağımı sanmıyorum. Bekleyip göreceğiz.
  ..

CEVO 13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:08
ARİF BEYY OYAZIYI BEN YAZMADIM YAZAN KİM OLDUGUNU BİLMİYORUM AMA ONUR KARDEŞİMİZSE SÖYLEDİM YAZANI İP ADRESİNDEN BULCAK TIR . ONDAN İYİ GÜNLER
Cevap:
Önemli değil.
  murat_fb19..

YEŞİLL13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:08
Arıf abı ınan dua edıyorum ıns allahım sızın yuzunuzu kara cıkartmaz bunun kar gelıp gelmemesıyle alakası yok sızle alakası var dıger arkadasıma katılıyorum sız kar yok desydınız onlar kar var deseydı emın olun yıne sıze ınanırdım ve sımdıde ınanıyorum ayın 30 una kadar kar gelecek hemde ıyı gelecek daıma yanındayız ustad sevgılerle...
  ermansaka@..

lodoss13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:11
arif abi kim ne derse desin oyle yada boyle arkandayım.o devasa yb nın bizi pas gecmeyecegını tahmın edıyorum.gecse bıle sonunda olum yokya onumuzdekı sıstemlere bakarız.
  ..

liman13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:29
ARİF ABİ BU AKŞAMKİ KONUŞMANIZI BENCE YARINA ERTELERSENİZ MİLLET DAHA İYİ ANLICAK SİZİN NEYİ BEKLEDİĞİNİZİ BİLİYORUM BEN, AMA MİLLETE TAAA BAŞINDAN BERİ SABIR DİYORSUNUZ AMA KİMSEDE SABIR YOK. BEKLENEN YERLEŞME TAM ANLAMIYLA YARIN ÖĞLEYE KADAR GERÇEKLEŞECEKTİR YANİ MİLLETİN ANLICAĞI POZİZYONA GELECEKTİR ONUN İÇİN YARIN DAHA UYGUN OLUR..
  ..

welbane13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:06
kişisel olarak arif abinin bilgisinde, tahminciliğinde analiz yeteneğinde bir sorun oldugunu dusunmuyorum, ama sorun kişiliğinde. yanlış anlaşılmasın soyle ki; dun artık işin onu arkası az cok belli olmustu, buna ragmen sistemin gelmemesi mucize olur demesi bence cok yanlıştı. bırakın bir haftayı bir saat içinde başlaması kaçınılmaz gorunen bir kar yağışı için bile bu kadar keskin ifadeler kullanılmaması gerekir aksi halde sitede bolca ornegini goreceginiz gibi aşırı beklentilere yol açıyor. ama arif abi geri adım atmayı, yanıldım demeyi pek sevmediginden, iddialı bir kişiliği oldugundan sansını sonuna kadar zorlamayı seviyor, su anda yapılan ise piyango bileti alıp akşamki çekilişte buyuk ikramiye cıkacagını ummaktan başka bişey degil. onumuzdeki donemin kilit tabiri ise kanımca su olacak "tarihlere takılıp kalmayın!". o halde tahmin yapmanın pek bi anlamı yok bu kış kar yağacak dersiniz olur biter. arif abinin bu kişiliğini ben gecen sene acı bi tecrubeyle ogrenenlerdenim, bu sene de yeni katılanlar olacaktır aramıza, kulube hoşgeldiniz :))
Cevap:
Tarihlere takılıp kalmayın demekten kastımız 1-2 günlük sapmalardır. Kişiliğimle ilgili analiziniz çoğunlukla doğru ancak yanıldım demeyi sevmediğim doğru değil bilakis bundan asla gocunmam. Bir tahminde bulunmuşsam bunun mutlaka bilimsel bir dayanağı vardır bunu asla aklınızdan çıkarmayın ve asla bir şans oyununa benzetmeyin.
  ..

barısfb 13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:56
beyler arif beye karsı cok seviyesiz yorum yapılıyor bu adamın hakkını yemeyin ayıptır inanmıyor guvenmiyorsanızda rahat bırakın adam hepinize 50 kere cevap yazdı her sorunuza yanıt verdi .oyle sorular vardıki ben okurken sıkılırken o cevaplamaktan sıkılmadı . aynı seyler size yazılsa siz erdemli davranıp sitenize bu eleştirileri yayınlarmıydınız ayıp bu insan değerli bi insan arkadaslar hem fikir olsamda olmasamda hakkını yedirttmeyiz .adam olun insan olun .
  ..

liman13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:41
BEYLER KAR GELİYOR ...AMA HER BÖLGEDE ETKİLİ DEĞİL MESELA KARADENİZ İÇ ANA DOLUNU DOĞUSU , DOĞU VE GÜNEYDOĞU MARMARA YER YER
  ..

Turistömer13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:41
Arif Bey, asıl yağışlı ve soğuk sistem ayın 23'den sonra gelecek gibi. Üstelik bu sistem her model güncellemelerinde varlığını koruyor , basınç merkezlerinin konumu da bu sistemde daha uygun gibi. Acaba yanılıyor muyum?
Cevap:
Modellerde değişim ihtimali çok fazla. Akşam modellerine göre sorunuza cevap versek daha iyi olur.
  eflatun77..

jjjoseph13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:33
valla arif bey tüm sitelerde soğuğun gelmeyeceğini göstermesine rağmen ben hala size güveniyorum.neden bilmiyorum ama tek tutanağımız siz kaldınız...
  altuntasse..

Burcin_ozk13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:17
Bence birazcik daha sabirli olalim. Arif beyin yorumlarini bekleyelim. Bakalim neler soyleyecek bizlere. Ya bu tarihten sonra Bunyamin ve saydam yorumlarini ve ongorulerini degistirirse???
  ..

BURAK UMUT METIN13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:44
arkadaşlar demın accuweather dan joe bastardı ıle yazıstım kendısıne maıl attım kıbar bı ıfade ıle dıle getırdım , kendısıde gerı donusu su cewap ıle yaptı ; My expertise is not in that area. I would have to put in a lot of time to come up with a forecast and I am working 16 hour days now 7 days a week. I am sorry, but I do have limits be blessed JB -----Original Message----- From: "Burak Metin" <burak.metin@aygaz.com.tr> Sent 1/13/2010 4:49:53 AM To: "'bastardi@accuweather.com'" <bastardi@accuweather.com> Subject: pls answer to me ! yani , uzmanlık alanın bu bolgede olmadıgını haftanın 7gunu 16 saat calıstıgını solemıs , uzgun oldugunu yapamıcagını soledı ... anasını satım ne bıcım bı bolgemız war kimse tiiii ye almıyor :)) border=0
  bumtobum@h..

Berkin13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:23
Arif Bey, tahminleriniz balon oldu ama hala millet bu sitede,demekki sitenin reklami iyi yapildi,siteyede reklam koyarsaniz iyi kazanirsiniz bence:)
Cevap:
Tahminimiz eğer çıkarsa işte o zaman balon değil bomba oluruz, reklamın kralını da o zaman yapmış oluruz. Kimseyi kandırmak duygularıyla oynamak gibi bir düşüncemiz yok. Hiçbir zaman olmadı bundan sonra da olmayacak. Tahminlerimizi beğenmiyor güvenilir bulmuyorsanız kendinize başka tahminciler bulun. Onlar da risk almamak adına 5 günden ötesine tahmin yapmazlar. Yapınca da sistem gelene kadar 10 kere fikir değişirler. Ben o tahmincilerden değilim. İsteyen beğenir isteyen beğenmez. Benim tarzım en başından beri bu. Tercih sizin.
  ..

***özgür***_TAHMİNCİ_13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:07
abi kızma ama cemal saydam dedı sende de artık sıstem pofff
Cevap:
Cemal Saydam'ın hava tahmini konusunda değil de tozlar konusunda uzmanlığı var. Tahmin ayağında bildikleri gfs modelleriyle sınırlı bunları yorumlamasını da zaten hepiniz biliyorsunuz. Biraz daha sabırlı olmalısınız. Modellerin değişeceğine eminim.
  ..

Umut Sallak13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:33
Evet havaturka sakinleri şuan üzülüyor olabilirsiniz ama biliniz ki 20 ocak gunu çoğunuz arif abinin tahminini ayakta alkışlayacaksınız. modellerle tahmin yapılmaz modele bakıp doğru yorumlamak usta işidir bunuda arif beyden başkası inanın bunu biliyor. Arif abi sen bizim için cok değerlisin sonuna kadar arkandayız. 20 OCAKTA O BEKLEDİĞİMİZ KAR BİZİ ETKİLEYECEK.
  cronix23@h..

ibo.karakartal13 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:07
abi merhaba, cemal saydamın bugünkü yazısını okunuzmu yanıldık başlıklı bir yazı yayınlamış abi gerçekten moralmen çöktüm benim merak ettiğim madem bir sistem gelicek diyorsun neden cemal saydam kalktıda bu kadar az gün kalmışken böyle bir yazı yayınladı eğer sistemden birazcık umutlu olsaydı böyle bir yazı yazıp riske girermiydi?lütfen cevapla abi:...
Cevap:
Cemal Saydam meteorolog değil. Kendisi amatör olarak yani hobi diyebileceğimiz şekilde bu işle ilgileniyor. Fikirlerine saygı duyarım ancak bir yere kadar...
  ibo.karaka..

İstanbullu Cevo13 Ocak 2010 Çarşamba 13:01:11
Arif Bey evet yilların bilgi birikimi var belkide taşıyor fakat o taşan şeyleri bir suya benzetirsek o taşanların içinde boguldunuz tutmadi tahmininiz olmadı buseferde genemi gol değil genemi dedirtti bize napalim demek devlet dmi yapmis biz ona guvenelim en azindan adamlar kar yok dedide karmi yagdi altiustu ist ici rakımı yuksek camlica hadimkoye kar yagınca tum iste mal ediliyor ama degil o kar degl karcik bile degil neyse bitti artik hayaliniz simdi siz oynayin oyununuzu 1070 1065 ile onlar sizin bahaneniz küfür edesim geliyor ama etmiyorum siz hakikaten çok olmaya başladınız hep kandırdınız insanlari evet iyi niyet ama iyilikten maraz doğar...
Cevap:
Biraz aceleci davranıyorsunuz.
  ..

kardanadam13 Ocak 2010 Çarşamba 13:01:01
arif abi yoğun kar gelmicek ve sıcaklıklar kar seviyesine inmicek diyolar sana güveniyoruz.
  ..

barısfb13 Ocak 2010 Çarşamba 13:01:14
arif bey sonuna kadar sana guveniyoruz ve asla senin hakkında tereddut bile etmiyoruz .senin gibi bi uzmanımız olduğu için cok sanslıyız.kar sevgin doğa sevgin seni diğerlerinden farkın olarak goze carpıyor.tekrar tekrar soyluyorum kar yağsın yağmasın arkandayız arif hocam kimsenin bakamadağı pencerden bakmaya dewam et diğer uzmanları gorduk her gun tahmin değiştiriyo ve senin gibi yurekli değil eline yureğine sağlık hocam biz sulale boyu karı bekliycez ve yağacak buna iananıyorum hade eyw.
Cevap:
Teşekkürler...
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2686
Sayfalar
< | 1 2 ... 2679 2680 2681 2682 2683 2684 2685 2686 2687 2688 2689 2690 2691 2692 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,640 s
Sayaç: