Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



BABA TAHMİNCİ31 Ocak 2010 Pazar 17:01:52
ASLINDA ÜZÜCÜ OLAN Siteyi uzun zamandır takip ediyorum.Kusura bakmayın ama klasik çekememezlik , sen haklısın ben haklıyım kavgası.Arif beyinde arada bir gaza gelip , yem bekleyen yamyamlara yazılarıyla ara gazı vermesi de bence hoş değil.Birde sürekli oraya buraya kar yağacak mı diye yüz kere yazı yazan zamanı kendine münahasır bol arkadaşlar mevcut.Anlayacağınız bir keşmekeş.Bu site Arif beyin ise seviyeyi bir noktada tutmak da arif beyin marifeti olmalı bence.Sitede bilimsel verilerde tartışılmalı.Arif bey, burayı takip edenlere bu işi daha da sevdirecek dataları ziyaretçi defterinde bir takım Url .ler ile desteklemeli.Karşı fikir üretenlerde ana sayfadaki bir kaç model sitesinde dolanıp ahkam kesmemeli.Bu işe kafa yorup karşı tahmin üretiyorsa sebepleri ile desteklemeli.Tüm bunların sonucunda bilimsel verilere dayalı iki farklı sonuç ortaya çıkmayacak beyler.Ortak bir sonuç çıkacak ve tüm görüş sahipleri oluşturdukları ortak bilimsel tahminin gerçekleşmesini büyük bir coşku ile seyretmeli.Böyle olursa bu işte otorite olanlar da burada zaman zaman yorumlar yapabilirler.Zenginlik çok üst seviyelere varır.İşte değerli tahminciler benim site ile ilgili tahminimde böyle.Umarım bilimsellik ,efendilik saygı ve takım çalışması galip gelir. Sağlık ve başarı dileklerimle
  ..

lütfen arif abi31 Ocak 2010 Pazar 17:01:24
arif abi ist de il genelinde kar ne zaman başlar şiddeti geçen sistemden fazlamı olur herkezin merak ettiği konu bu cevaplarsan sevinirim
  ..

Θβλ§λЯ-8431 Ocak 2010 Pazar 17:01:15
MODELLER ALT-ÜST-“4-5 gün önce şubatı soğuk ve karlı gösteren modeller,ne olduda birden bahara döndü ama eminimki değişecektir” gibi yorum yapanlar var aramızda.evet modeller bahara dönebilir ve bu durum son derece doğaldır.tekrar eski haline dönecek diyede bir kural-kaide yoktur.o zaman ki basınç konumları soğuk ve karı gösteriyordu bugünkü basınç konumları ise ılımayı ve yağmuru gösteriyor ve gösterecektirde.yarın ne gösterir bilinmez ama çok şeyin değişeceğini sanmıyorum,sanmıyoruz
  ..

m.ali31 Ocak 2010 Pazar 17:01:24
konya şubat ayı gelmesine rağmen kara hasret henüz karla tanışamadık yeni sistemin etkisi nasıl olacak kaç cm kar bırakabilir hangi günlerde yağabilir . teşekürler
  ozek-mali@..

Arifabi31 Ocak 2010 Pazar 17:01:15
arif abi dmı persembe cuma guneslı gosterıyor buna ne dıyeceksın degısırmı ?.
  ..

MURATAKCAY6131 Ocak 2010 Pazar 17:01:02
ARIF ABI 3 5 LAFINI BILMEZE CANINI SIKMA ONLAR SENI CEKEMIYOR CUNKU SEN KIMSENIN TAHMIN EDEMEDIGI HERKESIN SISTEM YOK DEDIGINDE KAR GELIYOR DIYEN VE ARKASINDA DURAN ENDER INSANLARDAN BIRISIN ...KISKANANLAR CATLASIN CATLASINDA PATLASIN:)))
  .....

m.ali31 Ocak 2010 Pazar 16:01:44
konya şubat ayı gelmesine rağmen kara hasrettit yeni sistemin etkisi nasıl olacak kaç cm kar bırakabilir hangi günlerde yağabilir . teşekürler
  ozek-mali@..

meteorantep31 Ocak 2010 Pazar 16:01:14
Arif abi senin tahminlerine ve bilgilerine sonuna kadar guveniyorum ve inanıyorum.23 ocak sıstemındede ondan onceki sistemlerdede modeller degısek dedın ve gerceklesti.ancak o yaptıgın tahmınlerde muhakak dıyagramlardan bır yada bırkacı senı bu yone tesvık edıyor ve bıze rahatlıkla soguklar gelecek dıodun.bende takıp ettıgım kadarıyla gercektende 21 ayrı dıyagramın yarısından cogu soguma egılımı gostersede modellerde olumsuz goruntu ortaya cıkıyodu,buna ragmen modeller bı anda pat die degısıordu,ve soguklar gelıodu.ancak bu sefer gercekten farklı arif abim,2-3 gundur wetterzentraledekı dıyagramlarda gorunen su,5-6 sından sonra ısınma var ve sıcaklılar hızla kar sevıyelernden uzaklasıyor,ayrıca nao gıbı gostergelerde olumsuz,yanı bu kez dayanagımız olacak bır dıyagramda yok, modellerın degısmesı ıcın.ama sen dedıgıne gore kesın bı bıldıgın vardır,bende sana sımdı onu soruyorum arıf abı,bu seferki dayanagımız nedir,sogukların gelmesi icin?
  ..

sappokinowa31 Ocak 2010 Pazar 16:01:32
Obasar bu sefer ben de arkadaşlara katılıyorum hocam delik deişk oldun yahu bi ara dengeli tahminlerin vardı ,güzel bilgiler veriyordun şimdi diğer arkadaşların dediği gibi rüzgar gülü gibi oldun be arkadaşım modeller döndükçe sen de bir o yana bir o yana sallanıyorusn avrupa da ılınacak demişssin ama şu anki indekslerin eğilimi modellerin gösterdklerini desteklememkte. Bi de güzel kardeşim her yorumunu her sitede dan diye karşımız da görmek zorundamıyız yahu? bi yere yaz zaten herkez okuyor nerdeyse odesay gibi oldun diyicem hatta açık söyliyim senin o olduğundan da kuşkulanmıyor değilim ,seni anlıyabilmiş de değilim arkadaşım kusuruma bakma şubatta kar mucize demen amatör bile olsan bence söylenmemsi gerekn bi laftı e peki modeller düzeldi indekslerin eğilimi biraz değişti o zaman ne olacak obasar? hiç düşündünmü?
  agraligil@..

aslan286431 Ocak 2010 Pazar 16:01:22
degerli arkadaşlar bazı kendini bilmez kişiler buişin ehli olduklarını imaederek sizlerin aklını karıştırmaya çalışıyolar butip şahıslar daha uzundeğil bundan 10 gün öncesinde nelersölemişlerdineler daha düngibi aklımda inanmayanlar arşivleri eskiyorumları okurlarsa belki inanırlar,sizsiz olun yanlızca işin uzmanından pirinden bilgiedinmeye çalışın.kendini bilmez bazı üç beş tahminatörmü diyelim atmasyoncumu diyelim kısacası nederseniz deyin bunlara itibaretmeyelim arkadaşlar.buzamana kadar benne tahminciler,yorumcular gördüm sadece birkaçtanesi hariç çoğu duvara tosladı,çuvalladı yani.havatahmini yapmak maç tahmini skor tahmini yapmaya benzemez beyler bunu unutmayalım.yanlıştahminlerle yatutarsalarla sallamalarla milletinaklını bulandırmayalım daha dünekadar 2-3 günlük tahmini bile yapamayanlar başımıza tahminci kesildi.nitekim herkesin tahmini kendini bağlar amma yersiszyorumlarlada ortalığı kızıştırmanın biranlamı yok.belki buyazdıklarımı okuyanlar benim taraf tuttuğumu birilerini kayırdığım düşüncesine kapıla bilirler ama neyazıkki öylebişey yok benkesinlikle taraf tutmamaya özen gösteririm.benim yaptığım sadece yiğidi öldür ama hakını yeme veya sezarın hakkını sezara ver gibi bişeydir yazdıklarım yanlış anlaşılmasın lüfen benim kimseyi rencide etmekgibi bir niyetimyok.doğru söleyeni 9 köyden kovarlarmış diyede boşuna sölememişler yani..
  aslan2864@..

SmockiN(SeyithaN)31 Ocak 2010 Pazar 16:01:21
Uzun süredir tahmin yapmıyorum yalnız tüm arkadaşların ve hocamızın yorumunu takip ediyorum Öğle modellerine göre şubat ilk haftasından itibaren ılıman bir dönem görülüyor ama bence çok tutarlı bir durum değil bu modellerin 360 derece değişeceğini biliyorum yıllardır ülkemiz ortadoğu ülkeleri ve balkanlar şubat ayında en karasal dönemlerini yaşamıştır ve bu yılda öyle olcağından kuşkum yok yağış açısından bereketli bir yıl oldu tüm bölgelerimiz fazlasıyla faydalandı ve yağışlı periyodun şubat mart nisan ve hatta mayısa kadar görüleceğini tahmin ediyorum yinede fazla abartmadan işi uzmanlarına bırakıyorum sağlıcakla kalın :)
  kuskunum11.. | http://nemli_havalar@windowslive.com (71)

omer aktas31 Ocak 2010 Pazar 16:01:00
modelcıler yanılıcaksınız subat 2-3-5-6-7 kuvetlı kar olacak ama daha guclusu var 16-17-18-19 dahavazlasıvar goreceksınız modellere ınanlar husrana ugrayacak omer akt
  omer-aktas.. | http://omer-akats-1991@hotmeıl.com (72)

gnykzy31 Ocak 2010 Pazar 16:01:12
Obasar bu kadar karamsar olma. Cemal Saydam veya Bünyamin Sürmeli 23 ocak sistemi oldukça zayıfladı dedi de ne oldu? 2-3 gün sonra birisi acaba tarihte mi yanıldık dedi, diğeri de biz bu kadarını beklemiyorduk dedi. Arif Bey tutarlı ve güvenilir tahminleri siz ve birkaç kişi dışında kimse yapamıyor. Başarılarınızın devamını diliyorum ve Şubat başı tahmininizde de başarılı olacağınızı düşünüyorum.
  ..

kırmızıkar31 Ocak 2010 Pazar 16:01:35
Sn.Arif bey bazen ben de biraz sabırsız davranabiliyorum. Verdiğiniz tahmine sonuna kadar güvenim tam ve değişmediğine de inanıyorum. Size sorum şu yönde olacak sıcaklık değerleri de aşağı yukarı aynı değerleri koruyor mu? Ve bu soğuk ve kar yağışlı havaları yeni gelebilecek oluşumlar uzatabilir mi?
  i.oygut@ho..

orhan31 Ocak 2010 Pazar 16:01:03
arif abi herkes farklı şeyler söylüyor ama ben senden başkasına bu zamana kadar ne inandım nede güvendim.senden başkası benim için sıradan birisidir.sana bir sorum olacak samsunun kıyları aşırı derecede sıcak biliyorum salı günü düşüşe geçecek ama biliyorsunki geçen sistemde kar tutmadığı için kara hasretiz samsunun kıyıları ne zaman güzel bir kar alacak ve şiddeti nasıl olacak.soruma cevap verirseniz çok sevinecem.şimdiden teşekkürler.
  orhanacar9..

EFSANE-SEMİH31 Ocak 2010 Pazar 16:01:18
OBASAR84:BU SEFER ARKANDA DEĞİLİM.ÖĞLE MODELINE GORE YORUM YAPMIŞSIN.SOĞUK BI TEK GRONLANDDA VE KUTUPTA VAR.ŞUBAT AYINDAYIZ NİSAN DEİL.MODEL ÖYLE BİR DEĞİŞCEKKİ KEŞKE YORUM YAZMASAYMIŞIM DICEKSIN
  ..

Nicoras31 Ocak 2010 Pazar 16:01:02
Merhaba Arif;\r\nHemen hemen butun kış ayları boyunca cnn ve seni devamlı takip ediyorum (2 senedir)yorumların ve tahminlerin cok tutarlı kar sever bır okuyucu olarak başarılı buluyorum adı üzerinde tahmin şahsen 2-11 subat arası istanbul kar\'a boğulacaktır
  orasyaslic..

fatih31 Ocak 2010 Pazar 16:01:07
arif abi 2 3 şubatta istanbula öyle kar yagıcak ki şaşırıcaksınız dogru mu?bi de önceki sistemden anadolu yakasında sahil kesiminde önceki istemden baya örtü olur mu bu sistemde lütfen abi cevabını bekliyicem
  fatiharda1..

serdar31 Ocak 2010 Pazar 15:01:08
obasar galiba dündü avrupa daisy gibi soğukların etkisine girecek biz ılıyacağız diyordun şimdi yanlız biz değil avrupada ısınacak diyorsun. çelişkilerle dolu birisin. sence 2-3 şubatta istanbulda kar olurmu olursa kaç cm olur sen bze onu söyle önce. kutupda değiliz akdeniz ülkesiyiz 2-3 şubat sistemi 30-40 cm kar bırakırsa yeter benim için. bunla yetinmeyen varsa başka sistemler bekleyebilir. karıyla yağmuruyla lodosu poyrazıyla çok güzel bir kış geçiriyoruz. ben böyle düşünüyorum. boş yere karamsarlık yaratmaya çalışma. aralıkta küresel ısınmadan bahsediyordun dansöz gibi döndün utanmadan küresel ısınmacılar ne diyicek merak ediyorum dedin. onların başını çeken sen değilmiydin. harbiden bir dediğin bir dediğini tutmuyor dansöz gibi adamsın. arifden ders al biraz.
Cevap:
Obasarın sitemizin z. defterine aralık ayının son hafta yazdıklarını o günlerde "anılar" şarkısını nasıl keyifle söylediğini ama zaman içinde nasıl da fikir değiştirip tahminlerinden çark ettiğini ben de çok iyi hatılıyorum:)
  ..

weatherman31 Ocak 2010 Pazar 15:01:33
Obasar kusura bakma ne kadar sıkıcı ve tutarsız olduğunun farkında mısın??Bi kere bir yere yazdığını durmadan tüm sitelere yapıştırıyorsun.İnternette meşhur mu olmaya çalışıyorsun yoksa rahatsız mısın?Ve maalesef modellere bakarak anlık yorumlar yazdığın için hiç bir sitede ciddiye alınmıyorsun.Daha dün şubatın ilk yarısı soğuk ve karlı diyordun,bugün 6'sında sonra ısınma var diyorsun!Rüzgargülü gibisin!rüzgar nerden eserse tahminin değişiyor.Bir duruşun,kendi öngörün yok,parazitsin bu tarz sitelerde kusura bakma
  ..

gnykzy31 Ocak 2010 Pazar 15:01:07
Arif Bey salı günü başlayacak kar yağışı ne zaman etkisini kaybedecek? Ayrıca Şubat'ın 5'inde gelecek olan kar yağışı daha mı kuvvetli? Cevaplarsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
  ..

aslan286431 Ocak 2010 Pazar 15:01:42
sorular sorular sorular..! bakalım bu soların sonu nezaman gelecek merakediyorum doğrusu arif abi.bence abi sen tahminlerini böge bölge yap sitenin başköşesine koy.tahminler sadece sana ait olsun.böylece herkes buşekilde olursa daha memnun olurdiyedüşünüyorum.enazından sürekli aynı soruları cevaplamaktan yorulmazsın yani.busadece benim kendi şahsi fikrim,bunu uygulayıp uygulamamak sadece sana kalmıştır arif abi..bizim uzmanımız,üstadımız sensin :)
  aslan2864@..

kırmızıkar31 Ocak 2010 Pazar 15:01:18
Bakınız arkadaşlar bir kar sevdalısı olarak Arif beye güvendiğiniz halde taşıdığınız endişeyi anlıyorum. Ama 19-29 sisteminde neler yaşandığını düşünün. 19 unda hava -1 C üzerini göremezken ve heryer bembeyaz olmuşken bile hala başka siteler dmi ve bünyamin hoca dahil 8 C yağmur diyorlardı. dmi bildiri yayınlamadı mı arif bey için. Fakat 19 undaki soğuğu ve kar yağışını görünce bildiriyi kaldırarak arif beyin dediğine dönüp 23 ocak ve sonrası için alarm vermediler mi. Negatif sıcaklık rekorları kırılmadı mı. Bakın yine aynısını yaşıyorsunuz. Ben Arif bey ve Efsane Semih'in dediklerine inanıyorum. Ve bence bu kadar aktif bir sibiryayı ancak son cemre yener.
  i.oygut@ho..

Θβλ§λЯ-8431 Ocak 2010 Pazar 15:01:35
ARİF ABİNİNDE TAHMİNLERİNİ ARTIK REVİZE ETMESİ GEREKİYOR DEDİĞİM GİBİ BÜTÜN VERİLER ILINMA OLACAĞINI GÖSTERİRKEN BUNUN AKSİNİ İDDAA ETMEK BENCE HATADIR MACERA ARAMAYA GEREK YOK.
  ..

Aydın K.31 Ocak 2010 Pazar 15:01:35
2 gündür burada modellere bakıp 7 sinden sonra ılık havalar geliyor diyenler şu anda modeller maalesef ılık havalar gelecek demiyor , bu durumda dediklerinizin arkasında mısınız yoksa bir süre ortalıkta görünmeyecekmisiniz. Eğer gerçekten arif e saygımz var ama sadece görüşümüzü söylüyoruz diyorsanız o zaman onun gibi son ana kadar görüşünüzü savunun bırakın hava konuşsun sonra da yanıldık deyin ama eğer ortalıktan kaybolacaksanız bir daha burada yorum yapmayın çünkü insanları kışkırtmaktan ve ortalığı karıştırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz.
  aydinkohen..



Θβλ§λЯ-8431 Ocak 2010 Pazar 15:01:01
6 ŞUBATTAN SONRA ILINMA-DEĞERLİ TAHMİNCİLER ŞUBAT GENELİ İÇİN BİRAZ AKL-I SELİM DAVRANIN.DUYGUSAL OLMAYIN.21 FARKLI MODELLEMELERDE BENİM TAHMİNİME UYGUN OLARAKTAN 6 ŞUBATTAN İTİBAREN UZUN BİR SÜRE ILINMA EVRESİ GÖSTERİYOR.KEZA AO’NUN DİP YAPMASI NAO’YUDA AŞIRI NEGATİFE ÇEKECEĞİNDEN EĞER BİR DEĞİŞKLİK OLMAZSA ŞUBATTA KAR YAĞMASI ARTIK MUCİZELERE KALMIŞTIR.TEK BİZ DEĞİL AVRUPADA ISINMA EĞİLİMİNE GİRECEK.
  ..

çınar31 Ocak 2010 Pazar 15:01:53
arif 21 modelin diyagramının linkini atamısın şimdiden teşeikkürler
  ..

Θβλ§λЯ-8431 Ocak 2010 Pazar 15:01:42
ŞUBAT ÖNGÖRÜSÜ GERÇEKLEŞMESİ %80-Evt bu 2-3-4 şubat kar yağışlı sistemlerinden sonra 2-3 gündür üstüne basa basa söylediğim gibi büyük ihtimalle bu şubatı kar açısından kapatmış bulunacağız.bu şubat tipik 2009 şubat ayı gibi geçecektir.başkalarının dediği gibi bu şubat ayının efsane bir şubat ayı olması mevcut veriler ışığında mümkün gözükmüyor.şubat ayı genelde çoğunlukla 8-9 derecelerde ara ara üstünde yağmurlu ve ara ara kky olabilecek bir ay olacağa benziyor.mart ilk yarısı bir sürpriz yapabilir.
  ..

ibo.karakartal31 Ocak 2010 Pazar 15:01:58
arif abi ayın 5-6-7 sini yoğun karlı ondan sonraki 3 günü normal karlı göstermişsin acaba 5-6-7 şubatta yoğun kar beklentisi hala devam ediyormu belki karşılaştırma yaptığım için kızıcaksın ama başta DMİ ve diğer sitelerin hepsi güvenilir dediğiniz eurometeoda dahil perş cuma gününü güneşli göstermiş acaba yoğun bir kar olsaydı dmi de en azından yoğun bulutlu yada hafif karlı göstermezmiydi burda büyük bir çelişki olduğundan herkezin kafası karışmış durumda bu bilgi kirliliğini giderir ve tahminini güncellemeni daha erkene almanı rica ederim cevabını dört gözle bekliyorum lütfen cevaplarmısın saygılar....
  ..

rambo31 Ocak 2010 Pazar 15:01:24
arif abi balıkesirin doğu ilçelerinde kar ne zaman başlar pazartesi gecesimi yoksa salı sabahımı başlar bir de öncesinde cok yoğun sıkıntı yaratabilecek yağmur olurmu teşekkürler
Cevap:
Pazartesi kuvvetli gökgürültülü sağanak yağış salı günü de yoğun kar yağışının başlamasını bekliyoruz. Sıkıntı olabilir.
  ..

havalist31 Ocak 2010 Pazar 15:01:15
arif abi hala izmire kar yağacak diyebiliyorsun ya helal olsun abi nasıl olcağını söylermisin bu işin ayın 4 ünde yağış yok sen kar var diyosun önceki sistemdede yağacak dedin yağmadı yağış 3 ü yağmur olarak yağdıktan sonra hızlı bir şekilde terk edecek görünüyor ama senden ricam meteorolojik bir açıklama yapman yaparsan teşekkür ederim
Cevap:
4 şubata kadar bekle eğer yağmazsa o zaman görüşürüz.
  mutluluk_1..

ibo.karakartal31 Ocak 2010 Pazar 14:01:01
merhaba arif abi dün sorduğumda pazar akşamı tahminimi yenileyeceğini belirtmiştin fakat şimdide 4 şubatta güncellicem dedin sistemlerde değişmemi olduğundan böyle bir erteleme söz konusu oldu
Cevap:
Bugüne kadar hep pazar günü güncelleme yapıyordum ama bu kez böyle olmasını uygun gördüm.
  ..

mrt31 Ocak 2010 Pazar 14:01:41
sayın arif bey cevapladığınız için gerçekten çok teşekkür ederim. olabilir demişssiniz yani halen bir karamsarlığınız varmı acaba...:) :(
  ..

ssxumu31 Ocak 2010 Pazar 14:01:23
şiddeti bakımından çok çok olabilir deniyor semihte görmediğimiz kar yağacak dedi nediyosun arifbey senin beklentin ne yönde tahmininde belirtmedin ya sistem hızlı ilerlediği için soruyorum
Cevap:
Öyle bir kar yağacak ki diliniz tutulacak şok geçireceksiniz.
  ssxumu@hot..

bERK özmen31 Ocak 2010 Pazar 14:01:03
arif abi sen 3 şubat çarşamba günü izmire %99 kar demişsin . ama üstad çarşamba yağış gözükmüyoR
  ..

ssxumu31 Ocak 2010 Pazar 14:01:22
arifbey pzts gecemi kar başlıcak yoğun kar bekliyoruz salıda devam edecek bayağı beklentimiz olsun mu kar açısından nekadar sürecek nezaman mola verecek
  ssxumu@hot..

serhat31 Ocak 2010 Pazar 14:01:57
arif abi öğlen modelnde izmirde yine salı akşamı ve çarşamba yağış yokk.. sence düzelirmi abi yağış olacakmı?? bizim bi içimizi rahatlatıver..
  ..

dery31 Ocak 2010 Pazar 14:01:06
arif bu DMİ salı çarşamba kar yağışlı demiş perşembe cuma güneşli acaba doru mu snn tahmnlerin ayın 11 ne kadar karlı cvp verirsen sevnirim
  ..

mrt31 Ocak 2010 Pazar 14:01:45
arif abi nolursun son kez söle denizlide kar olacakmıııııııııııııı olursa kaç gün arif bey yalvarırız:S
Cevap:
2-3 şubatta Denizli'de kar olabilir.
  ..

vostok31 Ocak 2010 Pazar 14:01:08
arif abi son günlerde hep size karşı görüş bildiriyorum.fakat bunun sizi sevmediğimden yada hoşlanmadığımdan,inanmadığımdan kaynaklanmıyor.mesela 2-3 şubatta 6 saatlik kar yağışı gözüküyor.o bile kesin değil.bazen modellerde 2 şubat gecesi kar başlarken,bazen de 2 şubat sabahı.2 şubat sabahı başlasa bile çok kısa sürede etkili kar olacak.bu da kimi tatmin edecekki?sonrası için ise hem diyagramlar hem nao hem tüm modellemeler hepsi 6 şubat sonra aynen benim dediğim gibi ısınma gösteriyorlar.benim tahminim şu 6-14 şubat arası ılık havalar sonrasında 14-28 şubat arası güzel şeyler olacağıdır.ARİF ABİ SAKIN BENİ YANLIŞ ANLAMA,SANA ÇOK BÜYÜK BİR SAYGI DUYUYORUM VE SANA İNANIYORUM FAKAT BU VERİLER BÖYLE OLMAYACAĞINI GÖSTERİYOR.AYRICA SOHBETE GEL ARİF ABİ,NEDENİ NE GELMEMENİN?
Cevap:
Yanlış anlamıyorum vos. Neden yanlış anlayayım. Kişisel tahminindir saygı duyarız. Ben bu şekildeki sinoptik görünümlerde hep Sibirya'dan taraf olmuşumdur yine öyle yapıyorum. Modeller bazı şeyleri öngörmeyebilirler ve değişebilirler. Daha 2 gün önce 11 şubata kadar karalı bir şekilde soğuk ve kar sonrasında ise belirgin bir ısınma gösteren yine bu modeller ve diyagramlar değil miydi? Bence yine değişeceklerdir ama senin dediğin gibi de olabilir. Günü gelir kim haklı çıkmışsa tebrik eder yolumuza devam ederiz. Sohbette bir anda pekçok kişi soru yağmuruna tutuyor ve yetişemiyorum. Sorulara z
  ..

cenk31 Ocak 2010 Pazar 14:01:54
s.a arif abi seni taktir eden biri olarak bu önümüzdeki sistemin doğu karadeniz kıyı şeriti için tahminlerin nelerdir kar gelirmi gelirse hangi gün ve ne kadar sürer cevaplarsan sevinirim abi şimdiden teşekkürler
Cevap:
3 şubattan itibaren Doğu Karadeniz'de kar yağışları yeniden başlayacaktır.
  ..

HaKaN31 Ocak 2010 Pazar 14:01:24
Hocam gene son sözü siz söylemişsiniz=)umarım yüzünüz kara çıkmaz kar yağar ve gene sizi burdan tebrik ederiz.(Hocam denizli içinde şöyle bi 15 günlük tahmin koyun be şöyle bol kar yağışlı olanından=)istanbul tahminine bakıyom içim açılıyor valla=)kolay gelsin iyi çalışmalar
  ..

ariftarif31 Ocak 2010 Pazar 14:01:33
Arkadaşlar yine her kafadan sesler çıkmaya başladı. Yok sistem zayıfladı fos çıktı kısaldı vs. İsteyen istediğini söyler saygı duyar bildiğimizi okuruz. Yeri gelir Mehmet Yayvan'ı, Bünyamin Sürmeli'yi, Cemal Saydam'ı, Mikdat Kadıoğlu'nu vs. yi, süper bilgisayarları olan Devlet Meteoroloji İşlerini, İTÜ'yü, CNN'i, BBC'yi karşımıza alırız. Biz doğrularımızla yanlışlarımızla hep buradayız. Yapılan eleştirilere her zaman kapımız açık. Ancak bunlar laf olsun torba dolsun şeklinde olmasa daha memnun oluruz. 28 ocakta 15 günlük bir tahmin yayınladık. Bundan sonraki güncellemeyi de 4 şubatta yapacağız. Eğer ki tahminimizde bir değişim olursa orda belirtiriz. Bu konuda müsterih olunuz. Daha 3 günlük tahmin yapmaktan aciz olanların 15 günlük tahminimizi eleştirmeye kalkışması da anlaşılması güç bir durumdur. Bu arada 2 şubatta yağmurlu olarak belirrtiğimiz İstanbul'da sistem beklediğimizden hızlı hareket ettiği için yağmur değil yoğun kar yağışı görülecektir. Buna göre tedbirli olmanızda fayda vardır. İlgilerinize teşekkür ederiz.
  ..

ankara karcısı31 Ocak 2010 Pazar 13:01:28
Arif abi bu sistemde Ankara ile ilgili sorulara temkinli yaklaşıyorsun gibi geldi bana.Ankara için genel fikrin nedir önümüzdeki sistemler için?
Cevap:
Ankara için beklentimiz bu sistemden yoğun kar alacağı şeklinde.
  ..

Güneydoğu anadolu31 Ocak 2010 Pazar 13:01:16
Smlare güneydoğu anadolunun akıbeti ne olcak acaba bu sistemde kar alacak mı alırsa hangi tarihte ve etkili olacak mı cevap alma umudum yok ama neyse teşekkür ederim şimdiden...
Cevap:
Güneydoğu'da 3-4 şubatta yer yer yoğun olmak üzere kar yağışı beklentimiz mevcuttur
  ..

YUNUS31 Ocak 2010 Pazar 13:01:59
arif bey modellee bakoyorum tamam 3 gün kalmış subatın 3 ne ama halA siz diyorsunuz ki MODELER VIZ GELİR CIZ GELİR BENCE YANLIŞ ANLAMIYIN DA SİZİN YAPTIĞINIZ 15 GÜNLÜK TAHMİNLER MODELLERE GÖRE VIZ GELİR HANİ BİR SÖZ VARDIR DEREYİ GÖRMEDEN PACAYI SIYIRMA AYNE ARİF BEY İNSAAALH SİZİN DEDİKLERİNİZ TUTAR AMA BEN SUAN İCİN İHTİAMAL BİLE VERMİYORUM BUTUN TAHMİNCİLER SUBAT AYININ DEĞİŞTİĞİNİ VURGULADI İTÜ BİLE KIVIRDI NORMAL DİYORDU ŞİMDİ NORMALİN ÜZERİ DİYORLAR BENCE ARTIK ŞUAN SONA GELDİK BU SİSTEM DE BU KIŞIN SON VE SERT SİSTEMİ 1,2 GÜNLÜK SADECE DİYEBİLİRİZ ...
Cevap:
Yunus kardeş eğer tahminimizi değiştirmemiz gerekirse değiştiririz. Neden heyecanlanıyorsun ki. Bak 2 şubata yağmurlu dedik soğuma 1 gün öne geldi yağmur dedik kara döndü. Zaman var daha önümüzde şimdilik değişim yapmıyorum. Bu arada yeni güncellemem 4 şubat perşembe günü ve yine 15 günlük olacak. Bir değişim olursa oraya yansıtırız merak etme.
  yunussayic..

reis_ksk31 Ocak 2010 Pazar 13:01:26
arif hocam izmir hakkındaki tahminlerin aynen gecerli mi?3 subatta izmirde lapa lapa kar görebilecek miyiz??cevabınızı bekliom
  ..

arif abi sana güvenim sonsuz 31 Ocak 2010 Pazar 13:01:49
arif abi nedir bu ehrkezina ağızndan bir, laf cıkıyor yok efendim akr yokmuş gelmiyecekmiş subat ayı ortalaması ysüek gececekmiş modelelr kötü cıkmıs BEN BU HAVA DURUMUNU YETKİLİ BİR KİŞİDEN DUYAMK İSTİYROUM AYNİ SİZDEN DUYAMK İSTİYORUM
  ..

arif abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii31 Ocak 2010 Pazar 13:01:46
merhaba arif abi,her sistem olduğu gibi sistem öncesi yine ortalık karıştı senden ricam yarın akşam sadece istanbul için değil tüm marmara için özellikle doğu marmara ve batı karadeniz(sakarya,kocaeli,düzce) için detaylı ve yapabildiğin kadar uzun soluklu bir kar tahmin raporu yayınlaman çünkü benim olduğu gibi biçok kişinin üniversite ve diğer nedenlerden dolayı yolculuğa çıkması gerekmekte bu güzergah önem arzettiği için ricamı değerlendireceğini umuyorum ve cevabını dört gözle bekliyorum artık ısınma olucak ve beklenen kar yağışı olmıycaksa bile bunu senden duymak birçok kişi için daha etkili olacağını zannediyorum iyi çaışmalar saygılar...
  ..

MURATAKCAY6131 Ocak 2010 Pazar 13:01:48
1 VE 2 OCAK KARLIYDI USTADIM SIMDI ISE YAGMURLU
Cevap:
Hayır İstanbul tahminimde 1-2 şubat hiçbir zaman karlı değildi. Sanırım bir yanlış anlama olmuştur. Ancak şu anda yağmurlu olarak görünse de siz 2 şubatı karlı olarak değerlendirebilirsiniz.
  ......



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2637
Sayfalar
< | 1 2 ... 2630 2631 2632 2633 2634 2635 2636 2637 2638 2639 2640 2641 2642 2643 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,526 s
Sayaç: