Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ibo.karakartal01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:15
merhaba arif abi öncelikle 6 şubat sistemiyle ilgili bir değişme varmı onu sormak istiyorum ve dminin sitesinden baktım perşembe ve cuma günleri istanbulda sadece pendik ve ümraniye kar yağışlı gösterilmiş seninde böyle bir beklentin varmı yoksa perş cuma anadolu yakasının tamamındamı kar görülcek? saygılar...
  ..

cem01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:40
mrb arif abıcım ınan senden baska kımsenın lafına ınanasımm gelmıyo vede senı hep takıp edıyorum bu ısı hakkıyla yapıyosun sana bır sorum olacak bursada kar yagısı ne zaman baslar ısıme motorla gıdıp gelıyorumda yarın gıtmemek ıyı olur herhalde kar ne zaman baslar vede yogunlugu ne kadar olur ne kada surer lutfen cvp yazarsan cok sevınırım her zaman soru sormuyorum sana bu ılk yazısım basarıların devamını dılerım ıyıkı varsın
  uzuncemm@h.. | http://uzuncemm@hotmail.com (67)

sessiz01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:54
ABİ BU SİSTEM G.DOGUDA HANGİ İLLER KAR OLACAK VE TAM OLAERAK NE ZMN BASLAYACAK TAHMİNİZİ BEKLOM SİMDİDEN TESKURLER
  ..

Fortesla01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:52
Ankaragucu bende o bıze dogru yanasmaya calısan a.b ı takıp edıyorum.Aslında eskı modellere gore bayagı bı kuzeye yonelme egılımı var sıstemın ancak y.b ne kadar ızın verecek gorecegız.Muhtemel senaryo gerceklesırse adam akıllı bır kar yagısı gorebılırız dıye dusunuyorum.Soyledıgın gıbı ankarada yıne cacıksal bır kar yagısı olacak 2 sıstemınde. Acıkcası bu kıstan cok umıtlıydım ancak yagıs daha cok marmarayı tercıh ettı.Onumzdekı ılıman dongu subat 20 gıbı bozulmaya baslarsa belkı son bır kez bır kar yagısı daha alabılırız.Yorumlarını takıb edıyorum,bol bol bılgılendırırsen bizleri sevınırım.
  ..

kinvenefret01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:12
arif abi bu gelen sistem trabzona ne zaman kar bırakacak.
  ..

cemflk01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:01
hocam sorum bu üçüncü sorum bitanesine cevap vermediniz?tek kelime ile şanlıurfa ve nizipe kar yağacakmı?
Cevap:
Yağacak.
  ..

orhan01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:46
arif abi herkes samsunun kıyılarını kky diyor.ama ben sana güveniyorum samsun kıyılarında kar ne zaman ve ne şiddette başlar?şimdiden teşekkürler
  orhanacar9..

Eren01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:19
ankaragücü iç bölgelerinbu sitemden yeterince nem alamayacağından kar yağışlarının az olacağını söylüyorsun.bir sorum olacak dmi ankarayı çarşamba hafif karlı gösterirken yozgatı yoğun karlı göstermiş
  ..

Giallorosso01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:18
Benim Ankara Tahminim Degişmedi Hala Aynı, SaLı akşamı Yükseklerde Baslıyacak Kar Yagısının Saat 9-10 Gibi Kent Merkezinde EtkiLi oLmaya Başlayacaktır, özellikle Dogu İlçelerinde Güzel Kar Yagısları Görülebilir, Kent Merkezi Geneli Beyaza Bürüncektir Ve Orta Şiddetinin Biraz Üzerinde Kar Yagısı Bekliyorum ki Bunuda Gece Düşecek Sıcaklıga Baglıyorum, Salı Gecesi Ankarayı Zorlu Günler Beklemekte, perşembe Günü Yeni Bir Ab Sistemi Var Sogugun üzerine Yagacak kar olduqu icin örtünün üstüne örtü yapacaktır, Ayrıca Asıl kar 7 Şubat Sonrası Geliyorki, Akdenizden Gelen Ab ile Balkanlarda Bulunan Soguk Resmen Çarpışacak gibi İç Bölgeler Kar'a Gömülebilir, Daha Ayrıntılı Bilgiyi İlerleyen Günlerde Vermemiz Mümkündür ama, O sistem Eger Degişmezse İç Bölgelerde Okulların Geç Açılma İhtimali Çok Yüksektir . . .
  ..

TruE-TaHmiN01 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:28
arif abi ist için olan ki o uzun süreli tahminnde ayın 5-6-7 sini yogun karlı göst. bu tahminnde kararlı msn? ayrıca su anki gidisat nsl önümüzdeki günlerde tatilin uzama ihtimali var mı cvplarmsn ltfen
  ..

serap0601 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:02
border=0 slmmm arif abi, neden ankara hakkında bilgi vermiyorsunuz, size gelen mesajları okuyorum hep istanbul hakkındaki mesajlar cevap veriyorsunuz, ankarayı geçiçtiriyorsunuz, ankarada durum ne olucak , ankaralılar olrak sizden bilgi bekliyoruzzz..insallah cevap yazarsınız...
Cevap:
Ankara da yoğun kar alacak.
  tablo_m58@..

Ankaragücü01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:00
Uğurlu arkadaşım, biliyorsunuz geçtiğimiz sistemde de başlangıçta Ankara çok çok az kar yağışı aldı. Sonrasında gelen Akdeniz'li sistem ise asıl kar yağışına neden oldu. Eğer gelen ab sistemi ikiye ayrılıp bir bölümü günyeden yani Ege ve - veya Akdeniz'den beslenmezse Ankara etkili kar yağışı alamıyor. Yarın gece ve çarşamba günü bu nedenle yoğun yağış beklemiyoruz. Şehir merkezinde beklentimiz 5 cm civarında nispeten hafif yağıştır.
  ..

öylesine biri01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:46
arif bey bugun ayı 1 subat yarın kar geliyor carşanba kesiliyor ve büyük riske girdigin tarih geliyor 6 7 subat ve şu anda 6 7 subat haren modellerde gözükmedi yavaş yavaş bana hak verip yaşınız benden büyük biliyorum saygısızlık yapmak istemiyom ama alnımdan öpeceksiniz ve acıklayıp 6 subata başka bir sistem yok ve herkezden özür diliyeceksiniz ben bundan eminim
Cevap:
Sen önce yarının hesabını vermeye hazırlan. Hani hafif kar olur diyordu ya NTV sen de benim özür dileyeceğimi söylüyordun. İnşallah haklı çıkarsın yoksa insan içine çıkacak yüzün kalmayacak. Dediklerimin hepsi zaman geçtikçe çıkıyor modellerde o da çıkacak rahat ol sen. şimdiden kaçacak delik ara. hahhahahaha
  ..

Seyrantepe'li01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:51
Arif Abi ßu Durum Nedir Gerçekten Çok Çelişkili ßir Durum Dmi İstanbul'u Hafif Kar Yağışlı Göstermiş ßunlar Modellere Hiçmi Bakmıyorlar Acaba ? Seni 2 Yıldır Takip Ediyorum Ve Söylediğin Sistemler Genelde Çıkıyor ßu DMİ'nin Kesinlikle Senden Ders Alması Şart ...!!! Saygılarımla /// Seyrantepe'li
  cyberaggre..

dmi01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:19
dimi resmen şaşirmiş hafif kar yağişin olduğunu ve çarşamabdan sonra artişnı gosterııyoo cnn de uyarı yaptılar dikkat !kar geliyoo diyee iş çiki yarın akşam ağir kar var diyee bakın gene arif abıyı tebrik etcenız geçen sistemde 1 ay oncesınden yaptığı tahmınler hepsi doğru çikti gene tahmını doğru çikcak.arif abıyı şimdiden tebrik etmek istiyorum saygılar...
  ..

korhan(trakya)01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:57
Yarın sabah saatleriyle beraber ÇANAKKALE merkez dahil LAPSEKİ-GELİBOLU-ÇAN-BİGA-YENİCE ilçelerinde yoğun kar yağışı başlayacak ve tüm gün sürecek.Bu kar yağışı Balıkesir'in kuzey ilçelerini de etkisi altına alıp BURSA'ya doğru ilerleyecek.Trakyada ise güneybatı kesiminde etkili olacak gibi orta ve kuzey trakyaya yağış pek çıkamayacak
  ..

ankara01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:38
abi ankara için son tahminin ne dir bence diğer yağış olarak diğer sisteme çok benzeyecek
  ..

ersinyılmazok01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:28
karaman ayrancı karaağaç köyü ve cıvar bölgelere tahmininiz nezaman kar yagacak. mesajımıza cevap verirseniz teşekkür ederiz ,
  ..

EFSANE-SEMİH01 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:34
ÖYLE BİR KAR YAĞACAKKİ HEPİNİZ ŞAŞIRACAKSINIZ!!!
  ..

osman01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:44
arif abi her dediğin çıkıo abi helal olsun
  ..

ugurlu4001 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:13
ankaragücü bu sistemdenden kırşehir ankara ve çevre illere az miktarda kar yağacak diye tahminde bulunuyorsun halbuki genel kanı bu sistemden bu yörelerin oldukça kuvvetli kar alacağı yönünde arif bey sizin tahmininiz nedir aceba teşekkürler
  ..

çekirge01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:47
ben de katılıyorum dışarıdaki durum bana aynen 2004 senesini anımsatıyor.hava da dün e göre hafif serinlemeye başladı. beni tanıyanları komşularımı uyarıyorum.tedbirli olsunlar .o zaman 2 gün öncesinden tedbirler alınmış okullar perşembeden tatil olmuş idi.öğlenden saat 5 e kadar 40 cm kar yağdı trafik uyarılara rağmen felç oldu. hocam geç kalınıyor bence herkez uyarılar yapmalı.bursa 2004 ü yaşayacak bence 60 cm olur yine.hocam katılıyormusun.
  ilhankecic..

ferhat01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:31
Arif Hocam! Çoğu insanın duygularına hitap eden; ileriki günlerde direkt Karadeniz üzerinden bir sistem gelecek mi sorusunun cevabı nedir? Şimdiden teşekkür ederim. Biliyorum yoğunsunuz ama lütfen cevap.
  ..

pAuLeTa01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:35
ARİF ABİ KAR YAĞIŞININ SABAHA KARŞI BAŞLAMA İHTMALİ VARMI YARIN ÖĞLEDEN SONRAMI bu rada saat 15 oldu ama hala dmi güncelleme yapmadı kestremyolar herlde:)
  ..

Aydın K.01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:01
2009 - 2010 kış mevsiminin hayatı olumsuz yönde etkileyecek ( istanbul için ) ikinci soğuk hava dalgası ve kar yağışının etkisi altına girmek üzereyiz.Sizce bu kış bitimine kadar bu ve buna benzer kaç dalga daha bizi bekliyor ? Yorum yapmak için çok mu erken ?????
  aydinkohen..



alço01 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:32
Arif abi istanbulda yarın yağacak olan kar avrupava yakası ve anadolu yakasında aynımı olur yoksa olmazmı ?cevaplarsanız sewinirim!Şanslar eşitmi yani?
  ..

kutupyıldızı01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:45
bi aydınlı olarak bende ilim için tahmin yapayım hemşerilerim hiç merak etmeyin yarın akşam aydında kar yağışı görülücek2-3 cm örtü yaparsa şaşırmayım derim birde arif abi şuanki ao ve nao ya göre önümüzdeki hafta oldukça güzel bi sistem alma ihtimalimiz var gibi ve senin yayınladığın 14 günlük tahmin gerçekleşecek gibi durması sanki modeller sana ayak uyduruyor resmen senin izinden geliyoo bu modeller seni taip ediyor galiba şu bi haftalık periyotta kar yağmadık yer kalmıcak gibi akdeniz kıyıları dışın da nedersin aydın ve izmir nerdeyse kesin kar yağışıama şuan ki nao ve ao ya göre daha kuvvetli bi sistemin gelmesi kaçınılmaz artı sıcaklık artışı o kadar abartıldığı kadar olmuyacaktır abi rica etsem şu nacizane tahminime sende biraz yorum katsan :)
  ..

TTanerli01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:44
Ya bu karadeniz üzerinden si,stem bu sene gelirmi gelmezmi diye sorsam. çünkü Batman\'a birtek bu sistem kar bırakır
  ..

Husmen01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:43
Obasar84 bi sus arkadasim ya,hala dansoz gibi kiviriyorsun dersini almadinmi? Hangi yuzle yorum yaziyorsun anlamiyorum,biktim senin yazilarini gormekten her sitede.Arif baba su dansozun yazilarini yayinlamayin lutfen!
  ..

Ankaragücü01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:46
Sistemde batı bölgelerde özellikle Marmara'da neden çok kuvvetli yağış beklendiğini kısaca anlatmaya çalışayım. Yarın ani ısı değişimi o kadar güçlü olacak ki dakikalar içinde 10 dereceyi geçen ısı düşüşü yaşanacak. Sıcak ve soğuk havanın çarpışması adeta soğuk bir cama nefesimizi üflediğimizde oluşan nem gibi yağışı ortaya çıkartacak. Bu cephe son derece dikey doğrultuda hareket ettiğinden güneyli ve batılı yönlerden sürekli Ege denizinden, yine kuzeyli yönlerden cephe gerisine Karadeniz'den merkezine doğru nem taşıyacak. Alçak basınç merkez çekirdeği çok küçük olduğundan sistem doğuya yani Anadolu'ya hareket ettiğinde Akdeniz'den iç bölgelere fazla nem taşıyamayacak ve yağış iç bölgelerde daha çok cephe yağışı şeklinde sınırlı kalacak. Bildiğiniz gibi İç Anadolu - Ankara civarında kışın yoğun kar yağışı alabilmemiz yerleşik veya kuzeyden beslenen soğuk havanın, Akdeniz - Ege kökenli nem taşıyan sistemler ile çarpışmasına bağlıdır. Yalnızca çöreklenmiş ancak beslenmeyen soğuk varsa başlayan kar zamanla yağmura döner. Oysa güneyinden ab girmesine izin veren hafif kuzeybatıdaki azor veya Sibirya yb sistemleri soğuk havayı devamlı besler ve 2002 benzeri soğuk ancak bol kar yağışlı sistemler oluşur.
  ..

hüseyin01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:32
Arif abi geçen yıl göller yöresi ve akdeniz in iç kesimleri şubatın 2. haftası yoğun kar almıştı.Ondan önce zerre kadar bile yoktu.Acaba şimdi nasıl olacak?Senin görüşün nedir bu bölge için .Çünkü bu sefer pas geçecek gibi bizi...
  ..

iso900101 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:49
şimdi dmi ye bak kar yağışı ve fırtına uyarısı tv lere bak kar yağışı ve fırtına uyarısı cnn e bak aynıı işin ilginci cnn de itüden profesör diyorki ayın 10 una dek hava yine çok soğuk özellikle salı gecesi yoğun kar önümüzdeki günler soğuklara gebe ve yine diyorki 10undan sonra hafif bir toparlanma olsa bile 15 inden yani 2. yarısından itibaren daha da beteri gelecek diyor ve internette sitelerde daha neleeer neler... Arif Tarif hakikaten bir üstatsın ! aksini sana itiraz ederek önce 2 sinde kar yok sonra hava 6 sında bahar geldi sonra yok bilmemne diyen arkadaşlar wetter oyuncakları ile oynamaya oyalanmaya devam etsinler Arif Tarif Abi sana canı gönülden hakikaten tebrikler! Dmi yi artık burada kimse takip etmiyor pazardaki arkadaşların çok selamı var ve özellikle teşekkür ediyorlar.. Sana olan eleştirileri dinlemek zaman kaybı, kar yağacak mı yağmur mu soğuk mu diye beklemek sadece bir endişe, seni takip edip eşsiz yorumlarını okumak ise hakikaten paha biçilemez ! Sonsuz saygılar..
  ..

Θβλ§λЯ-8401 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:20
AĞIR KAR-Marmaranın kuzeydoğusu(istanbul,yalova,kocaeli,sakarya) ile batı karadenizliler dikkat.Alçak basınçın ilerlemiş olduğu yörünge kapsamında bu saydığım yerler çok etkili kar yağışları alacaktır.24 saatlik bir kar yağışı olmasına rağmen çok fazla problemler açacağa benziyor.geçenki sistemde doğu karadenize 1 günde yağan 30 cm’lik karın bir benzeri diyebiliriz.ancak ilerleyen haftalarda avrupada hakim olacak a.b merkezleri uzun bir süre karı ve soğuğu bizden mahrum edecektir. 2004 OCAK TIPA TIP-Bu sistemdeki alçak basınçın izlediği yörünge bilmem hatırlarmısınız 2004 ocak kar fırtınası sistemindeki a.b’nin izlediği yörüngeye çok ama çok benziyor.2004’ten tek farkı çok derin olmaması.2004 ocak sistemi 985 mb’yi görmüştü ve batı anadoluyu yarıp sinop açıklarına çıkıp karadeniz üzerinde kırım açıklarında bir süre salınım yapmış ve özellikle marmarayı ve batı karadenizi kara boğmuştu.öğlen modellerine bakarsak bu a.b merkezininde aynı salınımı yaptığı görülüyor.
  ..

welbane01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:55
benim de sormak istedigim husus şu; bir kaç yıl öncesine kadar gelen sistemler evet marmara ve b. karadeniz'e yogun yagıs bırakırdı ama aynı yogunlukla daha sonra ic ege ic anadolu gibi bolgelere de kar duserdi. bu seneki şimdiye kadar gordugumuz 2 sistem de yukunu buyuk oranda marmara (trakya, dogu ya da guney) ve b. karadeniz'e boşaltıp iç ege ve iç anadolu'ya çok daha zayıf bi şekilde ulaşıyor. iç bölgelerin de etkili kar alması için nasıl bir mekanizma çalışmalı; sibirya orta akdeniz çakışması gibi bi şeye mi ihtiyacımız var?
  ..

...01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:58
Herkes cm hesabı yaparken edirne ne 20 cm alır mı diye sorsam mı:)
  ..

Aydın K.01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:54
Bu siteyi takip edenlerin yarısı senin başarılı olmanı istiyorsa geri kalan yarısı da senin tökezlemen için bekliyorlar. hatta başarılı olmanı bekleyenler de istanbula 10 cm kar yağınca hepsi bu muydu diye üstüne geliyorlar. Ondandır karizman arifseverler için çok değerli , aman çizdirmeyelim diyorum birde son görüntü ya da sizin son analiziniz yerde oluşacak örtü üstüne mi kar yağışı bekliyorsunuz yoksa bu örtü kaybolup yerine yeni örtü mü bekliyorsunuz
Cevap:
Örtü üzerine örtü bekliyorum.
  .. | http://aydinkohen@hotmail.com (67)

ferhat01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:48
Merhaba Arif Hocam! İçinde bulunduğumuz ay, kutupsal salınımların üst raddeye çıktığı aydır bildiğiniz gibi. Benim sorum: Önümüzdeki sistemden sonra direkt Karadeniz üzerinden bir sistemle karşı karşıya kalacak mıyız? Bu sene sizden hiçbir cevap alamadım. Cevabınızı heyecan içersinde bekliyorum Hocam. Saygılarımla. İyi çalışmalar.
  frht_meteo..

dance01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:18
Sizi öncelikle yaptığınız tahminler için tebrik ederim.Bu hafta sonu İstanbul'dan Erzincan'a gidebilirim acaba yoğun kar beklentiniz hala var mı?Eğer varsa bir hafta geç gidip sevdiklerimle birlikte İstanbul'da kar keyfini çıkarayım.Cevabınızı bekliyorum Arif hocam.Başarılar...
  yalcinmehm..

gökhan01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:13
Arifabim video tamam yarın akşam işten çıktıktan sonra dışarlardayım yağan yoğun karın tadını çıkaracam ama aramızda kalsın ben karda oynamanın değil yağışını çok severim kamerama takılan ilk objektife bakarım anlarsın en ben karın yağmasını severim yani abi umarım yarın akşam yoğun kar devam eder nedersin abim kurtköyde devam edermi şöyle bir 30 cm görsem cevap yaz abim :)
Cevap:
Görürsün.
  fenerlivol..

Arif Abi Saygılar ,01 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:39
Arif abi üsküdarda oturuyorum.. bilginize duruşunuza herkes hayran.. size çok teşekkür ederiz.. abi üsküdardayım zeynep kamil hastanesi tarafı 30 cm veya 30 a yakın örtü olur mu? :)
  ..

selman01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:50
arif abi saygılar carsamba günü ankaraya gidicem istanbuldan acaba bir sıkıntı yasarmyım yolda? istanbul salı carsamba yogun kar alıcakmı carsamba hafif olma ihtimali varmı?
  selmanto@h..

hafta sonu01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:53
merhaba arif abi tahminin perşembeden önce güncellemen mümkünmü?bence eğer güncellersen birçok kişi aynı soruları sormaktan vazgeçer gibime geliyor tabi sana kalmış.sakarya ile ilgili detaylı raporunu merak ediyorum abi istanbulla aynı derecede kar yağışı olucakmı ve haftasonu yeniden kar başlama ihtimali nedir?gün geçtikçe haftasonu sistemi güçleniyormu yoksa zayıflıyormu? saygılar...
  ..

alço01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:55
Arkadaşlar cnn de bünyamin kar uyarısı verdi=) salı günü yağacak kar istanbulluları hayli zorlayacak die=)Arif abinin dediğine geldi sonunda.Tebrikler arif abi.
  ..

egemenruzgar01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:09
semih cumleni acarmısın?ne zaman olacak o dedigin yagıs..
  ..

Trakya01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:12
Abi trakya icin yogunluk azaldı mı sana göre? istanbul mı daha sanslı trakya mı
Cevap:
Her ikisi de şanslı.
  ..

Ankaragücü01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:54
Ankara için bir tahmin yaparak elimden geldiğince hemşerilerimin merakını azlatmaya çalışayım. Yarın akşam saatlerinden itibaren yağmurun Ankara\'da kara çevirmesini bekliyoruz. Yükseklerde kar daha erken başlayacak. Şehir merkezinde ise sistemin geliş hızına bağlı olarak 18.00 - 21.00 saatleri arasında, en geç gece yarısı tamamen kara dönmesi beklenebilir. Yarın gece ve çarşamba sabahı çok yoğun bir kar beklentimiz yok. Orta kuvvette örtü yapacak bir kar yağışına hazır olalım. Çarşamba öğlen veya akşam sona erecek olan kar yağışı ilerleyen günlerde tekrar başlayacak. Perşembe öğlen saatlerinde Balkanlar üzerinden gelen alçak basınç Marmara'yı etkiledikten sonra Ankara'da da kar yağışına neden olacak. Örtü üzerine örtü ilavesi olacak. Bu sistem çok uzun ömürlü değil gibi. Muhtemelen yağış cuma gününe sarkmayabilir. Büyük beklentilerimiz ise hafta sonu için. 7 Şubat beklentimiz henüz modellere yansımadı. Sibirya bu tarihlerde iyice Balkanlara sokulacak. Akdeniz'den giriş yapacak olan yağış henüz modellerde iç bölgelere sokulamıyor. İşte beklentimiz bu sistemin iç bölgelerimize hızla ilerlemesi ve zaten soğuk olan yurdumuzdaki çöreklenmiş hava ile bol kar yağışlarına neden olması.
  ..

ceyl01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:14
bırakın şimdi şubatın 6 sını 15 ini felan yarın batı bölgelerde çoook kuwetli bir yağış var öncelikle bu yağışışn getireceği olumsuzlukları konuşalım !
Cevap:
Helal olsun be ceyl. Şimdi takdir ettim seni. bundan sonraki yorumların da böyle aklı başında olur inşallah.
  ..

AYDIN için !!01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:36
Aydın-Çine-Yatağan-Muğla civarı için kar yağar mı?yağarsa örtü yapar bir tahmininiz var mı?
  ..

Havadelisi01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:06
Güncelleme: http://havadelisi.wordpress.com/
  .. | http://havadelisi.wordpress.com/ (113)

weatherman01 Şubat 2010 Pazartesi 12:02:53
öğle modelleri yinede 6 şubattan sonra ısınma eğilimine doğru grafik çiziyor.6-8 arası sıcaklık kar sınırında kalacak gibi sonrası zaten ısınma gösteriyor.yani yine tam tahmin ettiğiniz şekilde değil.Son iki güncellemede soğumanın süresi beklentileriniz doğrultusunda uzamış gibi görünsede yinede ayın 10-11'inden önce kar sınırından uzaklaşıyor.Sizden ricam öncelikle yarın beklenen sistemle ilgili detaylı bir tahmin yazısı yazmanız,daha sonrası içinde öngörüleriniz nelerdir acaba?modeller dahada düzelir diyor musunuz?
Cevap:
Weathermen tahminim aynen geçerli. Bana göre 11 inden önce kar sınırından zor uzaklaşır. Gereksiz yerlere fazla takılıyorsun. Bak dün neler diyordun bugün neler diyorsun. Rahatla biraz çok takılma modellere, sınırlara. 4 şubatta güncelleme yapacağım merak etme o zaman veriler ne gösterirse bunu tahminimize yansıtırız.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2633
Sayfalar
< | 1 2 ... 2626 2627 2628 2629 2630 2631 2632 2633 2634 2635 2636 2637 2638 2639 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,528 s
Sayaç: