Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



hava17 Şubat 2010 Çarşamba 15:02:56
selam arif abı resımler birbirinden çok harika istanbul için tahmınlerınız nelerdır.kar ne zamn gelcek ... biligınızı paylaşirsanız teşşekuler.
  ..

ALİGEL17 Şubat 2010 Çarşamba 15:02:23
ONUR INTRO 10 NUMARA OLMUŞ,RESİMLER ÇOK GÜZEL NERDEN EDİNEBİLİRİZ?BU ARADA DEFTER SORUNU DEVAM EDİYOR...ÇOK UĞRAŞIYORSUN HER ŞEYLE HELAL SANA ELLERİNE SAĞLIK...ÜSTADIN SÖYLEDİĞİ KAR YAĞSIN ÇEKİP GÖDERECEM RESİMLERİ...YETERKİ O KADAR YAĞSIN....
  .....

1Our17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:22
Denizci_35 ... 1987 sisteminde hem İzmir, hem de Antalya kar almıştır bilgine...
  ..

snowhuso17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:25
arif üstad beklediğiniz sistem direkt olarak kutuplardan mı gelecek. ve arkasına a.b ıda alarak mı gelecek? mesela istanbul gündüz -5 gece -10 dereceleri yaşayabilir mi? iyi çalışmalar doğru tahminler dilerim. saygılar..........
  ..

fatih17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:05
arif üstad ben genelde bu siteyi ve tahminlerinizi takip ederim. gerçekten güzel tahminler yapıosunuz ama bazı tahminlerinizde yaptığınız tahmnler büyük ölçüde gerçekleşmeyebilio. o tür tahminlerde verdiğinz tarihlerde belli bi değişim oluo ama sizin öngördüğünz değerlerde olmuo. umarım bu bahsettiğiniz sistemde öle olmaz. normal şartlarda tahmniniz tutmasa tahmnindir tutmayabilir denilebilir ama bu sistemde beklentileri öle bi noktaya taşımışsınız ki gerek site girişindeki videoyla gerek yaptığınz tahminlerle, sistemin gerçekleşmemesi durumunda çok zor durumda kalırsınız....
  ..

alperen17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:03
arif tarif 87 kışı geliyor dediğin sistem doğu karadeniz kıyılarınada kar yapar mı ? örn:Giresun bu sistemlerden ne kadar etkilenır 24 25 26 ocaktakı kadar kar yagar mı yada sadece marmarayı etkıleyecek sıstem mı geliyor bide bunun kökeni sibirya mı yani gelecek olan sistemin ?
  eren_mysti..

denizci_3517 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:24
arif bey karşı kapı komşum izmir de bir aydır hava sıcaklıkları 15_20 derecelerde gidiyor,artık kış bitti diyerek sobasını söküp kaldırdı.bak dedim çok pişman olacaksın.subat sonunda tekrar kurmaya kalkacaksın dedimsede dinletemedim.artık bahar geldi deyip çıktı işin içersinden.
  ..

meteocar17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:39
Arif bey siteye giriş heyecan verici olmuş sabırsızlıkla bekliyoruz 25 şubatı yanılmıyorsam bu tarihlerde başlıyacak yeni sistem ve etkili kar yağışı özellikle Marmara'yı Washington'a çevirecek gibi duruyor
  ..

welbane17 Şubat 2010 Çarşamba 14:02:50
yine başlamış trailerlar, yok 50 cmler falan, daha ortada fol yumurta faaln gorunmezken. ustelik kendi adıma ben kışı aralık sonunda, ocakta, en geç şubat ortasında severim. 3-4 gundur antalya'dayım ve burda şurup gibi bir hava var, bahar çoktan gelmiş.. havaların artık boyle insanı serhos eder tarzda gitmesini tercih ederim. martın ikinci haftası yagacak kar benim icin kabus gibi bişey.
  ..

snowlover8117 Şubat 2010 Çarşamba 13:02:07
Arif hocam merhaba, umarım dedıklerının hepsı cıkar kış bıtmeden iyi bır kar alırız. Ogle modelı 25ınden 26 aksamına kadar cok olumlu seyler gosterdı zaten sabah dıagramlarındada 21 senarryonun yarısının cogu olumlu idi demıstım oglen gfs de bunlara uyar evet uydu ama sımdı dıagramlar tekrar guncellendı sımdıde halıyle gfs eksı 5-10 aralıgında ama dıerlerı yukselmıs anlamak mumkun degıl,umarım yıne degısır. sızce varmı bı deısıklık son guncellemelerınızde? umarım olumsuz bır durum yoktur?
  ..

istanbullu17 Şubat 2010 Çarşamba 13:02:27
arif bey dediğiniz o sistemin değişme olasılığı %80 .yanılmanızı istemem...
  siyah_rece..

galatasaray17 Şubat 2010 Çarşamba 12:02:34
kar istanbul il genelinde ne zaman başlar arif abi cevaplarsanız sevinirim....
  ..

T.özkan17 Şubat 2010 Çarşamba 12:02:49
EFSANE - SEMİH : yazdığınız tahminleri ilgiyle okumaktayım , son bir kaç sayfada bölük pörçük yazmışsınız gibime geliyor , bir toparlama yapabilirmisiniz lütfen
  ..

doan (perşembeye dikkat)17 Şubat 2010 Çarşamba 12:02:30
bugünlerde kar muhabbeti açıldı fakat perşembe günü İstanbul'unda içinde bulunduğu marmaranın doğusu be batı karadenizde çok kuvvetli yağmurlar olacak..gökgürültülü sağanak şeklinde olacak yağışlar yarın öğle saatlerinden itibaren başlayacak..pazar günü ise marmaranın güneyi ve doğusunda yine çok kuvvetli gökgürültülü yağışlar oluşacaktır..havaların 20'li derecelerde olması yağışları gökgürültülü ve kısa süreli sağanak şeklinde düşmesi beklenmekte..perşembe ve pazar günkü kuvvetli yağışları arif hocanında bi yorumlamasını isterim..
  ..

atıoz17 Şubat 2010 Çarşamba 12:02:30
arif bey merhaba, en son yazışmamızda eşimin ay sonu mart başı doğum yapacağını ,rakım olarak 400 mt de oturduğumu belirtmiştim .Odönem için bu kadar çok beklentiniz yoktu,ancak günler yaklaştıkça unutamayacağımız hayretle izleyeceğimiz bir sistemin kapıda olduğunu belirtiyorsunuz.Siz böyle dedikçe bi yandan seviniyorum,bi yandanda korkmuyor değilim.İzmirde ikamet ediyorum sonuç olarak benim oğlana büyüdüğünde senin doğduğun zaman bi kış olmuştu ,izmir böyle kış görmedi diyecekmiyiz.Daha önceden belirtiğim gibi deniz seviyesine inmekte fayda var mı,zincir takma ,tipi vs şeyler bize kadar ulaşırmı?Kıbrısa bile kar yağabilir dediğinize göre İzmir için çok daha fazlasını görebiliriz diye düşünüyorum?
  atilla.ozs..

YUNUS17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:08
arif bey beklediğiniz sistem cökmüdür 500 mb haritasında değişim olmustur bilgilerinize yıine hüsran oldu ...
  yunussayic..

Fahri_Meteorolog17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:23
Dikkatle takip ediyorum hava durumları birazcık hoşlanmadığımız istikamette ısınma eğiliminde gidince kış bitti sözleri arttı.Acele hüküm veren çok gönüllü kardeşimiz ortaya çıktı.Kanaatler o yönde bir takım bilimselvari endekslerle desteklenerek ifade edilmeye çalışıldı.O zaman da bu meyanda yazmıştım.Yani önümüzü göremiyorsak geçmişte yaşanılanlar fikir vericidir,umutsuz olmak için sebep yok mayıs15'e kadar kıştandır demiştim.Şu anki tablo düzelince tekrar kar beklentisi oluşmaya başladı.Şimdi miktarda ihtilaf var!Vur deyince öldüren olmayalım.Diğer bir husus olarak nazarımı celb eden şudur:Devamlı surette belirli bölgeler konuşuluyor değerlendiriliyor.Diyeceksiniz ki konuşulmasın mı,tabi ki konuşulsun.Ancak ön planda irdelememiz icap eden bölgelerimiz bence İç Anadolu,İç Ege,Göller Bsi ve G.Doğu Anadolu.Bu sayılan bölgelerimiz için kar yağışları zayıf kaldı.Tarladaki tahıl için gerekliydi.Kar örtüsüz kuvvetli zirai dona da maruz kaldı mahsül.Eğer bundan sonraki periyotta kar zayıf olur,baharda yağışlar zayıf kalırsa mahsül için sıkıntı artabilir.Bu seneki gidişat şu ana kadar bence iyi sayılmaz.Sadece meteorolojik analiz değil çiftçiyi,turizmciyi,ulaşımcıyı,seracıyı,denizciyi düşünerek ve toplamda ekonomik açıdan da bilgilendirici olmalıyız.Gribal enfeksiyona dikkat edelim afetsiz yağışlar.
  alperzeybe..

izzettin17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:18
merhabalar,\r\narif bey 22-28 şubat arası önümüzdeki hafta için istanbul için bir kar beklentiniz varmıdır kar için en yakın tarih verebilme imkanınız varmıdır. bilgi verirseniz çok seviniriz saygılarımla,
  izzettinun..

denizci_3517 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:59
arif bey hep merak etmişimdir 1987 kışı izmir de kar bırakmışmıydı?bu konuda bilginiz varmı?ben internette bu konuyla ilgili bilgiye rastlıyamadım.1987 kışı sadece istanbul u mu etkilemişti acaba bu konuyla ilgili azda olsa bilgi verebilirmisiniz?saygılar.
  ..

ALİGEL17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:50
ÜSTAD;BU SİSTEMDE ZAYIFLAYIP YOK OLMASIN...HER SİSTEM GÖRÜNDÜĞÜNDE ÇOŞUP HÜSRANA UĞRAMAKTAN PSİKOLOJİM BOZULDU...BU SİSTEM 87 OLMASADA EN AZINDAN TATMİN EDİCİ YAĞIŞ VE BİRİKİM OLURMU BEN YERDE BUZ OLMASSA KARDAN KEYİ ALAMIYORU TKINTI İŞTE SİZCE YETERİNCE SOĞUK VE BUZLANMA OLURMU..BİRDE SİSTEM 1-2 GÜNLÜKMÜ YOKSA 1 HAFTA SÜRERMİ?SAYGILARIMLA...
  .....

ALİGEL17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:47
ONUR;ZİYARETCİ DEFTERİ BAZEN AÇILMIYOR...
Cevap:
Admin: Sorun bizde değil, wmaraclari.com un serverında birşeyler var galiba. Düzelir..
  .....

Aydın K.17 Şubat 2010 Çarşamba 11:02:30
Sistemlere isim koyuluyor , bence bizim sistemimizin adı da hayalkırıklığı olsun çünkü zaman yaklaştıkça daha da bir belirginleşiyor. Bence öyle bir kar yağmayacak ki herkes şaşıracak !!!!!!!!!!
  aydinkohen..

VeziriAzam17 Şubat 2010 Çarşamba 10:02:37
Merhaba Arif Bey. Ben de havaların bu kadar ılık gitmesinin ve Sibirya'nın sessizliğinin ardından, Sibirya'nın Mart ayında, dinlenerek topladığı gücünü göstereceğini düşünüyordum. Geçtiğimiz kışlar bu böyle olmuştur. Tabii ki bizim tahminlerimiz tecrübeye dayanan, bilimsel bilgi içermeyen tahminlerdir. Ama sizin gibi güvendiğimiz bir bilim insanından bu güzel haberi duymak, çok mutlu etti. Benim için 50 cm ya da 1 metre yağması önemli değil. Önemli olan, göz zevki veren ve 3-4 günden fazla yerde kalan kar yağışı ve örtüsüdür. Bunun ötesinde " 52 cm oldu, 53 olmadı " gibi, 15 günlük tahminde ve büyük bir coğrafyada bilinebilmesi mümkün olmayan değerlerin, gençler ve teşekkür etmeyi bilmeyen insanlar tarafından çok gözönünde tutularak, başarılarınızın görülmemek istenmesi, bazı insanlarımızın henüz yeterli olgunluğa ulaşmadığını göstermesi açısından da üzüntü verici. Son olarak, bu güzel haberiniz için teşekkür ediyorum. Sakarya, Esentepe'de kalıyorum, burası merkeze göre yüksek ve kar bakımından çok daha şanslı (merkezde yağmur varken, burada kar olabiliyor). Kar yağacak tarihlerde burada afet boyutunda (1 metre) bir kar yağışı olabilir mi ? Bu duruma göre, İstanbul'a dönmem gerekebilir.
  ..

Zeki Baybey17 Şubat 2010 Çarşamba 09:02:17
Arif hocam ayın 26 sında martın ilk haftasını geçirmek ve kar görmek üzere Ankara'dan Manisa'ya gidiyorum.Tahmininin tutması dileğiyle... :)
  ..

EFSANE-SEMİH17 Şubat 2010 Çarşamba 09:02:39
SİSTEM 25-26 DA GİREBİLİR.YİNE BENİM TARİHE DÖNDÜ:)İKİNCİSİ TEK BİR SİSTEM OLMAYACAK BÜYÜK BİR İHTİMALLE ARADA ISINMA OLMAZSA ARİF ABİYE 87 KONUSUNDA KATILIYORUM.ZATEN HAFTALARDIR 50 CM DİYE DİYE TÜY BİTTİ
  ..



gökhan17 Şubat 2010 Çarşamba 09:02:44
Arif abi günaydın yazdıkların gerçekten dehşet verici fakat bir o kadar da beklediğimiz kar diyebiliriz kurtköy için de birşey söylede içimiz rahat etsin nasıl olur abicim
  fenerlivol..

musa17 Şubat 2010 Çarşamba 08:02:49
arif Bey,söylediklerim eleştiri değil,sadece bilmediğimden sordugum şeylerdir,önecelikle onu bilmenizi isterim.Modellerde henüz değişen yada görünen bişey yok,ama daha öncede dediğim gibi,ben bu işten anlamam,gfs modelinde mavi yıldız varsa kar var,mavi yıldız yoksa üstümüzde yoktur diyebiliyorum anca.gerçi daha 10 gün gibi bir süre var ama.Tahmindir nihayetinde tabiki değişmez kural değildir ama,siz bu kadar kendinizden emin olunca,bizlerinde beklentisi haliyle yükseliyor.Mart 2.haftasından bahsediliyor bide,asıl kar o zaman mı gelecek,yoksa sizin bahsettiğiniz sistem 25 inden sonra kapımızda olucak mı;?Teşekkürler.
  ..

Fatih Bacak17 Şubat 2010 Çarşamba 08:02:38
arif hocam subat ikinci yarısından sora gelen kar yagısları son 2 yılda konyada ortu bırakmadı.bu gelecek olan sistem konyayı etklieyecek mi ve ortu bırakacak mı ? 2. olarak bu gelen sistem yine marmaraya mı yarayaca k yada yagıs akdenizden gelip konyaya mı yarayacak
  ..

нαкαηвυяѕαηкαяα17 Şubat 2010 Çarşamba 07:02:30
'Sistemin merkezi gene Marmara olur,Edirne,Kırklareli,Tekirdağ,Çanakkale,Bursa,Bilecik,Y alov,Sakarya,Kocaeli,İstanbul kara gömülür' gibisindenmi =))
  ..

pAuLeTa17 Şubat 2010 Çarşamba 02:02:03
arif abi sistemn mart ayının başında giriş yapma ihtmali varmı neden sordun diceksn şubat 26 sında basel e gidicem fuara 6 gün yokum tr de yine kaçıracakmıyım yoksa:)
  ..

emayfa, yine beklenti yükselmesi problemi17 Şubat 2010 Çarşamba 00:02:18
Arif Bey, 25 Şubat'tan sonrasına odaklanın, 87 geliyor demişssiniz. Bence öncelikle 25 Şubat erken bir tarih, ama tahmindir, saygı duyarım. Arif Bey 87 olur ya da olmaz belli olmaz henüz,şu anda sadece etkili bir sistemin yüksek olasılıkla geldiğini görüyoruz ve şahsi kanaatim Mart 2.haftaya kadar etkili sistem değil, daha zayıf sistemler olabilir. Şimdilik Mart 2.hafta ise etkili sistem için daha yüksek olasılık olarak görünüyor. Fakat problem tahminde değil ama şu ki yine çok uzak bir tarih için beklentilerin yükselmesi. Neden hemen beklentileri çok yükseğe çıkarıyorsunuz? Lütfen böyle yapmayınız. Bakınız size saygı duyuyorum ve sizi takip eden çok kişi var, fakat böyle yaparaktan gelebilecek 20 cm'lik etkili kar yağışını bile beğenmeyecek hale geliyorlar. 87'de 15 gün üstüste kar yağdı ve 1 metre kar bıraktı. Bugün 17 Şubat, daha Mart ayına bile 12 gün varken yine 87 beklentisi yarattınız. Gerçekten gerek yok yüksek beklentilere uzun vadeli tahminde.Zamanı yaklaşınca değerlendirmek daha doğru nasıl bir sistem olduğunu. Benim tahminime göre etkili sisteme en az 18-19 gün var,bu sebeple sadece ve sadece etkili sistem ya da sistemler var diyebilirim ve bu da kesin değil,yüksek olasılık şu an.Ayrıca 87 geliyor ya da 87 gelmiyor diyemem çünkü bir çok faktör etkileyebilir uzun vadede. Yüksek beklentiden çok sabır gerekli arkadaşlara.Saygılarımla.
  ..

YUNUS17 Şubat 2010 Çarşamba 00:02:27
ARİF BEY KISACA 1929 GELİYOR MU SANA GÖRE ? ANLATILANLAR ÖYLE GİBİ SAYGILARIMLA
Cevap:
1929 kışında gelen sistemler haftalarca etkisini sürdürmüştür. 2010 kışını 2009 kışına benzetmek ne kadar saçmaysa bu gelen sistemi 1929daki kış koşullarına benzetmek o kadar saçmadır. 1987 geliyor demişsek yapmanız gereken 5-15 mart 1987 tarihleri arasında etkili olan o sisteme ait verileri incelemek olmalıdır.
  yunussayic..

YUNUS17 Şubat 2010 Çarşamba 00:02:28
ARİF BEY OCAK AYIN DA DA 87 DENDİ 3 GÜN SONRA KAYIP ARANIYOR DİYE BİR MANŞET ATILDI BÖYLE BİR SİSTEMİN GELME OLASILIĞI BANA GÖRE BİNDE BİRDİR. YANİ ÇOK AMA ÇOK DÜŞÜK 3 VEYA 4 GÜN SONRA Kİ MODELLERDE YİNE HÜSRAN YAŞARSAK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMIŞ OLUCAĞIZ... SİZE GÜVENİYORUM AMA HAYAL ÖTESİ GİBİ GELİYOR BANA BUNU ANLATDIKLARIMDA İST DA 1 MT KAR DEDİĞİM DE YAKINLARIM BANA GÜLDÜ GERÇEKDEN DE ÖYLE DEYİLMİ BİRDE NEYE GÖRE TAHMİN YAPIYORSUNUZ SAYGILARIMLA ARİF BEY
Cevap:
Açıkçası biz 87 geliyor demedik. "Süresi 87 kadar bırakacağı kar miktarı ise 2004 kadar" bir sistem bekliyoruz dedik. 19-29 ocak arasında söylediğimiz aynen gerçekleşti. Yanlış anlamalar olmuşsa sorun bizde değil. Bu tahminimiz de bir aksilik olmazsa aynen gerçekleşecektir.
  yunussayic..

kinvenefret16 Şubat 2010 Salı 23:02:40
arif abi bu gelen sistem trabzonada etkili yağacakmı ve bu sistem balkanlardan mı geliyor yoksa sibiryadan mı?\r\n\r\n\r\nSİZE GÜVENİM SONSUZDUR ARİF ABİİ...
Cevap:
Sistem kuzey kutbundan geliyor. Trabzon'da da yoğun kar olacaktır.
  ..

jjjoseph16 Şubat 2010 Salı 23:02:04
arif bey hatırlarsanız 4-5 gün önce ne yazmıştım.iddiasına varmısın demiştim 27-28 gibi son 30 yılın en soğuk ve karlı sistemi geliyo demiştim :)))) ben demiştime getirmek istemiyorum olayı.siz benden kat kat daha bilgilisiniz benden ama bende bişeyler gördüm ve onu söyledim...
  altuntasse..

MiStRaL16 Şubat 2010 Salı 23:02:26
hamburg 20 cm, berlin 50 cm,warsaw:53cm,prag:25 cm alacak bu hafta
  ..

ibo.karakartal16 Şubat 2010 Salı 23:02:33
merhaba arif abi,1 metre istanbulda kar yağıcak 87 kışı bunun yanında hafif kalıcak demişsin daha uzun bir zaman olmasına rağmen bu kadar kesin ve net tahminler bi çok soru işaretinide beraberinde getiriyor bence çünkü günler öncesinden söylenen ocak sonu sistemininde 87 kışı olacağı söylenmişti fakat bu olmamıştı yine böyle bir şey olma ihtimali yokmu çünkü söylediğin tahmin en azından 15 gün sonraki tahminler fakat 1 gün önceki modeller bile değişirken 15 gün sonrakiler nasıl bu kadar kesin olabiliyor? saygılar....
Cevap:
İlerleyen günlerde kafalarda oluşan pekçok soru işareti ortadan kalkar. Tahminimiz kesinlikle gerçekleşecek diye bir kural yok. Biliyorsunuz bu kadar keskin ifadeler kullanmışsam bir bildiğim vardır mutlaka. Ocak sistemi için de söylediklerimiz harfiyen gerçekleşmiştir. Yağan kar da ortadadır -7 derecelik sıcaklık da. Kaldı ki biz ocak ayındaki sistemi sadece süre yönünden 1987'ye benzetmiştik. Yanlış anlamalar olmuşsa sorun bizde değildir. Bakın 1987 kışı hafif kalacak demişsiniz diye bir ifadeniz var. Nerde demişiz? Hafif kalacak olan 2004 ve 2008 deki gibi sistemlerdir. Yazılanları doğru yorumlamalısınız. Gelecek olan sistem bu kışın en sert sistemidir. Artık olacakları siz düşünün.
  ..

MiStRaL16 Şubat 2010 Salı 23:02:16
Zeki Baybey... nedir benimle ilgili olan dusunceniz turkcem cok iyi degil yanide cocouk gibi konusuyormusum demissiniz biraz daha acar mısınız.
  ..

sezgin16 Şubat 2010 Salı 23:02:03
Allaaah heyecanlandım birden:):)Arif abi İzmir tam olara bu sefer karla karşılaşacak mı?Yoksa yine kuru soğuk mu çekicez?Cevaplarsan sevinirim.
Cevap:
İzmir bu sistemde de kar almazsa bu sene kar almaz artık.
  sez_graffi..

fb_2216 Şubat 2010 Salı 23:02:39
arif abi iyi akşamlar çok güzel şeyler yazmışsın ama bi sorum olacak böyle kuvvetli sistemler genelikle karadenizden geliyo ve trakyanın batısını yani edirneyi etkilemiyo ist bursa karadeniz kara gömülürken edirneye tek bir kar düşmediğini bilirim örnek 2008 şubat sistemi inşallah bu sefer balkanlardan gelirde bizde kara gömülürüz ne diyosun tşk.
Cevap:
Trakya bu sistemden fazlasıyla etkilenir.
  fb_2239@ex..

murat16 Şubat 2010 Salı 23:02:57
ARİFFFFFF BEYYYYY DENİZLİDEDE 24 TEN SONRA EN AZINDAN 60 70 CM KAR YAĞIŞLARI OLABİLİRMİ LÜTFEN CEVAP YANITLARSAN ÇOK MEMNUN OLUCAZ ABİ LÜTFEN..
Cevap:
O kadar olmaz ama sizi memnun edecek kadar kar olacaktır.
  ..

Turgut Hoca Samsun16 Şubat 2010 Salı 23:02:02
Merhaba Arif Bey Beni bir kez daha heyecanlandırdınız. Umut ediyorum dediğiniz şekilde bu sistemi yaşarız eski kışları özledik doğrusu, bu kış bir kez 10 cm karla yetinmek zorunda kaldık Samsun da. Fazlaca vaktinizi almayacaksam iki sorum olacak yanıtlama zahmetinde bulunur iseniz sevinirim Birincisi bu güçlü sistemin bizleri tam olarak hangi tarihlerde vurmasını bekliyorsunuz? İkinci olarak da bu sistemin orta Karadeniz bölgesine ve Samsun sahil kesimine etkisi ne olur, ne oranda kar bırakır? Teşekkür ediyor, başarılı tahminlerinizin daim olmasını diliyorum, esen kalınız.
Cevap:
Haftasonunda tam tarih verebilirim. 25 şubattan önce olmaz. Bu sistem beklentilerimize uygun şekilde bizi etkileyecek olursa Karadeniz'in sahil kesimlerinde bile yoğun kar bırakabilecek güce sahip bir sistemdir.
  w.. | http://w (68)

samet solaq16 Şubat 2010 Salı 22:02:28
EVET ARİF BEY BEKLENEN BİRAZ GERCEKLESİYOR COK SÜKÜR YAKLASIK 1 2HAFTA ÖNCE SAYIN VOSTOK (KORAY BEY) E BELİRTMİŞTİM 850MHP DA -14 -17 GÖRÜNDÜ SUAN DAHADA GÜCLENMİŞ SANIRIM BASINC KONUMLARI COK GÜZEL GELDİ BANA Bİ TAKIM VERİLER HARİKA İNS HAKLI CIKARIZ BU YORUMUNUZU TEBRİK EDİYORUM BAŞARILAR DİLİYORUM. BİRDE SORUM KIYI EGE NE DERECE ETKİLENİR?? SAYGILAR.
Cevap:
Kıyı ege de etkilenecek ama Marmara ve iç kesimler kadar değil tabii ki. Yine de İzmir ve Manisa gibi yerlerde kar yağışları görüleceğini tahmin ediyorum.
  ..

pumpcorse16 Şubat 2010 Salı 22:02:16
selamlar arif abi bu gelecek sistem bursayıda etkileyecekmi bursadada 1 metre olurmu yada geçermi sizi canı gönülden kutlar başarılar dilerim saygılar
Cevap:
Bursa'da da en az diz boyu kar olmazsa yanılmışım demektir.
  oral_demir..

galatasaray16 Şubat 2010 Salı 22:02:48
istanbul bahçelievlerde dize kadar kar olurmu arif abi cevaplarsınız sevinirim....
Cevap:
En az diz boyu kar olmazsa yanılmışım demektir.
  ..

Asfalya16 Şubat 2010 Salı 22:02:30
Şakkada..şukkada!!oh..ohhh!!..Şıkıdık..mıkıdıkkk!!! Oh...Ohhh!!!Ne mi yapıyorum..Keyiften göbek atıyorum..Oh..Ohhh..!!!Bir da söyle üstad..bir daha!!!87 yi geçer mi oh..ohh...50 cm yağar mı? Oh..oh...Şakkada..şukkada...İzmir için bir şey istiyorsam namerdim:))
  ..

hakan yaylı16 Şubat 2010 Salı 22:02:21
abi biliyosun öncekiler hep balkanlarda geldi ve trakya iç anadoluda kaldı sence şimdi afyon etkilenirmi? yoqsa az mı olur akşam yağar sabah erir cinsten mi olucak???
Cevap:
Çabucak gelip geçmez. Böyle sistemlerde hafif kar olmaz. Kara doyacaksınız.
  ..

Zeki Baybey16 Şubat 2010 Salı 22:02:10
Arif hocam öyle şeyler söylemişsin ki bu sistem gelmezse sana küserim mektubumu da keserim.Bakalım heyecanla bekliyoruz kışın altın vuruşunu.
  ..

нαкαηвυяѕαηкαяα16 Şubat 2010 Salı 22:02:44
İnşallah :) abi
  ..

çilek16 Şubat 2010 Salı 22:02:08
ağbicim saygılar. Bu gelıcek sistem gümbür gümbürlüğü Çorluyu da aynı derecede etkilermi? Size herzaman güveniyorum. İdolümsünüz.
Cevap:
Fazlasıyla etkiler...
  b.a.ç..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2602
Sayfalar
< | 1 2 ... 2595 2596 2597 2598 2599 2600 2601 2602 2603 2604 2605 2606 2607 2608 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:2,458 s
Sayaç: