Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



kaan21 Şubat 2010 Pazar 19:02:47
arif abi istanbulda ki kar yağışı alçaklarda ve yükseklerde ki etkisi nasıl olur bide abur bnyamn ne zamana bu sistemle ilgili uyarı vermeye başlarlar..arif abi bide bu sistem 2004 kesin geçecek dimi cevaplarsan sevinirim teşekkürler
  ..

Hüdayar21 Şubat 2010 Pazar 19:02:58
Valla arif abi helal olsun doğru diyon benm bu asıl nickim bundan sonra zaten gerçek ismim de bu doğru diyon neyse daha yapmam inş. kusura bakma hekkını helal et ama sizde lütfen beni kırmadan cevap verin ben kar çok seviyom çok şükür gene bayağı yağdı elhamdulillah ben sadece martta bekliyormusunuz diye şöyle kuvetli bir tahmin şuan için var mı ne kadar diye merak ettim lütfen cevaplayınız selametle...
  ..

izmirLi21 Şubat 2010 Pazar 19:02:04
sayın arif abi kolay gelsin dierek laflarıma başlıyorum arif abi 5 marttan sonra gelicek sistemde izmirde okulları tatil ettirirmi bu kar yağışları şu anki verilere göre ve kaç gün sürer saygılar...
  ..

tarık atacan21 Şubat 2010 Pazar 19:02:00
Kusura bakma Arif abicim çok soru soruyorum ama merak ediyorum.Nao ve Ao endeksleriyle ilgili tam olarak nasıl yorum yapabiliriz gerçekten merak ediyorum
Cevap:
NAO ve AO endeksleri çoğu zaman birbiriyle paralel gider. Yani biri negatifse çoğu zaman diğeri de negatif olmaktadır. Negatif seyir izleyen endeks ilerleyen günlerde yurdumuzda yağışlı sistemlerin etkili olacağını pozitif endeks ise kurak bir dönemi işaret eder.
  ..

tarık atacan21 Şubat 2010 Pazar 19:02:20
Arif abi,Atattürk'le ilgili önerimi dikkate alırsanız sevinirim.Tabi sizin bileceğiniz konu ama bence çok iyi olur.Yapacağın açıklamayı sabırsızlıkla bekliyorum.Çünkü 87 yılında 1 yaşındaydım ve göremedim o efsane kar yağışını.Umarım dediğin sistem hayatımızda gördüğümüz efsane kar yağışlarından biri olur:)))İyi akşamlar abicim...
  ..

Zeki Baybey21 Şubat 2010 Pazar 18:02:40
Havaturka'yla yarışmak isteyen bir site herşeyi harika olsa bile adam gibi bir teknolojik altyapı sağlamadan bu işi yapamaz.Benim de sitem var ve her ay 15 lira bayılmak zorundayım reklamdan ayda 2-3 dolar anca kazanıyorum.Siz 15 adam bir site alamıyorsanız olmaz.Girecek kişi düzgün teknolojik altyapı ister.Bu siteyi kim tasarladıysa eline sağlık çok kullanışlı ve estetik.
  ..

tahmin-akdeniz21 Şubat 2010 Pazar 18:02:52
evet son analizlerim neticesinde şekillenen son tahminlerim de ben de yoğun kar bekleyenler kervanına katılıyorum.tahminim 3-11 mart arasıdır..ben 1 metre olmasada istanbulda 30-40 iç kesimlerde yaklaşık yarım metre kar bekliorum.izmirdede örtü bekliorum..gelmeme lüksü yok mutlaka gelecek ancak etkisi muallakta ki ben dediğim ölçülerde olacağını tahmin-ediyorum
  ..

haydar21 Şubat 2010 Pazar 18:02:26
arif üstad şuan modeller ve yorumarınız nelerir martta kar bekliyormusunuz
Cevap:
Aynı ıp numarasıyla farklı isimlerle yorum yapmanızın mantığı nedir anlamadım. Biraz ciddi olun.
  ..

kar sevdalısı21 Şubat 2010 Pazar 18:02:05
Evet arif üstad bu mart ayında kar bekliyormusunuz bu durumda modeller fazla iyi değil sanırım siz ne düşünüyorsunuz çünkü şurda kışın bitmesin 1 ay kaldı ama hala bir şey yok eskiden demiştiniz ki şubatın sonu şimdi mart dediniz peki hakkaten bekliyormusunuz yoksa zayıf bir ihtimalle gelmesini bekliyorsunuz saygılar....
Cevap:
Önceki sorulara verdiğimiz yanıtlara bakabilirsiniz.
  ..

sebnem21 Şubat 2010 Pazar 18:02:50
semih.çark etmedinmi. olaki kar yağarsa demişşın. nerede kaldı 50cm.
  seb.es@hot..

Vostoka cevap 221 Şubat 2010 Pazar 18:02:31
Sizin üzerinizden reklam yapma gibi bir amacımız yok. Sabrımız bir yere kadar dayandı ve bu olaya müdahele etme ihtiyacı hissettik.Görevimizi yaptık,insanları bu konuda bilgilendirdiğimizi düşünüyoruz.Şimdi bu zamandan sonra ise HavaTahminlerimizle insanları bilgilendirecez...Bundan sonra sizleri hedef alan açıklamalarla da kendimizi yormayacaz...Son sözümüz "MEYDAN ARTIK BOŞ DEĞİL" - İyi çalışmalar.
Cevap:
Ne yapacaksanız sitemizin adını kullanmadan yapın. Bu konuya hassasiyet gösterecek olmanız bizi sevindirir. Ayrıca meydan sizden önce boş değildi. Başkalarının emeğine saygı gösterin ki ileride sizin de emeklerinize saygı gösterilebilsin. Unutmayın ki biz bulunduğumuz noktaya 2-3 günde gelmedik. Uzun ve zorlu bir yolculuktur bu. Sabır ve bol miktarda isabetli tahmin gerektirir. Yolunuz açık olsun...
  ..

Vostoka cevap21 Şubat 2010 Pazar 18:02:52
VOSTOK'A cevap: Cevap: Admin ( 21-02-2010 16:58 ) Allah'tan başka kimseden korkumuz yoktu. Zamanında insanları çok kandırdınız,kendinize bağladınız. Size vereceğimiz tek cevap vardır : "BU MEYDAN ARTIK BOŞ DEĞİL Okuma, yazmanız yok galiba.1987 sistemine benzer bir kar kalınlığı görülebilir diyoruz ,ama sizler gibi hiçbir şekilde onu geçeceğini iddia etmiyoruz,sadece 1987'yi geçecek bir sistemin olmadığını iddia ediyoruz.Siz kendinizle yarışmaya devam edin , kendinizi avutmaya alışmıssınız zaten. Sizler için intromuzuda yenileyecez.Daha iyi anlarsınız bizde herşey gerçek ! Hayaliniz bol olsun...
Cevap:
87'yi geçer diyen kim. Efsane kışlar sadece 87 den mi ibaret. Kendinizi avutan sizsiniz. İntrolarınız tahminleriniz yorumlarınız bile bize endeksli. çok yazık. Bırakın sağa sola sataşmayı da bağımsız birşeyler yapmayı deneyin biz de sizi takdir edelim. Sizin hayallerinizin bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar umutmayın bunu. Havaturka üzerinden reklam yapmayı da bırakın. Eskidi artık bu ucuz yöntemler.
  ..

Ahmet . 21 Şubat 2010 Pazar 18:02:35
Arif Abi Önümüzdeki Sistemlerde D.karadeniz \\\' in Etklienme Oranı nasıl olacaktır. ocak sonu ki gibi sistem gelirse gayet güzel olur 40 - 50cm örtü bırakmıştı sahil kısmı :)
  ..

murat ali21 Şubat 2010 Pazar 17:02:39
arif abi sohbettte yorumlarını kacırdım istanbul için bi özet yaparmasın 5-15 mart arasını:))))) tesekkurler
  ..

çilek21 Şubat 2010 Pazar 17:02:12
CANIM AĞBİM Çorlu ve trakya iyi kar alırmı
Cevap:
Evet yoğun kar alır.
  b.a.ç..

kardanadam21 Şubat 2010 Pazar 17:02:04
Arif abi bu kar bünlükmü yoksa 2 - 3 gün sürermi?
Cevap:
Uzun süreli bir sistem. Peşpeşe gelecek sistemelerden oluşuyor. Takriben 5-15 mart arasını kapsayacak yaklaşık 10 günlük dönemde etkili olacaktır.
  ..

serdar21 Şubat 2010 Pazar 17:02:13
arif abi sistemci istese 1 metre kar yağsın 87 olmaz demiş. bu konuda ne dersin.
Cevap:
Öncelikle başkalarının tahminlerini bana sormayın diye kaç kere söyledim bu konuya dikkat edelim. Başkaları benim söylediklerimle yatıp kalkıyor olabilir ben ise sadece kendimle yarışıyorum. Onların ne dediği çok önemli değil ama madem bunu sordun söyleyeyim. Biz kaç gündür yeni bir efsane geliyor 2010 geliyor diyoruz. Takmışlar kafayı 87'ye. 87 sisteminde İstanbul Göztepe'de 45 cm Atatürk havalimanında 90 cm kar kalınlığı olmuştu. 1 metre kar yağınca bir defa kar rekoru kırılır 87 sistemi rafa kalkmış olur. İnsanlar birşey söylerken önce ne diyorum diye bir düşünecek. Ağzından çıkanı kulağı duyacak. Belli ki beklediğimiz oluşum modellere yansıyınca yine strese girdiler karınları ağrıdı. Nasıl kıvıracaklarını şaşırdılar. 2 gün kar yağsın kar örtüsü 1 metre olsun ne olacak o zaman "bak Arif bilemedin 87 gibi olacak dedin 1 metre kar oldu yanıldın" mı diyecekler. Gerçi bunlardan o da beklenir ya hadi neyse...
  ..

snowhuso21 Şubat 2010 Pazar 17:02:14
arif üstad beklediğiniz sistem soğuk karakterli bir güçlü ve derin bir a.b sistemimidir.? bu yüzden mi çok kar bırakabilir? sizce istanbul gündüz -4 gece -8 leri görebilirmi? ayrı ayrı sormak yerine tek seferde sordum. ayrı ayrı cevap verebilirseniz çok memnun olurum üstad. iyi çalışmalar diliyorum.saygılar.....
Cevap:
Yoğun kar beklentimiz sistemin mart ayında gelecek olması nedeniyle atmosfere karışacak çöl tozlarının yağış miktarını arttırması, ve havadaki kararsızlığın fazla olduğu bir dönemde gerçekleşecek olmasından ileri geliyor. Kutup soğuklarıyla çöl sıcakları Akdeniz çevresinde birbiriyle karşılacak gibi görünüyor. Böyle oluşumlarda sistemin konumuna göre yoğun kar yağışları ve aşırı sağanak yağışlar beklenir.
  ..

tarık atacan21 Şubat 2010 Pazar 17:02:40
değerli admin,sana birşey önermek istiyorum,siteye ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ün bir resmini koysan hoş olmaz mı?bu arada Arif abimi gerçekten beğeniyle takip ediyorum
  ..

EFSANE-SEMİH21 Şubat 2010 Pazar 16:02:23
NE YANİ ONUR YANILDIN 980 OLDUMU DİYOSUN:))BÖYLE YANILMAYA CAN KURBAN...BİZ ŞUBATTA KAR OLMAYINCA SEVİNENLERİDE GÖRDÜK YAA NE DİYİM(SIRF TAHMİNLERİ TUTMASI İÇİN)
  ..

murat ali21 Şubat 2010 Pazar 16:02:06
arif abi acıklamalarnı ziyaretçi defterindede paylaşacaksın dimi??????
Cevap:
Evet
  ..

MiStRaL21 Şubat 2010 Pazar 15:02:27
suana kadar yasadigimiz her hava olayı el nino ile akalıdır. atlantikte olusan bunca ab el nino sayesinde olusuyor bunu gormemek abesle istigaldir. atlas okyanus bilimcisi olarak size tek soylediğim azor un gucelencegidir. bununda biraz zaman alması gerekir. benim hatam bu azor yb olusumunu hesaplarken tahminimden gec olusması ve polar kokenli hava akımlarına gecisi saglaması gec olacaktır bu yuzden hesaplama yuzunden yanıldım. hava tahmininde...
  ..

tarık atacan21 Şubat 2010 Pazar 15:02:20
arif abi kaçta açıklama yapacak allah aşkına bi cevap verin ya
  ..

нαкαηвυяѕαηкαяα21 Şubat 2010 Pazar 15:02:34
Obasar boşa avutuyorsun kendini,bilince 1.sin bilinmeyince 1 ay ortalıkta gözükmuyorsun.Boşuna çabalama bildinde demiyorum 3 Şubat'ta Şubat için son kar yağışı dedin.Ama 8-9'da aldı gene örtü oldu.Ama sen bunu kabullenemıyorsun kardeş.Bu arada bu ne sinir bu ne şiddet sakin oL kar yağcak ciciş.)
  ..

Admin21 Şubat 2010 Pazar 15:02:04
Modele bak be... Semih sana hediyem olsun :D http://i1002.hizliresim.com/2010/2/21/4166.png
  ..



Fahri_Meteorolog21 Şubat 2010 Pazar 15:02:25
Teşekkür ederim Fortesla.Haklısınız tabi herşey El Nino etkisinde geçen kışa bağlanamaz.Söyledikleriniz gayet makul ve önemli konular.Aydınlatıcı bilgiler için eksik olmayınız.El Nino eğiliminin zayıflamakta olduğu hususuna vakıfım.Bizim gördüğümüz veya yazdığımız faktörler unsurlar zincirin belki de birer halkası asıl mesele Global yani genel yapıyı doğru analiz edebilmekte diye düşünüyorum.Her biri tek tek doğru gözüken bu parçalarla genel dinamiğin çözülebileceğine inanıyorum.Afetsiz bereketli yağışlar temenni ederim.
  alperzeybe..

Fahri_Meteorolog21 Şubat 2010 Pazar 15:02:25
Tabi ki az önceki yorumumda yazdıklarım şahsi görüşlerimdir.Bu konuda Üstadların yorumlarını başta Arif abi olmak üzere bekler ve değerlendirmelerini rica ederim.El Nino konusunda da bir yazı yazmıştım birkaç gün önce.Yani El Nino etkisinde geçen kışların coğrafyamız için kar yağışları,soğuk açısından daha tatmin edici geçmesi görüşü ağırlıktaydı kışın başında ve şu ana kadar geçen süreç böyle gerçekleşmedi demiştim.Evet bu söylediğim konular ciddi birer araştırma konusu olabilir.Hemen cevap verilip değerlendirilebilecek konular olmayabilir ve belki kış bitiminde daha doğru değerlendirmeler yapılabilir diye ümit ediyorum.Ancak coğrafyamız için Asor yb alanının mevsimsel olarak ne kadar belirleyici olduğunu şu ana kadarki süreçte görmüş bulunuyoruz.Asor yb alanı bizim istediğimiz konumda yani İngiltere civarında uzun süre stabil kalamadığı gibi,güneye indikçe de coğrafyamızda mevsimsel olarak beklenmedik ölçüde kuraklık ve K.Afrika üzerinden sıcak,tozlu havayı üzerimize çekerek sıkıntılı şartlara sebep olmuştur.Şubat ayı konusunda ciddi anlamda yanıldığımı söylemek zorundayım şahsım için en azından şu ana kadar geçen süreçte.İfade ettiklerimiz maalesef gerçekleşmedi.Ancak kış mevsimi devam ediyor.Bugünleri telafi eder oluşumları görebileceğimizi tahmin ediyorum.
  alperzeybe..

Fortesla21 Şubat 2010 Pazar 14:02:35
Fahri meteorolog, oncelikle el-nino ve la-nina gıbı okyanus sıcaklık anomalierinin avrupa kıtasında özelliklede kışın ne tur etkılere yol actıgı hatta etkıledıgı bıle bılımsel olarak hala havada olan bır konu.Asırı yagısların el-nınoyla degılde akdenız yuzey sıcaklıgı anomalılerıyle uyumlu oldugunu gorebılırsın.Ayrıca negatıf nao akdenız kusagına bol bol nem pompalamıs ve olusan sıklonlar daha fazla nemce zengınlesmıstır.Cozemedıgın herseyı el-nıno ya baglamamalısın.Ayrıca su an var olan el-nıno moderate sevıyede bır el-nıno yanı cok kuvvetlı degıl ayrıca modellere gore yakında zayıflayıp yok olacak.Sımdı cıkıp dersın dıye soyluyorum akdenızını ısıtanda el-nıno degıl el nıno yok ıkende gecen sene denız sıcaktı.Su beklenen 2010 sıstemındede goruslerım aynen gecerlı.Husrana ugramak ıstemeyen herkes daha oncekı sıstemlerde ne bulduysa bu sıstemddende o kadarını beklesın.Bılımsel tahmıncılıkle umut tacırlıgı arasındakı nuans farkını yakalamak gerek.saglıcakla kalın.
  ..

weatherman21 Şubat 2010 Pazar 14:02:13
Öğle modellerinde beklenen sistem iyice kendini belli etmeye başladı.Ama bir bakarsınız akşam veya gece modellerinde yine tam tersi görünür.Sonuçta 180 saat diliminin ötesinde.Bu arada herkes Arif'in haftalık tahminini yenilemesini neden 4 gözle bekliyor anlamış değilim.Önümüzdeki 1 hafta Kar beklenmiyor ki İstanbulda.Arif'in bu akşam yenileyeceğini söylediği haftalık güncelleme için heyecanlanmayın,önümüzdeki 1 hafta kar yok çünkü.Asıl önemli olan Üstadın martta beklenen sistemle ilgili neler söyleyeceği. Aylık tahminlere gelince.Bence zar atmak gibi bişey aylık,mevsimsel tahminler.İtibar etmem ben o tarz tahminlere.Ne bilen gözümde büyür,ne de yanılan küçülür.Son olarak Arif Miktat kadıoğlunun linkide zaten boş,bari onuda kaldırın.Birde akşam derby var,sanırım maçtan sonra gelirsin siteye:)
  ..

karperest21 Şubat 2010 Pazar 14:02:09
merhaba arif abi,yazdıklarımı lütfen bir karşı gelme olarak algılama sadece ben değil birçok kişi bence böyle düşünüyor sitenin girişindeki introda 87 değil 2010 geliyor ve hayat duracak gibi ibareler koyulmuş tamam kar yağışı marmaraya gelicek ama neden bu şekilde daha şiddeti,başlama zamanı,süresi tam olarak kesinleşmiş veriler yokken bu şekilde bana göre ve birçok kişiye göre bu kadar abartılı sözler sarfediliyor 87 değil 2010 demekten kasıt 2010 sisteminin 87yi geçeceğimidir? onu anlayamadım bence hayat duracak tabiri ekstrem bir kar yağışı misal 1 metre gibi olursa geçerli olur 1 metrenin olucağı ise bir hayal ürünüdür bence hayat duracak gibi sözlerin aksine daha tutarlı ve güven verebilecek tahminler yapılsaydı ziyaretçi defterindeki soru sayısındada bence bir azalma görülürdü çünkü birçok kişi bu introyu izleyince çok fazla ümitlendi?cevaplarsan sevinirim abi saygılar....
  ..

Fahri_Meteorolog21 Şubat 2010 Pazar 14:02:20
Bu sene El Nino etkisinde geçen bir kış olması nedeniyle yorum ve tahlillerde dikkate alınması gerekir.M.normali üstü sıcaklıklar,yer yer aşırı yağışlar yurdumuzu bu sene etkileyen önemli meteorolojik hadiseler olmuştur.Bu bence tam da El Nino etkileriyle örtüşen durumlar.Avrupa'da,Abd'nin doğusunda aşırı soğuk,kar yağışları ve yurdumuzdaki durumlar tamamen anlamlıdır global bir bakışta.Keza güney yarıkürede bazı ülkelerdeki ekstrem sıcaklık,yağış veya kuraklık rekorları sıradışı bir dönem geçirdiğimizin şu ana kadarki önemli göstergeleridir.Coğrafyamız açısından konuşursak bence yurdumuzun genelde-19 ocak-5 şubat dönemi hariç-m.normali üstü sıcaklık m.normali altı yağışlarla geçirmekte olduğu bu kış Asor Yb alanının beklenenden pasif kalması,aktif olduğunda da coğrafyamıza direk tesir eder konumda kalmasıdır diye düşünüyorum.Asor Yb alanının bizim istediğimiz noktada stabil kalamamasını İzlanda Ab alanının gücünden çok kutupsal sistemlerin,kuzeyin aktif olduğu bir kışta Asor Yb alanına güneyli sistemlerin yeterince destek olamayarak kuzeye çıkamamasına yani güç konusunda yetersiz kaldığına bağlıyorum.Asor yb alanı sıcak nüvelidir,kuzey enlemlere çıkabilmesi için sıcak hava yukarı enlemlere taşınabilmelidir.Önünde engel güçlü olunca güneye nüvesine çekilmiş olabilir diye düşünüyorum.
  alperzeybe..

snowboy21 Şubat 2010 Pazar 14:02:25
hüsmen bey israrla şubat son hafta kar yağacağını söylüyordu, o kadar iddialıydı ki içimden insallah dediği çıkar diyordum bir karsever olarak. olmadı ama.. baskalarına atıp tutarken iyi de biraz da özeleştiri gerekli galiba. bir şubatta böyle geçiyor günlük güneşlik..
  ..

ssxumu21 Şubat 2010 Pazar 14:02:26
peki teşekküreerim cevap için bekliyoruz daraldık artık
  ssxumu@hot..

ssxumu21 Şubat 2010 Pazar 14:02:27
okadar insan birşeyler yazıyora tek bir cevap vermiyorda o obasar denen adama ceavp yazıyorsun bu dabizi çok sinirlendiriyor biz de onun gibi olalım yani sana karşı olalım ozaman mı cevap vericen bize ya herkes birşeyler yazıyor bir cevap yazıp susturursan bu kadar insanı daha güzel olmazmı oadama cevap verecek bir vaktin varda bizemi yok
Cevap:
Sorularınızın yanıtını bugün güncelleyeceğimiz tahminlerde detaylı olarak vereceğiz. Sistemle ilgili buradan soracağınız sorularınıza da akşam saatlerinde cevap vereceğiz. Az sabırlı olun.
  ssxumu@hot..

Armando21 Şubat 2010 Pazar 14:02:35
Arkadaşlar sabırsızlanmayın ve ayrıca çok büyük beklentiler içinede girmeyin. Sıradan tipik 2 sistem mahiyetinde kar yağışları beklemek şu an için daha mantıklı. Mart ayının başlarından sonra kış değerlerini tamamen içimizde hissedeceğiz ama dediğim gibi 87-2004 gibi olağanüstü durumlar pek zor görülüyor hem ist hemde marmara için şimdilik hoşçakalın
  bbeyazlar@..

barısfb21 Şubat 2010 Pazar 14:02:38
arif bey ben size obasar konsunda katılmıyorum gecmişten bugüne baktığımdada katılmam mumkun değil . subat ongorusunu iyi hatırlayın subatın basında yapmıştı .!!!! oz aman bu tarz bir ongorude bulunmak bence zar atmak gibi bir sey genede cevap yazmıycaktım ama yourmunda kendince show yapmasına dayanamdaım obasara cevap yazmamında sebebi budur.neyse saırsam bugün daha yazamıycam herkese iyi çalışmalar basarılı tahminler
Cevap:
Barış kardeş açıkçası beni kendi tahminlerim ilgilendiriyor. Yani ben nasıl bir şubat bekliyordum sonucu ne oldu. Benim için bu önemli. Herkesin ak dediğine bizim de kara dediğimiz sonunda da haklı çıktığımız zamanlar oldu ve bu, sayıca o kadar fazlaydı ki şahsıma olan güveninizin temelinde de bu yatıyor zaten. Obasarın durumunu da biraz böyle değerlendiriyorum ancak daha çok başlarda ve tahminlerindeki başarının tesadüfi olmadığını istikrarlı bir çizgi yakalayarak göstermek zorunda. Ona köstek olmayıp tavsiyelerde bulunarak destek olmak daha doğru bir tercih olabilir...
  ..

Θβλ§λЯ-8421 Şubat 2010 Pazar 14:02:43
arif hocam dediklerini dikkate almaya gayret edeceğim.
Cevap:
Teşekkür ederim.
  ..

doan21 Şubat 2010 Pazar 14:02:30
ya havaturka sakinleri..obasara laf geçirmek mümkün mü..o gelmiş geçmiş,tarihin en başarılı tahmincisi..herkesten üstün..aşırı mütevazi...o kadar mütevazi ki kendini bi cümle bile övdürtmüyor...kendide zaten bunun farkında..
  ..

barısfb21 Şubat 2010 Pazar 14:02:55
obasar guzel kardesim okuduğumu iyi anla arkadaslar mevcut durum uzerinden tahmin yapıtlar butun tahmincilerde mevcut durumu yorumlarlar . o zamandaki mevcut durumda kar gosteriyordu .sartlar kar için uygundu ve arkladaslarda kar yağacak dedi sen bunu goremiyorsan bu senin sorunun. subat 7 ye kada olan tahminleride gorduk !!!! ama yok sen buyuk iş basardın terbiyemi bozmuycam genede sana saygızlık yapmıycam . bugün istanbula yağmur yağmıycak desem ve yağmazsa bu benim basarım sayılmaz sadece atarım ve sansıyla tutar ?? inş. idrak edersin
  ..

mert21 Şubat 2010 Pazar 14:02:22
arif abi açıklama ne zaman yapacaksın??????
Cevap:
ADMİN: Akşam saat 9-10 gibi tahminleri atar atmaz hemen güncelleyeceğim.
  ..

Θβλ§λЯ-8421 Şubat 2010 Pazar 14:02:05
TÜRKİYEDE GELMİŞ GEÇMİŞ EN ÇETİN KIŞ ŞARTLARININ YAŞANDIĞI BİR DÖNEM OLAN ŞUBAT AYINDA BİR ÇOK AMATÖR VE PROFESYONEL KİŞİYE İNATLAN,ŞUBATI İYİ ANALİZ EDİP KAR-KIŞ OLMAYACAK DEMEK VE BUNU BİLMEK ARALIK VE OCAĞA GÖRE ÇOK BÜYÜK BİR BAŞARIDIR SEN DAHA NE ANLATIYORSUN BANA.
Cevap:
Obasar öncelikle şubatta kar olmuştur ve bulunduğumuz coğrafyada yağmayan karı değil zaten sınırlı sayıda olan karlı sistemleri bilmek bana göre başarıdır. Ancak şubat beklentimizde yanıldığımız yani çoğumuz çetin kış koşulları beklerken böyle olmamıştır. Senin beklentilerine yakın bir şubat ayı geçiriyoruz. Bu nedenle yaptığın tahmini küçümsemiyorum tebrik ediyorum ve bundan sonra da isabetli öngörülerinin devamını bekliyorum. Başarılarının ardından da "görmemişin oğlu olmuş tutmuş pipisini kesmiş" modunda değil de benim gibi daha sakin ve mütevazı bir tavır takınmanı bekliyorum. Böylesi senin için daha iyi olacaktır.
  ..

Anilgoksel21 Şubat 2010 Pazar 14:02:27
obasar kardesım aylardır surda yazılar yazıyosun hıc bır yazında sansurlenmıyor hepsı yayınlanıyor. Allah askına bır kerede bır tahmın yap, verılere dayanarak sıstem gelmıyor, gelmıcek demenden baska hıc bır yazını görmedim. 1 kere tahmin yap hadi.
  anilgoksel..

barısfb21 Şubat 2010 Pazar 13:02:26
arkadaslar site girişindeki yazıyı okudum .diğer siteler dedikleriniz hakkında pek bilgiye sahip değilim galiba girişteki uyarıyı reklam olarak kullandığınızı iddaa ediyorlar inş yanlış anlamamışımdır.eğer sayet boyleyse diğer sitelerde sizin gibi havadurumu siteleriyse zaten boyle bir oluşumu gormemesi ayıptır bu onların ne kadar donanımlı!!!! havadurumu sitesi olduğunu gosterir .onumuzdeki gunlerde arif beyin tahmini tutar yada tutmaz her sey olabilir ama bu arif beyin yanlış tahmin yaptığını gostermez cunku o su anki tablo uzerinden tahmin yapıyor ve su anki tablo onu gosteriyor lutfen bunu idrak edelim herkese saygılar
  ..

ssxumu21 Şubat 2010 Pazar 13:02:37
semih bu kadar kısa yazama detylı açıklama istiyoruz açıklaman için haftasonu dedin ama kısa kısa olmazkigüncellede detaylı olarak okuyalım lütfen sana güveniyoruz bizimlede paylaş lütfen cevap istiyorum canım
  ssxumu@hot..

EFSANE-SEMİH21 Şubat 2010 Pazar 13:02:56
İSTANBUL 50 CM HAZIRMISIN.ÇOK AZ KALDI..
  ..

barısfb21 Şubat 2010 Pazar 13:02:28
obasar mevcut veriler neyse insalar o anki verilerden yaralanıp onumzdeki gunler için kendince tahmin yapıyorlar ve tahminlerinde haklılar blocking olma ihtimali varsa birazda yorumlarını lehlerinde kullanarak olacak diyor .belki sistem gelir belki gelmez ama hava ne olursa olsun onları haksız cıkarmaz ne gozukurse ondan tahmin yaparlar unutmaki kar yağma sartları diğer durumlardan daha zordur.sen ise mevcut durum hakkında bilgin olmadığı için arkadasların gorduklerini goremiyorsun. bende diyeyim onumzdeki 1 ay kar yağmıycak diye inan yuzde 90 tutar bu işin kolay tarafı ve bilimsel olmayan tarafı eğer arkadaslar o tarihler için kar yağacak diyosa mevcut durum onu gosteriyordur ama sartlar değişebilir bundan sonrada coğrafi konumumuz gereği değişmeye dewam edecektir .sen zaten o zamanki mevcut tablo uzerinden sistem gelmiycek diyorsan bu senin bu işteki bilgisizliğini gosterir .keske kibirlenmeyipte oğrenme isteğinde bulunsaydın bu seni erdemli kılardı. sen sadece kendini kandıryorsun obasar ve eminim genede dewam ediceksin . bi dur sakin bir şekilde düşün ben meteoroloji hakkında ne kadar bilgiye sahibim diye o zaman anlayabileceksin bu zor bir sey değil bilmemek değil oğrenmemek ayıptır obasar .
  ..

Kabzımal21 Şubat 2010 Pazar 13:02:48
Sıcaklarla ilgili olarak biryazı yazılmıs: http://havadelisi.wordpress.com/ Bu sitenin lınkını neden kaldrdın arif abi?
Cevap:
ADMİN: Karşılıklı link verilmesi gerekir. Siz link koyduğunuz zaman bizde koyarız. Sitenin kuralları bu. Siz koyar koymaz bizde koyacağız. Teşekkürler.
  ..

kell21 Şubat 2010 Pazar 13:02:42
Obasar-84 büyük insanlara ya da toplumca deger verilen insanlara, neden bu kadar deger adfedildigini bilmek ister misin.. Cünkü onlar bilgi birikimlerinin yanında mütevazi olmayı da bilmişlerdir.. Bana deger verin demekle deger kazanamazsın.. Aksine daha cok antipatik olursun
  ..

ssxumu21 Şubat 2010 Pazar 13:02:59
arifbey iyi pazarlar haftasonu çok detaylı bir açıklama yapıcam dediniz ama hala yoksunuz olumlu bir şey olmadığından mı yoksunuz hiç cevap ta yazmadınız hala intro duruyor ama muhattap yok birisi sizin alehinize birşey yazdığında ancak ona cevap veriyorsunuz ama biz birşey sorduğumuzda hiç cevap alamıyoruz bizim sesimizi duyun artık ne olucaksa olsun sistem gelecekmi gelecekse nezaman zamanını kestiremiyorsunuz galiba 28 şubat mı 4 mart mı 8-9 martmı şiddeti bilinmiyor tam bir kapalı kutu gelmiyorsa da söyleyin beklentimiz bitsin kaldırın introyu falan filan bu kadar olmaz ama hala modelde yok şimdiye kadar olmalımıydı siz perşembe başlar dediniz modeller için hala yok cevap lütfen
  ssxumu@hot..

Θβλ§λЯ-8421 Şubat 2010 Pazar 13:02:27
Kimisi diyodu 8-9 şubat,kimisi diyodu 17 şubat,kimisi diyodu 22 şubat,kimiside diyodu 25 şubattan sonrası.Tarihleri öteleye öteleye mart ayına geldiniz yani dediğime geldiniz sonunda. Sonuçta ne oldu koca bir FOSS oldu şubat.Ama obasar84 bir takım verileri kullanaraktan ve birilerine inatlan taa başından beri ne demişti şubatta kar-kış OLMAYACAK demişti ve ne oldu şubatta kar-kış OLMADI.Ve yine obasar84 taa başından beri bir takım verileri kullanaraktan sonrası için ne demişti mart 1-15 arasında şubatta görülemeyen kar yağışlarının GÖRÜLEBİLECEĞİNİ söylemişti.Şimdi herkesi okuyorumda mart 1-15 arasında hem fikirler eee buda bizim ayrıcalığımız-farklılığımız olsun.Şimdi gelelim diğerlerine:HÜSMEN dayı nerelerdesin bea hadi çıksana ortaya koçum önceleri bana karşı atıp tutarken iyidi demi şubat 23’ünden sonra seni göreyim diyordun hadi şimdi ben seni göreyim:-)MİSTRAL sende şubatta blocking olacak diye tutturdun gittin defalarca blocking olmayacak dedik sana demi olmadıda zaten teknik açıdan bazı yönlerin zayıf benden tavsiye o yönlerini biraz geliştirmeye bak.Son sözüm ise şu olacak arif abiye verdiğiniz değer kadar,zerre kadarda olsa banada değer vermenizi beklerdim.
Cevap:
8-9 şubatta kar yağmıştır. http://www.medya365.com/haber-6485-kar-istanbulu-sevdi.html
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2598
Sayfalar
< | 1 2 ... 2591 2592 2593 2594 2595 2596 2597 2598 2599 2600 2601 2602 2603 2604 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:4,055 s
Sayaç: