Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



snowhuso22 Şubat 2010 Pazartesi 23:02:52
arif üstad modellere göre konuşmuyorum ki ao ve özellikle nao sizin tahminlerrinizi desteklemiyor. o nedenle böyle bir yorumda bulundum.
Cevap:
AO ve NAO endeksleri sizlere daha önce söylediğimiz diyagramları da oluşturan 21 farklı sayısal modele göre hazırlanıyor. Onlar değiştikçe endeks de değişiyor. Dünden bugüne çok fark olduğunu ben de görüyorum ancak işin temeline indiğimizde 1-2 gün içinde endeksin tekrardan geçtiğimiz günlerdeki halini alacağını görüyoruz. Ayrıca negatif seyir izlemesi kar bekleyenler için avantajdır. Özellikle bu dönemlerde...
  ..

gökhan22 Şubat 2010 Pazartesi 23:02:39
Arkadaşlar malesef üzülerek söylüyorum ki hala kafanız bazı şeylere basmıyor ya daha yaklaşık 10 gün varken bir modelde çıkmadı diye nasıl böyle birtahmin yapıyorsunuz dün harikaydı ozamanda arifabi bu da gerçekçi değil dedi zamala çok değişir dedi yok sistem fos falan yok 1 gün etkili ya arkadaşım böylesine güçlü bir sistem nasıl fos çıkar ya sizler böyle yaparak ne yapmaya çalışıyosunuz sansasyon yaratmak mı arifabi böyle gazlara gelmicek kadar akıllı ve bir okadarda bilgili bir insan bekleyip görücez bakalım neler olucak kim okadar arifabinin başarısını istiyorsa bir okadarda başarılı olmasını istemeyen ve kıskanan var ama malesef içinizde patlıcak bu sevinç çok yakında büyük üstad gerekeni yapacak saygılar abim
  fenerlivol..

snowhuso22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:32
arif üstad sistem gene yanılttı bizleri. gene orta avrupaya gidiyor.aslında bizi yanıltan azor y.b merkezi oldu. yan çizdi yine! ne dersin hocam...
Cevap:
Geçmişten bugüne yaptığımız sayısız yoruma rağmen bir arpa boyu yol alamamış olanlar var. Bu yorumunuzdan anlaşılıyor ki bunlardan biri de maalesef sizsiniz. Çok yazık.
  ..

girl is thunder22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:15
arif bey sizden bişey rica edicem lütfen sisteme 1 hafta kalana kadar hiç bir şey cevaplamayınız bakın ben sizi ilgiyle izleyen biriyim sizi tongaya düşürmeye niyetli çok kişi var olurda yanılırsanız çok üzerinize gelcekler ve bu sizi takip eden bi çok kişiyi çok üzecek karar sizin iiyi akşamlar saygılarımla
  ..

70 AL22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:27
MERHABA ARİF abi 21.02 de yaptıgınız güncellemede iç anadolu bölgesi KARAMAN ili ve kasabaları köyleri bu sistemi görecekmi yagmurlumu, karlımı... karlı ise tahmininiz ne kadar yagış süresi kaç cm olur. soguk hava kütlesi olacakmı eksilerde seyredecekmi don olayı görülecekmi... MESAJIMIZA CEVAP BEKLİYORUZ ABİ ..... BİZ ÇİFTCİYİZ ..... BU TAHMİNİNİZ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ GENİŞ DETAYLI BİLGİ VERİRMİSİNİZ ...... SAYGILAR TEŞEKKÜREDERİM
Cevap:
Yoğun kar olacağını tahmin ediyoruz.
  ..

yıldız 22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:01
doğukaradeniz bölgesini güncelleştirmeye unuttunuz herhalde...
Cevap:
Sistemden Doğu Karadeniz bölgesi kıyılar da dahil olmak üzere yoğun miktarda kar alacaktır.
  ..

hayalet22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:19
şimdi bide hüdayar çıktı...sevgili hüdayar aldıgım bilgiye göre diyosun?nerden aldın bu bilgiyi arkadasım?bilginin güvenilirliği ne?yani bu kadar bol kepçeden atılmazki!hep bilgi alıyor nedense herkez ama hepkaynaksız bilgi!ya bi durun bekleyin bi sistem gözüksün gfs modellerine takılmayın diyor adam!yahu siz ilk önce bi saygı duyun!ocak ayındada böyle olmuştu sistem bi gözüktü bi kayboldu noldu sonra!50 cm kar aldık sakarya/hendekte!artık bazı seylere saygı duyun ve bilimsel olun hoş bu kavram size uzak ama BİLİMSEL olun BİLİMSEL!
  ..

MiStRaL22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:49
kar yagıdıgında kar yagmıyacak diyenlerin hepsinin bu laflarını yedircem.. hiçbirsey bilmeden GFS modellerindeki renklere bakarak yorum yapıyorsunuz ama bosuna konusuyorsunuz.. kar gelecek bundan kimsenin şüphesi olmasın o kadar soyluyorum bakalım elmi yaman beymi yaman gorcez.. turkcem cok iyi değildir kusura bakmayın...
  ..

turgay22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:14
arıf,bey öncelıkle tahmınlerızle bızlere yardımcı olduğunuzdan dolayı tşk bırborcbılırız yenı gelecek olan sıstem bız fındık uretcılerını nasıl etkıleyecek ordu gıresun değerlı bılgılerınız ıcın şimdıden tşk
Cevap:
Bu dönemde görülecek kar yağışlarının mahsüllere bir zarar vereceğini sanmıyorum.
  akcayturga..

Burhan Sağsen22 Şubat 2010 Pazartesi 21:02:11
Akşam modellerinde kar yerine yağmur gözüküyor. 6 saatde bir inanılmaz farklı tahminler veriyorlar.. Bu sistemden de ümidimi kesmeye başladım..
Cevap:
6 saat sonra yine ümitlenir 36 saat sonra ümidinizi yine yitirirsiniz 66 saat sonra yine ümitlenir 96 saat sonra yine ümidinizi kesersiniz 126 saat sonra yine ümitlenir 216 saat sonra ümidinizi kesersiniz 276 saat sonra sistem gelir artık kararsızlıktan kurtulursunuz çünkü sistemi yaşıyorsunuzdur. Size tavsiyem modellere bakacağınıza papatya falı açın daha iyi. Böylesi sağlınız için daha iyi olacaktır.
  burhansags..

tahmin-akdeniz22 Şubat 2010 Pazartesi 21:02:56
abi bu hafta kar yok dimi ne batıda ne iç kesimlerde?bu arada çarşamba akşamı perşembe akdeniz güney ege fırtına sel aşırı yağış yıldırım dolu su baskını her türlü olumsuz şart olasılığı mevcut dikkat.bence okullar gene tatil edilebilir
  ..

Armando22 Şubat 2010 Pazartesi 21:02:01
Sevgili üstadım Efsane Semih hocam. 2 hafta önceden yaptığınız 50 cm kar gelecek tahmininizi biliyorum ama taa o zamndan net konuşmamak lazım demiştim. Sistem her geçen gün değişiyor bu gün moedeller gene kötü ben daha öncede dedim ve gene diorum 50 cm en az 87 olması maalesef olanaksız bence biz yağsın die dua edelim gerisi mart ın sürprizlerine kalsın... kolay gelsin...
  bbeyazlar@..

weatherman22 Şubat 2010 Pazartesi 21:02:20
Üstad akşam modelleri bana hiç gerçekçi gelmedi ama dikkatimi çeken bir nokta var.Akşam modellerinde sistem bize doğru gelirken,Doğu avrupa ve balkanlara kayıyor gebe gözüküyor.Bir nevi şubat sonunda yediğimiz feyk gibi yani.Böyle bir ihtimal var mıdır var ise yüzde kaçtır?Yani bu sistemde bize feyk atabilir mi?Eğer akşam modelleri gerçekleşirse BünyamiN sÜRMELİ'NİN DEDİĞİ BAHARA HIZLI BİR GEÇİŞ SÖZ KONUSU ÇÜNKÜ.Birde efsane semihe katılıyorum,sistemin hangi gerekçelerle 10 gün süreceğini açıklarsan aydınlanmış oluruz.Tek bir sistem değil peşisıra sistemlerden bahsetmiştin,peki aralıklı mı bekliyorsun yoksa 10 gün boyunca kar yağışları görülebilecek mi İstanbul'da?
Cevap:
Bünyamin'e günaydın demek lazım. Çünkü beklediğimiz sistem gelmezse 10 şubattan itibaren baharı yaşadığımız anlamına gelir. Akşamdan sabaha modellerle dalgalanmaya gerek yok. Sistemin geleceği artık netleşti. Varsın modeller değişsin. Daha fazla detayı haftasonunda vereceğim.
  ..

aslan286422 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:39
bakıyorumda bazı arkadaşlar sabırsızlıklarını baya suyüzüne çıkartmış yani.siz nederseniz deyin ister allem edin ister kallem edin isterseniz kıvırın kısacası neyaparsanız yapın bu sistem muhakkak gelecektir bundan kimsenin şüphesi olmasın arif abiyide kıskananlar çatlasın :) bizim bundan sonraki yapmamız gereken sistemin bize etkileri sıkıntıları neler olur bunları konuşsak bence daha iyi olurderim.arifabiyi eleştirmekle elinize negeçecek doğrusu merak ediyorum adam topu yine doksana gönderdi hadi hayırlısı bizede bunu alkışlamak düşer.kısaca özetlemek gerekirse arifabi şutunu çektiii ve goooooL sıkor karcılar 2 ılıkçılar 1 maç henüz bitmedi merak etmeyin :) :)
  aslan2864@..

snowhuso22 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:11
efsane semih arkadaş peki sistem sence kutup kökenli mi olacak? yoksa soğuk karakterli bir a.b sistemimi? mesela arkasına güçlü bir y.b ıda alarak gelebilir mi? ne dersin bu konuda?
  ..

karşıyakalı_powerman22 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:45
Hüdayar arkadaşım bu gereksiz yorumlarını yazarak boşu boşuna Z.defterini doldrurmamanı rica ediyorum.
  ..

kinvenefret22 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:33
arif abinin üstüne cok düşüyüyrosunuz eger arif abi hakkjnda kötü şeyelr söyeleycekseniz bu siteye girmeyiniz o mzan nedir bu arif abinin üstüne düşmeye basladınız nedir bu
  ..

Hüdayar22 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:11
Evet aldığım blgilere ve tahminlerime göre martta ciddi bir kar yok tahminimce malesef 87 diye başlayan kar 2004 çevrildi sonra 1 haftalık kar 3-4 güne çevrilde şimdi ise 1-1.5 güne indi haftaya tamamen kalkar belki şu olur sadece bir güne mahsus şöyle veda karı gelir geçer oda belki 1-2 saatlik sulu kar ağar sonra biter herkes bir kezdaha tokat yemek için hazırlansın efsane semih artık yavaş yava umudunu yitirmeye başlamış bile her geçen gün alyhimize hadi hayırlısı benim tahminlerim büyük ithimalle çıkacaığını umuyorum tmm mı
  ..

ceyl22 Şubat 2010 Pazartesi 20:02:05
İstanbul için söylediklerimin hala arkasındayım Kar yağmayacak sadece 6-8 derecelil hava sıcaklıkları ile tatmin olacaksınız belki çatalca ve silivride Sulu kar Ama istanbul genelinde Artık Kar fln Yağmayacacak bu tam bir Hayalperestçiliktir. Dediklerim en iyi ihtimaller :)
  ..

gürcan Bursa22 Şubat 2010 Pazartesi 19:02:41
ARİF HOCAM TAHMİNLERİNİZİ BEĞENİYLE TAKİP EDİYORUM DOĞRU TAHMİNLERİNİZDEN DOLAYI SİZİ KUTLARIM. BURSA BÖLGESİNDE DURUM NASIL OLACAK DİZ BOYU KAR GÖREBİLECEKMİYİZ.TEŞEKKÜR EDERİM....
Cevap:
Evet göreceksiniz.
  gurcanyuce..

YUNUS22 Şubat 2010 Pazartesi 19:02:16
beyler iddia ediyorum mart ayında kar filan yok bu kesinleşti burda reklam yapmanın ne malumu var sadece tahim adı üstünde kar gelemiyeceği adım gibi biliyorum mart ayında 87 gibi kar bekliyenlere gülüyorum hatda üzülerek söylüyorum daha cok beklerler hava tah min net de cok bekler en iyi tahmini DMİ DEN BEKLEYİN KAFADAN UYDURUK SEYLERE KANMAYIN BİLİMSELLİĞİ OLMAMIŞ SADEC METAFİZİK OLYLARA DAYANARK TAHMİN YAPIYORLAR HERHALDE SAYGILARIMLA
  yunussayic..

snowlover8122 Şubat 2010 Pazartesi 19:02:49
Bız ne zaman gorcez artık bu modellerde guzel goruntuyu yıne aksam modellerı cok kotu azor gerı cekılmıs daha sonra gırıyor kafasına gore falan, buyuk ıhtımalle degıscektır ama artık kararlı gozukse ne olur ama!!!!!
  ..

EFSANE-SEMİH22 Şubat 2010 Pazartesi 19:02:43
SNOWHUSO:ORTA AKDENİZ'DEN GELEN YAĞIŞLAR ARŞİVE BAKTIĞIMIZDA YANILMIYOSAM MAKSİMUM 990 CİVARI OLUYOR(İSTİSNALAR HARİÇ).BENDE SİSTEMİN YOĞUN KAR BIRAKACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN 990 DEMİŞTİM.BÜYÜK BİR İHTİMAL ÖYLE OLACAK.AZOR TABİKİ ORTA AVRUPAYA YERLEŞECEK.ORTA AVRUPADA SABİT KALIP KALAMAYACAĞI KUZEYİNDE VE BATISINDAKİ A.B ALANLARINA BAĞLI.EĞER A.B LER AZORU SIKIŞTIRIRSA(İTERSE)BİZİM ÜZERİMİZE YÖNELECEKTİR.ANLADIĞIM KADARIYLA ARİF ABİ SABİT KALACAĞINI DÜŞÜNÜYOR.O YÜZDEN SİSTEM ARALIĞINI UZUN VERMİŞ.BEN SABİT KALACAĞINI PEK ZANNETMİYORUM VE SİSTEM 3 GUNLUK GİBİ GELIYOR.1-1,5 GÜNÜ ÇOK YOĞUN Bİ KAR BEKLIYORUM.2004 KADAR KAR OLUCAK BENCE.ANCAK BUNLAR HEP TAHMİN.H.ORTASI BİRAZ DAHA NETLEŞİR.HEM SÜRESİ HEM ETKİSİ BAKIMINDAN.YANLIZ BELLİKİ BOŞ Bİ SİSTEM DEİL.HAYIRLISI BAKALIM
  ..

musti22 Şubat 2010 Pazartesi 19:02:38
Bu gelecek sistemlerde Muğla merkeze kar yağması olasılığı nedir? Rakım 650 metre civarı. Teşekkürler.
Cevap:
Bu olasılık bir hayli yüksek. Haftasonunda daha net ifadeler kullanabiliriz.
  ..

burak6122 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:49
arif abi sen sana sallayanlara cvp verme abi bizim sorularımız daha değerli..hem inanmayan sana soru sormasın bosuna kalabalık yapmasın biz seni seviyoruz.bu yeni gelecek sistem ne zamandan itibaren etkisini gösterir.trabzon yoğun kar alır mı? bide abi soğuğun kökeni sibirya mı??saygılar abi seni seviyorum.cevabın için teşekkürler....
  ..



EFSANE-SEMİH22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:06
HOŞÇAKAL OBASAR84 YAZ TAHMİNİNİDE BEKLERİZ..
  ..

hakan 22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:12
slm yorumları okudum genelde arif beyden bahsediliyor anladıgım kadrıyla arif bey ilgileniyor havu durumu yorumlarıyla galiba. ben ilk defa katıkılıyorum da bir soru sormak istiyorum .saygı deger arkadaşım trabzona yogun bir kar yagışı gelecekmiş diye duydum mart 4 ila 9 arasında bunun ne kadar dogru oldugunu ögrenmek istiyorum dogrumudur saygılarımla hakan akçay trabzon bilgilendiriseniz çok sevinirim tskler kolay gelsin.
Cevap:
Evet doğrudur.
  ..

berk22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:21
arif abi, gelecek sistem Antalya için ne getirecek? kar mı yağacak? yağacaksa tutacakmı? kaç gün yağar? lütfen cevap ver arif abi. saol şimdiden
  ..

snowhuso22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:37
efsane semih arkadaş sözkonusu sistemde sence a.b merkez gücü 980-985 mbar olabilirmi? azor antisiklonunun orta avrupaya yerleşecek mi? ne dersin? ve gerçekten de 2004 ü geçebilir mi bu sistem? bazı kişiler sistemin toplamda yaklaşık 2 2004 sistemi kadar kar bırakma ihtimaşinden sözediyorlar. ne dersin?
  ..

Armando22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:30
Sistemin ne kadar süreceği tabiki önemli. Fakat Akdenizin baskınlığı gene hatsafahada maalesef.Değişim olmakla beraber istemin 5 i gibi gelebileceğini ve etkin kısmının 3-4 gün sürebileceğini tahmin etmekteyim. Sonrasında sıcaklıklar tekrar mevsim normallerine çıkacak ancak hava pek ılmayacaktır yeni soğuklar olabilir. Daha öncede dediğim gibi 40-50 cm lik kar İst un yükseklereinde dahi zordur. 20 cm civarı olabilir.<Sakaryalılar ayın 5 i ve sonrası bizde sebeplenebileceğiz. Görüşmek üzere...
  bbeyazlar@..

Tarık Atacan22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:10
Temennim Arif abinin tahminlerinin doğru çıkmasından yana ancak bana göre son Nao ve Ao endeksleri güncellemelerinden benim tahminim sistemin ömrü 3 veya 4 gün...
  ..

YUNUS22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:03
arif bey modellerimiz bozuldu sistem cöktü galiba nao cok kötü mart galiba beklenenin alıtında olmuyacak gibi bir cok yerli kurum da 87 olmuyacak dedi görüşlerini alabilirmiyim saygılarımla
Cevap:
87 olmayacak 2010 olacak.
  yunussayic..

Hüdayar22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:45
Ben hüdayar bütün herkesten özür diliyorum herkes beni tenkit ettiğini göre haklısınız patavsızca konuştum bundan sonra daha dikkatli ederim hepinizden özürd diliyorumbir daha olmaz selametla kalın
  ..

EFSANE-SEMİH22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:46
YILDIZ,SELEN,ŞEBNEM.NE KADAR ÇOK BAYAN HAYRANIM VARMIŞ.ARİF ABİ SON NAO VE AO GÜNCELLEMESİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYOSUN.BENIM BIRAZ CANIMI SIKTI.SİSTEM 3 GÜN SÜRECEK GİBİ GELIYOR BANA
  ..

Baba Tahminci22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:41
Hocam Slm Grafiklerde Sistem 4 Mart girip Akdeniz çukuruna aşağılara kadar akıyor gözüküyor.(İzmir , Kıbrıs dahil ) .5-6-7 bizi etkileyip hızla geri çekiliyor gibi.Sürenin uzunluğu konusunda görüşünüz nedir?
  ..

snowhuso22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:08
arif üstad eğer sistemle ilgiili tahminleriniz çıkar da istanbul 87 ye yakın bir kar alırsa şahsen sizi 2010 nun en başarılı adamı seçeceğim.zaten başarılısınız ancak yılın adamı olmak kolay olmasa gerek üstad....
  ..

musa22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:59
Arif Bey eminim hep aynı sorulardan bunalıyorsunuz.ama vaktiniz olursa eğer,birşey sormak istiyorum.Gelecek olan sistem mi sistemler mi?eğer ki birden fazla sistemse,aralarında kopukluklar varmı,yani biri eridikten sonra diğeri yağacak seklinde mi?yoksa soluksuz 1 hafta yağışlı ve soğuk şeklinde olcak,peşi sıra sistemler gelicek ve kar ufak aralarla duracak seklinde gibi bir beklentiniz var?Yada bunları konusmak için daha erken mi?Ben bu işlerden anlamadıgımı hep söylüyorum,o yuzden sorularım teknik değil,arada modellere bakıyorum ama,onlardada kar bir var bir yok,o yuzden sizden duymak istedim.Teşekkürler.
  ..

serkan22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:04
ariftarif hocam bu gelecek olan mart başı sisteminden manisa ve ilçeleri tatmin edici kar yağışını alacakmı.teşekkürler
  ..

yıldız22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:55
semih attı tuttu subat gümbür gümbür nerde bu ses ben duymuyorum herhalde yazın kar yağacak :):):)
  ..

EFSANE-SEMİH22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:15
ESKİ YORUMLARIMA BAKARSANIZ HİÇBİR SİSTEM İÇİN 2004 OLMAZ DEDİM.BUNA 23-26 OCAK VE 2 ŞUBAT SİSTEMİDE DAHİL.BU SİSTEM 2004 GİBİ OLUCAK.BELKİ GEÇİCEKTE.İST 2004 TE ALÇAK KESİMLERDE(BEN Z.BURNUNDA OTURUYORUM 35 CM ALDI)MİNUMUM 35 YÜKSEK KESİMLERDE İSE 60 CM Yİ BULACAKTIR.ORTALAMA 50 CM Bİ KAR BIRAKIR BU SİSTEM.50 CM GE-LE-CEK!!!
  ..

derya22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:13
merabalar arif bey.ben artık kış sezonu ile ilgili bir şey sormak istemiyorum.aklıma takılan bir şey var ama.nao nun 6 aylık verilen tahmin haritaları her gün güncelleniyor malum bu yazı serin göstermişler.sizin yada bu konuda tahmini olan arkadaşımızın tahminini bizimle paylaşması mümkünmüdür acaba.şimdiden bu tahmini paylaşacak arkadaşıma çok teşekkür ederim.arif bey size de saygılar..........
  derya_alko..

KAR ASLANI22 Şubat 2010 Pazartesi 17:02:45
merhabalar, Sn. Arif bey az önce değerli bir meteoroloji uzmanı ile görüştüm istanbul için 6-7-8 mart tarihlerinde sadece sulu kar var söyledi kendisi ile yazıştık bana söylediği 87-2004 kışı olmaz sadece yüksek kesimlerde kara dönüşebilir bilginiz olsun saygı ve sevgilerimle.
  ..

posedion22 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:06
Arif bey son veri güncellemelrinden sonra sistemin geliş tarihinde bir değişiklik oldu mu? Ya da kuvvetinde azalma? Hevesle bu sistemi bekleyen kar severler yorumlarınızı büyük bir hevesle okuyoruz.
  simyakimya..

egemenruzgar22 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:30
arif abi farkındamısın gunu birlik tahminlerdede yanılıyorsun..bugun icin yagmur demisken dısarda mangallık hava var..
Cevap:
Admin: Ordaki açıklamayı okuyun sadece sabah saatlerinde yağışlı ve parçalı bulutlu demiş. Simgelere takılmayın, açıklamalara bakın.
  ..

нαкαηвυяѕαηкαяα22 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:30
Hüdayar amacın ne kardéS =) gerçek nikimizle yazaLm
  ..

balkanlar22 Şubat 2010 Pazartesi 16:02:38
ayın 5 inde istanbul kara gömülecek en az 1 metre kar arif bey dedi
  ..

iç anadolu 22 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:48
arif abi kar ne zaman giriş yapacak benim araştırmalarıma göre martın 1 i 2 si gibi gelecek sistem öyle görünüyor tabi değişebilir ama gerçekten kuvvetli bir sistem kar yağışları mart başında başlıyacak gibi görünüyor
  metbanana3..

hüdayar22 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:18
ADMİN: Yorumlarını yayınlamıcam, arif abi yayınlarsa yayınlar, kolay gelsin sana
  ..

BLADE6122 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:17
HUDAYAR NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN.EĞER BEĞENMİYORSAN ORTAYA BİR TAHMİN KOY.O ZAMAN BOYUNUN ÖLÇÜSÜNÜ GÖREBİLİRİZ..BAŞKALARINA SATAŞARAK Bİ YERE VARAMAZSIN.. İSMİNLE MÜSEMMA OL.. ALLAHIN SEVGİLİ KULU NİCKİNİ ALMAK BAŞKALARINI KIZDIRMAKLA OLMAZ.
  ..

hudaverdi22 Şubat 2010 Pazartesi 15:02:48
bende hudayarın amcasını ogluyum o kar yagmıcak dıyor ben yagıcak dıyorum aılecek ayrıldık bu konuda hudayar slm
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2595
Sayfalar
< | 1 2 ... 2588 2589 2590 2591 2592 2593 2594 2595 2596 2597 2598 2599 2600 2601 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,606 s
Sayaç: