Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



tamer02 Mart 2010 Salı 16:03:06
Sistemden Edirne kar olarak nasibini alacakmı Arif Bey.
Cevap:
Evet
  ttangor_22..

murat02 Mart 2010 Salı 16:03:34
sayın arif hocam denizli için yaptığınız tahmin için teşekkürler son kez bi soru denizli hangi tarihlerde kar alıcak ve kaç cmye yaklaşıcaktır lütfen son kez bir cevap.
Cevap:
6-7 mart
  ..

ERGUR- SAKARYA02 Mart 2010 Salı 15:03:56
Merhaba Arif bey, uzun dönemdir takipteyim ancak şimdi SAKARYA için son beklentilerinizi merak ediyorum. İst. da beklediğiniz yoğun kar yağışı Sakarya içinde de geçerli mi. Yoğun kar yağışı ile bu yılın son ve en muhteşem örtüsü olacak kar yağışı bekliyormusunuz.. İnşallah bizde kara gömülürmüyüz ? Şimdiden vereceğiniz cevabı sabırsızlıkla bekliyorum. Kolaylıklar diliyorum.
Cevap:
Aynen geçerli.
  erol.gurca..

ariftarif02 Mart 2010 Salı 15:03:49
Her sistemi birbirinden bağımsız değerlendirmek gerekir. Ocak sistemini tahmin ederken kullandığımız ifade şuydu: Süresi 1987 kadar yağacak kar 2004 kadar. Aslında söylemek istediğimiz gayet açıktı. Soğuk hava ve kar yağıları 10 günlük periyoda yayılacaktı. Bu ifadeyi sanki 1987'deki kadar kar yağacak gibi yanlış algılayanlar olmuştu. Şimdi ise yeni bir efsane geliyor 1987 değil 2010 geliyor diyoruz. Yani tıpkı 1987 gibi yıllarca akıllarda kalacak bir sistem beklentisi içindeyiz. Bu sistem mart ayında gelen bir sistem. Mesela bu sistemle eylül ayında İstanbul'da sel felaketine yol açan sistem arasında paralellikler kurulabilir. Mevsim dönüşlerinde yani atmosferin çok kararsız olduğu ve üst seviyelere yer seviyesi arasındaki sıcaklık farkının fazla olduğu dönemlerde meydana gelen bu tarz sistemler kısa sürede yoğun yağış bırakırlar. Bu sistemde İstanbul üzerinde 500 hpa'da -40 derece civarında bir sıcaklık görülebilir. Kısacası haftasonunda yağacak karın 2 gün içinde yer yer 50-100 cm aralığında bir kar örtüsü oluşturabileceği sonucuna ulaşmak daha doğru olur. Sonrasında gelen kar yağışlarıyla 1987 martında yağan kar miktarına ulaşılır mı, yada yeni bir rekor olur mu bunların hepsi ihtimal dahilinde olan ancak son ana kadar kestirilmesi zor durumlardır. Hep birlikte bekleyip göreceğiz...
  ..

Durm prof02 Mart 2010 Salı 15:03:35
Arıf abım bu sısıtem belıkduzunu nasıl etkıler?cm olarak tahmın yapabılırmın?yada yogunlk fark etmez?
Cevap:
50-100 cm
  ..

weatherman02 Mart 2010 Salı 15:03:57
"Haftasonunda görülecek yağışların; Marmara, Kuzey ve İç Ege, Göller yöresi, Karadeniz, İç ve Doğu Anadolu'da yer yer yoğun olmak üzere kar şeklinde olmasını, fırtına şeklinde esecek rüzgarla birlikte günlük hayatı olumsuz şekilde etkilemesini bekliyoruz. Bu bölgelerde oluşmasını beklediğimiz kar örtüsü (50-100 cm aralığındadır)" Efsane semih kardeşim cevap verdiğin için teşekkür ederim ama üstadın yazısı yukardaki gibi. Yani yukardaki yazıdan eğer üstad 5-15 mart arasını kastettiyse benim gibi bir çok kişi bunu yanlış anlayacaktır.Çünkü cümle haftasonunda görülecek yağışları anlatıyor ve 5-15 mart tarihinden hiç bahsedilmiyor.Üstad bununla ilgili bir açıklama yazısı yazarsa kanımca daha iyi olur.
Cevap:
Yukarda detaylarıyla anlattım.
  ..

нαкαηвυяѕαηкαяα02 Mart 2010 Salı 15:03:21
EFSANE-SEMİH 02 Mart 2010 Salı 13:03:37 ÖĞLE MODELİ BEKLENTILERE YAKIN BİR MODEL.ANCAK DAHADA İYİ OLACAK.. Diyoruz hop kötü çıkıyor :)
  ..

doğan02 Mart 2010 Salı 15:03:53
arif bey tamam sistemi günler öncesinden gördünüz..bu konuda kutlarım sizi..ama bence kıyılarda dahi 50 cm'lik kar yok bence..kar yağacak ama 50 cm gerçekten çok zor..şimdi 10 günlük arada 50-100 cm dedim derseniz zaten 10 günlük arada bir karın bu kadar kalınlıkta yerde kalması demek gerçekten çok ciddi bir soğuk gelmesi anlamına gelir ki 10 günlük arada havanın bi ara yine ılık olacağı duruyor..bence karın yağması konusunda başarılı oldunuz ama kar kalınlığı konusunda başarısız..he eğer 50-100 cm aralığında bir kar yağarsa ben zaten buradan ayrıca kutlarım sizi..başarılarınızın devamını beklerim...saygılar..
  ..

Giallorosso02 Mart 2010 Salı 14:03:12
Arif Abi Bu Sistemde Ankara Şeytanın Bacagını Kırcak Gibi He Ne Dersin, Ama benim görüşüm ankara'da 50-60 cm gibi kar olmaz zaten, sanırım sizde beklemiyosunuz böyle bişey, 15-20 cm olabilir şahsi görüşüm (: İşin makarası bu sistem Ankarayı yine fos geçerse, Askere gitmeden Abdest aLıp Ankara Etrafını Tavaf edecem valla.
  ..

T.özkan02 Mart 2010 Salı 14:03:12
Arif bey diğer sitelerde ve platformlarda hakkınızda atan tutanlardan sonra bugün herkes sizinle hemfikir olmaya başladı , yaptığınız tahminin arkasında dik duruşunuzdan dolayı sizi tebrik ediyorum Allah utandırmadığı için ayrıca sizin adınıza çok mutlu oldum tahinlerinizden anlaşıldığı kadar 87 yılını yakalayamasak bir 2002 yılı gibi biranda baskın yapan bir kar bekliyoruz anlaşılan .Modellerin son ana kadar yine değişiklik göstereceğini son halini en azından sizin beklentinize uygun halini almadığını düşünüyorum Size şu semtte bu semtte kaç santim olur gibi tuhaf bir soru sormayacağım ama tahmininizin ve öngörünüzün de üzerinde bir sürpriz olabilirmi acaba
Cevap:
Böyle sistemler sürprizlere açıktır.
  ..

erdinç02 Mart 2010 Salı 14:03:52
arif abi tek yanılmanı istediğim nokta şu sıcaklık değerlerinin gündüz dahi sıfır yada altında seyredebilmesi toprağın nekadar ısındığı ozaman anlaşılır
  ..

Tahmin Doğa02 Mart 2010 Salı 14:03:42
Gülmemek elde değil. Ancak, art niyetli tahmincilik böyle tahminler yapabilir. Evet, Arif Bey'in ve Semih Bey'in tahminlerinden bahsediyorum. Şu ana kadar yaptığınız birçok yanlış tahmin var. Mesela, Arif Bey her haftalık tahmininde İstanbul'u mutlaka en az bir gün karlı göstermiştir. Hadi bunları geçtik diyelim. Şimdi yapılan tahmine ne demeli. Yazık!!! İnsanları kandırmak gibi bir şey bunlar. Ben de tahmin yaptım. Ancak, bu kadar değişken koşullarda yanıldığımı kabul ediyorum. Fakat, sizler ısrarla önceden yaptığınız tahminin üzerinde duruyorsunuz. Kiimbilir? Belki de ben yanılacağım. İnşallah ben yanılırım.Ve tabii ki, diğer bütün tahmin siteleri de yanılır. Sizler yanılmazsanız bu sefer sizlerin bilimselliğini kabul edeceğim.Sizlere, büyük tahminci diyeceğim. Ancak, nasıl 50-100 cm arası diyebiliyorsunuz? Hala anlayamıyorum. Aslında, bir fikir yürütüyorum. Ancak, bu olumsuz fikrimi şimdi yazmayacağım. İnşallah yanılırım. Çalışmalarınızda başarılar ve kolaylıklar dilerim.
  atillaakge..

bestman02 Mart 2010 Salı 14:03:55
Sevgili arkadaşlar bazen bazılarınızın şaka yaptığınızı ya da yazıları okumadığınızı düşünüyorum.. Daha bir sayfa evvel Arif Bey başka yerlerin tahminleri hakkında söylemleri burada yayınlayacağını ama cevap vermeyeceğini söyledi. Buna rağmen toprak ısınması konusunu aydınlatmak için Bünyamin Beyin bahsedilen tahminine cevap verdi.. Hala DMİ böyle diyor ya da Bünyamin Bey tersini söylüyor diyorsunuz.. Her tahminci kendi görüşünü bilgisine göre sunar.. Zaten öyle olmasaydı tek bir kurumdan herşeyi öğrenir böyle güzel amaçlı açılmış amatör meteorolog sitelerine gerek olmazsdı.. 19 Ocakta herkes sulu kara ya da yağmur beklerken burda bas bas bağırıldı kar yağacak diye..Son sözüm.. Nasıl ki DMİ veya Bünyamin Bey'e Arif Bey'in tahminleri böyle siz ne diyorsunuz gibi bir sorunun sorulması mantıksızsa aynı şekilde onların yorumunun da burada Arif Bey'e sorulması o kadar anlamsızdır.. Saygılarımla;
  ..

alperen02 Mart 2010 Salı 14:03:34
arıf abı bu sistemde giresun ocaktakı sıstem gibi 850 ph da -10 çizgisi içinde olur mu?
Cevap:
Bence olur.
  ..

EFSANE-SEMİH02 Mart 2010 Salı 14:03:50
WEATHERMAN:ARİF ABİ SİSTMİN GENELİ İÇİN KONUŞUYOR.YANİ 5-15 ARASI TOPLAM 50-100 CM.BEN CVBLIYIM DEDİM
Cevap:
Tam olarak öyle değil:)
  ..

ÇaQLAR02 Mart 2010 Salı 14:03:52
Arif abi Sen Suratımızı Güldürüyosun DMİ Astırıyo İnşlh Sen Haklı Çıkarsın Bakalım Görcez Bu Sİstemi Senmi Onlarmı Bİlcek Merak Konusu Bu!!
  ..

fahri ergün02 Mart 2010 Salı 14:03:47
Değerli Arif hocam tahminlerinize baktım ve çok mutlu oldum.Ancak korkarım ki tahminler yine tutmayacak gibi gözüküyor.Çünkü DMİ tam tersini söylüyor.Yağış var ama yağmur şeklinde olacak diyor.
  fahogun@ho..

fb_2202 Mart 2010 Salı 14:03:01
arif abi çanakkale sistemden en fazla etkilenicek yerlerden biri demişsin. o zaman edirneninde en fazla etkilenecek yerlerden biri olması muhtemel sence doğrumu düşünüyorum teşekkürler.
Cevap:
Evet doğru düşünüyorsun.
  fb_2239@ e..

weatherman02 Mart 2010 Salı 14:03:05
Üstad takıldığım tek bir konu var cevaplarsan sevinirim.Cumartesi ve pazar yağmasını beklediğin kar yağışının sadece bu süreçte İstanbulda 50-100 cm olmasını bekliyorsun.Fakat sonrasındaki günlerde de zaman zaman yoğun olmak üzere kar yağışı bekliyorsun.Bu durumda toplamda oluşacak kar örtüsü 1987 yılını dahi geçecektir o halde.Çünkü sadece bu haftasonu 50-100 cm kar beklediğine göre diğer günlerde de yağmasını beklediğin kar ile bu sistem 1987 yılının kar miktarınıda geride bırakacaktır o halde.Yanlış mı yorumladım lütfen bir cevap verir misin bu soruma?
  ..

korhan(trakya)02 Mart 2010 Salı 13:03:24
yandaki saatlerde prolem var sanırım bir saat ileri
  ..

korhan(trakya)02 Mart 2010 Salı 13:03:08
öğlen modelinde de trakya için 850 hpada -5 gene geç kalıyor yağışı yakalayamıyor.Bakalım ne zamn düzelecek?
  ..

pumpcorse02 Mart 2010 Salı 13:03:41
selam arif abi bu gelecek sistem bursayı ne yönde etkileyecek sence kaç cm örtü yapar saygılar
Cevap:
Marmara geneli için beklentimiz belli.
  oral_demir..

MAHSD- KİME PATLAYACAK?02 Mart 2010 Salı 13:03:27
İstanbul için DMİ"nin 5 günlük hava tahmin ve sıcaklık değerleri ile Arif Bey" in hava ve sıcaklık tahminlerine baktıkça; bu iş kimde patlayacak diye sormadan edemiyorum???Sanki başka bir ülke için yapılan tahminler....
  ..

EFSANE-SEMİH02 Mart 2010 Salı 13:03:42
ARİF ABİ ÖĞLE MODELİNDE AZORUN DAHADA KUZEYE ÇIKICAĞINI DÜŞÜNÜYORUM BEN.SEN NE DERSİN?
Cevap:
Olabilir.
  ..

serdar02 Mart 2010 Salı 13:03:35
arif üstad helal olsun. dün gece afrika tarafındaki alçak basınçlar sonraki güncellemelerde zayıflar demişdin. öğle modelinde dediğin gibi oldu. şu saatten sonra sana dil uzatanın alnını karışlarım. bu alemde teksin.
Cevap:
Evet gerçekten de öğlen modellerinde beklentilerimize uygun şekilde yüksek basınç baskın çıkıyor.
  ..



EFSANE-SEMİH02 Mart 2010 Salı 13:03:37
ÖĞLE MODELİ BEKLENTILERE YAKIN BİR MODEL.ANCAK DAHADA İYİ OLACAK..
  ..

risky02 Mart 2010 Salı 13:03:47
yine degisecektir elbet ama eger hersey poglen modellerindeki gibi olursa, arif yine herkesi dize getirecek demektir. gunler yaklastikca olay giderek ilginclesiyor. bakalim neler olacak...
  ..

antalya02 Mart 2010 Salı 13:03:12
arif abi bu sitem antayayıda etkilermi
Cevap:
Yarın netleşir.
  ..

welbane02 Mart 2010 Salı 13:03:51
arif abi 850 hpa'da -10'un girmesini bekliyo musun, en azından marmara uzerine?
Cevap:
Evet
  ..

denizci_3502 Mart 2010 Salı 12:03:44
Arif bey İzmir merkezde de kar görülecekmi?
Cevap:
Evet
  ..

bızımkıler unlu tahmıncıler02 Mart 2010 Salı 12:03:15
KAR GELIYOR BU SAATEN SONRA HAZIRLIKLARA BAŞLAYIN DERIM HA ITU METOROLOJIDEN ATV DE KONUŞAN SORUMLU KIŞI DE KIŞ ŞARTLARINA HAZIRLIKLI OLUN DEDI BIZ SATEN HEP DEMIŞTIKTE NOOLDU BU SISTEMIN GELMEMESI IMKANSIZDI ZATEN TEBRIKLER HAVATURKA GOZUMUZ AYDIN 50 CM ALTINI GORMEYIZ
  omer-aktas.. | http://omer-aktas-1991@hotmaıl.com (75)

ankaralı eren02 Mart 2010 Salı 12:03:01
arif abi anladıgım kadrıyla çöl tozları nedeniyle ve sıcaklık birden 10 15 derece düşücegi yüzünden yogun kar yagışı bekliyorsun deilmi?peki ankara bu sistemden en çok etkilenecek illerin arasındamı??
Cevap:
Evet
  ..

kinvenefret02 Mart 2010 Salı 12:03:16
arif abi herkez kar yok diyrodu yok arif abi dedİği sistemler cıkmıyacak falan diyrolardı itü bile anladı kar geleceğini senin dedğiklerin bir bir cıkmaya basladı arif abi.\r\n\r\nTEKRAR VE TEKRAR SÖYELEM İSTİYORUM ARİF ABİME\r\n\r\n\r\nSİZE GÜVENİM SONSUZDUR...
  ..

gökhan02 Mart 2010 Salı 12:03:22
ABİ BU SİSTEMİN MERKEZİ NERESİ EN ÇOK B.KARADENİZ VE MARMARA MI ETKİLENECEK BİRDE HALA BEKLEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER VARMI PERŞEMBEYE KADAR ETKİSİ OLARAK ŞİDDETİ OALRAK SÜARESİ OLARAK VS... ARTIK NETLEŞTİ DEĞİL Mİ BEKLENTİMİZ MANYAK BİR SEVİYEDE ÇÜNKÜ CEVAP
  fenerlivol..

gökhan02 Mart 2010 Salı 12:03:59
ABİ MUAZZAM KAR GECEMİ BAŞLICAK İST GENELİNE CMTS SABAH HERYER DİZ BOYU KAR MI OLUCAK
  fenerlivol..

mustafa02 Mart 2010 Salı 12:03:25
s.a arif abi..\r\ngelecek olan hafta sonu sisteminde gebzede yağış durumları nasıl..istanbul için geçerli olan kar burası içinde geçerlimi.bu ssistemde rakım yüksekliği kar oranını artıracakmı..burası rakım 200 mt.karasallık 10 km..sizce şanslı yerlerden biri olabilirmi gebze..vereceğin cevap için tşk.ler abi..
  ..

erdinç02 Mart 2010 Salı 12:03:24
kolay kolay gerçekleşebilen zorlukların arasından sıyrılamayan vede herkesin kolayca öngerebildiğihiç birşey efsane olamaz dışarda bahardan kalma bi gün tıpkı şubat ayı gibi bi kaç kişi hariç herkes baharıda getirdi gibi ortam efsaneye gebe bir gece ansızın gelebilirmi sert rüzgarlarıyla nedersiniz...
  ..

Asfalya02 Mart 2010 Salı 12:03:13
GEVREK GEVREK gülen Bünyamin !5 Marttan sonra Taksim de seyyar gevrekçilik yapıcak.İstanbulda simit diyorlar gevreğe:))Eskiden meydan boş iken yi at koşturan Bünyamin,artık eskisi gibi rahat değil.Ortaya bir Ariftarif fenomeni çıktı ki,herkesin rahatı bozuldu.Tutturmuş,toprak sıcak diye,,,Kar öyle yoğun yağabilir ki,1cm erirken üstüne 5 cm koyabilir.Ama bazıları 49cm bile olsa Arftarif'i başarısız ilan etmeye çoktan hazır.Halbuki bu çiçek-böcekçi arkadaşlar,çoktan kışı bitirip mart başında plaja inmeye hazırlanan arkadaşların ta kendileriydi.Kar,5 cm de olsa,10 cm de olsa bu sistemi 15 güm önceden bilen Üstad,yine farkını ortaya koydu...O yüzden hep beraber;.....İllede Arif olsun.....ister çamurdan olsun...O da Allah kuludur..Ilıkçılar hamam da Tellak olsuuuunnnn!!!:)))
  ..

Admin02 Mart 2010 Salı 12:03:08
Herkesin dikkatini çekmiştir umarım. İtü 16 sına kadar kar yokken şimdi ise " Sıcaklıklarının 5 Mart’a kadar (3 Mart hariç) mevsim normallerinin 2 ila 4 derece üzerinde, 6-19 Mart tarihleri arasında ise mevsim normalleri civarı ve çoğunlukla 2 ila 6 derece altında seyretmesi bekleniyor." olarak değiştirdi. Geçen günlerde 4-5 derece üstünde olacaklarını söylerken, dün ise 1-4 derece altında, şimdide 2-6 a çekti. Dahada çekerler. Bundan eminim border=0
  ..

kinvenefret02 Mart 2010 Salı 12:03:22
arif abi geelcek sistem trabzonuda etkiliyecekmi
Cevap:
Evet etkileyecek.
  ..

eski_karcı02 Mart 2010 Salı 12:03:10
arif bey kolay gelsin batı karadeniz bartın için kar yağışı ne durumda olabilir, sizce yoğun olacakmıdır. şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkürler
Cevap:
Yoğun olur.
  bulutdelis..

göller bölgesi02 Mart 2010 Salı 12:03:02
arif abi gelecek olan sistem burdur ısparta bölgesini kuvvetli bi kar şekilde etkilermi
Cevap:
Evet etkiler.
  ..

musa02 Mart 2010 Salı 12:03:41
Arkadaşlar bir yere kadar haklısınız.Ama Bünyamin'e inanma,modele inanma,DMI'ye inanma,yabancı meteorloji sitelerine inanma.E peki kime inanalım.Kar istiyoruz diye,sadece kar yagacak diyene mi inanalım.Diceksiniz ki kime inanıyorsan ona inan.Kimseye inanmak yada inanmamak mesele değil.Anlayamadıgımız seyler var sadece,neden 50-60 cm kar yagcak diye iddaa ederken,hiçbiri çıkıpta bir damla kar yagcak demiyor.Gerci DMI ye kalsa cumartesi hava 12 derece.Bu da bence imkansız gibi ama.Bu kadar mı tezatlık olur.
  ..

delsolar02 Mart 2010 Salı 12:03:28
ben kişisel olarak 87 kışı olacagını sanmıyorum keşke yasa ama uzak gıbı arıf bey gırıstekı olayı kaldırmadıgına gore bence hala umıtlı umarım dedıklerı cıkar demekten baska bır sey gelmıyo aklıma yınede emeklerınden dolayı tesekkur edıyorum bızım ınsanlarımızla ugrasmak zor ...
  ..

ariftarif02 Mart 2010 Salı 12:03:13
Bir yerde toprak üstü sıcaklığının yüksek olması kar yağışı oluşumuna büyük bir engel değildir. Bünyamin kar yağışı olur ama toprak üstü sıcaklığı yüksek olduğu için yağan kar örtü yapmaz yada sıcaklık yeterince düşmeyecek o nedenle kar yağmayacak belki yüseklerde sulu kar olur gibi ifadeler kullansa kendisini anlayabilirdim ancak tek başına toprak üstü sıcaklığını baz alarak Marmara'da kar yağmayacak şeklinde bir yargıya ulaşmasını anlamak mümkün değil. Şahsen açıklamasını dinlemedim. Belki de tam olarak söylemek istediği bu değildi yada sözleri buraya yanlış aktarılmış da olabilir. Kar topraktan fışkıran birşey değil ki. Nihayetinde havada oluşuyor. Gereken şartlar mevcutsa da yer seviyesine inebiliyor. Bu sistemde de gereken şartlar fazlasıyla mevcut. Atmosferde oluşacak kararsızlık, güneyli rüzgarların atmosfere karıştıracağı çöl tozları ve cephe geçişiyle birlikte kuzeyli akımların taşıyacağı soğuk havanın neden olacağı büyük değerlerdeki sıcaklık azalışı nedeniyle İstanbul da dahil olmak üzere yoğun kar yağışı bekliyorum. Daha önce de söylediğim gibi böyle sistemlerde hafif sıradan bir kar yağışı beklenmez. Kutup ekspresinin yorumunda belirttiği gibi bir kar yağışına şimdiden hazırlıklı olun. Öylesine yoğun bir kar yağışı olacak ki çok kısa sürede muazzam bir kar örtüsü oluşabilecektir...
  ..

POYRAZ6102 Mart 2010 Salı 12:03:43
Merhabalar.Sitenin sessiz takipçilerindenim.Çünkü mesleğimiz olmadığından dolayı teknik yorum yapamıyoruz.Tek ricam şu olacak arkadaşlardan;Sevgili hocamız Haydar DÜMEN'e soru sorar gibi Arif Hocama soru sorulmasın lütfen.Son yapılan tahminler ışığında gidip kar zinciri aldım.Umarım kullanırız.Kullanmasakta birgün ihtiyacımız olur sanırım border=0 .Mutlu kalın
  suatgumruk..

ugurlu4002 Mart 2010 Salı 11:03:36
arif bey cumartesi günü kayseriye hasta kontrolü için gitmem gerekiyor pazar dönecegim kar açısından bir sıkıntı yaşarmıyım yardımcı olursan sevinirim teşekkürler
Cevap:
Evet sıkıntı olabilir. Cuma günü sorunu yeniden sorarsan daha sağlıklı bilgiler verebilirim.
  ..

yıldız02 Mart 2010 Salı 11:03:02
arif b ey daha öncede yazdım tekrar yazıyorum doğukaradeniz bölgesi adında bölgemiz var herhalde lütfen güncellermisiniz doğukaradeniz bölgesini........
  ..

korhan(trakya)02 Mart 2010 Salı 10:03:55
Bazılarınızı anlayamıyorum nasıl olur da hala Bünyamin'i dikkate alırsınız.VARAN:1 Daha ocağın ilk günleri 'OCAK AYINDA BATI BÖLGELERDE KAR YOK' dedi VARAN:2 iki kez trakyada 10 cm kar var 'TRAKYA YAĞMURLU 9 DERECE ' dedi VARAN:3 şubat ortasında 'DİREK BAHARA GEÇECEZ ' dedi ve gevrek gerek güldü
  ..

fb_2202 Mart 2010 Salı 10:03:54
arif abi gerekeni söylemişsin sana güvenimiz sonsuz cuma gecesini bekliyorum inanıyorumki sen haklı çıkacaksın iyi günler.
  fb_2239@ e..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2577
Sayfalar
< | 1 2 ... 2570 2571 2572 2573 2574 2575 2576 2577 2578 2579 2580 2581 2582 2583 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:2,698 s
Sayaç: