Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Giallorosso03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:48
Arif Abi BöyLe Saçma Bir Degişimi BekLiyormuydun ?? NasıL oLacak BöyLe Bu Kadar kısa Zaman DiLimine Yaklaşmışken Sistemin Bu Derece Degişmesi Şahsen Sistem geLse biLe BekLediginiz şekiLde Gelmiycek izLenimi Veriyor Bana, Ama Azor İngilterenin Batısına Kayıp Akdenizden GeLen o Alçak basınç Sibirya iLe birLeşebilirde, buda sizin beklediginiz sıcaklık degerlerini gösteriyor zaten, -4 ve 1 derece gibi sıcaklıklar yagış bol bekliyodunuz, inş degişir abi kafam çok karıştı
  ..

musa03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:12
Modellerde istanbul da cok yogun kar görmüyoruz.Ama gördüğünüz birsey var.Modeller Trakyaya üst üste yogun karlı gösterirken,DMI edirne için bile cumartesi pazar 11-12 derece sıcaklık vermiş.Yani Arif bey' e laf söyleyenler ,modelllere madem benim gibi cok bakıp,yorum yapıosunuz,o zaman Arif Bey yerine,bu işin uzmanı olduklarını idaa edip bu işlerden maaş alan insalara yüklenin.Bizim paralarımızla maaşları ödennen ve bu işin hakkını veremeyen insalara sövün birazda.Arif Bey in istanbul tahminini dogrulyan bir model göremedik bu dogru,Ama en azından bu insan bizden bunun karsılıgında birsey almıyor,bizim paralarımızla maaşları ödenenleri suclayın öncelikle.hakkımızı dogru yerde arıyalım,bu işe gönül vermiş,en azından bişeyler yapmayı hedeflemiş Arif Bey'i yadırgamayı bırakalım.Çıkmazsada tahminini takip etmeyiz bidaha dersiniz olup biter,dünyanın sonu değil.Herkese iyi geceler
  ..

weatherman03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:45
Üstad sana bir sorum daha olacak.Daha çok var ama hep 15 marta kadar kar yağışlı havalar görülecek diyorsun ya,martın 20'sine doğru sanki 3.bir sistem daha olabilir gibi.Nedir bu durumla ilgili öngörün?
Cevap:
Değişim ihtimali olmakla birlikte, 15 mart sonrasında ciddi bir soğuk ve kar beklentim yok.
  ..

Cosquet03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:40
Arif abi ne olacak bu gfs modellerinin hali?:)
  rasimkosku.. | http://- (76)

coldflow03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:11
kanal D ,atv habertürk özellikle istanbul için soğuk hava ve şiddetli kar uyarısında bulundu eğer gerçekleşmesse kimse ariftarif ve ısrarla kar yağacak diyenleri suçlamaya kalkarsa ayıp olur sakın öyle birşey yapmasınlar ozaman kanal D ,atav ve diğer kanallların yetkililerini dava etmek lazım çünkü onlar elllerindeki bunca imkanla hala yanılabiliyorsa ariftarif ne yapsın ozaman kar yağmassa ne diyecez < ÇOK İYİ OYNADIK AMA TALİHSİZBİR GOL YEDİK SAĞLIK OLSUN ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARA BAKIYORUZ> deek gerekiyor
  coldflow@h.. | http://www.exoil.com.tr (74)

terraclick03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:33
arif hocam iyi geceler..benim sorum şu an bulunduğum yer ile ilgili..samsun'un ilçesindeyim.ve pek tanık olmadığım bir hava olayı var şu anda..sis+sağnak yağmur ve şimşek..neye bağlıyorsunuz bu hava olayını.
Cevap:
Muhtemelen soğuk cephe geçişindendir.
  ..

evren03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:37
cumartesi günü için ibb akom 1/4 karla karışık göstermiş 10-18 kg yağış belirtmiş. itü de daha önceden 18-19 una kadar kar yok derken şuan cumartesi için karla karışık ve kar belirtmiş. cemal saydam da cumartesi 2 dereceye düşüceğini belirtmiş. arif abi başkalarının tahminlerini yazmayın falan demişti ama hiçbiryerde cumartesi için karla karışık bile söylenmiyor diyen arkadaş için yazdım zaman yaklaştıkça arif abinin sözüne geliyorlar.
  ..

Batuhan Yeşer03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:08
Merhaba Arif üstad.Baştan söyleyeyim ben senin söylediklerine tamamen inanan biriyim.Fakat aklımada br kaç soru takılmadı değil.Tahmin ettiğiniz cm hesapları çok yoğun yağış gerektirirken şuan için yağış oranı çok düşük ne zaman gerçek verileri alabiliriz?Bir de bu kadar önemli hayatı ffelç eden bir sistem var madem, tamam modelleride saymayalım peki neden hava durumu siteleri bunu göstermiyor.Yani myforecast,accu,freemeteo gibi siteler tamam kar yağışını gösteriyor ama o kar yağışının kendine hayrı yok yağmasa daha iyi cinsten.Yani üstad ne zaman gerçek verilere ulaşabiliriz?Ayrıca açıklamalarınızıda okudum iyi şekilde tahmin yapıyorsunuz sizi kutlarım.
Cevap:
Yarın olabilir.
  ..

weatherman03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:06
Üstad ben kendi adıma bu sistemde sea effect beklemiyorum..blocking beklediğini söylüyorsun ama bunu biraz açar mısın?haftasonu sistemi için beklediğini sanmıyorum?ne tür bir blocking bekliyorsun?Ayrıca ab'nin konumununda bizi değil balkanları vuracağını düşünüyorum.Bu yüzden bana hala haftasonu 50-100 cm olası gelmiyor.Ama dediğin çıkarsa tabii ki yine seni ilk tebrik edenlerden biri olacağım.
Cevap:
Burada yoğun kar yağışı beklentimizin nedeni sea effect değil. Atmosferdeki kararsız yapı. Bize soğuk hava taşıyan yüksek basıncın zaman içinde genişleyerek ab. alanlarının hareketini kısıtlamasını bekliyorum. Bu durum soğuk havanın üzerimizde mart ortalarına kadar stabil kalmasını ve kar yağışlarının aralıklarla devam etmesini sağlayacaktır.
  ..

hacı03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:16
ARif Usta Bursanın Deniz Kenerı İçeleride 40 50 cm den Pay Alırmı Ne dersin Tek Sana Güveniyoruz Bu Alemde!?
  ..

snowhuso03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:44
arif hocam 5-15 mart arası etkili olmasını tahmin ettiğiniz bu sistem sizce yaklaşık olarak 2 tane 2004 ocak sistemi eder mi? cm sormuyorum üstadım. sadece sistemin toplamda yapacağı etkiyi merak ettiğim için sordum. iyi akşamlar.
  ..

yalova avcılar kulübü başkanı bitirim03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:01
hocam biz avcılar seni kar yağdıktan sonra değil şimdiden tebrik ediyoruz.yalovada bir efsanesin artık önceden saat başlarına 5 dakka kala senin çırakları izliyorduk artık tv ye bakmıyoruz bile gözümüz kulağımız hava turkada esnaf arkadaşlarımız bile senin hava raporlarına göre malzeme alıyorlar artık(lastikçiler zincir)hafta sonu çoluk çocuk kar tatilimizi yalovanın kurtköy ünde geçireceğiz inşallah.saygılar
  bitirimhun..

maximus03 Mart 2010 Çarşamba 00:03:56
Herkeze iyi akşamlar Arif abi herkez bu hafta sonu beklenilen sisteme odaklandı ama benim asıl beklediğim ve oluşumunu sürdürdüğü 8-9 mart ve sonrası. Sizin belirtmiş olduğunuz 5-15 marta arası soğuk ve kar yağişli tahmınınızın en önemli ayaği bu tarıhlerde yaşanabılır diye düşünüyorum.Ufak bi ip ucu verirsen sevinirim SAYGILAR
  ..

VATAN02 Mart 2010 Salı 23:03:39
Abi bir benim soruma cevap vermiyorsun vallahi darılıyorum.Ankara sorumu cevapla abi zaten sana şimdiye kadar sorduğum 3. soru bu.
  ..

fatih02 Mart 2010 Salı 23:03:33
istanbul da sahil kesimi ben maltepede oturyorum 50 cm olur mu?arif abi cevabını bekliyicem lütfennn
  fatiharda1..

okuwanne02 Mart 2010 Salı 23:03:40
bişi sorcam sizin tahmininize saygı duyuyorm ama nie hiç bir tahminci hala ct günüe en kötü kky demio anlayamıorm onlar ne zaman görmeye başlıyacak bu durumu bide bu sistemde ct günü kesin örtüyle uyanma oranımız kaç ist için
  ..

gökhan02 Mart 2010 Salı 23:03:08
üstad millet fırsatçılarla dolu modeller kötü çıktımı hemen fırsat bulup ortaya çıkıveriyorlar hesap sormak için ne insanlar var ya hayret abi cuma gecesini bekliyoruz hemde uyumadan yağmuru kara dönüşmesini beklicem sonrada yoğun karı beklicem kurtköy bunun için bana fazlasıyla yeter yanılıyormuyum üstad ha bu arada atv de kanal d de haftasonu için uyarı yapmaya başladılar dikkat çekerim gelecekler sözüne modellerin en geç öğleye kadar düzeleceğini zannediyorum kolaygelsin cevaplarsan sevinirim
Cevap:
Bomba gibi geliyor
  fenerlivol..

snowhuso02 Mart 2010 Salı 23:03:33
arif üstad temcit pilavı gibi kaç cm diye sormayacağım. yalnız üstad bu sistemde blocking beklentiniz devam ediyor mu? bir de 10 mart - 15 mart arası istanbul kar almaya devam edebilir mi? iyi çalışmalar. saygılar...
Cevap:
Evet blocking beklentimiz devam ediyor ve soğuk hava mart ortasına kadar kalacağı için kar yağışları aralıklarla devam edecek..
  ..

g.doğu02 Mart 2010 Salı 23:03:12
arif bey haklı modellere aldanmayın oyle zamanlar olurki model 1 günde tepe taklak değişir size bir örnek 25.12.2006 tarihindeki modele bakın http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsreaeur.html birde 26.12.2006 tarihndeki modele bakın bir günde sitem bu kadar mı gelişti ve hızlandı ayrıca modeler göre soğuk marmarayı vuracak ama o tarihteki sıcaklık değerlerine bakın ist: 2 C Diyarbakır -5 C ve çok yoğun kar yağmıştı kısacası model yanılabiliyor unutmayın.
  ..

fb_2202 Mart 2010 Salı 23:03:27
evet arif abi son açıklaman çok doğru dmi 1 şubat güncellemesinde 2 şubat için trakyayı bulutlu gösteriyodu ama sana sorduğumuzda sen ısrarla kar yağacak diyordun tekirdağ çorlu daha yoğun olmak üzere bütün trakyaya kar yağmıştı. işte bu yüzden sana güvenim sonsuz, onlar bu seferde kar yağacağını göremiyolar hatta soğumayı bile ne diyeyim sende olmasan... halimiz duman...
  fb_2239@ex..

burak6102 Mart 2010 Salı 23:03:41
merhaba arif abi lütfen trabzon için de yorum yap sizce trabzon iyi kar alırmı bu sistemde ve sistem ne zamandan itibaren etkisini gösterir lütfen cvp ver abi saygılar .
  ..

Asfalya02 Mart 2010 Salı 23:03:31
Arkadaşlar,kimseyi darağacında asmayalım,besleyelim:)))..İlla idam ediceksek iğne ile bu işi temizinden(!!)yapalım.çevreyi de rahatsız etmeyelim...Yaw arkadaşlar,Kar gibi nazik-nazenin bir güzelliğe idam-midam gibi bir meseleden yaklaşmak bence çok itici...Yaşasın karcılarla -Ilıkçıların kardeşliği!!!..Ilıkçılar, haftasonu yağacak bir metre kar da bize kardanadam yapmak için yardım etsinler,biz de bahar geldiğinde ılıkçılara çiçek-böcek toplayalım.Yani Savaşmayalım,Öpüşelim:)))
  ..

MiStRaL02 Mart 2010 Salı 22:03:26
usta cidden seni cok yordular anlının akı ile cıkarsın evvel allah arkadayım...
  ..

murat02 Mart 2010 Salı 22:03:01
ARKADAŞLAR :@ KANAL D BİLE DUYURU YAPTI SİZ HALEN ARİF ABİYİ ELEŞTİRİYORSUNUZ KANAL D H.SONU KUVVETLİ SOUK VE KAR YAĞIŞLARI GELECEK DEDİ ÖZELLİKLE İSTANBUL İÇİN GERÇEKTEN YAPYIĞINIZ ÇOK AYIP BİRŞEY ARİF BEY BİZ SİZİN HERZAMAN ARKADANIZDAYIZ BUNU BİLİ.;) BU ARDA ÇOK BAŞARILISINIZ TEBRİKLER BÜYÜK ÜSTAD ARİFTARİF.
  ..

c.erc02 Mart 2010 Salı 22:03:12
modellere en bağlı olan takipçilerden biriyim;geçtiğimz günlerde de arif beyin söyledği bi kaç söz üzerine onun da geri adım attığını düşündüm;ancak modeller bugün öğlen dün sabah bilmem kaç gün önce akşam olduğu gibi kar gösteriyordu;bu akşam göstermemesine şaşırmıyorum artık;dmi bile haftasonu için kar uyarısı yapmışken;modeller ariftarifin sözüne sabah öğle akşamdan iilla ki birinde sözüne 10gündür geliyosa;bu sistemin kazananı ariftariftir ama biliyorum ki bi kısım 40cm ölçse olmadı tarif dyiecektr atalarımız bu gibi insanlara bişeyi buldun bişeylisini mi istiyosn demişler
  ..



MiStRaL02 Mart 2010 Salı 22:03:22
cemal hocada yapmıs haftasonu kar uyarısı. istanbul için
Cevap:
Artık giderler ona hesap sorarlar. Nerden uydurdun modellerde kar mar yok derler. Benim de yüküm biraz hafifler haftasonuna kadar hiç olmazsa...
  ..

ahmet2202 Mart 2010 Salı 22:03:54
Arif üstad sana inanıyorum ama sormak istediğim birşey var. Kar cumartesi başladıktan sonra durmadan(az aralıklı olarak) ne zamana kadar devam edecek ve sence diğer birçok kişinin bu kadar karın yağmayacağını iddia etmesinin sebebi nedir?
  ..

MiStRaL02 Mart 2010 Salı 22:03:24
arif bey dediklerinize aynen katılıyorum eylül ayındaki gbi yagıs alma olasılığımız cok yuksek ama bunu kimse hesaba katmıyor..
  ..

ariftarif02 Mart 2010 Salı 22:03:00
Modeller her güncellemede farklı görüntüler sunuyor. İçinde bulunduğumuz dönem itibariyle gayet normal bir durum. Nasıl ki öğlenden akşama büyük değişimler oluyorsa yarın da bu değişimler sürecek ertesi gün de. Hele hele yağış miktarı için çok daha büyük değişimler olacak. Daha önce bunun sayısız örneklerini yaşadık. Açın 13-14 ocakta yazılanları bugünkülerle yan yana koyun kopya kağıdı konmuş gibi. 2-3 şubat sisteminde Trakya için modeller yağış bile göstermezken yağış miktarının artacağını söyledik. 25 ocakta istisnasız tüm modeller sea effecti hesaba katmadığından hafif kar öngörüsünde bulunurken ve tahminler bu doğrultuda yapılırken yağan yoğun karı hepimiz gördük. Halen aynı yanlışlar tekrar ediliyor. Sanki her güncellenen model birebir gerçekleşecekmiş gibi yorumlarda bulunuluyor. Aynı sorulara aynı cevapları yazmaktan da bıktım, hakaret işitinceye kadar uğraşıyorsunuz. Sonra kabahatli oluyoruz. Geçmiş sayfalara bakın sorunuzun cevabını oralarda bulamazsanız o zaman sorarsınız. Ben tahminlerimi GFS modellerine bakarak yapan biri değilim. Onu sadece sağlama amacıyla kullanıyorum. Bir başkasının gerçekleşmesini imkansız gördüğü birşeye ben %99 gerçekleşecek diyebilirm. Bunun tersi de olabilir yada pekçok kişiyle mutabık kaldığımız günler de olabilir. O nedenle tahminlerimi kimseyle kıyaslamayın. Herkesin tahmini kendini bağlar.
  ..

sebnem02 Mart 2010 Salı 22:03:58
semih..... kellesi gidecekler arasında bende varmıyım... nasıl kıyacaksın bana..
  seb.es@hot..

snowhuso02 Mart 2010 Salı 22:03:44
arif üstad bu sistemde yüksek nem çöl tozları ve blocking vb. gibi olaylar beklediğiniz için mi bu derece yoğun bir kar bekliyorsunuz. ve bir de 990 mbar civarında beklediğiniz a.b alanları oluşacağı beklentisini de mi bu tahmininizde önemli etkisi var. ayrıca üstad 10-15 mart arası da kar olacak mı? saygılar...
  ..

çilek02 Mart 2010 Salı 22:03:24
ağbim bu sistem çorlu yu iki üç gün etkiler mi?
  b.a.ç..

Turgut Hoca Samsun02 Mart 2010 Salı 22:03:51
Merhaba Arif Bey Sistemi büyük bir heyecanla bekliyoruz. Ancak modellerde ki karmaşa küçük de olsa bir endişe yaratıyor. Bu sene Orta Karadeniz bölgesinde ve özelinde Samsunda bir kez kar görebildik umut ediyorum ki bu sistem de kara doyarız. Sizin Orta Karadeniz ve Samsun sahil kesimi için tahmininizi rica edeceğim. Esenlikler ve iyi çalışmalar dilerim.
  w.. | http://w (80)

OĞUZ02 Mart 2010 Salı 22:03:54
selamlar arif bey BUGELİCEK SİSTEMDE İST İÇİN İYİ BİR KAR ÖRTÜSÜ BEKLİYEBİLİRMİYİZ HALEN 5OCM VE 1 MT GEÇERLİMİ SAYGILARIMLA HOCAM
  odessasay@..

ZAnzara 02 Mart 2010 Salı 22:03:37
sayın arıf ustadım mrb lar ben dj zanzara saygılarımı sunarak sozume geckem ıstıyorum ustadım hafta sonu sıstemı ıcın bıe mumkunse bursa ıcın de bı tahmın(ONGORU) alabılırmıyım.cvp versende vermesende ben senın arkandayım sımdıden teşekkür ediyorum.ıyı geceler
Cevap:
İstanbul için söylediklerimiz Bursa için de geçerli.
  ZaNzArA_gh.. | http://www.webaslan.com (82)

İTÜ DEN MERT02 Mart 2010 Salı 22:03:44
slmlar tüm site yöneticileri vede siz değerli bu işe gönül veren saygıdeğer arkadaşlar geldide geliyorduda 50 cm olacaktıda oolmucaktıda artık zaman daraldı evet bi soğuk var evet bi kar da söz konusu hatta karcık sözkonusu arif beyi takip ettm çok saygıdeğer birisi oldğu belli uzun zaman öncesnden sistemi az çok bildi ama bu sistem 23 ocak sisteminin bi gölgesi kadar ayrıca semih bey belki tahmininiz tutmayabilr ama benden size bi dost tavsiyesi hiç bir zaman saygınlığnı ytrme bak arif abinden örnek al milletle atışman bile çocukca neyse size karlı günler ama şunu unutmayın ayın 11 inden sonra kendnze yeni tişörtler almaya başlayabilirsnz
  ..

VATAN02 Mart 2010 Salı 21:03:50
Arif abi Ankara sistemden beklediği yağışı alabilecek mi(50-100 cm).Lütfen cevap ver abi bir sana güveniyorum bakabileceğim ne bir site ne de bir tahminci var abi.Zaten arada bir giriyorum cevapla abi lütfen.Kolay gelsin...
  ..

Fortesla02 Mart 2010 Salı 21:03:28
Arif hocam dokundurma yapmanıza gerek yok, okulda dersım oldugu ıcın oglen veya sabah modellerını hıc gormedım.Gormemede gerek yok zaten asagı yukarı ne olacagı bellı ancak bunu bırtek sız kabullenemedınız.Ama enınde sonunda kabulleneceksınız, bende sızden farklı bırsey demıyorum bekleyıp gorelım.
Cevap:
Olacaklar sana göre belliyse bana göre de belli. Haftasonu görüşelim.
  ..

Durmak YOK Yola Devam02 Mart 2010 Salı 21:03:03
Arif Hocam Modeller değişsede güvenım sonsuz verdın odunu yıne helal olsun..basarıların devamını dılerım sen nerde oturuyordun Arıf abı bır gun bulusalım bırseyler ısmarlıym ...
  ..

hasan_6102 Mart 2010 Salı 21:03:23
arif abi trabzon için düşüncelerini söylermisin
  ..

Mert02 Mart 2010 Salı 21:03:57
Arif bey siz tamam kesin kar gelecek ve 50 cm ve üzeri bekliyorsunuz istanbul için hay hay onada tamam ben size her zaman güveniyorum fakar bu bulgaristanda yağacak kar (aşırı yoğun yaağacak kar) buraya zayıflayarak gelecek gibi wettwer 3 de bunu onaylıyor... o kuzeye kayıyor gibi ayriyetten siz diceksinizki tahminlerim ayenen geçerli ama içimi rahatlatmak amacı soruyorum size neden böle yada bölemi olacak ? SİZE SON SORUM KAR CUMA GECE YARISIMI BAŞLICAK YOKSA C.TESİ ÖĞLEDEN SONRAMI LÜTFEN CEVAPLYIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...
Cevap:
Bu akşamki modellere göre söylediğin doğru. Peki haftasonu geldiğinde bu model birebir aynen gerçekleşir mi? Bence hayır. Modeller sabah farklı öğlen farklı akşam farklı. Kafamdaki senaryoyu size açıkladım. Rahat olabilirsin. Yağış cuma geceyarısı yada cumartesi kara dönebilir.
  ..

ramiz dayı02 Mart 2010 Salı 21:03:20
yeğeeen nasılsın ? iyisin umarım.. beni soruyorsan bende iyiyim kar geliyor dimi yeğeen sağlam sağlam yeğeeen haftasonu başlayıp ne zaman bitecek bu kar ? ayrıca haftaya tüm iş yerleri,okullar vb bütün heryer kapanacak mı bu karlar yeğeen? saygılar..
Cevap:
Tatil işini valiye sor dayı. Sistem gümbür gümbür geliyor.
  ..

aslan286402 Mart 2010 Salı 21:03:06
arifabi seni tekrardan tebrik ederim kimseler busistemin geleceğini bilemezken sen tahminlerinden hiçtaviz vermedin.inşallah dediğin miktarlarda karyağar bu ülkemiz için çok önemli. ürün ve mahsüller ve çifçilerimiz açısından geçekten bukaryağışları bir velinimet olacak kısacası gökten bereket yağacak.herzaman karın bolca yağdığı kışlardan sonra ürünlerde bolluk artışı görülmüştür umarım buyılda böle olur.herşeyde birhayırvardır bakalım beklicez ve neler olacak hepbirlikte göreceğiz.buarda arifabi buayın 13 ila 14 gibi ufukta yenibir soğuk sistem görülmeye başladı busistemde ülkemizi etkileyeceğe benziyo.yoksa buda gelecek olan sistemin bir artçı sistemi olabilirmi abi..?
Cevap:
Soğuk ve karlı hava mart ortasına kadar etkisini sürdürecek.
  aslan2864@..

gökhan02 Mart 2010 Salı 21:03:16
arifabi 50 cm taamm mı artık ist için sevgilerle
Cevap:
Söylediklerim gayet net.
  fenerlivol..

egemenruzgar02 Mart 2010 Salı 20:03:00
el insaf pes yok artık diyorum!!gunlerce agzınızda sakız yaptınız 50-100cm arasını..ve oyleki sorular hep bu yonde geldi sayenizde..yani canavarı siz yarattınız!..sikayet yok..simdilerde ise yok ben totelde dedim yok ben tek seferde dedim diyerek topu birbirinize atıyorsunuz..yakartop misali..ben ctesi gunu olusabilecek seneryoyu anlatayım..kar buyuk ihtimalle yagar..oyle ya gunlerce tum havatahmin siteleri bu yaygarayı kopardı introlar koyarak..kar yine olimpiyat cevresine hadımkoye bahcesehir gibi yerlere cokca yagar..kısa surelide olsa yollar kapanır acılır..birde eskaza ogun siddetli bir yagıs yaparsa ve denk gelirse bazı maclar ertelenir iste o zaman tadından yenmez..sonra arif abi cıkıp diyecekki 'sizede yaranamıyoruz kardesim yolları kapattık macları ertelettik yinede kara doymadınız biz daha ne yapalım'..(gecen sefer oldugu gibi)yine soyluyorum tersi bir durum olursa nick degistirip şakşakcılık yapmam..cıkar helal olsun isin ehlisin sana calısmalarında basarılar dilerim..şimdi beni ister karalisteye alın isterseniz idam sehpasına goturun..ama sakın haa msjımıda yayınlamamazlık yapmayın..sürci lisan ettiysekte affola!!!
Cevap:
Total motal yok. Açık açık yazdık. Sistemin bitiminde gereken değerlendirmeyi yaparız.
  ..

CANER-BERGAMA02 Mart 2010 Salı 20:03:28
ARİF ABİ KÜTAHYA İÇİN 50-100 CM BERGAMA İÇİN 10 CM BEKLENTİNİZ DEVAM EDİYORMU VE KAR YAĞIŞI HER İKİ YERDEDE CUMA GECESİ VEYA CUMARTESİ SABAHA DOĞRU MU BAŞLAYACAK?
Cevap:
Evet aynen geçerli. Cumartesi başlar.
  ..

özgür02 Mart 2010 Salı 20:03:24
ARİF ABİ 10 günden beri kar var deyipde düne kadarda modeller düzelir diyen bazıları şimdi sistemin bize etkisi olmayacağını söylüyor.. modellerde 90 saate geldik ama hala bir gelişme yokk bu sistem nezaman model anlamında görünmeye başlar?
Cevap:
90 120 180 saplantınızdan kurtulmalısınız. Bu mantığın geçerli olmadığını geçtiğimiz günlerde gördünüz. Sistemle ilgili açıklamamızı yaptık. Haftasonunu bekliyoruz.
  ..

berk erön02 Mart 2010 Salı 20:03:25
kolay gelsin arif abi de afyon içinde karadelikten sonra :)) 50-100 cm aralığı varmı? yoksa denizli gibi 10 cm mi? :/ .. bir türlü cevap vermiyorsun hayrola seni kızdıracak bişi mi yaptım affola!
Cevap:
Bugünkü yorumları okursan benzer bir sorunun yanıtını verdiğimi görürsün.
  ..

magnan02 Mart 2010 Salı 20:03:11
6 mart tarihi yurdumuzda kar yağışlarının yeniden bir cephe sistemi ile birlikte başlayacağı tarihtir.Yağış miktarını bekleyip göreceğiz.Kısır tartışmalar can sıkıcı olmakla beraber bazı yorumcuların seviyelerini çok net ortaya koyuyor.Sorumlu kişiler sabırla bunlara yanıt vermeye çalışıyor.Efsane(!)87 olayında daha doğmamış çocuklar bunla ilgili görüş belirtiyor.Oysa İstanbul 87 den önce öyle kışlar yaşadı ki...67 de 7 yaşındaydım ve sonraki kışları hep bilirim.Ama İstanbul öyle bir yapılaştı ki iklimi değişti diyebirim. Son olarak bahar ayları geçiş ikliminde olan İstanbul için herşeye gebedir.Ve şu an için de çok şeyler olacaktır...
  ..

.....02 Mart 2010 Salı 20:03:05
Bir Kere öncelikle şu 50 cm hikayyelerini felan unutun. Şu andan sonra Kar Yağacaksa büyük ihtimalle İkinci bir 23 Ocak Sistemi Yaşayacağız. Ondan önce de 87 yok 2010 geliyor denmişti...
Cevap:
Hayır öyle denmemişti. Süresi 87 kadar kar miktarı 2004 sistemi kadar olacak denmişti. Ayrıca niye saklanıyorsunuz. Açık açık yazın adınızı. Korkmayın birşey yapmayız.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2575
Sayfalar
< | 1 2 ... 2568 2569 2570 2571 2572 2573 2574 2575 2576 2577 2578 2579 2580 2581 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,604 s
Sayaç: