Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Burhan SaÄŸsen04 Mart 2010 PerÅŸembe 00:03:20
Ben bu işten fazla anlamam. Ama basınç haritalarına bakınca ben bile birşeyler olacağını anlayabiliyorum. Peki bunca yerli yabancı meoroloji sitesi ve DMİ hava sıcaklıklarını nasıl bu kadar yüksek gösterebiliyor? Acaba herşey pamuk ipliğine mi bağlı? Çok ilginç gerçekten.
  burhansags..

yalova avcılar kulübü başkanı bitirim04 Mart 2010 Perşembe 00:03:15
hocam,günler öncesinden yaptığın tahmin ve bu istikrarlı duruşun inşallah istediğin gibi sonuçlanır.biz sana yürekten inanıyoruz.cumartesi gününü sabırsızlıkla bekliyoruz bugün bazı arkadaşlar hava yumuşak diye benle dalga geçtiler başkan nerde kar diye ama cumartesi görüşürüz diye alayına hodri meydan dedim inşallah sistem istediğin gibi gelecek ve sen bütün türkiyenin gönlündeki meteoroloji mühendisi olacaksın tv ler ana haber bültenlerine çıkarmak için yarışacaklar seni
  bitirimhun..

Tahmin Doğa03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:22
Sayın Arif Bey, Kimseyi savunmak zorunda değilim. Ben hr zaman bilimin yanında olmuşumdur. Şimdi de bilimin yanındayım. İyi çalışmalar.
  atillaakge..

ceyl03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:42
Haklı çıkacak olmanın tarifsiz mutluluğunu yaşıyoruz. Efsane 2010 sistemi hepinize hayırlı uğurlu olsun. Haftasonu gelecek herkes susacak efsane konuşacak... Güzel Olnuş arif abi sanırım biz yanılacağız He Yağmıyacak dedim yağacakmı :D
  ..

alican03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:28
bugun bünyamin de çark etmeye başladi.. öğlenki hava durumunda kar yagacak ama ne kadar olur şu an için soyleyemıyoruz bir kac gunn daha bekleyin dedi!!!! gecen gun toprak cok ısındı bahar geldi diyordu tovbe tovbee.. arif abii aynen devam PEŞİNDEYİZ !!!!
  byhacker@m..

Tahmin Doğa03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:01
Selamlar, Arkadaşlar, birileri yağış nickli arkadaşın sistemci olduğunu iddia ediyor. Yapmayın bunu. Bu çok düşük bir davranış. Sistemci hiçbir zaman bilimsel yorumun dışına çıkmamıştır. Siz Havaturkacılar bunlara çok dikkat edin. Karaçalmalara ödün vermeyin.Aranızda birileri kendini bu işlere adamış durumdalar. Lütfen, bilimsel olalım. Bu arada sistemleri çok yakından takip ediyorum. 50-100 cm arası olmazsa görüşeceğiz. Eğer, olursa tabii ki tebrik edeceğim.Sağlıcakla kalın!!!
Cevap:
Ip numaralarından aynı kişiler olduğu belli. Elimizde kanıtlar var. Aynı bilgisayardan mesaj attık çok yakın arkadaşazı şeklindeki savunmalarına kargalar bile güldü. Ayrıca kendilerini savunma ihtiyacı hissetmeniz biraz manidar geldi. Sistemci bilimsel konuşabilir yağışda onun bilimsel olmayan versiyonudur. bilimsel olan sistemci yumurta şeklinde ybleri patates şeklinde ableriyle omlet yapar yağışda sistemcinin içindeki ezikliği gidermek için havaturkaya arife ve onu savunanlara söver. Al birini vur ötekine.
  atillaakge..

gökhan03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:42
Arifabi son durum nasıl artık yarın son tango gümbür gümbür geliyor değil mi modele neden yansımıyor yarın da yansımazsa nasıl olacak durumlar cevap lütfen fenerlivol..
  fenerlivol..

gökhan03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:03
abi öğlenki açıklaman da herşey son verilere göre sistem netleşti ifadesi kullandın bizim göremediğimizi sen nerden gördün diyagramlardan mı evet haklısın biz gfs modellerr abkıyoruz çıkmayıncada moralimiz bozuluyor haftasonu gözgözü görmücek haftasonu 50cm kara hazırız ama bilmiyorum karayolları hazırmı aynen devam değil mi abi cvp fenerlivol..
  fenerlivol..

PaUlEtA03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:30
SEVGİLİ ADMİN YORYMLARDAKİ SAATLER KAFAYI YEMİŞ SANA SİSTEM 2 SAAT ÖNCE GELECEK:)
  ..

kardanhıyar03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:27
siteyi takip ediyorum.daha öncede yorum yapmıstım.bi ara semih 23 subat civarı bir sistem olacak demişti.o olmadı.hatta merakla bekledigimi söylemiştim baska muhalif biri vardı o zaman unuttum şu an ismini...ama bu son sistemi arif bey bi 10 gün önce fln haber verdi..dilerim ki tatminkar bir kar alırız..cünkü 50 cm die cok bagırdı ..güveni boşa cıkmaz ins..bu arada semih hakkında artık görüşlerim degişti.cok abartılı yorumlar yapıyor.
  ..

PaUlEtA03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:12
SIKINTI YAÅžAMAYA RAÄžZIYIM DA Ä°NÅžALLAH YOLDA KALMAM:)
  ..

snowhuso03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:51
arif üstad bu sistemin daha çok 87 sistemine benzediği konusunda ısrarcısınız. peki üstad bu sistemde de 87 sisteminde olduğu gibi birden fazla derin a.b alanları oluşumu bekliyormusunuz? ki anladığım kadarıyla 990 mbarlık derin a.b beklentiniz vardı.? saygılar....
  ..

snowboy03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:59
yazmayacaktım bundan sonra ziyaretçi defterine ama dayanamadım. semih bey eğer ataköyde 50 cm kar yağarsa dileyin benden ne dilerseniz :) artık akşam yemeği mi olur vs. bilemiyorum şu anda.. iyigeceler
  ..

jessi okuwanne03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:59
iyi akşamlar ist de kar haberleri ntv de cnn de ne zaman sölenmeye başlar sizin tahmininize saygı duyuyorum fakat bu kar yağışının geleceiğini ndn kmse ifade etmiyor
  ..

PaUlEtA03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:41
SELAM ARİF ABİ ben yne cumartesi günü edirneden döneceğim(akşamüstü) yne sıkıntı yaşarmıyım
Cevap:
Evet yaşarsın.
  ..

tornado03 Mart 2010 Çarşamba 23:03:45
Arif abi,ana sayfada uyarı bölümü henüz yok,haftasonu için özellikle marmara istanbul,çokmu erken birgün kalamı yapacaksın?
  ..

derby03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:21
arif abi soruma cvp vernmemişsn lütfen verir msn abi
  ..

RECEP03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:35
SELAMUN ALEYKUM ARIF ABI MART AYINI KISA BIR ACIKLAMASINI YAPARMISINIZ BEN SIZIN SITENIZI HER DEFASINDA OKUYORUM SIZDEN RICAM KISACA BIR ACIKLAMA YAPMANIZI ISTIYORUM TESEKKUR EDERIM MERAKLA BEKLIYORUM
  .. | http://recepaltin_82@hotmail.com (78)

KarManyağı03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:30
Arif abi selamlar saygılar.Soracağım tek soru sıcaklık değerleri 1-3 dereceyken gündüz nasıl kar tutacak üstelik 30-40 cm çok merak ediyorum.Lütfen cevaplarmısın
  ..

oğuz03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:34
ARİF BEY AYIN 6 SI VE 7 Sİ GİBİ SOĞUKDA SIKINTI YOK YANLIZ HEMEN ALTIMIZ DAKİ ALÇAK BASINÇ SİSTEMİ 7 SİNDEN SONRA SOĞUK HAVAYI YİTİYOR RESMEN BİR AKIM MEYDANA GELİYOR AMA 156 YÜKSEK BASINÇ ISRARLI BİR ŞEKİLDE SOKULMAYA DEVAM EDİYOR BU BİZİM İŞİMİZE YARA DİYE DÜŞÜNÜYORUM DERKEN TEPEMİZDEKİ ALÇAK BASINÇ DAN KURTULDUK DEDİK AMA ŞİMDİ DE ALTIMIZ DAKİ ALÇAK BASINÇ SİSTEMİ GÜNEYLİ HAVA AKIMLARINI OLUŞDURMASIYLA SOĞUK KÜTLEYİ ETKİSİZ HALE GETİRİYOR BİR DEĞİŞİM SÖZ KONUSU OLABİLİRMİ HOCAM MODELLERE BAKARKEN GÖZÜME ÇARPDI ŞU ALÇAK BASINÇLARDAN ÇEKDİĞİMİZ NE YAAAAAA GERÇEKDEN ARİF ABİ İYİ HABERLERİNİ BEKLİYORUM CEVAPLARSAN SEVİNİRİM SAYGILARIMLA
  odessasay@..

hazal 4403 Mart 2010 Çarşamba 22:03:16
güvenimiz tam ankara olarak
  ..

metalist03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:55
arif abicim yine diğer sistemler gibi diğer siteler ve dmi son gün verirler herkes o sabah işe giderken zorluk çeker,okullar tatil edilmez herkes perişan olur daha sonra açıklamalarda dmi uyarılarını göz önüne aldık diye açıklama yaparlar.Alıştık bunlara yalnız bu sistem geldiği takdirde unutmaki bu işin bir numarası sensin o zaman herkes saygı duyacak arif abi kral olmana son üç gün alemin kralı sensin bilsende bilmesende gönüllerimizin sultanısın büyük üstad
  ..

Havadelisi03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:35
Haaa Arif Bey anladım, ben bu tahminleri yiyenlere yapıyorum diyorsunuz, iyi o zaman, ben de atıp tutmaya devam edebilirim :) Yanlış anlamayın, sitenin genel mizah havası içinde konuşuyorum; zaten laboratuvarda anam ağladı, akşam da geldim internete benim bloga kimse yorum filan yazmamış, bilimsel olmaktan sıkıldım anlayacağınız, zaten bilim Türkiyede iyi satmıyor :) GFS Pazar için İstanbul'a dirhem yağış göstermiyor hala. Karayelli sistemlerde soğuk ahım şahım değilse ortada siklon da yoksa cephe geçti mi yağış mortu çeker İstanbul'da, bilirsiniz. Bu ilk sistemde karayelden alacağınız kar bulutların suyunu sıksanız 5 cm. Sanırım beklediğiniz şey, soğuğun hızlanıp diri bir şekilde Ege deniziyle çarpışmasıyla ikinci bir siklon oluşumu, haftasonu 20-30 cm kar da ancak öyle yağar. Zor ama olmayacak şey değil, bu da olursa size helal olsun. Evet ben soğuğun doğuya doğru gideceğini dahi bilemedim, çok kötü bir tahminciyim :) Bu arada asıl potansiyel Pazartesi'den itibaren gibi, tüm görüntü azcık doğuya kaysa güneydeki "monster" siklonun Marmara'ya hareketlenmesiyle acayip şeyler olacak. Ama o zaman Bulgar ArifTarif'ler Bulgar kar delilerine nasıl hesap verecek ? :) Son olarak, tabii ki kimse burayı bu kadar ciddiye almamalı, 15-20 gün önceden intro koyan siteyi bu kadar ciddiye alanda kabahat. Şurda alt tarafı hobimizin peşinde eğleniyoruz. Herkese iyi eğlenceler.
  .. | http://www.havadelisi.com (91)

ahmet03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:52
arif bey gelecek olan sistemden rize ne zaman kar almaya baÅŸlayacak
  ..

FARUK (ÖNEMLİ)03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:33
CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
  cicek_faru..



sebnem03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:07
arif ağbi.. sistem ne alemde. değişme yok değilmi. inşaallah senide utandırmaz. bizide üzmez.............
  seb.es@hot..

ferh@t03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:41
arif üstad nao ve ao verilerine göre martın 15den sonrada ara ara soğuklar bize uğracağa benziyor yani nao ve ao bunu destekliyor senin bu yöndeki tahminini almak istedim cevaplarsan sevinirim
  cimbomlu_s..

antalyacı03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:31
arif abi, pazartesi sohbette antalyaya kar yağıp yağmıcanı sormuştum,siz de çarşamba bakalım demişştiniz. ziyeret defterinde pek yanıt alamıyorum ama bu mesaj önemli. lütfen cevap yollayın
Cevap:
Henüz netleşmedi.
  ..

AVNİ KÜÇÜKAY03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:55
İşte duymak istediğim şey buydu. Evet beyler bırakın da sitenin bu kadar bir farkı olsun.Herkez özgür irade beyanına sahip. Farkı anlamayanlar için adres zaten belli . Gerisi demagoji işte bu kadar.......
  avniküçÃ..

snowhuso03 Mart 2010 Çarşamba 22:03:23
arif üstad 5-15 mart arası etkili olmasını beklediğiniz sistemin total olarak iki 2004 ocak sistemi kadar etkili olma olasılığı var mı? varsa olasılık yüksekmidir? saygılar....
Cevap:
Bu sistemle o sistem arasında pekçok fark var. Başka sistemlerle arasında benzerlik kurulabilir ancak 2004 sistemleriyle bunu yapmak zor.
  ..

fb_2203 Mart 2010 Çarşamba 21:03:35
ya arkadaşlar bugün gökhan aburun hav.dur. bültenini izleyen varmı varsa yazsın neler söylemiş, çünkü tv ye çıkan en güvenilir meteoroloji uzmanı o ben takip edemedim izleyen söylesin bi zahmet..
  fb_2239@ex..

kinqraptor03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:15
arif bey yaptığınız tahminler inş tutar ama bütün hava tahmini yapanlar sizin tahminlerinizn tam terisne yapmıs anlamıyorum artık hangisi doğruymus hafta sonu görcez
  dabbe_156@..

FARUK (ÖNEMLİ)03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:43
S.A. ARİF HOCAM BU SİSTEMİN GECEĞİNDEN BİZİM ŞÜPHEMİZ YOK İNŞAALLAH. ÇÜNKÜ BİZ ŞUBAT AYININ 8 İ CİVARI MART AYININ 5 İNDEN 15 İNE KADAR 87 YE BENZER BİR KIŞ TAHMİN EDİYORUZ DEMİŞTİK. ANCAK ŞU AN BİRÇOK ARKADAŞ BU SİSTEMİN GELECEĞİNDEN ŞÜPHELİ VE TEDİRGİN. BİR SON DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPIP ŞÜPHELERİ GİDERİR MİSİNİZ. BENCE HAVA SİZİN BEKLEDİĞİNİZDEN BİRAZ DAHA SERT GEÇECEK. SAYGILAR.
  cicek_faru..

EFSANE-SEMİH03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:06
ÜSLUP MESELESİ:ARİF ABİ İLE BENI KIYASLAYANLAR OLUYOR.ARİFABİ 50 YAŞLARINDA VE SAKİN BİR İNSAN.BEN 27 YAŞINDAYIM.FEVRİ Bİ YAPIYA SAHİBİM.O YÜZDEN KULLANDIĞIM KELİMELER HİÇ HOŞUNUZA GİTMESEDE BANA BURDA SAKİN OL DİYENLERINDE BANA DİĞER SİTELERDE NELER YAZDIGINI ÇOK İYİ BILIYORUM.NE HAKARETLER VE İTİRAFLAR.BURAYA GELINCE YUMUŞUYOLAR NEDENSE.HER HOROZ KENDİ ÇÖPLÜĞÜNDE ÖTER MİSALİ.AMA BEN HER ÇÖPLÜKTE ÖTERİM.BU BÖYLE BİLİNE.YAPIM BU.TAHMİNLERİMİ İŞİNE GELEN KAALE ALIR İSTEYEN ALMAZ.BUNU ÖNCEDENDE SÖYLEDİM.O YUZDEN USLUP MESELESİNE GİRENLER ÖNCE KENDİLERİNİ Bİ SORGULASIN.YAPILAN HER HAKSIZ ELEŞTİRİDE İŞİM YOKSA MUTLAKA CVB VERIRIM.KARŞIMDAKİ KİŞİNİN USLUBUNA GORE TABİ
  ..

alperen03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:08
arıf abı selam dmi heralde son gün gösterecek gibi dkaradenız kıyıları için mutlaka 850 ph da -8 -10 nun içinde olması gerekiyor sana zaten sormustum abim zaten sende evet -10 ıcınde olur dedın su an kı verılere göre hala gecerlı mı o tahminin? ocaktakı sıstem gıbı olsa yeter ama o kadar gıbı bıle degıl gıbı su an gfs ler ıyı degıl sence yarın senın istedigin gibi şekillenir mi ? inş senin dedıgın gıbı kar kalınlıgı olur son kez abim.
  ..

AVNİ KÜÇÜKAY03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:45
Arif üstadım buradaki yorumları okudukça benim aklıma ister istemez şu geliyor.Eğer siz şahsınız herhangi bir ulusal kanalda hava raporu sunsaydınız bu gelmesi muhtemel soğuk ve yağışlı hava kütlesine yaklaşımınız aynı olurmuydu. İşte bütün mesele burada . Eğer biz bu sayfalarda geziniyorsak gönlümüzün elbetteki sizden yana olduğundandır. Yanlış anlaşılmasın...
Cevap:
Burada kullandığımız ifadeler zaman zaman bilimsellikten uzaklaşabiliyor. Mesela 1 hafta sonrası için beklenen bir hava tahmini için %99 gibi bir oran vermek abes. Bazı arkadaşlar benim bu gerçekleri bilmediğimi falan sanıyor. Akıl vermeye kalkıyorlar. Kimbilir belki de gülüyorlar. Onlar halen buranın diğer sitelerden farkını kavrayamamış kişiler ben de onlara aradaki nüansı anlayamadıkları için gülüyorum. Ulusal bir kanalda hava durumu sunuyor olsaydım haftasonu İstanbul'da kar beklentimiz var. Bugünlerde hava durumu bültenlerini daha sık takip edin şeklinde ifadeler kullanırdım. Ama Bünyamin gibi asla davranmazdım. Belki Gökhan Abur gibi olurdum.
  avniküçÃ..

METEHAN190703 Mart 2010 Çarşamba 21:03:49
arif abi sakın 49,99999999999 olmasın yoksa kaybedersin iddaanı ve güvenini yok saymam ben illa 50 olacak ne demişler ellidir elli sonuda belli :D şaka bir yana arif hocam senin gibi espri yaptım adamlara bak yahu hepsi birer felaket yok özür dile yok onu yap yok bunu yap kendilerini ne sanmaktalar bunlar anlayamadım... bunlar ne yazık ki toplumdaki milli felaket işte yok ötesi eskiden böyle bişi yoktu saygı sevgi yok bu elemanlarda ne yazık ki bu aralar bakıyorumda semih arkadaşımızada yüklenmeler var arif hoca üzerinden hayırdır semih hocam sen ne yaptın bu arkadaşlara bir yere mi sıkıştırdında yada ne bileyim söz verdiğin de tutmadın mı mızıkçılık mı yaptın hayırdır ben senin yerinde olsam bir de benden atasözü dicem ama kalsın gene de büyüklük baki kalsın bizlerde onlar bunun altında ezilsinler daha çok çünkü onların seviyesine inmek bu site sakinlerine yakışmaz onların sitelerinde ki seviye belli ellerinden bişi gelmiyor düzeltmek için ondandır ki bu siteyide benzetmeye çalışıyorlar lütfen kimse ile atışma yapmayın seviyemiz belli havaturka olarak onlar yaptıkları ile kalsınlar.. saygılarımla....
  metehan190..

gökhan03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:14
abi öğlenki açıklaman da herşey son verilere göre sistem netleşti ifadesi kullandın bizim göremediğimizi sen nerden gördün diyagramlardan mı evet haklısın biz gfs modellerr abkıyoruz çıkmayıncada moralimiz bozuluyor haftasonu gözgözü görmücek haftasonu 50cm kara hazırız ama bilmiyorum karayolları hazırmı aynen devam değil mi abi cvp
  fenerlivol..

lazibere03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:38
arif abi su ukrayna uzerınde gozuken alcak basınc senın yorumun ıle nerede olucagı solermısın
  ..

oğuz03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:19
ARİF BEY SİSTEMİN GELCEĞİNE İANIYORUM ONDA HİÇ ŞÜPHEM YOK SİZDENDE HİÇ ŞÜPHEM YOK YANLIZ YB ETKİSİNİ NEZAMAN GFS MODELLERİNDE GÖRÜRÜZ CVP LARSANIZ SEVİNİRİM SAYDILARIMLA
  odessasay@..

gökhan03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:34
Arifabi son durum nasıl artık yarın son tango gümbür gümbür geliyor değil mi modele neden yansımıyor yarın da yansımazsa nasıl olacak durumlar cevap lütfen
  fenerlivol..

Fatih Bacak03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:39
hocam konyada kar olmas icin sıcaklıgın 0 olması lasım en yuksek gfs icin ama 5 in bile altına inemior :S
  ..

doğan (kar belkide sadece yağacak..)03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:31
kar var evet.ama 50 cm gerçekten çok ama çok zor..hatta 5 cm tutsa bile ben razıyım..nemin %80'i yere yağmur olarak düşecek..şuanda sistemin soğuk tarafında nem çok az...bir değişiklik olurmu..bu saatten sonra pek olacağını sanmıyorum..olursada seviniriz tabi.. bu sistemin marmarada bırakacağı etki sadece trakyanın beyaza bürünmesi olur..üzgünüz ama gerçek..
  ..

Fatih Bacak03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:46
arif hocam sistemin gelmesine 3 gun kala artık konyaya kar yagmıyacagı kesinlesti demi oysaki 50-100 cm arası kar degeri vermistin konya icin :S gfs de bile sıcaklık 5 in altına inmio :S
Cevap:
Konya'ya kar tahmininde bulunabilmemiz için 850 hpa da sıcaklığın -5 e inmesi gerekmiyor.
  ..

c.erc03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:21
akşm powerturk de havayı koklayan adam sistemle ilgli olarak cuma cumartesi bi soğuma olduğu gerçek ancak kar yağışı bi güçleniyor bi zayıflıyor en geç yrn akşma kdr herşey netleşir yorumunda blunmuştur.
Cevap:
Öyle bir güçlenecek ki herkes neye uğradığını şaşıracak.
  ..

birol03 Mart 2010 Çarşamba 21:03:14
arıf abı denızlı ıcın gecenlerde 6.ve 7 sı gıbı kar yagacak ve 10 cm olur dıye net bır acıklama yaptın ama sımdı o netlıgı goremez olduk werdıgın cewaplara gore..senı net konusturmayan nedır denızlı hakkında mutlaka bılımsel bır acıklaman wardır...
Cevap:
Beklentimiz o yönde ancak İstanbul Ankara için konuştuğumuz gibi net ifadeler kullanamıyorum maalesef.
  ..

MUstafa0103 Mart 2010 Çarşamba 21:03:04
bünyamin hayla kendinden emin deil anlamıorum ben bu adamı yazık diorum sadece...\r\narif abi ve efsane semih cesur yüreğinizle tecrübenizle kalbime taht kurdunuz yeminle başarılarınızın devamını diliyorum... he bu arada sizi kıskananlar çok bu alemde gördüğüm kadarıyla.ve şunu eklemek istiorum..ANLASINLAR DUYSUNLAR SEVDAMIZI BİLSİNLER ARİF ABİLE EFSANE SEMİHİ ÇEKEMEYENLER MUTLU GÜN GÖRMESİNLER :))
  ..

weatherman03 Mart 2010 Çarşamba 20:03:48
Daha bu akşam Bünyamin radyoda haftasonu marmarada aşırı yağış var sistemi takip ediyorum,su baskınlarına neden olabilir dedi.Kulaklarımla duymasam inanmayacaktım.Şurda kalmış 48 saatten biraz fazla zaman.Adam hala su baskınrları olabilir diyor.Arifle hemfikir oldukları tek konu aşırı yağış olacağı...Ancak Bünyamin yağmur olacak,su baskını olabilir diyor,Arif 50 cm belki daha fazla kar olabilir diyor.Şu halde yağışın aşırı olacağı hemen hemen kesin gibi.Sorun soğumada...Tabii Bünyamine göre.Üstad bu sistem dediğin gibi kar yaparsa 2008 şubattan çok daha başarılı bir tahmin yapmış olacaksın.Ama yahu bu adan kör mü eğer gerçekten kar geliyorsa?
Cevap:
87 sistemi de böyleydi. Son ana kadar belli etmemişti rengini. Mart sistemleri genelde böyle olur zaten. Bünyamin gibi konumu gereği temkinli olmak zorunda kalanlar sisteme 1 gün kala ancak net ifadeler kullanabilirler.
  ..

ferh@t03 Mart 2010 Çarşamba 20:03:12
arif abi benim anlamadığım sen ve biz arkanda olanlar bu sistemi iyi kar bırakacak bi sistem olarak görürken cnn,ntvvsgibi kanallar bırak karı sıcaklığı cumartesi 10pazar pazartesi günü ise 16 derece olarak gösteriyor bu ne tezatlık böyle sanki bu kanallar bu kadar büyük yanlışlıklar yapacaklarsa bu hava durumu sunma işini bıraksınlar arif abi herzaman arkandayız bilsen de bilmesende hep seninleyiz
Cevap:
Mart gibi atmosferin kararsız olduğu dönemlerde böyle birbirine zıt tahminler olması normaldir. Sadece haftasonunu bekleyin.
  cimbomlu_s..

terraclick03 Mart 2010 Çarşamba 19:03:11
KAAN:ya sen arif beye neden boyle diye soracağına,git bünyoya sorsana neden aksi tahminde bulunduğunu.Bünyo nun onca imkanlarla ocak ayında nasıl ters köşe olduğunu bilmiyormusun..bir kere sorgulayacaksanız once onu sorgulayın..edirne kardan yıkılılrken yağmur gösteren odur..hasta edersiniz adamı!!
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2572
Sayfalar
< | 1 2 ... 2565 2566 2567 2568 2569 2570 2571 2572 2573 2574 2575 2576 2577 2578 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:6,421 s
Sayaç: