Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



MiStRaL17 Mart 2010 Çarşamba 01:03:04
Benim yaz icin tahminim daha da once soyledigim gibi normallerde bir yaz olacagi ama yagisinda olacagi bir yaz bekliyorum serin gecmeye aday bir kis olasigi yuksek bunun en buyuk nedeni pasifik in soguk olusu
  ..

fenevli17 Mart 2010 Çarşamba 02:03:34
arif hocam yarın istanbulda anadolu yakasında daha mı etkili olur.sizce örtü yapacak mı yükseklerde
Cevap:
Sistem Anadolu yakasına daha fazla yağış bırakacak.
  ..

OĞUZ17 Mart 2010 Çarşamba 01:03:06
ARİF BEY ŞU AYIN ORTALARINA DOĞRU İLERLERKEN -25 DEĞERİNDE Kİ KUVETLİ GÖRÜNEN BİR SİSTEMİ KAFAMA TAKMIŞ DURUMDAYIM AKLIM DAN HİÇ ÇIKMIYOR YAWWW BUNLA İLGİLİ TEDAVİMİ GÖRSEM ACABA ARİF HOCAM GELİRSE KENDİMDEN ŞÜPHELENMEYE BAŞLIYACAN SANKİ BİRŞEY OLUCAK DA BİR SÜPRİZ O SİSTEMİ BİZE İNDİRİCEK GİBİ BİR OLGU OLUŞDU KENDİM DE HADİ HAYILISI DİYELİM BU KUSRA BAKMA HOCAM BİRAZ GÜLEBİLİRSİN BANA SAYGILARIMLA ARİF HOCAM
Cevap:
Gülmem. Niye güleyim. Ama bence o sistem gelmez boşuna bekliyorsun.
  ..

karayel17 Mart 2010 Çarşamba 01:03:31
arıf abı bu sıstem karadenız uzerınden mı gelıo tesekkur ederım
Cevap:
Evet Karadeniz üzerinden geliyor.
  ..

kartepe16 Mart 2010 Salı 23:03:57
öncelikle merhaba arif bey yarın istanbul için öğleden sonra yüksekler için kar beklentimiz devam ediyormu bilginiz teşekkürler
Cevap:
Evet.
  .. | http://adem (67)

demir16 Mart 2010 Salı 22:03:42
arif abi yrn ist de kar alçaklarda tahminen kaç gibi başlar bide arabarlın üstü tutabilir mi?
Cevap:
Öğleden sonra başlar. Yüksek kesimlerde ince bir kar örtüsü oluşabilir.
  ..

Kamil16 Mart 2010 Salı 20:03:06
Merhabalar, İst.da, dün gece tahmin ettiğim gibi hava sıcaklığı 3-4 derece oldu ve bir gün önceki seviyelerde oluşarak ikili dip gerçekleşti. Bu gün gündüz sıcaklığı da dünkü gündüz değerlerinde 8-9 derece civarında oldu. Bu sıkışmanın, bu gece ve yarın aşağı yönde kırılacağını bekliyorum. Hedef, 7 Mart gecesi ölçülen 0 derece seviyesi olacaktır. Kuzey Deniz Polar sistemlerin sayesinde kar da yarın akşam görülebilir. :)) Herkese, sevgi saygılar.
  okamiluzun..

Kurtuluş16 Mart 2010 Salı 20:03:51
TRABZON'A ÖZEL TAHMİNİM Bugün yağışlar akşam saatlerinde etkisini yitirecek. Yarın(Çarşamba) saat 22 civarı yeni bir soğuk ve yağışlı sistemin etkisine gireceğiz. Yağışlar kıyılarda dahi gece 1-2'den sonra kky ve kara dönüşecek. Kky ve kar yağışı perşembe akşam saatlerine kadar devam edecek. Yağışın 24'e kalmadan bitmesini bekliyorum. Trabzonlular, bu kar yağışı göz zevkimiz için güzel olacak. Şahsen pencerenin başından ayrılsamda, Tanjant'ta kar altında dolaşmak için ayrılırım ancak. Kapanışı bu sistemle yapmış oluyoruz. Bundan sonraki sistemlerde ise soğuma olsa da kıyılarda kar olması çok büyük sürpriz olur. Ancak, içkesimlerde kar görebiliriz. Nisan ve Mayıs ayının sancılı geçeceğini düşünmekteyim. Bol sisli günler bizi bekliyor. Arkadaşlar, siz istedikçe ben Trabzon ve Karadeniz bölge tahmini yaparım. Herkese iyi akşamlar.
  ..

derya16 Mart 2010 Salı 20:03:39
FAHRİ BEY sorumu cevapladığınız için öncellikle çok teşekkür ederim.şimdi yazınızda ama IRI tahminleri sıcak bir yaz gösteriyor demişsiniz.bende şunu o zaman söylemek isterim.IRI nında çok yanıldığı zamanlr oldu.mesela bu şubat için IRI normalerde beklerken son derece ılık bir şubat geçirdik.2008 kışını hatırlayın hatta meterolojinin sitesinde iç kesimler için özellikle son 67 yıllın en soğuk kışı olarak kayıtlara geçti.peki o sene IRI nın tahminleri nasıldı.iç kesimlerde dahil tüm yurtta normallerin üzeri sıcak bir kış tahmini yapmıştı.bakınız son 67 yıllın en soğuk kışını yaşayan iç kesimlere normallerin üzeri bir sıcaklık tahmini yapılmış normallerde bile bir tahmin yapılmamış.yanılgıyı görüyormusunuz.bence gerçekten çok büyük bir yanılgı.demek istemem şuki IRI da son derece büyük hatalar yapabiliyor.o yüzden bence ama IRI demeniz yanıltıcı olabilir.sizin bu konudaki değerli yorumlarınızı alabilirmiyim acaba.bu arada ARİF BEY sizinde bu son güncellenen serin bahar tahminine ne diyeceniz DMİ nin.şimdiden saygılar efendim....
Cevap:
Mevsimlik tahmin yapan kuruluşlar içerisinde en başarılısı IRI dır.
  derya_alko..

Armando16 Mart 2010 Salı 20:03:10
İyisiyle kötüsüyle bir kışı daha geride bırakmış sayılırız. Yarın kuzey ve iç kesimlerde görülecek kar geçişlerinden sonra artık soğuk sistemlerin sonuna gelmiş olacağız. Bundan sonra gelebilecek sistemlerin artık sıcaklığı kar değerlerine pek indireceğini sanmıyorum en azından kıyı ege,akdeniz ve marmara geneli için. Bundan sonra artık Arif hocanın dediği gibi serinlemeler olabilecek. Yalnız haftasonu sıcaklıklar hayli bir artacak gibi görünüyor. Sonrasında düşüş olsada bu düşüş serinleme babında olacaktır. Herkese iyi günler...
  bbeyazlar@..

başkentli_0616 Mart 2010 Salı 19:03:06
üstad kusura bakma ankarada kar yarın akşam mı yagacak ve ne kadar sürecek kütahyaya 5 cm olabilir demişsin.ankarada örtü olmazmı sence üstad.başarılar
Cevap:
Akşam saatlerinde başlar, ince bir kar örtüsü oluşabilir.
  ..

OĞUZ16 Mart 2010 Salı 18:03:45
arif bey birşeyi merak ediyorum istanbul da kışları niye kış gibi geçmiyor bir sistem geliyor bu sistemin ömrü 3 veya 4 gün oluyor o sistemi yaşadıkdan sonra tekrar sıcaklıklar normallere dönüyor şimdi bekle ki bir dahi ki soğuk havayı o da gelirse yani şunu demek istiyorum arif hocam niye eskisi gibi soğuk havaların uzun vadeli göeremiyoruz bazıları küresil ısınmaya bağlıyor ben buna hiç katılmıyorum öyle birşey olmadığını savunuyorum şimdi de mini buzul çağından söz ediyorlar ne kadar mantık dışı birisi artı diğeri eksi birbirine zıtt iki görüş malesef sizce enlemlerle alakılı diyecam ama eski kışlar hiç anlemle ilgili birşeyi açıklamıyor ve bir ilgimi çeken konu da şu bu sene mortoroloji mühendislerin de ilgisini çeken bu sene ki sistemlerin çok sert geldiğini açıkladılar ama malesef doğu avrupa balkanlar batı avrupa da dahil kışı kış gibi geçirirken türkiye ye gelince soğun A sı bile olmuyor ve biz davulun sesini uzakdan dinlemek zorun da kalıyoruz sizce bunların etkenleri ve etkileme me sebebi ne olabilir hocam küçük de olsa bilgi verirseniz sevinirim saygılarımla arif hocam
  odessasay@..

orhan16 Mart 2010 Salı 17:03:40
arif abi samsun kıyıları bu sabah 5 dk. kky aldı sonra yağmura döndü şuan saat 15:00 yağış yok.yüksek kesimler bembeyaz sence samsunun kıyıları ne zaman kar alır?
Cevap:
Yarın akşam saatlerinde olabilir.
  orhanacar9..

Fahri_Meteorolog16 Mart 2010 Salı 17:03:51
Derya Hanım evet inceledim.Benim ifade ettiğim eksik anlaşılmış sanırım.25.02.2010da yazmıştım gördüğümü yorumlamıştım.Devlet meteroloji işleri de buna paralel açıklama yaptı akabinde.Bence son güncellemelerdeki değişim El Nino ile eğilimindeki zayıflama.http://www.ecmwf.int/products/forecasts/d/charts/ seasonal/forecast/eurosip/nino_plumes_euro_public!3!201003!/ bu linkten inceleyebilirsiniz.Evet Noaa tahmin olarak yazın m.normalinin 0,5 C-1.0 C altında geçmesini beklediğini gösteriyor ama ama IRI bu görüşte değil incelerseniz.Henüz mart ayı güncellemesi IRI nin gerçekleşmemiş.Mevsim normalinin 1 C altında seyretmesi olasılığı çok önemli birşey değildir bence.Ben öğrenciyken İzmir'de 2000 yazı çok aşırı sıcak geçerken final,bütünleme zamanları hep meteorolojiyi arar,ne zaman kuzeyli akışlar gelecek yani ne zaman serin olacak,ne zaman mevsim normali altı geçecek diye sorardım.Yani 33 C normali 37-38 C değil de 28-29 C ne zaman seyreder gibi.Pozitif cevap alamazdım.Ben en iyi olasılıktaki yazın m.normali civarında geçebileceği kanaatindeyim yaz için.Afetsiz bereketli yağışlar temenni ederim.
  alperzeybe..

Zeki Baybey16 Mart 2010 Salı 17:03:31
Arif bey yine yanlış yapıyorsunuz.6 Nisan'da kış değerleri görülecek.Lütfen not ediniz. :)
  ..

alperen şahin 16 Mart 2010 Salı 17:03:08
arif abi çarşamba gece ve perşembe sabah giresun trabzon hattına etkili bir kar yağma olasılığı varmı veya örtü oluşturabilir mi kıyılarda.. saygılar
Cevap:
Evet var. Kar örtüsü de oluşabilir ancak fazla değil.
  ..

derya16 Mart 2010 Salı 15:03:28
ARİF BEY bir önceki yazımda eksik yazmışım.sizin ne kadar kibirden uzak olduğunuzu gösterir diye yazmak istemiştim.bu arada MİSTRAL FAHRİ METEROLOG VE SİZ acaba DMİ ve NAOO nun son güncellenen serin bir bahar ve yaz tahminine ne diyeceğiniz....
Cevap:
Ne aşırı sıcak ne de serin kısacası normallere yakın bir yaz bekliyorum.
  derya_alko..

erdinç16 Mart 2010 Salı 12:03:07
şubatta kışmı biter arkadaş ama bitmişte haberimiz yokmuş kky u bile özledik bu kışa bi finali aslında herkes bekledi ama olmadı neyse seneyede burdayım herkese kafayı sıyırtacak bol sistemli sert bi 2011 kışına burda tanıklık etmek dileğiyle
  ..

OzquR_(61)16 Mart 2010 Salı 12:03:47
Arif abi haftasonundan itibaren sıcaklıklar tavan yapacak sanırım yine soracağım şu bu sıcaklık artışlarından sonra tekrar ani soğumalar olurmu demek istediğim aRtık ne giyeceğimiz konusunda tereddüt edecezmi ?Saygılar abi.
Cevap:
Bence bu sistemden sonra artık kış değerlerine dönülmez. Kısa süreli serinlemeler olabilir sadece.
  ..

ankaralı eren16 Mart 2010 Salı 11:03:00
arif abi ankarada çarşamba akşam 6 ila gece 12 arasında yagış gözüküyo sıcaklıkda 0 aldında sence iyi kar olurmu yoksa örtü bile zormu???????
Cevap:
Kar yağacak ancak büyük beklentiler içine girmeyin. İnce bir kar örtüsü olabilir.
  ..

derya16 Mart 2010 Salı 11:03:20
sevgili FAHRİ METEROLOG.bugün DMİ nin 3 aylık raporu yenilenmiş.nisan ve mayıs aylarını batıda mevsim normallerinin sıcaklık olarak altında göstermiş.geçn ayki güncellenmesinden daha farklı.işte benim size dediğim buydu.siz bundan önceki güncellenmeye göre konuşup sıcaklıkları bahar mevsiminde biraz normallerin üzerinde beklerken şimdi ise normallerin altı veriliyor.fakat dikkat ettiysenin NAOO aylarca bahar ve yaz mevsimlerini normallerin altında gösteriyor.acaba sizin bu konudaki yorumunuz nedir yani sizde DMİ ve NAOO nun beklediği gibi serin bir bahar mı bekliyorsunuz.ARİF BEY ve MİSTRAL sizin gibi değerli insanların son yorumu nedir acaba.bu arada ARİF BEY sizede çok teşekkü-r ederim burada bazen size değil başka arkadaşlara soru sorma fırsattı bize tanıyorsunuz.buda sizin ne kadar kibirden bir insan olduğunuzu gösterir.sizin gibi mütevazi insanlar bence artık azaldı.teşekkürler....
  derya_alko..

CANER-BERGAMA16 Mart 2010 Salı 02:03:10
ARİF ABİ 15 MARTTA KÜTAHYADA KAR KALINLIĞI 10 CM YE ULAŞMIŞ... AMA TABİKİ ŞANS BEN BERGAMADAYIM... ÇARŞAMBA GÜNÜDE YAĞIŞ GÖRÜNÜYOR... KÜTAHYA İÇİN YİNE 5 CM CİVARI YAPABİLİRMİ?
Cevap:
Evet olabilir.
  ..

OĞUZ16 Mart 2010 Salı 00:03:30
arif bey istanbullu olarak ne zaman denize girmeye başlarız birde Allah nasip ederse önümüzde ki kış da bu sene ki gibi ab ların etkili olması bekleniyormu ? saygılarımla hocam
Cevap:
Her sene ne zaman girmeye başlıyorsan yine aynı zamanda başlarsın.
  odessasay@..

ATİOZ16 Mart 2010 Salı 00:03:47
merhaba arif bey, kar gelecekmi diye cok sormuştum,bebek bekliyorduk,bugün öğle itibariyle Doruk bebek aramıza katıldı,ismi itibariyle havayı bile soğuttu:)))Herkeze svg.syg.
Cevap:
Allah analı babalı büyütsün.
  atilla.ozs..

kamil16 Mart 2010 Salı 00:03:50
Hava sıcaklığı şu an 8 derece dün gece ulaşılan 3 dereceye uzak gibi duruyor ama en azından ikili dip yapacaktır. Sonrası allah büyük maritim polar kuvvetleniyor görünüyor. 3 derece aşağı kırılırsa önü açık :) İyi geceler sevgi ve selamlar.
  okamiluzun..



snowhuso15 Mart 2010 Pazartesi 23:03:56
üstadım kuzey kutbundaki buzul erimeleri nedeniyle soğuk buz sularının giderek atlantikteki gulf-stream sıcak su akıntısına karışacağı ve bu akıntının ısısında belirgin düşüşlerin olabileceği bu gelişmeninde avrupanın ortalama sıcakığını düşüreceği düüşünülmektedir.ki kış mevsiminin ilerleyen yıllarda avrupada sertleşme ihtimalinin yüksek olduğu bellidir deniliyor. üstadım bunun bize yansıması şöyle olabilirmi: ilerleyen yıllarda avrupa uzun soluklu y.b alanı haline gelip kışları kuzeyden kutup ve sibirya sistemlerinin bize daha fazla salınım yapmasını sağlayabilir mi? yoksa azor yükseği iyice pasifleşip bize yine ılık kışları yaşamak mı kalır?ne dersin üstadım.saygılar....
Cevap:
Varsayımlar üzerinden yorum yapmayı doğru bulmuyorum. Önümüzdeki 50 yıl boyunca yaşanacak hava koşullarının genellikle yakın geçmişten pek farklı olacağını sanmıyorum.
  ..

ramiz dayı15 Mart 2010 Pazartesi 23:03:45
yeğeeen azad kızım soruyor çarşamba günü istanbulun alçaklarında da kar yağacak mı güzel bir kar görebilecek miyiz diyor yeğeenn ne dersin ?
Cevap:
Kar yağacak ama çok değil dayı.
  ..

noyangs5515 Mart 2010 Pazartesi 22:03:42
arif abi bu ece ve yarın samsun merkez de kar olacakmı cvplarmısın lütfen... dağlar beyazladı hep bizde yoq :( iyi bişeler söleee =)
Cevap:
Samsun merkezde salı-perşembe arası kar olasılığı var ancak büyük beklentiler içine girmeyin.
  ..

kartepe15 Mart 2010 Pazartesi 22:03:11
arif bey kar yağışını hangi zamanda bekliyorsunuz ve nekadar süre cek teşekkürler
Cevap:
Çarşamba öğleden sonra olabilir. Yarım günlük kısa bir kar yağışı bekiyoruz. Fazla etkili olmaz.
  .. | http://adem (51)

EFSANE-SEMİH15 Mart 2010 Pazartesi 21:03:26
HADİ VOLKAN SEN SİTENE DÖN.BURASI SENİ AŞAR.ER MEYDANI BURASI ÇOCUK PARKI DEİL
  ..

tevfik-tornado15 Mart 2010 Pazartesi 20:03:26
abi verdiğin cevaplar için tşk.ederiz,şöyle kış bitmeden ocak sonundaki gibi bir kar görseydik iyi olurdu ama olmadı ne yapalım umarız seneye,senden öğreneceğimiz çok şey var,umarım eleştirilerimizde haddimizi aşıp seni üzmemişizdir,sevgiler.
  ..

snowhuso15 Mart 2010 Pazartesi 19:03:10
üstadım yaz mevsiminin nasıl geçmeye aday olduğunu mayıs ayı ve haziran başındaki verilerden ve basınç merkezlerininn kuvvet ve konumlanmalarından kesin olmamakla beraber %70 gibi belli olabilir sanırım.ne dersin? saygılar.....
Cevap:
Olabilir.
  ..

murat15 Mart 2010 Pazartesi 19:03:36
arif bey denizli için kar umudu herhalde %1 bile kalmadı dmi..:S :)
Cevap:
%1 de olsa umut var.
  ..

YILDIRAY TATOĞLU15 Mart 2010 Pazartesi 18:03:09
ARİF BEY SİZE KARTEPE DE KAR YAĞARMI DEMİŞTİM YAĞAR DEMİŞTİNİZ VE NİTEKİM CUMARTESİ GECESİ VE PAZAR GÜZEL BİR YAĞIŞ OLDU TUTMADI (DERECE HEP 0 ÜSTÜ İDİ)AMA ÇOK GÜZEL BİR SEYİR ZEVKİ OLDU TEŞEKKÜR EDERİZ BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN...
Cevap:
Rica ederim. Sizin adınıza sevindim.
  yildirayta..

ceyl15 Mart 2010 Pazartesi 18:03:46
Tekrarlıyorum Mazur görün =) Artık Ne Tahminci Admine Ne Admin Tahminciye Laf Atmayı bıraksın Bence Son yılların Gözdesi Bir Kış geçirdik artık Neyin Tantanasını Yapıyorsunuz Keza Arif Bey Yanıldı keza Biz Ama sonunda Gayet Güzel Oldu Fakat Artık BAHAR =)
  ..

ottman-x15 Mart 2010 Pazartesi 17:03:09
bazı arkadaşlar burayı kendini tatmin vede egosunu tatmin etmek için kullanıyor.Hani tamam deşarj olacaksın be mübarek sen kalkmış adamın sitesinde hakaret ediyorsun.Eleştiriye amenna ama okuduğum zaman aklıma başka şeyler geliyor.Ben olsam bu türlü yorumları kesinlikle yayınlamam.Bu sitede yayınlanıyor saygı duyarım,ama bu sayede kimin ne düşündüğü ne amaçla burada olduğunu,kapasitelerini görme fırsatı buluyoruz.beğenmeyen,istemeyen girmesin kardeşim.
  ..

volkan15 Mart 2010 Pazartesi 17:03:35
semih bidah yazı yazmasın burda
  ..

MiStRaL15 Mart 2010 Pazartesi 17:03:31
arife beyin tahminine az da olsa katılsamda istanbulda hafif bir örtü veya wet snow olasılığı hala var nisan ayının ilk 10 gunu içine alacak sekilde de olabilir. bu olsaılık var ..
  ..

egemenruzgar15 Mart 2010 Pazartesi 16:03:40
semih sana dedikki 3-5gun once;elimiz sadece 15-16 mart sistemi kaldı,onuda diline dolayıp mındar etme..nitekim dedigini yaptın ortadan yok ettin..anlasılan ders almamıs,ŞUANKİ NAO VE AO YA GÖRE KIŞ HALA BİTMEDİ GİBİ.SON VURUŞUNU MART SONU NİSAN BAŞI GİBİ YAPABİLİR..gibili bilirli cumleler sarfetmissin..diger yandan arifetarif gerekmez derki;mart ayındaki basınc yerlesim degerlerine bakarsak beklenti icine girmeyin..Aslında ikinizde aynı seyleri dusunuyorsunuz ama işte farklı dusunce politası diyerekten degisik cumleler sarfediyorsunuz..arif abi sana dilimizde tuy bitti demekten uzun vadeli tahminler yapma sen 3-4te gundede cuvallıyorsun..ama vazgecmiyorsun..sende haklısın havaturka gibi site bulmus yada yaratmıssın az cok kitlede var arkanda ya herru ya merru diyerekten yapıstıyorsun 10gunluk tahmini gerisi allah kerim..abi bari bu isi temmuz agustosta yap hatta 15gunluk yap..gunesi koy oraya..eminimki 12-13gun tahminin tutar..ne diyorduk en son;msjımızı yayınlamamazlık yapmayın surci lisan ettiysek affola!!
  ..

başkentli_0615 Mart 2010 Pazartesi 16:03:42
arif abi ankarada kar yagısı olacakmı dmi ç.bulutlu gösterio.soğuk var ama yağış yok gibi olsada kısa süreli kar olurmu ne zaman olur örtü olabilirmi...
Cevap:
Bu gece ve çarşamba gecesi Ankara'da kar olasılığı mevcut ancak büyük beklentiler içine girmeyin. Örtü olmaz.
  ..

tarık 15 Mart 2010 Pazartesi 16:03:02
selam arif bey tam olarak olmasada artık kışı bitirdik diyebiliriz. bu seneki başarılı tahminlerinizden dolayı kutluyorum sizi. geçen sene yaptınızmı tam hatırlamıyorum ama acaba bu sene yaza girmeye yakın yaz için öngörü tarzında bi tahminde bulunacak mısınız .
Cevap:
Şu anki verilere göre değişim ihtimali olmakla birlikte yaz mevsimi genel olarak ortalamalar civarında sıcaklıklarla geçilecektir. Nisanda bu konuda detaylı bir açıklama yapacağız.
  ..

EFSANE-SEMİH15 Mart 2010 Pazartesi 16:03:07
ADIMI AĞZINA ALIRKEN İLK ÖNCE NİCKİNİ GİR..
  ..

doğrucu15 Mart 2010 Pazartesi 16:03:43
bir kış mevsimini daha hayırlısıyla bitirmiş bulunuyoruz. arife tarife ve kestane semihin atmasyon tahminlerindende azda olsa kurtuluyoruz. azda olsa diyorum çünkü yaz mevsimiyle ilgili kavurma ve haşlama hazırlıklarına başladıklarını hissediyorum. geçen sene kestanenin 50 derecelik yaz tahminlerine kışın arife tarifenin 50 cmlik kar tahminleri eşlik etmişti. tahminlerime göre aynı senaryo ilerleyen günlerdede oynanacaktır. bu arkadaşlara diğer sitelerden özellikle sistemcik destek verecek ortalığı el nino ve küresel ısınma desteğiyle cayır cayır yakacaktır. hiçbirinin tahminleri tutmayacak birbirlerine çamur atarak reklamlarını yapacaklardır. millet bu zokayı yutacak aklı başına geldiğinde mevsimler yine değişecek aynnı senaryo ömürleri yettiğince tekrarlanacaktır. millet açın gözünüzü. havaturka prince sistemci esaretinden kurtulun. gerçek isabetli tahmincileri destekleyin. onların kim oldğunu biliyorsunuz. fazla söze gerek yok.
Cevap:
Çamur attığın adamların kılı bile olamazsın. Özellikle havaturkaya bulaşanların sonu hüsran olmuştur bunu aklından çıkarma tamam mı aslanım. Aklını başına topla.
  ..

Kurtuluş15 Mart 2010 Pazartesi 16:03:48
Arif bey az önce bir eleştiri yaptım. Şimdi ise olumlu eleştirimi yapayım. En beğendiğim tahminciniz Samet oldu. Kendisi sadece tahmin sayfasında değil sohbet kısmında da çok ii tahminler yaptı.Ayrıca, faydalandığı siteleri bize açması ise çok bilgilendirici oldu. Yani, kendisi tahminden ayrı olarak eğitimci işlvinde de bulunmuştur. Bu site için çok değerli bir isimdir. Haberiniz olsun. Arif Bey Mart ayında yanıldığınızı söylüyorsunuz. Bence hiç önemli değil. Mart ayı tahmininde çoğunluğumuz duygusal davrandık. Bilimselliğimizi kaybettik. Çünkü, karı çok özlemiştik. Şubat ayı hayal kırıklığı ile Mart ayında yanıldık. Olsun bu bir tecrübne oldu. Artık, kolay kolay duygularımıza yenilmeyeceğiz. Bu arada eleştirilerimi kaale alınız. Çünkü, ben bu işle uzun süredir ilgilenmekteyim. Yaşım 27. 7 yıldır arasıra DMİ ziyarteleri yapmaktayım. D. karadeniz coğrafyasına da çok hakimim. Çok yanıldığım olmamıştır. Bu konuda isterseniz yardımcı olabilirim sizlere. Arif bey görüşmek ve tanışmak niyetiyle şimdilik ii günler.
  ..

demir15 Mart 2010 Pazartesi 15:03:13
arif abi ist de ki kar yüksekler dışında nasıl olur göz zevkimi yoksa arabaların üstü çatılar fln tutar mı
Cevap:
Göz zevki dersek daha doğru olur.
  ..

Kurtuluş15 Mart 2010 Pazartesi 15:03:56
Selamlar Arif Bey, Son yazınız çok yerinde olmuş. Benim size önerim tahmin anlamında olacaktır. Bir tahminciniz çok başarısız. Kesinlikle bilimsel değil. Kendisi B.Karadeniz tahmini yapmaktadır. Kendisine saygısızlık yapmıyorum. Eğer, darılırsa şimdiden özür diliyorum. Hepinize başarılar...
  ..

ceyl15 Mart 2010 Pazartesi 15:03:38
Artık Ne Tahminci Admine Ne Admin Tahminciye Laf Atmayı bıraksın Bence Son yılların Gözdesi Bir Kış geçirdik artık Neyin Tantanasını Yapıyorsunuz Keza Arif Bey Yanıldı keza Biz Ama sonunda Gayet Güzel Oldu Fakat Artık BAHAR =)
  ..

efsane semih neler bassediyorsun 15 Mart 2010 Pazartesi 14:03:35
efsane semih geçmişte balına bir tahmin tutmuş efsane olmuşşsun neren efsane ise artık senin gibi birçok kişi aynı tahminleri yapar.senin tek yaptığın arif bey ne derse onu diyorsun.yani senin kendine ait bir tahminin yok bunu herkes anlıyor kimseyi yeme burda.en son sistemde de arif abi ne derse onu dedin.sende bizim gibi modellere bakıyorsun bir farkın yok kimseyi kandırmaya çalışma delikanlıysan bana cevap ver!
  ..

Zeki Baybey15 Mart 2010 Pazartesi 14:03:53
Saat 9 civarında Ankara bilkent'te yaklaşık 0,5-1 saat lapa lapa kar yağdı.Kıyafetlere tuttuysa da çimlerde birikme yapmadı ve kesildi.Ancak izlemesi çok güzeldi.
  ..

BEYAZ KABUS15 Mart 2010 Pazartesi 14:03:25
ARİFTARİF:"Sitemizde kış boyunca yaptığımız tahminlerde 5 mart sistemi dışında önemli bir hatamız olmamıştır.Ortalamaların üzerinde bir isabet oranıyla bu kışı da atlatmış olduk." 28 GÜNLÜK KOCA ŞUBAT AYINDA YAŞANACAK HAVA ŞARTLARI İLE İLGİLİ O ZAMAN NE SÖYLEDİKLERİNİZ DAHA DÜN GİBİ AKLIMDA.KIŞ DEĞERLENDİRMESİNİ YAPARKEN GERÇEKLEŞMEYEN BU ÖNGÖRÜLERİNİZDEN İSE HİÇ BAHSETMEMİŞSİNİZ DİKKATİNİZİ ÇEKERİM.BİRAZ DAHA OBJEKTİF OLUNUZ.
Cevap:
5 mart sistemi dışında önemli bir hatamız olmadı derken hiç hata yapmadık demedik ki. Şubatın geneli için yaptığıız tahinde detay bildirmediğimiz gibi o şekilde yapılan tahminler değişim ihtimali yüksek olan tahminlerdir. Objektif olması gereken aslında sizsiniz. Nedense hep hatalarımızı söylüyorsunuz. Hiç mi doğru tahmin yapmadık yahu. Kimsenin kar yok dediği ama bizim inatla kar yağacak dediğimiz aralıktaki ocaktaki sistemleri niye söylemiyorsunuz. Çıkın delikanlı gibi onları da söyleyin. Ama nerde sizde o yürek.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2543
Sayfalar
< | 1 2 ... 2536 2537 2538 2539 2540 2541 2542 2543 2544 2545 2546 2547 2548 2549 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:4,326 s
Sayaç: