Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Umut Sallak16 Temmuz 2010 Cuma 02:07:16
Rizede hortum görüntüleri :) http://www.itirafsohbet.com/blog/video-izle/rize-hortum-goruntuleri.html
  cronix23@h.. | http://www.itirafsohbet.com/blog/video-izle/rize-hortum-goruntuleri.html (66)

Havadelisi15 Temmuz 2010 Perşembe 23:07:45
Semih, 2000 yılı civarı olanı işaretlemeyi unutmuşum. Sonra 2007'de var ayrıca ama grafikteki veri 2004'e kadar olduğu için o zaten gözükmeyecekti.
  ..

serkan15 Temmuz 2010 Perşembe 23:07:18
IRInın kış tahminleri belli oldumu acaba
  ..

EFSANE-SEMİH15 Temmuz 2010 Perşembe 23:07:03
HAVADELİSİ:ATTIGIN LİNKE GÖRE TÜRKİYEDE 15 SENEDİR LA NİNA SENESİ GEÇİRMEDIMI YANİ?
  ..

Havadelisi15 Temmuz 2010 Perşembe 22:07:56
Aman aman Obasar'cım, 1 referanstan 1 sene mi anladın? Valla ne diyeceğimi bilemedim. Bundan önceki mesajımı oku, tahminlerine katkısı olabilir. Sağlıcakla.
  ..

©βa§aя-8415 Temmuz 2010 Perşembe 21:07:55
HAVADELİSİ DİYOR Kİ: “Klimatolojide TEK BİR YIL üzerinden giderek "bak şöyle olunca böyle olmuş, demek ki bu yıl da böyle olacak" demenin herhangi bir bilimsel değeri ve ikna ediciliği yoktur.” SEVGİLİ HAVADELİSİ “La-Nina'nın bizim kışları soğuk ve az yağışlı yaptığına 1 adet referans gösterebilir misin? 1 tane sadece.” ADLI BANA SORMUŞ OLDUĞUN SORUNA İSTİNADEN KANITLARI VE BELGELERİYLE SANA CEVAP VERMİŞ OLDUĞUM BİR DURUMDUR BU.ELBETTEKİ O ZAMAN ÖYLE OLMUŞ BU ZAMANDA BÖYLE OLACAK DİYE BİR KURAL YOK AMA ARKAMDA BU TAHMİNİMİ DESTEKLEYECEK ÇOK GÜÇLÜ BİR VERİ OLDUĞU SÜRECE BENİM BU KIŞLAN İLGİLİ TAHMİNİMDE HERZAMAN BU OLACAKTIR.
  ..

OzquR_(61)15 Temmuz 2010 Perşembe 21:07:08
Trabzon lanet şehir diyen arkadaşa katılıyorum bırak temmuz'u haziranda'da düzgün bi güneş görmeidk neden böyle oldu hiç anlamadım hergün bulutlarla uyanıyoruz. Yagmur da yok ..
  ..

Havadelisi15 Temmuz 2010 Perşembe 20:07:53
Aşağıdaki linke tıklayıp hem Türkiye'nin 1941-2004 arası ortalama sıcaklık salınımını hem de La Nina senelerini görebilirsiniz. La Nina senelerinin 11 tanesinde normalden düşük, 8 tanesinde ise normalden yüksek sıcaklıklar kaydedilmiş. Güçlü La Nina senelerinin 5 tanesinde normalden bariz biçimde düşük, 2 tanesinde normalden biraz yüksek sıcaklık kaydedilmiş. Ben bunu güçlü La Nina'ların küresel ortalama sıcaklığı düşürmesine bağlıyorum. Az güçlü La Nina senelerinin ise 6 tanesinde normalden düşük, 6 tanesinde normalden yüksek sıcaklıklar ölçülmüş. Yani, güçlü La Nina durumları için soğuk kış şansı %70, ama az güçlü La Nina için herhangi bir sonuca ulaşamıyoruz. Bu da gayet akla yakın, uzak bir yerde de olsa iklimde ciddi bir anormallik varsa etkisi ta Türkiye'ye kadar geliyor, anormallik ufaksa etki çok sınırlı kalıyor. Yani Obasar ilk iddiasında KISMEN haklı, bundan sonra ondan iddialarını daha sağlam biçimde desteklemesini bekliyoruz. Eğer La Nina yeterince güçlü olursa soğuk kış şansı fazla, ama dediğim gibi, bence bu küresel ortalama sıcaklıktaki düşüşün bize olan yansıması şeklinde olacaktır. (Tarihsel El Nino-La Nina verisi burada: http://www.ccb.ucar.edu/lanina/report/mantua.html)
  .. | http://havadelisi.files.wordpress.com/2010/07/kis_sicaklik_lanina.png (63)

EFSANE-SEMİH15 Temmuz 2010 Perşembe 18:07:40
OOOO ORTALIK KARIŞMIŞ BÖLE KARIŞMAYA CAN KURBAN.BENDE LA NİNA SENELERİNİN NORMALLERDEN BIRAZ DAHA SOGUK GENELDE Y.B HAKIMIYETINDE VE NORMALLERDEN AZ YAĞIŞLI OLDUGUNU BİLİYORUM AMA KANITIM YOK.YADA BU DEYİM UZUN YILLARDAN BERİ GELEN Bİ ŞEHİR EFSANESİDE OLABILIR.ANCAK ADINI UNUTTUGUM Bİ ARKADAS(CNNTURK TE)BUNLARIN LİNKLERİNİ ATMISTI DİYE HATIRLIYORUM.YANİ LANINA'NIN AZ YAĞIŞLI VE DAHA SOGUK GECTIGINE DAİR.DEDİĞİM GİBİ KESİN BİŞEY DİYEMEYECEĞİM.
  ..

malawi6815 Temmuz 2010 Perşembe 18:07:13
Sayın üstad gelsede 2011 kışıyla alakalı onun yazılarınıda bir okusak.
  ..

trbzn_lanetli_sehir15 Temmuz 2010 Perşembe 18:07:16
resmen lanetlendik haziranin basindan bari gunluk guneslik hava olmadi hergun gokyuzunde karanlik bulutlar var wetter 3 u de takip ediyorum. resmen temmuz buyu trabzondan rizeye kadar bulutlu gisteriyor. ama turkiyenin geri kalan kisimlari surekli acik. lanet lanet. burda yasanmaz curuyoruz.
  ..

Havadelisi15 Temmuz 2010 Perşembe 18:07:19
Sevgili Obasar, senle aşık atmak benim haddime değil tabii ki, sen çok büyük bir klimatologsun. Senden istediğim tek şey, söylediklerini destekleyecek bir çalışma, bir referans sunmandı. Fakat ne yazık ki, onu da sunamadığını görüyorum. Klimatolojide TEK BİR YIL üzerinden giderek "bak şöyle olunca böyle olmuş, demek ki bu yıl da böyle olacak" demenin herhangi bir bilimsel değeri ve ikna ediciliği yoktur. 2007 sonunda La Nina olması, 2008 Ocak ve Şubat'ının soğuk geçmesine yol açtıysa eğer, diğer La-Nina yıllarının ÇOĞU için de aynı ilişkinin var olduğunu göstermek zorundasın. Çünkü 2008'deki olay bir tesadüf de olabilir. Buna benzer şekilde, 2011 kışı da soğuk gidebilir Türkiye'de, ama bu da La Nina ilişkisini kanıtlamaz. Eğer daha fazla ciddiye alınmak istiyorsan, daha ayağı yere basan, daha bilimsel kanıtlar sunmalısın. Mesela NAO ve Türkiye kış sıcaklıkları arasında gayet kayda değer bir ilişki olduğuna dair kanıtlar var. Ama bunlar gerçek kanıtlar, yani uzun yıllardır yapılan gözlemlere dayanan kanıtlar. La Nina-El Nino için böyle şeyler var mı? Varsa bilmek isterim, öğrenmekten zevk duyarım. Ya da sen neden öteki La-Nina senelerini de kullanarak bu ilişkinin sağlam olup olmadığını araştırmıyorsun? Belki de dediğin gibidir. Ama önce göstermelisin. Kolay gelsin.
  ..

©βa§aя-8415 Temmuz 2010 Perşembe 17:07:05
Sevgili havadelisi öncelikle yanlış kişiylen aşık attığının farkında mısın ? Ben bir şey ifade ediyorsam eğer yanında kanıtlanabilir dökümanlarıda vardır.Şimdi sana belgeleriyle birlikte bir örnek göstereceğim bu konu hakkında.Önümüzdeki kış mevsiminin, La-Nina etkisinde geçen 07-08 kışına benzeyebileceği ve az yağışlı ve soğuk geçebileceğinden bahsetmiştim. http://www.hizliupload.com/img/89224la-nina-tablo.gif Şu linke bir göz atarsak eğer 2007 Kasımına ait ENSO salınım tablosunu ve La-Nina’nın o kış etkili olduğunu görürüz.Gelelim sıcaklık konusuna bu yazacağım veriler DMİ sitesinden alıntıdır:”Türkiye’nin(1971-2000 arası) Ocak ayı sıcaklık ortalaması 1,9 derece iken, 2008 Ocak ayı ortalaması –0,8 derece olarak gerçekleşmiştir.Türkiye’nin(1971-2000 arası) Şubat ayı sıcaklık ortalaması 2,9 derece iken, 2008 Şubat ayı ortalaması 1,3 derece olarak gerçekleşmiştir”.Yani anlayacağınız normallere göre oldukça soğuk bir Ocak ve Şubat ayı yaşanmış.Gelelim yağış konusuna. http://www.hizliupload.com/img/562515Turkiye-yagis.GIF Şu linkteki tabloya bakacak olursak 2008 yılında yağışların azaldığı kanısına varabiliriz.2008 kış ayı yağış verilerine ulaşamadım ancak bölgemize en çok yağış kışın düştüğüne göre bu tablodan kurak bir kış geçirmişiz diyebiliriz.Bende yalanda yok hıranda yok arkadaş :-)
  ..

malawi6815 Temmuz 2010 Perşembe 17:07:15
Selamlar sayın arkadaşlar,maşaallah bakıyorumda dereyi görmeden paçalarımı sıvıyorsunuz yoksa perşembenin gelişi çarşambadanmı belli oluyor?Acaba hangisi?Saygılar
  ..

BLUESKY15 Temmuz 2010 Perşembe 15:07:14
Kışın 1 haftalık tahminleri bile bilmek zor iken, bazı uzman arkadaşlar 2010-2011 kışına daha şimdiden fatura kesmişler. Ben buna şapka çıkarırım.
  ..

Havadelisi15 Temmuz 2010 Perşembe 15:07:28
Sevgili Obasar, La-Nina'nın bizim kışları soğuk ve az yağışlı yaptığına 1 adet referans gösterebilir misin? 1 tane sadece. Aşağıya bir şeklin linkini veriyorum, bu şekilden La-Nina'nın bizim bölgemize pek bir etkisinin olmadığı anlaşılıyor. İstersen başka referanslar da verebilirim. Lütfen sen de kendi iddianı kanıtlayacak bir referans göster. Teşekkür ederiz.
  .. | http://en.wikipedia.org/wiki/File:La_Nina_regional_impacts.gif (89)

©βa§aя-8415 Temmuz 2010 Perşembe 14:07:18
Çok erken olduğunu biliyorum ama bu kışın son 4 yılın(2006 kışı hariç) en akılda kalan kışlarından biri olacağını ümit ediyorum.Ben bile böyle düşünüyorsam bir şey bildiğim vardır herhalde.
  ..

©βa§ar-8415 Temmuz 2010 Perşembe 14:07:11
Bu kış öyle gözüküyor ki La-Nina etkisinde kalacağız.La-Nina’lı zamanlarda bölgemizde kış aylarında yağışlarda azalma gözükürken,sıcaklık ortalamaları düşük seyreder.Soğuk ve genelde az yağışsız bir kış isteyenler için 2010-2011 tam onlara göre olacaktır.Son 2 sene Avrupa'da yaşanan o çetin şartların bu kış tekrar oluşmasını beklemek doğru olmaz diye düşünüyorum.Türkiye’de 2007-2008 kışına benzer bir kış dönemi yaşanabilir.
  ..

tahmin-akdenz15 Temmuz 2010 Perşembe 12:07:51
noaa nın ilk verileri soğuk ve kurakça gözüküyor. bakalım.iri dende tahminm hep olduğu gibi sıcaklıklarda hafif pembelikler,yağışlarda ise normaller bekliorum.d iri başka tahmin yapmıorki kışları için türkiyeye.d
  ..

EFSANE-SEMİH15 Temmuz 2010 Perşembe 10:07:35
IRI BUGUN AÇIKLANIYOR.GECE 12 DEN SONRA OLABİLİR.GERÇİ AZ ÇOK TAHMIN EDEBILIYOSUN ARTIK IRI'Yİ.AZ ÇOK PEMBELIKLER OLACAK İLK 3 AY:)
  ..

yunus15 Temmuz 2010 Perşembe 02:07:56
beyler 2011 kışı son 10 yılın en soğuk kışı olcak dikkat edin kış bomba gibi geliyor son raştırmalar kuzey buz denizinde eriemenin eksine artış olduğu belirlendi birde güney yarım kure asırı soğuk havalrla boğuşuyor
  ..

OzquR_(61)15 Temmuz 2010 Perşembe 01:07:26
Sanırım dediğim gibi oldu Trabzon'un doğu ilçeleri etkileniyor yagıstan cünkü Of Rize arası karayolu trafiğe kapanmış...
  ..

OzquR_(61)15 Temmuz 2010 Perşembe 01:07:15
Semih abi dmi başta Trabzon ve rize olmak üzere çok kuvvetli olmak üzere yağış uyarısı verdi nekadar doğru böyle bişe varmı yalnız bide başta of ilçesi trabzon ve rize dedi yani trabzon un doğu ilçelerini mi etkiler merkezi filan değilde ??
  ..

EFSANE-SEMİH14 Temmuz 2010 Çarşamba 19:07:00
malawi68 efsane semih 14 Temmuz 2010 Çarşamba 15:07:35 Sayın efsane -semih bey,bu kanıya nereden vardınız?Ayrıca İstanbul için beklediğiniz yağış Silivri-B.çekmece hattını etkileyecekmi?Bilgilendirdiğiniz için şimdiden teşekkürler. 21 MODEL ORTALAMASINA BAKARAK.1 HAFTA BOYUNCA SICAK OLACAĞI KESİNLEŞMEYE BAŞLIYOR.UMARIM DEĞİŞİR.YARIN SİLİVRİ ÇEKMECE HATTINDADA GÖRÜLECEK YAĞIŞ.CEYL ARİF ABİNİ BIRAKTIN BENLEMI UGRASMAYA BAŞLADIN.YAŞIN 13 MÜ 14 MÜ?:)AMA BEYİN YAŞIN
  ..

deniz14 Temmuz 2010 Çarşamba 17:07:18
fatihçe kar tahmini yapmak için biraz erken değilmi sence geçen sene son gün yapılan tahminlerin bile tutmadığını unutmuşsun galiba . cumartesi kocaelin de hava nasıl olacak denize gitmeyi düşünüyorumda ????????
  ..



trakya(korhan)14 Temmuz 2010 Çarşamba 17:07:49
Trakya'da nokta atışı gökgürültülü sağanak yağışlar var.Benim olduğum bölgeyi vurmadı ama M. Ereğlisi ve Lüleburgaz'ı vurdu
  ..

tahmin-akdeniz14 Temmuz 2010 Çarşamba 17:07:57
beşiktaşa guti hayırlı olsun doğrusunu söylemek gerekirse çok kaliteli ve marka bir isim türk futbolunu çok şey katacak belki ama benm anlamadığm nokta beşiktaşın bu transferi hangi anlayışla yaptığı. çok merak ediyorum tabata ve delgadonun üstüne guti yi neden aldılar.bence bu durum yabancı kontenjanının 10 a çıkarılmasının gereksizlğnn bir kanıtıdır.yada beşiktaş lı yöneticilerin sırf taraftara oynamak için transfer etdiği tranfer olsunda nasıl olursa olsun amaçlı bir transferdir.bu transferin üstüne tabata-delgado ikilisnden en az birini göndermeleri gerekiyor bence
  ..

thmin-akdeniz14 Temmuz 2010 Çarşamba 16:07:48
bu yıl ispanya portekiz ve kuzey afrikada çok kötü
  ..

MiStRaL14 Temmuz 2010 Çarşamba 16:07:12
Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürü Çağlar, 20 Ocak tarihi ve sonrasında mevsim normalleri dışında “olağanüstü” meteorolojik bir hadise beklenmediğini bildirdi. Çağlar, yaptığı yazılı açıklamada, son dönemlerde, yetkisiz ve yeterli uzmanlığı olmayan kişi ve kurumlarca isabet oranı düşük hava tahminleri yapıldığı, özellikle 20 Ocak tarihinden sonra olağanüstü meteorolojik hadiselerin olacağının basında yer aldığını hatırlattı. Çağlar, açıklamasında şunları kaydetti: “Yaptığımız meteorolojik tahminlerde, 20 Ocak tarihi ve akabinde olağanüstü meteorolojik hadiselerin olacağı bilgisinin aksine, bu günlerde mevsim normalleri dışında olağanüstü herhangi bir meteorolojik hadise beklenmemektedir. İnsan yaşamını doğrudan etkileyen meteorolojik hadiselerle ilgili olarak kurumumuzdan herhangi bir veri, analiz ve tahmin öngörüsü ile açıklama almaksızın konunun uzmanı, ehli olmayan, yetkisiz ve bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan kişilerce yapılan bu beyanlar halkımızı ve başta belediyeler olmak üzere ilgili kamu kurumlarını gereksiz endişe ve paniğe sürüklemekte, hadiselerden etkilenecek sektörleri zarara uğratabilmektedir.”
  ..

malawi68 efsane semih14 Temmuz 2010 Çarşamba 15:07:35
Sayın efsane -semih bey,bu kanıya nereden vardınız?Ayrıca İstanbul için beklediğiniz yağış Silivri-B.çekmece hattını etkileyecekmi?Bilgilendirdiğiniz için şimdiden teşekkürler.
  ..

ceyl-kadir aksoy filmcilik14 Temmuz 2010 Çarşamba 15:07:56
enstantane semih artık ortalıkta çok dolaşıyormussun gel senide başrole alalım film cevirirsin burda tüm sezon millete salladığın filmlerin tekrarını seyredersin tabi senden başka seyreden çıkarmı oda ayrı bir konu gibi ben senin kadar sallayan birini görmedim hele sana soru sorup abi super tahminlerin var diyenler varya bence onlarda üşütmüş sen ne tahmini yaparsın biliyormusun fortesla nın dediği gibi atmasyonculuk başka bir işe yaramazsın ya anladınmı enstantane konstantane
  ..

arifsevertarifsayar14 Temmuz 2010 Çarşamba 13:07:34
Havaturka yöneticisi, fatihçe tipi-tarzı yorumları yayınlamayınız.
  ..

FATİHçe14 Temmuz 2010 Çarşamba 13:07:22
Son Aldığım Bilgilere Verilere Uydu Görüntüsü Radar lara göre 23 kasımdan sonra istanbulda kar yağışı bekliyorum %82.2 uydu görüntüsü ve radar sağlam bir kar yağışının olacağını gösteriyor hayırlı olsun... yazının devamı gelecektir...
  ordan@hotm.. | http://fatihaçgör.com.tr (62)

trakya(korhan)14 Temmuz 2010 Çarşamba 13:07:48
GRİPİN grubunun duası tuttu ve İstanbul'da yağmur durmadı. DURMA YAĞMUR DURMA şarkısı sitenin fon parçası olabilir
  ..

EFSANE-SEMİH14 Temmuz 2010 Çarşamba 12:07:52
İSTANBULA YAĞMUR GELİYOR
  ..

EFSANE-SEMİH14 Temmuz 2010 Çarşamba 12:07:52
BENCE BU YAZA DAMGASINI VURAN RUSYA ÜZERİNE OTURAN Y.B OLDU
  ..

1Our14 Temmuz 2010 Çarşamba 00:07:44
Çeşme de ortalamalarda sıcaklıklar görülür bence. Alaçatı da harika butik oteller var öneririm. Beşiktaşımıza da Guti hayırlı olsun. Bütün renklilere nanik çekiyorum ehehe
  ..

sknpkn13 Temmuz 2010 Salı 20:07:37
26-31 temmuz arası çeşmede hava nasıl olur tahminen.bilgi için şimdiden teşekkürler..
  ..

EFSANE-SEMİH13 Temmuz 2010 Salı 18:07:16
malawi68 13 Temmuz 2010 Salı 17:07:14 \r\n \r\nSelamlar,iyi haftalar arkadaşlar.Temmuz ayının 20 sinden sonra İstanbul\'daki hava koşulları nasıl olacak?Bilgilendirdiğiniz için şimdiden teşekkürler\r\n20-27 TEMMUZ ARASI İST 30-33 DERECE ARASI OLACAK.İSTANBUL BU YAZIN EN SICAK HAFTASINI GEÇİRECEK GİBİ.DEĞİŞİME AÇIK TABİ.
  ..

malawi68 13 Temmuz 2010 Salı 17:07:14
Selamlar,iyi haftalar arkadaşlar.Temmuz ayının 20 sinden sonra İstanbul'daki hava koşulları nasıl olacak?Bilgilendirdiğiniz için şimdiden teşekkürler.
  ..

cumulonimbus13 Temmuz 2010 Salı 16:07:04
orta avrupa rusya italya libya koridoru fena kavrulacak.Türkiyede marmara batı ve ortakaradeniz nispeten serin kalacak.Güney ve Güneydoğu bölgelerimiz aşırı sıcaklardan etkilenecek.Karadeniz kıyılarında tepkisel a.b. olusumları nedeniyle yer yer lokal yağışlar görülecek.
  ..

OzquR_(61)13 Temmuz 2010 Salı 14:07:20
Ya şu trabzon'dan yagışlar nezaman gidecek dmi hergün 5 gün sağanak yağış veriyor canımı sıkmaya başladı ..Lütfen biri yagışların nezaman terk edeceğini söyLermi ?
  ..

erman13 Temmuz 2010 Salı 13:07:29
MARMARA KUZEY EGE VE BATI KARADENIZ DISINDA TURKIYE ADETA YANIYOR ANKARADA ACAYIP SICAK 2 GUNDUR GECELERI UYUYAMIYORUZ CAMLAR KAPILAR ACIK YINE YATAMIYORUZ NEFRET EDIYORUM SU SICAKTAN HAFTAYA DENIZE GIDIORM VE 1 AY DENIZDE KALACAM ALLAHA SUKURLER OLSUN ....
  ermasaka@h..

EFSANE-SEMİH13 Temmuz 2010 Salı 10:07:45
mehmet torun 12 Temmuz 2010 Pazartesi 20:07:54 efsane semih ve fahri meteorolog tahminlerinizi dikkatle takip ediyorum.doğu karadaniz bölgesinin ağustos ayı değerlendirmeniz nedir? TEMMUZ AYINDAN AMAN AMAN Bİ FARKI OLMAYACAK.HEMEN HEMEN AYNI GEÇECEK.BELKİ YAĞIŞ MIKTARI BIRAZ DAHA AZ OLABILIR..
  ..

EFSANE-SEMİH13 Temmuz 2010 Salı 10:07:35
Fortesla 12 Temmuz 2010 Pazartesi 19:07:47 Semihcim üzgünüm gelemem,agustos bası vatani görevimi yapmaya gidiyorum,uzun bir sure buralarda pek gozukemeyecegım.Yanı anlayacagın gonul rahatlıyıgla sallayabılırsın semıhcım:D 50 cm az kacar en az 1 metre kar 200 kg da yagıs beklıyorum senden bu kıs.Donuste kontrol etcem yorumlarını.Nyse saka bır yana hakkımız bırbırımıze gecsın ıstemem.Hakkını helal et semıhcım.Tabı dıger hava mudavımlerıde helal etsınler.Hoscakalın. YOLUN AÇIK OLSUN.ASKERLİK ZORDUR HELE BİDE BENİM GİBİ KURYE SİVİL OLARAK YAPAMAZSAN..
  ..

EFSANE-SEMİH13 Temmuz 2010 Salı 10:07:16
Bohaç 12 Temmuz 2010 Pazartesi 19:07:31 semih abi sana bir sorum olacaktı.geçmişte ümit burnunu kimin keşfettiğini iyi biliyoruz fakat tarihte zeytinburnunu kim keşfetti ? Z.BURNU İSTANBUL'UN İLK GECEKONDU MAHALLELERİNDEN BİRİDİR.Z.BURNU SAHILINDE BULUNAN ZEYTİN AĞAÇLARI SEBEBİYLE Z.BURNU ADINI ALMIŞTIR.KİMİN KEŞFETTİĞİNE GELİNCE BEN ZEYTİNİ SENDE BURNUNU KEŞFETMİŞ OL:)
  ..

liman 13 Temmuz 2010 Salı 03:07:33
evet karsta gündüz sıcaktan kavrulurken gecede soba yandığını biliyormusunuz , ayrıca batı illerimiz dışında türkiye şuan kurak yaz geçiriyor , doğu karadeniz gibi en yağışlı bölge bile 2 haftadır adam akkıllı yağmuru bırak ilk defa bugün bir nebze olsun yağmur aldı , antepte sıcaktan asfalt eridi , ben böle bir nemli uzun süreli yaz geçirdiğimi bilmem trazbonda hava 2 haftadır felç etti nemden , nem olurdu her zaman ama 2 hafta yağmursuz gittiğini bilmem her yer yanıyor istanbula sakaryaya bursaya bileciğe düzceye tekirdağa yağmur güzel yağdı diye türkiye yağışlı bir yaz geçirdi denilmez türkiye 81 ilden mevcut , sadece haziran ayı serin geçti o kadar .. temmuz ayının 2. yarısında bahsedilen uzun süreli srinleme olmayacak tahminim , ağustos ayında güzel serinleme olabilir...
  ..

OzquR_(61)12 Temmuz 2010 Pazartesi 21:07:57
Trabzon'da yagmur u gördü bir kaç gün sonra su an resmen yıkılıyor buralar yağmur baya kuvvetli ..2o 3o dakka böyle devam etse sel olur :D
  ..

mehmet torun12 Temmuz 2010 Pazartesi 20:07:54
efsane semih ve fahri meteorolog tahminlerinizi dikkatle takip ediyorum.doğu karadaniz bölgesinin ağustos ayı değerlendirmeniz nedir?
  espiye_197..

weatherman12 Temmuz 2010 Pazartesi 19:07:13
DMİ aşırı sıcaklar geliyor şeklinde açıklama yapmış.bazı internetsitelerinde okudum.Bunun marmara bölgesi için geçerli olduğunu sanmıyorum.önümüzdeki 1 hafta boyunca sıcaklıkların 30-32 derece civarında seyredeceğini düşünüyorum.Ondan sonra ise Semih'in dediği gibi yine yağmurlar görülebilir.Uzun vade ama Temmuz'un son 10 günü içersinde yağmur tekrar kapımızı çalabilir.Semih'e katılıyorum bu konuda.Temmuz 20'si gibi yağışlı hava İstanbul'u ziyaret edebilir.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2499
Sayfalar
< | 1 2 ... 2492 2493 2494 2495 2496 2497 2498 2499 2500 2501 2502 2503 2504 2505 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:3,000 s
Sayaç: