Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



weatherman26 Ağustos 2010 Perşembe 17:08:07
Sevgili semih dmi 30 ağustosta 1 günlük yağmur koymuş,dikkat edersen 31 ağustosta yine parçalı bulutlu görünüyor,sıcaklık ise 30 derece olarak verilmiş.hissedilir sıcaklık düşüşü ise 1 eylülden itibaren başlayacak benim tahminlerimde.zaten sende kendi tahmininde 1 eylülden itibaren epey bir düşürmüşsün sıcaklığı.sonuçta ortak fikrimiz 1 eylülden itibaren yaz bitiyor gerçek anlamda.fakat ben 30 ağustosta yağışların başlayacağını sanmıyorum.dediğim gibi bekleyelim bakalım.
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 17:08:49
Havadelisi 26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:41 Sayın Admin, yukarıda yeşil çizgiyi aşağıda sarı çizgiyi kullanmışsın. Çalışman bilimsel açıdan tutarsız, ama meydana gelen değişimi göstermek açısından güzel, otur, 10 üzerinden 6 :) Bu arada, 2008 Eylül'ünde Karadeniz meydana gelen fırtınaya benzer bir olay 2005 Eylül'ünde de meydana gelmiş. Aşağıdaki linkten bununla ilgili bağlantılara ulaşabilirsiniz, güzel uydu görüntüleri var. BÖYLE BİR SICAKLIK DÜŞÜŞÜ HAKKINDA OTORİTENİN HERHANGİ BİR YAZI YAZMAMASI BENİ DÜŞÜNDÜRÜYOR
  ..

tarantula26 Ağustos 2010 Perşembe 17:08:21
başkent erdi kuş göçü linkini koyarmısın ya da haberi internetten okuduysan kopyalayıp burada yayınlar mısın ya da özetle anlatılanları aktarır mısın bak sana 3 seçenek sundum hangisi işine gelirse
  ..

bERK ÖZMEN26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:26
Eyvallah semih . SENDEN İZMİR İÇİN GÜZEL TAHMİNLER BEKLİYORUZ
  ..

Havadelisi26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:41
Sayın Admin, yukarıda yeşil çizgiyi aşağıda sarı çizgiyi kullanmışsın. Çalışman bilimsel açıdan tutarsız, ama meydana gelen değişimi göstermek açısından güzel, otur, 10 üzerinden 6 :) Bu arada, 2008 Eylül'ünde Karadeniz meydana gelen fırtınaya benzer bir olay 2005 Eylül'ünde de meydana gelmiş. Aşağıdaki linkten bununla ilgili bağlantılara ulaşabilirsiniz, güzel uydu görüntüleri var.
  .. | http://bit.ly/a9RhiY (122)

Mehmet Can Tanyeri (White Fox)26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:21
Ankara'da 2 Eylül'e kadar gündüz sıcaklıklarında ciddi bir serinleme yok. 1 Eylül'de İç Anadolu bölgesinde yer yer 35-36 dereceler ölçülebilir. 1 Eylül'de Ankarada semtler arası sıcaklıklar 33-35 arasında seyredicek. Yani yine normallerin üstünde... 2 Eylülde, özellikle akşama doğru beklenen yağışlarla gündüz sıcaklıkları Ankara'da hissedilir derece azalıyor. 2 Eylül'de 27-28 derecelerde... Ben internet erişimi buldukça bilgi vermeye devam ederim... Bakü'den selamlar... :D
  ..

jjjoseph26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:31
Bilim dünyası yeni keşiflerde sınır tanımıyor. Bilim insanlarının son keşfi "kuru su" oldu. "Kuru su" kullanımının, küresel ısınma ve sera gazı salınımına karşı verilen mücadeleye destek olması bekleniyor. Bilim insanları tarafından üretilen bu yeni su türünün, sera gazı salınımlarını emerek, küresel ısınmayla mücadeleye katkı vereceği ifade ediliyor. Kuru suyun ayrıca metan gazının depolanması ve doğal gazın enerji kaynağı olarak kullanılma potansiyelinin artırılmasına da fayda sağlayabileceği belirtiliyor Bu konudaki düşünceleriniz nedir beyler??
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:52
Admin 26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:29 Fanfinifon..... Resim aşğaıda linkte.(herşeyi anlatıyor.) :)) GÜZEL OLMUŞ:)
  ..

Admin26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:29
Fanfinifon..... Resim aşğaıda linkte.(herşeyi anlatıyor.) :))
  .. | http://img349.yukle.tc/images/5033Untitled-1.jpg (168)

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:43
jjjoseph 26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:35 Yuh Semih.. senin tahminine göre II. Nuh Tufanı geliyo. gemi yapmaya başlayalımmı?? :))) ARALIKSIZ OLSAYDI BAŞLA DERDİM:)ARALIKLARLA YAĞACAĞI İÇİN SORUN YOK.İLLAKİ GÜNEŞTE ÇIKACAK 24 SAAT KESİNTİSİZ YAĞACAK DEİL HERALDE:)
  ..

aytaç_3526 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:52
2 yıldan beri izmirliler olarak aynı şeyi söylüyoruz adam akıllı biri gelip izmir tahmini yapsın diye.bence izmir tahmini için fah.meteorolog;tahminci mert yada black eaglenin yapması uygun olur diye düşünüyorum....
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 16:08:24
weatherman 26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:20 Sevgili semih DMİ'de şu anda benim tahminlerimi destekliyor.Hadi modeller kararsız diyelim sabahtan akşama kadar değişiyor diyelim DMİ'de yanılırsa birlikte yanıldık demektir.Sıcaklık düşüşünün 30 Ağustosta başlamasını ben mümkün görmüyorum.Sıcaklık düşüşü 1 eylülde başlıyor.Yağış konusunda ise dünkü son yazımda da belirttim 1-2 eylülde olabilir dedim.Hissedilirin üzerinde bir sıcaklık düşüşü olacak 1 hafta içinde. bundada hemfikiriz.bekleyip görceğiz yine.sistem bana göre (sıcaklık düşüşü) 1 eylülde başlıyor.Yağış ise hemen mi başlayacak bekleyeceğiz. DMİ YAĞIŞI 30 UNDA VERMİŞ BENİM GİBİ.YANİ DMİ SENİ DESTEKLEMIYOR.BEN 15 GÜNLÜK BİR TAHMİN YAPTIM.SICAKLIK DÜŞÜŞÜNÜNDE BARİZ BİR ŞEKİLDE NE ZAMAN OLACAĞI BELLİ.BEKLEYİP GÖRÜCEZ
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:53
SON VERİLER:SABAHKİ VERİLERE GÖRE ÖZELLİKLE 31 AĞUSTOS-1-2 EYLÜL DEKİ YAĞIŞ MİKTARI ARTMIŞTIR.
  ..

başkent erdi26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:41
arkadaşlar bugünkü hürriyet gazetesinde marmaraya gelen kuşların 2 ay erken olan göçünün haberini koymuş mutlaka okuyun derim tam 2 ay erken göçe başlamışlar
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:22
bERK ÖZMEN 26 Ağustos 2010 Perşembe 14:08:53 HAVA TURKANIN YÖNETİM KADROSUNA BİR SORUM VAR.! Artık yeter yaaa. HEP İST TAHMİNİ... ARTIK BİRİ Çıkıpta izmir tahmini yapsın.! izmir tahmini bukadar mı zoR! ARİF ABİ SEMİH-TARANTULA-SAMET sizE DİYORUM İÇİNİZDEN BİRİ İZMİR TAHMİNİ YAPSIN Doğru diyosun.İzmir gibi büyük bir ilimize tahmin yapılmaması yönetim hatasıdır.Eğer gönüllü çıkmazsa ben yaparım.
  ..

weatherman26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:20
Sevgili semih DMİ'de şu anda benim tahminlerimi destekliyor.Hadi modeller kararsız diyelim sabahtan akşama kadar değişiyor diyelim DMİ'de yanılırsa birlikte yanıldık demektir.Sıcaklık düşüşünün 30 Ağustosta başlamasını ben mümkün görmüyorum.Sıcaklık düşüşü 1 eylülde başlıyor.Yağış konusunda ise dünkü son yazımda da belirttim 1-2 eylülde olabilir dedim.Hissedilirin üzerinde bir sıcaklık düşüşü olacak 1 hafta içinde. bundada hemfikiriz.bekleyip görceğiz yine.sistem bana göre (sıcaklık düşüşü) 1 eylülde başlıyor.Yağış ise hemen mi başlayacak bekleyeceğiz.
  ..

jjjoseph26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:35
Yuh Semih.. senin tahminine göre II. Nuh Tufanı geliyo. gemi yapmaya başlayalımmı?? :)))
  ..

OzquR_(61)26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:29
Evet Berk özmen'e katılıyorum sitede Türkiyede'ki Tüm 81 il için tahmin yapılması gerekli.Herkes buraya kendi şehri için bilgi öğrenmeye geliyor tabi 81 il için ayrı ayrı tahmin yapılmaz ama en azından Tüm bölgeler için tahminler yapılıp oo bölgedeki şehirleri ayrı ayrı özetlemek güzel olur..Saygılar..
  ..

Mehmet Can Tanyeri (White Fox)26 Ağustos 2010 Perşembe 15:08:32
Arkadaşlar, düzgün internet erişimi bulabilirsem, bu gece ve yarın tahmini Onur beye yollayacağım. Ama söz veremiyorum. Cafeden tanımadığım birinin bilgisayarını 5 dakikalığını kullanmak için izin aldım...tahmin atamassam da kusura kalmayın... internet dışında tatilim mükemmel... :D
  ..

bERK ÖZMEN26 Ağustos 2010 Perşembe 14:08:53
HAVA TURKANIN YÖNETİM KADROSUNA BİR SORUM VAR.! Artık yeter yaaa. HEP İST TAHMİNİ... ARTIK BİRİ Çıkıpta izmir tahmini yapsın.! izmir tahmini bukadar mı zoR! ARİF ABİ SEMİH-TARANTULA-SAMET sizE DİYORUM İÇİNİZDEN BİRİ İZMİR TAHMİNİ YAPSIN
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 14:08:43
İSTANBUL TAHMİNİM GÜNCELLENMİŞTİR BİLGİNİZE.İLK DEFA 15 GÜNLÜK BİR TAHMİN YAPTIM BAKALIM NE OLACAK..
  ..

bERK ÖZMEN 26 Ağustos 2010 Perşembe 14:08:07
SAAT 12:00 VE AĞRI MERKEZ 14 DEReCE ve HAFİF yağmurlu
  ..

murat5726 Ağustos 2010 Perşembe 14:08:22
cevabın için teşekkür ederim ama üzüldüm demekki kesin yağmıyacak yazık sisteme:)))
  ..

Kuzey Yıldızı26 Ağustos 2010 Perşembe 13:08:44
Selamlar Arkadaşlar. Ben Kuzey. Çocukluğumdan beri hava tutkusu en büyük ilgi alanlarımdan biri oldu. Ancak, son iki senedir bu iş ile çok daha ciddi bir şekilde ilgilenmekteyim. Bu süreçte sizin gibi amatör havatahmin sitelerinin var olduğunu öğrendim. Ve hemen bakmak istedim. Siteniz çok güzel. Ben de bu süreçte Z. Defteriniz'e bazı yazılar yazacağım. Bunlar daha çok tahminsel olacak. Eğer uygun görürde yayınlarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum. Görüşmek Üzere!..
  kuzeyyildi..

Recai26 Ağustos 2010 Perşembe 13:08:58
Önümüzdeki gelecek yağışlı sistemde bartın ve çevresi yeteri miktarda yağış alacak mıdır ?
  rci-grsnlu..



EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 13:08:16
murat57 26 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:13 semih kardeşim, modellerdeki yağışın bir görünüp bir kaybolmasının sebebi nedir,zaman kısalıyor artık ancak bir türlü kararlı olamadı sistem üzerimizde,buda balkanlara patlamaz inşallah YAĞIŞIN AŞIRI KISMINI BALKANLARIN ALACAĞI BİR GERÇEK ANCAK SADECE TEK BİR MODEL YOK.21 MODEL ORTALAMASINA GÖRE YAĞIŞ VAR VE 30 AKŞAM SAATLERİNDE BAŞLAYACAĞI GOZUKUYOR.WETTERDE YAĞIŞ GOZUKMEMESININ SEBEBİ Y.B. ANCAK ALTTAKİ YORUMLARDADA BELİRTTİM BU KADAR DÜŞÜŞE YAĞIŞ OLMAMASI TRABZONUN LİVERPOOL'U ELEMESİ GİBİ BİŞEY:)
  ..

murat5726 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:14
arif abi son noktayı koydu üstüne yorum yapmayın cısss:)
  ..

ariftarif26 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:13
Her model güncellenmesinde sabahtan akşama fikir değiştirmeyin. Geçen seneki gibi hep aynı muhabbetler dönüp durmasın artık. Ağustos sonu itibariyle hem sıcaklıklar azalıyor hem de etkili yağışlar geliyor. 10-15 derecelik sıcaklık azalışları bekliyoruz. Bir cephe sistemine bağlı geliştiği için ömrü uzun. Bu şekilde gelişen sistemlerde hafif yağış olmaz. Zaman içinde tüm modeller yağış miktarı konusunda hemfikir olacaktır. Herhangi bir ötelenme de yok sistemde. Yağışlar en az 1 hafta devam edecek. Yaslanın arkanıza sistemin gelmesini bekleyin. Bugün işlerim biraz yoğun. Yorumlarınızın onaylanmasında ve cevaplarda gecikmeler olabilir. Akşam saatlerinde müsait olabilirim.
  ..

kar fırtınası26 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:31
arkadaslar weatheronline trakya için öğleden sonra yağmur olasılığını yüzde 60 olarak vermiş ama modellerde yağş yok bilgisi olan var mı yağmur mu yagacak öğleden snra trakyaya...
  ..

murat5726 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:13
semih kardeşim, modellerdeki yağışın bir görünüp bir kaybolmasının sebebi nedir,zaman kısalıyor artık ancak bir türlü kararlı olamadı sistem üzerimizde,buda balkanlara patlamaz inşallah
  ..

Cosquet26 Ağustos 2010 Perşembe 12:08:38
Ay başında,hissedilir sıcaklık düşüşü olacak ancak etkili yağış söz konusu değil.Hafif bir yağış geçişi olabilir.5 Eylül'den itibaren özlediğimiz etkili sağanak yağışlar gelebilir fakat uzun vade olduğu için biraz dahs beklememiz lazım.Eylül ayıyla beraber artık yavaş yavaş sonbahar koşullarını yaşamaya başlayacağız.
  rasimkosku.. | http://- (60)

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 11:08:43
ARKADAŞ NE AĞUSTOS AYIYMIŞ GEÇMEK BİLMEDİ.WALLA UZUNLUĞU BAKIMINDAN UNATAMADIĞIM AYLARDAN BİRİ OLDU.
  ..

Ahmet Durak26 Ağustos 2010 Perşembe 11:08:52
Dmi bildi. Rize'de sabaha kadar 167 kg yağış düşmüş. 1 kişi hayatını kaybetmiş. Allah hayırlısıyla yağdırsın.
  ahmet-dura..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:23
ARİF ABİ MODELDE AZOR 1025 İLE GUZEL Bİ KONUM ALMIŞ İKEN NASIL OLURDA MODELLER 990 MB'LIK A.B 'Yİ GÜNEYE İNDİRECEKKEN KUZEYE ÇIKARIYOR VE AZOR 990 LIK A.B NİN ALTINA GİREBİLİYOR.MODELLERİN YAĞIŞ GÖSTERMEMESİNDEKİ EN BÜYÜK NEDEN BU MANTIKSIZLIK GİBİ GELIYOR BANA.ŞUANKİ GÖRÜNÜM 29- AĞUSTOS 3 EYLÜL ARASINDA SICAKLIĞIN 15 DERECE KADAR DÜŞECEĞİNİ GÖSTERİYORKİ BÖYLE BİR DÜŞÜŞTE YAĞIŞ OLMAMASI İMKANSIZ.O YÜZDEN MODELDE YAĞIŞ GÖRMEYİNCE KİMSE ÜMİTSİZLİĞE KAPILMASIN.BU ARADA WEATHERMAN BENDEKİ VERİLER HALA 30 AĞUSTOS AKŞAMINDA YAĞIŞIN BAŞLAYACAĞINI GÖSTERİYOR.SEN 3 EYLÜLE KADAR KAYDIN.BİRAZ SABİT DUR.BU ARADA RİSK ÖZELLİKLE BARTIN ÇEVRESİNDE DAHA Bİ FAZLA
  ..

trakya(korhan)26 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:55
d.karadenizin doğusuna yağışlı kütle oturdu.http://www.meteor.gov.tr/sondurum/uydu.aspx?uB=eu&uT= e&uG=p
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:55
ARİF ABİ:NAO HAZİRAN AYINDA SADECE 2 GÜN HARİÇ EKSİDE OLMUŞTUR.BU DÖNEMDEDE HEP YAĞIŞLAR ALDIK.ARTI AO DA -1 LERDE GEZİNMİŞ BU SÜRE.BEN BUNA TESADÜF DİYEMİYCEM.BİDE BU AÇIDAN BAKSAK.YİNE NAO EKSİYE DÜŞTÜ 15 AĞUSTOSTAN İTİBAREN -1 LERDE SALINIYOR 7 İLA 14 GÜN ARASINDA ETKILENDIGIMIZI DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDE AYSONUNA DENK GELİYOR VE YİNE UZUN SÜRELİ EKSİDE SEYRETMEYE DEVAM EDİYOR.NE HİKMETSE BU SİSTEMİNDE UCU BUCAĞI GÖZÜKMÜYOR.YANİ UZUN SÜRELİ.BU KADAR TESADÜFEDE PES DOĞRUSU!..
  ..

kar fırtınası26 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:49
p.tesi gelecek olan sistemn gücü azlmışa benziyo dün gece ama tabiki yenden güçlenecektr ama 2 gndür sistemde kararszlık var . inanılmaz değişiklkler oluyor . bakalm ne olacak. arif abi sen ne diyeceksin yağşlar p.tesi baslayacak mı. sistem bize mi patlayacak yoksa baalkanlara mı cevaplarsan sevinirim...
  ..

EFSANE-SEMİH26 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:33
SON VERİLER:SİSTEMDE HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YOKTUR.30 AĞUSTOSTA BAŞLAYACAK OLAN SİSTEMİN HALA UCU BUCAĞI GÖZÜKMEMEKTEDİR.VE NE YAZIKKI BATI VE KUZEY BÖLGELERDE BAYRAMDADA YAĞIŞIN OLMA İHTİMALİ HERGEÇEN GÜN ARTMAKTADIR.
  ..

murat5726 Ağustos 2010 Perşembe 10:08:17
yaw bu modeldeki yağış niye kayboluyo ya
  ..

tarantula26 Ağustos 2010 Perşembe 05:08:03
ben de buradan hayranlarıma sesleniyorum coming soon geliyorum hepinizi çok özledim tarantulamatik diyerek nikimi çamaşır deterjanına benzeten kişi akıllıcivciv nickli marmara tahmin grubundan bir hayvan hayranımdır zira kendisinin niki civcivdir düşünün artık hayavanlar bile tarantulayı takipliyorlar bu da gurur verici di mi civcivvvvvvkk kendisi muhtemelen bir tavuk adayıdır zira bu kadan sulandırmayı ancak tavuklar yapar horozlar değil di mi kız
  ..

weatherman26 Ağustos 2010 Perşembe 02:08:46
Sevgili arkadaşlar şu gelen yağışlı sistemle ilgili sizlere katılmadığım noktalar var.en azından başlangıç tarihiyle ilgili.Öncelikle Semihin haftasonu havalar çok ısınacak sözüne katılıyorum.Özellikle cumartesi-pazar geçen haftalarda yaşanan sıcaklar geri dönecek.Ancak semih ve Arife katılmadığım nokta yağışların başlama tarihi...semihin dediği gibi ayın 30\'unda sistemin başlamasını ben mümkün görmüyorum.dün geceki yazımda sert sıcaklık düşüşünün 1 eylül itibariyle başlayabileceğini yazmıştım Arifte olabilir demişti.Ancak yaptığım son analizlerim bu tarihlerde sizlerin aksine yağışın başlamayacağını gösteriyor.Değişir mi?1 hafta var olabilir.fakat bırakın 30-31 ağustosu 1 hatta 2 eylülde bile yağış olmayabilir.sıcaklık düşüyor evet ama yağış olmayabilir.yine sizinle ayrı düşmüş gibi olduk semih ve üstad.ama güzel olanda bu:)son olarak sevgili tarantula yazıma alınmadın umarım amacım seni rencide etmek değildi.tarantula sevdiğim,yazılarını beğnerek takip etiiğim bir arkadaşımızdır.
  ..

yunus26 Ağustos 2010 Perşembe 02:08:09
arif abi eylül basında bekeledğimiz sistem sanki balknalr ve doğu avrupda patlak vericek gibi biz e yine hüsran kalcak nedersin gidişat modellerde bu birde son olrak kutuplrdaki salınım dikkatimi cekti buyu yıl sanki doğu avrupa ve rusyaya slkacak gibi izlnim var
  ..

karsever2226 Ağustos 2010 Perşembe 01:08:00
herkese iyi geceler.arif bey size bir sorum olacak.öngörünüzde 30 agustos yagıslı hava gelecek demişiniz ama cnn veya dmi ye baktığımızda nedense tam tersi bir anormallik göze çarpıyor.sizce sistem değişime açıkmıdır yani 950-1000 mb arası bir basınçtan bahsediliyor sistemin sapması yön değistirmeside muhtemel bir durum.ne düşünüyorsunuz bu konuda?
  u_g_u_r18i..

OzquR _(61) Bize HAVATURKA 'da Trabzon26 Ağustos 2010 Perşembe 01:08:39
Arif abi bu gelecek olan yağışLı sistem Doğu karadeniz kıyı illerini ne derece etkilicek vede deniz suyunun fazla ısınmasından dolayı sel ve buna benzer tehlikelerle karsı karsıya mı ?
  ..

bulut7526 Ağustos 2010 Perşembe 01:08:03
Arif abi Bunyamin Surmeli kis aylarinda kiyi kesimlerinin kar almasinin imkansiz oldugu ongorusunu yapmis. Biraz geriden geliyorum ama kusura bakmayin. Bana bu ongoru biraz insanimizi veya devlet duzeyinde yetkililerimizi kuresel isinmaya karsi tedbirli olmaya tesvik icin bilincli olarak yapilan bir yorum gibi geldi. Cunku kendisini bu denli kanitlamis bir meteorolog imkansiz kelimesini kullanmaz haksiz miyim. Hani genel anlamda bircok kurum veya kurulusun bazi olaylar karsisinda belli basli istikametleri politikalari olur ya bu ongorunun arka planinda sanki yapici bir maksat var gibi. Mesela İstanbul'da en ilik gecen kislarda bile yerde kalmasa dahi kar yagmistir. Ne dersin bu aciklamanin ardinda yetkilileri ve enerji unsurlarini bizzat tuketen insanimiza yonelik biraz daha tedbire davet var midir ?
  ..

Tarantula sen bizim herşeyimizsin!26 Ağustos 2010 Perşembe 01:08:48
Ben sıkı bir Taran Tulam hayranıyım:).onu beğenmeyenler bence haksızlık yapıyor.Bu siteyi sadece tarantula için takip ediyorum.Eminim sitenin %95 i o olmasa siteye gelmez daha.Tarantula herkesden farklı olarak modelleme bile geliştirmiştir.Tarantulamatik her yıl eylül ayı gibi devreye girer akoma otomatik yazılar yollar.Tarantula eylül başındaki yağışları taaa 1 ay önceden bilmiştir.Tarantula sen bir numarasın.Seni çekemeyen anten taksın.Civcivler seni ısırsın.Saygılar...
  ..

CANER-BERGAMA26 Ağustos 2010 Perşembe 00:08:39
HAVATURKA EKİBİNE FACEBOOK HAVATURKA SAYFASINDA BENİM İÇİN YAPTIKLARI GÜZEL VE GURUR VEREN PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM :)
  ..

Erman26 Ağustos 2010 Perşembe 00:08:06
Arif abi bu yagıslar geldıgınde Bursa nasıl etkılenır acaba..Marmara'nın tamamında mı kuvvetlı yagıs beklentınız var yoksa sadece kuzeyımı?
Cevap:
Tamamında.
  ermansaka@..

akdeniz vortexi25 Ağustos 2010 Çarşamba 23:08:55
arif abi merkezi 990 mb lık şuanda alçak basınç var bizi etkliyicek dahada derinleşebilir kuvvetli yamurlara sebbeb olacak. deniz suları ısındığı için her türlü hava olaylarıda müsait bu sene için tedbirli olmalıyız.sistem uzun ömürlü yavaş gibi şuan.nedersin arif abi.???
Cevap:
Sürprizlere açık bir sistem, tedbirli olmakta fayda var.
  ..

ankaralı eren25 Ağustos 2010 Çarşamba 22:08:44
arif abi mehmet can arkadaşımız tatile gittigi için ankra için tahmin yapan yok bu eylül başında gelicek sistemin tahimini yaparmısın ankara için sıcaklık yagış hakkında
Cevap:
Ankara da sistemden etkilenecek. böylelikle yaza da veda etmiş olacaksınız. Sıcaklık bugünkü değerler üzerinden 10-15 derece azalacak. Marmara ve Karadeniz'deki kadar kuvvetli olmasa da yağışlar görülebilecek. Sistem uzun süreli görünüyor. En az 1 hafta boyunca etkisini sürdürecek. Haftasonunda sistemle ilgili daha fazla detay verebileceğiz.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2463
Sayfalar
< | 1 2 ... 2456 2457 2458 2459 2460 2461 2462 2463 2464 2465 2466 2467 2468 2469 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:7,193 s
Sayaç: