Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



SubPolar22 Ekim 2010 Cuma 16:10:13
kasım ayının ilk günlerinde yada ilk haftasında yaz değerleri görülebilir...
  ..

ALİGEL22 Ekim 2010 Cuma 16:10:57
Gece boyunca deli gibi yağıp ıslak zemine karşı büyük bir başarı kazanan kar,zaferini kutlarcasına aheste aheste yağışını sürdürürken, uykusuzluktan yorgun düşmüş bedenimi canlandırmak için hazırladığım sahlebi yudumlarken,yiyecek bulmaya çalışan serçelerin sesini dizel motorlu greyderin gürültüsü boğuyordu.'' Cümlesinde anlatılmak istenen ana konu nedir? DİZEL MOTORLAR ÇOK GÜRÜLTÜLÜ ÇALIŞIR :)))
  ..

SubPolar22 Ekim 2010 Cuma 16:10:26
türkiyede önümüzdeki 15 gün boyunca önemli bir meteorolojik hadise beklenmiyor sıkıcı bir döneme gireceğiz kışa doğru değişir umarım....
  ..

enes22 Ekim 2010 Cuma 16:10:26
ırı ya göre bu kış güzel gözüküyor.
  enes_ayisi..

weatherman-BASTARDININ KIŞ ÖNGÖRÜSÜ ÇELİŞKİSİ22 Ekim 2010 Cuma 16:10:56
Bastardi ne demişti bu kış öngörüsü için?Ağustos sıcak,ekim normallerin altı geçen yerlerde kışlar o bölgede sert geçebilir.Buna örnek olarakta 2004 kışını göstermişti.ve geçen ağustosunda bizim bölgemizde dahil çok sıcak geçtiğini keza ekiminde normaller altı geçeceği için bu kışta 2004 benzeri olabilir demişti.Ancak son veriler İstanbulda ekimin normaller altında geçmeyeceğini gösteriyor.İstanbulda uzun yıllar ekim ortalaması 15.8 derece.Ekim ayı, başlarda yaşanan yaklaşık 1 haftalık serinlemenin dışında normal,hatta üstünde sıcaklıklarla gidiyor.Ay sonuna kadarda (28-29 ekime kadar)sıcaklıklarda fazla bir düşüş beklenmiyor,hatta gündüz 20 dereceyi zorlayacak(18-19 gibi)günler gözüküyor.Bu durumda bastardinin teorisine göre bu kış sert geçmeyecek mi?ya da sert geçmeme ihtimali arttı mı?bu soruyu başta Arif hoca olmak üzere,hava durumu tahmini yazan arkadaşlara somak istiyorum.
Cevap:
Bu soruyu kendisine sormak lazım. Çünkü bana göre ağustosta sıcak olan yerler ekimde soğuk olur ekimde soğuk olan yerlerde de kış sert geçer tezinin fazla bir bilimsel dayanağı yok.
  ..

trakya(korhan)22 Ekim 2010 Cuma 15:10:08
'' Gece boyunca deli gibi yağıp ıslak zemine karşı büyük bir başarı kazanan kar,zaferini kutlarcasına aheste aheste yağışını sürdürürken, uykusuzluktan yorgun düşmüş bedenimi canlandırmak için hazırladığım sahlebi yudumlarken,yiyecek bulmaya çalışan serçelerin sesini dizel motorlu greyderin gürültüsü boğuyordu.'' Cümlesinde anlatılmak istenen ana konu nedir?
  ..

kinvenefret22 Ekim 2010 Cuma 15:10:43
arif abi 10 gün ara verdikten sonra yağışlar başlayacakmı pastımra sıcakalrı olduktan sonra hava soğumaya mı başlayacak arif abi
Cevap:
Pastırma yazının arkası genellikle soğuk ve yağışlı havalardır. Kıyılarda kar bu zamanda çok zor, iç kesimlerde olur.
  ..

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 15:10:29
Ankaragücü 22 Ekim 2010 Cuma 13:10:44 İstanbul Boğazı "bilinen" bir geçmişte hiç donmamış, Tuna nehrinin donması ile önce Karadeniz'e oradan boğaza sürüklenen buzlar boğazı tıkamıştır. Tuzluluğu Kuzey Buz, Baltık ve Karadeniz'e göre daha yüksek olan boğazın donması için uzun süreli -30 lar altında sıcaklık bile yeterli olur mu tartışılır. DEDEM 1880 DOĞUMLU BİLSEYDİM SORARDIM.
  ..

Admin22 Ekim 2010 Cuma 15:10:18
Yeni yazarımız Bedirhan Önder çok yakında sizlerle.
  .. | http://www.havaturka.com/?sayfa=bedirhan (105)

L@m0s22 Ekim 2010 Cuma 14:10:14
arif hocam yagıslar ne zamn baslar sence benım tahmınım dogu akdenız ıcxın kasımın ılk gunlerınde dıye
Cevap:
Önümüzdeki 10 gün boyunca önemli bir yağış görünmüyor. Sonrasında yağışlar gelebilir.
  ..

bulut7522 Ekim 2010 Cuma 14:10:05
Evet saygıdeğer mistral EFSANE-SEMİH üstadımın da dediği gibi gönderdiğin linkleri açıklarsan çok mutlu oluruz. Özellikle de +13 lerden -40 lara inen şemayı çok merak ettim açıkçası. Saygılarımı sunuyorum...
  ..

Ankaragücü22 Ekim 2010 Cuma 13:10:44
İstanbul Boğazı "bilinen" bir geçmişte hiç donmamış, Tuna nehrinin donması ile önce Karadeniz'e oradan boğaza sürüklenen buzlar boğazı tıkamıştır. Tuzluluğu Kuzey Buz, Baltık ve Karadeniz'e göre daha yüksek olan boğazın donması için uzun süreli -30 lar altında sıcaklık bile yeterli olur mu tartışılır.
  ..

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 13:10:09
MiStRaL 22 Ekim 2010 Cuma 12:10:48 BİLGİLENDİRME walla daha çok soru işareti oldu benim için.Bilmediğim şeyler akıl yürütsekte anlatırsan daha makbul olur mistral kardeş.
  ..

OzquR_(61)22 Ekim 2010 Cuma 13:10:38
Trabzon'un Beşikdüzü ilçesinde kar gibi yağmur .. http://www.besikduzu.bel.tr/canliyayin/cam3.asp
  ..

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 13:10:32
BAZILARINA GİDERRR 22 Ekim 2010 Cuma 12:10:33 Arif hocam Semih dostum bu sırada demın bastardının yazısını tekrar okudum hanı pısman olup bızden ozur dıleyen yazısını :) ordada 2004u belırtmıs. demekkı IRI ıle paralel dusunuyor bu da cok iyi oldu herkesın gorus bırlıgınde olması . benım korktugum nokta soguk olmasına soguk olcak ama yagıs acaba nasıl ve ne kadar olcak, yada soguk ıle yagıs aynı anda vurabılcekmı? neyse bekleyıp gorcez sunun surasında ne kaldıkı... 2004'TEN DAHA İYİ OLDUGUNU SÖYLEMEMİN SEBEBİ 2004'ÜN HAFİF EL-NİNO KIŞI(YADA NÖTR'E YAKIN EL-NİNO'DA DİYEBİLİRİZ)OLMASI İDİ.ANCAK BU SENEN KUVVETLİ LA-NİNA KIŞI.YANİ SOĞUMA RİSKİ AZ.YAĞIŞ OLAYINI WALLA KİMSE KESTİREMEZ.AZORUN BİZE NE DERECE UZANACAĞI YADA GELEN A.B'LERİN DERİNLİĞİ YADA GÜCÜ BELLİ EDECEK.AYRICA IRI ARALIK-OCAK-ŞUBAT DÖNEMİNİ YAĞIŞ OLARAK NORMALLER ÜSTÜ VERMİŞ HEMEN BATIMIZDA(YUNANİSTAN CİVARI).BUDA DEMEK OLUYOKİ ORTA AKDENİZDEN GELEN A.B'LER POLAR SİSTEMLERE EŞLİK EDEREK YAĞIŞI TAVAN YAPTIRABİLİR.DENK GELİRSE TABİ..
Cevap:
Evet, bence çok doğru bir yaklaşım.
  ..

bERK ÖZMEN22 Ekim 2010 Cuma 13:10:49
2004 kışı gibi olsun bizim olsun!! en sevdiğim kıştır 2004 izmir bayraklı 9 cm kar ölçmüştük!! buradaki ara yollardan geçen otobüsleri polisler zincirsiz tepeye yani otobüs son duragına çıkartmayıp bayraklıdan alsancağa geri gönderiolardı! bizim burası 200 m lik bir tepe izmirde oturanlar bilirler bayraklı tepesini?? mükemmeldii??? tek eksik 9 cm lik kar sadece 2 gün durdu yerde :D
  ..

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 13:10:45
Bİ TEK SUNU ALAMIYORUM IRI VE NOAA AYNI FAKAT FARKLI TAHMİNLER VAR BUNU ANLAMIYORUM ACIP SORCAM ARKADASLARIMA ... İLGİNÇ
Cevap:
İkisi arasında işbirliği anlaşması olsa da mevsimlik tahminleri birbirinden farklı teknikle hazırlıyorlar. Fark bundan ileri geliyor. NOAA'nın tahminleri GFS modellerinin uzun süre çalıştırılmasıyla elde ediliyor, IRI'nınkiler ise daha detaylı verilere dayanıyor.
  ..

bERK ÖZMEN22 Ekim 2010 Cuma 13:10:00
İstanbul Boğazı donmuş, Sarayburnu\'ndan Üsküdar\'a yürüyerek geçenler olmuş!\" Bu söylenceye konu olan işte o meşhur kış \"1929 Kışı Bir Şehir Efsanesi\" adıyla Cengiz Kahraman tarafından kitaplaştırıldı. İş Bankası Kültür Yayınları arasından çıkan kitapta 1929 kışı fotoğraflarıyla ve o zamana kadar İstanbul\'da yaşanmış büyük kışlar kronolojisiyle veriliyor. Tabii bu kışlara ait rivayetler, şehir efsaneleri, gazete haberleri karikatürler ve şiirler de fotoğrafları tamamlıyor.\r\n\r\nİNSANLAR \'BU BİR LANET Mİ ACABA\' DEMİŞLER\r\n\r\nİstanbul\'da Haliç\'in ve Boğaz\'ın donması, bilinen en eski tarihle 378\'e dayanıyor. Hayatı felç eden bu doğa olayı, yakacak ve gıda kıtlığını beraberinde getirmiş. Soğuktan suların donması ile yaşanan su sıkıntısı ve şehre kurtların inmesi yine aşırı soğuk ve donla gelen sıkıntılar arasında. Fırtına ve kasırgalar ise daha çok maddi hasara ve can kaybına neden olmuş. Salgın hastalıklar da bu dönemlerde artmış. Boğaz\'ın donması halk için aynı zamanda sıradışı bir doğa olayı olduğunudan eğlencelere, ilklere ve efsanelere sahne olmuş; çocuklar yüzen buz üstünde oynama şansını elde etmişler, insanlar karşı kıyıya yürüyerek geçmiş, pekçok kişi de dondurucu soğukların bir lanet olduğuna inanmış.
  ..

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:33
Arif hocam Semih dostum bu sırada demın bastardının yazısını tekrar okudum hanı pısman olup bızden ozur dıleyen yazısını :) ordada 2004u belırtmıs. demekkı IRI ıle paralel dusunuyor bu da cok iyi oldu herkesın gorus bırlıgınde olması . benım korktugum nokta soguk olmasına soguk olcak ama yagıs acaba nasıl ve ne kadar olcak, yada soguk ıle yagıs aynı anda vurabılcekmı? neyse bekleyıp gorcez sunun surasında ne kaldıkı...
  ..

Ankaragücü22 Ekim 2010 Cuma 12:10:00
Şu 2004 benzeri bir kış temennilerine bir Ankara'lı olarak deli oluyorum... ))) Tamam İstanbul bir 14 cm, bir kez de 36 cm kar aldı... Ama... Ankara bir kez 20 cm kar dışında bir, iki defa da 2-4 cm kar gördü o kış... Hepi topu bu.. Ankara adına verimsiz bir kış oldu yani.. Temennim Ankara'nın "en azından 2000 veya 2002 gibi bir kış görmesidir.
  ..

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 12:10:08
BİLGİLENDİRME
  .. | http://i1010.hizliresim.com/2010/10/22/1127.png (211)

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 12:10:48
BİLGİLENDİRME
  .. | http://i1010.hizliresim.com/2010/10/22/1105.gif (168)

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:58
2003 ekiminde 2004 kış ayları için aşağıdaki linkteki tahmini yapmışlar. ARIF HOCAM GERCEKTEN AYNI GORUNTU VAR SAGDAKI SANIRIM MEVSIM ANOMALISI HARITASI SOLDAKIDE NORMAL SU AN BAKTIGIMIZ YANI.. AYNI GORUNTU VAR, MEVSIM NORMALI SICAKLIK VE YAGIS :) HADI INSALLAH
  ..

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:59
Semıh dostum baktım şaka gıbı aynı goruntu var :) hadı hayırlısı.
  ..

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 12:10:11
bilgilendirme
  .. | http://i1010.hizliresim.com/2010/10/22/1086.gif (161)



MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 12:10:55
bilgilendirme
  .. | http://i1010.hizliresim.com/2010/10/22/1081.gif (145)

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:39
BEN PEK KATILMIYORUM.ŞUAN Kİ TABLO 2004'TEN DAHA İYİ.2004'TE NELER OLDUGUNU HEPİMİZ BİLİYORUZ.SEVGİLERİMLE semıh dostum 2004te IRI tahmını nasıldı? bır bakayım ben ama sen bılıyorsan paylasırmısın?
Cevap:
2003 ekiminde 2004 kış ayları için aşağıdaki linkteki tahmini yapmışlar.
  .. | http://iri.columbia.edu/climate/forecast/net_asmt/2003/oct2003/DJF04_Eur_temp.html (224)

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 12:10:39
BAZILARINA GİDERRR 22 Ekim 2010 Cuma 12:10:19 Berk Özmen cokta abartcak bır goruntu yok merak etmene gerek yok, mevsım norm. sıcaklık mevsım norm. yagıs. bu kadar basit, bu kadar abartılmasının nedenı IRI herzaman mevsım normalı ustu sıcaklık gosterır, o yuzden cogu kısı heyecan yaptı. Ben kendı adıma cokta heyecan yapmadım acıkcası. cunku heyecan yapmam ıcın orda acık mavı renk yanı ort. altı sıcaklık kuzey batıda gostercek ve yagıs ıcınse ort. ustu renk olan acık yesıl gozukcek o zaman evet heyecana kapılabılırım. Olay budur. BEN PEK KATILMIYORUM.ŞUAN Kİ TABLO 2004'TEN DAHA İYİ.2004'TE NELER OLDUGUNU HEPİMİZ BİLİYORUZ.SEVGİLERİMLE
  ..

OzquR_(61)22 Ekim 2010 Cuma 12:10:29
Arif abi olamaz bu :( 5 gündür yandık çıktık zaten ne 10 günü yahu biraz batıyı etkilesin hep doğu hep doğu.. Öff be bazen çivisi de çıktımı hiç sarmıyor ..:(
  ..

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:59
Katılıyorum. Heyecan yaratacak tahminleri de seneye gösterecekler inşallah :) INSALLAH SENEYE GORURUZ HOCAM. AMA BU SENE 2-3 KEZ SAGLAM KAR OLMALI,YANINADA 1-2 HAFIF O ZAMAN BU SENE ICIN COK İYİ GECTI DIYEBILCEZ BENCE TABIIKI. BOL KARLI GUNLER
  ..

OzquR_(61)22 Ekim 2010 Cuma 12:10:58
Arif abi Trabzon'a yağmur nezaman geliyor malum biz yaşadık pastırmayı :) yağmur bekliyoruz ama henüz birşey yok..
Cevap:
Trabzon'da yarından sonra yaklaşık 10 gün yağmur beklentimiz yok. Pastırmaya selam sıcaklara devam.
  ..

BAZILARINA GİDERRR22 Ekim 2010 Cuma 12:10:19
Berk Özmen cokta abartcak bır goruntu yok merak etmene gerek yok, mevsım norm. sıcaklık mevsım norm. yagıs. bu kadar basit, bu kadar abartılmasının nedenı IRI herzaman mevsım normalı ustu sıcaklık gosterır, o yuzden cogu kısı heyecan yaptı. Ben kendı adıma cokta heyecan yapmadım acıkcası. cunku heyecan yapmam ıcın orda acık mavı renk yanı ort. altı sıcaklık kuzey batıda gostercek ve yagıs ıcınse ort. ustu renk olan acık yesıl gozukcek o zaman evet heyecana kapılabılırım. Olay budur.
Cevap:
Katılıyorum. Heyecan yaratacak tahminleri de seneye gösterecekler inşallah :)
  ..

Zeki Baybey22 Ekim 2010 Cuma 12:10:17
IRI öngörülerinde Avrupayı kubbe gibi saran normaller üstü sıcaklık bölgesi yüksek basınç yerleşimlerinden mi kaynaklanacak ?
  ..

bERK ÖZMEN22 Ekim 2010 Cuma 12:10:05
beyler ben anlamıyorum ki IRI dan o renkler ne yi ifade ediyor bi ilgileni verin bea :D
Cevap:
Hazırlopa alıştınız tabi. Uğraşın bakalım biraz. Yağış ve sıcaklık tahminlerinden olası basınç yerleşimlerini bulmaya çalışın. Takıldığınız bir yer olursa sorarsınız :)
  ..

bERK ÖZMEN22 Ekim 2010 Cuma 11:10:39
biri bana IRI nın linki atabilirmi kardeşler??? harbiden de dediğiniz gibi kışmı geliyor yoksa :D
  .. | http://iri.columbia.edu/climate/forecast/net_asmt/ (193)

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 11:10:35
ARİF ABİ IRI'YE BAKTIKÇA BAKASIM GELİYOR.BU ARADA 10 YILIN SERT KIŞI MEVZUSUNU DİYEN BU VERİLERLE AZ BİLE DEMİŞ BENCE.
Cevap:
Son 10 yılda 2004 dışında adam akıllı bir kış hatırlamıyorum zaten ben. Ama çıtayı yüksek tutalım. Hedefimiz en az 1985 olsun. Aşağısı kesmez beni :)
  ..

EFSANE-SEMİH22 Ekim 2010 Cuma 11:10:07
Cevap: Yoksa sen de 2 sene önce Gökhan Abur'un bir röportajda dediği gibi "sonbahar yağışlı kış çetin geçer" mi diyorsun Semih? WALLA ARİF ABİ İSTANBUL OCAK-15 ŞUBAT 15 ARASI KARLAR ALTINDA KALACAK DİYORUM:):)Bİ ARA GÖKDELENLERİN RÜZGARI ETKİLEME OLAYINIDA ANLATIRIM:):):)
  ..

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 11:10:15
evet özellikle sonbahar ve İLKBAHAR AYLARINDA ŞAŞMA OLUYOR...
  ..

MahSD- Bugünün sıcaklık değerleri- ARİF BEY' e22 Ekim 2010 Cuma 10:10:49
Arif Bey, sizin İstanbul ili için bugüne dair en düşük ve en yüksek sıcaklık değer tahmininiz niçin bu denli sapma yaptı? Beklediğiniz ama gerçekleşmeyen bir öngörünüz mü vardı?DMİ' nin en yüksek/en düşük sıcaklık beklentisi 19/14 derece, sizinki ise 9/7... Şu saat itibarıyla hava sıcaklığı ise 15 derece..
Cevap:
Evet biraz düşük vermişiz. Sistem tahmin yaptığımız günden bugüne gücünü azalttığı için böyle olmuştur. Tahmin süresi arttıkça benzer sapmaların görülme ihtimali yükseliyor. Daha dikkatli oluruz bundan sonra.
  ..

bERK ÖZMEN22 Ekim 2010 Cuma 10:10:47
LİMAN EVET BAYRAKLIDA OTURUYORUM! YA SEN!!!
  ..

Muhammed Uysal22 Ekim 2010 Cuma 09:10:02
Onemli deil Ozan abi
  ..

L@m0s22 Ekim 2010 Cuma 07:10:46
arif hocam mersıne son sıstemde yagıs dusmedı pff ama acayıp bır sıcak var mersınde 3 4 gundur bu sıcakların nedenı pastırma yazımı???
Cevap:
Aslında tam olarak öyle diyemeyiz. Yüksek basınç yoktu çünkü.
  ..

Kuzey Yıldızı22 Ekim 2010 Cuma 05:10:49
Selamlar. *Karseven*'den:"Kuzey yıldızı arkadaşımızın eski yazılarına baktım bir meteorologun nasıl olması gerektiğini sıralıyor yok efendim bilgi birikim olması lazımmış yok efendim iyi bir türkçe lazımmış tahminleri karşıdakine anlatabilmek için ve bunları yeni yorumlar atarak defalarca kez tekrar etmiş :) hay allahım sen bu gibilerini seçerek mi gönderiyosun yahu kuzey yıldızı bu dediklerini bilmeyen mi var bu dediklerin her meslek grubu için gerekli Zeki Baybeye tamamen katılıyorum kuzeyyıldızı arkadaşımız biraz rahatsız galiba allah şifa versin Mesajlarına tümden bakınca kendisindeki bu rahatsızlık açıkça belli oluyor zaten." Terbiyesizliğe lüzum yok. Cesaretin var ise aynı rumuz ile yaz. Ayrıca, seni benim üstüme kimin saldığını çok iyi biliyorum. Ben doğru adresteyim koçum. Git sahibine söyle bunu. Bilgi verdin diye belki yem verebilir sana.
  kuzeyyildi..

Mistral22 Ekim 2010 Cuma 02:10:43
Valah 2 gundur senin gibi dusunuyordum fakat pazar gunu baslayacak gibi geliyor aysonuda olacak gibi yb
Cevap:
http://4.bp.blogspot.com/_Dg_kUWfW2l0/TEPAKUNRhnI/AAAAAAAAAa0/dMq3ann-W24/s1600/Kayseri+Past%C4%B1rmas%C4%B1.jpg
  ..

MiStRaL22 Ekim 2010 Cuma 01:10:52
Arif usta bu yagislar devam etcek araliklarla ne dersin benim ilk tahminim 22 sinde bitecek sanmistim bu poyrazDa yagdircaga benziyor...
Cevap:
Bence yağışlar bir süre mola verecek. Yüksek basıncın zamanı geldi artık.
  ..

Havadelisi22 Ekim 2010 Cuma 01:10:48
Şaka yollu söyledim, HavaCity mesajımı yayınlamasa da olur. Dargın değilim :)
  ..

ariftarif22 Ekim 2010 Cuma 01:10:17
Netweather ve IRI'nın son 2 aydaki mevsimlik tahminleri benzer öngörüler sunuyor. Bizim ve pekçok kişinin beklentisi de benzer şekildeydi zaten. Bu sene beklediğimiz veriler biraz erken gelince eylül başında mevsimlik tahminimizi siteden açıklamıştık. Kuvvetli La Nina beklentisi işimizi kolaylaştırıcı faktörlerden biri oldu. Yaptığımız tahmin için erkendir ekimi kasımı bekleyelim diyenler de görüyordur ki geçen zaman içinde yapılan tahminlerde pek de önemli bir farklılık yok. Açıklamalar hep birbirine paralel. Bulunduğumuz coğrafya için ılık kış beklentisi içinde olan neredeyse yok gibi. Bunlar içinde Mikdat Hoca ve Bünyamin gibi pekçoğunuz tarafından ılıkçı kabul edilen :) isimler de var ki artık gerisini siz hesap edin. Yüksek basıncın yayılma alanına göre alacağımız yağış miktarı zaman içinde belli olacak. Şimdilik soğumadan ayrı yağış konusunda da bir sıkıntı görünmüyor ancak bu biraz detaya girdiği için sistemleri bekleyip ona göre bir tahminde bulunmamız daha sağlıklı olur. Sibirya yb.nin batıya doğru yeterince genişleyemeyeceğini de hesaba katarsak polar kökenli soğuklar Balkanlar ve Karadeniz üzerinden geçerek bizi etkileyecek diyebiliriz. Yalnız unutulmamalıdır ki mevsimlik tahminlerde yanılma payı hep vardır. Herkes ak derken kara da olabilir. Bundan sonra yapacağımız tek şey sabırla beklemek olacak. Hayırlısı olsun...
  ..

lodoss22 Ekim 2010 Cuma 01:10:49
herkese merhabalar.arif abı gunlerdır beklıyordum bugunu IRI guncellemesı ıcın detaylı bır yorum rıca edıyorum senden.tesekku ederım.
Cevap:
Biraz bencil bir yorum yapayım lodos kardeş:) IRI eylül başında yayınladığım kış tahminimi tasdikler mahiyette veriler yayınladı. Tek fark batı bölgelerde yağış miktarı beklentilerimizin üzerinde olabilir. Bunu da yüksek basıncın yayılma alanı belirleyecek. Soğuk ve pekçok yerde yeterince karlı bir kış olacağa benziyor. Allah utandırmaz inşallah.
  ..

serkan22 Ekim 2010 Cuma 01:10:59
Arif abi senin nasıl bir karekterde olduğunu bildiğim ve keza bildiğimiz için biz burdayız hiçbir zaman başka site aklıma gelmedi biz seninleyiz seninle devam edeceğiz ben ailem sülalem esen kal Arif abi
Cevap:
Başka siteler de gidebilirsiniz hiç sorun değil. Yoktan yere gerilim yaratmak isteyenler var ben onlara şaşırıyorum. Benim gibi bir insanın başka hava delileriyle, karkoliklerle zıtlaşması kötü olması mümkün değil ki bir defa. Aynı yolun yolcusuyuz. İsteyen istediği yere gitsin. Burada bulamadığını başka bir yerde bulabilir. Sonuçta bizim de hatalarımız eksiklerimiz vardır mutlaka. Kimse mükemmel değil. Gölge edilmesin başka ihsan istemeyiz.
  exalted_he..

ariftarif22 Ekim 2010 Cuma 00:10:44
Arkadaşlar şunu yeri gelmişken bir kez daha söyleyeyim. Biz Havaturka olarak hiçbir siteyi kendimize rakip olarak görmüyoruz. Yanlış anlaşılmasın bu bir aşağılama ifadesi falan asla değil. Sadece kendi işimizle ilgileniyoruz. Başkalarının ne yaptığı hiç önemli değil. Havacity sohbeti full çekebilir daha fazlası olsun inşallah. Geçen sene xat sohbetinde 6. odayı açmışlığımız var şimdi istesek daha fazlasını da yapacak gücümüz var çok şükür ama buna gerek görmüyoruz. 10ur kardeşimizin söylediği gibi biz chat sitesi değiliz. Sohbet olayını zaten sonlandırmayı düşünüyorduk ama çok ısrar gelince sade bi programla işi devam ettiriyoruz. Ziyaretçi defterimize baksan hakeza 1.000.000'uncu ziyaretçisini bekliyor. Birkaç gün sonra bu rakamı aşmış olacağız inşallah.Daha kar kış gelmeden günlük ziyaretçi sayımız ortada tıklanma sayımız ortada neyi neyle kıyaslıyacaksınız. Varsın sohbetimize de az kişi gelsin. Şuraya desem ki şu gün şu saatte basın toplantısı yapacağım herkes sohbette olsun desem rahatlıkla 500 kişiyi toplayacağıma eminim ama yapmıyorum. Bundan sonra da yapmayacağım. Takip etmesi ve cevap vermesi çok zor oluyor. Beni yoruyor. Herkes kendi işini yapsın bizden daha güzelini yapsın takdir ve tebrik ederim. İsterse bizi geçsin hiç sorun değil. Kimse fitne fesat çıkarmaya çalışmasın. Bunu tüm samimiyetimle söylüyor hepinize bol karlı kışlar diliyorum
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2396
Sayfalar
< | 1 2 ... 2389 2390 2391 2392 2393 2394 2395 2396 2397 2398 2399 2400 2401 2402 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,552 s
Sayaç: