Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Tayfun05 Kasım 2010 Cuma 14:11:27
Sevgili Mistral sana aynen katılıyorum; 2002-2003 kışında (ekim2002-nisan2003) sıcaklıklar aralık ayı ortasına kadar m.normallerinin üzerindeydi aralık ayı ortasından itibaren kar ve soğuk oldu 2003 ocak ayı ise bir kez kar yağdı ve ılık geçti 2003 şubatı ise 06 şubat dan sonuna kadar soğuk ve karlı idi. 2003 mart ortası ayrıca 8 nisan 2003 tarihinde kar yağmıştı.
  tayfa37@ya..

utku05 Kasım 2010 Cuma 13:11:08
öğle modelleri çok ii gözüküyor yağşlar haftaya persembe yeniden baslıo kısmetse hadi bakalım ilk karda kasımın 17 si gbi yağabilir marmaraya
  ..

serdar05 Kasım 2010 Cuma 13:11:33
modelist boş konuşuyosun boş. 11inden sonra sıcaklıklar normale dönüyor yağışlar geliyor. kar bekleyenler boşa beklemesin. kasım kış ayı değilki kar yağsın kıyılarda. belki sonlarına doğru iç kesimlerde yağar. ekimin başında uludağa 55cm kar yağdıda ne oldu. şu anda yaşadığımız dönemde bal gibi pastırma yazıdır. 10-12 gün etkili olduktan sonra bitmiş olucak. aralık gelince soğuklar güçlenicek asıl kar o zaman gelicek. bütün siteler dmi felan bilmiyorda senmi biliyosun bu işleri. geç efendim geç. sana ancak kadir inanır.
  ..

MiStRaL05 Kasım 2010 Cuma 13:11:31
kardesim yaşın küçük o yüzden hatirlamiyorsundur.bence ben çok iyi hatırlıyorum 2003 senesinde 21 derecelik sicakliklar vardi.. bu düz mantık olamaz...
  ..

Modelist05 Kasım 2010 Cuma 13:11:39
netweather miş dmi miş joe bastardi miş mevsimsel tahminler miş bunların hepsi çöpe maalesef gidişat hiç iyi değil 2.bir 2006/2007 kış mevsimine doğru ilerliyoruz gibi 30 ekimden itibaren yağışlar kesildi 20 kasıma kadar belkide kasım boyu önemli bir yağış ve kuvvetli bir soğuma gözükmüyor soğuma olsada bu anca mevsim normallerine indirir sıcaklığı bunun pastırma yazıyla ayazıyla hiç ilgisi yok şimdi bunun neresi normal sorarım size 2007 kışından önce kasım ilk günleri soğuk ve kar yapmıştı ama sonrasında aralıkta dahil neredeyse ocağa kadar yağış ve sistem görememiştik ocak ve şubattada yine ılık ve kurak koşullar devam etmişti bu senede ekim son günleri soğuk ve yağışlı geçti sonrasında yine o 2006 kasımı gibi çok uzun süreli yağışsız ve ılık bir periyot başladı bu olaylar 2007 kışının ayak sesleri olabilir.bide kimisi diyorki 14 kasımda trakya filan kar alacak alakası yok önemli bir soğuma gözükmüyoki kar olsun oralarda hayalcilik işte.2006/2007 hariç böle çok uzun süreli ılık ve kurak koşullarda hatırlamıyorum hiç.gidişat iyi değil çünkü normal değil bir kez daha düşünün derim.
  ..

Vatan(EMRE'YE)05 Kasım 2010 Cuma 13:11:45
Emre la ninanın akşam saatlerinde kuvvetli poyrazla birlikte trakyadan başlayarak etkisini artırması bekleniyor.Arif abi doğru mudur?
Cevap:
:)
  ..

bulutluluk özlemi05 Kasım 2010 Cuma 13:11:30
Aman yağmur yağsında kar beklemiyoruz, bu mevsimde yağacak kardan ne olur, yeter ki şu sıkıcı havalardan kurtulalım atmosfere hareket gelsin zaten kötü tecrübeden dolayı bu döneme ait uzun süreli kuraklık gibi korkularımız var
  torikbaska..

bulutluluk özlemi05 Kasım 2010 Cuma 12:11:48
Kamil Uzun arkadaşım çok güzel bir çalışma sana bir lafım yok da kimse söylediyse külliyen yalan olur şey mi 55 gün aralıksız kar yağarmı, 4-5 metre kalınlığına ulaşması içinde bence 5 gün aralıksız yoğun bir şekilde yağması yeterlidir, diğer 50 gün biraz şüpheli
  torikbaska..

diyalektik05 Kasım 2010 Cuma 12:11:42
Elimizdeki verilerle görüyoruz ki kasım ayının büyük bir bölümü yağış açısından kısır geçebilir. Ancak bu yağışsız peryotun Kasım ayına denk gelmesi bence kış açısından bir şans. Çünkü mutlaka bu kadar uzun bir pastırma yazının ardından parametreler değişecek, döngü tamamlanacak ve yağışlı ve soğuk bir döneme geçiş yapacağız. Kasım ayı bol yağışlı geçseydi muthemelen biz bunları Aralık ayı ortasından Ocak ayının ortasına kadar devam eden bir süreçte yaşasaydık çok ama çok daha sıkıcı olurdu. Tabi şimdi yaşadığımız sürecin Aralık ve Ocakta da yaşanmıyacağının bir garantisi yok. Ama geçmişe dönük tecrübeler gösteriyor ki uzun süreli yağışsız dönemlerin sonu yeniden uzun süreli yağışlı peryotlarla tamamlanıyor. Bu yıl da böyle olacaktır. ÇOK Hareketli bir kış bizi bekliyor bence.
  ..

emre05 Kasım 2010 Cuma 12:11:40
arif hocam lanina etkisini ne zamana atrıracsk artırısa nolur
Cevap:
La Nina ile ilgili tahminlere aşağıdaki linkten ulaşabilirsin. Bize etkisi dolaylı oluyor. Kuvvetlenmesi durumunda sıcaklık ve yağış ortalamalarında bir miktar azalış beklenebilir.
  emre_ulas_.. | http://www.havaturka.com/?sayfa=enso (117)

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 11:11:01
soğuklar 05 Kasım 2010 Cuma 11:11:44 mrb hava turka sakinleri son yaptığım analize göre 14 de gelen sistemde en ufak sapma yok ama gücünde azalma olabilir yinede trakya iç ege kuzeybatı içanadolu ve marmaranın yüksekleri bu yılın ilk karını alıcak bayram soğuk ve yağışlı kasımı kapattık diyenlere kulak vermeyin saygılarımla SENİN DEDİĞİN TARİHTE ORTA AKDENİZ'DEN YAĞMUR GELİR.KAR MAR YOK.OLURSADA DEDİĞİM TARİHTE 18-20 KASIM GİBİ OLUR.BU TARİHTEDE OLMAZSA ARALIK AYI KISMETSE..
  ..

ENGİN5905 Kasım 2010 Cuma 11:11:31
SONUÇTA BAYRAM DA KAR YAĞMASA BİLE HAVA SOĞUK OLACAK...
  ..

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 11:11:15
derya 05 Kasım 2010 Cuma 11:11:10 EFSANE SEMİH BEY zaten mert gibi insanların uslubüne cevap bile vermez bizim gibiler.sizin gibi insanlar bizim muhattabımızdır.o kendisi yaptığı çirkin yorumlarla debelenip dursun.neyse çoluk çocuğu bırakalımda biz havaya dönelim yine.bu modeller uzun süredir can sıkıcı ve kasımı belki kapatabiliriz demişsiniz.bu arada o sayıların anlmını basna ne zaman açıklarsınız netweatherda yapılan.bu arada netweatherın tahminleri sizce ülkemiz açısından olumlu mu değilmi... SAYILARI BİLMİYORUM.ARİF ABİ SÖYLESİN.AVRUPA'YI KAPLAYAN AZOR İSE SORUN YOK İZLANDA İSE KÖTÜ GİBİ.DÜN AKŞAM AZOR BUGUNDE İZLANDA GİBİ GELDİ:)ARİF ABİ AZOR DEDİ SANIRIM.O YÜZDEN SORUN YOK.BU HALİYLE ÇOK GÜZEL
  ..

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 11:11:52
Dev 05 Kasım 2010 Cuma 11:11:34 ARİF ABİ LİNKİ DİKKATLİ İNCELEDİĞİMDE;AZOR'UN SANKİ A.B'LERİN GÜÇLÜ OLMASINDAN DOLAYI AVRUPA'YA GİRMESİNDE ZORLANACAĞI,AZOR'UN ATLANTİK'TE DAHA ÇOK TAKILACAĞI SONUCUDA ÇIKIYOR GİBİ NE DERSİN? Semih ben mi yanlış görüyorum bilmiyorum ama ben bu resimde asorun avrupayı rahat kapladığını görüyorum. Şu pozitif değerler yüksek basınç alanlarını göstermiyor mu? ARİF ABİ AVRUPA'YI KAPLAYAN AZOR MU İZLANDA MI?
Cevap:
Örneğin Fransa için tahmini basınç anomalisi +5 olarak verilmiş. Normalden yüksek yani. Dolayısıyla Avrupa'yı kaplayan da Azor oluyor bu tahmine göre. Yalnız birebir gerçekleşmesini beklememek lazım bu tahminlerin. Basınç yerleşimlerinde oynamalar olabilir. Tabii ki dönem dönem dalgalanmalar da olacaktır. Ne olursa olsun bu tablo karkolikler için umut verici.
  ..

beylikdüzü05 Kasım 2010 Cuma 11:11:57
kasım ayında kar beklemek marmara kıyı şeridinde imkansıza yakın bir olasılıktır. yer sıcaklığı deniz sıcaklığı istenilen seviyenin cok cok üstündedir. aralık 15 ten sonra gerçek kış başlar ve mart 15 e kadar süprizlerle dolu bir kış bizi bekler . bunun dışındakiler istisnadır ve istisnalar kaideyi bozmaz. o yüzden biraz daha sabırlı olmalı ve bol bol dua etmeliyiz soğuk ve yağışlı bir kış gerirelim diye
  ..

rainmann05 Kasım 2010 Cuma 11:11:57
arkadaşlar kasım ayı 15 ine kadar cortlar....tüm modeller aynı şeyi söylüyor..sis-pis-pus-pas ne varsa havada olacak maalesef... umarız 15 inden sorası böyle iç karartıcı olmaz....
  r@hotmail...

Dev05 Kasım 2010 Cuma 11:11:34
ARİF ABİ LİNKİ DİKKATLİ İNCELEDİĞİMDE;AZOR'UN SANKİ A.B'LERİN GÜÇLÜ OLMASINDAN DOLAYI AVRUPA'YA GİRMESİNDE ZORLANACAĞI,AZOR'UN ATLANTİK'TE DAHA ÇOK TAKILACAĞI SONUCUDA ÇIKIYOR GİBİ NE DERSİN? Semih ben mi yanlış görüyorum bilmiyorum ama ben bu resimde asorun avrupayı rahat kapladığını görüyorum. Şu pozitif değerler yüksek basınç alanlarını göstermiyor mu?
Cevap:
Evet öyle denilebilir. O ay için basınç ortalamasının uzun yıllar ortalamasından ne kadar sapma göstereceğinin tahmini resmedilmiş. Bu durumda Batı ve Orta Avrupa'da yüksek basınçlar alçak basınçlara göre süre ve etki bakımından daha fazla söz sahibi olacak diyebiliriz. Oralar için kurak bir kış olacağa benziyor. Biz ise aynı dönemde soğuk tarafta kalacağız ve büyük olasılıkla yeterince yağış da alabileceğiz.
  ..

karfirtinasi05 Kasım 2010 Cuma 11:11:25
herkese kolay gelsin, kimse merak etmesin bayramın 3. gününe kadar pastırmaya devam,sonrasında kışa merhaba demeye yavaş yavaş başlıyacağız inşaallah. SALI-ÇARŞAMBAYA dikkat! aşırı lodos deniz trafiğini aksatabilir. sevgiyle kalın.
  ..

soğuklar05 Kasım 2010 Cuma 11:11:47
yanlız şunu eklemek istiyorum biraz üzücü ama kıyı şeridi aralık ilk yarısı dahil kar alma olasılığı çok düşük alırsada büyük süpriz olur saygılarımla
  yasin5385..

soğuklar05 Kasım 2010 Cuma 11:11:44
mrb hava turka sakinleri son yaptığım analize göre 14 de gelen sistemde en ufak sapma yok ama gücünde azalma olabilir yinede trakya iç ege kuzeybatı içanadolu ve marmaranın yüksekleri bu yılın ilk karını alıcak bayram soğuk ve yağışlı kasımı kapattık diyenlere kulak vermeyin saygılarımla
  yasin5385..

derya05 Kasım 2010 Cuma 11:11:10
EFSANE SEMİH BEY zaten mert gibi insanların uslubüne cevap bile vermez bizim gibiler.sizin gibi insanlar bizim muhattabımızdır.o kendisi yaptığı çirkin yorumlarla debelenip dursun.neyse çoluk çocuğu bırakalımda biz havaya dönelim yine.bu modeller uzun süredir can sıkıcı ve kasımı belki kapatabiliriz demişsiniz.bu arada o sayıların anlmını basna ne zaman açıklarsınız netweatherda yapılan.bu arada netweatherın tahminleri sizce ülkemiz açısından olumlu mu değilmi...
  derya..

serdar05 Kasım 2010 Cuma 10:11:30
arif abi netweather'in grafiklerini bir türlü bulamadım lütfen linkini atarmısın abi sabahtan beri arıyorum.tamam sizin farkınız zaten var ama sen atıver şunu abi lütfen bulan varsa atsın lütfen
Cevap:
Linkini versem bile açamazsın. Paralı üye olman gerekir. Şimdilik bu kadarıyla idare et.
  ..

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 10:11:32
EĞER AO CİDDİ BİR DÜŞÜŞ GÖSTERMEZSE KASIM AYINIDA KAPATABİLİRİZ
  ..

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 10:11:49
ARİF ABİ LİNKİ DİKKATLİ İNCELEDİĞİMDE;AZOR'UN SANKİ A.B'LERİN GÜÇLÜ OLMASINDAN DOLAYI AVRUPA'YA GİRMESİNDE ZORLANACAĞI,AZOR'UN ATLANTİK'TE DAHA ÇOK TAKILACAĞI SONUCUDA ÇIKIYOR GİBİ NE DERSİN?
Cevap:
Basınç değerleri merkezin nereye yerleşeceği vs. bunlar detaya giren şeyler zamanı geldiğinde bakarız ama ben bu haritada ciddi bir ab. varlığı görmediğim gibi Azor'un Atlantik'te takılacağı ve Avrupa'ya girmekte zorlanacağı gibi bir sonuç da çıkaramıyorum. Batı Avrupa için oldukça kurak bir kış olacağa benziyor.
  .. | http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=1&u=1475&p=git&site=81975 (132)

EFSANE-SEMİH05 Kasım 2010 Cuma 10:11:42
derya 04 Kasım 2010 Perşembe 22:11:20 EFSANE SEMİH bey size sorum olacak.bu netweather da yayınlanan basınç haritasında 5-4-3-2-1 gibi sayılar var ingiltere üzerinde ve L harfi var.şimdi bunlar ne anlama geliyor.açıklarsanız sevinirim.bizim için iyimi kötümü... MERT'İN USLUBU GÜZEL OLMASADA BAHSETMİŞ.AZOR'UN GÜÇLÜ OLABİLECEĞİNİ BİRAZ DAHA DERİNE İNERSEK GÜÇLÜ A.B LERİN BİZEDE UZAMA İHTİMALİ OLDUĞUNUDA ÇIKARABİLİRİZ.ANCAK SİBİRYA Y.B'NİN AKTİF OLAMAYACAĞINIDA ÇIKARABİLİRİZ.DİKKATİMİ ÇEKENİDE DİĞER YAZIMDA ARİF ABİYE SORACAĞIM.
  ..



liman05 Kasım 2010 Cuma 03:11:51
ARALIK ayını hiç bu kadar meraklı beklememiştim..
  ..

Umut Sallak05 Kasım 2010 Cuma 02:11:31
Harbiden hava nekadar sıkıcı sis pus ıyy biran önce POYRAZMATİK olsun :) 1030 yaklaşsın 990'a hamle yapsın kar geelsin tipi olsun
  cronix23@h..

MiStRaL05 Kasım 2010 Cuma 01:11:56
Netweather ayni haritayi kullaniyor sadece analiz yapanlar farkli
  ..

MiStRAL05 Kasım 2010 Cuma 01:11:46
NOAA ve İRİ ayni tahmin biri direk bilgisayar ciktisi digeri analiz 2 side ayni NCEP
  ..

MiStRaL05 Kasım 2010 Cuma 00:11:09
23:47 goztepe. Sicaklik:14.1 basinc:1026 ruzgar:0 km nem :%95 hava sisli gorus 5 Metre
  ..

BLUESKY05 Kasım 2010 Cuma 00:11:43
Dışarıda harika bir sis var. Istanbul un sisi de bir başka oluyor. Kar yok soğuk yok o zaman sisin tadını çıkarılım.
  ..

Kamil Uzun04 Kasım 2010 Perşembe 23:11:07
Evet Erdinç, aynen dediğin gibi eskiden olan şimdi de olabilir. Ben de bunu vurgulamak istedim.Yalnız İst.da son yüzyılda öyle bir iki tane değil çok sağlam en az 10 kış var arşivlerde. Neyse; Ben gündüz yazılarını pek takip edemiyorum. Konuya bir yerlerden girdiğim için umarım yanlış anlaşılmıyorumdur. Saygı ve sevgiler.
  ..

erdinç04 Kasım 2010 Perşembe 23:11:30
şunuda ekleyeyimde yanlış olmasın eskiden olabilen herşey şimdide olabilir. 87 29 istanbul için istisnadır ama dün olan yarında olabilir tam olarak bu.
  ..

mert04 Kasım 2010 Perşembe 23:11:13
derya gördüğün gibi arif üstad o resimlerle ilgili bir açıklama yapmış semih altına imzamı atarım demiş. l harfinin low yani alçak h harfinin high yani yüksek basınç olduğunu herkes öğrendi artık. bunca zamandır siteyi takip ediyosun ama bi gıdım yol alamamışsın yazık.
  ..

erdinç04 Kasım 2010 Perşembe 23:11:12
kamil uzun istisnaları genele yaymakta yanıltabilir buzul çağlarından bahsedilmiyorsa eğer.
  ..

Umut Sallak04 Kasım 2010 Perşembe 22:11:57
Onurcum haberini yaptım benim çok hoşuma gitti grafikler böyle önemli bilgilendirmeleri blog olarak at daha faydası dokunur siteye ;)
  cronix23@h.. | http://chatlobi.com/blog/hava-durumu/netweather-2011-basinc-anomalisi.html (163)

derya04 Kasım 2010 Perşembe 22:11:20
EFSANE SEMİH bey size sorum olacak.bu netweather da yayınlanan basınç haritasında 5-4-3-2-1 gibi sayılar var ingiltere üzerinde ve L harfi var.şimdi bunlar ne anlama geliyor.açıklarsanız sevinirim.bizim için iyimi kötümü...
  derya..

Kamil Uzun04 Kasım 2010 Perşembe 22:11:44
Modelist arkadaşın yazıları öyle ya da böyle dikkat çekmeye devam ediyor. Birşeyleri vurgulamaya çalışırken yanlış anlaşılıyor ya da anlatıyor gibi... Eskiden İstanbul'da yaşanan kışlardan bahsetmiş. Ben de ek'te 1929 yılı kışı resimlerini ve İstanbul'da yaşanmış kışlarla ilgili bir yazı gönderiyorum. Görüleceği üzere İstanbul'un en sıcak bölgesi marmara kıyıları olan Göztepe, Feneryolu mevkilerinde bile 3 m.yi aşkın kar yığınları, 1954 kışında olduğu gibi boğazdan geçen buzlar. Son söz: Tarihini bilmeyen amatör meteorolog önünü göremez. :)) İyi akşamlar.
  .. | http://www.gunaydogan.com/2009/02/istanbul-1929-kisi-ve-1987-kisi.html (293)

tarantula04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:20
naoyu aoyu bırak da arif şu sohbete bir bak sefilleri oynuyor kapalı gişe hem de bu gidişle admin siteyi kapatmak zorunda kalacak söylemedi deme hacı arif bey size bu pazara kadar süre sohbet düzeldi düzeldi düzelmedi daha da sohbete gelmem arif üstat sonra sinek avlarsınız sitede taran ağlarını örecek bundan sonra ve bu ağa takılan bütün böcükler yem olacak buna admin de dahil ona göre arifanfini finfon:))))))))))))))))
Cevap:
Saat 21:00'de sohbetteyim. Gel bakalım kaçma da alayım ifadeni.
  ..

MiStRaL04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:52
Ya ben bu haritalari bulamadim net weather da yardim plsss..
Cevap:
Olacak o kadar farkımız Mistral. Uğraşın bakalım biraz :)
  ..

Revivalofsnow04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:16
Arif hocam gercekten goruntu super otesi, Onur ercan arkadasımıza tesekkuru borc bilirim,paylasımı ıcın elıne saglık kendısının.. (bu sırada sıtenın o tahmınının bulundugu sayfanın lınkını atarsa cok sevınırım) Saygılar BOL KARLI GUNLER INSALLAH!
  ..

EFSANE-SEMİH04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:16
ARİF ABİ AYIP OLMAZSA ALTIMA İMZAMI ATARIM.SEMİH MESUT AŞAN.
Cevap:
Eyvallah :)
  ..

ariftarif04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:54
Onur Ercan kardeşim kuru sıkı sallamayıp icraat göstermiş ve attığı linklerle işimizi de oldukça kolaylaştırmış. Kendisine teşekkür ediyorum. İçinizde bu linklerde anlatılmak istenen nedir anlayamadık diyenleriniz varsa yardımcı olayım. Bir defa dünkü yorumlarda karşılaştırmalı olarak verilen ve DMİ'nin tahminleri olarak lanse edilen mevsimlik tahminler DMİ'nin de üyesi bulunduğu ECMWF'ye ait tahminlerdir. Son resimlerden de anlıyoruz ki IRI, Netweather, ECMWF modelleri ile Accu'dan Bastardi'nin kış öngörüleri birbiriyle örtüşüyor. Biz ve bizden ayrı pekçok kişinin öngörüsü de zaten benzer şekilde. Buna Bünyamin ve Mikdat Kadıoğlu da dahildir. Modelist nickli yorumcuya ait olduğu iddia edilen resim ise yanlış görmüyorsam geçen sene gerçekleşen kış dönemi sıcaklık anomalisiyle ilgili bir resim. Kafa karıştırmasın. Netweather haritalarından çıkarılabilecek sonuç aralık ve ocak aylarındaki basınç ve sıcaklık anomalilerinin birbirine benzer şekilde olacağı. Sıcaklık ortalamalarının uzun yıllar ortlamalarından 1 derece daha düşük olacağı basınç değerlerinin ise normalden biraz yüksek olacağı şeklindedir. Bu durumda Azor yüksek basıncı kış genelinde çoğu zaman bize yoğun kar yağışları ve kuvvetli soğuma gelebilmesi için gerekli konumu alabilecektir. Şimdilik karseverler için beklentilerin gayet olumlu olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz...
  ..

EFSANE-SEMİH04 Kasım 2010 Perşembe 21:11:40
Dev 04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:10 üff yaradanına kurban asor ;P -------------------------------------------------------- ------------------------ Cevap: Mükemmel NE MÜKEMMELİ YA BU İŞİ BİLMİYOSUNUZ.MÜKEMMEL ÖTESİ:):)VERY PERFECT
  ..

Dev04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:10
üff yaradanına kurban asor ;P
Cevap:
Mükemmel
  .. | http://www.yukleresim.com/images/11220616634284402306.png (410)

Admin04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:25
Geçen sene ocak ayıyla ilgili basınç anomalisi tahminleri aşağıdaki linkteki gibiydi. Bu seneyle arasında dağlar kadar fark var. Hatırlarsanız tahminleri aynen gerçekleşmişti. İnşallah bu senede gerçekleşir.
  .. | http://www.yukleresim.com/images/64457995598496694531.png (253)

Admin04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:30
Netweather 2011 ocak ayı basınç anomalisi tahmini aşağıdaki linkte.
  .. | http://www.yukleresim.com/images/11220616634284402306.png (537)

Revivalofsnow04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:03
Admin dostum heyecan verici bir link ve tahmin ancak ben o sıtede goremedım bu resmi,sanırım ben bulamadım. Link atarsan cok sevinirim.
  ..

ceva04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:18
Karı pek çok kişi sever ama kasım ayında da marmaraya pek kar yağdığı görülmez. Genel olarak Aralık 10- 15 ile 25 civarı, ocak 20 ler civarı ve şubat 10-15 arası marmara bölgesinde orta kuvvet ve üzeri kar yağışları görülmüştür. Bu sene de bu döngünün pek değişeceğini zannetmiyorum. Ama temennim kuru soğuğu az, karı bol olan bir kış olsun.
  ..

erdinç04 Kasım 2010 Perşembe 20:11:38
arif abi bu net weater deki grafik ne anlama geliyor marmaranın üzerindeki -1 ortalama değermi ortalamaysada yer sıcaklığı diildir herhalde
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2373
Sayfalar
< | 1 2 ... 2366 2367 2368 2369 2370 2371 2372 2373 2374 2375 2376 2377 2378 2379 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,679 s
Sayaç: