Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



welbane17 Kasım 2010 Çarşamba 15:11:18
Film geçen kış kaldığı yerden devam ediyor; negatif AO ve NAO, sınırda kalan soğuma bol bol lodos ve yağmur. Soğuma en belirgin orta ve batı Avrupa'da olacak gibi, Avrupa Rusyası ve Ukrayna ancak mevsim normallerine inebilecek herhalde. Bu modelistten daha çok çekeceğimiz var bu gidişle :)
  ..

semih17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:11
istanbul'da havalar ne zaman soğuyacak? Ne zaman merhaba kış diyebileceğiz??
Cevap:
Aysonuna doğru soğuma olacak ancak sıcaklık İstanbul gibi kıyı şehirlerinde kar değerlerine inmiyor. Kasımın son haftası çoğunlukla yağmurlu geçecek. Aralıkta daha soğuk günler görebileceğiz. Detayları sistemler yaklaştıkça belli olur.
  semih.weol..

Giallo Rosso17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:43
Arif Abi Balıkesir Edremit'e Bu Kış Kar Yagarmı ?
Cevap:
Mevsimlik tahminler beklendiği gibi gerçekleşirse yağar ama şimdiden kesin birşey söylemek zor. Zaman gösterecek.
  ..

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:10
zaten emin olmasa turkiye yi koymazdi bundan emin olun...
Cevap:
Emin olmak diye birşey yok. Kendi görüşü de çoğunluğun görüşü de bu yöndedir ancak emindir, kesindir gibi ifadeler kullanırsak bu yanlış olur.
  ..

kartahmincisi17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:48
kar:D LİNK:http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/2219.p ng
  .. | http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/2219.png (222)

erdinç17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:03
herkes kar olayına kitlendi gerçi ama son yılların en kurak kasımı düşüncesi23 ünden sonra değişebilir bakalım soğuma ve yağış ortalamalara nasıl yansıycak.
  ..

Kamil Uzun17 Kasım 2010 Çarşamba 14:11:57
Selamlar. Dün akşam avrupa yakası ve boğaz çevresi birkaç mm.yağış aldı. Yarın yağış alacak alanlara DMİ İstanbulu da dahil etti. Jet akımlarının akdeniz çanağından ülkemize doğru akışı devam ediyor. Orta akdenizde AB alanları oluşuyor. Bu da ümit verici. İyi bayramalar.
  ..

erdinç17 Kasım 2010 Çarşamba 13:11:56
soğuklar gelsinde yeterki balkanlara gelsin burayada nasılsa gelir diye düşünüyorum arif abi kasım sonu 850hpa da -5 olcak gibi ne düşünürsünüz.
  ..

impossible17 Kasım 2010 Çarşamba 13:11:18
ay sonu beklenen sistemin model olarak gelmesi muhtemel şeklini zaten semih önceden tahmin etmiş ve yüksek ihtimalde öyle olucak sadece zamanda kayma var oda olabilecek bir durum valla semihi bu başarısından dolayı ben kutluyorum saygılar
  .....

Ç,17 Kasım 2010 Çarşamba 13:11:43
arkadaşlar şuan diyagramlarda gfs model verisini bulabilene aşk olsun ben bulamadım siz buldunuzmu?=)
Cevap:
Demek ki o modelin çalışmasını durdurmuşlar ve dolayısıyla diyagramlarda da o modele ait veriler yok. Bu aralar sık sık bu arıza görülüyor. Yakında çözerler herhalde.
  ..

serdar (A.D.M.i.N)17 Kasım 2010 Çarşamba 13:11:51
Arkadaşlar kasım sonu ya da aralık başı gibi kar yağıcak diyenlerle. teğet geçicek diyenler iki tarafta aynı kefededir şu anda. Kar yağıcak diyen kişiye sallama nasıl bu kadar erken biliosun teğet geçicek bence demek yanlış. daha 2 hafta o tarihlere var hemen hemen. Ve biz böyle modeller çok gördük. karlı gözüküp teğette geçebilir. Sıcaklık kar sınırında teğet geçicek bizi deriz. bi bakarıız son 3 5 gün güçlenir ve kar yağar. Arif abi hatırlarsa 2 yıl önceydi sanırm yine bi kasım ya da aralık karı olması gerek. bünyamin dahil yağmur bekleniodu sanırım. Lapa lapa tüm gün kar yağmıştı. Akşam radyoda şaşkınlıgını dile getirmişti. Son anda değişmişti sıcaklık tam kar seviyesine gerilemişti. Allahın takdiri işte :)
  meteoturk@.. | http://www.meteoturk.somee.com/anasayfa.html (132)

asfalya17 Kasım 2010 Çarşamba 13:11:47
Bastardi..Bastardi..Bana baksana sen..İnşallah bull-mull diye bizim kaçan boğalara,istan-bullulara yada gfs modellerinde karı bir türlü göremiyenlere küfr etmiiyorsundur!!..yoksa alırım ayağımın altına!:))
  ..

BURAK17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:00
bekleyin 29unda gündüz 7C gece 5C gece karla karışık belki gündüz de olabilir :D :D :D (istanbul tabii ki)
  ..

kartahmincisi17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:03
arif abi internette ne araştırsam hepsi gfs yaw gfs deb başka adam gibi bir model yok.kalite uzun vade hepsi gfs'de diğer modellerde tek tük çıkıyor iyiler gfs den başka birşey bulamıyorum ve sinirleniyorum.bu arada dün gece sen bana attığım link üzerine bu farklı bir model değil gfs'den harmanlanmış demiştin ya bana dmi'den bir abi gfs'nin 22 farklı animasyonu var demişti o amaçla dedim yani
Cevap:
GFS iyidir. Dün ayrıca farklı modellerin bulunduğu adresleri gösterdik. GFS'nin farklı senaryolarına da aşağıdaki linkteki açıklamam üzerinden ulaşabilirsin.
  .. | http://www.havaturka.com/index.php?sayfa=diyagrambilgi (64)

lodoss17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:12
modellerde o kadar çok ab ler var ki.kasım sonu için net ifadeler kullanmak doğru olamaz.heran herşey değişebilir gibi duruyor.
  ..

Kuzey Yıldızı17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:17
Selam. Son yorumlar genel olarak Bastardi'nin Türkiye ile ilgili açıklaması üzerine olmuş. Arkadaşlar, ben Bastardi'nin Türkiye veya Türkiye'nin herhangi bir noktası için yapacağı hava tahminine; Arif Abi, diğer tahminci arkadaşlar ve Dmi'nin yapacağı tahminden daha fazla değer veremem. Bir insan konusunda çok yüksek bilgi birikimine sahip olabilir. Çok tanınmış da olabilir. Avrupa veya Amerika için başarılı tahminleri de olabilir. Ancak bu durum, o kişinin Türkiye için de başarılı tahminler yapacağı anlamına gelmez. Bir aralar meteorologda bulunması gereken bazı özelliklerden bahsetmiştim. Bunlardan iki tanesi şunlardı: Deneyim ve tahmin yapılan coğrafyaya olan hakimiyet. Bastardi, bu coğrafya ile ilgili ayrıntılı bir bilgiye sahip mi; buralar ile yeteri kadar tahmin yaparak gerekli deneyime sahip olmuş mu? Bu konularda kendisini ispat etmiş mi? Evet, kendisi uzmandır. Ama, ben o kişinin Türkiye için yapacağı yorumu ilk sıraya koyamam. Bahsettiğim gibi bu coğrafyayı çok iyi bilip, yeterli deneyime sahip olduğunu kanıtlamayan hiç kimsenin tahmini benim için çok değerli olamaz. Görüşmek Üzere!..
  kuzeyyildi..

Admin17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:42
Şaka gibi. İstanbul' a ilk kar geldi, hemde 50 cm. Haberin devamı için aşağıdaki linke tıklayın. Havaturka HABER
  .. | http://www.havaturka.com/haberler (265)

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:33
bazi arkadaslar suan gelecek olan sistemle ilgili olarak yazmis
  ..

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 12:11:39
http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1541.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1476.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1478.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1478.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1488.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1490.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1496.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1502.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1506.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1511.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1512.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1514.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1523.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1531.png http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1534.png
  ..

Kuzey Yıldızı17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:16
Tekrar selamlar. Az önce şöyle yazmıştım:"Kendi çalışmalarımla elde ettiğim veriler ışığında yorum yazamıyorum." Yanlış anlaşılmasın. Sonuç itibari ile benim elde ettiğim veriler yine var olan veriler ışığında üretmiş olduğum sonuçlar tablolar oluyor. Burada kelimeyi yanlış kullanmışım. Aslında, sorun şu aralar benim fazla vakit ayıramayışım. Bu arada, az önceki mesajımda bazı kelimeler birbirine yapışık. Çünkü, harf sayım yetmedi. Ben de kurtuluşu birleştirmekte buldum. İkiye bölmeyi de bazen yapıyoruz. Ancak, bu sefer bölünmesini istemedim. İşin tuhaf tarafı şu: Halen harf için 100 civarı hakkımız kalmışken sistem çok uzun mesaj yazdınız uyarısı veriyor. Bu hatayı düzeltmeye çalışalım. Neyse, saygılarımı sunar; herkese çalışmalarında başarılar dilerim!..
  kuzeyyildi..

Ankaragücü17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:29
Mistral zaten buradaki herkes Bastardi'nin genel kış öngörüsü hakkında yazdığı yazıya yorum yapıyor.
  ..

Kuzey Yıldızı17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:35
Selamlar.Modellertekrardangüzelleşmeye başladı.Kusura bakmayın.Sonyazılarımı sadece modeller vebazı sayısal değerleri inceleyerek yazıyorum.Kendi çalışmalarımla eldeettiğim veriler ışığında yorum yazamıyorum.Sorun vakit. Ancak, şu kadar dar veri, deneyim ile birleşinceyine de güzel yazılar ortaya çıkar.Neyse, geçelim verilere.Modeller Kasım sonu Aralık başı için güzel tablolar oluşturmaya başladı.Ancak, dikkat edelim bu süreç192'den sonrası için.Yani,henüz192'nin içine giren bir durum değil.Fakat,modellerin kararlılığına bakarsak;en azından yüksek kesimler için kar yağışı kesinleşiyor diyebiliriz.Peki,bu sistem kıyı kesimler için nasıl bir tablo oluşturacak.Onu konuşmak içinhenüz erken.Artık, tam olarak kışagirmediysek bile;her an kar yağışını gösteren modellere açık olmalıyız.Bizler için modellerin ve verilerin sürekli takip altına alınması gereken zamanlar geldi.192'nin içine girmedentahmin yapmak,şu anki imkanlarla ve şu coğrafya içinmaceracılık olacaktır.Ancak,tablolar güzelleşiyor.YB'nin etkisinin dolmaya başladığını artık anlıyoruz.Güzel günler yaklaşıyor.Kıyılara ve alçakkesimlere kar bekleyen bizler için tam bir sıkı takipdönemi başlıyor.Verilerimiziveyorumlarımızı paylaşmayadevam edelim.Buaradaözellikle modellerin güncellenmevakitlerindesohbette bulunmayaçalışalım.Yeni modelleribirlikte paylaşmakbizim için çok zevkliolacaktır.
  kuzeyyildi..

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:40
bu nasil bir diagramme dir....
  .. | http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/1378.png (155)

Admin17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:38
Son modellerin ne kadar saçma olduğunu picslerden anlayabiliyoruz. http://www.wetterzentrale.de/pics/MT8_Istanbul_ens.png
  .. | http://www.facebook.com/Havaturka (172)

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 11:11:54
bu arada bastardinin yazisini yanlis anladiniz adam bu gelecek olan soguktan bahsetmiyorki kisi genel olarak ele almis
  ..



cümülonimbüs17 Kasım 2010 Çarşamba 10:11:33
Arkadaşlar Kasımın son haftası gelecek sistem Türkiyede sıcaklıkları kar değerlerine indirmeyecek. Amiyane tabirle teğet geçecek sınırda kalacak. Ancak bu sistem ocak şubat döneminde gelseydi kesinlikle bize de uğrardı. Halen bölgemizin sıcak olması, sistemin gelirken enerji ve momentumunu kaybetmesi bizi etkilememesine etken. Unutmayın Rusyada 10 derece civarı sıcaklıklar ölçülüyor.Yüzbinlerce km kare alanı soğutacak bu sistem. Belki Trakyanın Armağan köyü gibi yerlerine ve Doğu Anadoluya yağabilir. Ama bunlar istisnadır.Heleki İstanbul gibi deniz şehirlerine yağması %1 ihtimal. Ancak bu oluşumlar sevdiğimiz özlediğimiz olumlu oluşumlar. Bunu şu nedenle yazıyorum gün gelince buraya kış bitti,yine teğet geçti gibi yorumlar yapılacak. Bu sistem oldukça kuvvetli. Rusya çok ağır kış koşulları yaşayacak. Moskovada en düşük sıcaklıklar -20lerin altını görebilir. İskandinavya Orta ve Doğu Avrupa Balkanlar kopacak.
  ..

burak17 Kasım 2010 Çarşamba 10:11:23
arif abi istanbulda ne zaman kar başlayacak bizi biraz bilgilendir iyi günler
Cevap:
Tam tarihi belli değil şu anda. Netleşirse 2 hafta kadar öncesinden haberini veririm.
  gencfenerb.. | http://www.facebook.com (82)

K@@n_Kings_2017 Kasım 2010 Çarşamba 10:11:18
bu sene kar ın 3-5 gün yerden kalkmadığı güzel kış olacak mı ? 2004 kışı gibi olabilir mi ?
Cevap:
Beklentiler o yönde ancak böyle olacağının bir garantisi yok. Herşeyi zaman gösterecek.
  ..

Ankaragücü17 Kasım 2010 Çarşamba 10:11:50
Biraz daha sabır lütfen.. Havai fişekler için 12 Aralığı bekleyiniz. 30 Kasım - 2 Aralık arası görece soğuk olabilecek, belki yükseklerde kar olabilecek anacak şölen muhtemelen ancak 9-12 aralık arasında görülebilecektir. Bastardi'yi fazla ciddiye almayınız. Yüzde, elli şansı var.. Tutar, tutmaz.. ))
  ..

MiStRaL17 Kasım 2010 Çarşamba 10:11:36
sevgili arkadaslar no bull ordaki anlamı boga gibi saldırgan demek expression(deyim)dir.
  ..

tarantula17 Kasım 2010 Çarşamba 09:11:28
boğa kaçırtan eşek anırtan öküz böğürten köpek osurtan kız kaçıran soğuklar laflarıyla tercüme olmaz saçmalamayın lütfen beyler
  ..

impossible17 Kasım 2010 Çarşamba 08:11:55
kasım sonu gelecek sistem istanbulda kar değerlerine inmeyecek diye düşünüyorum yüksekleri kky alır batı karadeniz iç kesimleri trakya mevsimin ilk karını alıcak diye düşünüyorum
  ,,,..

erdinç17 Kasım 2010 Çarşamba 03:11:26
banada çok enterasan geldi kasım ayının gidişatı haklı yada haksız biçok karseveri yıldırmış ama anlaşılan bastardiyi yıldıramamış demekki isterse mail atmış olsunlar 1 yada 2 maille gaza gelcek adamsa zaten üzerinde konuşmaya değmezdi
  ..

Santiago17 Kasım 2010 Çarşamba 02:11:37
Joe amcayı bu buhrana bizim "Emre" sürüklemesin sakın? :)
  ..

sappokinowa17 Kasım 2010 Çarşamba 02:11:37
Santiago ile aynı fikirdeyim bastardi durduk yere neden istanbul ile ilgili özel bir ifade de bulunsun , tabi ki olmıyıcak bi durum değil ama bazı panik yapan arkadaşlar bastardiye mail atıp onu böyle bir açıklama yapmaya itmiş olabilirler , her ne olursa olsun benim de bu cümleden çıkardığım, istanbul da bu sene beklenen kış mevsimini küçümsemeyin şeklin de, hatta bastardi amca '' threat'' yani tehdit cümlesini bile zikretmiş , bekleyip görücez...
Cevap:
Aslında özel bir ifade kullanmamış. Biz normal bir ifadeyi (deyimi) uzattıkça uzatıyoruz sadece. Güney Avrupa için çetin kış beklentisi var adamın. İstanbul, Viyana, Bern (Havadelisini de unutmamış bu arada) , yakınlarının yaşadığı Bari gibi havası ılıman bir yerde bile (Bizim İzmir gibi) kar olasılığı bulunduğundan bahsetmiş. Ayrıca videosunda bu yerlere Atina ve Madrid'i de ilave etmiş. Britanya ve İskandinavya için içinse sert bir kış beklentisi yok. Bu kış İstanbul'da nasıl bir kış olacak diye defalarca mail atanlar olmasaydı belki yorumunda İstanbul'u ayrıca ifade etmez şöyle bir geçiştirirdi ama bundan kendisinin rahatsız olduğunu da hiç sanmıyorum. Adamın yüzünde güller açıyor baksanıza. Keyfine diyecek yok :)
  agraligil@..

kartahmincisi17 Kasım 2010 Çarşamba 02:11:22
arif abi sistemin etkisi genel olarak bu şekilde olabilir mi?LİNK:http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/351.png y anlış anlama abi gereksiz yere heyecan yapmak için değil farklı verilerle fikir yürütmek için burada paylaşıyorum ve yorumunu bekliyorum abi?
Cevap:
Paylaştığın veri farklı bir veri değil. Bu da ana gfs modeli. Üstte yazıyor dikkat edersen. GFS'nin deniz seviyesi basınç haritası ile 850 hpa sıcaklık haritasının harmanlanmış hali bu. Farklı renkler kullanıldığı için yanıltıcı olabilir dikkatli olmalısın. Alttaki skaladan faydalanmalısın. Mesela 850 hpa'da -2 derece civarında bir sıcaklık öngörmüş bu modelde İstanbul çevresi için 7 derece civarında bir sıcaklığa karşılık gelir.
  .. | http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/351.png (108)

Santiago17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:12
Bastardi'nin kullandığı "bull" kelimesi büyük ihtimalle "bullshit (saçmalık)" anlamına geliyor. Herhalde buraya yazan karamsar arkadaşlar gibi bir kaç kişi Joe amcaya da mail atmış, ne oluyor ne bitiyor, yandık, mahvolduk diye. Adam da böyle bir açıklama yapmak zorunda kalmış. Bana göre...
Cevap:
Bastardi amcamın Türkiye'de hayranı çok. Öyle olunca da bize özel ihtimam gösteriyor...
  ..

kartahmincisi17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:11
arif abi meteociel'deki meteogramları uzun süredir inceliyorum ekimdeki soğuklar hariç hiç soğuk vermiyor ama hep doğru çıkıyor bundan 10 gün önce gfs bayram için bir soğuk bir ılık gösterirken buradaki meteogramlar hiç soğuk vermedi çok kararlıydı ve haklı çıktı şimdide ay sonundaki soğukları normal gösteriyor kar falan yok yani.birde abi şu linki uzun süredir inceliyorum ve bana göre gayet başarılı iyi tahminlerde bulunuyor senin fikrin nedir abi?link:http://www.meteogroup.co.uk/uk/home/weather/world-weather/world-regions.html
Cevap:
GFS diyagramları da bayağı kararlı aslında 2-3 tane istisna model dışında güçlü bir soğumayı onlar da işaret etmiyorlardı. Vermiş olduğun link de zaten ana GFS modeli üzerinden hazırlanmış bir sıcaklık animasyonu.
  .. | http://www.meteogroup.co.uk/uk/home/weather/world-weather/world-regions.html (1834)

erdinç17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:04
gelen bu soğuğun istanbulda boğa kaçıran soğukları” olacağını iddia ediyor sayın bastardi. bu ifade kasım sonundaki serinlemeyemi özel yoksa genel bi kış ifadesimi
Cevap:
Kışın gelmesi muhtemel sistemlerle ilgili kullandığı bir ifade. Yalnız ben bu cümleden Ankaragücü'nün yaptığına benzer bir anlam çıkardım. Yani İstanbul için soğuk tehdidinin ciddi olduğundan küçümsenecek bir durum olmadığından bahsediyor. Her halükarda İstanbul için de sert bir kış beklentisi var Bastardi'nin. Bakalım gerçekleşecek mi?
  ..

kartahmincisi17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:15
adminin linkini verdiği metociel sitesindeki nogaps modelinin öngörüsü http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/135.p ng
Cevap:
Çok güzel. Peki NOGAPS diyagramları bu modeli yeterince destekliyor mu? Hayır. O halde fazla heyecanlanmaya gerek yok. En azından şimdilik.
  .. | http://i1011.hizliresim.com/2010/11/17/135.png (105)

Mitrouglu17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:34
süpersonic ingilizcem olduğu için bazılarınızın kafasına takılan “The threat of cold is no bull in Istanbul” cümlesini hemen türkçeye çevirebilirim.cümlede şöyle diyor sayın bastardi aynen türkçeye çeviriyorum: “soğuk tehdidi İstanbul'da bir boğa olduğunu” demek istiyor yani bunuda türkçeye çevirirsek eğer “gelen bu soğuğun istanbulda boğa kaçıran soğukları” olacağını iddia ediyor sayın bastardi.
  ..

kinvenefret17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:40
hocam bu kar veya soğuk hava türkiyeye ve doğu karadenize ne zaman gelir? tahmin olarak sordum hocam
Cevap:
Süre uzun değişim ihtimali yüksek net ifadeler kullanmak gerçekten zor ama aralığın ikinci yarısında olabilir.
  ..

Diverjans17 Kasım 2010 Çarşamba 01:11:56
hocam sabret sabret diyorsun 2 yıldır sabrediyoruz yaa yeter artıkın...
Cevap:
Sabrın sonu selamet :)
  ..

Maurinyo17 Kasım 2010 Çarşamba 00:11:57
sevgili kardanadam, bir tahminci olaraktan nao dan ve ao dan bahsetmeyelimde neyden bahsedelim afedersin.kolektif futbol oynamalıyız,bloklar arasında kopukluklarımız var,futbolu 70 metrede oynuyoruz,rakip pres yapınca baskı yiyoruz mu ! diyelim töbe töbe...
  ..

gökhan17 Kasım 2010 Çarşamba 00:11:10
arifabi iyigeceler nıce bayramlara inşallah durumlar nasıl bugün veriler mukemmel dedin herşey yolundamı sence bizi kasım sonu ve aralıkta neler bekliyor uykusuz geceler başlıcak mı saygılar
Cevap:
Kasımın son haftası çoğunlukla yağmurlu geçecek. Sıcaklıklar bir miktar azalacak ancak özellikle kıyılarda kar değerlerine falan inmiyor. Normallere inecek sadece. Aralığın ilk günleri yüksek basınç etkisinde ılık ve sakin geçebilir ancak bu dönem kasımdaki gibi uzun süreli olmayacaktır. Aralık daha hareketli geçecektir. Hem yağış hem de sıcaklık ortalamaları bakımından normaller civarında bir aralık geçireceğimizi tahmin ediyorum.Detayları zamanı geldiğinde netleşir nasıl olsa. Şimdilik bu kadar...
  fenerlivol..

İyimser Tahminci17 Kasım 2010 Çarşamba 00:11:09
erken öten horozun başını keserler...
  ..

SAMET SOLAK17 Kasım 2010 Çarşamba 00:11:18
22 KASIM SONRASI İÇİN BİR TAKIM CALIŞMALARIMIZIN SONUCUNDA EVET CİDDİ BİRŞEYLER BEKLİYORUZ ÖZELLİKLE EGE MARMARANIN GÜNEYİ VE BATI AKDENİZDE ÖNCELERİ COK KUVVETLİ LODOS FIRTINASI (75-100KMh) DAHA SONRASI İÇİNDE COK SERT SOĞUMA BEKLENTİMİZ MEVCUT KASIM İLK YARISININ ACISI CIKACAK DEMİŞTİK AZ AZ GELİR ÖLE BİR VURUR Kİ:) NEYSE İŞİN ÖZÜN KISASI BEKLEYELİM TRAKYADA KAR VE KKY BEKLENTİMİZ AZDA OLSA MEVCUT DETAYLARI 2GÜN SONRA BULA BİLİRSİNİZ SON OLARAK KIYI EGEDE YAGIS YİNE BİR REKOR KIRA BİLİR HAYIRLI BAYRAMLAR.
  ..

trakya karcı16 Kasım 2010 Salı 23:11:14
bu sefer harbiden trakyaya kuvvetli soğuma geliyo yolda :))kasımın son günlerini bekleyelm :))
Cevap:
Acele etme. Biraz daha beklemelisin. Yoksa hayal kırıklığı yaşarsın.
  ..

MiStRaL16 Kasım 2010 Salı 22:11:20
Soguk istanbul da zivanadan cikacak diyor
  ..

met.uz.snowcem16 Kasım 2010 Salı 22:11:36
cuma gününü bekleyin modeller çıldıracak uykusuz geceler başlayacak
  cemmm63@ex..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2352
Sayfalar
< | 1 2 ... 2345 2346 2347 2348 2349 2350 2351 2352 2353 2354 2355 2356 2357 2358 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,742 s
Sayaç: