Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



tahmin-akdeniz29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:05
arif beyi tebrik ediyorum sistem artık gelmese bile ben tebriğimi geri almam umarım 5-6 aralıkda ıspartada da kar olur..ayrıca ntv nin sitesinde tahmin yapan arkadaşıda tebrik ediyorum gerçekden çok cesur ntv çok sert tepkiler alabiir tahminde yanlışlıklar olursa şimdide 11 aralık demiş valla helal olsun gözümde yükseldi..ankaragücünün meşhur takviminide tebrik ediyorum :)
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:14
haydi havaya biraz ara ! El-Clasico-2010 için ekran başına...Yer: Barcelona-Camp Nou Stadyumu Saat:22:00 TSİ Kanal: NTVSpor/Canlı Canlı
  ..

MistRaL29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:37
bizim ulkemiz meteorolojide cok geri cok USA AYLIK HAVA TAHMİN LERİ TUTARLILIK ORANLARI %75 NEDEN Mİ MODEL KULLANMIYOLAR... 1 HAFTALIK %100
  ..

ariftarif29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:40
Arkadaşlar dün 5-6 aralık sistemiyle ilgili açıklamayı yaptım. Sitede kendime ait bölümde de yayınladım. Geçen sene mart sistemindekine benzer olayları yaşamamak ve sizleri yanıltmamak adına bundan böyle sisteme 1 gün kala yağış miktarı ve kar kalınlığı bilgisi vereceğim. Başka detaylar için de aynı durum geçerli. Teşekkür ederim...
  ..

aslan286429 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:05
habuarda şunuda unutmadan eklemek istiyorum.yaptığım bazı incelemelerden sonra nedense kasım ayının mevsim normallerin üzerinde geçtiği yılarda diğer kış aylarının ortalamaların baya biraltında geçtiği görülmekte.buveriler neredeyse %85 e dayanmakta buda bayağı bir yüksek oran olduğuna göre busenede neden olmasın diyelim..nedersiniz sizce bilimmi yanılacak yoksa havalar yine bizi yanıltacakmı..?bukonuda senne dersin arif abi..kış kışlığını yine yapacakgibi duruyor sence..?
  aslan2864@..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:41
Revivalofsnow 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:16-24 aralık cuma gecesı sıcaklık... ..http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png --->> REVİVAL OFF SNOW'A BAK :) Hakketen bu sekıl bır goruntu olursa "KAR"ın dirilişi olur (revivalofsnow means KAR ın dirilişi :)
  ..

eRCaN29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:04
Ankaragücü yazılarını okuyoruz ama ''konuşma tarzın hep benim dediğim gibi olacak'' şeklinde ve başkalarının fikirlerini,tahminlerini bilim dışı(kaynaksız) verilerle çürütmeye çalışıyorsun sürekli.Kendi Doğrunu kendi düşüncelerinle sölemen güzel birşey ama gör denilenide görmezden geliyorsun bazen..öğle modellerinin değişmiş olması hala sende birşeyler uyandırmadı mı?Enazından değişim olduğunu gördün ve dahada değişime kapının açık olduğunu görmüyor musun?Öğlen modelleri olumlu yönde değiştiyse önümüzdeki günlerdeki modellerin daha iyi olabileceğinin göstergesi bu.Ama genel olarak takip ediyorum yorumlarını.Saygılarımla..
  ..

Zeki Baybey29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:21
Arif hocam, aralık ayında beklediğimiz 5-15 aralığında gelecek olan sistemde azor yatay mı dikey mi konumlanacak ?
  ..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:03
Ve son olarak 26 aralık gecesı basınc... mesela hocam burdada basınc1032-1036 arası ama yagıs harıtası orta kuvvet yagıs. neden bu sekılde hocam?
  .. | http://img819.imageshack.us/img819/2184/viewimage26aralkgeces.png (139)

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:47
mistral: İYİ SOYLEMİSSİNDE DİAGRAMME VE MODELLERDE DEİSİM 1 GUN KALA BİLE OLABİLİYOR..O YUZDEN SANA KATİLMİYORUM.... Cevap: bende bu yorumuna katılmıyorum.çünkü çağımız meteoroloji tahmin teknolojisi, artık 5 günü (+120) standart ve tutarlı tahmin dönemi olarak kabul etmektedir.
  ..

erdinç29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:17
bugünde baktım şu diagramlara böylediildi san ki gizli bi güç yumruğuyla hepsini aşağıya ittiriyor 5-6 aralık için hocam abartı bişey olmaz ama -5i bulcak gibi -6 -7 leri zorlarmı hocam süprizmi olur
  ..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:43
Bu da 25 aralık gecesı basınc... yagıs harıtasındada zaten gozukmuyor yagıs..
  .. | http://img690.imageshack.us/img690/9100/viewimage25aralkgecesib.png (126)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:08
24 aralık gecesı basınc..
  .. | http://img545.imageshack.us/img545/4319/viewimage24aralkgecebas.png (105)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:38
15 aralık gecesı basınc ...
  .. | http://img202.imageshack.us/img202/6836/viewimage15aralkgecebas.png (135)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:24
Tamam hocam basınc degerlerınıde yolluyorum sımdı. Uzun vade dıyorsun haklısın ama bır oncekı paylasmlarımda ocak ve subatıda yolluyordum ondan bu kısa geldı bana ;) bu sırada dıkkat ettımde sanada sorum olcak bu konuda. mesela 24 aralık cuma gecesı basınc 1024 ıle 1028 arasındayız yanı cokta yagıs olusturcak bır basınc degıl gıbı gozukuyor ama yagıs harıtasında koyu mavı renk yanı orta yagıs gozkuyor sebebı nedır hocam? yanlıslık mı var yoksa yuksek bır basınc degerı oldugu zamanlardada yagıs bu derece kuvvette olabılırmı? neyse lınklerı paylasıyorum...(ilk lınk 14 aralık gecesı basınc)
Cevap:
Olabilir. Basınç değerine takılmayın yanlışa düşersiniz. Yüksek basınç merkezi üzerine gelene kadar yağış devam eder. Benzer durum için 25 ocak 2010'da İstanbul'da yağan kar yağışlarına ait basınç haritasını inceleyebilirsiniz.
  .. | http://img254.imageshack.us/img254/5756/viewimage14aralkgecebas.png (128)

Mr.bluesky29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:39
Kuzey Avrupa donuyor...Aynı şekilde sibirya ve Batı avrupada oldukça soğudu. Almanyanın güneyinde ki Munich şehrin de oturan yakınlarımın söylediğine göre kış orada erken başlamış bu hafta içerisin de gündüzleri -10 derece'ye yakın hava sıcaklıkları bekliyorlarmış. Biz burada hala lodos ve 20 dereceye yakın sıcaklıklarla uğraşıyoruz? Batı ve Kuzey Avrupada uzun bi süre aşırı bir soğuk kalacağa benziyor. Daha kış yeni başlıyor gerçi...
  ..

snowhuso29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:50
efsane arkadaşım senin beklediğin sistem sibirya kökenli mi? yoksa kutup kökenli mi?eğer kutup kökenliyse sibiryaya nazaran daha çok nem içerdiğinden sibiryaya nazaran daha çok kar bırakabilir.gerçi bu daha çok soğuğa eşlik eden a.b nin derinliğine bağlıdır ancak gelen y.b ın da kökeni önemlidir.sibirya karasallıktan dolayı az nemli oluyor ve tüm nemlilik a.b ye bağlı hale geliyor.kutup kökenli sistemler genellikle sibirya kadar kuru olmadıklarından daha fazla kar bırakıyorlar.sibirya kökenli sistemlerde soğuma sorun olmaz sorun nemlilik olur.kutup kökenli sistemlerde ise soğuma ve nemlilik sanki daha eşgüdümlü olarak etkin oluyor.sibirya giderek aktifleşecek gibi.bunun için sordum arkadaşım.ama ben avrupada uzun zaman kalacak sistemin azorun b.ve o.avrupaya doğru genişlemesiyle önce balkanlar hemen sonrada bize gelebileceğini düşünüyorum.ancak umarım senin tahminin çıkar.çünkü taze sistem daha etkili soğuk ve yağış getirebilir.
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:54
Revivalofsnow 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:16-24 aralık cuma gecesı sıcaklık... ..http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png --->> REVİVAL OFF SNOW'A BAK :)
  http://img.. | http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png (130)

doktor 9229 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:48
EFSANE SEMIH dıaframı bozulan arkadası bana gonder dostum
  ..

BURAK29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:13
İLK ÖNCE HERKESE SELAMLAR VE SAYGILAR... REVİVALO HARİKA BİR ŞOVDU... GERÇEKTEN BU MODELLERDE BİZE GÖRE DAHA DA İYİYE GİDERSE YA DA SABİT KALSA DA YETER :D ,GERÇEKTEN BUNU CİDDİ SÖYLÜYORUM İNANILMAZ BİR KIŞ OLUR DAHA ARALIK AYINDA.. AMA ARİF ABİNİN DE DEDİĞİ GİBİ ÇOK UZUN SÜRELİ TAHMİNLER OLDUĞU İÇİN BÖYLE HAYAL DÜNYASINA GİRİP DE ÇIKMAMAZLIK YAPMAYIN.AMA GÖRÜNEN KÖY DE KILAVUZ İSTEMEZ BE ARİF ABİ BAKSANA İSTANBULDA -4 BİLE GÖSTERİLİYOR. ARALIK AYINDA... 5 ARALIKTA KARLA TANIŞIP 14 ARALIKTA KAR TOPU OYNAMAK DİLEĞİYLE İYİ AKŞAMLAR....
  ..

ariftarif29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:26
Vay Semih vay. Şöyle bir baktım da 19 aralıkta ve öncesinde ziyaretçi defterine yazılanlara :) Tarih tekerrür eder mi dersin?
  ..

MistRaL29 Kasım 2010 Pazartesi 22:11:58
Modelist \"©βΛ§ΛЯ-84\" WinterLover \r\nhttp://i56.tinypic.com/1zg73gj.png --> Bu linkte, diyagramların sisteme 6 gün kala yada bir başka ifadeyle +144 (Z)ulu saat kala bile önemli değişkenlikler gösterdiğini görüyoruz.linkte, bugün öğlenki diyagramlara baktığımızda 5-6 aralık arası soğuma için kalın yeşil ile gösterilen ana gfs modeli, kırmızı mevsim normali çizgisi ve 0 derece sıcaklığı üzerinde görülüyor diğer farklı gfs çıktılarıda 0 derecenin az daha aşağısına inebiliyor. bugün akşamki diyagramlara baktığımızda ise soğuma yönünde önemli değişmeler olduğunu görüyoruz. Kalın yeşil ana gfs modeli hem kırmızı renkli mevsim normali çizgisinin hemde 0 derece sıcaklığının altına düştüğünü,ayrıca diğer farklı gfs çıktılarınında -10 dereceye bile yaklaştığını görüyoruz. Model ve diyagramlarla ilgili benim analizlerim ise şöyle: sistemlerin 5 gün yada +120 saat içerisinde çok tutarlı olduklarını(sistem +120 içine girdikten sonra artık çok fazla beklenti içine girmeyin derim) +120..+192 saatleri arasında ise sistemde yavaş yavaş deformeler,bozulmalar meydana geldiğini +192 saatten sonrakilerin ise tam bir muamma olduğunu söyleyebiliriz.fakat +192 saatten sonraki modeller o günlerle ilgili azçok kabataslak öngörüle*********** İYİ SOYLEMİSSİNDE DİAGRAMME VE MODELLERDE DEİSİM 1 GUN KALA BİLE OLABİLİYOR..O YUZDEN SANA KATİLMİYORUM....
  ..

aslan286429 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:41
merhabaarkadaşlar bakıyorumda herkes şimdiden çarşambayı görmeden perşembeyi yorumlamaya başlamışbile:) bazı kendini tahminci zanneden şahıslar başkalarının tahminlerini kopyalayıp yorumlamaya nekadar meraklı hayretettimdoğrusu.daha aralıkayına girmeden kışı bitirenler var onlarada yuh diyorum başkadabirşey diyemiyorum.buarada yaptığım incelemelerde buyılki kasım ayının sonyıllara göre en kurakgeçen kasım ayı olduğunu söyleyeyim( ÖZELLİKLEDE KARADENİZ BÖLGESİ İÇİN ) ama şudabir gerçektirki havalar hepböyle gidecek diye birşey sözkonusu değildir.arifabininde dediğigibi esaskış bundan sonra başlayacak gibi.bakalım hepberaber bekleyip göreceğiz..arif abi benim tek temennim geçen yılki gibi buyılda hüsran yaşamamak..inşallah yaşamayız..herkese şimdiden bolkarlı günler diliyorum.hayırlısıylan şu sezonu bir açalım gerisi gelecek inşallah..!
  aslan2864@..

karcı bartu29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:20
arif abi ya neden sorularıma cevap vermiyosun
  ..

trakya 39 arakdası 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:36
buı verdığın lınktekı yer neresi
  ..



ATİOZ29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:19
Arif bey merhaba bu gelecek olan sistemlerden aralık 12 gibi kuzey ege ve izmirde de kar bekliyorum,daha uzun süre olmasına rağmen bu konuda görüşünüz nedir.? böyle bir beklentiniz varmı? syg.svg.
  atilla.ozs..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:38
Revivalofsnow 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:16 24 aralık cuma gecesı sıcaklık... .. | http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png (13) BU LİNKTE BIRAK ANTALYAYI MEKKE'YE KADAR KAR GİDER.GEÇEN SENE AMERİKA ÇÖLÜNE YAĞAN KAR BU SENE ARABİSTAN ÇÖLÜNE NİYE YAĞMASIN?:) Semihim bu sene hersey olur ekstremlerın senesı , hıc sasırmam kardesım :)
  ..

trakya3929 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:06
http://www.taksiduraklari.net/www/canli_yayin_kameralar/kameralar/vimmerby.html linktekı kar fırtanası muthiş.saat 20.45 ıtıbarıyla.seyre değer.kacırmayın..
  ..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:53
Bu da 27 aralık pazar gecesi sıcaklık... sız degerlı dostlarla paylascagım son lınk... goruldugu uzere hersey yolundai bomba gibi bir kıs bızı beklıyor KIM NE DERSE DESIN... Cok az daha sabr. BOL KARLI GUNLER...
Cevap:
Çok uzun vadeli öngörüler ve sağlıklı değil maalesef. Karkolikler için umut ışığı tabi. Ona bir sözümüz yok. Basınç haritalarını da atarsan daha iyi olur. Gece soğumalarının ayaz olup olmadığını görebiliriz.
  .. | http://img600.imageshack.us/img600/6749/viewimage2700.png (266)

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:07
http://i56.tinypic.com/1zg73gj.png --> Bu linkte, diyagramların sisteme 6 gün kala yada bir başka ifadeyle +144 (Z)ulu saat kala bile önemli değişkenlikler gösterdiğini görüyoruz.linkte, bugün öğlenki diyagramlara baktığımızda 5-6 aralık arası soğuma için kalın yeşil ile gösterilen ana gfs modeli, kırmızı mevsim normali çizgisi ve 0 derece sıcaklığı üzerinde görülüyor diğer farklı gfs çıktılarıda 0 derecenin az daha aşağısına inebiliyor. bugün akşamki diyagramlara baktığımızda ise soğuma yönünde önemli değişmeler olduğunu görüyoruz. Kalın yeşil ana gfs modeli hem kırmızı renkli mevsim normali çizgisinin hemde 0 derece sıcaklığının altına düştüğünü,ayrıca diğer farklı gfs çıktılarınında -10 dereceye bile yaklaştığını görüyoruz. Model ve diyagramlarla ilgili benim analizlerim ise şöyle: sistemlerin 5 gün yada +120 saat içerisinde çok tutarlı olduklarını(sistem +120 içine girdikten sonra artık çok fazla beklenti içine girmeyin derim) +120..+192 saatleri arasında ise sistemde yavaş yavaş deformeler,bozulmalar meydana geldiğini +192 saatten sonrakilerin ise tam bir muamma olduğunu söyleyebiliriz.fakat +192 saatten sonraki modeller o günlerle ilgili azçok kabataslak öngörüler sağlayabilir.Bu tablolara göre: Gelen sistemlerin etki güçlerini kamuoyuna ilan etmeden önce yada kesin konuşabilmek için sistemin 120 diliminin içinde olmasını beklemek gerekir.
  http://i56.. | http://i56.tinypic.com/1zg73gj.png (80)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:30
26 Aralık pazar oglen 12 sıcaklık (pazar gezmesi ıcın ıderal bir hava buz gıbı soguk :))
  .. | http://img16.imageshack.us/img16/2872/viewimage261200.png (224)

EFSANE-SEMİH29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:02
Revivalofsnow 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:16 24 aralık cuma gecesı sıcaklık... .. | http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png (13) BU LİNKTE BIRAK ANTALYAYI MEKKE'YE KADAR KAR GİDER.GEÇEN SENE AMERİKA ÇÖLÜNE YAĞAN KAR BU SENE ARABİSTAN ÇÖLÜNE NİYE YAĞMASIN?:)
  ..

Ankaragücü29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:31
Diagramlara baktıktan sonra bir şeyler yazayım dedim ama Arif Bey zaten benzer şeyler yazmış. Ona katılmadığım nokta 5-6 aralık için "şu an" diagramlar aslında umut vermiyor. 12 Aralık içinde fazlasıyla ikiye bölünmüş durumdalar. Değişebilirler doğrudur. Ancak diyagramların bas bas bağırdığı bir şey varsa o da Aralık ikinci yarısının gümbür, gümbür geldiği. gerek ENS gerekse diagramlar bu konuda kararlı görülüyor. Kısacası çıktılar yavaş, yavaş genel kış beklentisine uygun görüntü çizmeye başlıyorlar.
  ..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:05
25 Aralık c.tesı gecesi sıcaklık(super goruntu)
  .. | http://img573.imageshack.us/img573/6928/viewimage2600.png (225)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:46
25 aralık c.tesı oglen 12 sıcaklık...
  .. | http://img708.imageshack.us/img708/310/viewimage251200.png (183)

EFSANE-SEMİH29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:28
kar sengisi iste... 29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:02 EFSANE SEMİH ya inanamıyorum herkez cocuk gibi seviniriyor bende okurken gülüyor resmen ins istem gelir EFSANE SEMİH soruyorum sana bu sistem gelmeme durumu varmı ve diyaframlar biraz kötü ne mzan istedigimiz gibi olur molder hep böyle iyi kalırmı.............. DİYAFRAMIN KÖTÜYSE DOKTORA GÖRÜN:)DİYAGRAMLAR DÜZELİR RAHAT OL.BENCE %80 GELİR BU SİSTEM.H.SONUNA KALMADAN DETAYLIK VERİLERDE OLUR ELİMİZDE.
  ..

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:16
24 aralık cuma gecesı sıcaklık...
  .. | http://img522.imageshack.us/img522/603/viewimage2500.png (209)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:14
24 aralık oglen 12 sıcaklık...
  .. | http://img253.imageshack.us/img253/7102/viewimage2412.png (208)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:04
15 aralık carsamba gecesi sıcaklık...
  .. | http://img690.imageshack.us/img690/3649/viewimage1600.png (237)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:54
14 Aralık salı gecesı...
  .. | http://img571.imageshack.us/img571/7294/viewimage1500.png (261)

Revivalofsnow29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:13
Semih dostum sadece Aralık ayını versem zaten yarım sayfa ısgal ederım secerek yollıycam :)))Ayrıca belırtıyım yolladıgım lınklerın yuzde 75inde yagıs hafıf ve orta arasında gıdıp gelıyor,dıger kalanlarda yagıs yok. O yuzden sıcaklık harıtalarını paylascam sadece... (bu sırada Arıf hocam dıagramlar kotu dedım ama aman hakkını yemıyım 5 aralık ıcın degıldı,gercı benı anlamıssındır ama ben yınede soylıyım dedım,sen hangı tarıhı kast ettıgımı anlamıssındır ;) sımdı şov zamanı...
  ..

MistRaL29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:33
usta helal olsun sana bugun ufak bşir çalışma yaptım bu calısmamı sana mail yolu ile yoluyacam olayı cozdum...
Cevap:
Sana da aferin öyleyse Mistral. Darısı çözemeyenlerin başına.
  ..

EFSANE-SEMİH29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:46
SEVGİLİ ANKARAGÜCÜ:YORUMLARINI ZEVKLE OKUYORUM.ARİF ABİNİN YADA DİĞER ARKADAŞLARIN SANA VERDİĞİ CEVAPLARA DARILIPTA YORUM YAZMAMA GİBİ BİR GAFLET İÇİNE DÜŞME:)USLUBUN VE DURUŞUNLA ÖRNEK ALINACAK BİRİSİN.SAYGILARIMLA.
  ..

markaryan29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:34
arif abi geçen seneki sohbeti getirmemiz mümkünmü bu çok kötü
  ogulcankuc..

halil29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:46
arif bey aralık bitmeden etkili kar alırmıyız
  ..

esra29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:08
merhaba arkadaşlar ; soğumada sıkıntı olmadığını belirtmiştim ancak yağışın kesilmesi nedeniyle kar görebilme şansımız biraz az demiştim net bir ifade için çarşamba perşembe gününü beklemekte fayda var ; 12 -15 aralık tarihlerinde gelmesi beklenen sistem modellerde kısa süreli gözüksede istanbul için 2-3 gün sürecek bir kar yağışı şuanki indexlere göre beklenebilir bencede o şekilde olacaktır sistemin 17 şubat 2008 tarzı bir sistem olma ihtimali oldukça kuvvetli o dönemdeki gibi antalyada kar bırakacak kadar güçlü soğuk güneye kadar inmeyebilir ancak marmara kuzey ve iç kesimler ilk ciddi kar yağışıyla bu yıl erken tanışacak gibi...
  ..

EFSANE-SEMİH29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:50
ARİF FORECAST SYSTEM ABİ;10 SONRASI GELECEK OLAN SİSTEM YA UZUN SÜRELİ YADA PEŞPEŞE 2 SİSTEM OLUCAK GİBİ NE DERSİN?ERKEN AMA KAFANDA BİŞEY VARSA SÖYLERSEN SEVİNİRİM.
Cevap:
14'ü gibi birşeyler olabilir. 1-2 güne netleşir.
  ..

kar sengisi iste...29 Kasım 2010 Pazartesi 21:11:02
EFSANE SEMİH ya inanamıyorum herkez cocuk gibi seviniriyor bende okurken gülüyor resmen ins istem gelir EFSANE SEMİH soruyorum sana bu sistem gelmeme durumu varmı ve diyaframlar biraz kötü ne mzan istedigimiz gibi olur molder hep böyle iyi kalırmı..............
  ..

EFSANE-SEMİH29 Kasım 2010 Pazartesi 20:11:09
Revivalofsnow 29 Kasım 2010 Pazartesi 20:11:38 \r\n \r\nSemih dostum,Arif hocam bence bırazdan dıagramlar da şov yapcak,10nundan sonrakı hızlı inişe herkes sahıt olcak. Ayrıca ben de netweather dan 2-3 lınkle şova katılıyım,sezonu acalım dimi ama :) \r\nKARDEŞİM LİNKLERİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM:)
  ..

ariftarif29 Kasım 2010 Pazartesi 20:11:28
5-6 aralık sistemiyle ilgili diyagramlar ne diyor dersiniz? Sistem geliyor diyor! Zamanla daha da mükemmel bir hal alacak merak etmeyin:) Ayrıca 6 saat arayla böylesine değişen diagramlar üzerinden 14 aralık gibi beklediğimiz sistemle ilgili umutsuzluğa düşen arkadaşlar: Merak etmeyin o sistem de gelecek. AFS (Arif Forecast System) öyle söylüyor. Aslında Arif söylemiyor. AO söylüyor. AO AO AO Anlamayan varsa bir daha yazayım AO. Şunu da söyleyeyim AO'nun uzun vadede işaret ettiği gelişmelerin gerçekleşmesi konusunda isabet yüzdesi 6 saatte bir güncellenen GFS modellerinin 5 günden sonraki isabet yüzdesinden daha yüksektir. Neden bazı konularda inat ettiğimi anlamanız için söylüyorum bunu da. Tecrübe konuşuyor tecrübe :)
  .. | http://i1011.hizliresim.com/2010/11/29/4425.png (234)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2315
Sayfalar
< | 1 2 ... 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,790 s
Sayaç: