Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



berat01 Aralık 2010 Çarşamba 21:12:45
ankara için 8 aralık demiştim ama daha erken çıktı...5 aralık gecesi dikkatinizi çekermi bilmem ama güzel şeyler olacak gibi görünüyor ... hatta arif beyde görmüştür 5 aralık gecesini..arif bey'de ankara tahminini yapabilen bir meteorolog..!!--diğer bir sistem ise 10 aralıkta alttaki linkten görebilirsiniz.!!!etklili bir kar yağışı alacak ankara...!!! ...
  .. | http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=1&u=1475&p=git&site=86117 (334)

gökhan01 Aralık 2010 Çarşamba 21:12:22
merhaba herkes bir kafadan konuşuyor,bunun sebebi başka meteoroloji sitelerine bakıpta umduklarınızı bulamamaktır,bence kararlı ve inançlı olun,bu yıl kış çok sert gececek,bu havaların sıcaklıgını göz önüne alın,kar birden bastıracak,kafanızı kardan kaldıramayacaksınız bunun sizde farkındasınız,sadece başka agızlardan duyup teyit etmek istiyorsunuz,ben arif abiye güveniyorum,arif abi günler öncesinden söyledi ve günler sonra bugün bende tvde gördüm havaların soguk,kışın sert gececegini,bence kimse arif abiye laf etmesin adam gibi adam
  gkhn_aydem..

kartepe01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:44
herkeze selamlar az önce ATV haberde itü görevlisi orhan şen bu sene kışın sert geçeceğini ve istanbulun ilk kar yağışının ayın 13 gibi alabileceğini ve önümüzdeki ocak şubat mart için ön prova olacağını bu kar yağışının ve bu kış istanbulda 5 ila on gün yerde kar kalabilecek sistemlerin gelebileceğini ve afet akomla irtibat halinde olacaklarını ve uyarılarını yapacaklarını söyledi hadi hayırlısı
  ..

Mehmet Can Tanyeri - White Fox01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:06
Bükreş'te "Freezing Rain" sabahtan beri şehir merkezinde -2 derecede aralıklı yağmur var. Şehirdeki ağaçlarda kaplanan beyazlıklar, kar değil, buz. Böyle yağmaya devam ederse, gece ağaçlar, elektirik hatları kırılabilir. Görüntü biraz geç geliyor ama görmeye değer.
  .. | http://www.jurnalul.ro/webcam/antena1-dn1-16.html#155 (1107)

MANİSALI 45 01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:59
HADİ İZMİR DENİZE KIYISINDAN DOLAYI KKY ALABİLİRDE MANİSADA DURUM NE OLACAK ?SİZCE ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE VE BU KIŞ MANİSA KAR ALABİLECEK Mİ ?
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:20
Armando 01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:21 İTÜ öğretim görevlisi Orhan Şen az önce Atv de konuştu.Son yılların en sert kışını beklediklerini ve bu sene İst da AKOM a çok iş düşeceğini belirtti,şimdiden önlemler alınmalı ve meteorologlarla temasa geçilmeli dedi.Ayrıca Aralık 12 den sonra ilk karın düşebileceğini belirtti... YÜRÜ BE ORHAN ŞEN:)
  ..

Revivalofsnow01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:52
Admın dostum sabah modelı ist. ıcın sadece bır gece 0 daıresını gosterıyordu , benım pek hosuma gıtmedı o yuzden onu guzel model olarak sayamadım kendı adıma. Ama sen dıyorsan 3te3 senı mı kırcam. :) Kaldık geceye ınsallah oda iyi olur...
  ..

Armando01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:21
İTÜ öğretim görevlisi Orhan Şen az önce Atv de konuştu.Son yılların en sert kışını beklediklerini ve bu sene İst da AKOM a çok iş düşeceğini belirtti,şimdiden önlemler alınmalı ve meteorologlarla temasa geçilmeli dedi.Ayrıca Aralık 12 den sonra ilk karın düşebileceğini belirtti...
  bbeyazlar@..

Admin01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:18
Revivalofsnow modeller 3 te 3 gidiyor. Sen birşey kaçırdın gibi? :) Nese, gece modelleride iyi çıkarsa 4 de 4 le kapamış olacağız. En iyisi bu sistem için haftasonu(pazar 18z modelini) beklemek olacak. İyi akşamlar.
  .. | http://www.facebook.com/Havaturka (146)

Revivalofsnow01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:36
Evet dostlar 3te 2 oldu, gecede kar gosterırse 4te 3 olcak ve bu da cok kararlı manasına gelcek benım ıcın... Insallah olur.. murat57 eger Arif hoca ıcınde sorun olmazsa paylasırım,cunku cok yer kaplıyor,ona sormak lazım yani. Ne dersın hocam?
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:17
GELELİM MODELLERE.AO VE NAO SİSTEMİN UZUN SÜRELİ OLACAĞINI KESİNLEŞTİRMEYE BAŞLIYOR.İLK SİSTEM 11 İKİNCİSİ 14 ÜNDE GELECEK.2.SİSTEM DAHA ETKİLİ OLABİLİR.KAR ÜSTÜNE KAR OLACAK GİBİ.İZMİR'EDE MÜJDE VERİYİM.HERTÜRLÜ HAVADADA OLSA KAR GÖRECEKSİNİZ.
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:32
Rıftkı 01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:57 Pazartesi istanbul karlakarışık yağmur dediniz ama hiç bahsetmiyorsunuz galiba tahminlerinizde yanıldınızz -------------------------------------------------------- ------------------------ Cevap: Normal zeka sahibi insanların anlamasına yetecek kadar bahsettik o sistemden. Şöyle bir yorumu yapan insan kusura bakmayın ama olsa olsa gerizekalı olur. HEHE.DAYANAMAYIP SONUNDA YİNE G.ZEKALI DEMİŞİN ARİF ABİ:)
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:54
Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover 01 Aralık 2010 Çarşamba 16:12:39 öğle modelleri,diyagramları ve nao,ao durumu ile ilgili efsane-semihten hiç ses-seda yok. adamcağız bunları görünce kısmi şoka mı girdi acaba merak ettim şimdi sağlık durumunu :) HEHE.BALIĞA GİTTİM BUGÜN.5 KİLO İSTAVRİT TUTTUM WALLA.BALIKLAR ÇOK SOĞUKTU.DENİZİN DİBİMİ SOĞUK ANLAMADIM:)
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:47
Modelist 01 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:57 herkese benden çay... -------------------------------------------------------- ------------------------ Cevap: Obasar vallahi de billahi de bu yaşıma geldim, sana benzer çok kişiler tanıdım ama senin gibisini görmedim arkadaş. Bu da ayrı bir meziyet olsa gerek. Helal olsun ne diyim :) BEN OBASAR'IN BUKALEMUN OLMASINI SEVDİM ARİF ABİ:)
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:07
MiStRaL 01 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:50 evet son yaptigim analizlerde marmarada kar ve kky lu hava kesinlesmistir.. bu kar yagisi yagsam mı? yagmasam mi sekilinde olacaktir.. BURDA NE DEMEK İSTEDİĞİNİ SORSAM MI SORMASAMMI BİLEMEDİM:)KESİNSE NİYE YAĞMIYO Kİ?:)
  ..

EFSANE-SEMİH01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:15
Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover 01 Aralık 2010 Çarşamba 13:12:01 bulut75 01 Aralık 2010 Çarşamba 13:12:50 EFSANE-SEMİH'e pes diyorum. Kasım'ın 24-25'i gibi Aralık ortası için olacak dediği şartlar aynen göz kırpıyor. AO'nun konumu, NAO'nun konumu, gelebilecek sistem sayısı, tahmin ettiği tarih aralıkları... Bunlar gerçekleşmese bile bu kadar gün öncesinden tahmin ettiği parametreler aynen sayısal verilerde, endekslerde vs. belirince hayret diyorum yani. Sanki modellerin, endekslerin, diyagramların değerlerini wetter'e kendisi yazdırıyor. Hayret yani. İyi ki varsınız arkadaşlar. EFSANE-SEMİHİN DAYISININ WETTERZENTRALEDE, AMCASININ DA NOAA DA ÖNEMLİ BİRİMLERDE ÇALIŞTIĞINI BİLİYOR MUYDUNUZ :) obasar'la akraba olduğumuzu biliyormuydunuz?:)
  ..

serdar (A.D.M.i.N)01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:25
bünyamini radyoda dinledim. pazar günü için sıcaklık düşüşü var 10 11 lere düşer istanbul dedi. dağlara kar var anca dedi. İstanbula yok. İç anadolununda yükske köyleri anca alır dedi. 10 undna sonra ise daha sert soguklar gelebilir. Ama istanbul için kar zor gibi falan dedi. Nasıl bi tahmnidir bu. Ya hiç yapma uzun öngörü. yada 10 undan sonra soguk var ama istanbul kar almaz demek mantıklı gelmedi :)
  meteoturk@.. | http://www.meteoturk.somee.com/anasayfa.html (142)

yavuzsb01 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:56
dmi uyarı yayınlamış
  .. | http://www.dmi.gov.tr/tahmin/uyari-goster.aspx?sN=10020415e (378)

KİNVENEFRET01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:27
ARİF ABİ BU AKSAM ACIKLAMA YAPACAKMISINIZ
  ..

serdivanlı01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:08
akşam güncellemesi beklenen sistemi 2 ye ayırmış bu sistemin 1 hafta boyunca mı etkili olacağı yoksa 2-3 günlük bi sistem sonrası 1-2 gün mola ve ardından tekrar bi sitem mi olacağı hafta sonu pazar gibi netleşir arif abi sen ne düşünüyorsun şimdiden teşekkürler
  ..

murat5701 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:51
akşam modelleri niye böle ya :((((
  ..

Santiago01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:50
@Mistral - Başka sebepler derken? Ben genelleme yaptım, 850hPa'da aralık başı/ortası itibariyle kuvvetli polar havanın güney enlemlere kolayca inebileceğini düşünmüyorum. Ektrem bir hadise olur o ayrı. Akşam bir resimle ne demek istediğimi daha net anlatabilirim :) Arif Bey sizin düşünceniz nedir??
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:09
Modelist 01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:14 dikkat ! devam eden yoğun istek ve baskı üzerine açıklıyorum: pazar günü 10-15 derece birden düşecek hava sıcaklıklarıylan birlikte istanbulun en yüksek yerleri 5 aralık pazar gecesi ve sabahın ilk ışıklarında kky belkide kar alacaktır fakat örtü oluşmayacaktır..........ariftarif Cevap: İşte karşınızda büyük tahminci Obasar :) Gören gözler görüyor arkadaşlar, darısı görmeyenlerin başına....ESTAĞFURULLAH HOCAM NE HADDİMİZE SİZİN KARŞINIZDA BOYNUMUZ KILDAN İNCEDİR...SİZİN GİBİ OLABİLMEK İÇİN 40 TAŞ FIRINI EKMEK TÜKETMEK LAZIM :)
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:32
850 hpa -10 derece izotermi hemen hemen her kış istanbula uğrayan ve 40 derece enlemleri için son derece normal bir sıcaklık değeridir. aralıkta hatta kasım ayında bile istanbula gelebilir. istanbul için anormal olanı 850 hpa da -18 ve daha altının gelmesidir ki bu olaya tarih boyunca pek sık rastlanılmaz.
  ..

BURAK01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:24
KİM TUTAR SENİ BE OBASAR!!!! AYNEN KATILIYORUM ÇAMLICADA GECE BOYUNCA UYMUYACAĞIMM... BALKONDA LAPTOP VE BATTANİYEYLE OTURMAYI DÜŞÜNÜYORUM :dAYRICA 11-12-13-14-15 SİSTEMİ ÇOK HARİKA WETTER 5 GÜN BOYUNCA KAR GÖSTERMİŞ İSTANBULU... İYİ AKŞAMLAR...FOREVER ARİF ABİ
  ..



cümülonimbüs (CB)01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:03
Bu sistem böyle değşmeden gelsin huniyle fotoğraf çekilecem kar üzerinde kar deliliği lafla olmaz icraat gerek :D
  ..

beyazbulut01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:46
Ceyl Bu işi meslek olarak yapmayı çok isterdim ancak kısmet olmadı. Sizin gibi değerli arkadaşlarla Havaturka ziyaretçi defteri üzerinden fikir alışverişi yapabiliriz. Kar yağarsa kayak yapmaya fatih mahallesindeki tepeye beklerim.İnşallah o düzeyde kar yağacaktır.
  ..

dnzl01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:10
arif abi denizli 10 20 aralık arası kar alıcamı alıcaksada kaç gün nolursun bir haber verde sevindir bizi 5 6 sisteminden umudumuzu kestik zaten şimdiden sağol abi..
  ..

Modelist 01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:14
dikkat ! devam eden yoğun istek ve baskı üzerine açıklıyorum: pazar günü 10-15 derece birden düşecek hava sıcaklıklarıylan birlikte istanbulun en yüksek yerleri 5 aralık pazar gecesi ve sabahın ilk ışıklarında kky belkide kar alacaktır fakat örtü oluşmayacaktır.
Cevap:
İşte karşınızda büyük tahminci Obasar :) Gören gözler görüyor arkadaşlar, darısı görmeyenlerin başına.
  ..

MiStRaL01 Aralık 2010 Çarşamba 19:12:52
Son diyagrama göre 9 aralıktan sonrası için net konuşmaktan kaçınmak gerek. Ancak aşırı uçlardaki birkaç modeli saf dışı bırakırsak, 13-15 aralık tarihleri arasında bir sistemin gelmesi %70-%80 civarında görünüyor. Arif Bey'in söylediği gibi haftasonu daha netleşir herşey. Şahsi görüşüm 850hPa'da -10C'nin altında bir sıcaklık girişi coğrafi konumumuz itibariyle bu mevsimde düşük bir ihtimaldir. (İstanbul, enlem olarak Roma, Barselona ve Marsilya gibi şehirlerden daha güneydedir) Ayrıca bir dip not: Aralık ayı, normallerin 1,5C ve altında soğuk geçtiği taktirde takip eden ocak ve şubat ayları toplamının %75'i de soğuk geçmiş. Umarım böyle olur, işte o zaman 2011 efsane bir kış olarakadını tarihe yazdırır. ..... OLAYİN ENLEMLE FAZLA İLGİSİ YOK OLAYİN BASKA SEBEBLERDEN DOLAYİ ENLEMİN FAZLA ONEMİ YOK ...
Cevap:
Mistral geçen seneki yorumlarımı kopyalayıp Bay J yada Cenk Erdem aracılığıyla Bünyamin'e sorduruyordun Power Fm'de bu sene de yapıyormusun aynı şeyleri acaba?
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:38
Muhammed Uysal 01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:28-Arif hocam sistemin gelmesine 4-5 gun kalmasına ragmen hala konya icin kar yapabilcek soguklar yok bundan sora da olmayacagını dusunuorm durum nedir ? bu sistemde konyada kar gorebilcek miyiz? havada gorsek bile yeter......Cevap: 10-20 ARALIK ARASI YURDUN DOĞUSU BATISI KUZEYİ GÜNEYİ KISACASI HER YERİ KAR GÖRECEKTİR. SEVGİLİ METİN ŞENTÜRK BİLE GÖRECEK.MEVLANA SEVİNECEK...
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:33
Akdeniz Medicanne 01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:20-arif abi ege ve akdeniz bölgelerinde çok büyük tam fırtınalar olcak 11 12 si 13 14 15 idenizler kıpkırmızı verilmiş şehir merkezi bile sarı verilmiş acaip fırtınalar olcak basınç desen 990 larda 1040 yb ingilterede sakat abi denizlerde ılık sakata gelebilirz türkiyenin çoğu yeri kar alcak kıyı ege bile alabilir belki ihtmal?? sen nediosun abii?? AKDENİZ MEDİCANE KARDEŞİM "KÖRÜN İSTEDİĞİ BİR GÖZ ALLAH VERMİŞ 2 GÖZ" DAHA NE İSTİYOSUN İŞTE TAMAM SUS SES ETME :)
  ..

kar01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:17
mrb.abi 14 sistemi Gaziantep ve çevresini etkilermi.?kar bırakabilirmi(az da olsa)
  ..

malawi6801 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:03
Hayırlı akşamlar,sayın üstad o kadar objektif insanki her muhalif olan hatta ve hatta edep ahlak sınırlarını zorlayan mesajları bile kesintisiz yayınlatıyor ki o muhalif insanların nasıl madara olduklarını ve nasıl yanıldıklarını hep beraber görelim istiyor diye düşünüyorum.
  ..

kar01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:01
mrb hocam .benim sorum yağışların görüktüğü sistem haritalarına hangi siteden bakılıyo şimdiden tşk
  ..

DOKTOR 9201 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:42
MODELLER BİRKAÇKERE KARARLI GÖZÜKTÜMÜ İLLAKİ GELİYOR
  ..

karşıyakalı_powerman01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:59
Arif Hocam bazı kesimler, seni kızdırmaya çalışıyor ve özellikle yorumlarının tersini söylüyor, sen kar yağmayacak desen bu sefer onlar yağacak derler, o yüzden kafana takma derim. Bİr de dikkat edersen modeller 14-15 civarını tüm Türkiye için kar göstermeye başladığı için herkesin dili damağı kurumaya başladı ve siteden sessizce ayrılıyorlar. Önemli olan modellerin kar göstermediği döenmde deliklanlı gibi çıkp yağacak demektir. Allah yolunu açık etsin. Bu arada İzmir'de karlı alanlar içerisinde gözüküyor. Fakat benim korkum toprağın çok sıcak olması ve yüzeye yakın yerleri kar sınırının üstüne çekerek yağışı engellemesidir. Senin bu konuda düşüncen nedir?
  ..

Akdeniz Medicanne01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:20
arif abi ege ve akdeniz bölgelerinde çok büyük tam fırtınalar olcak 11 12 si 13 14 15 idenizler kıpkırmızı verilmiş şehir merkezi bile sarı verilmiş acaip fırtınalar olcak basınç desen 990 larda 1040 yb ingilterede sakat abi denizlerde ılık sakata gelebilirz türkiyenin çoğu yeri kar alcak kıyı ege bile alabilir belki ihtmal?? sen nediosun abii??
  ..

Muhammed Uysal01 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:28
Arif hocam sistemin gelmesine 4-5 gun kalmasına ragmen hala konya icin kar yapabilcek soguklar yok bundan sora da olmayacagını dusunuorm durum nedir ? bu sistemde konyada kar gorebilcek miyiz? havada gorsek bile yeter
  ..

murat5701 Aralık 2010 Çarşamba 18:12:25
REVİVALOFSNOW karkardeşim link paylaşabilir misin bizimle yine bu akşam aralık ayı için :)
  ..

enes ayışığı01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:42
wetter 3 modeli 10 aralıktan sonrasını da türkiye geneli için kar yağışlı vermiş.
  enes_ayisi..

welbane01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:17
Şu haberi okuyunca akla iki ihtimal geliyor: ya haberi yazan muhabirin kafası basmıyor, ya da IST'daki muhendis ruzgarlardan habersiz. Umarım ilkidir.. http://www.haberler.com/kar-beklenmiyor-sadece-sicaklik-dusecek-2389841-haberi/
Cevap:
Herhangi bir yorum yapmayacağım bu açıklamayla ilgili fakat yeri gelmişken söyleyelim; geçenlerde bazı arkadaşlar Balkanlar'dan gelen soğuk ve yağışlı hava nedeniyle sıcaklıklar 10-15 derece düşecek kalıbını uzun süredir duyamadıklarından şikayet etmekteydiler. Beklediğimiz sistem bu özlemi de gidermiş olacak.
  ..

Admin01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:34
Arif üstadımız bu akşam saat 22:00'de sitemizin sohbetinde 5-6 aralık sistemi ve ay ortalarında gelmesi beklenen kuvvetli soğuk hava dalgasıyla ilgili açıklamlarda bulunacaktır. Duyrulur...
  ..

Revivalofsnow01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:04
ARİF HOCAMMM AO YA BAAAK :))) ---------------------------------------------------- ---------------------------- Cevap: Boşver abi dalgana bak. HOCAM İYİ BISEY MI ANLAMALIYIM KOTU MU? YA DA NE ANLAMALIYIM :) Mutluluktan fazla costun,az yavas daha sıstem bellı degıl mı demeye calısıyorsun? cozemedım hocam :)
  ..

muhammed01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:43
admin bölgesel tahminlerde güneydoğu anadolunun üzerine tıklıyorum ama çıkmıyor nedendir
  a.k.s.o.y_..

Rıftkı01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:57
Pazartesi istanbul karlakarışık yağmur dediniz ama hiç bahsetmiyorsunuz galiba tahminlerinizde yanıldınızz
Cevap:
Normal zeka sahibi insanların anlamasına yetecek kadar bahsettik o sistemden. Şöyle bir yorumu yapan insan kusura bakmayın ama olsa olsa gerizekalı olur.
  ..

ERMAN01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:47
3 yıldır burdayım ılk defa bır sıstemı bu kadar garantı olarakj goruyorum..Arıf abı artık seytanın bacagını kırdık desene:))Ankara eskı kıslarına hazırlan 10 undan sonra donacagız allahın ıznıyle...
  ..

Hardsnow01 Aralık 2010 Çarşamba 17:12:18
OHAAA LA BUNE .D MODEL,GFS,DİYAGRAM,AO NAO,JET HEPSİ ÇOŞMUŞ 11-17 ARALIK HATTA DAHA FAZLADA OLABİLİR UCU BUCU YOK .D ŞAHSEN BEN İNANMIYORUM AYNEN BU ŞEKİLDE GELECEĞİNE .D %1 İHTİMAL VERİYORUM .D EĞERKİ BÖYLE GELİRSE ABİ 1985 BİDA YAŞARIZ .D 5 ARALIĞI 6 ARALIGA BAGLAYAN GECE KAR YAĞABİLİR İSTANBULA..ANCAK YÜKSEKLERE VE KUZEYİNE (SARIYER,ÇAMLICA,LEVENT,S.BEYLİĞİ VS..)
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 16:12:57
önce havaturka ve havacity den sonra burnu havalılara havalife da eklendi. sistemci ve ekibinin havalife’nın tr.gg’li olmasına rağmen uzun ömürlü olması dileğiyle...buyrun burdan --->> http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=2&u=7655&p =git&site=85674
  http://www.. | http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=2&u=7655&p=git&site=85674 (208)

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover01 Aralık 2010 Çarşamba 16:12:09
havacity nin bastardi şovundan sonra bi numarasını göremedik daha. mesela isterdim onların: dünya meteoroloji örgütüne (WMO) ya veya Avrupa Orta Vadeli Tahmin Merkezine (ECMWF) ye daimi üye olmaları gibi. artık bunları bekliyoruz onlardan :)
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2306
Sayfalar
< | 1 2 ... 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:4,738 s
Sayaç: