Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Ayhan TAŞKIN D.KARADENİZ(TOLUNAY G)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:39
Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir) AYHAN TAŞKIN 04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:48\r\nöncelikle \'\'bu ne perhiz bu ne lahana turşusu\'\' diyerek bu sitede bu sözün turşusunu çıkaran bininci kişisin. İkincilikle burda laf yapmaya çalışma ben gelmem öyle şeylere herkes ağzından çıkan lafa dikkat edecek . Üçüncüsü fırsatım şimdi olabildiği için yazabiliyorum yoğunum vaktimin her dakikasını burada geçirmiyorum . Birde yok 3 cm yağdı yok 5 cm yağdı ağzı yapıyosunuz burda sana lafım yok hatta geçen tahmininden ötürü tebrik etmiştim seni fakat bugün tartışmanın içinde bulunca seni şaşırdım............. \r\nCEVAP:GÖZÜM SEN OKU YAZDIKLARINI ONDAN SONRA GEL ANLADI SEN.BENLE POLEMİĞE GİRME.SENİN DEDİĞİN GİBİ 3 ÜN 5 İN POLEMİĞİNE GİRMEM.YORUMUMU YAZAR ÇEKİLİRİM.SEN BENİM ADIMI O GRUBUN İÇİNE YAZARAK KENDİNİ TURŞU POZİSYONUNA SOKTURDUN.HAAA YAŞIN KÜÇÜK VE ANLADIĞIM KADARIYLA DİKKAT ÇEKMEYE ÇALIŞIYORSUN BUNUDA SANA TAVSİYEM SAKIN YAPMA.BÖBÜRLENMEYLE İLGİLİ İKAZIMI DÜN YAPMIŞTIM BUNUDA İYİ TAKİP ET.DİKAT ET BEN HİÇBİR TARTIŞMAYA GİRMEDİM SADECE LATİFE YAPTIK ÖZELLİKLE SİSTEMCİ SEDAT\'LA ANLADIN SEN BENİ.TEKRAR EDİYORUM SAKIN BU ŞEKİLDE POLEMİĞE GİRME.BURASI SANAL ALEM GENELDE BU ORTAMLARDA HERKES GÖRMEDİĞİNİ ASAR SENDE BENİ ASMA SAKIN...EĞER BÖBÜRLENENLERE KIZIYORSAN ONLARIN ADINI YAZ EMİ KOÇUM.
  ..

OZAN şen04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:24
Salih ER 04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:33 Arif abi bu duruma metrelik kar yolda desek nasıl olur? ADAMA ZORLA 1 METRELİK KAR DEDİRTİYORSUNUZ SONRA OLMAYINCA ARİF BEYE HÜCÜM EDİYORSUNUZ
Cevap:
Metrelik kar sembolik bir rakam. Bazıları halen bunu kavrayamadı. Yağacak kar çok yoğun olur anlamında kullanıyorum bu ifadeyi...
  ..

M.A.T(Liman)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:20
meridyen(furkankut) 04 Şubat 2012 Cumartesi 19:02:30 ........ 1997 BENİM İÇİN DOĞU KARDENİZİN EFSANESİDİR KİM NE DERSE DESİN , AMA EN FAZLA KAR CM OLARAK 1985 TİR TRABZON İÇİN , 1997 DE EVET TEK SİSTEM OLARAK 13 GÜN BOYUNCA ETKİLİ OLMADI AMA O 2 SİSTEMİN ARASINDA 1 GÜN BİLE OYNAMADI , SABAH HAVA AÇTI DİĞER HAVA HEMEN AKŞAM ÜSTÜ DİREK KARLA BAŞLADI O DERECE YANİ , VE HİÇ UNUTMAM RAMAZANDI 13 GÜN BOYUNCA GÜNDÜZ İFTARA KADAR HAVA SADECE BULUTLU İFTARDAN HEMEN SONRA KAR TAAAKİ SABAH NAMAZINA KADAR YOĞUN YAĞARDI , ARDINDAN GÜNDÜZ YİNE BİŞEY YOK İFTARA KADAR , VE BU OLAY TAM 13 GÜN SÜRMÜŞTÜR , MÜKKEMMMEL BİR KIŞTI , AMA DEDİĞİM GİBİ EN ETKİLİ KAR MİKTARI 1985DİR YAŞAYAN GÖREN BİLİR BEN İLKOKULA GİDİYORDUM BOYUM KADAR KAR VARDI 85TE :):)
  ..

Arsiore.ARS (Cemal E.)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:29
ECMWF bu aralar sürekli sapıtıyor. Geçtiğimiz sistemi de GFS öngörmüş ECMWF ona ayak uydurmuştu. Bence fazla takılmamak lazım.
  ..

hüseyin aktaş (snowhuso)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:51
ARİF ÜSTADIM, 8 ŞUBAT SİSTEMİYLE İLGİLİ SORULARIN CEVAPLARINI VELİAHTLARINIZ OLARAK GÖRDÜĞÜNÜZ ARKADAŞLARA BIRAKMAYA KARA VERDİĞİNİZE GÖRE ÇOK YAKINDA HAVATURKAYI BIRAKACAKSINIZ GALİBA!ÜSTADIM, SEN BÜYÜK USTA GHEORGE HAGİ GİBİSİN.GALATASARAYIMIZ İÇİN HAGİ NEYSE HAVATURKA VE METEOROLOJİ GÖNÜLLÜLERİ İÇİN DE SEN ' O ' SUN UNUTMA!!.. SEN BENİM GÖZÜMDE PROFESÖRSÜN.ÇÜNKÜ SEN BİZLERE METEOROLOJİYİ SEVDİREN, ÖĞRETEN ÖĞRETMENİMİZ GİBİSİN ÜSTAT!!!..SAKIN AKLINDAN BÖYLE BİR DÜŞÜNCE DAHİ GEÇİRME.SEN YOKSAN BURANIN TADI DA TUZU DA YOKTUR BUNU BİLESİN ÜSTAT!!!
  ..

tolga04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:32
iyi aksamlar Arif bey , meteoroloi mühendisleri veya bir kurumun hava tahmincileri , neden özellikle KAR beklenen durumlarda son saatlere bırakıyorlar kar geliyor soguk geliyor tipi olacak vs tahminleri... bir sistemin kesinlik kazanması son saatlerdemi netleşiyor ...kısaca uyarı verilecek kadar soguk ve yagıslı bir sistemi son dakikalara bırakmanın neresi HAVA TAHMİNİ oluyor.slmlr , iyicalısmalar
Cevap:
Bu gibi durumlarda en kötü senaryo üzerinden gidilir. Gelişmiş ülkelerde bu iş hep böyle yapılır. Bakın şöyle şöyle bir durum var değişim ihtimali var ancak böyle de olabilir şöyle de denilerek insanlar aydınlatılır. oradaki insanlar eğitimli ve bu konularda gayet bilinçli oldukları için ne yapacaklarını bilirler. Mesela ABD'de bir kasırganın 1 hafta önceden olası rotaları bildirilir halk ikaz edilir kimse de işgüzarlık edip yahu arkadaş neden sekülasyon yapıyorsunuz milleti kandırıyorsunuz reklam peşindemisiniz falan demez. Bizde ise surum farklıdır. Tahmincisi de takipçisi de yeterince bilinçli değildir. Olay bundan ibarettir. Netice itibariyle en iyi senaryo gerçekleşirse Arif gibiler yerin dibine sokulur DMİ ve diğerleri övülür en kötü senaryo gerçekleşince de Arif, tarantula vs. şövalye ilan edilir ötekiler eleştirilir. Herşeyimiz duygusal maalesef. Sorunun ana kaynağı budur.
  tolga_ertu.. | http://tolga_errturan@hotmail.com (16)

M.A.T(Liman)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:56
Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir) 04 Şubat 2012 Cumartesi 19:02:54 ......................................................SENDE NERDEN ÇIKTIN BE GÖZÜM YAA , NE YANİ O KAFKASLARIN BİZE DUVAR OLMADIĞINIMI İDDAA EDİYON ??? EDİYORSAN SENDEN ACİL AÇIKLAMA BEKLİYORUM SEBEBİNİ SÖYLE ??? BİLMİYORSAN BU GİBİ YORUMLAR ATARAK BURDA GENÇLERİN KAFASINI BULANDIRMA , HANGİ BİLGİYE DAYANARAK SEN BUNU İFADE EDİYORSUN ?? YOK ALLAH İSTEDİĞİNİ YAPAR , YANİ BİZ BİLMİYORUZ ALLAH İSTEDİĞİNİ YAPARI , ALLAH İNSANA AKIL VERDİ ARA BUL DİYE İNSANDA ARADI BULDU NEYİN NE OLDUĞUNU , NEYSE SENDE HAKLISIN DİCEKSİNKİ ABİ AĞZI OLAN KONUŞUYOR BENDE KONUŞTUM DİYORSAN HAKLISIN ONDAN BİŞEY DEMEM SANA AMA YİNEDE BİLDİĞİN KONULARDAN ŞAŞMA ŞAŞARSAN BÖLE SONUÇLAR ÇIKAR ORTAYA :):):)
  ..

Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:43
Meridyen , K.Ahmet , Ayhan Taşkın . Umarım kendi aramızda olan bu anlamsız santim kavgasını bitirmişimdir. Herkes bi açıklama yapıyor ve herkes kendince haklı , mümkünse de bundan sonra kimse kimseyi yemesin burda. Benim en çok kızdığım nokta yok ben tutturdum tahmin yok o tutturdu falan filan ve bunun ardından gelen böbürlenmeydi. Neyse he bide bu ılıkçılar eskiden bu kadar rahat değildiler burada özerk olma yolunda ilerliyorlar :D
  ..

christopher04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:33
arif abi izmirden hiç bahsetmiyorsun sana göre izmir bu sistemi nasıl geçirecektir ?
  ciftci_tug..

hüseyin aktaş (snowhuso)04 Şubat 2012 Cumartesi 21:02:47
ARİF ÜSTAT, EĞER AY ORTASI BEKLEDİĞİNİZ SİSTEM İLA 8 ŞUBATTA GELMESİNİ GELMESİNİ BEKLEDİĞİMİZ SİSTEM BİRLEŞİRSE BENCE MART İLK HAFTASINA KADAR SOĞUK VE KAR YAĞIŞLI HAVA KOŞULLARININ ALTINDA KALABİLİRİZ.TIPKI ŞUBAT-MART BAŞLARI 1985 KIŞINDA OLDUĞU GİBİ ÜSTADIM.YANİ İNŞALLAH GERÇEKLEŞİRSE SİBİRYANIN 1985 ŞOVUNU TEKRAR İZLEYEBİLİRİZ NE DERSİN ÜSTADIM?..
Cevap:
Şov da olur şok da olur.
  ..

Caner Y. - THuNDeRBoLT04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:36
ECMWFye göre soğuklar 13 şubatta kalkmış gidiyor. Hemde 10 aylığına :D
  ..

tgtabak ( gökhan tabak )04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:54
8subat sistemiyle ortasındaki sistem birleşirse yine metreleri zorlarmıyız yine en iddaalı yerler bölge olarak marmara iç ege karadeniz iç ve doğu anadolu il olarakta ist bursa kocaeli sakarya yalava olacakmı
Cevap:
Gökhan kardeşim ben söyleyeceğimi söyledim. Diğer arkadaşlara bloglarından sorularınızı yöneltebilrsiniz.
  fenerlivol..

Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:47
bilalkeskin(ordulu) 04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:27 arif abi yağış modellerine göre orta karadenize ayın 9,10,11 i yağış wermemiş kuru soğuklamı geçirecz,geçen ki sistem son 4 yılın en yoğun kar yağışını aldık bu sistemde de alırmıyız ?----------------------------------------- o soğuk girsin yağış olur merak etme. Geçen çarşamba akşamı yağan karda da modeller yağış göstermiyo du bu kışın en etkili karını aldık.
  ..

Burçin04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:16
Naçizane sadece bir öngörüde bulunmak istiyorum. Ben modelden, AO'dan NAO'dan anlamam ama mart ayında bahar havasını yaşayacağımızı düşünmüyorum. Son geçen sistem kadar mı, ondan daha mı güçlü olur bilemem ama mutlaka karlı bir sistem gelecektir
  ..

Cabarov04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:51
arif abi ben inanmıştım kendımde az çok modellere bakıp yorum yapıyorum ısrarla bu sistemden sonra sıcak gelicek gösterıyoru bu saaten sonra değişmez demkki sert gecen kışlar çabuk bitiyormuş geçen sene nasıldı kar yağmıyordu ama havalarda hep sınırdaydı enterasandı kar yagınca kış çabuk bıtıyor anlaşılan en kötüsüde şu karlar çabuk eriycek su sıkıntısı olamazmı?
  ..

Salih ER04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:33
Arif abi bu duruma metrelik kar yolda desek nasıl olur?
Cevap:
Şartlar uygun, söylemenizin bir mahsuru yok.
  ..

Armando(Hakan D)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:54
ECMWF bizden daha aceleci çıkmış kışı 12 de bitirmiş,bu kadar erken olamaz bu geceki ECMWF'yi kafanıza takmayın,diyagramlara göre adeta batırmış...
  ..

Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir) AYHAN TAŞKIN04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:48
öncelikle ''bu ne perhiz bu ne lahana turşusu'' diyerek bu sitede bu sözün turşusunu çıkaran bininci kişisin. İkincilikle burda laf yapmaya çalışma ben gelmem öyle şeylere herkes ağzından çıkan lafa dikkat edecek . Üçüncüsü fırsatım şimdi olabildiği için yazabiliyorum yoğunum vaktimin her dakikasını burada geçirmiyorum . Birde yok 3 cm yağdı yok 5 cm yağdı ağzı yapıyosunuz burda sana lafım yok hatta geçen tahmininden ötürü tebrik etmiştim seni fakat bugün tartışmanın içinde bulunca seni şaşırdım. Benim sinirim bu saydığım arkadaşlardan bazılarının böbürlenmesi . Üstelik sen bana ayet öğretmeye kalkacağına burada bu böbürlenenlere '' Yeryüzünde kibir ve azametle yürüme! Çünkü sen asla yeri yaramazsın ve boyca da dağlara erişemezsin. '' Allah (cc) buyurdu de.
  ..

Salih ER04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:39
Arif abi bu 8 şubat sistemi ile ay ortasında beklediğin sistemin birleşme olasılığı varmı?
Cevap:
Evet.
  ..

Umut Sallak04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:22
ECMWF 13 Şubatta ılık hava getirmiş :)
  ..

tgtabak ( gökhan tabak )04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:48
abi kulaklarım çınladı öğlenleyin sonra bir baktım kurtköylü gökhanın bahçesine 80 cm yağmış dedin allahmı söyletti yoksa şaka biryana kar çarşamba mı geliyor birde perşembe cuma günleri kar tatili olabilirmi etkisi gene aynımı yoksa bu sefer azmı çünkü bir mesajında daha az yağıştan bahsetmişsin hepsine cevap lütfen
  fenerlivol..

hüseyin aktaş (snowhuso)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:55
ARİF ÜSTAT, BENCE BAHARIN ERKEN GELECEĞİ KONUSUNDA YANILACAKSINIZ!!.ÇÜNKÜ; MARTTA DA SİBİRYA OLMAYACAK FAKAT KUTUP KÖKENLİ SERT VE YOĞUN KARLI BİR SİSTEM MART BAŞLARINDA KAPIMIZI ÇALABİLİR.BENCE BAHAR ANCAK MART SONU YA DA NİSAN AYI BAŞLARINDA GELEBİLİR.ZİRA: AO NUN MART AYININ BÜYÜK KISMINDA -1 İLA NÖTR ARASINDA NAO NUN İSE; GENELLİKLE +1 CİVARLARINDA SALINIMLAR YAPMASINI BEKLİYORUM.ZATEN SİBİRYA ŞUBAT SONUNA DOĞRU KAFKASLARA DOĞRU ÇEKİLİRSE Kİ BEN BÖYLE UMUYORUM, POLAR KORİDOR AÇILIR VE POLAR ATAK YA DA ATAKLAR ÜZERİMİZE DOĞRU GELEBİLİR.....
  ..

karcı(isa kotan)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:31
benim tahminimde şöyle :8-20 şubat arasında türkiyenin karadeniz kıyılarında donmalar olacaktır,bir kaç nehir(akan) donacaktır.bir kaç göl donacaktır.sıcaklık rekoru tazalenecektir,1,5-2 metre kar olacaktır.çığ olacaktır.fırtına olacaktır,5 cm kare büyüklüğünde kar taneleri olacaktır.marmara denizinin kıyılarında donmalar olacaktır.2-2,5 metrelik saçaklar buz tutacaktır.gökgürültü ve şimşek olacaktır.musluklar donacaktır.sular 1-2 gün gelmeyecektir....
  lazisakota..

bilalkeskin(ordulu)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:27
arif abi yağış modellerine göre orta karadenize ayın 9,10,11 i yağış wermemiş kuru soğuklamı geçirecz,geçen ki sistem son 4 yılın en yoğun kar yağışını aldık bu sistemde de alırmıyız ?
  ..

i.zerdeci04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:23
Arif bey son yağan karı saymasak, doğu karadeniz kıyıları bu kış batı karadeniz ve marmaraya göre hiç nasiplenemedi. Gelecek olan bahsettiğiniz son sistemde kıyaslama yaparsanız, batı karadenize göre doğu karadenizin şansı nasıldır...
  ..



Quattro04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:57
Arif ustad, 16/20 subat arasi uludagda miniklerin kayak yarisi olacak. Sikintili bir hava durumu olma olasiligi gorebiliyor musun? Tesekkur ederim.
Cevap:
Biraz daha beklemek lazım. Haftabaşı bakalım.
  Ergunbasta..

erdinç.g04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:52
arif hocam siklon oluşmuyo deniyoda bu sistem zaten 7-8 inde siklonla giriş yapmıyomu.
Cevap:
Evet.
  ..

fatih.y(vize-kırklareli)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:18
arif abi benim bu sistemde hedefim en fazla 25 cm diyorum
  ..

yusuf demir04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:11
arif abi emin değilim ama 2006 yılında yarıyıl tatilini 1 hafta uzatan bir sistem olmuştu iç anadolunun batısında yer yer 1 metre kar yağmıştı extrem düşük sıcaklıklar ölçülmüştü yine öle bir oluşummu var 7 şubatta gelicek sistemde
  ..

tucoramirez ( Ali )04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:55
ben hepinizi salı günü göreceğim şimdi susuyorum
  ..

KAR BORAN (BORA KAAN)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:39
ARİF abi küçükçekmece (halkalı) da 60cm kar gördük özellikle poyraz eserken yağış arttı. peki rüzgarın esme hızıyla yağan karın miktarı arasından nasıl bir bağlantı vardır ? rüzgarın hızı yağışa nedenli etki eder acaba?
  ..

saffet(subzero)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:27
hala buraya gelip yok bümyo bunu dedi yok şunu dedi.anlasınaza artık medyatik profesyonel meteorologlar mümkün olduğunca buradakilerin dediklerinin aksini veya mümkün olduğunca direnmeye çalışıyorlar.bünyo geçen sistemde de az kar olur demişti.
  ..

Arsiore.ARS (Cemal E.)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:44
Yaptığım arşiv çalışması neticesinde bu kış martın ilk haftasına kadar uzar gibi görünüyor. Yani martın ilk haftasına kadar sistemlerin gelme şansı baya yüksek. Bu arada sürenin ve de soğumanın dahada artacağını dile getirmiştim. Şu an ki görünüm bu şekilde. Fakat ben soğumanın daha da artacağını düşünüyorum. Bu arada bu sistemi yabana atmayın benden söylemesi.
  ..

Q7(kaan p.)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:51
arkadaslar bu son sistem olucak ama bu sistemden sonra daha sistem mistem istemicez hatta hemen bahar gelsin diye dusunucez dmi arif abi:)))
  ..

Umut Sallak04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:55
Kış bana göre bitiş tarihi 6 Mart :) Öncesinde zor
  ..

Karcı Hakan Sonar04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:21
Arif abim, bir şey dikkat ettim; bu sibirya yüksek basıncı ile akdeniz -ege'de siklon oluşamıyor neden acaba? Çünkü Azorun iskandinava çıktığında siklon lar genelde oluşur. Bu sibir yadanı kuvvetinden mi kaynaklanır?
Cevap:
Neden oluşmasın. Yayılma alanına göre alacağı şekle göre gayet mümkündür oluşması.
  ..

тaяaηтυℓa (A&T)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:06
YORUMUN KESMEDİ BENİ ARİF SEN DİYORSUN Kİ ŞUBAT 15 DEN SONRA BAHARA GİRECEZ BEN DİYORUM Kİ ŞUBAT SONUNA KADAR ARA ARA DA OLSA SOĞUK KAR VAR NE ANLAYACAĞIM BEN BUNDAN BEN SENDEN BENİM YORUMUMA KATILIP KATILMADIĞINI SORDUM SEN İSE SAZ GAZ DİYE CEVAP VERİYORSUN BENİM DEDİKLERİM İLE SENİNKİLER ZIT BİRİBİRİNE EN DİYORSUN BENİM DEDİKLERİME KATILIYOR MUSUN YOKSA 15 ŞUBATTA DÜKKANI KAPATIYOR MUSUN ARİFİM KARABİBERİM JUSTİN BİEBERİM
Cevap:
15 olmaz bilemedin 20 olur ama bu kış için dükkanın kapanması fazla uzun sürmez. Geçen seneki gibi olmaz yani.
  ..

Armando(Hakan D)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:41
Sabahtan akşama kadar yazılan yorumları okudum,adeta millet kafayı sıyırmış her kafadan bir ses.Özellikle modellerin modelcisi model güzeli Obasar beyefendi yine meydanlarda şahlanmaya başlamış..ama doğru 192 den sonrası zortlayınca Obasar a gaz gelmiş haliyle..Şu şubat sistemi bu şekilde gelse yine yeter.Zaten ayın ortalarına doğru Sibirya izdivaya çekilır muhtemelen Avrupa geneli AB lara boğulacak,haliyle bizde de sıcaklıklar artmaya başlayacaktır..Şubat sonlarına doğru bir Polar atak olmadan hu kış bence bitmez.Şuanlık gerçek olan 8 Şubat sistemi(aktif 4-5) ve sonrasında gelecek atlantik salınımlarıyla aralık ilk yarısı gibi tatsız tutsuz baharı andıran günler.Ancak ben Arif hocaya yinede katılamayacağım Şubat sonu yada Mart başı bir polar atak olmadan bu kış bitmez...
  ..

laztrix04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:30
dmi neden samsunu böyle göstermiş yanı başımızdaki ordu sinop perşenbe 4 lerde bizde 10http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=SAMSUN derecelerde
  cfr_p2_bil..

тaяaηтυℓa (A&T)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:20
BÜNYAMİN 12 SİNDE BAHAR GELİYOR DİYOR DEĞİL Mİ GÖRECEK O BAHARI KAR ETKİSİZMİŞ SEVSİNLER ETKİSİZ KARI GÖRECEK O HAFİF DEDİ HER YER BUZ TUTTU 50 CM KAR YAĞDI BU SEFER ETKİSİZ DEDİYSE DEMEK Kİ 70 CM KAR OLACAK HEHE GÜLER GEÇERİM BU SİSTEM EN AZ 14 15 İNE KADAR SÜRER KALDI Kİ AZ ÖNCEKİ YORUMUMDA DA SÖYLEDİĞİM GİBİ SİSTEM DAHA UZUN SÜRECEK BENİM ELİMDEKİ VERİLERE GÖRE MEVLAM UTANDIRMAZ İNŞALLAH O BÜNYAMİN SİSTEM GEÇTİKTEN SONRA BAKALIM NE DİYECEK KALKIP BİR DE BEN UYARMIŞTIM DERSE HİÇ ŞAŞIRMAM MİLLET DE ONU BİRŞEY BİLİYOR SANIP ONA GÖRE HAREKET EDİYOR YAZIK BAHAR GELDİĞİ FELAN YOK KAR DA DEK ŞEKLİNDE UZUN SÜRELİ YOĞUN OLARAK ARALIKLARLA YAĞACAK BU GEÇTİĞİMİZ SİSTEM NEYSE BU SİSTEM DE ONA BENZER OLACAK YAKLAŞIK OLARAK ONDA DA -12 VARDI BUNDA DA -12 VAR BAKALIM NELER OLACAK SİSTEM BİTİNCE GÖRECEĞİZ BEYLER
  ..

Ayhan TAŞKIN D.KARADENİZ (TOLUNAY G)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:16
Tolunay G. (trabzon-vakfıkebir) 04 Şubat 2012 Cumartesi 19:02:54 Liman , Meridyen , Ayhan Taşkın , K.Ahmet , hayırdır noldu size bi tahmin çekişmesi falan yolda görseniz boğacaksınız birbirinizi. Daha fazla dayanamadım yani içimde kaldı buraya karışmamak :D hepiniz yerel tahminciden öteye değilsiniz burada tek bi üstad var o da Arif üstad. Ha bide bu işler sırayla yani modelcilik yapmanın alemi yok . Allah büyüktür yok dağlar engelliyomuşta bilmem ne. Allah istedimi o dağlar hiç olur. Tatminkar bi kar yağışı alacaz Allah'ın izniyle. CEVAP:Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Gözüm sen yazılanları ve ne yazdığını okuyabiliyormusun.Burda hiçkimsenin tahmin çekişmesi yaptığı yok.Senin o dediğin dağ meselesini de ortaya atan TUNCAY dadında bir coğrafya öğretmeni.Sonra o yorumlar yazılalı ne kadar oldu.Sen hangi zamandan geliyorsun.Sonra Arif beye bi sataşmamı varda sen avukatlığa sırf yağcılık olsun diye zart diye konuya daldın.Bizde biliyoruz Arif beyin ne şekil tahminci olduğunu ve kendi adıma fanatiği de olduğumu da söyleyebilirim.Sen nerden daldın şimdi buraya koçum.Ne tartışma var ne bişey.Olmayan şeyi gündem etmeye çalışma yazılanları iyi oku anla.Dayanmayacak bişey yok orta da.İGRA(Oku)İlk inen ayet.Sende oku okuduğunu iyi anla sonra yaz emi.
  ..

saffet(subzero)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:57
arif abi cevap için teşekkür ederim.bir şey daha eklemek istiyorum sibirya çekildikten sonra şubat sonu ya da mart başı gibi polar kökenli bir sistem daha alabiliriz gibi sibirya kökenli gibi sert olamasa da.deniz suyunun çok soğuk olması sanki bahar aylarında ılınmayı geciktirici bir etki yaparmış gibi geliyor bana.sen fikrini söyledin tabi ama bu yorumuma ne dersin?
Cevap:
Tahminlerim anayasanın değiştirilemez madesi değil. Elbette olabilir. Neden olmasın. Katılmıyorum fakat saygı duyuorum der geçerim. Günü gelince bakarız hangimizin haklı çıktığına border=0 Umarım bilen siz olursunuz.
  ..

murat kılıç04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:15
Arif bey müsadenizle son bir sorum daha olacak umut sallak arkadaş galiba balıkesir'li onun bu yorumuna katılıyor musunuz ? Umut Sallak 04 Şubat 2012 Cumartesi 19:02:03 Benim hedef 70 cm fazlası olursa şaşırmam :)
  ..

mesut yokuş04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:00
arif abi size hayranım gerçekten çok tutarlı tahminler yapıyosunuz. bi sorum olacak öncelikle bursa geçen ki sistemde pek kar almadı bu sistemde ne kadar kar alırız sea effect bize yaramıyo biliosun lütfen cevaplarmısın başarıların devamını diliorum
Cevap:
Yine zıvanadan çıkmaya başladım. Yorum falan yok. Başkalarına sorun.
  ..

тaяaηтυℓa (A&T)04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:44
BU AO İNDEKSİNDEKİ İNİŞ ÇIKIŞ DALGALANMALAR OLDUKÇA BU KIŞ BİTMEZ ARİF BENCE KIŞ UZUN SÜRECEK ZATEN -3 TEN AŞAĞI PEK İNECEK GİBİ DURMUYOR KALDI Kİ BU GELECEK SİSTEMDE BİLE GERİYE DÖNÜOP BAKTIĞIMIZDA AO İNDEKSİNİN -3 -2 BANDINDA SEYRETTİĞİ DÜREÇTE GELİYOR KALDI Kİ İLERLEYEN GÜNLERDE NÖTRE ÇIKIŞ KISA SÜRELİ DE OLSA SÜRECEK ARDINDAN NEGATİFE İNİŞ VAR -2 -3 LERE ÖYLE -4 -5 LER ŞU AN İÇİN UFUKTA YOK KALDI Kİ BUGÜNKÜ KIRMIZI ÇİZGİLERDE BİLE NERDEYSE BİR KISIM -3 TEYKEN DİĞERLERİ +1 BANDINA ÇEKMİŞ AO İNDEKSİNİ ÖYLE AŞIRI İNİŞ SÖZ KONUSU DEĞİL BENCE VE KAR VE SOĞUKLARLA UZUN SÜRE BİRLİKTE OLACAK GİBİYİZ NE DERSİN ARİF USTA YORUM YAP
Cevap:
Gerekeni söyledim. Anlayana sivrisinek saz...
  ..

Ozan deniz etkisi04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:52
Mart 5'e kadar ılınma yok. 15inden sonra final sistem gorunecek ve 5 marts kadar devam edecek
  ..

ahmeT K. TrabzoN04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:47
Tolunay hemşerim;ben burda asla tahminim tuttu diye kimseyle çekişmem ancak bana atılan iftira,hakaretlerden ötürü tahminim tuttu lafını kullandım.Tahminim tutsa ne değişecek ki ? bak mesela diğer arkadaşlar ben bildim diye kapışıyorlar ha sen bildin ha sen bu neyi değiştirebilirki birden eline met.müh. diplomasımı verilecek yoksa tv kanalında direk bir muhabirmi yapılacaksın ? işte hiç biri burda çekişmeler egodan ötürü ancak benim yaptığım iş bana atılan iftira ve hakaretlerden ötürü yılanın başını ezmekten ibaret.ve ayriyetten tabikide arif abi buranın tek lideridir ancak ben modelden modele tahmin değiştiren tiplerden değilim..ve de arif abinin yapmış olduğu d.karadeniz tahminlerine artık hiç bir zaman katılmıyorum,sadece arif abinin batı ve uzun soluklu tahminlerinin hastasıyım...bende arif abinin ön gördüğü koşullar üzerinden kendi ilimizin hassas coğrafyasının tahminini başarı ile yapmaya çalışıyorum..Durum özeti budur...
  ..

Metin B.04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:31
Arif abi bursa genel olarak son sistemde istenilen seviyede kar alamadı. Sizce bu sistemde alır mıyız?
  ..

Mustafa K.04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:25
Selam herkese yaklaşık bir aydır takip ediyom sizleri şimdi size şunu sormak istiyom bu sistem gazi osman paşa sultan gazi tarafına geçenki sistem gibi örtü bırakırmı çünkü devamlı doğusu diyonuz tam anlayamadım arif abi lütfen cevap verirmisiniz rica etsem
Cevap:
İl genelinde etkili olur. Ağırlıklı rüzgar yönü poyraz olacak çünkü.
  ..

Umut Sallak04 Şubat 2012 Cumartesi 20:02:25
Mehmet Can Tanyeri bak sinoptik görünüme Marmara'da gene ''Balıklı kar'' görünüyor :) Arif abi sanki daha yoğun kar alıcaz geçenki sistemden?
Cevap:
Öyle görünüyor.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 746
Sayfalar
< | 1 2 ... 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:2,723 s
Sayaç: