Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



snowcem22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:59
http://www.dmi.gov.tr/sondurum/radar.aspx?rG=img&rR=06&rU=max#sfB
  .. | http://www.dmi.gov.tr/sondurum/radar.aspx?rG=img&rR=06&rU=max#sfB (119)

recep karanfil(trakya)22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:38
fb_22 şehirmerkezi 10kg yğş aldı diyosun,iyi güzel diyosunda şehir merkezine buğday ekmiyorlarki :D kirsal kesimde okadar yğs alan yer yok şuan icin.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:26
İstanbulda bu gece yarın ve arafe günüde aralıklı yerel yağış geçişleri olacak.Ciddi bir durum söz konusu değil.Güneşide göreceğiz yağışıda göreceğiz.Yağışlar lokal olacak.Yağış düşmeyen semtlerde olacak.Ancak Marmaranın Güneybatısı ve güneyi daha fazla yağış alacaktır.Bayramda hava serin olacak ve genelde perçalı az bulutlu geçecek.İlk günü İstanbulda kısa süreli lokal yağış geçişi olabilir.2. ve 3.günü lodos var sıcaklık artacak son günü Balkanlar üzerinden soğuk ve yağışlı hava gelecek.Yağışlar Marmara da kuvvetli yer yer çok kuvvetli olacak.
  ..

Cabarov22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:02
ya bune arif abi dedik istanbula yağmur yağar gene yağmadı her tarafında yağıyor bir merkeze yağmıyor modellerde zaten çok kötü gene sıcaklar gelicek kasımda 27 lere çıkar hemde nemlı hava of
  ..

--cold--22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:38
Ya biri sôylesin şimdi aysonu sistemi fos mu oldu !!!!
  ..

Yavuzz22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:03
White Fox 2 gündür ankarada yaşananı anlatabilir misin? hiç bir model bu oluşumları göremedi sanırım sebebi nedir? ne kadar daha sürecek. hala geldikçe geliyor kütleler
  ..

okan güven zemheri22 Ekim 2012 Pazartesi 15:10:09
tuna tuna tuna..24 unden sonra trakyaya sana gore kar kesındı..ne oldu şiştin mi yavru? bırısııde cıkmıs 29 ekımde torenler ıptal olacak bu haberlerı alacagız dıyor..allahım yarabbım ya..daha ıstanbula dogru duzgun yagmur yagacagı bıle kesın degıl..aa sunu herkes kabul etsınkı bugunlerdekı sıstemde herkes sıstemcı abının dedıgı sekılde degılde bos olarak tnt gıbı patladı..
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:38
Bayram bitiminde ve sonunda yağışlar gelecek. Ancak Marmarada kar beklentisi olanlar var ise boşuna beklemesinler güzel yağışlar alacağız hepsi bu.28Ekim-5 kasım arası bereketli görünüyor yağış açısından.Kasım ayı sıcaklıklar bakımından normaller civarı ve kısmen üstü geçecektir.Yağışlar ise normaller ciavrında olacatır.Ayrıca Kasım ayında sıcaklıkların 20'li derece olacağı pastırma yazı diye adlandırdığımız günler olacaktır.O günlerde yine sizler bunalıma gireceksiniz nerde bu soğuklar nerde bu yağışlar diye.Bu kış kış gibi geçecekse o ayda Şubat olacak.Aralık-Ocakta yaşanabilecekler siz kar severleri kesmez.Heyecanlı haraketli günler var ama tatmin etmez kar manasında.
  ..

deniz fırtınası22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:54
arıf aga dmi nin yarın sabah öğlena rası kuvetli ysğış öngörüsüne katılıyonmu istanbulda?
  ..

murat okyay22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:44
Can arkadaş haklı gerçekten çileden çıkabiliriz bu sene. burayı meteorolojik merak dışında işi gereği o kadar çok takip eden vardır ki benim bildiğim çiftçi, oto tamircisi veya benim gibi şal şapka satan v.s gibi. tavsiyemiz ile siteyi yeni takip edenler kimin tutarlı tahmin yaptığını bilemiyor, biraz zaman geçirmesi gerekiyor burada. cumartesi bir arkadaşım daha önce evini su basmış şimdi yenide bebesi oldu adam en çok iş yaptığı gün üstelik bayram arifesi işi gücü bırakıp eve gitti ikna edemedim yok afet geliyor yok kentsel dönüşüm olacak ne bileyim bende severim abartmayı ama dahamı dikkatli olsak diyorum....
  mrtoky@hot..

fatih.y(vize-kırklareli)22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:55
ariftarif 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:26 Şu modellerdeki rezalete bakın. Böyle giderse aralıkta bile soba yanmaz ama biliyorum ki bu böyle gitmez. Bu arada burnuma çok fena pastırma kokuları gelmeye başladı.................bizim evde kaloriferler yanmıyor daha arif abi:))
  ..

Mehmet22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:51
Arif abi iyi günler Güneydoğu için tüm tahmin siteleri ve tahminciler 70 mm üzeri yağış vermiş bu gece için sen ne diyorsun cevaplarsan güneydoğulu arkadaşlar bilgilenmiş olur.Bu Değerler sel riski taşıyor.Saygılar.
  ..

fb_2222 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:52
arif abi benim bir sorum olacak..! yanlışlarım varsa düzelt ve bizi aydınlat.. ilk defa batıdan yunanistan üzerinden değilde doğudan gelen bir yağış gördüm ben. trakyayı etkileyen bu yağışlı sistem( uydudan ve radardan takip ettiğim kadarıyla karadenizde oluştu ve batıya doğru gelip trakyayı etkiledi) sea efectlerde zaten sadece istanbul ve trakyanın doğusunu etkiliyordu. edirneyi falanda etkileyen bu yağış nasıl oluştu ve nerden geldi ben pek anlayamadım? açıklarsan sevinirim, nasıl bir yağış türdür bu?
  ..

Özgür Murat KARADAĞ ozkaradag22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:43
ariftarif 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:26 Şu modellerdeki rezalete bakın. Böyle giderse aralıkta bile soba yanmaz ama biliyorum ki bu böyle gitmez. Bu arada burnuma çok fena pastırma kokuları gelmeye başladı. ---------------------- Cevap: Abi Kasım yağışlı diyorsun da sanki bizim buralara uğramayacak diye ödüm kopuyor, su serp şu garibana. Erciyes'ten sevgiler...
  ..

ferh@t22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:08
şu öğle modellerini görünce içim karardı resmen böyle model mi olur yahu ben en az aralık başından itibaren takip edicem diyorum ama yinede dayanamıyorum:))
  ..

fb_2222 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:34
arkadaşlar her ne kadar bende sizin gibi bir kar manyağı olsamda, önemli olan öncelikle kuraklığın bitmesi ve yağış düşmesidir.. şuan için kuraklık döngüsü kırılıyor gibi şükürler olsun. kar yağışını beklyeceğiz tabiiki ama ilk önce önemli olan yağmur yağmasıdır.. son 24 saatte edirne merkeze 10 kg yağış düşmüş bunada şükür hiç yoktan buğday ekimi yapılabilecek.. ve bir çok yağış almayan bölgeyede yağmur yağdı ve yağıyor artık..!
  ..

Emre_Zubaa22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:18
Ankarada işler şu an itibariyle iyi gidiyor.Güneyden gelen kütleler yağış bırakmaya devam edicek.Hava soğuk gökyüzü kapalı.İlerleyen saatlerde yağış artıcak.
  ..

ozan deniz yanılma etkisi22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:55
benim bildiğim arif abi bir kez yanıldı. çok ama çok kıytırık bir sistem olan yılbaşı sisteminden medet umdu:) geride dönmedi. Arif abinin arif abi olduğu hayranlık uyandıran tahmini ise 2010 ocak sonu sistemidir. modeller bile vermiyorken vazgeçmedi ve turnayı gözünden vurdu.
  ..

HALİL AK ( 54 SAKARYA )22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:17
ariftarif 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:26 Şu modellerdeki rezalete bakın. Böyle giderse aralıkta bile soba yanmaz ama biliyorum ki bu böyle gitmez. Bu arada burnuma çok fena pastırma kokuları gelmeye başladı. CEVAP : Böylede güzel haber verilmezki canım :P
  ..

Can22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:15
Benmi yanlış hatırlıyorum eğer yanlışsam düzeltin beni.Geçen sene o çok abattığımız kış aslında İstanbul için mevsim normallerindeydi.Eğer arşivlerde varsa sizler daha iyi bilirsiniz sayın üstatlar.Açın bakın geçen seneki İstanbul un ocak, şubat, mart ortalamalarına...Bence sorun yıllardır adam gibi kış yaşayamadığımız için geçen sene yaşadığımız normaller civarındaki kış sanki bile normallerden soğukmuş izlenimi verdi diye düşünüyorum.Kar yağışlarıda İstanbul için konuşuyorum anormal boyutlarda değildi, olması gereken şekildeydi.Şimdi bu sene durum harbiden vahim gözüküyor.Kanı genel olarak Türkiyenin mevsim normaller veya biraz üzerinde sıcaklıklarla bir kış geçireceği..Şu anki mevcut tabloda mevsim normallerini kesinlikle yakalayamayız diye düşünüyorum.İşimiz zor.Sahil kesimlerinde kar görmemiz için şubat sonu veya mart ı beklememiz gerekebilir.Kendimizi buna hazırlayalım.Daha ekimde olmamıza rağmen çileden çıkmaya başladık.Böyle giderse anlamsız tartışmalar, yok sen onu dedin, bu bunu dediler le site zevksiz bir hal alacak.Olmuyor arkadaşlar zorlamanın anlamı yok.Burası böyle, iklimimiz bu.Ne çıkarsa bahtımıza artık....
  ..

deniz fırtınası22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:09
arıf aga herşeyı gördümde aralıkta soba yanmıycağını hiç görmedim.hatta kasımda bile görmedim:))
  ..

Santiago (E.E.)22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:35
Şu anki gidişat ile kıyaslanan 2003 Ekim ayında ortalama sıcaklık 16,3C olmuş. 2012 Ekim ilk 20 günü ise 20,9C. Bilginize.
  ..

deniz fırtınası22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:30
arıf aga 28-29 yağışlar şaunkı modellerın öngörüsüne göre çok kuvetlı batıda.ne diyorsun beklemk lazımmı.detaylı bayram ve cumhuriyet tahmının olcakmı?
  ..

serco22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:30
Akdeniz kaynaklı sistemlerin cirit attığı ılık,yağışlı bir Kasım ayı...
  .. | http://istanbulhavatahmini.com (34)

Admin [Onur E.]22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:34
Şu huyunuza çok kızıyorum arkadaşlar, sanki her gördüğünüz model gerçekleşecekmiş gibi gözüyle bakıyorsunuz. Bi durun, diyagramlara bakın, nao yada ao ya vs, arşivlere bakın. Daha dün -5 ler yokmuydu bu modellerde? Uzun vadede modellere sadece fikir edinmek için bakın, net tahmin için 3-4 günü aşmayın. --- Diyemedim ya la!
  ..



süheyl22 Ekim 2012 Pazartesi 14:10:32
arif hocam EKİM de avrupanın orta ve kuzeyi hatta balkanlarda kar yağacak.çok erken değil mi? yani modeller haritalar vs.herşey berbat gidiyor.sadece 30-31 gibi minik soğuma ardından ne zamana kadar süreceği belli olmayan pastırma yazı...hocam inanın korkmaya başladım artık.bu yılıı kaybedebiliriz gibime geliyor.yani avrupanın AB alanlarıyla dolması bize 2004 gibi kar getireceği anlamı taşımıyor.karsız kapatırsak hocam şaşırmayın bence...
  ..

White Fox (m . c . Δt)22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:29
@ariftarif, süper haber ! :D
  ..

impossible22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:02
ben havayla ilgili çok bilgim yok ama modellere bakarak bişey söylüyoruz sadece... bilmiyorum diğer arkadaşlar nasıl hatırlarlar 2010/2011 kışını bulgaristana kadar gelen sistemlerin duvara toslar gibi geri döndüklerini o sene avrupa aralıkda kara gömülmüşdü sitede şöyle bir görüş hakimdi : ocak şubat bizimdir ama ne oldu o aylarda avrupa kara gömülmeye devam etti şuanda görünen tabloya bakıyorum hiç fark yok gibi ...bence sitedeki üstün tahmincilerde bu tabloyla ilgili bişey diyemiyorlar ...
Cevap:
Kasım sıcak geçerse revivalin haritalarına göre neler olacağı hemen hemen netleşmiş olur border=0
  ..

Eren G.(ankaralı_eren)22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:58
Ankarada dünden beri aralıklarla süper yağışlar alıyoruz ve şuanda yeniden yağmur başladı havada buz gibi oldu biranda :)
  ..

Tropical (Mert K.)22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:51
Herkesde bir karamsarlık havası var. İnşallah herşey yoluna girer. :S
  ..

Efsane-Semih22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:43
arif abi sen kaç kere yanıldın border=0 bünyamınden az mı çokmu border=0
Cevap:
Ben tahminimi kolay kolay değiştirmediğim için doğal olarak ondan daha az yanıldım. border=0 Bin kere öleceğime bir kere ölürüm daha iyi.
  ..

ibrahim 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:30
arif bey son olarak akşam üstü gelecek olan yagıs uzun sürelimi olacak yoksa kısa sürelimi bunu ögrenmek istıyorm cevaplarsanız cok mutlu olurum
Cevap:
2-3 günlük aralıklı bir yağış.
  ..

ariftarif22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:26
Şu modellerdeki rezalete bakın. Böyle giderse aralıkta bile soba yanmaz ama biliyorum ki bu böyle gitmez. Bu arada burnuma çok fena pastırma kokuları gelmeye başladı.
  ..

Efsane-Semih22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:15
sistemci s.d 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:22 Efsane-Semih 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:22 sistemcim sedatım havalar 1 ay daha böyle gitsin ayıp olmazsa senden 2007 milat sözünü bekliyorm -------------------------------------------------------- -----bus efer ben demiycem sizler diyeceksiniz loo ahaha CEVAP----Ben tarihinin en karlı kışlarından biri olucak demişim sence dermiyim border=0
  ..

sistemci s.d22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:22
Efsane-Semih 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:22 sistemcim sedatım havalar 1 ay daha böyle gitsin ayıp olmazsa senden 2007 milat sözünü bekliyorm -------------------------------------------------------- -----bus efer ben demiycem sizler diyeceksiniz loo ahahaborder=0
Cevap:
O eskidi. Yeni milat 2012 border=0
  ..

Efsane-Semih22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:22
sistemcim sedatım havalar 1 ay daha böyle gitsin ayıp olmazsa senden 2007 milat sözünü bekliyorm border=0
  ..

erdinç.g22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:14
kışda bu sonbahar gibi geçerse ki geçmez bence herkes burda kafayı yer herhalde ama kışın böyle olacağına şimdilerde hatta kasımda bile böyle olması daHA İYİDİR. uzun yıllardır aralık karı görmedi istanbul ama bu sene bence aralık yağışlı ve oldukçada serin geçebilir.
  ..

Cabarov22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:13
Arif abi bana göre kasımda da gene sıcak vekurak havalar devam edicek.Tutar tutmaz ama ben bunu anladım bu kıştanda ümidimi kestim umarım yanıırımda soğuklar yağıilar gelir
  ..

sistemci s.d22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:03
sistemci s.d 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:42 Cevap: Grönland bile yazdan kalma günler yaşıyor şu anda. Kendi normallerine göre tabi. Ortalamanın 10 derece üzerindeler 1 haftadır. .. | http://www.worldclimateservice.com/tmp2m_anom_weekly.png (4) -------------------------------------------------------- -----ustad eylül 2012 2005ten sonra bu anakadarki en yüksek sıcaklıkta geçmiş dünyada konuyu küresel ısınmaya getirmek istemiyorum ama artık aşikar bir yüksek giden sıcaklık var kimsenin inkar edemediği bakalım sonumuz ne olacak grönlanda bile sıcakken daha ne diyelim ------------------------------------------------- ------------------------------- Cevap: İngilizlere göre küresel ısınma durmuş. Haritaya bakınca böyle düşünmeleri normal. Kendileri ballı bölgedeler şu anda. -------------------------------------------------------- -----desenize ustad herkes evinin önüne göre kış tahmini yapmaya başladı düştüğümüz duruma bakın yaw çok acı gerçekten bu durum
  ..

Efsane-Semih22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:20
antisıcak.Serdar 22 Ekim 2012 Pazartesi 11:10:56 niçin moralinizi bozuyorsunuzki? Ben size bu kışın son 50 yılın en sıcak kışı olacağını nerdeyse 2 aya yakındır söylüyorum, beni tanıyan cnn den bilir, ben yanılmam ve hiç yanılmadım, özelliklede mevsimsel tahminlerimde.Kızılderililerde hiç yanılmazdı.Bu kış mart ayına kadar genelde mevsim normallerinin 2-5 derece üzerinde geçecektir, boşuna hayal kurmayın,işinize gücünüze bakın. CEVAP------Sende bünyamin gibi galiba 1 kere yanıldın.Bünyamine soruyolar kaç kere yanıldın 1 kere diyo border=0 edirne kar altında resmen tipi alıyolar adam 9 derece yağmurlu diyor border=0
  ..

sistemci s.d22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:42
Cevap: Grönland bile yazdan kalma günler yaşıyor şu anda. Kendi normallerine göre tabi. Ortalamanın 10 derece üzerindeler 1 haftadır. .. | http://www.worldclimateservice.com/tmp2m_anom_weekly.png (4) -------------------------------------------------------- -----ustad eylül 2012 2005ten sonra bu anakadarki en yüksek sıcaklıkta geçmiş dünyada konuyu küresel ısınmaya getirmek istemiyorum ama artık aşikar bir yüksek giden sıcaklık var kimsenin inkar edemediği bakalım sonumuz ne olacak grönlanda bile sıcakken daha ne diyelim
Cevap:
İngilizlere göre küresel ısınma durmuş. Haritaya bakınca böyle düşünmeleri normal. Kendileri ballı bölgedeler şu anda.
  ..

Efsane-Semih22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:16
sistemci s.d 22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:58 Santiago (E.E.) 22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:13 Sistemci burası İskandinavya Moskova değil anladık da Ekim ayı ilk 20 gününe göre ortalamaların 4C-5C üzerindeyiz. Burası Arabistan da değil ----------------------------------------------------bak orda haklısın burası arabistan değil ama oraya yaslanmış bir yarımada hiç bir balkan ülkesi veya orta avrupa ülkesi bizim kadar yaslanmadı arabistana 4-5c üstündeyiz diyorsun daha ne olsun yaw sen önce ne istediğine karar ver eğer burdan biri çıkıp kalkıp bana her ekim sonu kasımda hatta Aralık 15ten önce kar bekliyorsa ben onu hayalcilikle suçlarım ve bu kişlerle tartışmam bile bu herkes için geçerli önce nerede yaşadığını bileceksin ne isteyeceğin değil yaşadığın coğrafya için kış şartları ne zaman başlar onu öğrenmek lazım gerçekçi olmak lazım -------------------------------------------------------- ------------------------ Cevap: Grönland bile yazdan kalma günler yaşıyor şu anda. Kendi normallerine göre tabi. Ortalamanın 10 derece üzerindeler 1 haftadır. CEVAP----Biz grönland deiliz border=0
Cevap:
Doğru. Her koyun kendi bacağından asılır.
  ..

tarık atacan22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:12
Ben hala tezimin arkasındayım 6-7 yıllık kuraklık döngüsü bu sene Türkiye yi vuracaktır.Kasım da benden yana galiba :)
Cevap:
Önümüzdeki aylar için kendi adıma emin olduğum bir tek şey vardır o da kuraklık olmayacağıdır. Bu konuda ısrarcı olabilirim. Ancak yağışların ne kadarını kar şeklinde alabiliriz işte o konuda hiçbir şey diyemiyorum.
  ..

serco22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:17
Ben hala söylüyorum ısrarla,normallerine yakın hatta biraz üstü bir kış bekliyorum.Geçen sene ki gibi bir soğuk bekleme İstanbul..
  .. | http://istanbulhavatahmini.com (23)

sistemci s.d22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:58
Santiago (E.E.) 22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:13 Sistemci burası İskandinavya Moskova değil anladık da Ekim ayı ilk 20 gününe göre ortalamaların 4C-5C üzerindeyiz. Burası Arabistan da değil ----------------------------------------------------bak orda haklısın burası arabistan değil ama oraya yaslanmış bir yarımada hiç bir balkan ülkesi veya orta avrupa ülkesi bizim kadar yaslanmadı arabistana 4-5c üstündeyiz diyorsun daha ne olsun yaw sen önce ne istediğine karar ver eğer burdan biri çıkıp kalkıp bana her ekim sonu kasımda hatta Aralık 15ten önce kar bekliyorsa ben onu hayalcilikle suçlarım ve bu kişlerle tartışmam bile bu herkes için geçerli önce nerede yaşadığını bileceksin ne isteyeceğin değil yaşadığın coğrafya için kış şartları ne zaman başlar onu öğrenmek lazım gerçekçi olmak lazım
Cevap:
Grönland bile yazdan kalma günler yaşıyor şu anda. Kendi normallerine göre tabi. Ortalamanın 10 derece üzerindeler 1 haftadır.
  .. | http://www.worldclimateservice.com/tmp2m_anom_weekly.png (52)

Santiago (E.E.)22 Ekim 2012 Pazartesi 13:10:32
@Cevad Aktaş - En çok kelle uzun vadecilerden gelecek :) Ilıkçı soğukçu fark etmez. Arif Bey bile bu kadar temkinli davranıyorsa varın siz düşünün :)
Cevap:
Uzun vadeciler kelle koltukta gitmeye alışkındır ama bu seferki gidişat beni de temkinli davranmaya mecbur etti.
  ..

Santiago (E.E.)22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:13
Sistemci burası İskandinavya Moskova değil anladık da Ekim ayı ilk 20 gününe göre ortalamaların 4C-5C üzerindeyiz. Burası Arabistan da değil.
  ..

Arsiore(ARS)22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:48
Santiago (E.E.) 22 Ekim 2012 Pazartesi 11:10:44 Son günlerde klasik bir negatif NAO senaryosu hakim modellerde. Görünüp görünüp ötelenen sistemler. Endeks modelde sürekli nötre çıkmaya çalışıyor, yani model NAO'yu normale çıkacakmış gibi algılıyor, fakat gerçekte olmuyor, o yüzden sistemler görünüp görünüp kayboluyor. Modelcilere tavsiyem bu süreçte 144 veya 168 saatten sonrasına itibar etmesinler. Ayrıca şahsi gözlemlerime göre NAO ve AO bir çizgi tutturduğu zaman 1 ay veya 45 gün sonra ancak bu ısrardan vazgeçiyor. Bu ısrar Kasım ortasına kadar sürebilir. O yüzden bu sene çok kelleler gider dedim geçenlerde :)........CEVAP: Santi eğer aralıkta kar yağmazsa seninde kellen gider ona göre. :)
  ..

ibrahim22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:18
istanbul radarındaki kutleler istanbula gelirmi suan sınır da bilen biri cevap verırse sevınırım.
Cevap:
Akşama doğru üst seviye rüzgarlarının kuzeydoğudan esmeye başlamasıyla gelebilecekler.
  ..

sistemci s.d22 Ekim 2012 Pazartesi 12:10:40
soğuk olacak diye kafayı takmayın önemli olan ılıkca olsun ama yağış bol olsun zaten kış ocakta bizim için bu ne telaş her sene aynı terane sanki burası iskandinavya moskova zamanı gelince yağar zaten kar zaten derdiniz kar değilmi ee o zaman ne kar beklentiniz varki kasımda aralıkta bekleyin ocakı yağmasada yağmaz dünyanın sonumu havalar kar yağmadıktan sonra seri gitse ne yazar lık gitse ne yazar siz yağışa bakın yağışa asıl tehlike yağmursuzluktur
Cevap:
Üstad senin örümceklerin kökünü kazıdım diye sevindim ama galiba biraz abarttım gittiler Azorun oraya çöreklendiler bu sefer de border=0
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 71
Sayfalar
< | 1 2 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,121 s
Sayaç: