Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ismail alkan13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:02
Neden mesajım yayınlanmıyo anlamıyorum...Şurda bi gariban ANTAKYALIYIZ zar zor soru soruyoruz o da yayınlanmıyor :((( ...Hep mi İstanbul olacak yazılarda ya :(( ... Sorduğum tek şey ANTAKYA hakkında olan fikrinizin değişip değişmediğidir fazla bişey mi istiyorum acaba :((
Cevap:
Antakyalı kardeşim bir değişiklik olursa buradan paylaşırız. Şayet böyle bir şey yoksa blogda ne yazmışsak aynen geçerlidir. Defa defa sormanıza gerek yok.
  garnett_ke..

ilker b.(lazibere)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:45
alcak basıncın boluya konumlanacak oradan karadenıze cıkıcak bu kosulda marmara en cok etkılenıcek bolge olur dıger ıhtımalım ıse alcak basıncın sıvasta derınlesıp karadenıze cıkması bu kosulda batı karadenız en cok etkılenır.bırıncı ıhtımale yuzde 70 ıkıncı ıhtımale yuzde 30 verıyorum.
  ..

mustafa b.13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:33
arkadaşlar arif abi kar dediğinde hemen arkandayız diyosunuz 20 şubattan sonra bahar deyince niye inanmıyosunuz işinize gelmiyo biliyorum ama bunlar acı gerçekler son sistemde kar yağsın ohh daha söylemeyin nede olsa sorularınızın çoğunu arif abi cevaplıyo ilgileniyo kıymetini bilin
  ..

deniz fırtınası. deniz erdoğdu13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:25
arıf aga sen bu işte ustasın ama ao dğişti ve kış uzayacak gibi gel inat etme:)))tarantula haklı gibi:))20-25 arası yıne avrupa soğuyo.sonra yıne bize gelcek gibi.
Cevap:
Zor dostum zor. Keşke söylediğiniz gibi olsa. İnan aranızda belki de en çok ben isterim bu konuda yanılmayı fakat gerçeklerden kaçış yok.
  ..

trakya(korhan pekol)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:35
Thunderstorm arkadaşım,nazik davetin için teşekkür ederim.Gönlüm çok arzu ediyor ancak bekar değilim.7 aylık da bir kızım var.Sorumluluklar değişiyor.Eğer bekar olsaydım hiç durmaz gelirdim bundan öncekilerde de.Gazanız mübarek olsun doya doya kar gördünüz.Son sistemi de gözünden vuracaksınız.Tadını çıkartın fotoğraf paylaşın.
  ..

Ozan deniz etkisi13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:18
Final sistemi subat sonumu . Cunku kabul edelimki cuma sistrmi cok kiytirik
Cevap:
Kıytırık? Hahahahha border=0
  ..

i.zerdeci13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:29
yasink 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:58 bu tarantula şeyh filan galiba. her lafı allah kitap. ulan şuraya bilimsel bi iş için giriyoruz dua edeceksen evinde sessizce et. yaşın ya da konumun her ne olursa olsun beni ilgilendirmez..................................Allah adıyla başlamayan her işin sonu kısırdır (bereketsiz) ....Hadis... Yasin kardeş çok güzel müslüman ismin var, kanaatimcede müslümansın yok değilsen yazımı okuman gerekmez.....Şunu belirtmek istiyorum Allah adını anmakta senin rahatsızlığın ne olabilirki, Allah sadece cami ve kuran kurslarındamı anılır o hayatımızın her safhasında... Ayrıca bilimsellik dedin o el Alimdir ve herşeyi bilir ve onun izni olmadan bir damla düşmez. Dünyadaki herşey rahim sıfatı ile bütün insanlara gider, bilim dediğin onun dışındamı oluyor... Bu ancak marksist-darvinist diyalektiğin söylemidir ki onlara göre marksın dediği gibi ''din halkın afyonudur'' neyse şimdi senin safını anlayalım nerdesin.......... ayrıca ''beni ilgilendirmez'' dediğin şey pekala bizi ilgilendiriyor...
  ..

tgtabak ( gökhan tabak )13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:54
abi sağolasın ikna etmeye çalışıcam abi kar fırtınası sende bekliyor musun?cuma akşam yada gece nolur tek cevap sanırım şuana kadar görülen en sert sistem
  fenerlivol..

caferr yılmaz13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:25
neymiş arif üstad yalnız kalmış.tarantula sistemci falan birleşmişler.tarantula arifin çırağısın hala bunu unutma.sistemci de modelcilerin kralıdır bana göre.modellerde sıcak gördümü hemen başlar 2007 milattı artık kar yağmayacak gibi tezlerle çıkar meydana.sonra modellerde baba kar göründümü yok izmitti anadolu yakasıydı falan yi,ne olumsuz bir dünya fikir..hepinizin hocası arif üstad a saygılar.
  ..

ahmet.(ABANT YAYLASI)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:22
değerli kardeşim eşin bence hava günlük güneşlikte olsa kurtköyden kemerburgaza gitmesin, o ne ya erzuruma git daha iyi:))
  ..

mert k.(mert lüleburgaz)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:15
arif abi sabırsızlıkla beklicem.bakalım ne etki yapçak trakyaya merak ediyorum inş.tadını çıkaracak kadar bu sezonu kapatırız.
  ..

Eren G.(ankaralı_eren)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:05
arif abi ankarada yarın öğlen gibi sıcaklık artışı var yağış yamura dönermi ?
  ..

Galatasaray(Murat Kaya)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:16
Arif abi son sorum istanbul bahçelievler 50 cm kar alırmı...
  ..

Meteoroloji_Mühendisleri (Cenk)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:03
Arkadaşlar sanırım Karadeniz Teknik Üniversitesi ile karıştırdınız.Ama böbürlenmek gibi olmasın diye söylemedim biz Technology - University of Kansas üniversitesi yani KTÜ meteoroloji mühendisliği mezunlarıyız.10 Yıl kansasta yaşadık İtalyan Restorantında aşçılık yaptık:)Neyse sistem iyice netleşti;Kar Anadolu yakasında 10 cm yi aşamaz,Avrupa yakası ise en fazla 5 cm. yağar.Fazla hayal kurmayın ya da hayallerinizi gerçek gibi algılamayın.Amerikada bu durum pskolojik hastalık sayılır ve de işe alınmada olumsuzluk oluşturur.Bu arada yağış pazar günü hızla yağmura dönecek ve de bahar bile gelemeden yaza dönüşecek.2013 kışını konuşalım isterseniz artık ne dersiniz?Arif abi bu arada A.B.D. de inan seni çok iyi tanıyorlar.Yabancılardan tahmine mraklı olanlar seni soruyorlar bize.Ama Arif diyemiyorlar tarif diyorlar.
  ..

özgür altay(kral)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:58
ayıp be vallahı sımdı aksam gfs cktısı soyle oldu super dıyorsunuz.Arkadas arif abi ne ddı blogdakı yazısında referansın kralı modeldn modele donmeyın ntv soyle ddi ozgul soyle ddı .Kısın en sert soguk ve kar yagsı ıstanbul ıcın 3 hafta oncesınde blogda acıkladı arıf abı.emre guzel tespıt yapmıssın genelde anadolu yakası yuksek oldgu ıcn 10_15 cm fazla alması olayı genel olarak extrem bısey dgl.
  pays_daix@..

mustafa b.13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:56
ARİF ABİ şirinevlere kaç cm kar yağar bunu tamı tamına 3 gündür merak ediyorum ve orta yerimden çatlıcam burası aşşağıdaya onun için sordum arif abi ntv olayını kafana bile takma ağzımdan bi söz kaçmış :D
  ..

MiStRaL13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:30
evet usta harbi buyuk adamsin 20 subat ta turkiye ye 23 subattan itibaren avrupaya bahar geliyor...
Cevap:
Thaw starting!
  ..

sistemci- sedat usta13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:37
)optimus 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:34 sistemci üstad 25 ila 28 deki sistemle ilgili söylediklerin şakamı gerçekmi lütfen cevap üstad-------------------------------------------- her yalanda bir gerçek vardır optimus border=0 yada her doğruda bir yalan
  ..

trakya39(erkan.y)13 Şubat 2012 Pazartesi 21:02:16
FB_22(M.YENİ) KARDESIM KUSURA BAKMA AMA KORHAN KISA VADEDE MODELLERI GERCEKTEN IYI OKUYABILIYOR..BEN BUNA COK DEFA SAHIT OLDUM SAHSEN.EĞER BEN DAHA IYISINI YAPARIM DIYOSAN BUYUR GOSTER KABILIYETINI.GUNAH KEÇİSİ ARAMA BOSUNA.NE DEMISLER BUKEMEDIĞIN ELI OPECEKSIN.BU MSJ A DA SAKIN KIRILMA.SEVGILER...
  ..

sistemci- sedat ustad13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:20
gokay utkun 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:21 sistemci-sedat 13 Şubat 2012 Pazartesi 13:02:47 KAR FIRTINASI GÖRMEK İSTEYENLER BOĞAZ HATTI VE İSTANBUL İZMİT ADAPZARI HATTINA TAŞINSINLAR 2 -3 GÜNLÜĞÜNE BATIKARADENİZ UZAKTA EN YAKIN YERLER GÖLCÜK İZMİT İSTANBUL ÜÇGENİ AYDOSTA NET 50 CM KAR OLACAK sistemci-sedat bey bu tahmininiz 17 şubat günü için mi? şayet öyleyse aynı durumu bursa içinde görebilecekmiyiz. biraz kafam CEVAP: 17-18 ŞUBAT İÇİN
  ..

Umut Sallak (U.S)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:36
Miktad Kadıoğlu kışın sert geçmesini küresel ısınmaya bağlamış. Avrupa bu kış çok soğuk geçti demiş. Akıllara ziyan bir yazı :)
  .. | http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/19900360.asp (94)

FurkanDalgıç13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:18
FurkanDalgıç 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:47 FurkanDalgıç 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:14 Arif abi İstanbul/ÜMRANİYE 1 metre kar olcakmı arkadaşlara hep 1 metre yağcak dedim iddaa ya girdim abi yüzümü kara çıkarma hepsini kapak etcem :S :S CEVAP : ARİF ABİ YALVARIRIM CEVAPLARINI BEKLİYORUM ABİ Cevap: 1 metrenin garantisini veremem ama yarım metreden aşağısı olmaz. CEVAP : ABİ BENDE ARKADASLARA DEDİMKİ 70 CM Den aşağı olmaz doğrumudur ?
  frkndlgc96..

tgtabak ( gökhan tabak )13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:52
arifabi tek sorum var eşim cmts sabah eğitime gidiyor kurtköyden kemerburgaza gidecek ne önerirsin kendisi kara kara düşünüyor abi
Cevap:
Gitmesin.
  fenerlivol..

sistemci- sedat usta13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:44
tgtabak ( gökhan tabak ) 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:50 sistemci-sedat 13 Şubat 2012 Pazartesi 13:02:47 KAR FIRTINASI GÖRMEK İSTEYENLER BOĞAZ HATTI VE İSTANBUL İZMİT ADAPZARI HATTINA TAŞINSINLAR 2 -3 GÜNLÜĞÜNE BATIKARADENİZ UZAKTA EN YAKIN YERLER GÖLCÜK İZMİT İSTANBUL ÜÇGENİ AYDOSTA NET 50 CM KAR OLACAK sistemci sedat kardeşim ben anadoluda yım kurtköyde bizde neler olur kar fırtınası olurmu kaç gün sürecek ne zaman başlıcak 50 cm bizde de olurmu nolur cevapla -------------------------------------------------CEVAP. TEK DİYECEĞİM KURTLARA DİKKAT ET YEMESİNLER KARDA KIŞTA SİZLERİ ANLARSIN ARTIK
  ..

Alperen Ş.(trabzon) 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:51
melih kardeşim tiksinmiş olmanı anlamamakla beraber benim burdaki amacımı anlamaman beni üzdü açıkçası.Bu sitede günlerdir Trabzon hakkında yanlış yorumlar yapılıyor.Trabzonu bilmeyen birisi bu yorumların üzerine Trabzonu tropikal iklimde zannedecek.Memleketimi doğru tanıtmak Trabzonun bir evladı olarak en büyük vazifemdir.
  ..



hakan(b)optimus 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:34
sistemci üstad 25 ila 28 deki sistemle ilgili söylediklerin şakamı gerçekmi lütfen cevap üstad
  ..

mulu6413 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:30
bir ayette duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var buyurulur.kar yağması için niçin dua edilmesin ki?ya da sadece şeyhler mi dua edebilir?
  ..

eren aktaş13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:03
arif abi ankara için 2002 kışı diyebilirmiyiz yoksa kendi başına 2012 mi diyelim saygılar ....
  ..

Tufan Karataş;(HAVA TAHMİNCİSİ)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:42
Arif Üstad,tahmini yapmış kenara çekilmiştir. Takdir Allahın.Tahminlere saygı göstermek lazım.Sistem gelip geçtiğinde.20 Şubat ve sonrası da gelip geçtiğinde takvimler Mart 21'i gösterince artık kim tahminini 12'den vurmuş ya da vuramamış belli olur.Arif Üstadın elindeki veriler 20 Şubat sonrası için kar olmayacak diyor olabilir neticede uzun vadeli bir tahmin değişebilirde.Değiştiğinde de zaten gereken bilgiyi de verecektir.Hatırlarsanız kendisi kışın 10 Şubattan itibaren tası tarağı alıp artık batıyı terk edeceğini söyülüyordu ve sonra tahminini revize edip sürecin 20 şubata uzadığını açıkladı.Bekleyip göreceğiz.Bende üstadın 20 Şubatta kış bittti demesine katılmıyorum ama açıkçası çok büyük bir sistem beklentim de yok.Şubat başlarında ya da Ocak sonlarında bir tahmin yapmıştım ve Şubat ortalarına ve 2.yarısına dikkat çekmiştim.Ortasında sistemi yakaladık ama sonu için kuşkuluyum o da çarşamba akşamı netleşir artık hemen hemen.
  ..

mert k.(mert lüleburgaz)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:24
arif abi affet beni lütfen.oraj yağış demişşin nasıl oluyor.trakyaya fazla etki yaparmı
  ..

HALİL A. ( 54 SAKARYA )13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:37
YAV DAHA ÖNÜMÜZDEKİ SİSTEMİ GEÇİRMEDİK 20 ŞUBATTAN SONRASINDAN SİZENE BIRAKIN 20 ŞUBAT SONRASINI BU HAFTAKİ SİSTEMİ BEKLEYİN YAŞAYIN RELAX OLUN RELAX ... BURSA KAYMAK YICEKMİŞ GÜLDÜRMEYİN BENİ BUGUNE KADAR OLAN SÜRECTE HEP OYLE DEDINIZ AMA TEPSIDEKI KIRINTILARI YEDINIZ HERSEFERINDE BU SEFER YINE SEA EFFECTLER MARMARANIN KUZEYDOGUSUNU ETKILICEK VE KAYMAGI İSTANBUL İZMİT SAKARYA YİCEK ....
  ..

mustafa b.13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:15
ödevimi yaptım oyunumu hakkettim ama ilk hava durumu sonra oyun arif abi kardan önce yerler kuru olurmu yha bide ntv demiş falan boğazlar ve anadolu senin yorumun ne bu konuda arif abi değiştirirlermi dersin bilgiyi I Love Snowww
Cevap:
NTV 2 hafta önce çarşamba günü için boğaz taraafında sulu kar olacak hafif kar olacak demiş fakat İstanbul'un en batısından en doğusuna her yer kara gömülmüştü. Bana referans olarak halen NTV tahminlerini koyuyorsanız ben size ne diyeyim.
  ..

FurkanDalgıç13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:47
FurkanDalgıç 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:14 Arif abi İstanbul/ÜMRANİYE 1 metre kar olcakmı arkadaşlara hep 1 metre yağcak dedim iddaa ya girdim abi yüzümü kara çıkarma hepsini kapak etcem :S :S CEVAP : ARİF ABİ YALVARIRIM CEVAPLARINI BEKLİYORUM ABİ
Cevap:
1 metrenin garantisini veremem ama yarım metreden aşağısı olmaz.
  frkndlgc96..

gokay utkun13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:21
sistemci-sedat 13 Şubat 2012 Pazartesi 13:02:47 KAR FIRTINASI GÖRMEK İSTEYENLER BOĞAZ HATTI VE İSTANBUL İZMİT ADAPZARI HATTINA TAŞINSINLAR 2 -3 GÜNLÜĞÜNE BATIKARADENİZ UZAKTA EN YAKIN YERLER GÖLCÜK İZMİT İSTANBUL ÜÇGENİ AYDOSTA NET 50 CM KAR OLACAK sistemci-sedat bey bu tahmininiz 17 şubat günü için mi? şayet öyleyse aynı durumu bursa içinde görebilecekmiyiz. biraz kafam karıştıda
  ..

Onurcan Şahin13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:15
Bursa'da şiddetli yağmur başladı.Kendimi sanki bahar aylarını yaşıyormuşuz gibi hissettim. :D Şubat ayında böyle yağmura pek tanık olmuş değilim Bursa için.
  ..

thunderstorm erkan13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:08
TRAKYA KORHAN hemserım barı bu sıstemde zonguldak ereglıye gel memleketıne senı mısafır ederım kardesım
  ..

melih k. 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:57
Alperen Ş. bir Trabzonlu olarak yaptığın şu uzun saçma sapan kıyas ettirme yorumundan tiskindim.. Ne bu ya neyle övünüyorsun sen :) Sen mi yağdırıyorsun haşa! İl İl herkes döksün o zaman şu kadar yağdı bu kadar yağdı diye :) Ne kadar gereksiz polemikler. Şans işi bu şans.. nasip..
  ..

fb_22(m. yeni)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:28
trakya (korhan ) arkadaşım lütfen şu modellere bakıp ta şu gün şu saatle şu saatler arasında şu bölgede şu kadar yağış olacak diye saçma yorumklar yapmasan..! bizde seni ciddi birisi olarak takip etmeye devam etsek diyorum..! yine son modelde gördüğünü yazmışsın..! çarşamba sabahı güney trakya da kar olocak demişsin..!................................................ .............. bu günde demiştin ki; bu akşam 21:00 - 00:00 arasında havsa, demirköy hattının kuzeyinde kar olacak demiştin..! edirne de 5 cm kar olacak demiştin..! hani nerde o yağış radara bakarsan trakyanın kuzeyinde o saatlerde yağış olmayacağını görürsün..! yani kıssadan hisse öyle modellere bakıpta şu saatte yağacak bu saatte kesilecek gibi şeyler deme bence...! hemşehrilerin olarak(haaaa sen trakyalı değilsin sahi sadece allpulluda yaşıyorsun. ama olsun farketmez yine de trakyadasın) seni takip ediyoruz daha ciddi yorumlar yap olurmu? :)) hadi kolay gelsin..!
  ..

Tuna(Bursa)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:19
Arkadaşlar güney marmara dmi bile cuma cumartesi -2c vermiş bursayı bence sistemin kaymağını bursa yiyecek ayrıca çarşamba yoğun kar geliyor..
  etkinlik20.. | http://hagu_riper@hotmail.com (50)

KAR BORAN(BORA KAAN)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:15
ARİF ABİ 70 milyon kişi senden şu cevabı beklio bi cevapla lütfen abi...çarşamba istanbulda hava nasıl olur veli efendide yarışlar yapılabilirmi yüklü para bascaz abi tutarsa payında var sözz. çamurcu atlara mı oynayalım
  ..

yakup13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:48
Hocam Cevremdekı arkadaslara kar gelecek dedıgımde kımse inanmıyor. kar kesin gelıyoo dımıı mıllete mahcub etme bızı
  ykpdgrmn@h..

Cevad Aktaş13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:21
Beydağı Uğur G. Seni tebrik ediyorum. İzmir İstanbuldan daha soğukmuş ve İzmir İstanbuldan fazla kar alır diyenleri aslında her istanbula kar yağışında fena makaraya alacaktım ama neyse. Bir de ciddi ciddi iddialı konuşuyorlardı. Ben de kar konusunda İstanbul ile İzmir yanyana bile anılamaz diyordum İzmirliler ise olur mu öyle şey diyorlardı. Dediğin gibi Allah onlara akıl fikir versin.
  ..

tgtabak ( gökhan tabak )13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:50
sistemci-sedat 13 Şubat 2012 Pazartesi 13:02:47 KAR FIRTINASI GÖRMEK İSTEYENLER BOĞAZ HATTI VE İSTANBUL İZMİT ADAPZARI HATTINA TAŞINSINLAR 2 -3 GÜNLÜĞÜNE BATIKARADENİZ UZAKTA EN YAKIN YERLER GÖLCÜK İZMİT İSTANBUL ÜÇGENİ AYDOSTA NET 50 CM KAR OLACAK sistemci sedat kardeşim ben anadoluda yım kurtköyde bizde neler olur kar fırtınası olurmu kaç gün sürecek ne zaman başlıcak 50 cm bizde de olurmu nolur cevapla
  fenerlivol..

Emre T.13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:10
Ayrıca İstanbul avrupa yakası carsamba sabaha karsı ile aksam iş cıkısı saatlerine kadar cok iyi kar alıcak cıvık karda olsa örtü olacaktır.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:05
Yahu arkadaş, Şubat 20'sinden sonra sistem var mı yok mu bunun dersine düşmüssünüz.Hele şu 15 Ocağı atlatalım,17-19 Şubat dönemi atlatalımda sonra bakarız Şubat 25-29 arası duruma.Evet o günlerde bir sistem var.Ama bize gelip gelmeyeceği kesin değil.Ya sistem bize gelmeyecek,Balkanlara patlayacak.Böylece Arif Üstad haklı çıkacak.Ya da sistem bize gelecek.Sistem gelecek deyip ısrar edenler bu tahminini tuturacaklar.Bana sorarsanız ben şuan o sistemin gelip gelmeyeceği yönünde kuşkuluyum.Çarşamba günü netleşir gelecek verilerle.Şunuda söylemek gerekirse bu akşamki gibi bir görüntü ile de gelmez törpülene törpülene gelir eğer gelirse de.Ama inşaallah gelir çünkü senenin en güçlü sistemi olmaya aday GFS'deki görüntüsüyle.
  ..

Eren A.(Beypazarlı)13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:45
arif abi daha önce hiç gökgürültülü kar yaşamadım nasıl oluşuyor bu gökgürültülü kar hep merak etmişimdir açıkılk getirirmisin?
  ..

Alperen Ş.(trabzon) 13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:28
Trabzon'a laf atanlar,o sizin dert yandığınız 2007 kışında trabzon 37 cm ve 10 cm lik iki tane örtü aldı.Batının efsanesi 1987 ise bizimki 1997 dir.26 ocak 1997 den itibaren 12 gün boyunca kısa molalarla sürekli yoğun kar yağdı.45-50 cm örtü oluştu ve 20 gün kar yerden kalkmadı.Geçen sene batı bölgeler karsızlık sendromu yaşarken,biz iki kere güzel kar yağışı aldık.2010 Ocak ayında herkes marmara ve batı karadeniz derken,trabzon merkez 35-40 cm aldı,avni aker deplasman tribünü çatısı çöktü.2009 kışında batı yine kar yok diye kıvrandı ama Trabzon 2009 yılına kar eşliğinde girdi.Yılbaşında kar gördük yani.2008 şubat sisteminde boş geçmedik 12-15 cm civarı bir örtü aldık ve balkanlardan gelmesine rağmen boş geçmedik.2006 yılı tam bir efsaneydi.20 ocakta 40cm,26 ocakta 30 cm,16 şubatta 7-8 cm aldık.DAHA BİR ÇOK ÖRNEK VAR.NEYSE FAZLA UZATMAYALIM,TRABZON'UN KAR ALMAYAN BİR MEMLEKET OLDUĞUNU İDDİA EDENLERE UFAK BİLGİ SADECE.ARİF HOCAM YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
  ..

okan13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:04
Arif abi umarım sorumu yanıtlarsın çarşamba k.maraş'ta kuvvetli yağış görünüyor ben 1100 rakımlı andırın ilçesinde öğretmenim çarşamba burada kar tatili olabilir mi?
  okan_fbb@h..

Enes Ö.13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:30
Şu Bitlis olayına açıklık getirelim şuan da Bitlis'te 6 metre kar yok o 6 metre bu kış şuana kadar yağan toplam kar yüksekliği şuan da 2 metre yi geçmiş durumda:) Bitlis Meteoroloji Müdürlüğü resmi olarak belgelendirdiği Bitlis'teki kar kalınlığını 6 metre 40 santim olarak tespit etti. Yerdeki kar miktarını 2 metre 20 santim olarak belirleyen Bitlis Meteoroloji Müdürlüğü bu sezon yağan toplam kar kalınlığını ise hazırladığı resmi belgede 6 metre 40 santim olarak ölçtü.
  ..

Emre T.13 Şubat 2012 Pazartesi 20:02:24
Anadolu yakasının avrupa yakasından 10-15 cm fazla kar alması her etkili sistemde olan seydir.Cünkü Anadolu yakası ortalama olarak avrupa yakasından daha yüksektir.Bu sistemdede bunun dısında bi fark yoktur.Rüzgar karayel baslayıp yıldıza donecegi icin Avrupa yakasının en batısı dısında kalan yerler dısında Avrupa Anaadolu arasında normal sistemlerde olan farklardan baska extra bi fark olmayacaktır.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 625
Sayfalar
< | 1 2 ... 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,248 s
Sayaç: