Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Tuna(Bursa)19 Ağustos 2012 Pazar 11:08:30
Tüm İslam aleminin Ramazan Bayramı mübarek olsun... Bol karlı geçmek dileğiyle...
  etkinlik20.. | http://hagu_riper@hotmail.com (20)

Asfalya(Ege Can)19 Ağustos 2012 Pazar 11:08:12
Herkesin ramazan bayramı kutlu olsun.İzmir de Dün gece yarısı çıkan fırtına acaip birşeydi.Salak bir komşunun açık bıraktığı balkon kapısı sabaha kadar fırtınadan çarptı-durdu.mahalleyide uyutmadı. ama iyide oldu sonrasında doğru bayram namazına... border=0
  ..

beberto19 Ağustos 2012 Pazar 11:08:46
Tüm havaturka ailesinin ramazan bayramını kutlarım esenler'de demin yağmur geçişleri oldu bugün sea effect yağış alacaz gibi öğleden itibaren.
  ..

engin(Bursa)19 Ağustos 2012 Pazar 11:08:34
Tüm Havaturka camiasının Ramazan Bayramı kutlu olsun.
  ..

(Osman-Yıldız)-TaHmiNcİ-MaRaZ19 Ağustos 2012 Pazar 11:08:09
Şuandan itibaren istanbul'un anadolu yakasında sağnak yağmur başladı.
  ..

kemal19 Ağustos 2012 Pazar 10:08:46
an itibariyle güzel yağmur yağıyor samandıra herkesin bayramı müarek olsun
  ..

mert19 Ağustos 2012 Pazar 10:08:21
Skiron çarşambaya 35 derece yapıştırmıştı perşembeyede gitmiş 37 dereceyi yapıştırmış. yazın en sıcak günleri son günlerine kaldı galiba. hepinize iyi bayamlar.
  .. | http://b1208.hizliresim.com/10/m/c1mlz.jpg (121)

hakanb(pendik)19 Ağustos 2012 Pazar 10:08:20
Türk ve İslam Aleminin Ramazan Bayramının Hayırlara Vesile Olmsını Dilerim.
  ..

meridyen(furkankut)19 Ağustos 2012 Pazar 10:08:29
herkesin bayramı kutlu olsun...dmi,radarlarında bir sorun mu var,dün öğleden sonra trabzona orta şiddette yağmur yağdı(tahminimce; 2 kg yada 4 kg arası bir şeydi,dmi nin verilerine neden yansımadı...iyi günler :)
  ..

EmRah Ç_ZoNguLdak_19 Ağustos 2012 Pazar 09:08:56
Hayırlı bayramlar havaturka aılesı..Bu sene bolu dayım okul sebebıy Allah nasıp ederse
  ... | http://caycuma (20)

fırtına28(cem tuna)19 Ağustos 2012 Pazar 08:08:20
tüm havaturkaya iyi bayramlar...
  ..

müzisyen (polat)19 Ağustos 2012 Pazar 08:08:11
Herkesi mubarek ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim. İyi bayramlar.
  ..

Enes k19 Ağustos 2012 Pazar 08:08:19
Arif abi Öncelikle iyi bayramlar abi yavaş yavaş sonbahara giricez İnşaAllah Senden kısaca saglam bi sonbahar tahmini alabilirmiyim??
  ..

(Osman-Yıldız)-TaHmiNcİ-MaRaZ19 Ağustos 2012 Pazar 07:08:47
Tüm islam aleminin Ramazan Bayram'ı mübarek olsun.
  ..

MiStRaL19 Ağustos 2012 Pazar 07:08:54
bazen var ole İnat ediyorsunuzki akil sir ermiyor..33 olmus 35 olmus ne fark eder.Delimisiniz nesiniz yahu acep.
  ..

Onurcan Şahin19 Ağustos 2012 Pazar 01:08:34
Öncelikle burada yorum yapan arkadaşlarımın ve tabii ki tüm islam aleminin Ramazan Bayram'ı mübarek olsun..İnşallah hep birlikte daha nice kar haberleri veririz. :) Ömrünüz daim olsun..
  ..

Arsiore(ARS) Cemal E.18 Ağustos 2012 Cumartesi 23:08:05
sistemci-sedat aynen dediklerine katılyorum kardeşim. Biliyorsun ki biz eksi mütteğiz o yüzden aramızda sorun olmaz. Bunlar işin cilveleri. Bende senin ve tüm havaturka ailesinin bayramını en içten duygularımla kutluyorum. Nice bayramlara.
  ..

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 22:08:44
Arsiore(ARS) ©.ⓔ 18 Ağustos 2012 Cumartesi 21:08:05 sistemci-sedat benim onu hangi anlamda söylediğimi sen çok iyi biliyorsun. Ama açığımı yakalamak için elinden geleni yapıyorsun. Onu söylememdeki amacım geçtiğimiz haftalardaki aşırı sıcak hava yerine daha ılıman hava olmasıydı. Şimdi soruyorum sana 35 derece değilde 30 derece sıcaklık olursa yaz bitmiş mi oluyor.? Tabii ki hayır. Ayrıca o mesajımda dikkat ettiysen bayramda hava kesinlikle 35 derece olmayacak istanbul'un yazı 2,5 aydır demişim. Yani burda söylemek istediğim havanın bir daha 35 li değerlere çok zor çıkacağını belirtmekti . Ama seninle şimdi aramızda bi 35'lik rekabeti olduğu için açığımı arıyor nereden vuracağını düşünüyorsun. Ama ben bunları yemem sedat'ım. :) ------------------------------------------------SEN ESKİ YORUMU KOPYALAYIP YAPIŞTIRINCA BENDE İSTEMEYEREK SİZE UYDUM MALESEF ---NEYSE HEPİNİZİ GÖZLERİNİZDEN ÖPÜYORUM 35 CLER OLSA NE OLUR OLMASA NE OLUR BURADAKİ DEĞERLİ ARKADAŞLARIMDAN ÇOKMU ÖNEMLİ KİMSEYİ KIRMAK İSTEMEM YANLIŞ ANLAŞILMALAR VAR İSE KENDİM ADIMA ÖZÜR DİLERİM TARTIŞMA AMACININ DIŞINA ÇIKACAĞINI HİSSETTİĞİM İÇİN KONUYU KAPATIYORUM ARSİOREM HAYIRLI BAYRAMLAR SİZE VE AİLENİZE border=0
  ..

Revivalofsnow18 Ağustos 2012 Cumartesi 21:08:35
tengizman(BerkanS) 18 Ağustos 2012 Cumartesi 20:08:27 White Fox T. Karatas'i iyi analiz etmis.Sonbaharda olabilecek tum senaryolari yazip bu benim tahminim demis saka gibi :) Aslinda soyle bir gercek var.Havadelisi,Havaturka gibi siteler sayesinde cogu kisi model,diyagram okumayi ogrendi,iyi kotu tahmin yapiyorda ama kardesim boyle oluncada tahminci olunmuyor malesef.Biz bilmiyormuyuz cikip soyle olacak boyle olacak demeyi.Sonucta bu isi bizden daha iyi bilen ustalar var ve onlarin tahminlerini yorumlarini gozlemlemek icin bilgi kirliligi yaratmiyoruz.T.Karatas ve onun gibiler kusura bakmayin ama bilgi kirliligi yapmaktan baska bir ise yaramiyorsunuz,ister darilin ister gucenin. 10 NUMARA YORUM!! KİMSE DARILMASIN GÜCENMESİN. BİR TAHMİNİ BİN KEZ ISITIP ISITIP ÖNÜMÜZE GETİRMEK TAHMNCILIK DEGIL LAF KALABILIKLIGIDIR!! USTADLARIN LAFINI DINLEYECEKSIN BİRSEY BİLİYORUM ZANNETMİYECEKSIN HERKES HADDİNİ BİLCEK! BOŞ BOŞ KONUŞMAYACAK O KADAR!!
  ..

ODESAY YUNUS 18 Ağustos 2012 Cumartesi 21:08:06
MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINIZI KUTLAR NİCE HAYIRLI RAMAZAN AYI DİLERİM ...
  ..

Arsiore(ARS) ©.ⓔ18 Ağustos 2012 Cumartesi 21:08:24
Cevad Aktaş 18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:38 Arsiore unutulur mu hiç. Bendeki de kafa işte. Çok beğendiğim tahminci Arsiore'ye selam ve saygılar.....Cevap: Aleykümselam Cevat'cım teşekkür ederim. Bayağıdır gözükmüyorsun?
  ..

Arsiore(ARS) ©.ⓔ18 Ağustos 2012 Cumartesi 21:08:05
sistemci-sedat benim onu hangi anlamda söylediğimi sen çok iyi biliyorsun. Ama açığımı yakalamak için elinden geleni yapıyorsun. Onu söylememdeki amacım geçtiğimiz haftalardaki aşırı sıcak hava yerine daha ılıman hava olmasıydı. Şimdi soruyorum sana 35 derece değilde 30 derece sıcaklık olursa yaz bitmiş mi oluyor.? Tabii ki hayır. Ayrıca o mesajımda dikkat ettiysen bayramda hava kesinlikle 35 derece olmayacak istanbul'un yazı 2,5 aydır demişim. Yani burda söylemek istediğim havanın bir daha 35 li değerlere çok zor çıkacağını belirtmekti . Ama seninle şimdi aramızda bi 35'lik rekabeti olduğu için açığımı arıyor nereden vuracağını düşünüyorsun. Ama ben bunları yemem sedat'ım. :)
  ..

tengizman(BerkanS)18 Ağustos 2012 Cumartesi 20:08:27
White Fox T. Karatas'i iyi analiz etmis.Sonbaharda olabilecek tum senaryolari yazip bu benim tahminim demis saka gibi :) Aslinda soyle bir gercek var.Havadelisi,Havaturka gibi siteler sayesinde cogu kisi model,diyagram okumayi ogrendi,iyi kotu tahmin yapiyorda ama kardesim boyle oluncada tahminci olunmuyor malesef.Biz bilmiyormuyuz cikip soyle olacak boyle olacak demeyi.Sonucta bu isi bizden daha iyi bilen ustalar var ve onlarin tahminlerini yorumlarini gozlemlemek icin bilgi kirliligi yaratmiyoruz.T.Karatas ve onun gibiler kusura bakmayin ama bilgi kirliligi yapmaktan baska bir ise yaramiyorsunuz,ister darilin ister gucenin.
  ..

White Fox [ m. c. Δt ] 18 Ağustos 2012 Cumartesi 19:08:14
@seko35, tam bir cevap değil :) Ama yaklaştın.
  .. | http://www.zamg.ac.at/docu/Manual/SatManu/main.htm?/docu/Manual/SatManu/CMs/JeCl/key.htm (101)

тaяaηтυℓa (A&T)18 Ağustos 2012 Cumartesi 19:08:17
akşam modelleri fırıncılara gelsin başta sistemci kardeşime gelsin sonunda ittire kaktıra getirceniz galiba sıcakları ama öyle bunaltıcı değil kavurucu gelecek gibi nem düşük zira % 50 lerde anca bakalım ben de yarını bekliyorum yarın kime gelecek modeller dermişim bebişim
  ..



seko3518 Ağustos 2012 Cumartesi 19:08:01
@white fox soruna cevap veriyorum. resimde trakyadan karadenize uzanan şerit dinamik konveksiyondur.
  .. | http://ompldr.org/vZjVidQ (111)

sezgin18 Ağustos 2012 Cumartesi 19:08:57
white fox tufan karataş gibilerine laf anlatamazsın.çünkü karşında senin bilgi seviyende biri yok.bunlara hadi ordan sallama deyip geçeceksin bunlar kendi yazar kendi çizer kendi alkışlar.
  ..

Mert Özkara18 Ağustos 2012 Cumartesi 19:08:21
Blogda bayram ve sonrasındaki havanın akıbetini özetledim. İç açıcı olmasa da...
  .. | http://www.havaturka.com/mertozkara/ (172)

Prof.Dr. Mete Oroloji18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:56
Arsiore(ARS) ©.ⓔ 18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:41 Aslında burda olması gereken biri daha var ama piyasada yok ismi lazım değil baş harfi ArifTarif.. :) Nerdesin hocam kıbrısa mı gittin? Gidicem diyordun da o bakımdan........ARİFTARİF AĞAM ANA VATANIN RUMELİ YAKASINDAN YAVRU VATAN KUZEY KIBRISA DOĞRU UÇMUŞ BİLMEYENLERE DUYURULUR.
  ..

White Fox [ m. c. Δt ] 18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:08
Şu Karadeniz'den Trakya'ya uzanan şeridin ne olduğunu bilene 100 puan!
  .. | http://ompldr.org/vZjVidQ (111)

White Fox [ m. c. Δt ] 18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:13
ani Ekimde o ay içerisinde ölçülmüş en sıcak ay tarihe gömülerek yerini yenisi alabilir. Yada fırtınalar,hortumlar Allah muhafaza can alabilir.Yine sel vakaları bekliyorum üzücü sonuçlar olacaktır.Bu sonbaharda hani o haberlerden duyduğumuz Orta akdeniz kökenli sistemleride alacağız.Kuzeyden gelen soğumaya bağlı olarak sea effect alacak karadeniz kıyıları. Şu tahminin içinde sea-effect var, sıcak hava var, orta akdeniz var "yada" kelimesi var. 10 başlı ejderha mübarek. Sonuç olarak hava normalden sıcak geçse de TUFAN bilecek, deniz etkisi yağışı olsa da TUFAN bilmiş olacak(deniz etkisi olmayan sonbahar zaten yok), Orta Akdenizden bir sistem gelse de yine TUFAN bilmiş olacak(Orta Akdeniz'den sistemin gelmediği bir sonbaharda yok), bir yerde su hortumu çıksa da TUFAN bilmiş olacak. (Bu tip hortumlarda bir klasik zaten), bir yerde su baskını olsa da yine TUFAN bilmiş olacak. Bu mudur yani. Özellikle de şu "Yada" kelimesi varya bitirdi beni!
  ..

Prof.Dr. Mete Oroloji18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:37
hava tahmincisi tufan kardeşim sana böyle yükleniyorlar burada kusura bakma ama suç sende niye diye soracak olursan. bak bu sitenin ezelden beridir bir özelliği vardır kış ile ilgili olumsuz düşünenleri ve tahmin yürütenleri pek sevmezler ve dışlarlar bilimsel bile olsa ona karşı çıkarlar sen baştan hata yaptın 2013 kışı ile ilgili yumuşak geçer dedin ve bunun altınıda defalarca çizdin keşke çizmeseydin alttan alsaydın ama ne yapalım iş işten geçti bütün bir kış bu yükle yaşamaya alışacaksınız artık :)
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:43
sistemci-sedat 18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:38 Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ) 18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:08 Cevatmısın nesin sen arkadaşım bizim buradan yazmamızdan haz almıyorsan kaybol git.Ağzımı bozdurtmayın bana.Almıyorsan almıyorsundur zorla sana kendimizi sevdirecek değiliz.Okumadan geç yorumlarımızı çok fazla da langırdama boş teneke gibi. -------------------------------------------- BUNLAR SİTENİN PARAZİTLERİ TUFANIM BUNLARI TİYE ALIP SETTIR ETCEN .......................Cevap:Aynen sistemci hocam bunlardan artık gına geldi.Kene gibiler.O kadar o parazit çok ki temizlenmesi zaman alacak.Bana kalsa buraya sadece tahminciler,bu işi bilenler yazacak.Diğerleri sadece okusun,yorum yapmasınlar.Bu adamların yalan yanlış szölerine laf yetiştiremiyorum.Şu sitede adam akıllı tahmin yapacak kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez.Ama herkes tahminci olmuş.Onu geç işi bilen adamlarada laf sokuyorlar.Dünkü çocuklar başımıza prof kesildi.İnsanda saygı olur arkadaş.Sevmeyebilirsin beni ama emeğe saygın olsun.Şu cahil kesimden kurtulamadık gitti.
  ..

White Fox [ m. c. Δt ] 18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:48
Ben herşeyi biliyor edasıyla yaklaşıpta hata yapanlarla uğraşmayı çok severim. Normalden daha yağışlı ve daha sıcak sonbahar aylarından arşivlerden somut örnek sunmadığın ya da sunamadığın sürece burada lafla peynir gemisi yürütmekten başka birşey yapmıyorsun ve argümanın hükümsüz kalıyor. 50 tane örnek çıkarırım demek kolay, 50 taneye gerek yok 2-3 tane çıkar yeterli. Ben sana geçmiş dönemlerin ortalamalarına kadar veri tutan bir kaynak verdim. Bul da göster dedim. Olmuştur demek varsayımdan ibaret. Bana geçmişten öyle bir sonbahar göster ki dediğin gibi hem normalden sıcak hem de normalde daha yağışlı olsun. Bir gün buluşsak gösteririm demek bahane.... Dediğin örneğe göre inceleme yaptım İstanbul Göztepe'de 2009 eylül ortalaması tam 21 derece(normal civarı), Bursa'da 19.8(normalin altı), Tekirdag'da da 19.8(normal altı), Canakkale'de 20.6(normalin altı), Balıkesir'de 20.0(normalin altı) dereceymiş. Marmara'nın büyük bölümünde 2009 eylül ayı sıcaklık olarak öyle normalin üstünde değil, çoğunlukla normal civarlarında ve özellikle batı ve güney Marmarada normalin de altında! Verdiğin örneğe üşenmeden inceledim.
  ..

HALİL AK ( 54 SAKARYA )18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:22
Yav nedir sizin bu kalite tartışmanız şu kaliteli bu kalitesiz fabrikadanmı çıktınız siz kardeşim? üstünüzdeki etikete göremi kalite belirliyosunuz????
  ..

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:38
Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ) 18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:08 Cevatmısın nesin sen arkadaşım bizim buradan yazmamızdan haz almıyorsan kaybol git.Ağzımı bozdurtmayın bana.Almıyorsan almıyorsundur zorla sana kendimizi sevdirecek değiliz.Okumadan geç yorumlarımızı çok fazla da langırdama boş teneke gibi. -------------------------------------------- BUNLAR SİTENİN PARAZİTLERİ TUFANIM BUNLARI TİYE ALIP SETTIR ETCEN border=0
  ..

Tufan KARATAŞ(HAVA TAHMİNCİSİ)18 Ağustos 2012 Cumartesi 18:08:05
Araştırmalarımı tamamladım sonbahar tahmini veriyorum.Yine aynı şeyleri söyleyeceğim.Sonbaharda yağışlar ülkemizin kuzey ve kuzeybatı kesimleri ve kıyı ege de normallerin üstü olacaktır.Tabi uç değerlerde üstü değil.Diğer kısımlar ise normaller civarı yağış alacak.Sıcaklıklar ise Marmara, Ege, Akdeniz, G.doğu,Karadeniz normaller üstü diğer kısmlarda normaller civarı olacak.Bu sonbahar extrem hadiselere açık bir sonbahar o nedenle ülkenin nazı noktalarında uç hava olayları görülebilir.Yani Ekimde o ay içerisinde ölçülmüş en sıcak ay tarihe gömülerek yerini yenisi alabilir.Yada fırtınalar,hortumlar Allah muhafaza can alabilir.Yine sel vakaları bekliyorum üzücü sonuçlar olacaktır.Bu sonbaharda hani o haberlerden duyduğumuz Orta akdeniz kökenli sistemleride alacağız.Kuzeyden gelen soğumaya bağlı olarak sea effect alacak karadeniz kıyıları.White fox ama olayı nasıl anlıyor zannediyor ki paso sea effect alacağız.Arkadaşım işine bak işine.Çekemiyormusun beni ne anlamadım.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:08
Cevatmısın nesin sen arkadaşım bizim buradan yazmamızdan haz almıyorsan kaybol git.Ağzımı bozdurtmayın bana.Almıyorsan almıyorsundur zorla sana kendimizi sevdirecek değiliz.Okumadan geç yorumlarımızı çok fazla da langırdama boş teneke gibi.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:57
Yazını tekrardan okudumda white fox sen ay olarak bahsetmişsin.Haliyle yine yanlış anlamışssın arkadaşım ben genel periyottan bahsediyorum.Böyle yalan yanlış şeyler söyleyip milletin kafasını bulandırma.Sen kısa vadeli doğru düzgün tahminleri yap yeter bize.Seni severek takip ederim ama istersersen canımı fazla sıkma ama.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:36
White fox ,arkadaşım git başka kişilerle uğraş benle uğraşma.Senin önüne 50 tane sombahar getiririm ortalaması normal üzeri olupta yağışlarıda normal üzeri olan.Neymiş öyle sonbahar olmazmış niye olmasın.Sebep ne?Eğer vaktim olsaydı o senin olmaz dediğin sonbahar dönemlerini gözünün önüne getirirdim.Ya da bir gün buluşursak bizzta sana kendi ellerimle gösteriririm o verileri.Lafa bak çay demle neymiş sonbahar sıcak olursa yağış az olurmuş yağış çok olursa soğuk olurmuş.Senin dediğinden bu çıkar.Ama yanlış bir hipotez.Dikkat et hipotez diyorum.Söylediğinin hiçbir geçerliliği yok bilimde.Ayrıca o tazr sonbaharlarda olmuştur.Sen hep ters anlıyorsun belki bunuda ters anlamışssındır.Sonbahar normal üstü sıcaklık ve normal üstü yağışlı olur olmuşturda ama bu anormal boyutta olmaz.Ufak sapmalar olur abartı ölçüde değil.Harırla bakalım 2009 sonbaharını 9 eylül 2009 da bütün sonbaharın yağışı 1 günde düştü fazlasıyla ortalama sıcaklıklarda normaller üstü gerçekleşti.
  ..

mert18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:20
Skiron istanbulda çarşamba gününe 35 dereceyi yapıştırmış.
  .. | http://b1208.hizliresim.com/10/l/c0yhf.jpg (102)

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:31
18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:29 sistemci hocam sanırım avrupa yakası sağnak geçişi alıcak yaklaşık saat içinde --------------------------------------------------BEKLEN TİM YOK KARDEŞİM border=0
  ..

impossible18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:29
sistemci hocam sanırım avrupa yakası sağnak geçişi alıcak yaklaşık saat içinde
  ..

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 17:08:19
BEN KAPATTIM LÜTFEN BİRAZ SAYGI CEVAP VERMİYORUM AA DOSTLAR ARTIK ESKİ DOSYALARI GETİRMEK KİMSEYE FAYDA SAĞLAMAZ SİZDE YAZMAYIN BAYRAM GÜZEL GEÇSİN BYY border=0
  ..

hakanb(pendik)18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:16
sıcaklık 35 olurmu bilmem ama yarın bi 35 lik iyi gider bir ay aradan sonra...d
  ..

snowliked18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:18
bayramın 3.günü artış başlayabilir,ilk gün tutmadı diye insanlara bu kadar yüklenmemek lazım
  snow_123@h..

HakanBursAnkara18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:30
Siz değerli havaseverleri önümüzdeki aylar için tahminler,bayramlaşmak ve özlem gidermek amacıyla bu akşam Havaturka sohbete bekliyoruz. Şimdiden herkese teşekkürler.
  ..

saffet(subzero)18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:16
sedat abi 35 olup olması beni ilgilendirmiyor da her geçen güncellemede hem sıcağın süresi hem de etkisi azalıyor. dün 10 günden fazlaydı süresi ama bugün süresi epey kısaldı. yani ne olacak abi sana söylim. kışın nasıl ki -20 ler gözüküp gözüküp bir anda ortadan kalkıp yağış oranı da azalıyorsa bu sefer de öyle olacak. 20ler 25ler gözüküp kaybolacak. ama tabii günün belli kısımlarında bazı yerlerinde 35 ler ölçülebilir abi:)
  ..

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:36
sistemci-sedat 09 Ağustos 2012 Perşembe 14:08:39 BAYRAMDAN SONRA 35CLER YOLDA SERİNCİLER KAÇIŞTA ---------------------------------------------BA K NE DEMİŞİM ARSİOREM BAYRAMDAN SONRA DEMİŞİM DUA ETKİ 35CLER OLMASIN SONUN HARAP SONRA AHAHAA border=0
  ..

sistemci-sedat18 Ağustos 2012 Cumartesi 16:08:39
Arsiore(ARS) Cemal E. 09 Ağustos 2012 Perşembe 01:08:36 Üstad hala bayramda 35 diyosun bırak bu işleri bizim safa geç İstanbul'un yazı 2,5 aydır yaz bitti artık kışa bodoslama geçiş yapacağız yaz bi yere ---------------------------------------------------- ---------------------------- Cevap: Burası Türkiye aga. Coğrafi konumunuzu unutmadan, koordinatlarınızı şaşırmadan tahminde bulunun. . -------------------------------------------------------H ANİ YAZ BİTMİŞTİ HANİ YAZ BİTTİĞİNİ SEN SÖYLEMEMİŞTİN BEN SADCE BAYRDAMDA 35.C OLMAYACAK DEMŞTİN DEMİŞTİN ARSİOREM ARİF USTAD NE DEDİ BURASI TÜRKİYE ŞAŞIRMA ZATEN OGÜNLERDE ŞAŞIRMASAN BUGÜNLER İÇİN BU SÖZLERİ SÖYLEMEZDİN ARİF USTAD BOŞUNA DEMEMİŞ YARASI VARKİ GOCUNUYOR DEMEKKİ SENİNDE BU 35CLİKL EKÜRİLERLE İŞBİRLİĞİN VARMIŞ AMA PAPAZ PİALV YEMEDİ VE KAYBETTİN ARSİOREM ÇOK KÖTÜ BODOSLADIN DEĞİLMİ ARSİOREM border=0
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 228
Sayfalar
< | 1 2 ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:5,772 s
Sayaç: