Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



gökhan20 Eylül 2012 Perşembe 21:09:01
işte trt nin kış tahmini .
  .. | http://tvarsivi.com/player.php?y=20&z=2012-09-20%2019:14:00 (382)

sistemci-sedat20 Eylül 2012 Perşembe 21:09:21
MiStRaL 20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:47 olm espiri yaptıgını biliyorum beni burdaki bebelerle karıstır ma hahaahah :) -------------------------------------------------------ok dasti border=0
  ..

Arsiore(ARS)20 Eylül 2012 Perşembe 20:09:42
İstanbul için önümüzdeki 48 saate buradan bakabilirsiniz.
  .. | http://f1209.hizliresim.com/11/n/d7cbv.png (201)

Yusuf H. (kısıklı)20 Eylül 2012 Perşembe 20:09:10
Değerli Havaturkalılar tahminimi güncelliyorum: Bu gece ve yarın gündüz saatlerinde İstanbulda kuvvetli sağanak yağışlar görülecektir. Rüzgar önce karayelle soğutacak sonra poyrazla devam edecek gibi duruyor. Hava sıcaklığı yarın 17 derece civarında. Zaman zaman 15lere düşecektir. Daha karasal kesimlerde daha düşük sıcaklıklar ölçülecektir.Sisitem Cumartesiden itibaren gidiyor ve sonra Kuzey Avrupada ab alanları akdenizde yb durumu olacak. 3,4 gün sonrasında Batı Avrupa ve Batı Akdenizde derin ab alanları oluşacak gibi. Batı Avrupa yağışlarla mücadele ederken biz Sıcaklarla boğuşacağız sayılır border=0 Tekrar 30lar gelecektir. Allah'tan İtalya gibi değiliz ora ab önünde kaldığından kavrulacak gibi border=0 Ben şahsen Eylülü 5 gün önce kapatmıştım şimdi üstüne mühürlüyorum. Ekim başladığı gibi işler lehimize dönebilir. Ekim 2,3ne hareketlenmeler var gibi arif abi ne dersin? Daha çokmu erken ?
  ..

Yusuf H. (kısıklı)20 Eylül 2012 Perşembe 20:09:23
KarDelisi-EREN 20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:31 arif abi sistemden ankaranın batısıda etkilenirmi?Birde havadelilerine bişey sorucam bi yerde okudum dünyada en yüksek basınç sibiryada bulunan agata kentinde 1083.8 mb en düşük hava basıncı büyük okyanusta 1979 da tip adlı kasırgada 870 mb olarak ölçülmüş bu değerler doğru mu?CEVAP: En düşük basınç doğru gibide bizim için bu yaz, Güney kutup için kış, 1100 mbler vardı sanki ama yanlış mı hatırlıyorum?
  ..

okan güven zemheri20 Eylül 2012 Perşembe 20:09:59
ben ıstanbulda cok cıddı bır yagısın olacagına ınanmıyorum..yıne semt setm sagnaklar olacaktır..yagısın yarın 2 den sonra tamamen kesılecegıne ınanıyırum ozellıkle avrupa yakasında..sıstem cok hızlı ve cokda guzel bır sıstem degıl bana gore..sogugu acısından bu sezonun en serın sıstemıdır elbette ..yanı bu mevsımdekı sıstemlerın cok daha uzun ve yagısı fazla olması gerekırdı ki bu sıstemden sonra gorunurde hıc bır sey yok uzun sure...
  ..

serco20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:37
Bu arada mgm İstanbul için sanki benim sıcaklıkları çalıyor,sitemi takip edenler anlayacaktır:)
  .. | http://istanbulhavadurumu.tk (37)

serco20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:15
okan zemheri---Kar fırtınısana mgm için söylediklerim aynen senin içinde geçerli,ben bok atmıyorum gerçekleri söylüyorum,takip edicem tabiki takip etmediğin şeyin iyi yada kötü olduğunu anlayamassın cahilce konuşma.
  .. | http://istanbulhavadurumu.tk (17)

erdinç.g20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:48
havayla ilgili herşeyi severim ama kar tutkusu bambaşka az önce gri kurt diye bir film seyrettimalaskada çekmişler yanılmıyorsam film güzeldi ama doğa bambaşka güzeldi. benimkisi çocukça bi his biliyorum ama sonbaharda gelen sert sistemlere hep gıcık olmuşumdur. kışın niye gelmez bu sistemler diye. bakalım sonbahar biraz kurak ve sıcak ilerliyor bunun kışa yansıması nasıl olacak. buraya her gün giriyorum ama hala esaslı bi kış tahmini görmedim. durumlar hala netleşmedi demekki.
  ..

(Osman-Yıldız)-TaHmiNcİ-MaRaZ20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:15
Bazı arkadaşlar istanbul kırıntı alıcak demiş.Uyduya baksın bazı arkadaşlar kırıntımı acaba gelen görsünler.
  ..

yeniçeri (impossible)20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:41
yağmurun gelişini net bir şekilde gösteren kamera
  .. | http://www.webbkameror.se/webbkameror/gotlandskommun/visbyhamn_3_640.php (131)

MiStRaL20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:21
gecen gun de bahsettiğim gibi SST deki buyuk dususler mevsimlik tahminlerde buyuk değişimler olacagını belirtmiştim..ilk Jamtec ten geldi bakalım ne olacak ekteki resim de PDO El Ninos 2009-2010 dan daha gucsuz 2002 daha guclu 1968-1969 la aynı gibi
  .. | http://d1209.hizliresim.com/11/n/d79k0.png (71)

reis_ksk20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:25
ya dibimizde balıkesirde deli gibi yagmur yagıyo izmirde hazirandan beri damla düsmedi ne sanssızlıktır
  ..

legion1220 Eylül 2012 Perşembe 19:09:01
trt 1 i izleyn arkdslarda gormstr habere gore kıs soguk ve yagsli gecicek dediler ..
  ..

AHMET yILMAZTÜRK20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:15
Trakyadan ses gelmiyor,oyy!
  ..

MiStRaL20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:47
olm espiri yaptıgını biliyorum beni burdaki bebelerle karıstır ma hahaahah :)
  ..

MiStRaL20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:18
23 eylül den itibaren kuzey ingiltereden itibaren soguk hanın etkisine girecek. bu soguk hava hollanda,belcika, danimarka, kuzey fransa, kuzey ispanya ve kuzey portekiz etkilenecek..en fazla etkilencek yer ingiltere ...bu soguk ve yagıslı hava izlanda kokenli.. bu yagıslı tarihlerde bizde hava sıcak ve yagıssız olacak..detaylar ilerki gunlerde
  ..

HALİL AK ( 54 SAKARYA )20 Eylül 2012 Perşembe 19:09:30
Dün Bizi Destekleyen Gerçek Fenerlilerin Takımı Olan Fenerbahçeye Tek Sözümüz : MarSİLyayı Sahadan SİL FENERBAHÇE...!
  ..

Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji 20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:26
Bu akşam oynanacak FB-Marsilya maçında fenerli futbolcuların dün deplasmanda manchester united takımına karşı oynayan GS'li topçu abilerini örnek almalarını tavsiye ederim. (Dipnot: Diyagramların da maşallahı var hani, ip gibiler söz birliği etmişlercesine temmuz ayına daha yeni giriyoruz diyolla :)
  ..

sistemci-sedat20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:44
MiStRaL 20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:18 ne atcam olm olma ihtimali var ------------------------------------------------Tolga bak ne koydum yorumda gülücük şu espriyi bile anlamayacak kadar espri anlayışını umarım kaybetmedin dostum border=0 tolga break break burdamısın border=0
  ..

KarDelisi-EREN20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:31
arif abi sistemden ankaranın batısıda etkilenirmi?Birde havadelilerine bişey sorucam bi yerde okudum dünyada en yüksek basınç sibiryada bulunan agata kentinde 1083.8 mb en düşük hava basıncı büyük okyanusta 1979 da tip adlı kasırgada 870 mb olarak ölçülmüş bu değerler doğru mu?
  ..

recep karanfil(trakya)20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:26
suan itibariyle kirklareli nin bati kesimleri hava bayabi karardi sanirsam kuvvetli yagacak ama nerelere yagar bilemiyorum.sistemi telefondan takip ediyorum..
  ..

White Fox (m . c . Δt) 20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:21
Bugün fakültede 8 saat dersim vardı. Zihnen tamamen bitik haldeyim. Para hukuku, Eşya Hukuku, Ticaret Hukuku ve Usul Hukuku ile geçen aşırı yoğun bir günün ardından hafif bir başağrısı ile okuldan 1 saat önce çıktım. Zihnen bitik haldeyim. Bazı arkadaşlar bu gece Marmarayı vuracak sistemle ilgili görüşlerimi sormuşlar, saat 20:00 gibi bu sorulara cevap vereceğim. Çünkü yorgunluğumu biraz atmam için biraz uyumam lazım, bu nedenle ertelememi hoş karşılayın. O zamana kadar yani ben dinlenene kadar, bana soru soracak olanlar da sorularını deftere yazsınlar. Sat 20:00den sonra tek tek cevaplamaya çalışacağım.
  ..

odesay yunus 20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:28
beyler yarın ki istem icin uyarıyorum neden mi bugün istanbulda hava baya sıcak ve bunaltıcıydı ben bile bunaldım vallahi bu soğuk cephenin gecişi esnasından arkasındaki soğuk havanın ve yağişın ne denli süprizlere yol acıcağını unutmayın deniz suyu sıcaklı 23 derecelerde bence istanbuld ayarın süpriz olursa sasırmam
  ..

sogukar20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:52
Ekimin ilk haftasina kadar yazi yasayacagiz ama ondan sonra bir anda kisa giris yapabiliriz sonucta ekimdeki sistemler eyluldeki sistemlerden daha kuvvetli olacaktir(mevsim geregi) ancak ekim bence kritik bir ay cunku yillardir hatta genelde kasim zaten ulkemizde pastirma yazi yuzunden daha ilik ve kurak geçiyor ama yillardir ekimde iyi yagis aliyoruz umarim yine ayni senaryo olur,yoksa kurak bir sonbahari geride birakmisiz demektir mantiken...
  ..



RIDVAN YILMAZ 20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:20
yarın yağmur dolu olarak düşebilir istanbula özellik çünkü sıcaklık en az 20 derece olucak..ve yağmur çok kuvvetli yagcak rüzgar ise orta kuvvetde olucak..!!!
  ..

Arif Üstadı Seviyoruz20 Eylül 2012 Perşembe 18:09:36
Yağmur beklenenden erken gelecek gibi.
  ..

Erman(yeşil)beyaz20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:42
Arif abi ekim ayı tahminini ne zaman yayınlayacaksın?
Cevap:
Pazar günü.
  ..

serco20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:05
Kar fırtınası Ali---- iyi güzel mgm'nin avukatı değilsin ama mgm'nin model haritalarındaki saçmalıkları(geçen sistem için marmarada günlük 250 kg yağış tahmini verdi ve daha birçok),rüzgar yön ve hızlarındaki,sıcaklık tahminlerindeki hataları görünce kusura bakma ama ben ordakileri sorgularım.sorulamak içinde takip etmek lazım.takip eden sorgulamaz diye bir saçmalaık olamaz.sen sorgulamıyosan ben avukatı değilim diyorsun ama ya bunları gerçekten görmüyorsun ve bilmiyorsun yada mgm çalışanısın bence!
  ..

meridyen(furkankut)20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:42
yağmur geliyor giresunnn....dikkat et....
  ..

volkan tok20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:15
mersinde en son ne zaman yağmur yağdı unuttum.Galiba haziranın sonlarında lokal sağanak geçişi olmuştu ondan sonra sıcak bunaltıcı kurak günler başımızdan ayrılmadı ve ayrılmıyor bu durum çok sıkıntılı olmaya başladı hiçbir aksiyon yok aksiyonu geçtim kuruduk iki damla yağmur yağsa şükredicez ama yok.Nolur biri iyi bi haber versin yağmur gelicek falan desin de rahatlayalım he arif abi ?
Cevap:
Maalesef ben diyemiyorum başka biri varsa onu bilemem.
  ..

saffet(subzero)20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:51
bir de arif abi diyagramlarda c.tesi günü cumadan çok daha serin o gün hava bulutlu olursa sanki 20 derecenin altında kalır gibi yanılıyor muyum?
Cevap:
Bulutlar dağılır. Parçalı bulutlu bir hava olur. Belki cumartesi gecesi söylediğin gibi olabilir ama cumartesi gündüz saatlerinde sıcaklık cuma gününe göre daha düşük olmaz. Birkaç derece daha yüksek olur.
  ..

saffet(subzero)20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:11
Sedat abi amma yaptın ya 2007'de bile doğalgaz erken yakıldı. bence ekim 25ten sonra yakacaz:)
  ..

saffet(subzero)20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:21
karfırtınası.ALİ 20 Eylül 2012 Perşembe 14:09:14 okan zemheri seni sevmem ama dmi konusunda haklısın, devlete b.k atmak için bahane arayanlar devamlı dmi çalışanlarının aldığı maaşlara kafayı takmışlar, beğenmiyorsanız takip etmeyin kardeşim. Cevap: Admin: Sen beğeniyormusun? ---Ben gülmek için bakıyorum daha çok tahminlere çok alakasız çünkü. radara bakıp uyarı veriyorlar. 20 dakika önce uyarı mı verilir. o kadarını biz de görüyoruz. hele ki geçen sene 15 ocak kar fiyaskosunun ardından çok başarısız bir kış geçirdi.
  ..

dorukksss20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:28
son dakika yağış sınırdan giriş yaptıııı.....
  reco_gs_93..

ıstranca20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:54
bugun yıne iş dolayısıyla dolaştık,mgm ın veri eksıklıkleri dun Trakyanın tam ortasında Babaeskı dolaylarında kuvvetli diyebıleceğımız sağanak yağış varmış,akşam saatlerınde bız sabah gıttığımızde toprak bayağı çamurdu tahmının en az 15-20 mm yağış duşmüştur,arkadaş da cok yağdığını soyledı,ancak mgm istasyonu olmadığı için yer almıyor,öğrenemıyoruz,en azından harıtayı hazırlarken radardan hareketle yağış duşen bolgeleri istasyon olmasa da takıp edebılırler,onu bırak bu işi bılgısayar bıle yapar,yaklasık yağış mıktarı hesaplanır...
  ..

MiStRaL20 Eylül 2012 Perşembe 17:09:18
ne atcam olm olma ihtimali var
  ..

Arif Üstadı Seviyoruz20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:20
Arif bey esenlerde alır mı yağış?
  ..

Doğan Güneş20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:04
Arif Üstad bu gece Gebze yağış alir mı ?
Cevap:
Alır.
  ..

sistemci-sedat20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:22
MiStRaL 20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:45 sevgili arkadaşlar yarın istanbul'un bazı bölgelerinde 60kg ve üstü yagıs dusme ihtimali var... ---------------------------------------------------atma mistral en fazla 59.9kg olur border=0
  ..

sezgin20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:32
IRI'da bomba gelişme! Ayrıntılar bu akşam.
  ..

Serhat l20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:07
Bence çok önemli bir sistem değil bir önceki karayelli sistem gibi hızlı geçecek ve havayı bayağı serinletecek.fakat bu birgünlük sistemin hemen arkasından poyraz yönlü rüzgar kuvvetleniyor ve yazdan kalma günlere geri dönüyoruz.bende mgm yi hem takip ediyorum hemde eleştirilmesi gerektiği yerde eleştiriyorum.bir vatandaş olarak işinde aksaklık olan kurumu eleştirmeye hakkım var.istanbul için cuma tahmini için salı 25 c dediği sıcaklığı dün 26 ya çıkarması nasıl bir hatadır.17 c olduğu kesin bir sisteme 2 gün kala 26 c yazmakta neyin nesi.takip ederim yanlış gördüğüm yerlerinide eleştiririm
  ..

Yusuf H. (kısıklı)20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:10
Sayın Tufan Karataş, bak böyle tahmincilik olmaz. Ekimde hiç yağmur yağmaz son gün öyle bi yağar yine ben haklı çıkarım diye bişey ise asla söz konusu olamaz. Ben şahsen Ekimde yağmur yağmazda son gün yağarsa senin tahmininin tutarlılğını kabul etmem. Çünkü biz ekim geneli için konuşuyoruz 1 gün için değil. Öyle bir tahmincilik dünyada yoktur. Ekim tahmininie katılıyorum ama o son gün yağarsa bildim işine kafamı kezseniz katılmam. Burda kimsenin yaptığı tahmine karışamayız ama bazı ölçüler de vardır mutlaka. Ayrıca dünkü mesajda istanbulda kuuvvetli yağış bekliyorum demişsiniz bugün sağanak geçişi olur viddi bir sistem değil demişsiniz. Lütfen çelişkili ifadeler kullanmayın. Ayrıca lütfen bu yazımı polemik konusu yapmayalım. Sadece size kişisel uyarım ve tavsiyelerimdir.
  ..

sistemci-sedat20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:37
Yarından sonra hoşgeldin tekrar yaz border=0 dediğimiz gibi sıcaklara devam bu sene doğalgazlar kasım sonunda yanacak gibi yerinizde olsam 5 ekime kadar modele bakmam ben bırakıyorum bakmayı baktıkça içim kararıyor ama bunların acısı kışın çıkar yazın bunu önemli olan kışın acısının çıkması elbette byy
  ..

karfırtınası.ALİ20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:46
admine cevap: nostaljik olarak evet ama tahmin olarak biraz daha iyi olabilirler, ama unutmayınki koskoca gfs son gelen sistemde bile yağış öngörmezken birtek mgm ve skiron yağışı bilmişti, biraz bundan bahstseniz diyorum, ben mgm nin avukatı değilim ama yiğidi öldürürken bazen hakkını vermek lazım. Birkaç dereceyi 4-5 gün önceden tahmin edemedi diye koskoca bir kurumun lekelenmemesi lazım.
  ..

MiStRaL20 Eylül 2012 Perşembe 16:09:45
sevgili arkadaşlar yarın istanbul'un bazı bölgelerinde 60kg ve üstü yagıs dusme ihtimali var...
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)20 Eylül 2012 Perşembe 15:09:38
Yarınki daha doğrusu bu gece giriş yapacak sistem için bilgi verecek olursam dünde dediğim gibi sağanak geçişleri olacak.İstanbulda yağış bu gecenin ilerleyen saatlerinde görülecek.Yağışla birlikte Karayelde kuvvetli esecek.Ancak ciddi bir yağış beklentim yok.Gökgürültüsünü de kimi ilçeler duyacak.Sıcaklıkta 5-6 derece düşecek.Ardından pazardan itibaren tekrar yükselecek.Dediğim gibi bu yağışlı sistem İstanbul için önemli değil.Sağanağını bir döker ara ara o kadar.Ciddi bir sistem değil.Sıcaklığın azalışı Eylül için ciddi olabilir fakat yağışı fos.
  ..

dorukksss20 Eylül 2012 Perşembe 15:09:27
saat 6 gibi yağış trakyadan giriş yapacaktır ve saat 11 ile 1 arası istanbul avrupa yakasında olacaktırr ve gökgürültüsü ihtimali bir hayli yüksek yağış şuan edirneye yaklaşmış durumda son durum böylee...
  reco_gs_93..

recep karanfil(trakya)20 Eylül 2012 Perşembe 15:09:39
arif hocam goruntude goruldugu uzere devasal buyuklukteki sistemmi yoksa onun onundeki kucuk kutlelermi gelecek?ayrica trakyada kuvetli asiri yagis olurmu?
Cevap:
Marmara'ya o sistemin bir bakıma kırıntıları gelecek ama onlar bile tatminkar yağışlar bırakacak. Edirne Kırklareli taraflarında İstanbul'un kuzey ilçelerinde kuvvetli yağışlar olacaktır ama sistem hızla gelip geçeceği için önemli bir sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.
  .. | http://a1209.hizliresim.com/11/n/d70bt.png (158)

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)20 Eylül 2012 Perşembe 15:09:30
Abant yaylası Ahmet kardeşim sıkıysa sen tamımına dereceyi yağışı tuutur ben seni sırtımda taşıyayım,tövbe tövde..Lafa bak çay demle.Yorumda açıkça belirtmişim Ekim ayının normalden daha yağışlı olacağını.Ekim ayının yağış miktarı İstanbul için atıyorum 60kg ise bu yağışın fazlası sadece birgünde düşse ve diğer günler yağış olmasa ben ine haklı çıkarım.Yani 31 günlük Ekim ayının 30 günü kurak geçsin ama o geri kalan birgün yağış noramlin üstü düşsün ben haklıyımdır.Uzun vadeli tahminler detay bildirmez.Ha diyeceksin ki 30 gün kurak geçmiş 1 gün nemli geçmiş ne işe yarar ve bir işe yaramaz ama bu haksız olduğum anlamınıda gelmez.Bu sadece bir örnekti yoksa Ekim ayı için böyle bir öngörüm yok.Yağışlar ay ortlmasının üstünde olacak gibi duruyor eldeki verilerde.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 173
Sayfalar
< | 1 2 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:3,683 s
Sayaç: