Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



oğuz06 Ekim 2012 Cumartesi 01:10:24
Arif hocan modellerde şu yeşiller ne zaman yurdumuza girmeye başlıyacak saygılarımla
Cevap:
Canı ne zaman isterse o zaman. Acele etmeyin hele. Normal şartlarda kasımda gelmesi lazım. Önce gelirse itirazımız olmaz ama normalden erken gelmiş demektir.
  ..

fb22(m. yeni)06 Ekim 2012 Cumartesi 01:10:26
arif abi ; edirne merkeze mayıs sonundan beri neredeyse hiç yağış düşmedi. (çisenti şeklinde olanları saymıyorum) gerçekten ciddi kuraklık var..! sence ne zaman yağış alırız? buğday ekimi yapılamıyor??
Cevap:
Şanssızlık diyelim. Çok yakınınızda yeterince yağış alan yerler oldu bildiğim kadarıyla. 8-9 ekim sistemi Edirne'ye de yağış bırakır ama derdinize çare olur mu açıkçası biraz şüpheli. Yalnız bu sistemde yeterli yağış olmasa bile uzun vadede Trakya için herhangi bir yağış sıkıntısı olacağını sanmıyorum.
  ..

süheyl06 Ekim 2012 Cumartesi 01:10:51
arif hocam bu sistemden sonra geceleri kombi veya soba yakılırmı kısa süreliğinde olsa?
Cevap:
Ben yakmam. Başkalarını bilemem.
  ..

recep karanfil(trakya)06 Ekim 2012 Cumartesi 00:10:38
arif hocam 8/9 sistemi trakya'ya kuvvetli yağis birakacakmi?birakirsa nerelere birakir?
Cevap:
Böyle sistemler Trakya'dan hızla gelip geçen sistemler olduğu için kuvvetli bir yağış bırakacağını sanmam ancak yine de tatminkar bir yağış alırsınız. Bu sistemde en fazla yağışı Karadeniz'e kıyısı olan illerle, Adana, Hatay dolayları alır.
  ..

caferr06 Ekim 2012 Cumartesi 00:10:23
Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ) 05 Ekim 2012 Cuma 20:10:31 2012'yi 2012 yapan Ocak 15'ten sonra her hafta gelen sistemler,sıcaklıkların oratalamaların altında kaldığı,bazı bölgelerin,Avrupa dahil son derece sert kış geçirdiği,yüzlerce insanın can verdiği ve 1929 efsanesine en fazla yaklaşılmış olduğu bir kış akal geliyor.,,,,,,,,,,,,,tufan şu 2012 olmasa neyden bahsedeceksin bilmiyorum.zaten çok hayranın var birde aralarına ben katılmayayım diyorum ama bu kadarda olmaz be arkadaş.2004 ü bıraktın 1954 e 1929 a bulaşma bari.ömründe bi 2012 kışını görmüş başka bir kış görmemiş gibi konuşuyorsun..bırakta 2012 yi herkes istediği gibi değerlendirsin neden insanlara 2012 yi senin düşündüğün gibi empoze etmeye çalışıyorsun anlamıyorum.bırak senin için yüzyılın kışı olsun sen öyle düşün ama vazgeç bizlere 2012 yi övmekten artık.bizede yazık değilmi okurları düşün.
  ..

--cold--06 Ekim 2012 Cumartesi 00:10:51
9 undaki veya 17 sonrası gelme ihtimalî olan sistemde orta karadeniz 1500m kar alır mı " tokat "
Cevap:
Anadolu'daki şehir merkezlerinde kar olasılığı düşük. Dağlara kar düşebilir.
  ..

Emin SERİN06 Ekim 2012 Cumartesi 00:10:17
Arkadaşlar sadece kayak merkezlerinin hava olaylarını detayları ile veren bir yabancı site varmı.. ?
  .. | http://tr.snow-forecast.com/ (69)

Aytac K.06 Ekim 2012 Cumartesi 00:10:07
Arkadaşlar siz gezmek dolaşmak nedir bilmiosunuz heralde bir an önce kış gelsin diosunuz batıya kış aralık gelmeden adam akıllı gelmez su sıcak günlerin tadını cıkartın zevkini cıkartın gidin sahile dolaşın nedir bu yeter artık kış gelsin diye bağırmalarınız sanki bilmionuz kışın gelmiyeceğini İyi akşamlar.
  ..

Arsiore(ARS)05 Ekim 2012 Cuma 23:10:38
Sistemde herhangi bir şey yok 8,9 yağış var diyagramlar da 2 gün önce söylediğim gibi yerine oturdu soğumadan sonra yeniden ısınacağız.
  ..

kenan42905 Ekim 2012 Cuma 23:10:43
Saatlerin kışın 1 saat geriye alınması havanın daha erken kararması sıcaklık azalışı ve gece soğumasını etkiler mi ? Satlerin bir saat geri alınmasıyla güneş 1 saat erken batacak doğru ama 1 saat de erken doğacak. Dolayısıyla gün uzaması veya kısalması olmadığı için (sadece doğuş ve batış saati oynuyor) gece sıcaklıklarına ve soğumaya etki etmeyecektir.
  kenan_kalp.. | http://... (14)

fatih.y(vize-kırklareli)05 Ekim 2012 Cuma 22:10:30
HALİL AK ( 54 SAKARYA ) 05 Ekim 2012 Cuma 20:10:40 9 Ekim itibariyle Marmara bölgesinde Gece sıcaklıkları tek haneli değerlere kavuşucak ..Hayırlı olsun havaturka ailesi. :)................. cevap: iç kesimler için belki ama kıyılarda zor gözüküyor:) bende vizedeyim termometrem 10 derece altını gösterdiği zaman bilgilendiririm ama o da zor
  ..

Mesut05 Ekim 2012 Cuma 22:10:11
Arif abi ve Efsana Semih eger salı carsamba il sıcaklıgı15.16dereceye gerilirse bursa da kocaeli de kartepe ve uludagda sulu kar yada kar yagısı görmek mümkün degilmi sizcede.?
Cevap:
Bu sistemde 1500 metreden yüksek yerlerde sulu kar görmek mümkün. Dolayısıyla Kartepe'nin zirveye yakın yerlerinde ve Uludağ'da sulu kar hatta kar görülebilir.
  ..

deniz fırtınası05 Ekim 2012 Cuma 22:10:48
tufan karataş inan hiç okumuyorum yazdıklarını ciddiyede almıyorum.yayınlayanlarıda anlamıyorum.resmen sitenin kalitesi düşüyor.buraya ilk kez girenler bumu tahminci diycek.tahmin değil her olasılık var.
  ..

Tuna05 Ekim 2012 Cuma 22:10:22
Amerika Birleşik Devletleri'nin kuzey doğusuna yılın ilk karı düştü, Çin'de de yoğun kar, trafiği felç etti. Amerika Birleşik Devletleri'nin Kanada sınırındaki Kuzey Dakota eyaletine kış erken geldi. Güne kar fırtınası ile uyanan çocuklar, erken yağan karın keyfini çıkardı. Fırtınada ağaçlar yollara devrildi, trafik aksadı. Meteoroloji uzmanları, Amerika Birleşik Devletleri'nin kuzeydoğusunda kış mevsiminin sert geçeceği, normalin üzerinde kar yağışı yaşanacağı, hava sıcaklığının da normallerin altında seyredeceği uyarısında bulunuyor. Kışın erken bastırdığı bir başka ülke de Çin... Siçuan vilayetinde yoğun kar, dağlık kesimlerde yolların kapanmasına yol açtı. Bir yolda mahsur kalan 200 araç, bölgeye gönderilen ekipler tarafından kurtarıldı.
  etkinlik20.. | http://hagu_riper@hotmail.com (37)

deniz fırtınası05 Ekim 2012 Cuma 22:10:28
arıf aga sıcaklık deniz suyu sıcaklığının altına düşceği için 8 ındeki sistemde fazla yağış olur gibi model beklentilrinden ne dersin?
Cevap:
Evet haklısın ama rüzgar durumuna da bakmak lazım. İstanbul'un merkeze yakın yerleri 20 kg. civarında yağış alabilir.
  ..

Tuna05 Ekim 2012 Cuma 22:10:43
Yeni hafta gelecek olan kuvvetli yağış ve kuvvetli rüzgar Türkiye genelinde etkisini gösterecek. Sıcaklıklar 10-ila 12 derece düşmesi bekleniyor. Salı Çarşamba en fazla sıcaklık değerleri 14-15 arası olur.. Uludağ'a ilk kar düşecek.
  etkinlik20.. | http://hagu_riper@hotmail.com (27)

vural_ankara05 Ekim 2012 Cuma 22:10:41
arkadaş siz soguk hastası olmuşsunuz hep bırakın biraz güneşin tadını çıkartalım bu havaları ilerde ararsınız hava soguk olunca ne olacak bir sürü masraf inşallah sıcak hep devam eder uzun süre
  vural_anka..

Tuna 05 Ekim 2012 Cuma 22:10:55
Beklenen diğer kuvvetli sistem 17 Ekim...
  etkinlik20.. | http://hagu_riper@hotmail.com (32)

deniz fırtınası05 Ekim 2012 Cuma 20:10:32
arıf aga sisteme bi açıklık getirde faso fisolar dağılsın:)
Cevap:
Sistem ana hatlarıyla eylülde gelen sistemin bir benzeri. O sistemde ne olduysa yaklaşık olarak o olacak. Sıcaklıklar ekimde olmamız nedeniyle o sisteme göre birkaç derece daha düşük olabilir, yağış miktarı da daha fazla olur diye düşünüyorum.
  ..

ibrahim kılıç05 Ekim 2012 Cuma 20:10:24
ben normalde gebzede oturuyorum ama istanbul üni avcılarda universte kaazandım ve artık avcılardayım gelecek yağışlı sistemde sizce avcılarda mı daha fazla yağış olur yoksa gebzede mi?
Cevap:
Bence Gebze'ye daha fazla yağış düşer.
  http://mar..

HALİL AK ( 54 SAKARYA )05 Ekim 2012 Cuma 20:10:40
9 Ekim itibariyle Marmara bölgesinde Gece sıcaklıkları tek haneli değerlere kavuşucak ..Hayırlı olsun havaturka ailesi. :)
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)05 Ekim 2012 Cuma 20:10:18
Bu sene Trakya şanslı bunu daha önceleri demiştim.Ancak İstanbul pek o kadar şanslı değil. 2005 gibi ya da en iyi ihtimal 2006 gibi bir kış olacak.2006 da 2004 ün benzeriydi.Ancak 2004 kadar kar bırakamamıştı.2012-2013 kış sezonunun en şanslı ay ise Şubat olarak dikkatimi çekiyor.Zira o ay haritaları inceledğimde daha etkili sistem alabileceğimizi çıkartıyorum.Aralık ve Ocak için ise İstanbul adına önemli bir sistem yok kar manasında.Önemli diyorum bakın ince örtü olursa olur.Ama öyle 22 Ocak 2004-12 Şubat 2004-6 Şubat 2005-17 şubat 2008-23 Ocak 2006-6 Şubat 2006 1 Şubat 2012 gibi sistem benzeri olmaz. Daha çok 9 Aralık 2001-18 Aralık 2001-4 Ocak 2008-31 Ocak 2005-25 Ocak 2011 Tarzında sistemler olabilir.Ancak Şubatta yukarıda saydığım etkili sistemlerden biri olabilir.Bu sene lodos arkası yağmur ve kar olacak.Daha çokta Trakya şanslı.Sıcaklıklar geçen sene gibi normal altı olmayacak.Kış normallerde geçecek.Bahar gibi günde var,soğuk,karlı günde var.Ama çetin bir kış yok İstanbulda.1 tane etkili sistem oldumu o kışa sert diyen dizini dövsün.
  ..

Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)05 Ekim 2012 Cuma 20:10:31
2008-2011 arası Bartın-İstanbul arasında hep gidip geldim.Gece mola verdiğimizde Boluda öyle aşırı soğuk olmadı genelde.2011-2012 bu sezonda da İstanbul-Ankara arasında gidip geliyorum.3 yılda gidip geleceğim.Bu 2.üniversitem.Ancak boluyu geçen sene sonbahardaki kadar soğuk görmedim.Arabadan indiğimde dişlerim birbirine çarpmaktan kırılacaktı.O kışı da modele bakmadan dedim sert geçecek diye.Zaten modellerde öyle diyordu.Geçen sene Ankara bu zamanlar iyice soğumuştu.Şimdi daha öyle soğuma yok.Elbet sonbaharın sıcak olması kışın sert veya yumuşak geçeceği anlamına gelmez.Ama şöyle bir baktığınızda eğer sonbaharınız soğuk geçmişse kışınızda soğuk geçmiş.Ama sıcak geçmişse iş karışıyor.Mesala 2003 sonbaharında İstanbulda kasım ayında tişörtle gezip sıcaktan bunladığım günleri biliyorum ama 2004 ortada.Tabi 2004'ü 2004 yapan 2 sistem var.Ancak her ne kadar bu 2012 konusuna girmek istemesem de 2012'yi 2012 yapan Ocak 15'ten sonra her hafta gelen sistemler,sıcaklıkların oratalamaların altında kaldığı,bazı bölgelerin,Avrupa dahil son derece sert kış geçirdiği,yüzlerce insanın can verdiği ve 1929 efsanesine en fazla yaklaşılmış olduğu bir kış akal geliyor.İstanbulun bazı ilçererininde 2004'ü solladığı kar akla geliyor.Her ne kadar o karı alamamış olanlar kabullenmeselerde..
  ..

Yusuf H. (kısıklı)05 Ekim 2012 Cuma 20:10:30
Ben şahsen 22 Eylülde dün ve bugünkü yağışları ve geçtiğimiz günlere göre daha bir serin havayı tahmin edebildiğim için memnunum. Fakat tabiki de beklediğimden çok çok zayıfladı. Fakat bundan sonrasını da tecrübelenerek öğreneceğiz inşallah. Bakalım 8,9 sistemi içinde 27 Eylülde tarih vermiştim geçtiğimiz günlerde de ayrıntıları söylemiştim. Bakalım o nasıl olacak. Başlangıç için iyi sayılırım. Kışa kadar iyice hazırlanacaz inşallah. Tabi siz değerli üstadların verdiği bilgilerinde önemi çok fazla...
  ..

meridyen(furkankut)05 Ekim 2012 Cuma 20:10:27
modelde görünene göre d. karadeniz kuvvetli yağmur alacak ...trabzonda günaşırı kuvvetli sağnak yağmur görmeyeli aylar oldu umarım haftaya bi nebze rahatlarız,normalde bu yağışlar 1 ay kadar geçikti...dağların beyaz yüzünü görebiliriz...
  ..



Tufan Karataş(HAVA TAHMİNCİSİ)05 Ekim 2012 Cuma 20:10:26
Hep belirttim 7-14 Ekimi bekleyin diye.Geliyor merak etmeyin 3 gün önce yaptığım uyarı da aynen geçerlidir.MGM o uyarıyı bugün vermiş.Bu sistemden sonra sıcaklık artacak dedim o da olacak.Ancak ardından Bayrama doğru yeni bir serin ve yağışlı hava gelecek.
  ..

sistemci-(s.d)05 Ekim 2012 Cuma 19:10:19
Ekim ortalaması bana göre normal ve az üstü olacaktır.Kasımda zaten bir cacık olmaz Aralık yağışlı olur ocak ilk haftası kar başlar nasıl tahmin ama ?
  ..

kutlay05 Ekim 2012 Cuma 19:10:22
bursa kurumaya devam ediyor ..dereler kurudu....sonumuz iyi olur inşallah
  ..

Alp05 Ekim 2012 Cuma 19:10:19
2013 kışı için tahminler yayınlandı mı? Yayınladıysa link salın gelsin. Efsane semih dışında 2013 kış tahmini yapan yok.
  ..

PARS-0605 Ekim 2012 Cuma 19:10:13
daha geçen demişti gelecek yağmurlar öldürücü ve yıkıcı olacak diye nitekim ankara-beypazarı akyazı mevki sanayi bölgesine öğleden sonra aracımla gittim sebebi gelen yağmurdu.yoğun bir bulutlanma vardı gökgürültüsü,şimşek rüzgar ne ararsan vardı ama kendimi bi anda 30 saniyelik sürede şiddetli bir fırtınanın ortasında buldum çokyoğun toz ve yaprak sağanağı 18 nisanı 30 saniyeliğine yaşattı yapraklar hariç.zaten ondan sonra hava dağıldı yağmur yine yağmadı kısaca ölümden döndüm aa dostlar
  ..

Erman(yeşil)beyaz05 Ekim 2012 Cuma 18:10:50
Ankara ümitkoyde su anda harika bir yagis var.
  ..

Oğulcan Karademir05 Ekim 2012 Cuma 18:10:01
Saatlerin kışın 1 saat geriye alınması havanın daha erken kararması sıcaklık azalışı ve gece soğumasını etkiler mi ?
Cevap:
Saatlerin geri alınması bir sonuçtur. Sebebi gündüzlerin kısalmasıdır. Gündüzlerin kısalması sıcaklık azalışına etki eder.
  ogulcankar..

özgür05 Ekim 2012 Cuma 18:10:07
Harvard Üni.Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji Bey................................................ b en ankarada yaşıyorm rakım 900 metre ama inan 2006 dan sonra ilk kez geçen kış doğru düzgün kar soğuk oldu. iş yükseltiyle alakalı değil dostum bizim enlemlerde sorun kapişşş:D:D
  ..

impossible05 Ekim 2012 Cuma 17:10:17
aylardır yağmura hasret kalan akdenizin büyük bölümü ıslanmaya devam ediyor
  ..

Can05 Ekim 2012 Cuma 17:10:36
ARS kesinlikle haklısın.Her sene Kartepeye Kartalkaya ya kayak yapmaya giderim.Yollarda çok kezde mahsur kalmışımdır.Dağlarda veya kar yağışının daha çok görüldüğü iç kesimlerde 1 metre kar yağsa şaşırmıyorsunuz hatta gayet normal bir olay gibi geliyor insana.Ancak İstanbul gibi kıyı şehirlerinde yağan 30-40 cm lik karın keyfini ben şahsen hiçbir yerde alamıyorum çünkü zaten toplasan koskoca yılda en fazla 10 gün kar görebiliyorsun.Heralde bundan dolayı böyle oluyor...
  ..

cabarov05 Ekim 2012 Cuma 17:10:21
skirona gore istanbulda yagis yok bune sacmalik
Cevap:
Cabarov sevsinler Skiron'u. O iş bitti artık. Biz sonraki sistemlere bakıyoruz. Hiç mi birşey öğrenemedin bu zamana kadar. Zorla patlattıracaksın ensene.
  ..

тaяaηтυℓa (A&T)05 Ekim 2012 Cuma 17:10:10
bende yalan yok hılaf yok hafta dediysem hafta ay demem ben semiz otu ok mi bebiş
  ..

Arsiore(ARS)05 Ekim 2012 Cuma 17:10:48
Efsane-Semih 05 Ekim 2012 Cuma 16:10:56 тaяaηтυℓa (A&T) 05 Ekim 2012 Cuma 15:10:49 HAFTALAR ÖNCESİNDEN yaptığım 9 10 ekim gibi sıcaklıklar düşecek mevsime göre soğuk sayılabilecek bir havanın ülkemizi etkileyeceğini söylemiştim ve dediğim gibi de oldu artık serin ve yağışlı bir periyota giriyoruz ayrıca yağış miktarları beklenenin üzerinde olacak gibi zira o kadar sıcaklık düşüşünün ardından etkisiz bir yağış beklemek saflık olur herhalde. 850 hpa da bu soğuk sistemin ardından sıcaklık 10 15 derecelere çıkacak ve normal sıcaklıklar da 18 22 bandına oturacaktır en fazla 25 dereceler görülebilir ardından yeniden ay ortasından itibaren yeni sistemler gelecek gibi şu an tablo bu şekilde herkese iyi günler CEVAP-----Ben aylar öncesinden diye hatırlıyorum:))))...................CEVAP: Bende geçen sene diye hatırlıyorum. :)
  ..

Arsiore(ARS)05 Ekim 2012 Cuma 17:10:41
Harvard Üni.Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji Bey Ben olayı farklı düşünüyorum herkesin düşüncesine de tabii ki saygım var. Fakat olaya ben de şöyle bakıyorum. Eğer her sene kışı sert geçiren bir yerde yaşıyor olsaydım kar'ın bende bir anlamı kalmayacak belkide bıkacaktım.. İşin güzelliği ha geldi ha gelecek ha sıyırdı derken bu düşünceyi bu duyguyu yaşamak inan ki bir çok insan için çok güzeldir. Yoksa napacaksın her sene 2 metre kar yağan yerde? Bizler yani kıyı yerleşim bölgesinde yaşayanlar için bu bize çok cazip geliyor ama bunu birde o her sene kar kıyamet yerlerde yaşayanlara sormak lazım. Her şey tadında güzeldir.
Cevap:
Bu konuda sizinle hemfikirim Bay Cemal.
  ..

karfırtınası.ALİ05 Ekim 2012 Cuma 17:10:35
salı,çarşamba istanbul anadolu yakası sahil kesimlerinde sıcaklık 15 derecenin üstüne çıkamayacak.
  ..

Harvard Üni.Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji Bey05 Ekim 2012 Cuma 17:10:26
Arsiore(ARS) - 05 Ekim 2012 Cuma 15:10:13 - Harvard Üni.Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji Bey Her sene kışı sert geçirmediğimiz için iple çekiyor olabilir miyiz? İsveç'te olsaydık herhalde iple çekmezdik :)-----------> CEVAP: Sen öyle düşünebilirsin iyimserde olabilirsin ama ben öyle bakmıyorum olaya. Öncelikle bu düşüncelerim benim gibi Türkiye’nin alçak ve kıyı kesimlerinde yaşayan vatandaşlar için geçerlidir. Yoksa Türkiye’nin yüksek iç kesimleri ile özellikle doğuda denizden uzaklık ve yükselti ile birlikte oluşan sert karasal iklimden dolayı soğuk ve karlı kışların öyle veya böyle bir istikrarı söz konusudur ancak kıyı ve alçak kesimlerde durum böyle değildir. Her kış sezonu öncesinde: “Bu sefer kışı kış gibi yaşayabilecek miyiz? Bu kış sert geçer mi acaba?" gibi belirsiz olasılıklar üzerinden ben kışları iple filan çekemem kusura bakmayın. Birde kıyı da ve alçak bir kesimde yaşayan biriyseniz oda işin tuzu biberi oluyor haliyle. Geçmişten bugüne kışlarımızda bir istikrar bir düzen bir ahenk olsa idi o zaman iple değil çabucak gelmesi için çekme halatıyla çekerdim. Zaten kışlarımız kış gibi geçse idi yıllardır buralarda kimse; 54’ün, 85’in, 87’nin, 2004’ün bilmem neyin filan edebiyatını yapmazdı.
  ..

Güney05 Ekim 2012 Cuma 16:10:12
Arif abi kolay gelsin antakya ya siddetli yagis geliyor doğrumu ?dogruysa ne zaman gelir....tarih verebilirmisin teşekkürler Arif abi
Cevap:
Yeni haftanın ilk yarısında.
  ......

Yusuf H. (kısıklı)05 Ekim 2012 Cuma 16:10:39
Bu sonbaharın acısı kışın fena çıkacak inşallah. Benden söylemesi. Bugün bile tam deniz havası var border=0
  ..

murat maltepe05 Ekim 2012 Cuma 16:10:04
modeller 16 sındaki sistemi ısrarla gösteriyor inş bol yagış alıcaz tarantula 8 9 sistemi senindir tbk ederim:)
  yaramaz_pr.. | http://hava turka (30)

Efsane-Semih05 Ekim 2012 Cuma 16:10:56
тaяaηтυℓa (A&T) 05 Ekim 2012 Cuma 15:10:49 HAFTALAR ÖNCESİNDEN yaptığım 9 10 ekim gibi sıcaklıklar düşecek mevsime göre soğuk sayılabilecek bir havanın ülkemizi etkileyeceğini söylemiştim ve dediğim gibi de oldu artık serin ve yağışlı bir periyota giriyoruz ayrıca yağış miktarları beklenenin üzerinde olacak gibi zira o kadar sıcaklık düşüşünün ardından etkisiz bir yağış beklemek saflık olur herhalde. 850 hpa da bu soğuk sistemin ardından sıcaklık 10 15 derecelere çıkacak ve normal sıcaklıklar da 18 22 bandına oturacaktır en fazla 25 dereceler görülebilir ardından yeniden ay ortasından itibaren yeni sistemler gelecek gibi şu an tablo bu şekilde herkese iyi günler CEVAP-----Ben aylar öncesinden diye hatırlıyorum:))))
  ..

impossible05 Ekim 2012 Cuma 15:10:15
mete ororloji bey in kıyı kesimler için yaptığı açıklamalar çok yersiz karadeniz kıyıları çok rahat kar alıyor örneğin zonguldak merkez geçensene 70 cm aldı daha ne olucaktı anlamadımgüney ege kııyıları ve akdeniz kıyılarını söylemesi daha isabetli olurdu
  ..

elacom05 Ekim 2012 Cuma 15:10:51
marmaranın batısı salı ğünü 19dereceolucak amacuma ğünü26derece olucaK
  elacom..

Hakan05 Ekim 2012 Cuma 15:10:12
Arif usta 8-9 ekimdeki yağışlardan trakya ne kadar etkilenir cevaplarsan çok iyi olacak.
Cevap:
Bonfile biftek beklemeyin. Kaburgalarla idare edin.
  ..

İsmail (Çorlu)05 Ekim 2012 Cuma 15:10:36
Harvard Üni.Yük.Met.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji Bey Her sene kışı sert geçirmediğimiz için iple çekiyor olabilir miyiz? İsveç'te olsaydık herhalde iple çekmezdik :) Bence de yani mantıklı olan budur :)
  ..

saffet(subzero)05 Ekim 2012 Cuma 15:10:23
@BLUESKY inşallah:)
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 131
Sayfalar
< | 1 2 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,467 s
Sayaç: