Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



kürşat07 Aralık 2010 Salı 09:12:29
arif abi tahminimce 12 gecesi gibi d.karadeniz kıyılarında kar yağışı başlar.sence ?
  gencfb_kur..

beykoz07 Aralık 2010 Salı 08:12:23
ya bu (İTU) anlama mumkün degil 0 derecede adamlar kky veriyor vallaha anlmadım bu adamları
  ..

Muhammed Uysal07 Aralık 2010 Salı 08:12:05
Arif hocam kar galiba 2 gun olacak konyada yoksa daha mı az olacak? her guncellemede hem diyagramlar hem model kotuye gidiyor diyagramlarda sadece iki gun sıfırın altında sistemin gelmesine 4 gun kala cok degismez diye dusunuyorum lutfen cevap
  ..

soğuklarınlorduutku-izmir198307 Aralık 2010 Salı 08:12:20
yaa arif bey sizden ricam olcak lütfen izmirin hava tahminini sizden ya da izmiri bilenden başka kimse yapmasın izmiri bilmeyenler tahmin yapınca gülmekten bayılıyorum bir arkadaş 100 yılda bir kar yağar demiş ay beni güldürdün allah ta seni güldürsün tiyatroda oynasanız iyi olur yani
  ..

ÇINARİCARDO BERNARDO QUARESMA07 Aralık 2010 Salı 07:12:46
herkese günaydın şuan modeller 192 de inanılmaz gelişimler oluyor blocking artık kesinleşti soğuk havanın süresi gün geçtikçe uzuyor aynı zamanda erken giriyor çok olumlu gerlişmeler var hem karadeniz hem ege hemde akdenizde yağış oluşumları mevcut inşllah devamıda gelir
  ..

KadirDogan07 Aralık 2010 Salı 06:12:57
bugünkü modellerde her şey netleşecek. bundan sonra bekleyip göreceğiz...
  ..

ÇINARİCARDO BERNARDO QUARESMA07 Aralık 2010 Salı 05:12:53
gerek havacity de gerekse havaturkada öyle insanlar varki insanda tahmin yapacak zevki alıp götürüyor şu modelden daha güzeli nasıl olsun siz anlatında öğrenelim ha yağışa takıldıysanız size şunu hatırlatıyorum geçen sene ocak ayı güçlü bir sistem gelmişti ve perşembe günü ben dahil herkes zayıflayacağını düşünmüştü ama lake effect gerçekleşti ve iannaılmaz aralıksız sabahtan öğlene kadar yoğun kar m.kemal otobanını kapatmıştı hiç unutamam onu ümraniyedeydim o sırada ve kar kalınlığı 73 cm olmuştu şaka değil gerçek geçen senenin sabıkalı modeli wetter sizce önümüzdeki sistemde lake effecti algılamamış olamazmı..?? bnce evet ist ye 0 derece izobarını deniz sıcak die koyma sonra kalk lake effect olamayacak de hey gidi günler...
  ..

Milano07 Aralık 2010 Salı 04:12:57
selamlar arif bey ben gene milano bolgesıyle ılgılı bır soru sorucam. gecen gece yogun bır kar yagısı vardı .sıcaklıgın yuksek olmasına ragmen bayagı bır beyazlama oldu ancak gunduz bayagı erıdı. modellere baktıgımızda turkıyeye gelıcek olan bu sıstemın italya mılano bolgesını etkıleme oranı ne kadar olur o bolge ıcın beklentınız nedır?. saygılar..
  ..

erdinç07 Aralık 2010 Salı 03:12:21
yani şimdi istanbulun altı üstü yanı sağı solu modellerde hep kar bi istanbulda yağmur taneleri buna inanmammı gerekiyor.
  ..

trakya2207 Aralık 2010 Salı 02:12:11
fosmu cıktı sıstem cok biliyor bunlar.. yok bahar geldı zaten kar yok havalar 30 derece olucak hahahahahahaha....... arif abim kolay gelsin sana Allah yardımcın olsun :)
  ..

Deli Meteorolog 207 Aralık 2010 Salı 02:12:24
farzımahal bunu okuyan 10-15 yaşlarında neye nasıl inanacağını bilmeyen sevgili Recep kardeşim. şimdii Recebim 500 hpa da yani 5500 m de üstümüzde -40 lık bir soğuk var . 850 hpa da ise yaklaşık 1500 m. -10 derece var.istanbul için 850 hpa daki değerden 8 çıkarırsan havanın kaç derece olduğunu anlarsın.850 hpa da -10 ise hava -2 dir gibi. ancak 850 de -5 olsa dahi 500 hpa -40 ise vede yağış anında 80-100 km ile poyraz varsa ve hava 2-3 derecelerdeyken 15 derece deniz suyu sıcaklığı varsa ,oluşan sea effect yani rüzgarla karadenizden taşınan soğuk havanın sıcak denizden kaptığı nemi istanbulun üzerine karr şeklinde taşıması sebebi ile var olan kar miktarının katlanarak artması nedeni ile ve buna kuvetli rüzgarında eşlik etmesiyle değil ısı adaları tarihi çemberlitaş hamamının kubbesi bile kar tutar.500 hpa daki -40 lık bulut ordayken jet akımları soğuk takviyesi yaparken hava lodosa dönse ne olur.olsa olsa kar olur tipi olur.tutarmı .Tutar okullar tatil olurmu .Olur.donda olur buzda olur.haa kar nekadar olur o sistemin çekirdeklerine ab lerin konumuna bağlı. ama hepsi olur RECEBİM.
  ..

Deli Meteorolog 107 Aralık 2010 Salı 02:12:57
(istanbul için)şimdi.bu sistemde + neler var bi bakalım. 1)500 hpa da -38-40 var 2)850 hpa da -10,-12 var 3)kuvetli karayel var, poyraz var.4) tabiki sea effect var 5) blocking var.şimdii, - olarak ne var bakalım. deniz suyu sıcak yani 15 derecelerde .toprakta daha soğmadı.üstelik bide arada lodos var.hemde rakım 2 ila 150 civarı.şehirde ısı adaları var.şimdi bunları şu kriterlere göre yorumlayalım.
  ..

Emre_Zubaa07 Aralık 2010 Salı 02:12:53
Modellerde fiyasko bi durum yok.Ab alanı yer değiştirdiği için her modelde farklı yağış çıkıyor.Ki bu durum gayet normaldir.gfs kilometrelik yağış tahmini yapamaz.Bir diğer hususta Ankaralı arkadaşların kaygısı.Haklılar fakat bu sistemin en baba kar yağışlarından birinin Ankarada olcağını daha göremediler sanırım.Ankaranın aralık ayı kar rekoruna gittiğini şimdiden söyleyebilirim.Ayın 10 u gibi başlıyacak olan serüven ay sonuna kadar sürecek gibi.
  ..

vilalva07 Aralık 2010 Salı 02:12:35
Arif bey,İstanbuldaki kar miktarı önceki günlere göre düşüş gösterdimi bunu öğrenmek istiyorum saygılar..
  erdemay25@..

Aytac (HavaForum.Com)07 Aralık 2010 Salı 02:12:24
Arif Bey birçok ünlü tahmincileri takip ettiğim gibi gibi sizin tahminlerinizi de yakından takip ediyorum , umarım önümüzdeki kar beklentiniz konusunda yanılma olmaz. Bizler de tahminlerimizi yayınlayacaz ancak henüz sitemizi açmadığımızdan dolayı tahminlerimiz yok , yeni bir çalışma içerisine girdik ve sizle dost site olmayı istiyoruz. Admin arkadaşla irtibat kurmaya çalışacam. Umarım dost siteler olarak kalır ve birbirimize destek veririz. Teşekkürler. (Bu bir ön görüşme olsun, ayrıntılı konuşmayı sonrasında tekrar sizle yapacam, sağlıcakla kalın)
  .. | http://www.havaforum.com (86)

sappokinowa07 Aralık 2010 Salı 02:12:56
Yalnız azorun konumunun soğuk deposu olarak gfs de yeteri kadar yer bulamadığını düşünüyorum...yani bu konum da bir yb'nin şartlar bu kadar uygunken bi zahmet - 10 ' u marmaraya buyur etmesi gerekirdi gibi...
  agraligil@..

liman07 Aralık 2010 Salı 02:12:46
ARİR HOCAM , BAKIN AKŞAM Wetterzenrale BAKAN HAVA TURKA SAKİNLERİ , AYNEN ŞUNU DİYOR HANİ NERDE -10 , BİZ NEDEN GÖRMÜYORUZ BU SİSTEM FOS ÇIKTI GİBİ YAZILAR YAZDI , HATTA SİZDE KEREME ŞUNU DEDİNİZ KEREM NASIL GÖRMEZSİN . GÖRME YETENEĞİNİMİ KAYBETTİN , SADECE KEREM DEĞİL BİR ÇOK ARKADAŞ AYNISINI SÖLEDİ , KEREME KATILIYORUM NEDEN , ÇÜNKÜ AKŞAM GECE MODLLERİNE AMCAOĞLUNUN YANINA GİTTİM ORDAN BAKTIM ONUN PCDEN , BİDE NE GÖRÜYÜM , İZMİRİ FELAN NERDEYSE ANTALYAYI ZORLAYAN BİR GECE MODELİ ÖNÜME ÇIKTI VAY BEE DEDİM ARİF HOCANIN KASSETİĞİ OLAY BUDUR DEDİM , ŞUAN KANALDA SEVİNÇTEN HERKES UÇUYORDUR DEDİM , KALKTIM AMCAOĞLUNUN YANINDAN EVE GELDİM DEDİM GİRİYİM KANALA , GİRERİMKİ , AZ ÖNCE BAKTIĞIM GECE MODELİNDEN ESER YOK , İSTANBUL BİLE KKY ZOR GÖRÜR , YAV DİYORUM ORDA FARKLIDA BURDA FARKLIMI BUNE DİYORUM NEDEN ORDA -10 LAR GİRMİŞ İZMİR BİLE KARLIDA BENDE BÖLE , ACABA DİYORUM HOCAM BU MİLLETİN 2 YE BÖLÜNMESİNİN SEBEBİ BENİM KALDIĞIM DURUMAMI KALDI , BU NE DEMEK OLUYOR ŞİMDİ ?????
  ..

sappokinowa07 Aralık 2010 Salı 02:12:32
Marmarayı ve istanbulu tabi ki, bi sonraki randevuda kar ve soğuk açısından daha şanslı gördüğümü söylemek isterim , herkeze selamlar...
  agraligil@..

sappokinowa07 Aralık 2010 Salı 02:12:16
Daha evvel de yazmıştım , tekrar bahsetmek isterim , bu sistemin kadayıfını iç kesimler yiycektir , iç anadolu , iç ege , batı karadenizin iç kesimleri ,keza marmaran'ın güneyini de bu skala içinde görebiliriz , yer kartları topografik, lokal şartları net olarak göremiyor olabilir ama 850 hpa da eksi 10 ' un trakya da asılı kaldığını görüyoruz ,istanbul'un gene kendine has lokal ,sea effect tarzı yağışlarla açılışı yapabileceğini düşünüyorum ,ama tahminime göre yağışın etkin kısmı kuvvetli yağmur olarak düşücek gibi soğuk havan'ın yağışı yakalıyamamsı durumu, ama aynı sistem iç kesimleri tabiri caizse kara boğacak gibi , belli bir soğuma ile karşılaşacağımız kesin , özellikle fırtına istanbulda sürprizlere neden olabilir bu sistemin aralık için ekstrem olduğunu biçok kişi gibi bende dile getirmiştim ,onu şöyle değiştirebilirim sanırım marmara için bu aya göre görece sert ama iç kesimler için hem kar kalınlığı hem de sert gece soğukları ve ayaz itibariyle ekstrem..Fikrim neden değişti diye sorarsanız ,hemen olmadı onu söyliyim :) , köküne kadar yanılmak dileğiyle..
  agraligil@..

MiStRaL07 Aralık 2010 Salı 02:12:23
La nina bu kadar guclu iken Azor yb inin gucsuz olmasi impossible ..Onun icin havalarin isinma 10 gun surebilir ayri yeten sicaklik istanbul icin konusuyorum max 10 -11 derece olur.
  ..

çok az kaldıııı07 Aralık 2010 Salı 02:12:42
arif abı haftasonunu sabırsızlıkla beklıorum ıns çok güzel kar yağışları görcez ama benım sıze bı sorum olcak ıstanbul fatıhte oturuyorum kar yağışı aşırı mı olcak yoksa yuksek kesımlerde daha fazla yağış olcak bılgı verırsenız sevınırım sımdıden tşkler.
  klose_1881..

fb_2207 Aralık 2010 Salı 02:12:00
arif abi sitey şimdi girdim. geriye dönük yazdığın yorumları okudum ,trakyayla ilgili yaptığın yoruma çok sevindim inş dediğin gibi olur biz hazırlığımızı yaptık bekliyoruz. anadoluya isterse 2 metre yağsın sorun değil biz; hafifte olsa 2gün sürecek bi kar yağşı görelim. 1o santim örtü olsun yeter. iyi geceler tekrar teşekkürler. içim rahat şimdi.
  ..

bunny5807 Aralık 2010 Salı 02:12:04
ya arif abi modeller guzel olmasına guzelde bu sistemin marmaranın batsndaki ömru yağş bakımından 1,5 gun falan ama anadolu yakası kara gömuluyo. Çok can skıcı bir durum.duzelcegne inanyrm çunku sıcaklık falan çok uygun yazk olmasn yanı bu sisteme. Senin görusun nedr abı? Bari buna cevap yaz üstad:)
  ..

snowcatcher07 Aralık 2010 Salı 02:12:25
havaturka sitesinde neden sadece istanbul tahmini yapılıyor. ankara-bursa içinde lütfen tahmin kısmı yapılsın. arif bey ankara tahminine ne oldu?
  ankara.. | http://ankara (57)

bulut7507 Aralık 2010 Salı 02:12:59
Arif abi bu ne be abi. Bak benim şu buzul çağına karşı özel bir ilgim var Allah rızası için araştır bu kardeşin için şu buzul çağını var mı gerçeklik payı bak iyice umutlanmaya ve inanmaya başladım bu gulfstream ve mini buzul olayına. Bizi bırakıyor batı avrupaya mesaiye gidiyor, onları bırakcak bize gelcek inşallah. Ya yok böyle bişey ne 1970 kışları, ne 1980 kışları yok böyle bişey yaa (tabi gerçekleşirse bu modeller) şu gece modellerine bakın arkadaşlar gerçekleşsin inşallah mest oldum vallahi bundan sonraki senelerde de hep böyle olsun süper be abi bu ne yaa...
  ..



Nihat_cold07 Aralık 2010 Salı 02:12:49
ARİF ABİ YA FARKINDA OLMADAN BİŞEY Mİ YAPTIM BEN. 5 6 mesaj attım birine bile yanıt vermedin. bari buna bir cevap yaz abi.
  ..

muratizmir07 Aralık 2010 Salı 01:12:00
Ben İzmir'e kar yağma ihtimalini sevdim.
  ..

Umut Sallak(CroniX)07 Aralık 2010 Salı 01:12:03
Abi saat 12de mi yoksa 18=:00 da mı kar başlar merak ettim? http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn901.png http://91. 121.84.31/modeles/gfs/run/gfs-0-90.png?18 Bundada 13:00 de marmaraya kar girecek gösteriyor :) Sanırım öğlen başlıycak yoğun kar yağışı..
  cronix23@h.. | http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn841.png (117)

Kerem07 Aralık 2010 Salı 01:12:17
İzmir de yoğun kar var nerdeyse antalyada olacak ama istanbulda yok görünüyor saçmalık gülsekmi ağlasakmı anlamadım((
  ..

berat07 Aralık 2010 Salı 01:12:29
arif bey dün beni tersliyordun msj ı görmüon mu diye attıgım bir önceki msj ı görüp cevaplarsan mutlu olacam usta.:)görmedin sanırım
  ..

pandora07 Aralık 2010 Salı 01:12:28
Azor YB güçlü olsa nolcak ki soğuma yok.Haftalardır bekledim bu sistemi ama fos çıktı yaaa
  ..

jjjoseph07 Aralık 2010 Salı 01:12:17
afet olucak istanbulda afet varın gidin gözlerinize baktıın siz arkadaşlar sistem 10'unda akşlam saatlerinde vuracakı istanbulu.kimenin beklemediği anda...
  ..

zafer07 Aralık 2010 Salı 01:12:32
arif abi ne bozulması diyorsun da sistem böyle gelirse istanbula kar değil yağmur yağacak sıcaklıklar tam sınırda bu sıcaklıklarda kar turmaz bakalım bekleyip görücez
  ..

Umut Sallak(CroniX)07 Aralık 2010 Salı 01:12:58
7 gundur modeller bomba gibi.. Bu bomba Türkiyeye patlıycak pek yakında sinemalarda :)
  cronix23@h..

NEOS07 Aralık 2010 Salı 01:12:37
GECE MODELLERİN NERESİ İYİ BUNU ANLAMIYORUM İST GİBİ YERLER KAR ALAMSI YANİ BÜNYANMİN DEMİŞ YA SERT SOĞUK ERKEN GİRERESE GİRMİYCEĞİ KESİN 850 PH DE -7 BİLE ZAR ZOR BUDA GÜNDÜZ 6 DERECE NERDE KAR HERKES KABÜL ETSİN BENCE BU SİSTEMİ GECTİM İNŞ OCAKDA GELCEK SİSTEM BUNU UNUTTURUR UMARIM SATEN SON4 YILDIR MODELLERDE GÖRÜNEN KUVVETLİ SİSTEMLERE ZAMAN YAKLAŞTIKCA ERİYİP BİTİYOR BUNUN GİBİ ...
  ..

pandora07 Aralık 2010 Salı 01:12:58
3-4 güncellemedir görüyoruz ki İstanbul için en iyi ihtimal KKY.Artık görün bunu.Güney Marmara şanslı sadece!!!!!!!!!!!!!!!
  ..

tarantula07 Aralık 2010 Salı 01:12:19
akşam modelleri fos ise gece modelleri kate moss fıstık gibi model daha ne istiyon neos patateos gece modelleri harika olmuş maşallahı var bitti güncelleme muhteşem manzara var akşama göre tabii ki
  ..

neos07 Aralık 2010 Salı 01:12:38
AKŞAM MODELLERİ TAM BİR FİYASKO BU SİSTEMDE FOS CIKTI GECMİŞ OLSUN ...
Cevap:
Ben böyle fiyaskoya kurban olurum kurban :)
  ..

serdar07 Aralık 2010 Salı 01:12:38
azor bu kış çok güçlü avrupanın hakimi bu sene benim diyor. her modelde coştukça coşuyor
  ..

Kerem07 Aralık 2010 Salı 01:12:37
Şaka bir yana sabahki modellerde de düzelme olmazsa umudumu tamamen yitiricem artık(((
Cevap:
Neyin düzelmesi Kerem kardeşim aklını mı yitirdin yoksa hakikaten görme yeteneğini mi kaybettin.
  ..

berat07 Aralık 2010 Salı 01:12:29
arif bey ankara tahmininizide sayfanızda yapıcaktinız ne zaman yaparsınız?
  ..

saki07 Aralık 2010 Salı 01:12:11
bu sitenin girişindeki intro geçen senenin mart ayındakinin aynısı....aman dikkat geçen seneki gibi fos çıkmasın sakın dikkat.
Cevap:
aman şom ağzınızı açmayın da fos çıkmasın aman dikkat!
  saki@hotma..

Kerem07 Aralık 2010 Salı 01:12:02
Hocam yarın gözlerime baktırıcam ozaman yanlış görüyorum galiba yoksa saatte ki hızı 110 civarına ulaşan yıldız karayelle birlikte yoğun tipiyide göremiycem:)
Cevap:
Sistem geçsin ondan sonra baktırırsın gözlerini :)
  ..

karfirtinasi07 Aralık 2010 Salı 01:12:20
değerli ankaralı kardeşlerim boşuna sıkıntı yapmayın zira bu sistem en çok ankarayı etkileyecek, istanbullularsa bolca yağmur ve rüzgar görecek, çünkü uğursuz medya açtı yıne ağzını yaptı felaket tellallığını ve bitirdi istanbulun karını, uğursuz medyadan kurtulamadı bu ülke ya!!
  ..

erdinç07 Aralık 2010 Salı 01:12:50
intro müüthiiiş. bu güne kadar seyrettiğim en manyak filmin harika gerilim müziği.testere 7 de meraklısına söylüyorum baya iyi ve bu gelecek sistemedemüzik cuk oturmuş. hazırlayanın emeğine sağlık
  ..

Kerem07 Aralık 2010 Salı 01:12:46
Malesef sistemde soğuma gitgide azalıyor yağış aşırı boyutlarda fırtınada öyle ama soğuk böyle azalmaya devam ederse malesef kar seviyelerinin üstüne çıkıcak 2 gündür gidişat çok kötü çok...(Düzelme ihtimali varmı hocam((:..
Cevap:
Bozulma yok ki düzelme olsun :)
  ..

ATİOZ07 Aralık 2010 Salı 01:12:29
HAVA_TURKA;Ben izmir için tahminimi günler öncesinde söylemiştim,kar yağışını cumartesi sabah saatlerinde bekliyordum ,ancak cuma gecesi saat 2 gibi başlayacak gibi, sabah insanlar kalktığında ve dışarıya baktığında;yüzlerindeki mutluluğu görebiliyorum,tadını çıkar İzmir...
  atilla.ozs..

murat07 Aralık 2010 Salı 01:12:15
sistem aynen geçen seneki sistemler gibi ankaraya kelek yapmaya hazırlanıyor
  ..

berat07 Aralık 2010 Salı 01:12:59
arif bey bünyamin ne demiş,..dilek hanım ne demiş dilek hanım sizden kopya çekmiş bünyaminde dikkat çekmeye çalışmış siz ne düşünùyorsunuz?:)
  ..

serdar07 Aralık 2010 Salı 01:12:26
bu sistemi en güzel anlatan gol videosunu yolluyorum
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=QhbhJhzFZoo&feature=related (142)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2268
Sayfalar
< | 1 2 ... 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:1,699 s
Sayaç: