Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



bulutluluk özlemi07 Aralık 2010 Salı 21:12:31
ALİGEL arkadaşım senin söylediğin teoride öyle görünsede pratik de hiç de öyle olmuyor yani istanbula sulu kar yağacak, bursada 20 cm kar olacak valla ben şimdiye kadar hiç böyle bir duruma rastlamadım bursaya yağarsa istanbula da yağar, eğer istanbula yağmayacaksa bursaya da yağmaz ben istanbula yağıp da bursaya yağmadığını çok kere gördüm fakat tersini hiç görmedim
  torikbaska..

Fortesla07 Aralık 2010 Salı 21:12:01
Ankaragücü hocam dogru söylüyorsun,hava bir açarsa ayaz kaçınılmaz Ankara da ancak ikinci siklonu ben biraz doğuya meyilli gördüm hafif batıda oluşsa yagış daha etkili olabilirdi bilemiyorum modeller ne gösterecek.Ancak şu varki Ankaranın en çok İstanbula geri dönüşünü seven arkadaşları bir kez daha düşünmeye sevkedecektir bu sistem(kusura bakmayın sahildeki kardeşlerim bunu böylemek zorundaydım:D)
  ..

spirit07 Aralık 2010 Salı 21:12:19
Edit: İp adresiniz: 88.233.241.109 REsimden dolayı yorumunuz silinmiştir :) Admin.Not: Resime tek ben baktım :)
  ..

huseyın07 Aralık 2010 Salı 21:12:35
siz kendinizi arif hocaya endekslemişsiniz arif hoca ne derse hemen kabul ediyorsunuz eminimki arif hoca istanbul için kar yok kky var deseydi hepiniz ağlardınız vede ağlamaktan size mendil yetiştiremezdi biraz araştırıcı olun dogmalara saplanmayın ayın 15 inde sonra ısınma periyoduna gireceğiz diyorum bu ilk sistemden izmir kar almaz diyorum ama gelipte 3 5 tane gördüğünüz kar tanesini önüme koyarsanız bende derimki siz herhalde hayatınızda kar görmediniz derim ısınma periyodu var diyorsam bir anda sıcakların 5 20 dereceye artmasını kastetmiyorum sıcaklıkların adım adım artmasından bahsediyorum
Cevap:
Admin: Hüseyin yavaş yavaş çevir cümlelerini yanmasın sonra :)
  .. | http://huso_51_51@hotmail.com (64)

smockin 07 Aralık 2010 Salı 21:12:33
Arif hocam modellerden anladığım kadarıyla bu sistem ordan burdan gelmiyo soğukla birleşip batı ve güneyden güçlenerek geliyor ben Adanada oturuyorum ne zaman yağmur yağar diye kafanızı şişirmişimdir şimdi böyle yeni oluşmuş genç bir sistem ortalığı alak bulak edebilir diye düşünüyorum sizin burası için değerlendirmeniz ne olur yağmuru soruyorum kar hayal bize :) SaygılarımLa
  kuskunum11.. | http://isyankar_baba6@hotmail.com (54)

Fortesla07 Aralık 2010 Salı 21:12:43
Cuma akşamına dikkat: http://www.weatherforyou.com/cgi-bin/hw3/hw3.cgi?nc=config,forecast,pands,country,daysonly,maxdays&forecast=zandh&pands=ankara&submit=Go Bu sitenin genelde yağış tahminleri gerçekçidir çoğu zaman.
  ..

huseyın07 Aralık 2010 Salı 21:12:37
arkadaşlar ben hiç bie zaman sallamasyonla ilerlemedim bu yöntemle hayatımı sürdürmedim sürdürmedimde ben çok kar yağacak buz tutacak bir sonraki sistem daha fazla bizi etkileyecek desem saygınlığım daha fazla artardı arkadaş hadi benim dediğm sallamasyon diğerlerinin dediği buz tutacaz kardan kafamızı kaldıramayacaz gibi laflarda bilimselmi oluyor biraz mantık lütfen bu laflar çok hoşunuza gittiği için o lafları kabul ediyorsunuz veya kendinizi bu yolla motive ediyorsunuz...
  .. | http://huso_51_51@hotmail.com (50)

erol 07 Aralık 2010 Salı 21:12:18
ariif bey bu gelecek olan sisdemden KARAMAN AYRANCI ve çevresi yagış alacakmı özellikle CUMA günü yamur alacakmıyız.ne kadar olur ....tahminlerinizdede kar yagacakmı ne ne gibi koşul saglar ve kaç cm olur..yaklaşık 60 gündür yagış almıyoruz bizler tarım işiyle ugraşıyoruz.VALLA toprak susullugundan yandıgı gibi ekinlerimizde kuruyacak ... SİZDEN RİCAMIZ KISA SÜREDE MESAJIMIZI DİKKATE ALIP AÇIKLAMALI TAHMİNLERİNİZİ BİZE YAZARMISINIZ ...TEŞEKKÜR DERİZ....
Cevap:
Bol miktarda yağış alacaktır ve çoğunlukla kar şeklinde düşecektir.
  ..

serhat07 Aralık 2010 Salı 21:12:10
Bende kış koşullarının kışa yakışır güzelliklerle geçmesinden zevk alan bir takipçiyim.. Yanlız zaman yaklaşdıkça insanların artan sabırsızlığı ve neredeyse bizim evin camına kaç cm yağacak tarzı gereksiz sorularıda giderek artmakda .. Bence arif bey zahmet olmazsa sistemi her akşam takip ederek son gözlemlerinizi her akşam 2 satır buraya paylaşsanız sanırım tansiyonu baya oranda azalıcak sizce nasıl fikir ?
  erguven_se..

ALİGEL07 Aralık 2010 Salı 21:12:41
SAYIN ÜSTADIN AFFINA SIĞINARAK ŞU TAHMİNİMİ SÖYLEMEK İSTİYORUM;BU SİSTEMDE İSTANBUL KOCAELİ YALOVA GİBİ KIYI ŞEHİRLERDE KARLA KARIŞIK YAĞMUR VE SULU KAR YAĞIŞLARI GÖRÜLECEK OLUP KIYI BÖLGELERDE CİDDİ BİR BİRİKİM OLMAYACAK KIYIDAN UZAK RAKIMI YÜKSEK YERLERDE BİRİKİM OLCAKTIR.ANKARA BOLU BURSA ESKİŞEHİR BİLECİK V.B. İLLERDE CİDDİ KAR YAĞIŞI VE BİRİKİM OLACAKTIR BURALARDA ARALIK AYI SOĞUK VE KAR REKORLARI GÖRÜLEBİLİR.KIYI ŞEHİRLERDE KAR YAĞIŞINI ZAYIFLATAN EN ÖNEMLİ SEBEP SANIRIM DENİZ SUYU SICAKLIKLARININ GEREĞİNDEN YÜKSEK OLMASI BU YAĞACAK KARIN KALİTESİNİ ZAYIFLATIYOR VE YAĞACAK KAR SULU KAR YADA KARLA KARIŞIK YAĞMUR OLARAK DÜŞÜYOR OLACAK TOPRAK ÜSTÜ SICAKLIKLARIDA YÜKSEK OLDUĞUNDAN BUZLANMA OLAMAYACAK VE KAR YETERİ KADAR BİRİKEMEYECEKTİR ...MAALESEF BİZLER COĞRAFİ KONUM OLARAK AVRUPA KADAR KUZEYDE OLMADIĞIMIZDAN GELEN SOĞUKLAR YUMŞUYOR VE AKDENİZDE OLUŞAN SICAK SİKLNOLARINDA ETKİSİYLE BİZLERDE ISINIYORUZ VE SİSTEMLER İSTEDİĞİMİZ ETKİYİ GÖSTERMİYOR.ŞİMDİDEN SONRA SUSUYORUM HAVALAR KONUŞSUN VE TAHMİNLER YERİNİ BULSUN..HERKEZE ÇOOOK BOL KARLI BİR KIŞ DİLİYORUM...
  ..

Samsun07 Aralık 2010 Salı 21:12:08
Samsun için bu sistemin etkisi ne olur yorum yapablrmsınız bilgili arkdaslar..
  ..

berat07 Aralık 2010 Salı 20:12:34
cuma gecesi ankara hazır olsun!!!kar yagısı ve soğuk çok güzel bir giriş yapıcak!!!
  ..

Ankaragücü07 Aralık 2010 Salı 20:12:09
Ankara için şöyle bir durum söz konusu. 30 cm ve üstü her kar yağışı 2. dalgada gelmiştir. Ben bir seferde 25 cm üstü kar hatırlamıyorum. Her ne kadar üzerimize ab çöreklense de doğrudan Akdeniz - Ege orjinli sisteme ihtiyacımız var. O yüzden temkinli davranmayı elden bırakmamak gerekecek. İlk darbe de 20 cm civarında kar alırız umarım. Yine modellerin hesaba katmadıkları şey Ankara'nın ayazı. Kar örtüsü ve gece açık hava ısı kaybı sağlayacaktır. Yerde ne kadar kar örtüsü varsa o kadar soğuma olacaktır. Bu sayede ikinci darbeye ılıma olsa bile hazırlıklı olabiliriz.
  ..

aslan286407 Aralık 2010 Salı 20:12:21
bazı arkadaşlar gerçekten saçmalıyorlar yada buişşi bilmiyorlar.ismi malum kardeşim ben kasım ayında bile karadeniz bölgesinin kıyı kesimlerine bile 25 cm kar yağdığını bili yorum bizzat bunu yaşadım ve gördüm.bilmem anlata bildimmi.buarada merak etmeyin hemşerilerim bölgemize bu sistemde kar yacak bundan adım gibi eminim bekleyin ve görün herkese iyi akşamlaaar..
  aslan2864@..

sergen 07 Aralık 2010 Salı 20:12:58
helal olsun arif abi sen bu işi biliyon ya :D
  ..

yasin sert07 Aralık 2010 Salı 20:12:31
Modeller belli kar yağmama olsılığı % 1.. O da artık allahın işi daha nasıl bir sistem olmalı ki kar yağsın bazıları o kadar mantıksız konuşuyor ki.. Pozitivist düşünün biraz veriler belli elimizde, buna dayalı olarak arif abi yorum yapıyor.. Bilim bile mutlak değil ki siz adamı yargılıyorsunuz... Hayat bi oluşum içinde kar yağmazsa o da allahın işidir bu ne kardeşim ya... Kar yağmaz diyenler, karın yağacapı bi model örneği getirsinler bari de biz de öğrenelim bu işi.. Saygılar...
  ..

snowbursa07 Aralık 2010 Salı 20:12:09
Bursa'da 10 aralık cuma gece geç saatlerde yağış kara dönecektir(büyük ihtimalle).kar yağışı cumartesi ve pazar günü etkisini sürürdükten sonra pazartesi öğle saatlerinde kesileceğini düşünüyorum.Bu 3 günlük süreçte bursa'da 10-15 cm civarı kar beklemekteyim.13 Aralık pazartesi günü okulların tatil olma ihtimali yüksektir [öğrenciler yaşadınız gene ;) ] . ve son olarak aynı günün gecesi oynancak olan bursaspor-kasımpaşa maçının tatil olcağını düşünmüyorum.( tabi federasyon bütün maçları toplu halde tatil etmezse).
  ..

kardanadam07 Aralık 2010 Salı 20:12:41
ariftarif 07 Aralık 2010 Salı 18:12:08 O kadar konuşmayayım diyorum zorla konuşturuyosunuz. Ulan İzmir'de kar yok diyenler. Siz de mi gerizekalısınız? Yağacak hem de köküne kadar yağacak. Ne kadar beyinsiz insanla muhatap oluyorum burada be. Sohbeti de kapatıyorum defteri de. Ohh be kafam rahatlasın biraz. Abuk sabuk (apık sapık) tahmin yapan geçen sene bizi yetkisiz ilan eden DMİ! Sen de titre ve kendine gel. Adam akıllı yapacaksan şu işi yap yoksa bırak. Memur zihniyetiyle tahmincilik bu kadar olur. 7 derece olacak yere 13 derece dersin 2 derece olacak yere 8 derece dersin. Ne 8 derecesi ulan ne 8 derecesi. Aklınız yerinde mi bu tahminleri yaparken. İstanbul bölgeyle hiç mi koordinasyoın yok aranızda. Birinizin ak dediğine ötekisi kara diyor. Eyy sohbette orda burda ne bok olduğu belli olmayan dangalaklara inanan salaklar DMİ'nin harita sembollerine takan modelden modele fikir değiştiren manyaklar sizi de Allah bildiği gibi yapsın. Gelecek diyorsak gelecek be. Dank etsin kafanıza dank! Daha ne diyeyim. Siz bu dilden anlıyorsanız kabahat bende değil. Yazıklar olsun... ==snowhuso diger adiyla huseyin sen izmire kar yagmayacak diyorsunya arif ustad sana yazmis bunlari oku gormedin herhalde
  ..

Fortesla07 Aralık 2010 Salı 20:12:24
Bence 15 cm üstü kaçınılmaz duruyor,ancak Ankarada modellerin gösterdiği kadar yağışın kaldığına hiç şahit olmadım muhtemelen daha kısa ömürlü olacaktır.Dediğiniz gibi ikinci dalgada hesaba katılırsa rekor gelir diye düşünüyorum.Şu da varki Ankara sürpriz yapıp soğuk cepheden önce fazla ısınmaz ise o dehşet soguk cephe yağışının çoğu kar olarak düşebilir en iyi senaryoda.Sanırım Ankaralılar bol bol "Yağmur dönerken kara Ankara da" şarkısını dinleyecekler cuma akşamı.
  ..

Umut Sallak07 Aralık 2010 Salı 20:12:51
Herşey burda arkadaş bu görüntüde Marmara kara gömülür 80 km karayel en geç cuma akşamı bütün Marmarayı beyaz bürümeye başlar.. Arif abi seencede böyle mi?
  cronix23@h.. | http://www2.wetter3.de/Fax/gfs+72.png (268)

tarantula07 Aralık 2010 Salı 20:12:49
DİKKKKKKKKKKKAAAAAAAAATTTTTTTTTTT: herkes yağışa kara odaklanmışken herkesin gözünden kaçan bir hususa değinmek lazım birçok uzman ariftarif de dahil bunu es geçiyor ancak konu ciddi zira hemen her güncellemede istanbul üzerine -15 lik 850 hpa da soğuk çekirdek çullanıyor ve bu bir değil iki değil neredeyse her güncellemede çıkıyor dolayısıyla bu ihtimal gün geçtiktçe güçleniyor şayet bu aşırı soğuma yağışla örtüşürse istanbul krize girer hem de ne kriz her yer buz keser ve istanbul perişan olur beyler dikkat edin artı bu sistemden sonra meyve sebze fiyatları da uçacaktır domates salatalık sera ürünleri perişan olabilir herkes şimdiden uyarmalı çevresindekileri seracıları bunu insani bir görev olarak telakki ediyorum yoksa herkes zarara uğrar sadece üretici değil tüketiciler de buna dikkat edin don olayı yaşanacağından artı aşırı yağış uzun süreli olacağında antalya vb seracılık yapan iller bundan çok ama çok etkilenecektir şimdiden lütfen uyarın bu konu çok hassas memleket meselesi gerçekten şakası yok işin
  ..

bulutluluk özlemi07 Aralık 2010 Salı 20:12:15
Arkadaşlar aşağıdaki görüntüler bu akşam beliren ayın 18 ine ait sıcaklık ve yağış modeli http://www.wunderground.com/modelmaps/maps.asp?mod el=GFS&domain=EU http://www.wetterzentrale.de/topkarten/f savneur.html Nasıl ama valla bir gecede 30 cm kar yağar
  torikbaska..

orudulu07 Aralık 2010 Salı 20:12:06
birnizde orta ve doğu karadenizi söyleyin kar yağacakmı ne kadr yağacak
  ..

sappokinowa07 Aralık 2010 Salı 20:12:08
BBC ye ait şu linkten önümüzdeki günlere ait olası kar tabakasını takip edebilirsiniz : http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/73
  agraligil@..

bulutluluk özlemi07 Aralık 2010 Salı 20:12:07
İnşaallah değişmez ya sıcaklık ve yağış modellemesini karşılaştırdığımda bursada perşembe 18 de yağış bir başlıyor ve 196 saatlik dilimde hiç kesilmiyor yağışın cuma 18 den sonra kara döneceğini düşünürsek günlerce kar yağacak demek hemde hava hiç açılmadan kesintisiz 5 gün boyunca
  torikbaska..



istanbul 07 Aralık 2010 Salı 20:12:21
abi bu hava durumuna baktığınız siteleri yollar mısınız
  ..

penkhy07 Aralık 2010 Salı 20:12:01
Arif Bey tıpkı uzun yol şoförü gibi..soğuk ve karlı sistem gelmeden 10-15 gün önce tahminini yapar..sistem yaklaştıkça oluşacak değişiklikler onu ilgilendirmez, çünkü o bu sırada bir sonraki sistemin varlığıyla uğraşmaktadır..tıpkı tahminim üzere şu anda yılbaşına doğru bir başka sistem vurur mu diye üzerinde çalıştığını düşündüğüm gibi...artık 3-5 gün kalan sistemin ayrıntılarıyla zevk yapar...10-11-12 Aralık'ta hepimiz Aralık ayına rağmen zevk yaptıracak bir sistemle belki de şansımız yaver giderse extrem kar yağışlarıyla tatmin olacağız..halen daha ne olduğu bilinen DMİ'nin tahminlerini buraya yazanlar mı ararsınız, kafama kaç cm. kar yağacak diyen mi ararsınız, yazıları okumadan aynı soruları defalarca soranları mı ararsınız yoksa önündeki karlı günleri görmeyip 15'inden sonra hava ısınacak diye saçma sapan tahmin yürütüp kendini ve buradaki insanları sıkıntıya sokanları mı?1-2 gün daha sabrederseniz herşey az-çok belli olacak zaten..her ne kadar ben yine de süprizler beklesem de!!!!
  ..

Mert Özkara07 Aralık 2010 Salı 20:12:08
Sürprizlere açık bir sistem.Heyecan,Gerilim,Aksiyon... Ne ararsanız bunda ! :)
  tahminci15.. | http://www.egetahmin.com (170)

bulutluluk özlemi07 Aralık 2010 Salı 20:12:14
Havadır bu weatherman. 20 gün sonrasını görürsün 1 gün sonrasını göremezsin. Bu sistem de öyle sınırlarda dolaşan bir sistem ki. Merak ediyorum ben de olacakları. Anormal boyutta bir kar yağışı da görürsek şaşırmayalım. Hayırdır hocam sizde mi? çok temkinli bir cevap olmuş acaba bizim bilmediğimiz anormal bir gelişme mi var?Zira modeller çok iyi görünüyor
  torikbaska..

murat_6707 Aralık 2010 Salı 20:12:52
arif abi selamlar...abi ntv karadeniz bölgesini en az soğuktan etkilenecek bölge dedi..bu durumda kar yine boludan öteye geçemeyecek gibi..zonguldak yine beyaz bir örtüye hasret kalacak heralde sadece yükseklerde görecez gibi...zonguldağa sulu kar mı yağar yoksa örtü yapar mı arifabi sana güveniyoruz..ne meteoroloji nede ntv bence zonguldakta kar örtü yapacak..meteoroloji yine sıcaklıklarda sallamış fazla güvenemiyorlar kendilerine..saygılarla arif abi..cevap yazarsanız sevinirim...
  ..

tarantula07 Aralık 2010 Salı 20:12:35
evet beyler nihayet sonunda aklı başında bir model gördüm buna da şükürler olsun diyorum gelelim sistemin gizlenen tarafına bunu günler önce söyledim dedim ki ayın 15 17 si arasında kısa süreli de olsa -12 -13 görülebilir hatta -15 bile görülebilir 850 hpa da bunun bize yansıması -10 lar ya da -7 -8 ler olabilir şu an için kaldı ki ben o zaman -5 -7 demiştim herkes bilir zaman yaklaştıkça haklı olduğum netleşmeye başlıyor ve bu sistem asıl soğuğunu salı çarşamba gibi gösterirse hiç şaşırmam soğuk rekoru kırılabilir termometreler -8 -10 ları bile gösterebilecek bu dediğim sistem de son derece kararlı özellikle yüksek kesimlerde ciddi anlamda buuuuuzz lanma var tedbir alınmalı bu sistem ne geçen seneki ocak sistemine ne dahaönceki bir sistem benzemiyor mevlanın bize göndereceği en güzel bir sistem afete yol açmaz inşallah ayrıca uzun vadeli tahminime geçersem o da bu sistemi hatta 3 sistemi atlattıktan sonra ay sonu ocak başı gibi bir sistem daha alma ihtimalimiz de yükseliyor bu seferki ise bambaşka bir sistem olmaya namzet öyleki ao -4 -5 lerden sprint atıp nötre nao da zaten nötre çıkacak ki bu sistemi düşünmek bile heyecan verici beyler inşallah yanılmam da bu kış kar ve buz şölenine doyacağız inşallahu teala artı önümüzdeki kışlar da bizim için bu kış umut olcak zira oralar soğuyunca öyle ya da böyle sistemler bizi de güçlü şekilde vuracaktır
  ..

norveç07 Aralık 2010 Salı 20:12:37
bursa 30 cm cıvarı kar abılırımı sızcee ?????
  ..

timsah 07 Aralık 2010 Salı 20:12:30
hüseyin 51 gibi adamlar sizin aklınızla zorunuz mu var millet duygusalsa duygusal bakar olaya ama sizi kar yağmaya başladığı zaaman görcem ben sizi burdan kaybolup gideceksiniz taki bi daha ki sisteme kadar ondan sonra yine atıp tutmaya başlarsınız her zaman ki gibi BİLİYORSAN KONUŞ ÖRNEK ALSINLAR , BİLMİYORSAN SUS ALİM SANSINLAR
  ..

Deli Meteorolog07 Aralık 2010 Salı 20:12:59
Arif beyi şahsım adına şimdiden tebrik ediyorum.Bana göre Arif beyin tahmini bu sistemler zinciri karşısında şuan itibarıyla son (verileri yeniden az önce inceledim ) mütevazi bile sayılır.Arif Tarif sistemi dahada güçlenmiş gerçektende Tarihi bir sistem halini almış.Helal olsun sana be Hoca dicek laf bulamıyor.Ağlamak istiyorum.2010 Aralık Tarihdeki yerini alacaktır.Bu sistemler zinciri gerçek anlamda bir Efsane olacak.Habertürk elini çabuk tut yoksa bu adamı kaptırırsın demedi deme.Dmi dahil ,Bünyamin bey dahil herkez ters köşe oldu.Bu iş Bitti Umarım Yılbaşı sisteminide bukadar başarılı çözümlersiniz.Ben artık bu sistemi bitirdim yılbaşını bekliyorum.
  ..

SnoW TorNado07 Aralık 2010 Salı 20:12:03
Arif abi modellerde ankaraya en etkin yağışın girdiği saat 18-00 arası gözüküyor bu durumda ankaraya kar yağma olasılığı nedir yağmur yağıp batırıyor sonra kar yağıyor genelde maalesef böyle oluyor sonra da hava soğuyup az az kar serpiştirip gidiyor inş kar yağar direk sence ne olur abi
  ..

ATİOZ07 Aralık 2010 Salı 20:12:39
Helal Arif'çim ,ağzına sağlık,içimden gelenleri söyledin,az bile söyledin,dediğn gibi izmir'e kar yağacak hemde köküne kadar.Aynen katılıyorum... svg.syg.
  atilla.ozs..

Ankaragücü07 Aralık 2010 Salı 19:12:08
Sevgili Fortesla, 3 gün sınırına geldik ve modeller "en az" 30 cm, hatta üstünü gösteriyor. Üstelik Azor ilerleyen günlerde tekrar güçlü görünmekte ve doğu Akdeniz'de oluşacak bir alçak basınç ilerleyen günlerde muhtemelen 15 veya 16 aralıkta ikinci kez vurabilir. Sistemin kararlılığı tartışılmaz. Ama bugüne kadar son 50 yıl içinde şehir merkezi 33 cm üstü kar almadığından hala temkinli olmak istiyorum. Benim hatırladığım Aralık kar rekoru 25 cm (27 aralık) ve üstelik Aralık ayı sonuna denk geliyor.
  ..

By McFaLsI07 Aralık 2010 Salı 19:12:33
sonunda arif üstadıda çıldırttınız artık ne diyeyim bn 1,5 senedir cnntürk den buyana takip ediyorum ben sadece yorumları okuyan biriyim ama son 3 gündür yapılan yorumlar resmen sabır taşı olsan çatlatacak türden ben okurken sinir krizi geçirecem arif abi ne yapmazki ben açıkça söylüyorum bn o yorumları okuduğumda yazanlara küfür ettim kulakları çınlasın ve eminmki bir çoğu aynı kişinin farklı nickler alıp yorum yapıyorlar kendilerini uyanık zannedenler var yorum yazıp ıp değiştirip tekrar farklı nick alıp salakça aptalca yorum yapanlara tek bir kere insan olmayı deneyin hiç olmazsa insan gibi düşün 1 kereliğine de olsa 10 düşünün 1 hareket edin
  diler02@ot..

Erman07 Aralık 2010 Salı 19:12:13
ANKARA'LI ARKADASLAR COK SANSLIYIZ VALLA MODELLERE BAK HELE CUMARTESI SABAHTAN ITIBAREN ANKARA YOGUN KARA TESLIM OLCAK PAZARTESI GECEYE KDR KAR:D:DANKARA UZUN YILLARDIR GORMEDIGI KAR ALACAK SICAKLIK PAZAR PAZARTESI 0 IN ALTINDA GUNDUZ BILE..
  ..

Muhammed Uysal07 Aralık 2010 Salı 19:12:30
ben herkes gibi aynı soruları sormuyorum bos konusmuyorum yok izmire kar yagacak mı yagmıyacak mı muhabbetinde deilim sordugum soruda hic bir sacmalıkta yok ayrıca arif hocada boyle bi acıklama yapmadı(istanbulla konya kıyaslaması).sadece istanulla konyayı kıyaslamasını istedim normal bir soru.arif hocanın bu tip sorulara kızcagını sanmıyorum.ayrıca ayın 11inde istanbula gidecegim icin yolda sıkıntı yasıyabilirm donustu ondan dolayı fasla agzını acma sinirlendirme beni
  ..

karmanyağı07 Aralık 2010 Salı 19:12:13
17-20 arasındaki durum 2 gündür modellere azda olsa yansıyordu zaten ama bu akşam modelindeki -15 falan var bu arada arkadaşlar cmt günü ankara baya bi kar alıcak gibi duruyor yılbaşı sistemide model sonunda göz kırptı aralıkta hiç ısınamayacakmıyız yahu :D arif abi sende bu laf cahillerine takma abi cevap yazma olsun bitsin arif abi :)
  ..

huseyın07 Aralık 2010 Salı 19:12:02
toros 7070 adlı arkadaşım kısacası adaş diyeyim ben sana senin yaşadığın yer her halde sibirya veya oralardan göçmüşte olabilirsin ki kendini soğuk ve kar moduna alıştırmışsın arkadaşlar ben dahil bu konularda hep duygusal davranıyorsunuz gözümüzün öünündeki duygusallık perdesini kaldıralım vede mantığımızdan izmire kar yağarmı yağmazmı diye geçirelim izmirliler alınmasın sakın birde herhalde ısınma olmayacak sanıyorsunuz ilk gelen her sistemin arkası uzun olmamıştır nispetende bu sistem 3 4 günlük olacaktır arif abinin dediği aralık ayının en sert kış tabiri sadece bu sürenin 2 gün daha uzun olması
  .. | http://huso_51_51@hotmail.com (46)

Fortesla07 Aralık 2010 Salı 19:12:22
Ankaragücü hocam,benim fazla detayları inceleyecek kadar vaktim olmuyor,sence su tabloda 30 cm rekoru kırılabılır gozukuyor mu?Modelden acıkca gorulen soguk cephe yagısının ne kadarı yagmur ne kadarı kar olur?Benim gözlemlerim yagmurun kara göre fazla oldugu bu tip yağışlarda Ankara da.
  ..

ÇINARİCARDO BERNARDO QUARESMA07 Aralık 2010 Salı 19:12:40
ARİF AZ ÖNCE GÜNCELLENEN MODELLERDE ALKE EFFECT OLUŞUMLARINI MODELLER AZ DA OLSA ALGILAMIŞ GİBİ GALİBA KUVVETLİ BİR LAKE EFFECT OALCAK BİRDE HAFTA ORTASINDA SENCE AKDENİZMİ YOKSA KUZEYİN SOĞUĞUMU GALİP ÇIKACAK SON SORUMSA 18-19 U GİBİ TRAKYADAN ÇOK GÜÇLÜ BİR SOĞUK AHAV GİRİŞİ GÖRÜNDÜ 2M DE -10 DERECE:d GERÇEKLEŞİRMİ
  ..

EFSANE-SEMİH07 Aralık 2010 Salı 19:12:27
MODELDE GRÖNLAND 1075-1080 ARASI OLMUŞ.GERÇEKLEŞİRSE TÜM ZAMANLARIN Y.B REKORU OLACAK.REKOR 1076 İDİ SANIRSAN.AZOR'DA 1055 OLUYOR.NASIL BİR MODEL ANLAMADIM.ANCAK MODELİN 20 SİNE KADAR OLAN DÖNEM OLDUĞU İÇİN OLABİLİR.
  ..

malawi6807 Aralık 2010 Salı 19:12:24
Sayın üstad uyarıyı ne zaman vemeyi düşünüyorsunuz?Saygılar.
  ..

huseyın07 Aralık 2010 Salı 19:12:03
evet terra sonuna kadar arkasındayım modeller iyi olduğunda bile ayın 15 inden sonra ısınma periyodu var dedim ama kalkıpta sıcaklık 5 dereceyken 15 derece olmadı ısınma yok da demeyin sıcaklıklar 15 inden sonra kademeli olarak artacak 21 sonrada daha büyük adımlarla artacak ben gördüğümü söylüyorum izmirede kar yağmayacak diyorum bununda arkasındayım öyle kalıkıpta havada gördüğünüz üç beş tane karı önüme koymayın bunada kar dersenin siz herhalde hayatınız boyunca kar görmediniz derim çünkü 3 5 tane kara bizim oralarda çerez derler sende bu çerezlere kar dersen bende senin aklından şüphe ederim bu sözlerim terra sana değil duygusal davranıp izmire kar yağdıranlar
  .. | http://huso_51_51@hotmail.com (37)

ODESAY 07 Aralık 2010 Salı 19:12:00
DEĞERLİ ARKADAŞALR SON VERİLERİ SÖYLÜYORUM CUMA GÜNÜ MARMARA BÖLGESİ ASIRI YAĞİŞLI İST DAHİL CUMT GECİŞDE SICAKLIK AZALCAĞINDAN YÜKSEK YERLERDE KAR ALCAK YERLERDE KKY VE SULU AKR BEKLNİYOR KAR BİRİKİMİ İST CATALCA SİLİVRİ CEVRELERİNDE ÖRTÜ YAPCAĞI BEKLENİYOR SİSTEM 14DÜNDE ETKİSİNİ YİTİRİP ÜLKMEİZİTERK EDİCEK COK UZUSOLUKLU TAHİNDE BULUNURSAK 15 DEN SONRA ARALIĞIN SON HAFTASINA KADR MEVSİM NPORMALLERİNE GÖRE ILIK VE YAĞİŞLI BİR PERİYAT BEKLİYOR ASIL BOMBA OCAK BASI NDA SON 50 YILIN SOĞUKALRI GELCEK TEDBİR ALINMNALI SAYGIALRIMLA ...
  ..

kar meleği07 Aralık 2010 Salı 19:12:34
arkadaşlar ben bi türlü anlamıyorum ya gerçekten anlamıyorum.kış geldiği zaman hele bide bu tarz sistemler yaklaştığı zaman herkes birbirine giriyor.yok yağıcak yok yağmıcak.hele ki modeller biraz değişirse,dmi istanbulda kar yok derse ,bünyamin istanbulu karlı göstemezsse hedef adam arif bey...yazık gerçeketen yazık...hafta sonu kar yağarken dmi ,bünyamin bey veya diğerleri kar gösterince,havada kar görüncede bu sefer istanbula kar geliyo yok şu yok bu.sonrada arif bey tebrikler demeye ,yok bende demişti felan diye başlarsınız.bence ...evet bence diyor başka bir şey demiyorum.
  ..

asfalya07 Aralık 2010 Salı 19:12:02
Kartalkayada tatillerini geçirmekte olan Kabakuyrukova çifti,yaklaşmakta olan karlı havaların sevinciyle hop oturup hop kalkıyorlarken,takip etmekte oldukları havaturka daki bazı yorumlara çok gülüyorlarmış.Abi ,benim rakım 3o,daire numaram 8 balkonuma kar yağar mı yada bizim mahalleye kar yağcak mı,yağmazsa kendimi damdan atarım gibi sorular Kabakuyrukları gülmekten perişan ediyormuş.Kedileri Tekirovalı da bu arada gülmekten kriz geçirmekteymiş.Bu resim,o anların resmiymiş. :)
  .. | http://i1012.hizliresim.com/2010/12/7/3661.jpg (105)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2261
Sayfalar
< | 1 2 ... 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,654 s
Sayaç: