Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



fitruka30 Aralık 2010 Perşembe 22:12:02
Arif hocam yaptığınız tahmin sanırım istanbul için geçerli.. Ben Samsunda oturuyorum. ve 2 senedir kar yüzü göremedik.. Burası için aslında olağandışı bir durum.. Yaptığınız ocak tahmini içine buralarıda katabilirmiyiz? yada buralarda kar görebileceğimiz bir zaman dilimi söyleyebilirmisiniz?
  ..

ariftarif30 Aralık 2010 Perşembe 22:12:37
4-5 ocak gibi gelmesini beklediğimiz soğuk hava dalgası ana hatlarıyla bugünlerde ülkemizi etkileyen sisteme benzetilebilir. Daha çok iç kesimlerde kar yağışı ihtimali bulunmakta kıyılarda ise çoğunlukla yağmur ve sulu kar şeklinde yağış bırakabilecek bir sistem görünümündedir. 10 ocak gibi beklediğimiz soğuk hava dalgasının bizi etkileme ihtimali dün de söylediğimiz gibi ortadan kalkmıştır. 10-20 ocak tarihleri arasında çoğunlukla mevsim normallerinin üzerinde seyredecek hava sıcaklıklarının 20 ocak sonrasında tekrardan düşüşe geçmesi ve ocağın son günlerinin geçtiğimiz sene olduğu gibi soğuk ve yağışlı geçmesi yüksek ihtimaldir. 19 aralıkta yaptığımız tahminde dikkat çektiğimiz aralık sonu ve 4-5 ocak sistemleri beklentilere uygun şekilde ülkemizi etkilemektedir. 15-25 ocak arası etkili olacağını öngördüğümüz ılıman periyod için beklentimizi ise son veriler ışığında 10-20 ocak şeklinde revize ederek tarihleri biraz öne çekmemiz gerekmiştir. 20 ocak sonrasında gelmesi muhtemel soğuk hava dalgalarıyla ilgili ayrıntıları zamanı geldiğinde modeller üzerinden takip edebilirsiniz. Özetlemek gerekirse yaklaşık 20 ocak öncesinde İstanbul gibi yerlerde kar sevdalılarını tatmin edecek ölçüde bir kar yağışı ihtimali son derece düşüktür.
  ..

muhammed30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:37
şuanda gaziantepte 5c kar yağıyor.üstadım sizce beş derecede kar yağmasının sebebi nedir
Cevap:
Normal bir durumdur.
  ..

okan oğuzhan30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:14
arif hocam,afedersiniz ama,bence ayın 12-13 ü gibi soğuk havaların tekrar etkisin de olacağız.ayrıca öyle çok ara ara ılımalar olsa da abartmaya değer bir ılnma göremiyorum.ayrıca 4 ü gibi gelecek sistem de heran süpriz yapabilir.akşam söylemek istemem ama bünyamin bey ocak ayının normallerin yarım derece altın da sıcaklıklarda geçeceğini ve de soğuk sistemlerin modeller de göründüğünü söyledi.acaba siz ılıkçı bir periodamı girdiniz,kişilere darılıp...
Cevap:
Hayır Okan bey herhangi bir darılma gücenme asla yok. Son gelen verilere bakıyorum neyse gördüğüm onu söylüyorum. Bir değişiklik varsa da bunu 1-2 gün değil 10-15 gün öncesinden söylüyorum. Aralık sonu soğuk hava dalgası gelecek dedik geldi 4-5 ocak gibi gelecek dedik o da geliyor ancak 10 ocak gibi beklediğimiz soğumanın şu an itibariyle gerçekleşmesi neredeyse imkansız gibi birşey. Umarım siz haklı çıkarsınız. Şunu da asla unutmayın ertelenen her soğuk dalgası ve kar sevdalılarını mutlu edecek kar yağışı belki de hepinizden çok beni geriyor sinirlendiriyor. Karkolik olduğumu beni tanıyan herkes bilir. 20 ocak gibi yoğun kar yağışlarına yol açabilecek bir sistem beklenebilir. Ancak detaylar için henüz erken.
  ..

berk30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:46
biryere kadar umutluydum ama artık kendimizi kandırmaya başladığımızı düşünüyorum. bir sistem söyleniyor sistem günü gelince en az 2 hafta sonrasına yeni bir sistem geleceği söyleniyor. o sistem gelince 3 hafta sonrasına yeni bir sistem geldiği söyleniyor ama baktığımızda bu sistemlerde soğuma yaşamadığımızı görüyoruz. her kış aynısını yaşıyoruz. bundan şöyle bir çıkarım yapmalıyız türkiye avrupa gibi her kış güzel yağışlar alan bir yer değil. yani sınırımızı koymalıyız bu sene de olmadı birdahaki senelere bakalım dememeliyiz. iyi yıllar
  ..

karfirtinasi30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:28
hani dünkü ao ve nao ya göre 10 ocak sistemi yok olmuştu? görünüşe göre tam tersi oluyor, soğuklar peşi sıra geliyor 20 0caka kadar:)))) ao-nao tezide çöktü
Cevap:
Yok oldu. AO'yu hafife almayın. Fazlasıyla ciddiye almalısınız. Negatife meylederse bize yaramaz. Pozitife doğru meylederse bize doğru soğuk hava akışı olacağını gösterir. Bu söylediğim doğruluğu seneler önce kanıtlanmış bir tezdir. Bilen bilir...
  ..

ariftarif30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:14
Bugün ajanslara düşen İngiltere mini buzul çağına giriyor haberi ilgi uyandırdı. Bu durumun bize nasıl yansıyabileceği soruluyor. Mantık yürüterek sonuca ulaşmaya çalışalım. İngiltere'ye soğuk hava gelmesi için hangi şartların oluşması gerekiyor. Ayrıca aynı durum Grönland'da rekor sıcaklıkların ölçülmesinin de sonucu mudur diye biraz kafa yoralım. Bu duruma yol açan oluşum kuvvetli negatif AO ve NAO şartlarıdır. Kuvvetli negatif AO ve NAO şartları Kuzey Avrupa'da bulunan ülkelerin normalden fazla soğumasına bizim buralarda ise daha ılıman havalara yol açar. Ancak şu da unutulmamalıdır ki kuvvetli negatiften pozitife doğru yükselen AO endeksi bulunduğumuz coğrafyaya soğuk akışına neden olur. Sonuç itibariyle endekslerdeki kuvvetli negatife doğru eğilim devam etikçe maalesef bizim soğuk havalardan etkilenme ihtimalimiz hemen hemen ortadan kalkmaktadır. Kuzeyin normalden fazla soğuması basınç yerleşimleri lehimize olduğu takdirde bizim de ilerleyen günlerde bu soğuklardan etkilenme olasılığımızı arttırır. Son veriler ışığında bir değerlendirme yapmak gerekirse yurdumuzda havalar 10 ocağa kadar çoğunlukla soğuk ve aralıklarla yağışlı geçecek bu tarihten itibaren yaklaşık 10 gün süreyle ılıman bir periyod yaşanacaktır. Sonrasında endeksin pozitife yönelmesi bekleniyor. Kuvvetli soğuk hava dalgaları için de bu dönemi beklemek gerekiyor.
  ..

samet solak30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:58
Merhaba yarın batı bölgeler ve bir cok şehir yeni yıla parcalı az bulutlu bir havada girecek hava cok soguk istanbul yarın gece 2c izmir acık 6c ankarada buzlanma var sıcaklık -2c olacak doğuda ise aralıklı kar olacak. Hava sıcaklığı hafta sonu rüzgarın güneye dönmesiyle 2 ila 4 derece artacak 3ocak batı bölgeler yeni bir yağışlı havanın etkisi altına giriyor kıyı ege başta olmak üzere akdenizin batısında kuvvetli marmarada aralıklı sağanak yağış olacak 4-5ocakta hava sıcaklığı hissedilir olmak üzere 6-8 derece azalacak marmara ve kuzey ege batıkaradenizin iç kesimlerinde kar yağışı olacak. Türkiye 10 ocak sistemi gecikmelide olsa 12 14ocak gibi cok soguk ve kar yagıslarının etkisi altında kalacaktır hayırlı akşamlar.
  ..

halil30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:52
arif bey olmazsa z.defterinin tadı da olmaz ama o yoksa semih var semih sistemlerde sondurum nedir kocaeli etkili kar alır mı 5 ocak sisteminde ve 10 dan sonrası için tahminin nedir
  ..

tayfun30 Aralık 2010 Perşembe 21:12:36
Sağlıklı, güzel ve mutlu bir yaşam diliyorum; yeni yılınız kutlu olsun. Sevgiler
  tayfa37@ya..

ozzy man30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:51
buzul çağı başlayacak teorisini 1998 yılında küresel ısınma abartısının en çok konuşulduğu dönemde bir haber küpüründe okumuştum.golfstream akıntısının bozulmasıyla avrupanın özellikle ingilterenin 2000 yılından sonra çok soğuk kışlar geçireceği yönünde bir teoriydi.fakat ne kadar doğru olduğu hergeçen yıl daha fazla belli oluyor.
  ..

Alpay30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:00
Onur abi 3 4 5 ocakta ege ve akdeniz'de sıkıntı var dedin.. Peki Göller yöresinde(Isparda-Burdur) kar olucakmı .. Bu sistem ciddi kar yağışı bırakacakmı..
  ..

murat5730 Aralık 2010 Perşembe 20:12:53
arif abi terketme burayı gözün seweyim, 3 yıl dır bağımlılık yaptın bende...
  ..

F-e-n-e-r-b-a-h-ç-e SEMİH BEYE 30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:56
SEMİY BEY Ocak ayı ortasında Türkiye soğuk ve kar yağışlı havaların etkisine girecek.. DEMİŞSSİNİZ YA BUNU RUSYAMI DEDİ MAİLDEN ??? YOKSA KENDİ TAHMİNİNİZMİ
  ..

MistRaL30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:02
+1 oldu dimi
  ..

Mr.bluesky30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:07
"Daha kış başlamadı ki" diyorsunuz ancak ocağın ilk 15 günü uzun vadeli iyi yağış (iyi kky veya kar) bıracak herangibi bir sistem için henüz el ile tutulur hiçbirşey yok hava ısınıyor hata 10 ocak sistemin de hava yeryüzünde 5 derece 850mb'de -2 nin altını göremiyecek gibi gözüküyor. sonrasın'da hava ısınıyor avrupa soğuyor gibi. Siz hala japonların kasım ayın da yaptığı kış tahminlerine bakarak "karamsal olmayın bknz:Grafiklere" diye durun. Daha önce 20 gün önceden herkes grafikler paylaşırdı "sistem geliyor" diye hani neden böyle grafikler hiç paylaşılmıyor? "hava kararsız" diyemi? Bastardinin kış yorumlarına göre şuan kar sıcaklıkların da olmamız gerekirdi yada hiç olmadı ocak da iyi bir sistem görünürdü şimdiden. Siz hala realist olmayıp münakaşalara girin duygularınız ile birbirinize saldırdın dini siyaseti, kıdemleri kişilikleri tartışın durun. Kabül edin ama ocak şuan için gerçekten vasat gözüküyor. Ya ihtimaler mi? Kar fırtınaları kopup kar altında bile kalabiliriz ancak şuan vaziyet vasat bir ocak ayı gösteriyor bizim için.
  ..

okyonus@batı karadeniz30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:04
GİTME ARİF AGA SEN GİDİNCE BURALAR ESKİSİ GİBİ OLMAZ
  muratarat_..

ouz30 Aralık 2010 Perşembe 20:12:45
yeni tahmincimiz 10ur:))
  ..

1Our30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:09
Karcılar bir soluklanın hele... 3,4,5 ocak'ta ege ve akdeniz bölgelerinde sıkıntı var gibi gözüküyor. Özellikle Antalya çok etkili yağış alacağa benzer.
  ..

snowhuso30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:19
arkadaşlar, ingiltere mini buzul çağına hazır olsun diyen bu uzmanlar başta joe bastardi olmak üzere aralık ayı ve hatta bazıları ocak ayı içinde çoğunlukla ılık günler,d.avrupa ve bizi de içine alan coğrafya için aynı dönemde sert kış tahminlerinde bulunmuşlardı.bence ocak 20 sonrası b.ve o.avrupa y.b etkisine girmeye başlayabilir.yani ılıman havalar bence egemen olabilir.d.avrupa ,türkiye ve balkanlar ise tahminimce adım adım sert hava şartlarının etkisine girmeye başlayabilir.şubat ve mart bizlerin ayları olabilir diyorum.ayrıca ingiltere ve b.avrupanın buz çağı için gulf-stream sıcak su akıntısında daha keskin yavaşlamaların olması gerekir.biraz abartı var bence.saygılar...
  ..

Zeki Baybey30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:08
Buzul çağına girmek yerel bir olay değildir. Böyle birşey olsa bizim paralelimizde kesinlikle etkilenir bir şekilde. Ancak buzul çağı muhabbeti çok baydı. Buzul çağı yok. Bitti, uçtu, öldü. =)
  ..

EFSANE-SEMİH30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:47
Ocak ayı ortasında Türkiye soğuk ve kar yağışlı havaların etkisine girecek..
  ..

trakya2230 Aralık 2010 Perşembe 19:12:02
BAŞKENTERDİ 30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:43 ingiltere buzul çağına giriyosa türkiye kar beklemesin derim. _______________________________ CVP . ANASININ GÖZÜ AMA KIŞI BITIRDINIZ NE KARAMSAR INSANLAR VAR BURADA İNGİLTEREDEN SANANE KARDŞİM ATICAKSAN DESTEKLI AT KAR YAGINCADA BASKA ISIMLE GELIPTE AA KAR BASLADI HELAL OLSUN ARIF ABI DEMEYIN..
  ..

EFSANE-SEMİH30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:50
Bu arada Moskova'da çalışan bir arkadaşım sayesinde Rusların geri kalan dönemde ki kış tahminini öğreneceğim(Türkiye).Mail bekliyorum mail gelince yazarım.
  ..

EFSANE-SEMİH30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:11
İngiltere soğuk geçiricek diye bizde ılık geçircez diye bir kaide yok!Genelde oralar soğuksa biz ılık oluyoruz ancak hem o coğrafyanın hem bu coğrafyanın soğuk geçtiği yıllarda olmuş.
  ..



metehan190730 Aralık 2010 Perşembe 19:12:57
demek ki arif hoca sen eğer burada yoksan ki yokum diyorsun sadece sohbet kesimi haricinde burası yokları oynar .çünkü senin çalışman haberlere çıkman ki orada bence kendinide deşifre edeceksin herkes sizin kim olduğunuzu görecek :D burada sinek avlar artık eskisi gibi olmaz benim tahminimce ben girmem nasıl olsa tv de izleyecek olmamız canlı canlı bana yeter.ama özgürlüğünüzün kısıtlanmasına ve orada ki baskılara(bence olacaktır) katlanmanız için de sizlere sabır diliyorum :( burada o kadar bünyamin sürmeliyi ve diğer hava olayları ile ilginen insanların durumunda olacaksınız orada gümbür gümbür geliyor diyemeyecek hatta son güne kadar da bekleyeceksiniz..neyse ben istemezdim tv ye çıkmanızı büyü bozulacak çünkü sizde onlardan olacaksınız son gün gelene kadar susup.... herşeyin hayırlısı ksımet... benden yana hakkım helal olsun arif bey herkesede hakkım helal olsun çünkü kolay kolay girilmez buraya da... istemeden de kırıcı olduysak affola sevgi ve saygılarımla METEHAN1907
  ..

EFSANE-SEMİH30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:01
Ao kararsız hale gelmiş iyi oldu.Uzun vadede İstanbul için hala kar gözüküyor hadi bakalım.
  ..

Zeki Baybey30 Aralık 2010 Perşembe 19:12:58
Kar gerçekten etkili yağıyor burada. Her yer bembeyaz oldu. 2-3 cm'yi buldu yarım saatte.
  ..

SERKAN^30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:47
YAW SİZ KAR YAĞSIN KAR YAĞSIN İSTİYOSUNUZ AMA KALDIRABİLCEGİMZİ KADAR YAĞSIN.CUNKU AVRUPADAKI GIBI KAR YAGDIGINDA BUNU KALDIRACAK BIZIM ALT YAPIMIZ YOK.HEM DUSUNUN AVRUPA BILE BU ASIRI SOGUKLARI KALDIRAMI BIZ NASIL KALDIRACAZ.FIRTINADA BİLE ZOR DURUYORUZ AYAKTA BUNA BİDE KAR SOGUK TİPİ EKLENİNCE DÜŞÜNÜN KALİMİZİ. ^^ALLAH NE VERİCEKSE HAYIRLISINDAN VERSİN^^ KORKUTMADAN
  ..

karmanyağı30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:27
ankara eryamanda kar sonunda başladı hafif yağyıor sıcaklık 2 derece
  ..

Zeki Baybey30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:58
Ankara Bilkent/Beytepe\'de kar başladı ve iyi yağıyor. Aslında sistemler gelebilse çok kuvvetliler. Geçen seneyi karsız geçirdik desem yeridir. Bu sene farklı. İnşallah iyi bir ocak ikinci yarısı geçiririz.
  ..

ERMAN30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:55
Physicopat kardesım bence ılk baslarda senın gıbı düsunuyordum ancak arıf abıden ögrendıgımız kadarıyla ao nun bıze etkısı daha kısa surede gerceklesıyor yanı 6 7 gun 1 hafta cıvarı nao nun ıse bıze yansıması 10 gunu bulabılıyor..Yani ocak ayı ortası gıbı guzel bır sıstem alabılırız gıbıme gelıyor en azından şu anki veriler onu gösteriyor..
  ..

tarzan30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:45
Dün Finike'de metrekareye 190 kg yağış kaydedilmiş, kimse tahmin etmiyodu galiba bunu
  ..

physicopat30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:20
AO nun nötre doğru salınımından 10 gün kadar sonra etkileniyorsak eğer, ayın 20 si gibi soğuk gelebilir diyebilirmiyiz, bilgilendirirseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler
  ..

BAŞKENTERDİ30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:43
ingiltere buzul çağına giriyosa türkiye kar beklemesin derim.
  ..

ERMAN30 Aralık 2010 Perşembe 18:12:14
AO endeksı bugunku guncellemede cok guzel cıktı..Aşağıdakı lınkten gorebılırsınız aşırı negatıfe ınme gıbı bır durum sözkonusu degıl hafıf negatıfe ındıkten sonra tekrar bu sefer daha hızlı cıkacak gıbı gozukuyor pozıtıfe..Ocakta cok guzel sıstemler alacagız ve ben hala 10 ocak ta beklenen sıstemınde gelecegını dusunuyorum bakalım neler olacak..
  .. | http://www.cpc.noaa.gov/products/precip/CWlink/daily_ao_index/ao_index_mrf.shtml (407)

enes ayışığı30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:43
yeni işin hayırlı olsun arif abi.
  enes_ayisi..

CABAROV30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:59
selamlar. arif bey tv ye ne zaman saat kaçta çıkıcak nerden öğrendı mıllet dıger sayfalara gıttım bulamadım admin arakdaşım lütfen bana yazarmısın nerde bu haber gırıp okıyım analstıgını yazan ahberı bulamadımv e saat kacta hangı gun cıkıcak üzülsemmi sevinsemmi arıf abımı özlicem
  orhan_worl..

realist30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:35
AO nötre çıkar gümbür gümbür geliyor dersiniz.. bi negatif oldumu site sessizliğe bürünür.. bırakın bunları ya bakın bütün hava durumu sitelerine ocak 15ine kadar bahar değerleri görünüyor oraları takip edin. kar mar yok anca havada görürüz.
Cevap:
1Our: Sen de oraları takip et bari.
  ..

Havadelisi30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:11
Adminlere: Firefox'ta "Casey" diye bir eklenti var. Herhangi bir text kutusunun içindeki bütün harfleri istediğiniz gibi küçük ya da büyük yapmaya yarıyor. "Küçük yaz ulan!" tartışmalarına son :)
Cevap:
1Our: Ahah çok sağol hava delisi. Fakat reklam gibi olmasın ama Opera kullanıcısıyım. Arkadaşların küçük harfle yazmaya alışmaları kendileri açısından da iyi olur diye düşünüyorum.
  ..

OzquR_(61)30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:09
Bu sene henüz aralık ayında iken herkesin üzerinde bir karamsarlık var.. Tamam Karasal iklime sahip bölgeler için durum çok çok farklı henüz kar yağışı yok. Erzurum'da olimpiyatlar var ama kar yok dağdan kamyonlarla kar getiriyorlar çok üzücü bir durum. Ama şu Kıyı illerde yaşayanların kar göremediği için üzülenleri anlayamıyorum ..11 aralık sistemiyle iyice uçtunuz. Bundan önce nezaman aralık ayında kar gördünüz ki şimdiden Kış'ı bitirdiniz yapmayın arkadaşlar .. Herşey güzel olur inşallah Ocak ayını da böyLe geçirirsek tamam ozaman Kış'ı bitirirsiniz .. Daha kış'a gireli neoldu sunun surasında neyse bu kadar insan'a kim ne anlatırsa anlatsın.. Hani bi söz vardır Sakalımız yok ki lafımız dinlensin.. Herkes bildiğini okur .. Herkese iyi akşamlar..
  ..

welbane30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:07
@Mistral; Hocam AO resmen spagetti gorunumu almış sen de diyorsun ki 10 Ocak'ta +1 olacak. Nasıl, neden? O tarih için -4 le +1 arasında geziniyor modeller, ve hiç de kararlı değiller. Senin anlayacagın dilden soylemek gerekirse "it's too early to call"..
  ..

akureyri30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:01
Arif Abi, tam AO +1 oluyor ,sen siteyi birakiyorsun. Yapılacak is mi bu. Kar beklemenin tadı olmayacak, sen olmazsan havaya giremeyeceğiz.
  ..

Harun CANBAZOĞLU30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:01
Benim Gözümde Kış Şimdiden Bitmiştir. . .\\r\\nEskiden Çatılardan,Arabaların Üzerini Temizlemekten Yorulurduk.Su Valanaları Patlardı,Çatılardan Buz Sarkıkları Olurdu.Ocak Ayına Geldik,Farkındamısınız Bilmem Ama Hep Öteleniyor.Şimdide 20 Ocak Mocak Diyorsunuz.Bence Türkiye İklim Değişikliğinden En Çok Etkilenen Ülkeler Arasında.Bilinçsiz Yapılaşma Sürerse,Ocak Ayında Denize Girebiliriz O Derece. . .
  ..

AYDIN K.30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:20
arif bey lütfen yanlış anlama ama her ne kadar herkes sana başarı dilesede diğer taraftan bu kişilerin tamamına yakını da bıyık altından habertürkte hemen çuvallamanı istiyorlardır. özellikle de bu sitenin müdavimleri . ben şahsen direk başarısız olmanızı istiyorum, nasıl olsa siz bu işi he rzaman hobi olarak sürdürdüğünüzü maddi olarak bir beklentide olmadığınızı söylüyordunuz eğer dediğinizde samimiyseniz ne işiniz var parada şöhrette ilk anonsta istanbula afet geliyor deyin , aramıza geri dönün :)))
  ..

akureyri30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:52
Hatirladigim kadariyla donsuz geceler lafını rahmetli Ali Esin değil, TRT deki hava durumu sunucusu Ersin İmer soylemisti. Ersin İmer'in nükteli bir anlatımı vardı. Ali Esin ise daha bilimsel ama güleryüzünü eksik etmeden sunardı.
  ..

tayfun30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:33
Ben Aydın K. ye aynen katılıyorum, ben de avrupadaki soğukların geleceğini düşünüyorum; bu arada AO +1 olursa ne olur
  tayfa37@ya..

Wind Chill30 Aralık 2010 Perşembe 17:12:19
Arif Üstad, öncelikle hayırlı uğurlu olsun yeni işiniz. Ama bizi de burda yetim nırakmayın.
  ..

murat5730 Aralık 2010 Perşembe 17:12:30
arif abi hepten bırakmaz z.defterini sanmıyorum,
  ..

AYDIN K. 10UR30 Aralık 2010 Perşembe 16:12:44
1Our: Aydın bey küçük aydın bey ..;) Zor bir şey değil caps lock kapatmak ............... son cümlenin son satırında uyarıyı hatırladım , bu kadar yazdıktan sonra da silip baştan yazmak yemedi , bu arada gerçekten ne olacak şimdi kim yapacak tahminleri ?
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2124
Sayfalar
< | 1 2 ... 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,492 s
Sayaç: