Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



kemertonnes02 Ocak 2011 Pazar 22:01:26
bu senede kış geçen seneki gibi olcak işte ocağın sonları gibi bi sistem gelir şubat şöle geçcek deriz martada da 87 gelio deriz kış böle bitcek bu senede......
  ..

deniz fırtınası02 Ocak 2011 Pazar 22:01:18
arıf abi bu aralık sonu sistemı ve 3-5 ocak sistemı 20 ocak sonrası için gereklişartlara katkısı yuksek olacakmı.deniz ve karaların soğuması.ha birde yapraklar yani dökülüyo daha.bugunlerde gece ayazları etkısıyle galiba ne dersin.saygılar.
Cevap:
Normal bir süreç.
  ..

fırat02 Ocak 2011 Pazar 22:01:04
semih abi ben ıstanbul kent merkezınde oturuyorum oraya bu sene yoğun kar yağacakmı :)
Cevap:
20 ocaktan itibaren böyle bir olasılık var. Öncesinde zor görünüyor.
  ..

impossible02 Ocak 2011 Pazar 22:01:35
büyük bir olasılıkla yb etkisi uzun olmayacak 13 ocak gibi yeniden soğuma trendine gireceğiz
  .....

fırat02 Ocak 2011 Pazar 22:01:11
istanbula ne zaman kar gelıcek abi ya :S
Cevap:
20 ocak gibi.
  firat__col..

pistascialentiscus02 Ocak 2011 Pazar 22:01:40
nao - ao nasıl oluyo eksiye düsüncemi iyi artıya çıkıncamı
Cevap:
AO kuvvetli negatiften nötre doğru çıktığında bulunduğumuz coğrafyaya soğuk akışı oluyor. Hem AO hem de NAO'nun nötre yakın olması bizim kar yağışları görmemiz için makbul olan durum.
  ..

Halil ibrahim02 Ocak 2011 Pazar 22:01:39
Semih ve Arif bey sizlere bir sorum olucak BALIKESİRDE Yoğun kar yağışı nezamn olucak 2011 ocak 15 ve şubat 15 arası bir ara bir sitede marmarada 1 aylık yoğun kar yağışı olacağı yazıyordu. Mamara ve Balıkesir ile ikgili sizin görüşleriniz nelerdir. Çok teşekkür ederim.
Cevap:
Böyle birşey olacağı zaman zaten modellere net olarak yansır. 20 ocaktan itibaren bu olasılık yüksek. Bekleyip göreceğiz.
  beko_seda@..

trakya2202 Ocak 2011 Pazar 22:01:50
trakya(korhan) 02 Ocak 2011 Pazar 20:01:19 Trakya için yarın artık belli.Sabah görülecek etkili yağışı bölgenin kuzeybatı ucu( 2m temp 0 derece hattı Havsa'ya kadar) kar olarak alacak. Doğusunda kalan alçak yerler kky-yağmur 200 metre üzeri yerler kar.Öğleden sonra bu hat doğuya yayılacak ve alçak yerler dahil hafif kar alacak.Edirne çok şanslı yarın sabah.Bakalım neler olacak.. _______________________________________ E DİRNE NİN KAR ALMA İHTİMALİ COK DUŞUK % 20 AMA YAGMUR BAKIMINDAN DERSEN COK İYİ YAGİŞ ALICAZ GİB 20 30 KG DÜŞER MT KAREYE
  ..

alpkaan02 Ocak 2011 Pazar 21:01:07
şuan 20:58 istanbulda en soğuk yer samandıra 4.4 derece
  ..

karcı bartu02 Ocak 2011 Pazar 21:01:58
arif abi yarın ve salı çorluda kar yağacakmı nolur cevap arif abi
Cevap:
Bu olasılık yüksek görünüyor.
  ..

emrahc02 Ocak 2011 Pazar 21:01:22
ARIR ABı gecen sene ocak sonları ve subat basında gelen sıstemler zonguldak-caycuma ya cook guzel kar bıraktı .alcak kesımler ortalama 25-30cm yukseklerde 50cm bulan ortu olusturdu gercekten guzel yagdı.ama subat ın nerdyse tamamı ılık gectı busene ınsallah ılık bır subat olmaz abı nedrsn?
Cevap:
Son veriler böyle bir şey öngörmüyor, bizim de beklentimiz ocağın ikinci yarısından martın ilk günlerine kadar ülke genelinde çoğunlukla sert kış koşulları yaşayacağımız şeklinde ama uzun vadeli tahminler değişime açıktır.
  ... | http://. (50)

trakya(korhan)02 Ocak 2011 Pazar 21:01:56
Rüzgar gündoğusundan poyraza doğru dönme sinyalleri veriyor burada.Radarda da yağış etkisini arttırmaya başlıyor
  ..

emrahc02 Ocak 2011 Pazar 21:01:23
arıf abı onumzdekı sıstmdn sonra sıcaklıklar 20 snd bekledgnz sıstme kadar gundz ve gece kac dereclerde olabılır ZONGULDAKTA.(caycuma ilcesi ) ilcemiz merkeze gore ic kesmde kaliyor benim gozvmle.)birde bu siralar geceleri belirgn bir don oluyor sicaklik eksi dgerlere iniyor.bu durum daha da etkisni arttirackmi abi?
Cevap:
5 derece civarında sıcaklıklar olabilir. Gündüz gece sıcaklıkları arasında bulutlu gökyüzü nedeniyle çok fazla fark olmaz. Yağışlı sistemin ardından gelen günlerde don ve buzlanma olayları şimdikinden daha kuvvetli olacaktır.
  ... | http://.a (53)

trakya(korhan)02 Ocak 2011 Pazar 21:01:18
Arif bey diagramlarda benim burasında (41k-27d) yarın olacaklar için tüm modeller aynı eğriyi çiziyor 850hpada. Fakat son gfs hep çok farklı geliyor.Hangisinin olma ihtimali yüksek ? modellerin prtalaması mı son gfs mi?
Cevap:
Uzun vadede diyagramlada modellerin çoğunluğu nereye kümelenmişse o yönde bir kanaat oluşturun. Sisteme 2-3 gün kala ana gfs'yi (kalın yeşil çizgi olan) dikkate alın. Yani son gfs'nin gerçekleşme şansı daha yüksek şu an itibariyle.
  ..

erdinç02 Ocak 2011 Pazar 21:01:16
2-Bildiğiniz gibi Ariftarif’in “sıfır”a çıkma tezini daha önce konuşmuştuk. Kısaca hızla “sıfır”a çıkan AO’nun soğuk sistemler getireceğinden bahsedilmişti. Ama burada iddia ettiğim tez sadece çıkmayı değil “sıfır”dan aşağıya inmeyi de sistem oluşturan bir faktör olarak tanımlıyor. Şu yorumumda belirttiğim gibi; 1987 sistemi AO’nun negatife inerken NAO’nun “sıfır”a çıkmasıyla gerçekleşmişti. Yani “sıfır”dan iniş de soğuk sistem getirebilir. Aradığım sorunun cevabını havadelisinin blogunda HAYATBU nikli arkadaşın yorumunda buldum. bu tez beni heyecanlandırdı ama ARİF ABİ senin görüşünüde merak ediyorum.
Cevap:
Öncesinde mutlaka nötre çıkış olmalı. Nötre çıkış olduktan sonra başka bir deyişle soğuk akışı bize doğru olduktan sonra şayet bu gelen soğuk 87 martındaki gibi çok kuvvetliyse ardından gelen sistemlerde yağış yağmura dönmeden kar şeklinde olabilir. Aksi taktirde böyle birşey zor. Mesela 11 aralık sisteminin ardından gelen günlerde 20 aralığa kadar yaşanan dönemde yaşananlar bu durumun tam olarak olmasa da şeklen bir benzeri.
  ..

kardanadam02 Ocak 2011 Pazar 21:01:25
kar için sabırsızlanan arkadaşlar.merak etmeyin.arif üstadın dediği gibi ocak 20 den sonra kış koşulları başlayacak..zaten biz geçen senede çok kavgasını verdik;; ona buna bulaşıp birşeyler bildiğini ispatlamaya çalışan arkadaşlara istanbulun kışı ocak 15 den sonra başlar diye çok söyledik.istanbul için ocak 20 şubat 20 arası kar görme olasılığının nekadar yüksek olduğunu söylememize bile gerek yok.
  ..

deniz fırtınası02 Ocak 2011 Pazar 21:01:03
arif abi bu geçtiğimiz yaz serıin ve yağışlı başlamış herkes nerde bu sıcaklar derken nihayet temmuz sonu ve ağustosun tamamı sıcaklar bunaltmıştı herkesin bildiği gibi.acaba şimdide nerde bu kış derkn ocak sonu ve şubatın tamamımı bunaltcakmı(kardan ve soğuktan bu sefer) ne dersin inşaallah derim.saygılar.
Cevap:
Olacağı o zaten. Hep birlikte yaşayıp göreceğiz.
  ..

snowhuso02 Ocak 2011 Pazar 21:01:23
arkadaşlar, bence 20-25 ocak olmayabilir ancak şubat ve mart 20-25 ine kadar ki dönem aralığında sibiryadan ziyade kutup kökenli hava sistemleri alma olasığımız daha yüksektir.umuyorum ki yoğun kar yağışları alabiliriz. saygılar....
  ..

mert02 Ocak 2011 Pazar 21:01:42
artk güncellemeni yapsan arif abi :)
Cevap:
Güncelleme yapmıyorum artık.
  ..

eFee02 Ocak 2011 Pazar 21:01:22
Arif abi 2.85 mm Kar Yağışının Etkisi ne kadar olur ! Bide Şu Verdiğim Linkteki Tahmin Sitesi İstanbul İçin Bu Tahmini Yapmış ne Kadar Doğrudur ?
Cevap:
Hafif bir kar yağışıdır. Bu site genel olarak beğendiğim bir site ancak son tahminine katılmıyorum.
  .. | http://www.weather2umbrella.com/en/weather-forecast-istanbul/eta/1/2283708/2/1h (1138)

ouz02 Ocak 2011 Pazar 21:01:44
arif abi istanbulun kışı 15 ocakta başlarda iç ve doğu bölgelerde kar örtüsü bile yok daha eğer salı çarşamba günüde örtü oluşmassa koskoca ocak ayı boş geçicek. yani ocak 20 ye kadar iç bölgelerdedemi kar yok.
Cevap:
Linkte görüleceği üzere bizimle aynı enlemlerde bulunan pekçok yerde benzer durum göze çarpıyor. Sadece ülkemize özgü bir durum değil. Kışın nasıl geçtiğiyle ilgili değerlendirme yapabilmek için mevsimin sonunu beklememiz gerekir. Geçen temmuz ortalarına kadar bu sıcaklar ne zaman gelecek diye herkes soruyordu ağustosta öyle sıcaklar yaşandı ki kimsenin aklında ne yağışlar kaldı ne de serince geçen günler. Kışın geri kalan günlerinde de benzer şeyler olabilir. Önümüzdeki sistem iç bölgelere kar bırakır ancak abartılacak boyutta değil. Ciddi sistemler 20 ocaktan itibaren etkisini gösterecek. Tahminlerimiz bu yönde.
  .. | http://i1101.hizliresim.com/2011/1/2/4379.gif (231)

snowhuso02 Ocak 2011 Pazar 21:01:42
ÜSTAT, 1929 basınç yerleşimlerini ve basınç kuvvetlerini gösteren sinoptik haritaya baktım.ve o kış sibirya 1060 mbar güce çıkıyor beraberinde azor 1030 mbar güçle o.avrupaya kadar çıkıyor.ayrıca izlanda da aktif görünüyor ve 995-1000 mbarlık siklonik depresyonlar üretiyor.sanki her üçüde aynı anda aktif olmuş gibi geldi bana!bu her zaman mümkün olmayan, çok özel oluşumlar zinciri gibi geldi bana.özelikle sibirya güçlü olduğunda izlanda tepki olarak zaten güçlenir de açıkçası azorun bu derece karalı bir aktivitede olması hakikaten beni çok şaşırttı üstadım ne dersin bu mümkün mü?. saygılar....
Cevap:
Mümkündür. Hava olaylarını kalıplara sıkıştırmak zordur. Dönem dönem farklı basınç merkezleri farklı zamanlarda hakimiyet kurabilir.
  ..

Bedirhan02 Ocak 2011 Pazar 21:01:58
Arif Bey, Eğer Atlantik Salınımları Uzun Periyodlu Olursa Batı Avrupa Ilıman Hava Koşullarının Etkisine Girecekdir Ancak Tekrar O Bölgeye Soğuk Akışlar Görülüyor. . Havanın Isınıp Soğuması Derin Alçak Basınclara Neden Olur Mesala O Bölgede İzlanda Siklonu Doğabilir.Batıdan Depresyonlar Başlar Ve İzlanda Siklonu Kendisinden Daha Sıcak Olan Akdenize İner Uzun Bir Süre Orada Kalırsa Nem Yüklenir Anadolu Üzerinde Aşırı Yağışlar Görülür. Kutbi Cephe İle İlişki Siklonlar Bir Süre Anadoluya İnemez.. Ne Düşünüyorsun
Cevap:
Ocağın ikinci yarısından sonra soğuk akışlarının Doğu Avrupa'ya doğru olması bekleniyor. Bekleyip göreceğiz. Haftaya modellere yansımaya başlar.
  alarming.d..

snowhuso02 Ocak 2011 Pazar 21:01:41
ERDİNÇ arkadaşım,her zaman olmamak kaydıyla fakat çoğunlukla kuvvetli negatif ao kıta avrupasının sibirya antisiklonu, abd nin de yer yer kutup kökenli hava sistemlerine maruz kalabileceğini çok yüksek olasılık dahilinde gösterir.bizim için kuvvetli negatiften pozitife doğru keskin çıkış gerekir.yada 0 ila -2 arası ao buna paralel +0.5 ila -1 arası nao indeksi, bizim soğuk hava dalgası alma olasılığımızın fazlasıyla arttığını gösterir.saygılar....
  ..

ormanci6102 Ocak 2011 Pazar 21:01:43
hep normal hep normal diyorsunuz.kış 15 ocaktan sonra başlar diyorsunuz.abiler,kardeşler,emmiler,dayılar.Allah aşkına bunun neresi doğal.türkiye marmara dan mı ibaret.doğuda kar yok,karı geçtik yağmur yok.bunun neresi normal,birisi bunu açıklayabilir mi
Cevap:
Bir yerde her sene aynı hava koşulları görülecek diye bir kural yok. Zaman zaman farklı anomaliler görülebilir. Normalden kastımız budur. Evet belki şu ana kadar görülen hava koşulları bölgenin normali değil ancak bu senekine benzer durumlar daha önce de görüldü. İlk defa olmuyor. Onun için de normaldir dememizde bir sakınca yok. Anomaliler uzun yıllar boyu tekrar ederse o zaman sıkıntı vardır. Örnek: İstanbul'da 2008 yılındaki barajlarda doluluk oranı o dönemde yağışlarda azalma yönlü anomali görüldüğü için dip yapmıştı sonraki yıllarda normallerin üzerinde yağış görüldü bu açık kapandı ve şu an itibariyle kente su sıkıntısı görülmüyor. Anlatmak istediğimiz budur.
  civelekmur..



eRCaN02 Ocak 2011 Pazar 21:01:14
Arif hocam umarım dediğiniz gibi olur.Akşam modellerindeki sibirya orta avrupaya doğru genişleme eğiliminde.Buda ülkemiz için sibirya soğukları demek..Ancak değişime çok açık...Biraz daha açar mısınız.85deki gibi oluşumların tanısına nerden vardınız.Akşam modellerine göremi?Yoksa Ruslardan kopyamı çektiniz :P işin şakası
Cevap:
Modeller uzun vadede 10-15 gün sonrası için hiç dikkate aldığım bir veri değil değişir, Ruslar'ın değil de NASA'nın öngörüleri bana mantıklı geldi. Son verilerle aylık endeks eğilim tahminleri vs. mesela bunların yanında arşivleri de taradım. Bu olasılığın gerçekleşme oranını yüksek gördüm. Sonuçta bunlar hep tahmin. 2 hafta sonra pekçok şey netlik kazanacak.
  ..

erdinç02 Ocak 2011 Pazar 20:01:47
yine başladık avrupa karı yetmezmiş gibi bide amerikan karı izliyoruz. istanbulda blizzard olurmu siz onu söyleyin.hani hava olaylarının garantisi yoktu hem avrupayı hemde bizi aynı anda etkilemiş hava olayları geçmişte vuku bulmuşmudur.bide ao dip yaptığı yada negatife meylettiği halde bize gelmiş karlı sistemler varmıdır.arşiv bilgisi olan arkadaşlara soruyorum.
  ..

Armando02 Ocak 2011 Pazar 20:01:26
Modellere göre yorum yapan arkadaşlar,akşam modelleri ile heyecanlanmayın o modeller tepetaklak olacak.Maalesef verilerde gösteriyorki arif hocanın da dediği gibi ayın 20 sinden önce soğuma zor görülüyor.Bu da demek oluyorki o modeller tamamen değişecek,inşallah uzun süre beklediğimize değer bir soğuk hava gelir diye umuyorum,en azından Bastardi bile artık dua ediyordur galiba,dua performansımızı arttırmalıyız artık diye düşünüyorum.Öte yandan yarından sonra gelecek soğuma iç bölgelerde kky ve yer yer kar yapabilir.İstanbul salı günü yükseklerde sulukar alabilir bunun dışında ayın 20 sinden önce zor görülüyor,kar yağışını havada da görseniz sevinin ve kıymetini bilin derim.Sakarya da salı ve çarşamba öğleye kadar ağırlıkla yükseklerde sulukar ve kar görülme olasılkığı bulunmakta.Şimdilik kendinize iyi bakın...
  bbeyazlar@..

ouz02 Ocak 2011 Pazar 20:01:02
salı günü iç bölgeler kar alıcakmı
Cevap:
Alacak ama abartılacak bir durum yok.
  ..

MUHAMMET 02 Ocak 2011 Pazar 20:01:20
ARKADAŞLAR İSTANBULDA SALI GECESİ YÜKSEKLERDE KAR BEKLENİYOR VE 13 OCAKTA SOĞUMA VAR 2 GÜNLÜK SONRASINDA 16 OCAKTA TAM SOĞUMA VE YOĞUN KAR YAĞIŞLARI OLUCAK ARİF ABİ SEN NE DİYOSUN.
Cevap:
İstanbul'da çetin kış koşulları ocağın 20'sinden itibaren başlayacak. O zamana kadar görülecek hava olayları karkolikler için yok hükmündedir.
  oyaet@hotm..

svestica02 Ocak 2011 Pazar 20:01:32
herkeze slm. ayın 12 sinden sonra ciddi soğuma gözüküyor modellerde inceleyen oldumu..umut verici bir durum :)
  svestica@h.. | http://www.meteociel.fr/modeles/gfse_cartes.php?&ech=300&mode=0 (345)

deniz fırtınası02 Ocak 2011 Pazar 20:01:26
arif abi bu söylediğin 1985 benzeri kuvetli soğuklar modellerde ne zaman çıkmaya başlar.perşembe cuma gibi olurmu.saygılar.
Cevap:
Olabilir.
  ..

EFSANE-SEMİH02 Ocak 2011 Pazar 20:01:20
DEMİRMANNO 02 Ocak 2011 Pazar 20:01:14 arif üstadım bu aonun hali ne ocak ortası dip yapıyor benmi yanlış baktım ------------------------------------------------- ------------------------------- Cevap: Doğru bakmışsın. Hadi size müjdeli bir haber veriyim de biraz moraliniz düzelsin. Ocağın ikinci yarısından marta kadar olan dönemde 1985'tekine benzer kış koşulları yaşayacağız. Gidişat bu yönde. Kuvvetli soğuklar modellerde görünen kadar biraz moraliniz bozulacak ama söylediğim dönemde gelişecek hava olaylarını beklediğinize değecek. Bu iş biraz da sabır işi. Geç olsun da güç olmasın. Aslına bakarsan geç de sayılmaz. İstanbul'un kışı 15 ocaktan sonradır tezinin yeni bir sağlamasını yapacağız gibi bir görüntü var. ARİF ABİ RUSLARDA ÖLE DİYOR.AKLIN YOLU BİRMİDİR?:)
Cevap:
Zamanı gelince görürüz :)
  ..

trakya(korhan)02 Ocak 2011 Pazar 20:01:19
Trakya için yarın artık belli.Sabah görülecek etkili yağışı bölgenin kuzeybatı ucu( 2m temp 0 derece hattı Havsa'ya kadar) kar olarak alacak. Doğusunda kalan alçak yerler kky-yağmur 200 metre üzeri yerler kar.Öğleden sonra bu hat doğuya yayılacak ve alçak yerler dahil hafif kar alacak.Edirne çok şanslı yarın sabah.Bakalım neler olacak..
  ..

trakya3902 Ocak 2011 Pazar 20:01:45
video nun sonuna dikkat!! :)
  .. | http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=1&u=1475&p=git&site=98303 (428)

tahmin-akdeniz02 Ocak 2011 Pazar 20:01:24
arif abi 2 gündür ıspartada geceleri aşırı ayazlar var ve öğle saatlerine kadar yollardaki buzlar çözülmüyor. güneş batar batmaz gene buzlanıyor her taraf..bu durum ne kadar sürer ve bu gece ayazlarının şiddetlenmesinin temel nedeni ne? çünkü gece ayazları önceki günlerdde vardı ama son 1-2 gündür aşırı ya kaçdı
Cevap:
Mevsim gereği gayet normal birşey bu. önümüzdeki birkaç gün etkili olacak yağışlı sistemin ardından bu söylediğinden çok daha şiddetlisi olacak. Çünkü havanın açmasını sağlayan yüksek basınç soğuk çekirdekli Sibirya yükseği olacak. Özellikle Doğu Anadolu'da çok daha düşük sıcaklıklar ölçülecek. Bu durum yaklaşık ocağın ortalarına kadar devam edecek.
  ..

DEMİRMANNO02 Ocak 2011 Pazar 20:01:14
arif üstadım bu aonun hali ne ocak ortası dip yapıyor benmi yanlış baktım
Cevap:
Doğru bakmışsın. Hadi size müjdeli bir haber veriyim de biraz moraliniz düzelsin. Ocağın ikinci yarısından marta kadar olan dönemde 1985'tekine benzer kış koşulları yaşayacağız. Gidişat bu yönde. Kuvvetli soğuklar modellerde görünen kadar biraz moraliniz bozulacak ama söylediğim dönemde gelişecek hava olaylarını beklediğinize değecek. Bu iş biraz da sabır işi. Geç olsun da güç olmasın. Aslına bakarsan geç de sayılmaz. İstanbul'un kışı 15 ocaktan sonradır tezinin yeni bir sağlamasını yapacağız gibi bir görüntü var.
  ..

haas02 Ocak 2011 Pazar 20:01:55
ao aşırı dip yapacak sanki kışı bitirecek gibi maalesef
  ..

trakya(korhan)02 Ocak 2011 Pazar 19:01:08
Trakyada hafif yağmur geçişleri başladı gündoğusu çok hafif esiyor
  ..

murat02 Ocak 2011 Pazar 19:01:19
semih bey,bahsettiğiniz durum bizim lehimize mi aleyhimizemi?
  ..

dragon02 Ocak 2011 Pazar 19:01:18
arif abi bir tek seni takip ediyorum istte kar yağdıracak sistem ne zaman gelir
Cevap:
20 Ocak.
  ..

trakya3902 Ocak 2011 Pazar 19:01:18
tam ozledığım goruntu.havada tam kar havası.gokyuzunun rengı zemının rengı ıle aynı renk. http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=1&u=1475&p =git&site=98303
  ..

halil02 Ocak 2011 Pazar 19:01:43
arif bey geçenlerde sana demiştimya çok durgunsun diye sende kar yok diye demiştin şimdide anlaşılan 15den sonrası gelecek olan sistem kuvvetli galiba keyfin yerine gelmiş inş hem böyle olursun
  ..

Murat Can02 Ocak 2011 Pazar 19:01:14
İstanbul avrupa yakasında yağmur ne zaman başlıcak bilgisi olan varmı ?
  ..

karsever ugur02 Ocak 2011 Pazar 19:01:32
selamlar.ao daki negatif seyir inişe geçmeye devam edecek.fakat gecenlerde pozitif yazmısım o yüzden yanlıs bilgilendirme yaptıgım icin hepinizden özür diliyorum.her neyse hemen pazartesinden sonra beklenen hava kosullarına şöyle bir göz atarsak ic kesimler ve dogu bölgelerde yogun buzlanma ve sis diğer yerlerde ise genellikle parcalı ve az bulutlu bir hava bekleniyor.salı gününden sonra ise balkanlardan yeni bir soguk hava dalgası türkiyeye giris yapabilir.ancak bu soguk havanın Türkiyede nereleri etkileyeceği ise şu anda hala belirsizliğini koruyor.son olarak istanbul icinde güncel bir tahminde bulunmak gerekirse ocagın 4-5 arası gibi hafifte olsa kar gecisleri oluşabilir.diğer günler ise zaman zaman sıcaklıklarda dalgalanmalar marmara genelinde sıkça tekrarlanabilir.ege ve trakyada ise geceleri yogun ayaz hafta ortasına kadar görülmeye devam edecek .akdenizde ise saganak yagmur riski halen devam ediyor bölgenin kıyı kesimlerinde önümüzdeki hafta yagmur görülebilir.karadenizde ise bu hafta sonu kararsız havalar yerini kara ve yagmura bıraktı.dogu anadoluda ise 31 aralık gecesinden bu yana aralıklarla etkili olan kar bugün siddetini azalttı cogu yerde de devam ediyor..son olarak ise güneydogu anadoluya bakarsak bölgede yagıslar aralıklarla devam edecek.hepinize iyi aksamlar diliyorum.
  ..

mertist02 Ocak 2011 Pazar 19:01:57
haklısın tarat hocam zaten ocak bittimi bi şubat kalıyor zaten şubatın sonuna doğru yağan kardan nefret ederim:(((
  ..

EFSANE-SEMİH02 Ocak 2011 Pazar 18:01:15
NAO NÖTR İKEN AO YİNE DİP YAPACAK..BİŞEYLER OLACAĞI İÇİME DOĞMUŞTU:)
  ..

asfalya02 Ocak 2011 Pazar 18:01:40
asfalya 02 Ocak 2011 Pazar 17:01:57 Zaman atlamalı kar görüntüsü..Maşallah kar hamur gibi kabarıyor ...görüntüyü en iyisi burdan izlemek.
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=nhlSy95Bgvc&feature=related (1349)

tarantula02 Ocak 2011 Pazar 18:01:55
nao güzel ao rezalet yandık kış bitti artık dermişim eksilere bir iniyor ki rezil ao allah onu kahretsin kar mar yok artık ocak 20 si gibi nolcaksa olcak sonra ao nao nun canı cehenneme bu kış da beni sinir etmeye başladı işin suyu çıktı akdeniz tropikal iklime gidiyor istanbul hayırlı pazarlar kiliseye gidin günah çıkarın len camiye gitmiyosunuz bari kiliseye gidin sizin yüzünüzden bereket kalmadı memlekette kar mar yok işte off arif off kafayı iyice oku üfle şu ao da hizaya gelsin yoksa işimiz nanay
  ..

ouz02 Ocak 2011 Pazar 18:01:05
o modeller ao gün geçtikçe ne taklalar atıcak görüceksiniz herşey bizim lehimize dönücek. hele bi şu 3 ündeki sistemden bi kar alalımda gerisi gelir
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2115
Sayfalar
< | 1 2 ... 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,505 s
Sayaç: