Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



siverekli hava manyağı09 Ocak 2011 Pazar 14:01:25
şşşşş sakin olun kış geçte olsa geliyor YÜCE MEVLA bu kar hasretimizi şüphesiz görüyor inşallah modeller değişmez sadece yılbaşında beklediğimiz 10 ocak sistemi (15 ocak sistemleri) olarak biraz geç geliyor hepsi bu 20 ocak sonrası daha güzel sonrası ALLAH kerim arif abi bombasını hazırlamakla meşgul şu sıralar sadece daha menzile girmemiş girse BOM diye bir ses ve sonra tv kanalları daha çok beyaz gösterecek NOT özellikle iç ve doğu kesimler istanbul da tatminkar olur bence
  mahmut san.. | http://ÅŸ.urfa siverek (41)

beberto09 Ocak 2011 Pazar 14:01:39
Selam arkadaşlar modellerin sonundaki soğuk törpülensede girecektir. deniz etkisi ile yumuşama mutlaka olacaktır. ama deniz suyu sıcaklığıda 5 gündür hep aynı veriyor bence yanlış deniz suyunun kuvvetli gece ayazına iytiyacı var ve buda 5 gündür istanbul kırağı dondan başını kaldıramıyor gece saatlerinde 1 haftaya kadar deniz suyunun tek hanelere düşmesi süpriz olmıyacaktır.şayet o modelin sonundaki sistem gelirse -14 -15 girer istanbula buda istanbulda geçen seneki gibi -7 derecenin bile altına inmesi imkansız deildir. karda bir 10 gün kalkmaz benim tahmin alanım karadenizi düşünemiyom bile şimdiden şu aonun son 3 gün güncellemesini kaçırmadan bekliyorum. saygılarla arkadaşlar....
  ..

Armando09 Ocak 2011 Pazar 14:01:12
Bastardi sonunda müspet açıklamasını yapmış.2 aydır ''soğuklar Doğu Avrupa ya gelecek akacak'' dedi yeteri kadar rezil oldu zaten.Baktı bu işin sonu yok gerçeği açıklmak zorunda kaldı.Biz zaten Türkiye için çok fazla bişey beklemiyoruz kış kışlığını yapsın yeter,bu saatten sonra artık temkinli olmakta çok daha fazla fayda var.Umarım 20 si gibi beklenen muhtemel sistem yerine 20 si gibi 20 dereceleri görmeye başlamayız...Modellerde görülen sürpriz sistemin marmarada ve egede etkili olcağını sanmıyorum.Ancak karadeniz ve iç kesimler şu durumda şanslı,tabi sistem yamuk yapmazsa...
  bbeyazlar@..

ouz09 Ocak 2011 Pazar 14:01:56
burda o kadar dedik ocağın 14-15 gibi sistemler bizi etkilemiye başlıycak diye arif abi yine inat yaptı 20 sine kadar bişey yok dedi
  ..

tarantula09 Ocak 2011 Pazar 14:01:37
nolcaksa ocak son hafta olacak 20 ocak gibi birşey gözükmüyor şu an ama 23 25 ocak sonrası neler olacak bu son ao güncellemesi bittikten sonra daha net şeyler söyleyebileceğim sabırla bekliyorum dua ediyorum herkese bol karlı günler diliyorum
  ..

murat5709 Ocak 2011 Pazar 14:01:35
o yukarıdan aşağıya inen şey bu kez teğet geçmez umarım :)
  ..

Wind Chill09 Ocak 2011 Pazar 14:01:36
Öğle modellerine göre 15 Ocak sisteminin etki alanı Batı\'ya kaynış durumda. Bu modele göre kar yağışı bakımından İç Ege,, Göller Yöresi, İç Anadolu\'batısı şanslı görünüyor. Ayrıca ayın 20\'sinden sonra daha etkili bir sistem gelecek gibi ama bütün bunların değişme ihtimali çok yüksek.
  ..

Burak09 Ocak 2011 Pazar 13:01:43
15-16-17 günlerinde istanbul yağmur - kky -kar alacaktır . ,ama sistem daha ne kdaar değişir bilinmez belki hepsi yağmur olur belki hepsi kar.. 20 sistemi yok gibi gözükse de yeniden doğacaktır. ayyrıca en sona bakın lütfen 25 ocak o ne öyle ya!!!! az zorlarsa istanbula -15 -20 sokacak rekorlar kırılır vallaaa
  ..

bERK ÖZMEN09 Ocak 2011 Pazar 13:01:19
sabah modellerdinde sistemin karadeniz bölgesini felakete sürüklerken şimdide sistem batıya kaymış! bence sistem daha çok taklalar atacak onu herkez biliyor ama sistem her geçen gün batıya kayacak ve trakyadan girecek!
  ..

karmanyağı09 Ocak 2011 Pazar 13:01:46
arkadaşlar öğlen modelinde durumlar biraz daha değişmiş batı karadeniz iç anadolu ve iç ege aynı 11 aralık modeli hatta soğuk bakımından baya güçlü bi model olmuş ANKARALILAR bu modellere iyi baksın şubatın nasıl geçebileciğini anlarsınız :D BU ARADA 384. MODELLE 85 SİSTEMİ ARASINDA Bİ FARK GÖREMİYORUM -20 İNİYOR MAŞALLAH DEYİN :D
  ..

MiStRaL09 Ocak 2011 Pazar 13:01:53
gene ingilizce cevirme eksikligi var...
  ..

jjjoseph09 Ocak 2011 Pazar 13:01:19
Kışın başından beridir beklefiğim sinoptik görünüm buydu. Gelirmi gelmezmi Allaha kalmış ama bizi kara gömecek olan asıl model budur. Yani öle gelip geöen kıytırık sistemlerden bıkan bizler artık böyle modeller görmek istiyoruz. Wetterzellantre'ye duyuru. Olmasa bile koyun kardeşim. Moralimiz düzelsin en azından.Hem Türkiye'den de çok girilir sitenize valla benden sölemesi :)))
  .. | http://img222.imageshack.us/i/rtavn3841.png/ (285)

bERK ÖZMEN09 Ocak 2011 Pazar 13:01:38
SURİYE-IRAK-ÜRDÜN DE KAR YAĞIŞLARI ALACAK GELECEK OLAN SİSTEMDE
  ..

svestica09 Ocak 2011 Pazar 13:01:30
herkeze slm önümüzdeki hafta cuma günü kış kendini göstermeye başlıcaktır hiç kimse endişe etmesin. marmaranın doğusunda karadenizde yoğun kar yağışları gözlenecek..hava sıcaklıkları marmarada 0 derece ve altını görecektir harkeze saygılar..
  svestica@h..

erdinç09 Ocak 2011 Pazar 13:01:12
sendemi bastardi. yalnız şu unutulması ki bastardinin uzmanlık alanı avrupa avrupa bugüne kadar soğuktuda noldu sanki karmı gördük bize gelmedikten sonra balkanlar soğuk olsa kaç yazar. işimiz süprizlere kaldıysa bu istanbul için daha iyi istanbul süprizleri sever. zaten istanbul için bugüne kadar hangi kış öngörüsü tutmuşki yalnız şu söylenmesin istanbul biraz kar görür biraz soğuk olur falan filan bence bu öngörü değil rutin gibi bişey 85 87 i 2004 ün kar fırtınalarını öngörebiliyormusun.yani istanbul gibi yerlerde ekstre m hadiselerin öngörüsünü yapabilmek bence büyük başarı olabilir. gerisi malumun tekrarıdır.
  ..

ERMAN09 Ocak 2011 Pazar 13:01:34
Öğle modellerinde 15 indeki sistemin geliş açısı bıraz daha batıya kaymıs ve batı karadenız marmaranın dogusu uzerınden gelıp kar yagısları daha cok batı karadenız iç ege ve iç anadoluyu etkıleyecek gıbı gozukuyor..Bu sıstem ya bu istikametten gelecek yada yb genıslemesı ıle dogu karadenız ıc anadolunun dogusu ve dogu anadoluyu daha cok etkıleyecek bakalım piyango nerelere vuracak..Ayrıca modellerde batı avrupanın sureklı yb etkısınde olacagı ve bıze aralıklarla kuzeyden soguk gelecegı gozukuyor..Kısacası artık kış başlıyor tarıh 15 ocak!!!NOT:MODELIN SONUNDAKI SİSTEMİN VE SOGUGUN GELMESI ICIN NELER VERMEZDIM:)))
  ..

siverekli hava manyağı09 Ocak 2011 Pazar 13:01:44
arif abi bence bu günlerde bir bomba süprizi hazırlıyor galiba bi ara 17 25 arası demişti gibi ya habertürkten yada buradan fünyeyi çeker hiç ses seda çıkmıyor BU ARADA BU YIL ÇOK DEĞİŞİK BİR YIL sistemler batıdan giremiyor buda 15 ocak sisteminin gelme ihtimalini sevmeye değer gibi ne dersiniz arkadaşlar
  mahmut san.. | http://ÅŸ.urfa siverek (63)

EFSANE-SEMİH09 Ocak 2011 Pazar 13:01:25
sappokinowa 09 Ocak 2011 Pazar 13:01:16 NEGATİF NAO'DAN SA POZİTİF NAO'YU YEĞLERİM HİÇ OLMAZSA SİSTEM İNDİRME ŞANSI VAR.ARTI SİBİRYA'NIN SOĞUK OLACAK DEMESİ Kİ ZATEN SOĞUK NEDENSE BANA PEKTE KÖTÜ BİR YORUM GİBİ GLMEDİ. Bu açıdan da bakabiliriz tabi , mevcut deneyimler atlantiğin batı avrupayı ele geçirdiği dönemler de bizim şansımızın biraz daha fazla olduğunu gösteriyor , tabi bastardi ülkemizde ki mikro etkileri öngöremiyeceği için biz bu patternin bize nasıl yarayabileceğini ortaya çıkarabiliriz , ha ortaya çıkarırsak olurmu o da ayrı konu :) BEN GOOGLE'YE ÇEVİRİ YAPTIRDIM.ÇÖZEBİLDİĞİM KADARIYLA BATI VE ORTA AVRUPA'NIN POZİTİF NAO'DAN DOLAYI ISINACAĞINI SÖLÜYOR.SOĞUK DEDİĞİ YERLERDEN BİRİ SİBİRYA.SANKİ BANA BİZİM BÖLGE İÇİN İYİ BİR YAZI GİBİ GELİYOR AMA SERDAR KARDEŞİMİZ ÇEVİRİRSE DAHA İYİ OLUR.CİAO:)
  ..

özgürsis09 Ocak 2011 Pazar 13:01:16
şimdi 20 ocak sistemi tehlikeyemi girdi yoksa etkisi azaldım.....
  ..

Cosquet09 Ocak 2011 Pazar 13:01:55
Bu sene de beklentileri düşük tutmakta yarar var.Kara gömüleceğiz,kardan başımızı kaldırmayacağız gibi abartılı tahminlere gerek yok.Şubat ayında, umarım bir tane etkili sistem alırız...
  rasimkosku.. | http://- (44)

diyalektik09 Ocak 2011 Pazar 13:01:21
Arkadaşlar diyor ki bazıları "Ne var bunda Bastardi tahminini revize etmiş." Fakat şöyle bir durum var. Bin türlü ince elekten geçip, ultra süper bilgisayarlardan çıkan tahminler kıtasal bir alan için bile 180 derece dönebiliyorsa varın görün ki siz atmosfer ne menem bir iştir. Yani belli ki en az Sibirya kadar Azor bu işin belirleyicisi. Sonuçta kışın ikinci yarısı şöyle olacak, böyle olacak demenin ne kadar da zayıf temelli olduğunu görüyoruz. Yani bir tahmin revize edilebilir, küçük nüans ayarları yapılabilir, ama kısa bir süre sonra 180 derece dönüyorsa o tahminin temelleri cıvıktır. Bir başka değişle 5 gün sonrası bile tüm modeller, öngörüler, AO, NAO, diyagram vs. altüst olabiliyorsa 60 günlük bir sürede varın siz düşünün. Yani bir bilgisayarın adı süper olunca kendisi de süper olmuyor.Bunu akşama kadar model izleyen herkes saat başı bin takla atan modellerden açık ve seçik görüyor. Bu işin de güzelliği burda zaten. Bişeyler altüst olacak, değişecek, minimum maksimum olacak. Adrenalin burada zaten. Pesimistliğe gerek yok her şey yeni başlıyor....
  ..

beykoz09 Ocak 2011 Pazar 13:01:22
http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=228041 bu yazı gecen seneki yazı bu nu cıkartan heralde gözü görmüyordu yada milleti ayagı kaldırcaktı....
  ..

sappokinowa09 Ocak 2011 Pazar 13:01:16
NEGATİF NAO'DAN SA POZİTİF NAO'YU YEĞLERİM HİÇ OLMAZSA SİSTEM İNDİRME ŞANSI VAR.ARTI SİBİRYA'NIN SOĞUK OLACAK DEMESİ Kİ ZATEN SOĞUK NEDENSE BANA PEKTE KÖTÜ BİR YORUM GİBİ GLMEDİ. Bu açıdan da bakabiliriz tabi , mevcut deneyimler atlantiğin batı avrupayı ele geçirdiği dönemler de bizim şansımızın biraz daha fazla olduğunu gösteriyor , tabi bastardi ülkemizde ki mikro etkileri öngöremiyeceği için biz bu patternin bize nasıl yarayabileceğini ortaya çıkarabiliriz , ha ortaya çıkarırsak olurmu o da ayrı konu :)
  agraligil@..

eFee09 Ocak 2011 Pazar 13:01:30
Arkadaşlar biraz daha sabırlı olmakta fayda var daha çok değişecektir bu görüntüler erkenden 15 ocak uyarıları vermek yenlış olur bekleyip görelim...
  ..

sappokinowa09 Ocak 2011 Pazar 13:01:45
Yalnız bastardi dedi diye öyle olacak diye bir kaide de yok , geçtiğimiz zaman da nasıl yanılmış ise gene aynı şekilde yanılma ihtimali de mevcuttur , güncel parametrelere göre tahminini revize etmiştir, bence iyi de yapmıştır , ama bir bakarsınız ummadık taş baş yarmış , sağlıcakla kalın...
  agraligil@..



EFSANE-SEMİH09 Ocak 2011 Pazar 13:01:20
sappokinowa 09 Ocak 2011 Pazar 13:01:04 Evet arkadaşlar okumayanlar lütfen bastardinin yazısını okusun , ve ingilizce anlıyanlar da anlamıyanlara anlatsın , kabaca kışın 2. yarısı için yanıldığını ,bu dönem de kışın en soğuk yerler olasını beklediği yerlerin soğuk çekirdeğin bir tanesinini sibiryaya bir tanesinini de kanadan'ın kuzeyi ve merkezine doğru çekildiğini ,bunun da pozitif nao nun gelişimine neden olacağını bunun da avrupan'ın bir çok bölümü için genelde ılınma anlamına geldiğini söylemiş.. önümüzdeki 2- 3 hafta benim soğuk olarak öngördüğüm yerler ılık olacak gibi gözüküyor demiş , aslın da sorumlu bir meteoroloğun yapması gerekni yapmış değişen duruma göre tahminini revize etmiş , ve bu gelişmeleri bildirmesi gerektiğinden bahsetmiş , ne diyelim oturup bekliyicez acaba bu da yanlış çıkarmı diye ? belki de böylesi daha iyi oldu en azından beklentilerimizi belli bir seviyeye çekmiş olduk , kendi adıma beklentilerimi belli bir seviyeye çekebilmem adına mutlu oldum , sizlere de aynısını dilerim :) sanırım serdar arkadaşımız çok daha deteylı bir çeviri yapıcaktır , çünkü önemli bir yazı....çeviri de yanlışım varsa affola.. NEGATİF NAO'DAN SA POZİTİF NAO'YU YEĞLERİM HİÇ OLMAZSA SİSTEM İNDİRME ŞANSI VAR.ARTI SİBİRYA'NIN SOĞUK OLACAK DEMESİ Kİ ZATEN SOĞUK NEDENSE BANA PEKTE KÖTÜ BİR YORUM GİBİ GLMEDİ.
  ..

okyonus@batı karadeniz09 Ocak 2011 Pazar 13:01:55
15 inde gelmesi muhtemel olan sistem şayet gelirse karadeiz kıyıları denizellik etkisi ile coşacak ama istanbul için aynı şeyi söylemek zor görünüyor
  muratarat_..

sappokinowa09 Ocak 2011 Pazar 13:01:04
Evet arkadaşlar okumayanlar lütfen bastardinin yazısını okusun , ve ingilizce anlıyanlar da anlamıyanlara anlatsın , kabaca kışın 2. yarısı için yanıldığını ,bu dönem de kışın en soğuk yerler olasını beklediği yerlerin soğuk çekirdeğin bir tanesinini sibiryaya bir tanesinini de kanadan'ın kuzeyi ve merkezine doğru çekildiğini ,bunun da pozitif nao nun gelişimine neden olacağını bunun da avrupan'ın bir çok bölümü için genelde ılınma anlamına geldiğini söylemiş.. önümüzdeki 2- 3 hafta benim soğuk olarak öngördüğüm yerler ılık olacak gibi gözüküyor demiş , aslın da sorumlu bir meteoroloğun yapması gerekni yapmış değişen duruma göre tahminini revize etmiş , ve bu gelişmeleri bildirmesi gerektiğinden bahsetmiş , ne diyelim oturup bekliyicez acaba bu da yanlış çıkarmı diye ? belki de böylesi daha iyi oldu en azından beklentilerimizi belli bir seviyeye çekmiş olduk , kendi adıma beklentilerimi belli bir seviyeye çekebilmem adına mutlu oldum , sizlere de aynısını dilerim :) sanırım serdar arkadaşımız çok daha deteylı bir çeviri yapıcaktır , çünkü önemli bir yazı....çeviri de yanlışım varsa affola..
  agraligil@..

karsever 09 Ocak 2011 Pazar 13:01:55
15 deki sıstem ıcın gelırse doğu marmara etkılenırmi ,sayet gelırse sakarya kuwwetli sekilde etkileme olslgi yuksekmi ozellikle kar bakimndan uzman arkadaşlar yorum yaprsanız svnrm
  serdar_547..

EFSANE-SEMİH09 Ocak 2011 Pazar 13:01:54
emrahc 09 Ocak 2011 Pazar 12:01:36 EFSANE-SEMİH 09 Ocak 2011 Pazar 12:01:33 SABAH MODELLERİNDE 18 İNDEN SONRA HAVALARI SICAK GÖSTERİYOR.15 SİSTEMİNDE Kİ SOĞUMA OLURMU OLURSA NERELERİ ETKİLENİR MARMARAYI İÇİNE ALIRMI NET DEİL AMA 19 OCAK'TAN SONRA MODELLERDEKİ GÖRÜNÜMÜN GERÇEK OLMADIĞINI SÖYLEYEBİLİRİM.YANİ 20 OCAK İVARI SOĞUMA BENCE DAHA GARANTİ.15 SİSTEMİDE GELİR GİBİ AMA ÖZELLİKLE KARADENİZ İÇ VE DOĞUDA ŞOV YAPABİLİR.efsane semıh 15 ındekı sıstem ıcın gelırse karadnız etkılenır dıyorsun,sayet gelırse batı karadnızı (ozelliklede zonguldak bartn i ) kuwwetli sekilde etkileme olslgi yuksekmi ozellikle kar bakimndan yorum yaprsan svnrm YARIN NETLEŞİR
  ..

MiStRaL09 Ocak 2011 Pazar 13:01:48
zaten turitenin sibirya yb etsinde olacagi zaren 1 haftadir belli idi sadece gece atazlarinin olacagi batidan gelen yagisi eritiyor.. ic ve dogu bolgelerde hafif yagis dondurucu soguk olacak ben sahsen istanbulda kar yagisi beklemiyorum karadenizde dahil
  ..

Wind Chill09 Ocak 2011 Pazar 12:01:52
15'inde gelmesi muhtemel sistem en çok İç Anadolu'nun doğusu, Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güney Doğu Anadolu'da etkili olacak gibi.
  ..

emrahc09 Ocak 2011 Pazar 12:01:36
EFSANE-SEMİH 09 Ocak 2011 Pazar 12:01:33 SABAH MODELLERİNDE 18 İNDEN SONRA HAVALARI SICAK GÖSTERİYOR.15 SİSTEMİNDE Kİ SOĞUMA OLURMU OLURSA NERELERİ ETKİLENİR MARMARAYI İÇİNE ALIRMI NET DEİL AMA 19 OCAK'TAN SONRA MODELLERDEKİ GÖRÜNÜMÜN GERÇEK OLMADIĞINI SÖYLEYEBİLİRİM.YANİ 20 OCAK İVARI SOĞUMA BENCE DAHA GARANTİ.15 SİSTEMİDE GELİR GİBİ AMA ÖZELLİKLE KARADENİZ İÇ VE DOĞUDA ŞOV YAPABİLİR.efsane semıh 15 ındekı sıstem ıcın gelırse karadnız etkılenır dıyorsun,sayet gelırse batı karadnızı (ozelliklede zonguldak bartn i ) kuwwetli sekilde etkileme olslgi yuksekmi ozellikle kar bakimndan yorum yaprsan svnrm
  ... | http://. (47)

TUNCAY09 Ocak 2011 Pazar 12:01:22
tşk ederim beberto.karadenizliler olarak daha açıklayıcı tahminlerde bekliyoruz.kolay gelsin.
  tuncay9909..

okyonus@batı karadeniz09 Ocak 2011 Pazar 12:01:21
gfs süper görünüyor inşallah geğişmez
  muratarat_..

erdinç09 Ocak 2011 Pazar 12:01:32
istanbul dahil karadenizin diagramlarıda bu soğumayı destekler mahiyette ama bilemiyorumki bu işler karışık işler ocağın ortalarınada geliyoruz.klişe belki ama klişesizde yaşanmazki herşey olabilir.
  ..

Mr.bluesky09 Ocak 2011 Pazar 12:01:57
GFS'ler uzun tahminler'de başarısız olabiliyor ancak. sürekli her güncelemede takip ediyorum 5 gündür ayın 20'sinden sonra 850mb 3-4 derecelerde seyredeceği gözüküyor. Aynı şekilde yeryüzü sıcaklığıda 13-14 derecelerde kararlı gözüküyor şimdilik. Her güncellemede tekrar bakıyorum ve yine aynı rakamları görüyorum. Aynı şekilde birkaç takip ettiğim avrupalı hava tahmini yapan sitelerde batı avrupaya 20'sinden sonra tekrar kar yağışı göstermiş? sadece ilmeteo(italyan) Türkiye için 20'sinden sonra soğuk gösteriyor. Buna göre bastardi yanılıcak gibi gözüküyor? Ama bir başka durumda sibirya çok soğumaya başladı, ayrıca istanbulda bazı bölgesel noktalarda gece sıcaklıkları -2,-3 dereceleri görüyor karadeniz marmara kıyıları suyun sıcaklığı çok düşüyor. ortalamalarda hala soğuk kış geçiriyoruz ancak çok vasat bir durum içindeyiz hala sağlıklı bir sistem geliyor diyemiyecek kadar karışık değerler var elimizide? Bu kadar karışık ve belirsiz hava olaylarının olmasını neye bağlıyabiliriz acaba?
  ..

deniz fırtınası09 Ocak 2011 Pazar 12:01:55
arıf abi 14-15 ile ilgili bi açıkık getirsen.çünküü fazlaca çıkmaya bşaladı modellerde.
  ..

deniz fırtınası09 Ocak 2011 Pazar 12:01:37
MiStRaL 09 Ocak 2011 Pazar 11:01:37 aksam o sistemden eser kalmaz kalır kalırrr rahat ol:))
  ..

EFSANE-SEMİH09 Ocak 2011 Pazar 12:01:33
SABAH MODELLERİNDE 18 İNDEN SONRA HAVALARI SICAK GÖSTERİYOR.15 SİSTEMİNDE Kİ SOĞUMA OLURMU OLURSA NERELERİ ETKİLENİR MARMARAYI İÇİNE ALIRMI NET DEİL AMA 19 OCAK'TAN SONRA MODELLERDEKİ GÖRÜNÜMÜN GERÇEK OLMADIĞINI SÖYLEYEBİLİRİM.YANİ 20 OCAK İVARI SOĞUMA BENCE DAHA GARANTİ.15 SİSTEMİDE GELİR GİBİ AMA ÖZELLİKLE KARADENİZ İÇ VE DOĞUDA ŞOV YAPABİLİR.
  ..

EFSANE-SEMİH09 Ocak 2011 Pazar 11:01:08
tengizman 09 Ocak 2011 Pazar 02:01:20 Trabzonlu kofteci Ahmet;Havadelisi\'nin bu konuda agresif olmasi gecmise dayaniyor ve bunu bilmedigin icin yanlis bir yorumda bulunuyorsun.Once Havadelisi\'nin binbir emekle ugrastigi bir video sitesinden izinsiz alindi ve havaturka logosu yapistirilarak yayinlandi,geldi adamcagiz buna itiraz etti bari Havadelisi\'nden aldik deseydiniz dedi,sonucta hakli cikti ve konu kapandi.Yine birkac ay once sitesinden bir bilgi aynen buraya yazildi ve tekrar geldi yapmayin etmeyin dedi,yine konu kapandi.Simdi butun bu olanlara ragmen sitesinden bilgiler alinip burada yaziliyorsa kusura bakma ama adam sonuna kadar haklidir.O kadar isinin gucunun arasinda birseylerle ugrassin,sonra birkac kisi hic ugrasmadan sitesine girip bilgi hirsizligi yapsin.E ne yapacakti peki elinize saglik ben ugrasip hazirlayayim sizde calin,helal olsunmu diyecekti? Sonucta benzeri 3 olay var ortada,birakta biraz agresif olsun,hakki degilmi? Ayrica Efsane Semih\'e verdigi cevapta onun yazdigina gore cok hafif.Yukarida orneklerini verdigim olaylari Efsane Semih bildigi halde aklinca Havadelisi\'ne gider yapmaya calismis.Sonucta adamin defalarca emegini gaspediyorlar ve konu kapaniyor.Ayrica Semih\'e burada ters laf soylendiginde gösterilen tepkileri herkes okudu zamaninda.Birde uslubundan yakinmis nedense:) BEN GİDER YAPMAYA ÇALIŞMAM Kİ DİREK YAPARIM.
  ..

karmanyağı09 Ocak 2011 Pazar 11:01:20
14-15 inde beklediğim salınım şu anda hala kararsız ama gelme ihtimali var bi olasılık sanki marmara değilde doğu anadolu ve karadenize yarayacak bu 15 indeki sistem bu arada boluda hav aaçıktı kapkara bulutlar örttü üstümüzü dmi akşama doğru kar bekliyormuş bakalım neler olacak :)
  ..

beberto09 Ocak 2011 Pazar 11:01:29
Sevgili arkadaşlar öncelikle iyi sabahlar tuncay arkadaşım sitemizin karadeniz tahmincisi olarak soruna cevap verme iytiyacı duydum. Öncelikle şu an modellerde kararlı olarak gözüken kırım üzerinden salınım bana geçen seneki mart 2010daki sisteme benziyor o sistemde istanbulda dahil özellikle benim bulunduğum esenlerde etkili bir kar yağışı olmuştu 21 mart sistemi şayet ben 2 veya 3 gün daha bekliyip sistemin bize gelmesi için süreklilik göstermesini bekliyorum. yoksa diğer sistemlerde olduğu gibi hayalkırıklığına uğrarız.şayet gelirse batı karadenizde sahil şeridi dahil ağır kar yağışı ve aşırı soğukların etkisine girecektir.
  omer_gul19..

Kuzey Yıldızı09 Ocak 2011 Pazar 11:01:25
Şu an itibari ile Sibirya Antisiklonu ciddi bir yayılma gösterdi. İlk polar girişinden sonra, daha da gelişecektir. Çünkü, Polar kökenli soğuk hava ile birleşimler yakalıyor sibirya antisiklonu. Buna bağlı olarak Kafkaslar ve ülkemizin doğu kesimleri ciddi bir soğuk ile karşı karşıya kalacak. Kıyılar için ise zaman zaman yağmur, zaman zaman kky, zaman zaman da kar yağışları oluşacak. Kıyılardan kastım tabii ki kuzey kıyılarımız. İşin bundan sonraki kısmı kıyılar için 1-2 derecelik oynamalara bağlı oalcak. ama iç kesimler için sorun yok. Güzel kar yağışları var. Görüşmek Üzereeee!............
  kuzeyyildi..

tayfun09 Ocak 2011 Pazar 11:01:35
Bedirhan Bey hep iç ve doğu bölgeler diyor da o yüzden İstanbul dedim hem bu şehirde yaşıyorum sanırım hakkım. Bunda kızacak ne var Admin:((
Cevap:
Admin: Haklısın ama benim lafım genele idi, hep marmara ve ege için tahminler yapılıyor diye şikayet vardı bu yüzden: "kızım sana söylüyorum gelinim sen anla " :)
  tayfa37@ya..

Kuzey Yıldızı09 Ocak 2011 Pazar 11:01:19
Şimdi geçelim bu soğukların kökenine. Ayın 15-16'sı gibi gelişini beklediğimiz ilk sistem Kutupsal Yüksek Basınç Alanı'na bağlı olarak Kırım üzerinden bekleniyor. Meşhur Polar kökenli soğuk yani. Hani birilerinin polar polar diye bahsettiği şey. Bu sistem klasik olarak Karadeniz üzerinden geçerken nemlenecek. Bu sistemlerin karakteristiği cephesel ve yamaç yağışı oluşturmasında yatar. Bu yağışlar en çok Karadeniz kıyılarında etkili olur. Ama genel olarak Karadeniz, Marmara'nın Doğusu, İç Anadolu, G.Doğu Anadolu, D. Anadolu ve Akdeniz(özellikle doğusu) iç kesimleri için kar anlamına gelir. O. ve D. Karadeniz kıyıları için bu tarz sistemler genel oalrak güzel kar yağışları demektir. Bol bol meşhur sea effect denilen meşhur deniz etkisi oluşur. Öteki mesajda bu sistemin devamını tartışalım.
  kuzeyyildi..

MiStRaL09 Ocak 2011 Pazar 11:01:37
aksam o sistemden eser kalmaz
  ..

Kuzey Yıldızı09 Ocak 2011 Pazar 11:01:28
Yaşananlar geçmişte kaldı. Kısır bir Aralık ayını bitirdik. Ocak'ın ilk yarısı da böyle geçiyor. Ancak, tablo değişmeye başlıyor. Ocak'ın ikinci yarısı ilk yarısından kesinlikle farklı olacak. Kuzeyden farklı kökenli salınımlarla karşılaşacağız. Bu ise artık tam manasıyla kış demek. Evet, Ocak ayının ikinci yarısı kışa yakışır havalar geliyor. Bu sene henüz kar görmeyen birçok yer kar yağışı alacaktır.
  kuzeyyildi..

emrah09 Ocak 2011 Pazar 11:01:02
neden attığımız mesajlara vevap verilmiyor???
Cevap:
Admin: Arif abinin yorumlarını okursan cevabını alırsın.
  ..

Kuzey Yıldızı09 Ocak 2011 Pazar 11:01:27
Sevgili arkadaşlar, Aralık 11'i gibi beklediğimiz sistem ve sonraki ataklar ile birlikte Ocak 3-4 sistemi genel olarak bizleri tatmin etmedi. Özellikle içlerindeki en güçlü olan ilk sistem birçok tahminciyi ters köşe etti. Beni en çok yanıltan sistemlerden biri olarak iyi bir tecrübe oldu. Ama yalışımı sistemin gelişinden 4-5 gün önce düzeltmiştim. İlk sistemden sonraki sistemler ise genel oalrak aynı karakteristiğe sahipti. Balkanların güneydoğusunu sınır yaptı ve daha güneydoğuya yayılamadı. Ülkemiz için ise Trakya için bir şeyler yaptı. İstanbul'a bu kadar yaklaşıp sınırda kalması üzücü oldu. Ama Arif Abi'nin dediği gibi sınırda kalma ihtimali daha zevkli oluyor. Tüm sistemler girse belki de aynı zevki almayacağız. Bizler için karın yağmasından ziyade; sistemin öncesindeki yağma ihtimalinin takip edilmesi daha zevkli oluyor.
  kuzeyyildi..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2099
Sayfalar
< | 1 2 ... 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:2,201 s
Sayaç: