Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



AYDIN K.13 Ocak 2011 Perşembe 11:01:22
yaklaşık 8 yıldır wether.com sitesini takip ederim bana göre uzun dönem tahmin tutarlılık oranı % 90 larda , hiçbir zamanda uzun dönem tahminlerinde 180 derece dönüş görmedim , çok tutarlı tahminleri var . ne zaman birşey duysam ister istemez bu siteden de takip etmeye başlarım , bu sitede şu anda 21 ocak itabari ile edirne üzerinden türkiyeye soğuk hava girişi gözüküyor 20 ocak olur mu bilemem ama bence 22 veya 23 ocak istanbulda kar yağma ihtimali çok fazla , ayrıca arif bey nereden baksanız 25 gün evvelden bu sistemi bildi , 20 ocak olmasın 22 ocak olsun , 25 gün evvelinden yapılan tahminde de bırakın 2 gün sapma olsun ...
  ..

Wind Chill13 Ocak 2011 Perşembe 11:01:41
Kötü modeller yüzünden psikolojik sorunlar yaşamaya başlayan arkadaşlar için(Başta Kartepe olmak üzere) aşağıdaki 1990'lara ait parçayı armağan ediyorum.. Maksat eğlence, lütfen yanlış anlaşılmasın.
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=x-bnBHoqkp8 (76)

Karcı Deniz13 Ocak 2011 Perşembe 11:01:13
Arkadaşlar, dünyanın her bölgesi için çeşitli bilgiler ve olası webcam adresleri ile desteklenmiş genel bir havadurumu sitesi.. oraya buraya gidecekken aklınızda bulunsun..
  .. | http://www.havanasil.com.tr/ (212)

kartepe13 Ocak 2011 Perşembe 11:01:34
boşverin modeleri bırakın ne heli varsa görsün kar ve soğuğa odaklanıyoruz tersi oluyor hep beraber sıcağa odaklanalım soğuk olsun kar olsun löp löp kar olsun sıyırmaya çeyrek kaldı doktorlar benim için kendi haline bırakın zarar gelmez dedi idare edin işte
  ..

ada13 Ocak 2011 Perşembe 11:01:46
arif bey senden içimizi rahatlatıcak bir haber bekliyorum kısa bir kelime yazsanda olur...
Cevap:
Modellere gözüyle bakanlar her güncelleme arasında büyük farklar olduğunu diyagramlarda da ağırlıklı eğilimin -5/-10 aralığı olduğunu görürler ve şu anda mevcut modellere göre yapılacak yorumların sağlıklı olmadığını kavrayabilirler. Bunu yapayanlar da sazan gibi oltaya takılır kar yok kış bitti muhabbeti yapar. En geç haftasonunda ana gfs ve diğer senaryolar 20 ocak gibi beklediğimiz sistemle ilgili belli bir noktada konumlanacaktır. Biz de bunun üzerine sistemle ilgili detay verecek duruma geleceğiz. Nasıl ki modeller iyi çıkınca bu model değişebilir hemen aşka gelmeyin diyorsak diyorsak kötü çıkınca da moral bozmayın değişecek diyoruz. En azından diyagramlar üzerinden bir modelin değişip değişmeme ihtimalinin ne kadar olduğunu görüyoruz ve sizi ona göre yönlendiriyoruz. Rahatlığımız biraz da bundan. Sistemin gelmeme ihtimalini yüksek görsem çıkar açık açık söylerim.
  ..

Spirit13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:29
Modellere çok takılmıyorum ama AO'nun negatiflikteki inadı can sıkıcı. AO'nun tahminlerin hep alt noktalarında gezindiğini görüyoruz zaten geçmiş günlere baktığımızda. Eğer yanlış anlamıyorsam bu da bize soğuğu ve karı indirecek YB - AB ikilisini kuzeye kaçırıyor. Bence AO'nun şu andaki görünümü en iyi ihtimalle kar yağışını birkaç gün erteler. Kötü ihtimali şimdilik konuşmayalım.
  ..

ceyl13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:08
19-20 kesinleşti istanbul için kar yok beyler..!
  ..

AYDIN K.13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:05
benim anlayamadığım neden bu modeller iş bize gelince hep en sıcak olasalık üzerinden ortaya çıkıyor ? demek ki ciddi anlamda bir terslik var , bu bilgisayarların bize garezi olamayacağına göre demek ki istatistiksel olarak böyle bir soğuk havanın üzerimize gelme ihtimali düşük olduğu için ya da geçmişte sistemler bizi hep teğet geçtiği için ılık modeller karşımıza çıkıyor
Cevap:
En soğuk olasılığın çıktığı da oluyor bazen. diyagramları kullanmmızdaki amaç da 6 saatte bir güncellenen modellerin sağlamasını yapmak ve gerçeğe ne kadar yakın olduğunu kestirebilmek. Herhangi bir terslik yok. Modellerde özellikle uzun vadede böyle farklılıklar olması gayet normaldir.
  ..

ERMAN13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:45
Diyagramlarda ana gfs modeli dün gece ve bu sabah en üstlerde gezıyor agırlık -5 -10 civarında bu sabah daha belirgin şekilde..GFS de dogru yolu bulacaktır ya bu öğlen yada akşam..
  ..

TaHmİnCiMaRaZ13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:10
selam herkese sabah modeler kötü ama düzelecektir. öglen modeleri iyi olur. kesin iyi günler
  ..

siverekli hava manyağı13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:30
arkadaşlar panik yapmayın 90 derece dönebilen modeller 180 derece de dönebilir lehimize ancak şunu unutmayın son 85 saat içine girdiğinde ihtimaller yüzde 60 ila 90 gerçekleşme payı var biraz daha sabır .arif abi bugece (gaziantep -4 )diyarbakır -7 )şanlıurfa -3) siverek - 6 ) yani donduk akşamdan buzlanma ıldu son 3 yılın en soğuk gecesi yaşandı güneydoğuda. birde bu sabah sivas kangal 1048 hakkari 1040 doğuda yüksek basınç 1025 den aşağı değil sanırım bu yıl açık havalarda sibirya hortlayacak gibi ne dersin abi
  mahmut san.. | http://suscun_7151@hotmail.com (46)

Ankaragücü13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:42
Arif Bey'in "sabah modeli ucube" söylemine katılmamak olası değil. Şöyle ki; Diagram ortalamaları Ankara için 18 - 19 ocak arası 850 hpa - 6 gösterirken ana gfs çıktısı o da lütfen - 3 derecelerde. Yine diagram ortalamaları Ankara için ay sonuna kadar 850 hpa için sıfır derece üstünü vermezken ana gfs çıktısı + 4 dereceleri görüyor. Bu kadar başına buyruk, laf dinlemez gfs çıktısının tez kellesi vurula.... )) Şaka bir yana arkadaşlar şu saat ve dakika anlamıyla Arif Bey'e yüklenilmesi anlamsız. İlginç ve başarılı bir şekilde 20 ocağı gösterdi ve snoptik görünüm dört-dörtlük söylediği noktaya geldi. Detayda sistem teğet mi geçer, bizi vurur mu, yoksa yurdun yalnızca belirli noktalarında mı etkili olur bunu zaman gösterecek. Arif Bey misyonunu tamamladı. Sonrası biraz şans biraz basınç konumlarının işi. Kendisi başarılı olmuştur. Olası sistem yoğun kar ve soğuk getirebilecek potansiyele sahiptir. Sıkça rastlandığı gibi kuzeye çekilmesi de ihtimal dahilinde olup, illa "yoğun kar olacak" söylemi şu an kale alınmasa daha iyi olur diye düşünüyorum.
  ..

mürsel13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:17
Herkese iyi sabahlar şöyle bir bakıyorum da bazı yorumlara yeni bir site reklamı yapmak isteyen kendini biraz göstermek isteyen arif abiye resmen saldırıyor yok delikanlılık falan zaten (er) kişi kendi delikanlılığını bilse kimsenin delikanlılığını sorgulamaz.Bence Arif bey çok iyi bir tahmin ci ve Öğretici tabi bunu anlamak isteyene...Ama anlamayanda kabul etmeyende istemeyenede tavsiyem, gelip girmesin siteye veya saygı gösterip eyvallah desin...Saygılar...Arif abi 20 ocak dediyse Gelir.....Allah(c.c.) ın izni ile...
  kara_g26@h..

DEMİRMANNO13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:05
bu sisitem gelecek şüphem yok sabırla bekleyin bir çıkıcak tam çıkıcak yola devam pes etmek yok arif üstadın bir bildiği vardır güvenin ev sabırlla bekleyin verileri diyagramları takip edin arif üstadım gf snin bu kadar kötü gözkmesinin nedeni ne bir kararsızlıkmı var yoksa basınç olaylarındanmı oturmadı yerine
  ..

erdinç13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:57
gece modellerini görmedim gece çalışıyorum sabah işten gelince sabah modellerine baktım.ucube demek yetersiz komik ötesi vazgeçtim yav istersede kar yağmasın bu modeller birebir gerçekleşsin battık balık yan gider hesabı ılıkçı yazcı soğuk ve kar düşmanı hatta yer yer küresel ısınmacı ne kadar tip varsa onlarla birlikte halaya duracam.ama en az sabah modelleri kadar gerçekleşmesi zor.
  ..

barracuda13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:43
bu modellerde ne böyle aman yarabbim!azor yine işin içine edeceen ne diyim sana!ck az daolsa ümidim var arif beye inanıyorum her şeye ağmen er yada geç bu sistemler akacak bize!!!!!
  ..

EFSANE-SEMİH13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:53
Hans şuan sızmıştır.Öğleye bilemedin akşama ayılır.
  ..

murat5713 Ocak 2011 Perşembe 10:01:45
arif hocam ao'su nao'su ne durumda var mı bi terslik ???
  ..

Abadi13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:29
1985 kışında da aynı tablo vardı.Bizde ayağımızı yorganımıza göre uzatacağız demekki....
  avnikucuka..

serkans113 Ocak 2011 Perşembe 10:01:17
neden her model güncellemesinde, sistem kaybolduğunda "yok gelmeyecek, yanılıyorsun, soğuma olmayacak, kar yok" diye yığınla mesaj geliyor. Arif bey sabırla bekleyin, 20'si ve sonrası gelecek diyor, eğer tahmininde yanılırsa eleştirilerinizi o zaman yaparsınız. o güne kadar umutla beklemeye devam. ben Arif Bey'in haklı çıkacağına inanıyorum.
  serkans1@h..

EFSANE-SEMİH13 Ocak 2011 Perşembe 10:01:19
kuzey rüzgarı 13 Ocak 2011 Perşembe 08:01:13 20 ocak sistemi hem gece hem sabah modellerinde yok oldu bakın bu sistemde gelmeyecek dönüş hareketiyle kuzeye kaçıcak yani efsane semihim de dediği gibi %10 luk ihtimal gerçekleşmiş olup bizi teğet geçecek BANA GÖRE GELMEME ORANI %5 OLMUŞTUR.SABAH DİYAGRAMLARI EN SICAK MODELLERDEN BİRİNİN GFS OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.
  ..

murat5713 Ocak 2011 Perşembe 10:01:39
sabah modelinde yeşil renk bile yok. sabır yarabbim:(Cevap: Gündeme uygun bir yorum yapalım. Öyle bir model ki adeta bir "ucube". Gereken yapılacak ve en kısa zamanda yıkılacaktır ! hemen o modelin tez kellesi vurula !!!!! şaka bi yanada bu ne yaa
  ..

ada13 Ocak 2011 Perşembe 09:01:49
hale abi kar var diyorsun ben evde deliriyorum yahı modler hepsi fos hadi sadece modlere baksam bir sey demiyecem diyaframda fos hiç bir sey yok sen nereye bakıyon da söylüyor kabul et ve beni rahatlat cüngü kendimi deli sancam yahu sadece benmi göremiyorum diyorum dünden beri gece ve sabah modlerinde ısınma periyotu var dı?
  ..

diyalektik13 Ocak 2011 Perşembe 09:01:09
Ayın 20'sinde jet akımları ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Bu haliyle pek işimizi kolaylaştıracak gibi değil!
  ..

murat5713 Ocak 2011 Perşembe 09:01:09
sabah modelinde yeşil renk bile yok. sabır yarabbim:(
Cevap:
Gündeme uygun bir yorum yapalım. Öyle bir model ki adeta bir "ucube". Gereken yapılacak ve en kısa zamanda yıkılacaktır !
  ..



Gorki13 Ocak 2011 Perşembe 09:01:40
Arif bey lütfen öğle modellerine el atın....
  ..

arif abi13 Ocak 2011 Perşembe 09:01:47
arif abi sabah modleri de kötü hatta ısınma söz konusu ne 20 21 bile.Hangi modelden sonra gözükür abi.Ayrıca geçen 20 ocak sisteminde kky yağdı 23 ocakta kar vardı hocam saygılar
  ..

Muhammed Uysal13 Ocak 2011 Perşembe 08:01:03
Arif hocam 20 ocak icin basınc yerlesimleri cok guzel olcak bunları anladık zaten modellerde de gozukuyor ancak sogugun kaynagı etkisiz kalabilir mi? cunku basınc yerlesimleri modellerde cok iyi gozukuyor ama kuvvetli soguk hic gozukmedi 1 veya 2 defa gozuktu.basıncların cok guzel ama sogugun etkisiz kaldıgı bir sistem olabilir mi?
  ..

kuzey rüzgarı13 Ocak 2011 Perşembe 08:01:13
20 ocak sistemi hem gece hem sabah modellerinde yok oldu bakın bu sistemde gelmeyecek dönüş hareketiyle kuzeye kaçıcak yani efsane semihim de dediği gibi %10 luk ihtimal gerçekleşmiş olup bizi teğet geçecek
  ....

ada13 Ocak 2011 Perşembe 08:01:03
arif abi hep modleri takip edin diyorsunda dün sabah ögle idare eder aksam sabaha göre güzel ama gece ve sabah cok kötü eee hale bakmaya devammı....
Cevap:
Aynen devam.
  ..

kırklareli13 Ocak 2011 Perşembe 08:01:29
aç tavuk kendini buğday ambarında sanarmış.bizimkide o hesap trakya 22 katılıyorum
  ..

liman13 Ocak 2011 Perşembe 06:01:26
ARİF HOCAM OLAYA BAK NE YAPMUŞ ADAMLAR :):)): http://www.webcamzone.net/webcam.asp?wid=1773
  ..

liman13 Ocak 2011 Perşembe 06:01:04
SAMET......... DÜN GECE SAAT 12.30 DA TRAZBONDA SICAKLIK 5 DERECEYDİ ŞUAN SAAT 05.00 SABAH YANİ ÖLÇÜLEN SICAKLIK 3 DERECE SANA 2 DERECE DAHA DÜŞER DEMİŞTİM , SENDE AKSİNİ İDDAA ETMİŞTİN...:):):) ŞEKERİM BİR DEFA TUTTUR YAA :):): KEŞKE SENDE GÖRSEYDİN GÖRMEDİĞİN İÇİN YAZMAK ZORNDA KALDIM Z DEFTERİNE AMACIM ...... YARIŞI DEĞİL , AMA SENDE BANA KARŞI HEP KAYBEDİYON YAA :):):):)
  ..

yklasor.com13 Ocak 2011 Perşembe 05:01:29
arif abi sana saygım sonsuz ama bu kadar ınsanlara gaz verme ltf.. kar gelicek evet ama tarih ver o zaman kar gelicek tabiki ama insanlarıı 20 ocak a sartlandırma lütfen 20 ocakta bişey yok.... bu kadar eminsin o zaman gün ver de bilelim bizim görmediğimiz sistemleri nasıl gördün ????? ama gün vermen mümkün değil hadi de 20 ocakta istanbul da kar war de delikanlıca cık söyle kar şü gün de diyemesin cünkü sistemler zaten gelcek bunu 3 yaşındakı cocukta bilir hıt almak için insanların umutlarıyla onamayn ltf.. bu icerik yklasor.com adrssınde yayınlanacaktır
Cevap:
1 gün ileri geri oynama olabilir. Çok da önemli değil bu. Onun için de 20 ocakta İstanbul'a kar yağacak dememizde sakınca yok. Eminim buna. Hem de bundan öncekiler gibi kıytırık sulu buzlu falan değil. Şimdi otur akşama kadar düşün ve şu sorunun cevabını ver! Amacım hit almaksa neden aralık sonunda 20 ocağa kadar kıyılar kar beklemesin dedim. Hadi delikanlıysan söyle de göreyim.
  .. | http://www.yklasor.com (66)

doktor 9213 Ocak 2011 Perşembe 04:01:27
arif abi bence de 20 ocak sistemi diye bir şey yok geçen sene 20 ocak sistemi ilk 7 ocakta ortaya çıktı kaç defa gözüktü kayboldu en sonunda 3-4 gün kala garantilenip ortaya çıktı sen hep arkasında durdun ve kazandın ama o zaman takip edilebilen bir sistem vardı geldi gelecek diyebilececeğimiz yani şak diye iki üç gün sonra 20 ocak sisteminin ortaya çıkacağınını sanmıyorum ne bileyim içimde hiç umut yok inşallah haklı çıkarsın abi
  ..

Aytac13 Ocak 2011 Perşembe 03:01:23
Arif Abi 20 Ocakta geLecek Sistem İstanbuL'a güzeL Kar Birakacakmi Ve 20 ocak sistemi özellikle gece etkili olacak gibi değilmi ?
  ..

Alpay13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:24
Arif abi 20 ocak sistemi göller yöresinde iyi kar bırakır dimi ?
Cevap:
Modelleri takip edin. Haftasonunda netleşmeye başlar.
  ..

trakya2213 Ocak 2011 Perşembe 02:01:33
neden herkez gaza geldi bi anda 20 ocak ta kar fala yok kendinizi kandirmayın arif abi 20 ocak sistemi deme sende oyle bi sistem yok soğuk hava ok ama kar yokkkkkkkkk
Cevap:
Trakya 20 ocakta kar yağarsa eğer ne yapacaksın ilan et şurada. Koy iddianı ortaya.
  ..

ozkaradag13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:21
Vallahi ben de o kadar rahatım ki sanki hap içmiş gibiyim. Hele ki 15-20 arası yağışın çoğalmış olması ardından 20 Ocak. Adeta beni viran eyledi. Arif abi 20 Ocak sonrası için Doğu Akdeniz'de AB'ler oluşursa bu İç ve Doğu için daha etkili yağış anlamına gelir mi? Kayseri'den sevgiler...
Cevap:
Tabii ki evet. Tüm bu oluşumlar modellere zamanla yansıyacaktır.
  ..

weatherman13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:33
Hocam valla ara sıra kızıyorsun ama resmen kar sevenlere terapi yapıyprsun...seviyorum valla seni:)
Cevap:
Terapi değil aslında. Ne görüyorsam ne tahmin ediyorsam açık ve net şekilde söylüyorum. Dobra dobra. Başkalrının yaptığı tahminler de umrumda değil. Herkesin tahmini kendini bağlar. Bir yerden sonra zaten modeller ne olacağını gösteriyor. Fazla söze de gerek kalmıyor.
  ..

weatherman13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:40
arif hocam wow turkeydeki zafer yüce baştan beri ısrarla 24 ocak civarı diyordu sence o tarihlere kayma ihtimali var mı beklediğimiz kar yağışlarının? ya da sistemin bizi vurması o tarihlere denk gelebilir mi?çünkü benim gördüğüm 20 ocakta soğuma başlıyor ama kar için yeterli değil.bun bu geceki modellere falan bakığta söylemiyorum...
Cevap:
Bu sistem 24 ocağa falan kalmaz. 20 ocakta işlem tamam. 2-3 güne netleşir iyice.
  ..

Wind Chill13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:44
Sayın Arif Hocam, öneriniz için teşekkür ederim. Ben streste değilim. Sadece biraz hoş olsun diye öyle dedim. Ben şu anda gayet neşeliyim. Çünkü artık eski acemilik yok. Saygılarla.
Cevap:
Memnun oldum. Teşekkür ederim.
  ..

weatherman13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:13
ever gece modelleri rezalet,tamam değişir ama şunu söylüyorum 20 ocak artık 192in içinde sayılır ve 20 ocak kar yapmaz...sonrsını takip edelim derim...20 ocakta sıcaklık yine sınırda kalacak gibi gözüküyor..bu arada ao yu takip etmek lazım özellikle çünkü nötre yakın fazla tutnamazsa ocak hüsranla kapanır...
Cevap:
Weatherman ne de çabuk unuttun geçen seneki ocak sisteminde yaşananları. Hangi 192. 120 saat kala bile netleşmeyen modelleri ertelediğimiz açıklamaları en sonunda modelleri kanırta kanırta dediğimize getirdiğimiz günleri. Merak etme. Geliyor. İnadına 20 ocakta.
  ..

sertsoğuk13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:36
gece modelleri nanik size demiş sanki hehehe bırakın allah aşkına modelleri falan 2 gün daha sabır çok değil o zaman görelim gfs yi 360 derece dönebiliyo mu :)
Cevap:
Bu arada diyagramlar geldi. GFS tüm modeller içinde en yüksek sıcaklıkları veren en uç model konumunda. Bu da son modelin değişime çok açık bir model olduğunu gösteriyor. Sabırla takibe devam.
  ..

Wind Chill13 Ocak 2011 Perşembe 02:01:09
Gece modelleri tam mide bulandıracak cinsten. Böyle saçma model görmedim hayatımda.
Cevap:
Niye saçma olsun niye mide bulandırsın. Sonuçta hep demiyor muyuz beklediğimiz sistemle ilgili nihai model bunlar değil diye. İyi de çıkabilir kötü de. Değişecekler nihayetinde. Dilimde tüy bitti. Yarın sabah bir bakarsın cart diye -20'yi indirmiş tepene sonra zafer şarkıları çılgınlıklar taşkınlıklar vs. Hep aynı senaryo. bıkmadan usanmadan takip edeceksiniz sürekli. Bizim şu aşamada yaptığımız Avrupa kıtasını önümüzdeki günlere kontrol edecek basınçlar hangileri bunları kestirebilmek. Her güncellemede yeri oynayan yüksek basınçlar var. Bunların konumu net değil. Halen bile her güncelleme arasında dağlar kadar fark var. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Ciddiye alınacak durumda değiller. Çıkıp da modelden modele tepki geliştirmek de sadece ahmaklık bana göre. Boş yere strese girmenize de gerek yok. Birkaç gün sonra sistemle ilgili detaylar tabak gibi ortaya çıkmış olacak nasıl olsa.
  ..

ufuk çizgisi13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:28
akşam modelini çizen bilgisayar kafayı sıyırmış herhalde saçma sapan bir model, sistemi getirmemek için elinden geleni yapmış..
  ..

tarık atacan13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:20
Gece modeliyle sistemi mefta eden arkadaşlar var.Bence pazar akşam modelini bekleyin.Öyle değerlendirmesini yapalım sistem ölü mü diri mi.Çünkü GFS ye güvenmek için 120 saati beklemek lazım diye düşünüyorum.İyi geceler
  ..

orion13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:50
efem:arif hoca cevaplarsan sevinirim 13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:50 üstad bu cemal saydam hocamız ne zamandan beridir ben istediğim zaman kar yağdırırım diyor nedir bu işin aslı bir bilgin varmı Arif üstat daha ayrıntılı açıklar ama ben sorunuzu gördüm ve bildiklerimi söyleyeyim. Cemal hocanın bahsettiği bulut tohumlamanın bir benzeri. Bulut içinde aşırı soğumuş su kar haline gelirken yoğunlaşma çekirdeği denilen mikro partiküllerin etrafında yoğunlaşırlar. Sahra üzerinden toz taşınımı olduğu zamanlar bu toz bir nevi yoğunlaşma çekirdeği görevi görür ve yağış miktarını oldukça artırırı. Cemal Hoca bunun yapay olarak da bulutlara uygulanabileceğini belirtiyor.
  ..

ozkaradag13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:11
10ur'u aynen destekliyorum ve inceliğinden dolayı da teşekkür ediyorum. Arif abim ne kadar iyi niyetliyse buradakiler de onu o kadar suistimal ediyor. Benim bir adminin var, site yönetmek için şunu kulağına küpe yap der ve eklerdi "Sevgili Özgür iyi niyetli insanların site yönetmesi için kötü düşünüp ve cin olması gerekiyor, aksi halde akbabalar, sırtlanlar seni yer bitirir ve site mahvolur" der. Onun için sert ve cin olmalı yönetim takımı, yoksa rezil rüşva olup aslanlar o diyarı terk edebilir. Kayseri'den sevgiler...
  ..

Erman13 Ocak 2011 Perşembe 01:01:07
Sanırım gece modeli diyagramlarda baya bır yukarılarda dolaşacak:)))bir gecede huzurlu yatırın be kardesım valla bıla ya..
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2082
Sayfalar
< | 1 2 ... 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:3,369 s
Sayaç: