Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



bulut7515 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:15
Hay Allahına kurban. Gece modellerine bak. Ya Rab nasip et böyle bir kar yağışı. Yoksulları da meleklerin, kanatları arasına alsın yardım et onlara, ama nolur bu modellerdeki gibi kar yağdır.
  ..

mertist15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:02
ohhh be nihayet modellerde güzel birşeyler göründü be arkadaş:D
  ..

ozkaradag15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:46
Havaya girip uçmayın, sıcak gelecek deyip moral bozmayın, her şeyi oluruna bırakın. Rahat olun. Rabbimize dua edin (inananlar için diyorum.), inşallah özlediğimiz soğuklar ve karlar gelecektir. Kayseri'den sevgiler...
  ..

diyalektik15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:44
Sistem ağır ve kararlı bir biçimde yol alıyor. Soğuma da güçleniyor.Sistem akdeniz üzerinde bolca siklon ve yağış da taşıyor. Yani tıkır tıkır çalışıyor.Az önce de yazdığım gibi sabah modelleri hepimizi heyecanlandırabilir.
  ..

Ankaragücü15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:47
264-288 saat arası ekstra hoşuma gitti. )) Anlayan anlar.. ))
  ..

Wind Chill15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:00
Bu modeli gördükten sonra artık sabah modellerine bakamayacağım, hayal kırıklığına uğramamak için.
  ..

karfirtinasi15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:55
modellerde sistem 22-23 gibi görünsede bir önceki verilere göre hızını ve gücünü arttırması sebebiyle 20 si gibi gelecektir, yarın veya en geç pazar modellere bu da yansıyacaktır.
  ..

vostok15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:09
ya arkadaşlar bu gece diyagramları güncellenince herhangi biriniz kaydedebilir mi? ben maalesef bakamayacağım da.siz kaydederseniz sonradan bakarım?
  ..

ankaralı eren15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:48
arif abi dediğin sistem gözüktü modellerde acaba sana karşı gelenler (ılıkçılar) siteye girecek hallerini bırak pc yi açıcak suratları kalmışmıdır acaba sormak istiyorum :D ama biliyoruzki bu model gine değişicek ve gine başlıcaklar sistem bitti diye neyse hadi bakalım inş bu sistem bozulmadan gelir
  ..

tengizman15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:51
Mumkunse yagsin su kar.Kar altinda saatlerce dolasip sicak sahlebimizi icelim,eve gelip uzerimizi degistirip balkona cayimizla cikalim,radardaki kutleyi takip edip vuralim kendimizi sokaklara,hadi aslanim,basarabilirsin bu kez:)
  ..

Efsane KAR15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:34
Eee. ? Bu modeller ne böyle ? Siz hiç düşünmezmisiniz istanbul bu guven olmaz havasına dıye ? Ilıkçılar kaçın bakalım. Arazi olamıcaksınız ama bu sefer .;)
  ..

Ankaragücü15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:16
Hele şükür. Sabaha, yarına değişmese bari.
  ..

ferh@t15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:10
gece modelleri bizim lehimize dönmeye başlamış.çok güzel gelişmeler var .inşallah devam eder.
  ..

trakya(korhan)15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:09
Nasıl beğendiniz di mi son modeli?
  ..

Armando15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:54
SONUNDA DERİN BİR ''OH BE'' DİYORUM.MODELLER BU GECE PARLAKLAŞTI BUNA DA ŞÜKÜR.ALLAH SİSTEM BEKLEYEN KARKOLİKSEVERLERİN YÜZÜNÜ KARA ÇIKARMASIN...
  bbeyazlar@..

deniz fırtınası15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:21
arif abi galiba bu sistem 22 sinden sonra dahada güzelleşcek gibi.sen dahaiyi bilirsin gerçi.saygılar.
  ..

Umut Sallak15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:43
Geçen seneki sisteme 1000 basar bu.. Hem soğuk güçlü hem yağış fazla hemde etkilediği alan olarak fazla.
  cronix23@h..

ERMAN15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:56
GECE MODELLERİ BAZILARINA ÇOK İYİ BİR DERS VE KAPAK OLMUSTUR..BİZ BOŞUNA ARİF ABİYİ DESTEKLEMIYORUZ İNŞ HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK..ARİF ABİ UMARIM SANA LAF SÖYLEYENLERIN HEPSININ ADINI ALMISSINDIR..EGER SİSTEM GELIRSE HEPSININ ISMINI SÖYLEDE BURDA IBRET-İ ALEM OLSUN..
  ..

Wind Chill15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:23
Gece modelleri çok güzel biraz gecikmeli de olsa sistem 23'ünde gelecek gibi görünüyor.
  ..

sertsoğuk15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:37
bu gece mutlu huzurlu bir gece geçirmeniz dileğiyle modeller bizim lehimize dönmeye başladı.hadi hayırlısı inşallahh :) :)
  ..

vostok15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:19
allahım bu tesadüf mü yoksa kaderin bize bir cilvesimi ? :D modellerde 22-27 ocak sistemi görüyoruz geçen seneki sistem tarihleri ile tamamen uyuşuyor,bu modeli görünce tarih tekerrür eder mi sorusu aklıma geldi? Sizce?
  ..

Umut Sallak15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:14
İntro neden koyulduğunu 20 Ocaktan sonra herkes anlayacak :) Abi ne yaptın akşam modellerine okuyup üfledin mi hehe..
  cronix23@h..

ozkaradag15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:18
ariftarif 15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:34 Uzun vadeli AO endeksi beklentisi yılbaşına doğru linkteki resimdekine benzer şekildeydi. Ben de bu veri üzerine 29 aralıkta 10 ocak sisteminin iptal olduğunu ve 20 ocağa kadar ciddi bir soğuk dalgası beklemediğimi söylemiştim. Bu dönem için yanlış bir tahminde bulunduğumu iddia edebilir misiniz? Bazıları ısrar etmişti gelir mutlaka 12-13-15 inde falan diye ama gelmedi işte. Ben bu veriye göre gelmez dedim ve gelmedi. Demek ki uzun vadeli AO verileri üzerinden doğru tahminler yapılabiliyor. Resimdeki kadar ufak sapmaları da mazur görün yani! Olacak o kadar... ------------------------------------------------ ---------------------- Evet, 15-17si gibi beklediğim yağış resmen uçmuştur, Kayseri bölgesi için yaptığım tahmin hüsran olmuştur. Ancak sıcaklığı tutturdum. :))) Bir de kısır döngülerden kimseye fayda olmaz aksine zararını hepimiz çekeriz. Arif abi, Semih, Tarantula, Havadelisi, U. Sallak, Santiago, 10ur. Hepinize yakışmayacak hareketlerden kaçınalım yoksa seviye erezyona uğrayıp dağılırız. Lütfen. ve son cümlem, AO ve NAO bu kadar güzelken sistem gelmezse o parametrelerin de değişme zamanı gelmiş demektir, ama sanmıyorum. Kayseri'den sevgiler...
  ..

vostok15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:10
modeller yine çok değişmiş bizim yönümüzde yani çok güzelleşmiş
  ..

Armando15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:09
Arif hoca haklı arkadaşlar.10 ocak sisteminin olmayacağını 29 Aralıktan kestirmişti,modeller ocak 13 leri ara ara soğuk göstersede bu gerçekleşmedi.O zamanki tahminini AO ve NAO yu baz alarak yaptığına göre,şimdide haliyle bu verilere dayanarak 20 Ocak tan itibaren soğukların geleceğini belirtiyor,bu gerçek gözardı edilmemeli...
  bbeyazlar@..



iszer15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:28
Bu siteyi yaklaşık bir aydır takipteyim, son günlerde bazı arkadaşlar birbirine kırıcı ve haksız davranışlarda bulunuyorlar. Hepimiz kar yağmasını istiyoruz, ben hepinizden çok istiyorum, ama yağmıyorsa modeller kıvırıyorsa bundan dolayı birbirimizi yemenin anlamı yok. Arif bey çırpınıyor ama (vermeyince mabut ne yapsın Arif :) ) Geniş açıdan bakarsak bu ülkenin iklimi gerçekten değişiyor, kış olimpiyatları bile bu gidişle Erzurumda tehlikeye girdi gibi. Arif beye sitem edeceğimize ALLAH'a yalvaralım Mikail bize kar göndersin. Herkese daha hoşgörülü, muhabbetli ve bol karlı günler dileği ile....
  ..

Umut Sallak15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:47
Ben chat sayfasını 2 saat önce açtım iftira atmayın Santiago. Sistemden kaynaklanan sorundur istersen tekrar dene.
  cronix23@h..

Umut Sallak15 Ocak 2011 Cumartesi 01:01:32
1Our ben havaturka için yemem içmem gerekirse tüm sorumluluğu alırım rahat olsun herkes. Söylenecek sözüm varsada çıkar söylerim. Bende bilirdim adam karalamayı kendi sitelerimde buzamana kadar hangi tahmincinin yorumunu alıpta karalama kampanyası yaptım? Canımı yaktılar bırakta okadar sesimiz çıksın. Sen farketmiyebilirsin ama. 3,4 kişi bir olup Z.defterine dalıp ortamı bulandırıp ağız birliği yapmışcasına sinir bozuyorlar. Görmezlikten gliyoruz hepsini.. Sanada başarılar dilerim kardeşim.
  cronix23@h..

diyalektik15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:17
Modeller bir kez daha göstermiştir ki her şey Azorun elinde. Yani Azorun konumu ve gücündeki lehteki en ufak bir gelişme wetter 3 deki 20'sinden sonraki bütün yeşil noktaları maviye çevirir. Azor Avrupa içlerine doğru biraz daha genişlerse "ki bu mümkündür" bir güncellemede her şey lehe döner. Sistem yağış yönünden kusursuz görünüyor. Hatta bu akşam yağış yönü çok daha güçlenmiş görünüyor. Ben gece modellerini beğendim. Oluşan Polar koridor ve basınç konumlanmaları bakımından endeksleri destekliyor. Bu gece modelleri sabah modelleri için bir işaret fişeği ateşliyor sanki!!! Sabah diyagram ve modellerde lehte derin ve ciddi bir kırılma yaşanırsa HİÇ ŞAŞIRMAM!
  ..

mefamu15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:27
gökhan abur da 10 undan sonra diyordu demek şimdi 25 inden sonra diyor. o zaman bir sonraki tarih 10 şubat. 15 gün 15 gün gidiyo ya o bakımdan. ya artık eskisi gibi günlük hava durumlarına dönülse. sadece yarın hava şöyle olacak deseler. hem yanılmazlar artık, hemde düşünsenize arif abi yılbaşında 20 gün kar yok demişti ve biz bir anda 20 günü çöpe atmıştık. boşa kar yağmayacağını bilerek geçen 20 koca gün haksızmıyım?
  ..

1Our15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:22
Yayınlanmaması gereken yorumların yayınlanması, chat sağlayıcısı olmasına binaen Havaturka'yı temsil eden bir insan sayılabilecek Umut'un; haksız olduğu bir konuda, yakışıksız ve ağır açıklamaları ve ettiği küfürler; bazı arkadaşların Havaturka ve Arif hoca fanatizmi yapayım derken, Havaturka'nın saygınlığını düşürmeleri ve Arif beyin bir takım konularda alabildiğine politik davranması ve de otorite zaafiyeti nedeniyle ve son olarak okuluma, hayatıma yoğunlaşmam gerektiği gerçeği ve de havadeliliğin bir süre sonra bağımlılığa yol açtığını düşünmem sonucu; bundan böyle Havaturka'da yorumların yayınlanması kısmına yardımcı olmayacağımı ve chat adminliğini de bıraktığımı bildirmek isterim. 3,5 yılda bir çok dost edinmeme ve meteorolojik bilgilerimi geliştirmeme vesile olan bu ortamda bir takım görevler almak, sizleri tanımak ve benliğimi sizinle paylaşmak benim açımdan bir zevkti. Sürç-i lisan ettiysem ya da gereksiz yere kırdığım dostlarım olduysa affola. Bundan sonra sıradan bir takipçisi olacağım Havaturka'nın. Chat'e de başta Arif bey ve adaşım olmak üzere değerli dostlarımı görmek için uğrarım.
  ..

Wind Chill15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:46
Ankara 2010 veriler-2: 2010 yılında Ankara'da en yüksek sıcaklık 40.4 C olarak 7 Ağustos'ta ölçülmüştür. Bu değer Ağustos ayı ekstrem değeridir(Önceki değer 40.0 1 Ağustos 1954), En düşük sıcaklık ise 26 Ocak'ta -10.7 C ölçülmüştür. Günlük minimum makismum değer ise yine 26 Ocak'ta -2.6 C olmuştur. 2010 yılında en yüksek kar kalınlığı 8 cm(12 Aralık 2010) olmuştur. Esenboğa'da bu sayı aynı gün 13 cm'dir.
  ..

erman15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:22
Onur sohbete giremiyorum benim nettemi sorun var acaba?
Cevap:
Admin: Çalışıyor.
  ..

sank15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:20
11 Aralık sisteminde Ankara Dikmen'deki tipiyi izlemek isteyenler için link
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=oHPeTpr9uSg (228)

ariftarif15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:34
Uzun vadeli AO endeksi beklentisi yılbaşına doğru linkteki resimdekine benzer şekildeydi. Ben de bu veri üzerine 29 aralıkta 10 ocak sisteminin iptal olduğunu ve 20 ocağa kadar ciddi bir soğuk dalgası beklemediğimi söylemiştim. Bu dönem için yanlış bir tahminde bulunduğumu iddia edebilir misiniz? Bazıları ısrar etmişti gelir mutlaka 12-13-15 inde falan diye ama gelmedi işte. Ben bu veriye göre gelmez dedim ve gelmedi. Demek ki uzun vadeli AO verileri üzerinden doğru tahminler yapılabiliyor. Resimdeki kadar ufak sapmaları da mazur görün yani! Olacak o kadar...
  .. | http://img814.imageshack.us/i/aosprd3.gif/ (239)

Wind Chill15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:06
2010 yılının Ankara özelinde oldukça ılık geçtiğinin bir göstergesi de don olayı görülen gün sayısının çok az olması. Buna göre Ankara merkez istasyonunda 2010 yılında sadece 30 gün don olayı görülmüş. Bu sayının aylara dağılımı ise şöyle: Ocak:12, Şubat:6, Mart:7, Aralık:6 gün. Ankara'da normalde yıllık ortalama(uzun yıllar): 82 gün. Esenboğa'da da bu sayı düşük kalmıştır. Esenboğa'da uzun yıllar ortalaması 117 gün iken 2010'da bu sayı 87 günle sınırlı kalmıştır. Aylara dağılım ise şöyledir: Ocak:21, Şubat:11, Mart:14, Nisan: 7, Ekim:2, Kasım:14 ve Aralık:18 gün.
  ..

lodoss15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:27
modellerde bir tuhaflık var azorun konumuna gore soguk akısı alakasız yerlere dogru gözüküyor.halbukı tamda 21 22 sı gıbı balkanlara dogru akması gerekmıyormu?
  ..

deniz fırtınası15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:18
arif abi ao ve nao lehımize olduğunda hep sert sistemler almışız.şimdi lehimize yıne eğer alamasssak bu bir ılkmı yoksa ao ve nao uygun durumlarda sert sistem alamadağımız zamanlar oldumu? saygılar.
  ..

özgür15 Ocak 2011 Cumartesi 00:01:46
20 ocak sistemi neden modellerde gözükmemektedir 5 gün kala azda olsa modellerde belirmesi gerek değilmi
  ..

ariftarif14 Ocak 2011 Cuma 23:01:29
Gün içinde Santiago'nun yorumları üzerinden bazı tartışmalar yaşanmış. Ona da espriyle karışık bir açıklık getireyim. AO 6-0 yaptı şeklindeki yorum bence subjektif. 11 aralık ve 17 ocakta ao endeksi tam da istediğimiz konumu alıyor. Gol yediğimiz tarihler 28 aralık 5 ocak ve 10 ocak sistemleri. 20'sine doğru yine bir iniş trendi var fakat peşinden yine hızla pozitife çıkıyor. Yani 22 ocak gibi Rıdvan'ın dediği gibi "gol olur" durumu var. Skor 6-0 falan değil. Şimdilik olsa olsa 3-1'dir. Maçın ikinci yarısında neler olacağını zaman gösterecektir. Attığımız golleri saymamazlık etme lütfen :) Gelelim uzun vade AO tahminlerine. Baktığım verilerde 20 ocak gibi keskin bir nötre çıkış vardı. Bunu sizle paylaştığımda yanılmıyorsan ya yılın son günleriydi yada yılbaşıydı. O tarihlerde bu döneme ait ao verilerini görme şansınız yoktu. Ayrıca bu veriler milimetrik olarak nötre çıkış 17-18 inde mi olur 21 22 sinde mi olur şeklinde gösterilmiyor ki. Böyle mantık olmaz. Uzun vade tahminlerde 1-2 günlük ileri geri sapma olmasın mı? El insaf. Sonuç beklentilere uygun şekilde gerçekleşmiştir. Burada amaç Avrupa'daki olası basınç değişim ve yerleşimlerini ne zaman ne yönde olacağını kestirmektir ve ister kabul et ister etme AO uzun vadeli tahmini bu dönem için başarılıdır. Yani bu verilere bakılarak 15 günlük tahmin rahatlıkla yapılabilmektedir.
  ..

ERMAN14 Ocak 2011 Cuma 23:01:06
Havadelisi beni örnek göstermişsin..Siz herkese istediğiniz söylemleri yapın biz size birsey söylemeyelım öylemi..Ben dünde dedım.Arif abi belki bunları takmıyor olabilir ama biz yıllardır burda olan insanlarız ve arif abiden çok şey öğrendik..Ona hakkı olmadan yapılan eleştiriler ve 7 0 oldu veya türkiye kupasını fener alacakmıs arıftarıfın yenı tahmını gıbı söylemler burayı adam akıllı takıp eden ınsanlar olarak bızım zorumuza gıdıyor kardesım..Bide üstüne gelip bu siteyi eleştiriyorsun.Siteyi kac gundur hatta kac haftadır karıstıran ınsanlar kım ona bak bakalım kim kimin bosluklarını arıyor..Ben snowhusonun yaptıgı şeyden sonra sana hak vermıstım ve onu elestırmıstım.Ama sen bizi çocuk yerıne koyuyorsun merak etme aklımız gayet yerınde ama ona buna satasıp bu sitenın düzenini bozmayın artık yeter gercekten yeter..Bidaha kimseye cevapta vermıcem.
  ..

trakya(korhan)14 Ocak 2011 Cuma 23:01:02
Arkadaşlar diyagramlarda 850 hpa sıcaklıkta ayın 20 sindeki (çukurlaşma formuna) iyi bakın.O çukur gün geçtikçe derinleşecek(sıcaklık daha da düşecek).Ve AO nun seyrine uygun olarak yükselişe geçemeyecek
  ..

Umut Sallak14 Ocak 2011 Cuma 23:01:54
Tengizman her defasında kasti şekilde tartışma ortamı yaratan sizsiniz çok iyi seziyor burdaki okuyucular.
  cronix23@h..

diyalektik14 Ocak 2011 Cuma 23:01:41
Uzun zamandır AO ve NAO'yu bu kadar lehte görmemiştim. Bu endeks verilerine ve açılan polar koridora rağmen kar ve soğuk ülkemize giriş yapmazsa AO ve NAO da artık yalan olmuştur diyebiliriz. Fakat benim bir sorum var Arif hocam. Yanıtlarsan çok sevinirim. Anadolu üzerine yerleşen antisiklonlarla AO ve NAO endeksleri arasında bir bağlantı kurulabilir mi? Yani AO ve NAO bu derece olumluyken üzerimizdeki antisiklon nedeniyle soğuk kuzeye kaçarsa bunu AO ve NAO verileriyle nasıl açıklayabiliriz? Yoksa böyle bir olasılık sizce yok mudur?
  ..

kuzey rüzgarı14 Ocak 2011 Cuma 23:01:12
akşam ntv istanbulun 7 günlük tahminini yazdı ayın 20 sini 13 derece verdi ki çok mantıklı 20 ocak sistemi 1 hafta 10 gün kadar ötelenmişdir ayrıca büyütülecek bir sistemde olmayacak artık uyanın bilim adamlarınında dediği gibi ülkemiz küresel ısınmayı en aktif hisseden ülkelerin başını çekiyor saygılarımla
  ....

Umut Sallak14 Ocak 2011 Cuma 23:01:52
Santiago Semih doğru söylüyor bu aralar çok fazla tezat yapıyorsun. Havadelisi ne çekerse kendi kafasından çekiyor birine kopyacı diyor öbürüne hırsız. Benim adım adım hala orlarda duruyorsa bunda bir kasıt fişleme olduğu kesin.
  cronix23@h..

mertist14 Ocak 2011 Cuma 23:01:26
ariftarif vereceği en güzel cevabı verdi hala gelmemekte ısrar ederse napalım arkadaş.hep beraber para toplayıp kanada ya kaçıyoruz
Cevap:
NeeYork'a kaçabiliriz :)
  ..

reis_ksk14 Ocak 2011 Cuma 23:01:51
chanleecege kardeş bencu bu sıcaklık farkı denizden izmir karşıyakada oturuyom manisaya gittim gecen arabada sıcaklık gosteriyodu bornovadan sonra sıcaklık git gide düstü 7 dereceydi 3 derece oldu birden bornovadan sonrası daglık sabuncubeli falan war ama soguk hava geldiginde nedense sıcaklık aynı oluyo bende cozemedim bunu sıcaklık farkı hep böyle olsa trakyadan cok kar alır manisa :)
  ..

ariftarif14 Ocak 2011 Cuma 23:01:05
Modeller kötü çıkınca yine sinirler gerilmiş. Panik düğmesine basılmış. Acele ediyorsunuz. Azor yükseğinin yerleşeceği yer halen net değil. Herşey onun yerleşeceği yere bağlı. Akdeniz'de oluşacak alçak basınçlar bile. Bütün soruların cevabı da onda saklı. Modellerde bir o yana bir bu yana yalpalayıp duruyor. Bu konuda tahminimi yaptım ve bekliyorum. Yarın akşam itibariyle modeller ve diyagramlar sistemle ilgili net veriler sunmaya başlar. Kararsızlıklar ortadan kalkacak soğukların rotası belli olacaktır. Strese girmeyin ve şu işi biraz da oluruna bırakın. Sistemin bizi etkileyeceğine adım gibi eminim. Endekslerinden tutun da Azor'un güçlü hale gelmesine kadar bütün veriler bu soğukların bize doğru akacağını işaret ederken yine pas geçecek olursa artık bunun mazereti de olmaz. Hadi geçen sene Azor pasifti dedik endeksler negatifti dedik şimdi ısmarlama ayarlanmış gibi bize kar gelmesi için gerekli bütün şartlar mevcutken yine gelmemesine pek ihtimal vermiyorum. Israrım biraz da bundan. Halen taşlar yerine oturmadı diye düşünüyorum. Yok arkadaş daha fazla heyecana gelemiyorum yada hayır bu sistem bizi etkilemeyecek diyen varsa kendi bilir. Hakikaten uzun zamandır beklenen kar yağışlarının gelmemesi insanları iyiden iyiye karamsar hale getirdi. Ben umudumu yitirmedim. İnanıyorum ki sonu güzel olacak. Yarın akşama görüşmek dileğiyle...
  ..

Hardsnow14 Ocak 2011 Cuma 22:01:21
''Görünen köy klavuz istemez.'' Bu lafı iyi düşünün çünkü onu algılıyıcak beyni olmayanlarda var yani aramızda..Evet sözde söylediğim gibi sistemde görünen şudur.AO gayet güzel NAO da .öyle..GFS_DYAGRAM_TAHMİN SİTELERİ vb..zaten bu 3 ü 4 günden fazlasını tahmin edemiyor..AO ve NAO yeterli ..Bu Doğrultuda AO ve NAO yani Sibirya nın bu soğuk havayı bize pompalıyacağı etkenler olumlu..Daha gerisine Kafanızı Yormayın..Sabrederek ve İştahla 4 Gün kala GFS ve Diyagramlara Bakın Arif Hocam sana katılıyorum her konuda her cümlen kelimesi kelimesine mantık saçıyor...En azından bir kaliten var..Buda seni sevdiriyor..Hep Böyle Olman dileyiğiyle Hocam Saygılar,Sevgiler.. ALLAH BİZLERE ESKİ GÜZEL KIŞLARIMIZI NASİP ETSİN..! Gerisi Hikaye ;)
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2071
Sayfalar
< | 1 2 ... 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,496 s
Sayaç: