Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



tarzan17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:07
Bir deli kuyuya taş attı 40 akıllı çıkaramıyor kardeşim:) Abur dememiş ki öyle bir şey, buradaki çoğu kişi onun iyi bir tahminci olduğunu bilir, özellikle İstanbul, boğaz vs konusunda. Özellikle rüzgar konusunda uzman olduğunu söylemişti bir kere, denizcilik konusunda. Sürmeli'ye gelince, adamın tarzı bu, temkinli, popüler olduğu için de son birkaç yıldır daha temkinli davranıyor.
  ..

meteorantep17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:39
Ahmet ve Aydın gibi insanlar yüzünden tartısamıyoruz, okadar dar goruslu ınsanlar kı baskalarının fıkırlerıne kapalı ki,anlamak mumkun degıl.Arıf abı agzına saglık,ne guzel soylemısısın herkese saygı duyulamsı gerekır dıye,ama ıste bu arkadaslar gıbı adamlar duruduk yere gergınlık yaratıyo.Burdan sunu soyluyorum ben 3 seneyı askın suredır bır fııl arıf abının tahmınlerını takıp edıorum ve bundan sonrada takıp edıcem,o sızın haddınıze degıl.benı bılenler bılır ben kendı tahmınlerımı yapar,ve susarım.ama her zaman hava turkayada gırerrım,her yerdede savunurum.
  ..

tengizman17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:24
ArifTarif'e katiliyorum.Buradaki insanlarin %90'i diyagram ve model yorumlamayi biliyor,kismende cogu kisi ao ve nao endekslerini cokta guzel yorumlayabiliyorlar.Ama siz Bastardi soyle demis,Abur soyle demis,Cemal Saydam bunu demis diye kendi kendinizi bosuna paraliyorsunuz,belkide siz daha iyi analiz edeceksiniz verileri.Yani sizde un,seker,yag var ama baskalarinin yaptigi helvayi yiyorsunuz.Belki onlarin bildigi bizim bilmedigimiz bazi veriler var ama sonucta yukarida saydigim diyagram,model ve indeksler tahmin yurutmek icin yeterli olabiliyor.Ayrica burada olsun,havalife,havadelisi ve wowturkey'de de bircok basarili tahminci ve analizleri basarili arkadaslar var,onlari takip etmeniz daha mantikli olur.Hic olmazsa takip ederken hava tahmini icin gerekli olan verileri nasil kullanacaginizi size ogretiyor.Ben bugune kadar Bunyamin'in,Abur'un veya Saydam'in indeks ve verileri nasil kullanacaginiza dair birsey ogrettigine rastlamadim,siz gordunuzmu boyle birsey? ArifTarif'i az cok tanidigim kadariyla tahmin yaparken kendisini takip eden insanlarinda birseyler ogrenmesini istiyor keza yukaridaki sitelerdeki arkadaslarda oyle.Hem anlatiyorlar hem ogretiyorlar.Boyle bir avantaja sahipken onun bunun yazilariyla fazla vakit gecirmeyin derim.
  ..

tahmin-akdeniz17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:33
bu arada vaktim sınırlı olmasına rağmen birkaç sistem inceledim.ao nun nötre yakın pozisyondan +2 +3 gibi pozitif değerlere yükseldiği zamanlarda soğuk bakımından ve kar bakımından şiddetli sistemler almışız.misal 93 sistemi.nötrden pozitife hareketle sert soğuklar gelmiş antalya kar almış.ilerde lazım olabilir bu bilgi:)
  ..

tahmin-akdeniz17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:53
diyagramlara ve endekslere bakınca 25 inden itibaren ülke çoğunluğunda hem yağış bol hemde soğuma. bol kar olacak gibi ama bence susmalıyız.kaçmasın :)
  ..

halil17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:42
admin abur ve bünyamin böyle bir açıklamada bulunmuş mu ??
Cevap:
Abur'u bilmiyorum ama Bünyamin'in 25'i gibi soğuk hava gelecek kar olur mu belli değil büyük ihtimalle olmaz dediği doğru.
  ..

slept17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:19
bünyamin sürmeli ayın 23 yağışlı 24 25 parçalı bulutlu vermiş cıcaklık 15 c bu neyin tahmini neye göre hazırlanmış tahmin.hiç bi veri bu tahmini desteklemiyor.bakalım kaç takla attıracak.
  ..

KARTEPE_197717 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:39
ORHAN ŞEN DÜNE KADAR İSTANBULDA OCAK AYINDAN İTİBAREN YERDE 5 10 GÜN YERDE KAR KALABİLECEK SİSTEMLER GELEBİLECEK DEMİŞTİ HANİ BIRAK 5 /10 GÜNÜ YERDE DOĞRU DÜRÜST 5/10 DAKİKA DOYA DOYA KAR GÖREMEDİM NASIL İNANIM ÖYLE BİR ÇEVRE KİRLİLĞİ VAR Kİ HER KAFADAN BİR SES ÇIKIYOR DÜNE KADAR BÜNYAMİN SÜRMELİ AYIN 20 SİNDE SERT Bİ SİSTEM VAR DEDİ TAKİP EDİYORUZ DEDİ SONRA ÇIKTI BİZ 20 SİNDE KAR BEKLEMİYORUZ DEDİ NEDEN ZAMANINDA 20/SİNDEKİ SİSTEM FOS OLDU DEMEDİ DÜN 23 / 24 GİBİ KAR ALABİLİR DEMİŞ BU GÜNDE 25 / 26 SI GİBİ YÜKSEKLER ALABİLİR DİYOR YANİ ANLICAĞINIZ ÖYLE TAŞ GİBİ BİR SİSTEM BEN GELİYORUM DEMİYOR DİYORSADA KİMSE GÖREMİYOR BU KIŞ YA BÖYLE BİTER YADA İNTİKAMI GÜZEL OLUR
  ..

okyonus@batı karadeniz17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:24
ŞUNU BİR YERE NOT EDİN 5 ŞUBAT A KADAR KIBRIS IN DAĞLARI BİE KAR GÖRECEKTİR
  muratarat_..

ramazan17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:08
arif abi nasıl olduda bu havalar böyle oldu.sana güvenim sonsuzdu.ayın 20 si dedin ne oluyorda bu zaman öteleniyor.artık bazı tahminlerini çözemez oldum.tamam yb cın a.b ezeceğini düşündün ama olmadı kıytırık bir a.b y.b altetti.yani soğuma geçikiyor.peki hala bu yaşanan karamsar tablonun değişeceğini tahmin ediyormusun?yoksa karamsarlık (hava için)devam edecekmi? ayrıca artık sorulara cavap yazmaz oldun.sana geçenlerde kafkaslardan gelen sistemleri sordum cevap gelmedi.ben beşkaları gibi kar kar kar demiyorum.sistem gelecekse gelir.seni suçlamıyorum.bu adamların dandik sorularına cevap yazıyorsun,benim güncelliği olmayan tamamen gerçekleşen bir hadisenin cevabını yazmıyorsun.ayrıca bu habertürk kanalı sapıtmaya başladı.yani 20 gün olacak ses yok.bloğunda tahmin yapamıyorsun.ekranda yoksun.cevabı olmayan soru o kadar çok ki.cevap veremiyorsun.ben bu işi anlamadım.sen anladıysan bi, zahmet izah et.teşekkür ederim.iyi akşamlar
Cevap:
20 olmaz 25 olur çok takılma tarihlere. Netice önemli. Daha fazla ötelenmedikçe sorun yok.
  ..

serkan serkan 17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:38
GÖKHAN ABURU DİLİNDEN DÜŞÜRMEYEN TEK Bİ KİŞİ VAR ODA HAVALİMANINDA ÇALIŞTIĞINI İDDİA EDEN YILAN DIR ARKADAŞLAR
  ..

kuzey rüzgarı17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:11
şuanki tabloya göre ki artık değişeceğini hiç zannetmiyorum ayın 25 26 27 istanbulda gereken önlemler alınsa iyi olucak ayın sonuna doğru ise özellikle karadenizin doğusu doğu ve güneydoğu anadolu ile iç anadolunun doğusu patlama yaşayacak saygılarımla
  ....

jjjoseph17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:17
Hak, şerleri hayreyler, zan etme ki, gayr eyler, ârif anı seyr eyler, Mevlâ görelim neyler, neylerse, güzel eyler... Hz. Mevlana (Her Şeyi bu Dörtlük anlatıyor... Görelim Mevla neyler, neylerse güzel eyler. Yağsada güzel eyler,yağmasada güzel eyler...Bu arada arif olan seyir eyler :))))
  ..

kardanadam17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:27
benim son tahminime göre ayın 25i gibi hafif bir kar yağışı dışında istanbulde kaydadeğer bir kar yağışı beklenmemelidir...ümitler şubata kaldı...umarım yanılırım..
  ..

MistRaL17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:43
usta ECMWF modellerine baktın mı adamlar bu sene ilk defa 24 ocaktan itaberen soguk girisi vermis...
  ..

MistRaL17 Ocak 2011 Pazartesi 23:01:17
dha neyi bekliyolar omega blocing oluyor kimsenin haberi yok
  ..

AHMET17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:27
meteor ANTEP lütfen moral bozma sen ANTEP in için tahmin yap Marmaranın tahmini sana kalmadı burda marmaralılar tahmin yapıo kendi bölgesi için Sen ANTEP konuş...
  apricot_ci..

OSMAN AYHAN17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:35
bırakın bu işleri nedir bu ya Rabbim dilerse yağar dilemesse yağmaz herkez tvye çıkıyor bir şeyler sölüyor ama demiyorlarki herşeyi Allah bilir isterse yağdırır isterse yağdırmaz
  musmulayha..

AYDİN K17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:05
Bunyamin hicbir zaman 7 -8 gün oncesinden kar gelecek demez. Önce soğuk bir sistem var der , sistem biraz dahs netlesince bu Sefer takip ediyoruz detaylari verecegiz su anda yağış kar sınırında der 2-3 gün evveline kadar da ağzına. Kar kelimesini almaz bu 2006 da da 2008 de de 2010 da da böyle olmuştur. Burada herkes Bünyamin'i takip ediyor ama adamı kimse çözememiş . Bu adamın tarzı ve ister kabul edelim ister etmeyelim adamı 1 numara yapıyor baksanıza biz bile hersey lehimize geliştiği halde yine de onu bekliyoruz. Arkadaslar madem adamı beğenmiyorsunuz o zaman takip etmeyin , madem Arif hoca çok iddaali AMA formsuz o zaman takip etmeyin . Burada dansoz olan modeller değil sizlersiniz
  ..

Armando17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:38
DEFTERE GİRİP SAÇMA SAPAN ''ŞU BÖYLE DEDİ,O BÖYLE DEDİ'' DEYİP SALLAMASYON ŞEYLER YAZMAYIN..ARTIK HERKESİN SABRI DOLDU,ŞANSINIZI ZORLAMAYIN...NE OLUYOSA BİR ANDA HERKES GİRİYO''YOK O BÖYLE DEDİ ŞU ŞÖYLE DEDİ''SÖZÜM ONA BEN GÖRMEDEN DUYMADAN İNANMAM ARTIK..HERŞEY ORTADA,BEN ARİF HOCANIN VE BURDAKİ DEĞERLİ TAHMİNCİ ARKADAŞLARLA KENDİ TAHMİNİME BAKARIM GERİSİ TEFERRUATTIR...
  bbeyazlar@..

ariftarif17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:33
Yine Nasrettin Hoca'nın kazan fıkrasını getirdiniz aklıma. Arkadaşlar sizi anlamıyorum. Uzmanlar kar var deyince inanıyorsunuz da kar yok deyince niye kızıyorsunuz ve inanmıyorsunuz. Herkesin tahmini kendini bağlar. Hatırlarsanız Cemal Saydam da aysonuna kadar yağış falan beklemeyin yüksek basınç kolay kolay gitmeyecek demişti. Not edin bir kenara söylenenleri o tarihlerin gelmesini bekleyin modelleri de takip edin günü geldiğinde kimin haklı olduğu ortaya çıkar. Abur ordaysa modeller burda Bünyamin ordaysa diyagramlar burda boşuna mı öğrettik size bunları. 3-5 tane tahmincinin hegomonyasından kurtulasınız kendi başınıza hava tahmininizi yapabilmeniz için öğrettik. Sonuçta Abur yada Bünyamin bu işi bilmeyen insanlar değil. Geçmişte çok başarılı tahminleri olduğu kadar başarısız tahminleri de var. Her tahminleri birebir gerçekleşiyor mu. Hayır. Madem böyle karmaşık bir tablo var ortada siz de modellerde görülen soğumaya şüpheyle yaklaşın kendinizi büyük beklentiler içine sokmayın olsun bitsin. Ben gelecek sistem İstanbul'da okulları tatil ettirebilecek miktarda kar bırakır diyorum onlar bu görüşe katılmıyor. Muhtemeldir ki 11 aralık sistemi gibi kıytırıktan sulu bir kar yağışına sebep olup geçirebiliriz de sistemi. Farklı tahminlere saygı duyun ve sabırla bekleyin. Güncel verileri takip edin. Yapacak başka birşey yok. İyi akşamlar...
  ..

diyalektik17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:29
Birileri kasten uydurma msj yayınlıyorsa lütfen bunların doğru ya da yanlış içerikli hiç bir mesajını bundan sonra yayınlamayın. Kafaları bulandırmasınlar.
  ..

okyonus@batı karadeniz17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:32
KAR SEVDALILARININ YETERİNCE SİNİRLERİ BOZULMUŞKEN BU ŞEKİLDE YALTANGAG YALANCILARA SÖVMEK İSTİYORUM .................
  muratarat_..

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:36
Ali Rıza VARLI 17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:33 Arkadaşlar Sayın Gökhan ABUR'un böyle bir açıklaması kesinlikle yoktur. Kendisi 24'den sonra soğumanın olacağını etkili kar yağışını 28 Ocak gibi beklediğini söylemiştir. Tüm arkadaşların bilgisine sunarım. Selamlar. BİRİ BİZİMLE FENA KAFA BULUYOR.
  ..

diyalektik17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:11
Ayın 24'ü 25'i gibi 1040'lık Azor İngilterenin bir miktar daha batısına yerleşerek bizim için çok iyi bir konuma oturuyor. Saat yönündeki dönüş hareketiyle balkanlar ve Türkiye üzerine değirmenin kolları gibi çalışarak polar atakları taşıyor. Bu tarihteki soğuma 850 hpa'da zamanla -10'a dayanacaktır. Kaldı ki Karadeniz yeterince soğudu. Kuzeyden sarkan sistemlerin bu tarih itibari ile deniz etkisiyle erimiş dondurmaya dönmesini hiç kimse beklememelidir. Kasım ya da Aralık ayında değiliz artık. İç ve doğu kesimlerde -20'ler ölçülmeye başlandı.Ben hiç de sıradan bir sistem yaşanacağını düşünmüyorum. Başta da söylediğim gibi Azorun olumlu seyri ve Sibiryanın da gittikçe güç kazanması her türlü sürprize gebe bir süreç yaratıyor. Gece modellerinde tablonun daha da lehimize döneceğini düşünüyorum.
  ..



Ali Rıza VARLI17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:33
Arkadaşlar Sayın Gökhan ABUR'un böyle bir açıklaması kesinlikle yoktur. Kendisi 24'den sonra soğumanın olacağını etkili kar yağışını 28 Ocak gibi beklediğini söylemiştir. Tüm arkadaşların bilgisine sunarım. Selamlar.
  varli05@ho..

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:09
ORHAN ŞEN AÇIKALMA!!!! 17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:41 HABERTÜRK E ÇIKTI ORHAN ŞEN VE : 25 OCAK TA SOĞUMA VAR DEDİ ANCAK İSTANBULLULAR İÇİN KAR IN 25-26 OCAK TA BELEMEMELERİNİ SÖYLEDİ VE ŞUBATTA KAR OLABİLİR DEDİ YANİ OCAK TA KAR YOK ŞUBATTA OLABİLİR... DEDİ --------------------------------------------------- ----------------------------- Cevap: Admin: Bu kişi palavradan yalan haber uydurmakta, dedikleri doğru değildir, kendisinin ne tür bir kişiliğe sahip olduğunu göstermek için yayınlıyorum. KİM BU TERBİYESİZ.
  ..

Barış17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:47
4 tane otorite olarak kabul edebileceğimiz insan ocak sonuna kadar kar yok diyor(özellikle istanbul kocaeli vb yerlerde örtü oluşturacak şekilde)tamam kesinliği yok ama biraz temkinli olsak hani fazlaca beklentiye girmesek fena olmaz bence.
  baris_celi..

bERK ÖZMEN17 Ocak 2011 Pazartesi 22:01:37
DİYAGRAMLAR ÇOK GÜZEL EĞER DİYAGRAMLARDAKİ GİBİ GELİRSE BİR NUMARA KIŞ OLUR HATTA 2002 Yİ SOLLAR...
  ..

dedekar17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:35
Az önce Bünyamin radyo D\'de 25 Ocak gibi Marmara\'da kar yağışları görülebilir dedi... farklı frekanslarda farklı çekiyor demek ki bu adam...
  ..

meteorantep17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:44
Arkadaşlar bende bünyamin sürmeliye katılıyorum.25 ocak sonrası olucak soguma kar ıcın yeterlı olmıycak,cılız zayıf kar yagısı gorulucek.yanı zaten kac gundur soyluyorum ocak ayında oyle kara kıs getırecek bır soguk yok,ama bunu kabullenemıyoruz,neden anlamıyorum?Ocak 29 akadar marmara guneydogu akdenızın ıc kesımlerı kısmen ıc ege(denızlı ve manısa) buralarda etkılı guzel kar yagısları olmıycak.hep soyluyorum bu sene kotu bır kıs gecıyoruz.Ayrıca arıf abının formsuz olduguna ınanıyorum bu sene ıcın,kesınllıkle cok ıyı bır tahmıncı ama bu sene formsuz..
  ..

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:35
ABUR'DA İYİCE YAŞLANDI ARTIK:)DİLEK ÇALIŞKAN'A BIRAKMA ZAMANI GELDİ:):)
  ..

ORHAN ŞEN AÇIKALMA!!!!17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:41
HABERTÜRK E ÇIKTI ORHAN ŞEN VE : 25 OCAK TA SOĞUMA VAR DEDİ ANCAK İSTANBULLULAR İÇİN KAR IN 25-26 OCAK TA BELEMEMELERİNİ SÖYLEDİ VE ŞUBATTA KAR OLABİLİR DEDİ YANİ OCAK TA KAR YOK ŞUBATTA OLABİLİR... DEDİ
Cevap:
Admin: Bu kişi palavradan yalan haber uydurmakta, dedikleri doğru değildir, kendisinin ne tür bir kişiliğe sahip olduğunu göstermek için yayınlıyorum.
  ..

Gökhan17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:09
Arif Abi, Öncelikle bu sistemde intro gibi kar olur İnşallah ayrıca intro güzel olmuş..Ayın 24-25'inden sonra gelicek sistem Bölgesel tahminlere göre Marmara'da(İstanbul'da)Kar ve Tipi ile beraber 80km yi geçen fırtına 2gün süre ile etkili olacak yazıyor.Buna göre 80-90km fırtına tahminimce karayel veya yıldız hava sıcaklığını normalden 3'C-4'C aşağı çeker hatta hissedilende 5'C-10'C düşer böylelikle fırtınayla beraber kar ve tipi olursa sahilde bile şöyle bi 5 bilemedin 10cm tutarmı?Yada Tahmini ne kadar tutar(şimdiden bunu bilmek imkansız ama)işin içine fırtına girince iyice şenlenir ortalık ancak Tam ne zaman gelecek o belirsiz gibi değilmi?Karneler alınabilecek mi? Cevaplarsan Sevinirim Arif Abi,
  gkhnylmz..

ismail17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:04
müjdeeeee geliyor sonunda beklenen kar.özellikle marmara bölgesi ayın 20sinden sonra güneşi unutun asıl kış 24 akşam giriyor ama ne kar yağışı maşallah şükürler olsun.. herkese hayırlı olsun
  karakartal.. | http://karakartalim_1903_23@hotmail.com (90)

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:42
BU İŞİ ARTIK AZ ÇOK HERKES ÖĞRENDİ.KİMİN NE DEDİĞİNİ FAZLA TAKMAYIN.ABUR'UN KAR YOK DEMESİ BENİ ŞAŞIRTTI.
  ..

MistRaL17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:54
valah ben 24 unde dusunuyorum veriler o yonde 7 gun var butun modeller o yonde egilim kasımdan beri ilk defa butun modeller 24 ocak diyor artık deismesi muzicelere kalır kar konusuda net ...
  ..

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:53
ABUR NERDE DEDİ KAR YOK DİYE?
  ..

EFSANE-SEMİH17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:40
weatherman-BÜNYAMİN SÜRMELİ SON AÇIKLAMASI! 17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:00 Az önce radyoda dinledim Bünyoyu.Aynen şunları söyledi 'Herkes 23'ünden sonrasını soruyor,23 değil 25 Ocaktan itibaren bir soğuma var ama kar yapar mı net değil,büyük ihtimallede yapmayacak' Bünyamin Sürmeli beklenen sistemle ilgili bu açıklamayı yapmıştır,karseverlere duyurulur... 23-24 OCAĞI KENDİSİ SÖYLEDİ.KENDİ KENDİNİ YALANLIYOR.SİSTEM KAYDI DESE ANLARIM.NE DEDİĞİNİ KENDİ BİLE BİLMİYOR.SONRADA BÜNYAMİN SÜRMELİYİ SAVUNANLAR OLUYOR.
  ..

Armando17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:22
Bünyamin ve Abur açıklamaları eğer doğruysa,artık biraz daha derslerine çalışsınlar derim.Sayın Abur daha 15 gün önce 10 ocak sonrası diyordu,sonra 20 dedi şimdide ocak ayını gözden çıkarmış.Bünyamini hiç anlatmıyorum bile.Bunlar çok değil bir kaç gün sonrada soğuma geliyor ama kar çok değil derler,çok değil 3-4 güne kalmaz...
  bbeyazlar@..

lawyer3517 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:29
ARKADAŞLAR EVET DOĞRU SÖYLÜYOR ARKADAŞIMIZ.BÜNYAMİN SÜRMELİ BUGÜN POWER FM DE CENK İLE ERDEM ADLI PROGRAMA HAVAYI KOKLAYAN ADAM OLARAK ÇIKTI.BAZI AÇIKLAMALAR YAPTI VE ADETA BİZİM SİTEYİ İMA EDEREK ŞÖYLE KONUŞTU;\'\'BAZI SİTELERDE 23 OCAKTA KAR YAĞACAĞI İDDİA EDİLİYOR ANCAK DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİĞİMİZ GİBİ AYIN 23 ÜNE KADAR SICAKLIKLAR 12-13 DERECE CİVARINDA OLACAK.25 OCAK GİBİ BİR SİSTEM GELİYOR ANCAK BU SİSTEM SICAKLIKLARI KAR DEĞERLERİNE İNDİRMEYECEK YANİ ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM ŞİMDİDEN \'\'KESİNLİKLE KAR YAĞMAYACAK\'\'YAĞMUR YAĞACAK..
  y-yalcinnn..

diyalektik17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:49
Gökhan ABUR ve Bünyamin 10 gün sonrası için bütün diyagram ve modellerin ısrarla soğumayı işaret etmesine rağmen "kar yok" diye kestirip atıyorlarsa eğer bizim bilmediğimiz, görmediğimiz farklı modelleri izliyorlar demektir. Ya da sihirli bir küreleri vardır. Ona bakıp söylüyorlardır. Açıkçası şu koşullarda 10 gün sonrası için kar yok demek falcılıkla eş değerdir. Onlar için tavşan kısmet çekmiştir, kısmete de o çıkmıştır diyebiliriz.
  ..

okan oğuzhan17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:17
bünyamin beye ve gökhan abur beyler modellere göre kar tahmini yaptıklarına göre bence henüz wetter 3 yağış tahminlerine bakmadılar demektir.sizde açıp wetter 3 den modellerin yağış çeşidine bakın bakalım.ayrıca 25 nden sonra istanbul da dahil kar alacaktır .bunun kaçarı da yoktur.her duyduğunuza inanmayın diyorum.akıl kişiden kişiye değişim gösteren bir meta anatomik nesnedir.
  ..

aslan17 Ocak 2011 Pazartesi 21:01:00
180 icinde gozukmeden sistemlere kesinlikle inanmayin derim.
  ..

GÖKHAN ABUR AÇIKALMA!!!!!!!17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:44
24 25 İ GİBİ SOĞUMA VAR AMA KAR DEĞERLERİNE İNMEYECEK KAR ŞUBAT TA DEDİi i ŞUBAT TA BELLİ DEĞİL DEDİ
  ..

Cosquet17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:53
Bünyamin Sürmeli, 25 Ocak sonrası soğuma var ama muhtemelen kar yok demiş.Kendileri dün 23-24 Ocakta kar var ama şiddetli olmayacak dememiş miydi?Bir meteoroloji mühendisi, hele ki bir haber kanalının meteoroloji editörü, her model güncellemesinden sonra taban tabana zıt tahminlerde bulunabiliyorsa ve hala kendisine üstat gözüyle bakılıyorsa,hepimizin, Arif abiye, ciddi bir özür borcu var demektir.Çünkü;Arif abi, öğrettiği pekçok şeyin yanısıra bize modelden modele fikir değiştirmemenin yolu olan diyagramları da öğretti:)
  rasimkosku.. | http://- (49)

chanleecege17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:51
yeni izmir radarıyla birlikte ürün türü diye bir bölüm var.4 tane kısım var.PPI, MAKS, VIL, RÜZGAR diye. bu bölümleri açıklayabilir misniz ne işe yarıyor? dmide açıklama yapmış ama fazla bilimsel olmuş.pek birşey anlamadım.ayıntılı olarak hepsini anlayabileceğimiz şekilde biri açıklayabilir mi?
  ..

GodFather17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:25
Son modelde istanbul yagıs kara 25 Ocak gecesi dönüyor ve 27 aralık dısında 30 una kadar devam ediyor .Benim için bu modelin tek eksiği birazcık yagıs ki o detay artıcagını dusunuyorm (ayrıca sea effectler falanda var) ve sogumanın 1-2 derece daha artması yani gunduz 0 weya -1 ile gelmesi 26 ocakta istanbula -8 geliyor o -10 oldugunda eksigimz kalmamıs oluyor:)
  ..

MistRaL17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:37
evet 24 ocak benim icin kesinlesmistir. 24 aksam saatlerine kalmadan sistem marmara bolgesinden giris yapacaktır.
  ..

MehmetEren17 Ocak 2011 Pazartesi 20:01:07
Genel olarak birkaç yoruma göre cevap vermek istiyorum. Mevcut basınç yerleşim ve durumlarına göre zaten sistemin 24 ünden önce girmesi mümkün değil ki zaten 24 ünde pat diye kar olarak girmeyecek. 25inde direk kara dönerse yine 10aralıkta ki cuma sabahı ani düşüş olduğu gibi bizim için süpriz olur kıyılardaki yoğun kar yağışını 27 aralık ve 29 30 aralık tarihlerinde bekliyoruz.
  .. | http://www.havaturka.com/?sayfa=marmara (78)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2058
Sayfalar
< | 1 2 ... 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:1,878 s
Sayaç: