Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Keremcem19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:30
Efsane-Semih, tahminine saygı duymakla beraber ya 40-45 cm veya 60-65 cm olur ya hiç olmaz görüşüne katılmıyorum. Tabii ki bu da benim tahminim. İkisi arasında aşırı fark var, bana göre bu şekilde olmaz çünkü böyle bir tahmin için derin bir alçak basınç soğuma ile birlikte İstanbul üzerinde ya aşırı yağış boşaltacak ya kuzeyde Karadeniz'de kalıp sıyırıp geçecek durumu olmalı. Halbuki böyle bir durum yok gayet düz bir sistem 24-28 Şubat arasındaki, inanılmaz bir yağış falan da yok. Sea effect snow ile de 10 cm'yi bulabilme olasılığımız var yani normal bir sistem sonuçta, ekstrem değil. Şahsi tahminimi hatırlatıyorum: 9 Şubat'tan beri 24-28 Şubat aralığını işaret ettim, eski yorumlarda nedenleri ile birlikte yazılıdır, okuyabilirsiniz. 9 Şubat'tan beri başka hiç bir tarih vermedim, ne 15 Şubat ne 20 Şubat. Orta dereceli bir örtü beklediğimi tekrar hatırlatıyorum, örnek olarak yine Taksim'de 10 cm civarı olarak belirteceğim. 850 hPa'da diyagramların -7 ile -10 aralığına oturacağını düşünüyorum. Orta dereceli örtü için olasılık hala %70'tir, %30 örtü olmaz, durum pazartesi netleşir. Aşırı pozitife geçen AO ile birlikte İstanbul'da 4-10 Mart arasının ise oldukça kurak (kuru sert soğuk) geçeceğini düşünüyorum. İyi akşamlar.
  ..

emrecan19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:18
efsane semih 24-28 arası söylediklerin aynen geçerli mi yoksa fos mu yine
  ..

emrahc19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:01
ya arkadaslar nerde hanı modllerın thmın sıtelerının gosterdgı yagmur,bugn zonguldakta cısentı dsında yags olmadı,toprak kurumaya yuz tuttu,nezaman bu yagmur?
  ... | http://. (36)

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:58
AKŞAM MODELİNE DİKKAT!....MODELİ İYİ İNCELEYİN.ÖZELLİKLE 2 M SICAKLIĞINI.DİYAGRAMLAR GÜNCELLENİNCE 850'HPA DAN ÇOK 2 M SICAKLIĞINA BAKIN.24-28 ARASI 5 DERECENİN ÜSTÜNÜ GÖSTERMESİ İMKANSIZ!...28'DEN SONRASINA BAKMAYIN,192 SAAT SONRASI.
  ..

Umut Sallak19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:09
20 Şubat gibi soğuma trendi başlıyor ardından gelen günlerde İtalya çevresinde oluşan alçak basınçlar ve Sibirya ve Azor etkisiyle alçak basınçları girit çevresinde konumlanmasına neden olacak işte orda dananın kuyruğu kopacak 24 Şubat ve sonra Sibirya'dan buz gibi hava bize akacak.. Mart ayının 7,8 gibi polar koridoru açılarak sistem uzunca bir süre bizi etkileyecek 15 Mart'a kadar etkisini sürdüreceğini tahmin ediyorum. Değişim olursa açıklarım.
  .. | http://chatlobi.com/blog/hava-durumu/20-subat-sistemi.html (126)

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:01
COSGUET;AKŞAM MODELİNDE SİBİRYA TEKRAR TOPARLANMIŞ;)
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:02
AKŞAM MODELİ İSTANBUL'U KARA GÖMER;DEMEDİ DEME İBRAHİM.850'HPA'YA ALDANMAYIN...
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:48
erdinç 19 Şubat 2011 Cumartesi 18:02:36 Heraclie 19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:06 İstanbul merkezli bir alçak basınçmı oluşuyor ne? Arif bey bakarmısınız böyle bişey olsa neolur. DÜNYADAKİ BASINÇ YERLEŞİMLERİ DEĞİŞTİ ARTIK İZLANDA YERİNE İSTANBUL'DA A.B'LER OLUŞACAK:):)
  ..

berat19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:21
ankara merkez şuan 3.7 c oturduğum yer 2.5 c kar geliyor galiba...
  ..

BLUESKY19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:30
Arkadaşlar İst.da ısı adası diye birşey yok. Geçen haftalarda özelliklede anadolu yakasında kar yağışı olmuştu. Demekki sistem kar bıracak güçte gelirse oluyor. Ülkemizin bir çok kentine doğru düzgün kar yağmadı, o kentlerde de ısı adasımı var. Bence herşey sistemlerin gücü ile alakalı. Gerektiği gibi gelirse sorun yok. Geçen sene 25 ocak sisteminde k.çekmece tarafları çok az kar alırken, yüksek binaların ve nüfusun daha fazla olduğu levent, mecidiyeköy, taksim gibi yerler yoğun kar altındaydı(bizzat kendim şahit oldum). Demekki bu işin ısı adası ile ilgisi yok.
Cevap:
İstanbul'da ısı adası var ancak şu ana kadar gelen sistemlerde kar yağışı görülmemesinde ısı adası etkisinin olmadığı tespiti doğru.
  ..

posedion7819 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:18
İyi akşamlar , Arif Bey dün gece her zaman olduğu gibi modelci arkadaşlar modele göre çoşkuya geldi bugünde tam tersi. Sitede sohbet ve z. defterinde bir karmaşadır gidiyor. Sohbette oplar bile tahmin tartışmasındalar. Siteden intro kaldılmış. Lütfen artık İstanbul için tahminleriniz yazın. Efsane yada değil önemli olan kar yağması. Siizn yorum ve tahminleriniz harici sitenin geri kalanı az bilen çok konuşanlarla dolu.
  simyakimya..

karıseven19 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:50
efsane semih tahminlerini takip ediyorum dikatimi bir nokta çekti tahmin stratejin, modelleri yorumlarken özelikle her model için 3 olması ihtimal senaryo üretiyorsun yani her şekildede tahminlerinin tutarlılık olasılıgı sonucu çıkıyor ortaya.bana göre snein yaptıgın tahminlerin bırak tutma olsılıgını tahmin bile denilemz yagmur nerye yagarsa tarlayı oraya çekme felsefesi ucuz ama etkili bir yöntem senin adına,ahlakimi tartışılır.bence sen kendini bir samimiyet testinden geçir arkdaşım senin bu taktiğine bizimö oralard aköylü kurnazlığı diyorlar.
  ahmetcana@..

BuraK 2319 Şubat 2011 Cumartesi 19:02:21
Galiba bu sistemde fos çıkıcak heralde durum kötüye gidiyo dmi de sıcaklık 9 derecenin altına inmiyor biz beyaz örtü göremeyeceğiz heralde
  gencfenerb.. | http://www.facebook.com (76)

erdinç19 Şubat 2011 Cumartesi 18:02:36
Heraclie 19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:06 İstanbul merkezli bir alçak basınçmı oluşuyor ne? Arif bey bakarmısınız böyle bişey olsa neolur.
  ..

Balıkesir19 Şubat 2011 Cumartesi 18:02:43
Bugün balıkesir,in manyas ilçesinde hava 12 derecelerde seyretti parçalı bulutlu bir hava hakimdi.Ne yazikki ayın 25 inde soğuk hava trakyada takılı kalıyor.Eğer bir geçse tarakyadan marmaraya güzel kar yağışları olacak ama İnşALLAH düzelir modeller geçen ki gibi 3 gün kala...Sence UMUT SALLAK HEMŞERİM BİZİM HALİMİZ NOLUCAK(balıkesir-bandırma sen bunlara aldırma) :)))
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 18:02:20
Cosquet 19 Şubat 2011 Cumartesi 16:02:54 Semih,beklentileri fazla yükseltmeden benim gibi orta şeker takılın diyorsun da beklentileri en üst düzeye çıkaran da sensin.Alçaklar, 40-45 cm;yüksekler,60-65 cm şeklinde bir tahmin yapınca da Havaturka ahalisinin beklentileri, doğal olarak yükselir. Modelde ve diyagramda gözükmeyen soğuk havaya istinaden,İstanbul gibi 20 milyon nüfuslu,ısı adalarıyla meşhur,rakım fukarası,bir kıyı metropolünü karlar altında bırakan bir tahminde bulunmuşsan, beklentileri, benim gibi orta düzeyde tutun, deme hakkın da kalmaz:)COSG KARDEŞİM BAZI SİSTEMLER VARDIR -8 GİRSE BİLE KAR YAPMAZ.BAZI SİSTEMLER VARDIR -3 GİRSE BİLE KAR YAPAR.ÖRNEĞİNİ ARALIK AYINDA GÖRDÜK.BUDA ÖYLE BİR SİSTEM.YA ORTALIĞI YIKAR YADA HAVADA DAHİ ZOR OLUR.
  ..

erdinç19 Şubat 2011 Cumartesi 18:02:02
ben hayatımda böyle berbat bi kış görmedim.kendi kendimizi kış boyunca kandırıp durduk yanarım bi tek buna yanarım.
  ..

tayfun19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:05
Arkadaşlar acaba bugünkü ao yu yorumlayabilirlermi acaba ayrıca IRI tahminleri mart-nisan ve mayıs ayları ılık olacak diyor.
  tayfa37@ya..

karmanyağı19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:51
ankarada hava 9 dan 4 e indi utanmasa kar yağışı başlaıyacak ama akşamki kütle giriş yaptığında kar kesin yağabilir tabi lodos esmezse
  ..

Admin / HavaForum.Com19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:49
Atmosferdeki kararsızlık tüm şiddetiyle devam ediyor... Bakalım önümüzdeki günlerde ne olacak durum. Çok heyecanlı günler bizi bekliyor :)
  .. | http://www.havaforum.com (116)

Heraclie19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:06
İstanbul merkezli bir alçak basınçmı oluşuyor ne? Arif bey bakarmısınız?
  .. | http://sat24.com/tu?ir=false (278)

Heraclie19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:12
Dmi Zonguldak bugun için en yuksek 14 derece demişti.8-9 derece seyrediyor ve 10 u gecemedi. 4 derece yuksek bir rakam degilmi yanılmak için?
  ..

okan oğuzhan19 Şubat 2011 Cumartesi 17:02:57
ao nun durumu orta avrupanın yukarısı ve prusya adı verilen beyaz rusya için harika bizim için ise kötü.sürekli bu görüntü var ao da bunu modeller mi çiziyor yoksa ao mu modelleri çiziyor.bir bilene sormak lazım.arif bey huhuhuhu...nerdesiniz zorum yorumlarınız da....
  ..

selda19 Şubat 2011 Cumartesi 16:02:23
bundan bir saat önce güngören genç osmanda hava güneşliydi ama yağmurda atıştırdı bu sene acayip bir kış geçiriyoruz .inşallah güzel bir kar yağar da ortalıktaki grip te yok olur
  yaren_begu..

Cosquet19 Şubat 2011 Cumartesi 16:02:54
Semih,beklentileri fazla yükseltmeden benim gibi orta şeker takılın diyorsun da beklentileri en üst düzeye çıkaran da sensin.Alçaklar, 40-45 cm;yüksekler,60-65 cm şeklinde bir tahmin yapınca da Havaturka ahalisinin beklentileri, doğal olarak yükselir. Modelde ve diyagramda gözükmeyen soğuk havaya istinaden,İstanbul gibi 20 milyon nüfuslu,ısı adalarıyla meşhur,rakım fukarası,bir kıyı metropolünü karlar altında bırakan bir tahminde bulunmuşsan, beklentileri, benim gibi orta düzeyde tutun, deme hakkın da kalmaz:)
  rasimkosku.. | http://- (37)



gnykzy19 Şubat 2011 Cumartesi 16:02:45
Yarın akşam saatlerinde İstanbul Avrupa Yakası'nda kar yağışları görülecek gibi. Batı ilçelerde kar yağışı daha etkili gibi duruyor. Örtü oluşma ihtimali olduğunu düşünüyorum. İstanbul merkezde ise akşam karlakarışık yağmur, gece kar yağışları olabilir. Bunlar kendi görüşlerim.
  ..

tayfun19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:29
Şuan bakırköy de açık hava var fakat DMİ kapalı diyor nasıl iş anlamadım
  tayfa37@ya..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:16
tayfun 19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:43 Arkadaşlar http://wxmaps.org/pix/temp4.html inceleyin gün doğmadan neler doğar; eğer kar yağacaksa hayırlı yağsın, kimsenin canı yanmadan, unutmayalım Semih burası İstanbul burda şehir oduğundan evvel Allah burda birşey olmaz. İSTANBUL KAR ALDIMI HEMEN HEMEN HER YER ALIR:)
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:55
MART'IN İLK HAFTALARINA KADAR OLAN SOĞUMA BEKLENTİM HALA GEÇERLİDİR.24-28 ARASI SOĞUMA OLACAĞI DAHA BELİRGİN OLMAYA BAŞLADI.
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:48
Cosquet 19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:10 EFSANE-SEMİHSADECE MOSKOVA DİYAGRAMINA BAKARAK MODELELRİN DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SENDE ANLAYABİLİRSİN.YANİ SADECE ARİF ABİNİN BİİLECEĞİ BİR İŞ DEİL BU.Moskova, yaklaşık 15 gündür soğuk ama İstanbul, bu soğumadan etkilenmedi.Ayrıca, konumumuz itibariyle,Bükreş diyagramı,Moskova diyagramından daha fazla önem arz ediyor.Kaldı ki hemen yanı başımızda olan Balkanlardaki soğuk hava bile törpülenerek bize ulaşıyor.Moskova'yı fazla kaale alma bence...Yani modelde ve diyagramda henüz gözükmeyen soğuk havayı Rusya'daki soğuk havaya atfederek,ciddi değişikliklerin olacağını öngörüyorsan,bence senin de bilgi eksikliğin var.Böyle olması da doğal zaten.Çünkü sen de bir amatörsün.Bu işin eğitimini almamışsın,yani bu işin ehli değilsin.Bazı detayları, Arif abi görebilirden kastım,ehliyet...BEKLENEN SOĞUK SİBİRYA YÜKSEĞİ İLE ALAKALI.DEMEKKİ MOSKOVA'YI DİKKATE ALMAK GEREKİYORMUŞ.BÜKREŞ'İ DİKKATE AL DİYOSUN.YA SOĞUK KARADENİZ ÜZERİNDEN GELİRSE?CİDDİ DEĞİŞİKLİKLER GEÇEN SENE 3 GÜN KALA OLDU.HELE Kİ BU KADAR KARMAŞIK BİR SENEDE 1 GÜN KALA BİLE DEĞİŞİRSE ŞAŞIRMAM.NE ÇOK ACELE EDİN NEDE ÇOK ÜMİTLENİN.BENİM GİBİ ORTA ŞEKER TAKILMANIZI TAVSİYE EDERİM.UNUTMADAN MOSKOVA'DA SOĞUMA FAZLA ANCAK MART BAŞI GİBİ NORMALLERİNE İNECEK GİBİ GÖZÜKÜYOR Kİ ODA NET DEİL.
  ..

^^GEBZE^^19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:09
Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü'nde yapılan açıklamaya göre 20 Şubat Pazar gününden itibaren Kocaeli'de etkili olması beklenen soğuk hava ile birlikte karla karışık yağmur ve zaman zaman kar yağışının meydana geleceği ve buna bağlı olarak da buzlanma ve don onayı oluşturabileceği belirtildi. HAYDİ HAYIRLISI..... http://www.haberler.com/su-sayaclarini zi-buzlanmaya-karsi-koruyun-2545960-haberi/
  sercan_sfr.. | http://sercan_sfrm@hotmail.com (72)

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:49
ALİGEL 19 Şubat 2011 Cumartesi 14:02:04 SEMİH SEN BARİ YAPMA ARKADAŞIM BU GİDİŞ BU SENEYİ KARSIZ KAPATACAĞIMIZI GÖSTERİYOR..GSF MODELLERİNİN KÖTÜYKEN DÜZELDİĞİ HİÇ GÖRÜLMEMİŞ BİŞEY ASLINDA BUNUN ARAŞTIRILMASI LAZIM İYİ GÖSTERİRKEN BOZULUYORDA KÖTÜ GÖSTERİRKEN NEDEN DÜZELMEZ..ŞUNU SÖYLEMELİYİM BU SENE İÇİN KAR BİTMİŞTİR..EĞER KAR ANLAYIŞINIZ HAVADA Kİ TANELERDEN İBARETSE O AYRI (ŞAHSIN ADINA KONUŞMUYORUM) SİTEYİ TAKİP EDNLER İÇİN..SANA KOLAY GELSİN BEN BURDAYIM YAZ KIŞ AMA KAR İÇİN SENEYE ARALIKTA GÖRÜŞÜRÜZ ÖMRÜMÜZ VARSA TABİİ...geçen seneki ocak sistemide 3 gün kala düzeldi.
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:10
Deli Meteorolog 19 Şubat 2011 Cumartesi 14:02:12 EFSANE-SEMİH 19 Şubat 2011 Cumartesi 11:02:24 SON GÖRÜNÜM;ASLINDA DİYECEK PEK BİŞEY YOK.BENİM DÜŞÜNCEM AYNI.ALÇAKLAR 40-45 YÜKSEKLER 60-65.EĞERKİ KAR OLURSA BÖYLE OLUR OLMAZSA 3-5 CM'İDE BEKLEMEYİN.DÜN MODELLERDE SİBİRYA OLAYA EL ATTI DEDİĞİMDE;COSGUET,WELBANE,DELİ METEOROLOG NE İÇTİN AYNISINDAN BİZDE İÇELİM,BİRİ ARTIK BENİ ŞAŞIRTIYOSUN DEDİ VS..SİZ KIRILMAYIN AMA MODEL YORUMLAMAYI BİLMİYOSUNUZ.SADECE 850 HPA -10 VARMI,YAĞIŞ VAR MI VARSA TAMAM KAR OLUR ÖRTÜ OLUR GİBİ YAKLAŞIYOSUNUZ.BU SİSTEM GELİRMİ;SİBİRYA KOLAY KOLAY BOŞ GEÇMEZ.HERŞEY BİTMEDİ.OLAKİ HERŞEY BİTERSE YEMİN EDERİM SÖYLEYECEĞİM.Kİ PAZAR P.TESİ NETLEŞİR HERŞEY.Estağfurullah Ben sadece mesajı kopyalayıp yapıştırdım.Birşeymi içtin kısmı bana ait değil.Bu sitenin sen dahil çekirdek kadrosuna saygım ve sevgim herzaman olacaktır.Tahminlerinizi ciddiye alırım.ben hem Arif beyin hemde senin Efsane olayını Mart başı için öngördüğünüzü düşündüm.bana göre sibirya bölgemiz için etkisini yitirmek üzeredir.Hakli çıkmanızı canıgönülden istiyorum kardeşim.Yanlış anlama gönül koyma,istemeden üzdüysekde affola SİZLER AKLI BAŞINDA İNSANLARSINIZ.KESİNLİKLE GÖNÜL KOYMADIM KOYMAMDA.TEŞEKKÜRLER.
  ..

zade4319 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:03
azim, armağan köyü link aşağıda http://www.erenet.tv/Webcam/Kamera_Kirklareli_ Armagan_Koy_Meydani_izle.html
  vehbikeler..

tayfun19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:43
Arkadaşlar http://wxmaps.org/pix/temp4.html inceleyin gün doğmadan neler doğar; eğer kar yağacaksa hayırlı yağsın, kimsenin canı yanmadan, unutmayalım Semih burası İstanbul burda şehir oduğundan evvel Allah burda birşey olmaz.
  tayfa37@ya..

Cosquet19 Şubat 2011 Cumartesi 15:02:10
EFSANE-SEMİHSADECE MOSKOVA DİYAGRAMINA BAKARAK MODELELRİN DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SENDE ANLAYABİLİRSİN.YANİ SADECE ARİF ABİNİN BİİLECEĞİ BİR İŞ DEİL BU.Moskova, yaklaşık 15 gündür soğuk ama İstanbul, bu soğumadan etkilenmedi.Ayrıca, konumumuz itibariyle,Bükreş diyagramı,Moskova diyagramından daha fazla önem arz ediyor.Kaldı ki hemen yanı başımızda olan Balkanlardaki soğuk hava bile törpülenerek bize ulaşıyor.Moskova'yı fazla kaale alma bence...Yani modelde ve diyagramda henüz gözükmeyen soğuk havayı Rusya'daki soğuk havaya atfederek,ciddi değişikliklerin olacağını öngörüyorsan,bence senin de bilgi eksikliğin var.Böyle olması da doğal zaten.Çünkü sen de bir amatörsün.Bu işin eğitimini almamışsın,yani bu işin ehli değilsin.Bazı detayları, Arif abi görebilirden kastım,ehliyet...
  rasimkosku.. | http://- (58)

ALİGEL19 Şubat 2011 Cumartesi 14:02:04
SEMİH SEN BARİ YAPMA ARKADAŞIM BU GİDİŞ BU SENEYİ KARSIZ KAPATACAĞIMIZI GÖSTERİYOR..GSF MODELLERİNİN KÖTÜYKEN DÜZELDİĞİ HİÇ GÖRÜLMEMİŞ BİŞEY ASLINDA BUNUN ARAŞTIRILMASI LAZIM İYİ GÖSTERİRKEN BOZULUYORDA KÖTÜ GÖSTERİRKEN NEDEN DÜZELMEZ..ŞUNU SÖYLEMELİYİM BU SENE İÇİN KAR BİTMİŞTİR..EĞER KAR ANLAYIŞINIZ HAVADA Kİ TANELERDEN İBARETSE O AYRI (ŞAHSIN ADINA KONUŞMUYORUM) SİTEYİ TAKİP EDNLER İÇİN..SANA KOLAY GELSİN BEN BURDAYIM YAZ KIŞ AMA KAR İÇİN SENEYE ARALIKTA GÖRÜŞÜRÜZ ÖMRÜMÜZ VARSA TABİİ...
  ..

soğukkar19 Şubat 2011 Cumartesi 14:02:28
tecrübelerim ve tahminimi söylüyorum, yazın bir kenara; istanbul 2011 şubat ayının kalan günlerinde ve mart ayında örtü oluşturacak bir kar görmeyecektir. her isteyenle iddaya girmeye hazırım!40 bin kere söyledik bu yıl çook kuvvetli bir la nina yılı ikide bir yok 1985 yok 1987 yok 2004 ile karşılaştırmayın.kar artık kafanızdan silinsin...örtü oluşturacak kar örtü oluşturacak bir kar
  ..

Deli Meteorolog19 Şubat 2011 Cumartesi 14:02:12
EFSANE-SEMİH 19 Şubat 2011 Cumartesi 11:02:24 SON GÖRÜNÜM;ASLINDA DİYECEK PEK BİŞEY YOK.BENİM DÜŞÜNCEM AYNI.ALÇAKLAR 40-45 YÜKSEKLER 60-65.EĞERKİ KAR OLURSA BÖYLE OLUR OLMAZSA 3-5 CM'İDE BEKLEMEYİN.DÜN MODELLERDE SİBİRYA OLAYA EL ATTI DEDİĞİMDE;COSGUET,WELBANE,DELİ METEOROLOG NE İÇTİN AYNISINDAN BİZDE İÇELİM,BİRİ ARTIK BENİ ŞAŞIRTIYOSUN DEDİ VS..SİZ KIRILMAYIN AMA MODEL YORUMLAMAYI BİLMİYOSUNUZ.SADECE 850 HPA -10 VARMI,YAĞIŞ VAR MI VARSA TAMAM KAR OLUR ÖRTÜ OLUR GİBİ YAKLAŞIYOSUNUZ.BU SİSTEM GELİRMİ;SİBİRYA KOLAY KOLAY BOŞ GEÇMEZ.HERŞEY BİTMEDİ.OLAKİ HERŞEY BİTERSE YEMİN EDERİM SÖYLEYECEĞİM.Kİ PAZAR P.TESİ NETLEŞİR HERŞEY.Estağfurullah Ben sadece mesajı kopyalayıp yapıştırdım.Birşeymi içtin kısmı bana ait değil.Bu sitenin sen dahil çekirdek kadrosuna saygım ve sevgim herzaman olacaktır.Tahminlerinizi ciddiye alırım.ben hem Arif beyin hemde senin Efsane olayını Mart başı için öngördüğünüzü düşündüm.bana göre sibirya bölgemiz için etkisini yitirmek üzeredir.Hakli çıkmanızı canıgönülden istiyorum kardeşim.Yanlış anlama gönül koyma,istemeden üzdüysekde affola.
  .. | http://www.freeyiz.biz/crazymetorologist/ (207)

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:56
GEÇEN GÜN HABERLERDE İZLEDİM;VAN'DA BİR KADIN KAR YÜZÜNDEN YOL KAPALI OLDUĞU İÇİN HASTA ÇOCUĞUNU KAYBETTİ.AYNI KADIN İKİNCİ ÇOCUĞUNUDA KAR YÜZÜNDEN YOLLAR KAPALI OLDUĞU İÇİN KAYBETTİ.AYNI KADININ ÜÇÜNCÜ ÇOCUĞUDA ÖLMEK ÜZEREYDİKİ HELİKOPTERLE KURTARILDI.DEMEK İSTEDİĞİM KAR YAĞMASINI İSTEYEN KADAR İSTEMEYENDE ÇOK.BELKİDE BU İNSANLARIN DUALARI KABUL OLUYORDUR.ZATEN SONUNDA ÖLÜM OLUCAKSA KAR MARDA YAĞMASIN.
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:46
Cosquet 19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:49 Semih,diğer arkadaşlara beni de dahil ederek,modelde -10 görüp yağış da görürseniz kar geliyor diyorsunuz demişsin.Ben mevcut görünüm neyse onu söylüyorum,modele değil diyagrama bakıyorum.Yani ab aşağı inerse,yb yukarı çıkarsa şöyle olur böyle olur tarzında yorum yapmıyorum.Arif abi,tecrübesi ve bilgisi itibariyle,modeller değişecek diyebilir ama onun dışında burada yorum yapan hiçkimse de bu mesleki ehliyete ve donanıma sahip değildir...Darılma ama, seninki biraz maksadını aşan bir yorum olmuş Semih kardeşim... SADECE MOSKOVA DİYAGRAMINA BAKARAK MODELELRİN DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SENDE ANLAYABİLİRSİN.YANİ SADECE ARİF ABİNİN BİİLECEĞİ BİR İŞ DEİL BU.
  ..

Muhammed Uysal19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:24
Bugun ıspartada olanları kimse beklemiyordu.Ne model de vardı ne diyagramlarda hic bir seyde yoktu ama allahın takdiri iste kim bile bilirdi? bazıları cıkıp allah yok diyor ama bugun ki ıspartada yagan kara ne diyecekler.bence bu kadar model bagımlılıgı da artık cok fazla bu kadar modellere ve diyagramlara baglandıkta ne oldu hicbir sey olmadı bu modeller ve diyagramlar 1 gun sonrasını bile tahmin edemezken hala burda allah yok diyenler var.hic bir modelde diyagramda gozukmeden yagan karın baska bir acıklaması olamaz bence.6 saat oncesinden bile tahmin edilemeyen karın tek bir acıklaması vardır allahın takdiri.Modellere o kadar cok baglandık ki her zaman oncesinden sevinclere bogulduk daha kar gelmeden.oyle bir seviyeye geldi ki artık modeller karın yagmasından daha onemliydi.modellerde kar gorunce kar yagmıs kadar sevindik.Modeller yuzunden karı yagdıranın Allah oldugunu unuttuk.Dua etmeyi unuttuk,kar gelmeden cok kesin konustuk.Bence artık her seyi unutup bu kadar bagımlılıgı bırakıp her seyi akısına bırakmak.Elimizden gelen de sadece dua etmek.kar gelmeden de gereksiz sevincleri ve uzuntuleri bırakmak temkinli davranmak.
  ..

tarantula19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:14
eğer dünkü ao ve nao kesin gerçekleşen değerler doğru ise 4 5 günlük kar kaçınılmaz ama bakalım nolcak
  ..

Cosquet19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:49
Semih,diğer arkadaşlara beni de dahil ederek,modelde -10 görüp yağış da görürseniz kar geliyor diyorsunuz demişsin.Ben mevcut görünüm neyse onu söylüyorum,modele değil diyagrama bakıyorum.Yani ab aşağı inerse,yb yukarı çıkarsa şöyle olur böyle olur tarzında yorum yapmıyorum.Arif abi,tecrübesi ve bilgisi itibariyle,modeller değişecek diyebilir ama onun dışında burada yorum yapan hiçkimse de bu mesleki ehliyete ve donanıma sahip değildir...Darılma ama, seninki biraz maksadını aşan bir yorum olmuş Semih kardeşim...
  rasimkosku.. | http://- (45)

LiLo19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:55
Panik yok maç daha yeni başlıyor sadece meşaleler yüzünden görüş açısı düşmüş durumda .. İstanbul 2011 kışını kar almadan tamamlamaycaktır...Selametle
  ..

tarantula19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:51
öğle modeli de berbatov çıktı artık iyice salaklaştı sistemler ne halt olacak belli değil hayırlısı olsun ne diyelim inşallah kapanışı güzel olur
  ..

azim19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:55
armağan köyünü canlı görebileceğim canlı bi link atar mısınız?
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:44
ISPARTA NORMALE DÖNMEYE BAŞLADI:)
  ..

EFSANE-SEMİH19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:38
Twitter 19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:10 Efsane semih bak görüceksin yine kar yağmayacak yağsa bile en fazla 1 gün oda örtü yaparmı bilmem bu efsane dediğin sistem gelmeyecek adım gibi eminim KISMET.BEKLEYİP GÖRÜCEZ.
  ..

fırat19 Şubat 2011 Cumartesi 13:02:04
radardakı kutle ıstanbulu kaplıycak ve sonunda bekledımız o yağmayan yağmurlar yağacak gibi ÇOK ŞÜKÜR ALLAHIMA
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1852
Sayfalar
< | 1 2 ... 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:1,418 s
Sayaç: