Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



EFSANE-SEMİH28 Kasım 2011 Pazartesi 08:11:03
KarDelisi 27 Kasım 2011 Pazar 15:11:12 27 Kasım Sistemi fıs oldu arif bey efsane semihin 1 7 aralık tahmini fıs oldu simdide dersiniz aralığın 7 sinden sonra oda fıs olur gecn senenin döngüsü bu sitede devam ediyor bana göre.ne zaman tutturacaksınız artık bilemiyorum blok actıgınız efsane semih coğu tahmininde başarılı değil bu adamlar bu sitede nasıl duruyor arif abi söylermisin? SEN GİT KENDİ SİTENİ KARIŞTIR.BURASI SENİ AŞAR.BEĞENMİYOSUNDA NİYE TAKİP EDİYOSUN.
  ..

Yücel..28 Kasım 2011 Pazartesi 03:11:03
Uzun vadeli tahminlerde büyük konuşanlar ılık geçecek ,ümitsizim bu kıştan , aralık ayı bitmiştir veya bulunduğumuz coğrafya ileriki aylarda beklenenin üzerinde olacak gibi açıklama yapanlar gün gelip sert bir sistem olduğunda eminim topaç gibi dönecekler.Üstüne alınan alınır artık.Uzun vadeli tahminler çoğu zaman tutmaz.Bu yüzden kaçınılması gerekir hele ki böyle uluorta söyleyerek milleti endişeye düşürmeye hiç gerek yok.Nereden kestiriyorsun önümüzdeki 1 veya 2 ayın nasıl geçeceğini? Elindeki verilere göre mi ? O veriler emin olun ki çoğu zaman çoğu kişiyi yanıltmıştır ve yanıltmaya da devam edecektir en az 30 günlük bir tahminden söz ediyorsunuz çünkü bazıları ocak ayına kadar gitmiş 60 gün yani.Pes doğrusu.Bu sitedekilere tek sözüm bu gibi laflara itibar etmeyin sadece bekleyin ve neler olacağını görün.Böyleleri tahmin diye ileri atar sonra tersi olduğunda topaç gibi dönerler.Kusura bakmayın ama yazıları okuduktan sonra yazmadan edemedim.İyi geceler.
  ..

cem furan28 Kasım 2011 Pazartesi 02:11:49
ao nao boş verin kahve falı baktırdım havalar 6 gün sonra yağışlı olacakmış admin not al kimseye kaptırman haaaaaa
  ..

karman28 Kasım 2011 Pazartesi 01:11:56
aralık ayıyla ilgili kar ve soğuk ümidinizi kesin şimdiden..çünkü aralık ayının kasım ayından daha sıcak geçmesi ihtimali çok çok yüksek..fakat sıcak geçen aralıktan sonra ocak ve şubatın kaybedileceği yani sıcak geçeceği fikrine asla katılmıyorum..
  ..

Umut Sallak28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:48
Her modelde 7,8 Aralık gibi yağışlar patlıyor "O" FeNoMeNo (OBASAR) heralde at gözlüğüyle bakıyor :)
  .. | http://www.maziliguney.com/wp-content/uploads/2011/09/at-gozlugu.png (127)

Armando28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:58
AO ve NAO ısrarla pozitif çıkmaya devam ederek Aralık ayının ilk yarısını bizden çalma girişimine depar atmaya devam ediyor.İlk başlarda değişeceğini düşünsemde son güncelleme de daha kararlı çıkınca haliyle modellere de yansımasıda kaçınılmaz oluyor.OFenomeno yani Obasar'ın dedikleri ilk başlarda saçma gibi gelmişti.Daha bayram da Aralık ayının ılık geçiceğini belirten Obasar arkadaşımız en azından şuanki durumuyla haklı çıkacak gibi görünüyor.Tabiki Aralık ın ikinci yarısı nasıl olur bilinmez ama ilk yarısının ılık ve tatsız geçeceği artık net gibi.Bu arada Arif Hocanın Demirmanno ile olan iddiası da maalesef hocanın aleyhine sonuçlanacakmış gibi görünüyor.Aralık ilk yarısının elden çıkması maalesef kötü oldu umarım döngü en kısa sürede değişir yoksa soğuyan denizler ancak ismiyle kalır bir yararı olmaz gibi duruyor.Hadi hayırlısı...
Cevap:
Aman Armando ağzını hayra aç. Değişir değişir. Merak etme...
  ..

alço28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:50
kar istiyorum 27 Kasım 2011 Pazar 20:11:47 arif abi istanbulda bu kış böyle fotoğraflar çekebilecekmiyiz? Fotoğraf makinan varsa çekersin =) kötü espiriydi.
  ..

beypazarlı28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:16
ya arkadaşlar neden felaket tellallığı yapıyorsunuz diyosunizki 2 ay çok soğuk geçmiş aralık ılık ve kurak geçecekmiş sizin mantığınıza göre 2 ay kurak geçti o zaman aralığın bol yağışlı geçmesi lazım ayrıca bir arkadaş aralık hepten boşa gitti demiş boşa giden miden yok en kötü ihtimal türkiye aralıkta 1 yada iki tane soğuk sistem alır lütfen modellerin esiri olmayın gün doğmadan neler doğar
  ..

ARS28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:40
Arkadaşlar henüz kasım ayında olmaza rağmen bir çok kişi paniğe kapılmış durumda. Şu an bende herşey yolunda gidiyor. Yüksek basınçlar etrafımızı sarmış olabilir, ama herşey bi andada değişebilir. Nasıl ki geçen seneki beklediğimiz sistemler 3,4 gün kala çark ettiyse yine edebilir. Geçen kışa baktığımız zaman kış avrupaya erken gelmişti ki Kasım ayında almanya dahil bir çok avrupa ülkelerini kar esir almıştı. Biz ise kışı ılık geçirmiştik. Şu an baktığımız zaman avrupada bile herhangi bi oluşum yok. Eğer biraz sabır gösterirsek ve ALLAH'a dua edersek herşey yoluna girecektir. Daha önce söyleğim gibi bu kış çok enteresan geçecek. Çetin kış şartları bizi bekliyor. Saygılar.
  ..

erdinç28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:27
arif abi bu ao nao nun nötre yakın olduğu zamanlarda karlı sistemler alma şansımızın yüksek olduğunu gayet iyi anladımda peki istisnalar olmuşmudur geçmişte mesela pozitifteyken yada negatifteyken kuvvetlide olabilir karlı sistem almışlığımız varmıdır.
Cevap:
Hem de çok. Özellikle de pozitifteyken. Kısacası ülkemize kar yağışlı sistemler endeksler sadece nötre yakınken gelmiyor. Farklı şekillerde de gelebiliyor. Ancak oran olarak baktığımızda nötre yakınken sistem alma ihtimalimiz daha yüksek.
  ..

kar meleği28 Kasım 2011 Pazartesi 00:11:09
ya arkadaşlar daha kış gelmeden,kasım ayını 27 sinde ,ve uzun yıllar sonra ilk defa bu kadar soğuk bir kasım ayında ,hemde türkiye genelinde...kışı bitirdiniz...bravo sizlere...
  ..

erdinç27 Kasım 2011 Pazar 23:11:51
can sıkıcı havalar hava günlük güneşlik olsa bundan iyidir. ufukta 10aralığa kadarda bişey gözükmüyor maalesef yağmur olabilir tabi o ayrı ammavelakin sistemcinin yazısı çok mantıklı sonuçta öyle yada böyle ibre bize dönücek bakın denizler şu anda bile 12 derecelerde aralığın ortalarına kadar 10 dereceleri görür gibi yani -6 lık -7 lik sistemlerde bile kaR GÖRME OLASILIĞIMIZ YÜKSEK istanbula -10 lar yakışır gerçi buda kendini aralığın ilk haftası belli eder .
  ..

Can27 Kasım 2011 Pazar 22:11:00
Ben hayatımda böyle şey görmedim.Etrafımızı yüksek basınç orduları sarmış.Yahu arkadaş tam 40 gündür y.b etkisindeyiz.Ben size birşey söylüyeyim mi?Sakın o GFS de dolayısı ile modellerde görünen yağışlara inanmayın.O tabloların gerçekleşme olasılığı benim için şu anda %20 bile değil.Tarih çok uzak.Ama şimdiden önümüzdeki 10 gün hiçbirşey yağmayacak deseniz bunu tutturma şansınız %80 derim.Kendinizi en kötü senaryoya hazırlayın fazla heveslenmeyin yoksa üzülen yine siz olursunuz.Soğuk moğuk benim için 5 para etmez bir kasım ayını geride bırakıyoruz.Umarım Aralıkta iyi şeyler olur.Artık herkesin canına tak etti.
  ..

Mert27 Kasım 2011 Pazar 22:11:36
En iyi aile havaturka ailesi gerisi fasa fiso. arif bey, tarantula,semih bey, Sistemci , snowhuso saygılarımla =) ...
Cevap:
Eyvallah...
  ..

meteorantep27 Kasım 2011 Pazar 21:11:06
Arkadaslar dun yaptigim yorumu incelemenzi tavsiye ederim,gidisat kotu,basinc konumlanmalarina cok dikkatli bakin,ozellikle ayin 6-7 si gibi bati avrupa ve kuzey avrupa cosup,biz ilik ve az yagisli gunleri geciricez gibi duruyor,hemde ayin 12-15 ine kadar.korkutucu bu cunku su anlama geliyor,nerdeyse koca aralik ayinin yarisindan fazlasini yemek.arif abim yorumun nedir?
Cevap:
Moral bozmayın. Bence gidişat gayet iyi. Sıcaklığın hep ortalamanın altında gittiği bol bol yağış aldığımız bir kış dönemi beklenmemeli. 1 haftalık ılıman sürece bile tahammülünüz yok. İnsaf edin yahu. Çok yakında tüm veriler düzelecektir. Panik yapmayın.
  ..

ankaralı talha27 Kasım 2011 Pazar 21:11:10
arif abi geçen sene iyiydik barajlar iyiydi şimdi yazdan bile az yağış aldık vede ankaranın yağışsız kışı çok kötü oluyor kokusu bile iğrenç oluyor npcaz bu sene allahım yardımcımız olll
Cevap:
Şimdilik sıkıntı yapmanıza gerek yok. Zaten Ankara gibi yerlerde en yağışlı mevsim ilkbahardır.
  ..

snow1427 Kasım 2011 Pazar 21:11:48
arif abi bu gelecek sistemden afyon ne derece etkilenecek kar yağışları görür müyüz? afyon için..
Cevap:
Birkaç gün sonra detaylara bakarız.
  ..

abantyaylası27 Kasım 2011 Pazar 21:11:16
hocam lutfen mantıklı bir cevap istiyorum, tam 3 haftadır uludağ zirve yani 2500 mt yükseklık hernedense neredeyse bütün illerden daha ılık. 850 hpa ların -5 lerde dolaştığı bu günlerde nasıl oluyorda uludağ abanttan,bolu dağından,2000 mt olan palandökenden, elmadağdan,hatta biraz daha zorlasa samsundan bile ılık nasıl olabilir. yani 850hpa -5 se 2500 mt 0 larmı oluyor?? dahası trabzona rizeye kar tanelerinin düştüğü bu günlerde 2500 mt lerin -8, -10 lar olması gerekmiyormu?
Cevap:
Bu konuyla alakalı yapılmış pekçok yorum var. Sanırım kaçırdınız. Bu durumun sebebi enverizyon hadisesidir. Linkte yazılanları okuyun.
  .. | http://www.dmi.gov.tr/site/yardim1.aspx?=Enverziyon (49)

kar istiyorum27 Kasım 2011 Pazar 20:11:47
arif abi istanbulda bu kış böyle fotoğraflar çekebilecekmiyiz?
Cevap:
Çekme ihtimalin çekmeme ihtimalinden daha fazla.
  .. | http://a1111.hizliresim.com/r/v/slmp.jpg (392)

"O" FeNoMeNo27 Kasım 2011 Pazar 20:11:12
akşam modelleri tipik aşırı pozitif nao ve ao nun sonuçlarını göstermektedir. yüksek basınç büyüyerek izlanda siklonlarını avrupanın kuzeyine doğru püskürtüyor ve polar koridorları kapatıyor. ao nun ve nao nun aralık boyunca aşırı pozitiflik ısrarı sürecek gibi gözüküyor buda benim ılık ve kurak aralık tahminimi kuvvetlendiriyor. bilimsellik dışında hislerimde kuvvetlidir aralıkta istanbul gibi yerlerde örtü şeklinde kar yağışının olmasını ben çok zor görüyorum bunu hissediyorum. ekimin ve kasımın sıradışı soğuk geçmesi aralığın kaybedilmesinde başrolu oynadı diyebilirim.
  ..

cancan-izmir27 Kasım 2011 Pazar 20:11:20
27.11.2011 saat 05:57 her yer buzdu mavişehirde eksiler vardı bence çok soğuktu :) bugunde erkenden soğumaya başladı suan : 6.8 derece yarın sabahta buz olsun biraz tadını çıkarıyım . selamlar herkese
  .. | http://c1111.hizliresim.com/r/v/slgm.jpg (191)

feraswajih27 Kasım 2011 Pazar 20:11:34
Arif abi bakalim bunu tahmin edebilecekmisin istanbula ilk yagis ne zaman geliyot blogunda da birsey yazmiyorsun ya havayi kustun ya bize :) ikisi olabilir :)
Cevap:
Az yazarım öz yazarım. Niye küseyim :)İstanbul'un durumu İzmir gibi de değil ki ara ara yağışlar alabildik kasımda. Kuvvetli yağışlar için bu haftayı pas geçin ne gelecekse sonraki haftada gelecek diyorum.
  ..

ferh@t27 Kasım 2011 Pazar 20:11:30
arkadaşlar aralık 10 na kadar yokum böyle action'sız havalar bana yaramıyor.10undan sonra inşallah çok hareketli geçecek:)
  ..

deniz fırtınası27 Kasım 2011 Pazar 20:11:50
öğlen modelinde 4 ünde yağış vardı oda ötelenmiş:)
  ..

Yusuf27 Kasım 2011 Pazar 20:11:44
herkese merhabalar.yaptığım bazı incelemelere dayanaraktan arif abiye katılmamak işten bile değil.bu kurak ve yağışsız döngü çok yakında kırılacağa benziyo.ülkemizde birtek şu geçtiğimiz 2 ayı kurak geçirmeyen karadeniz bölgemiz oldu.(özelliklede doğukaradeniz)şimdiden bende sizlere bu kışın sert geçeceğini söyleye bilirim.geçen yılki tabiri caizse kestane çıkan efsanenin buyılki kış mevsiminde bizi ziyaret edeceğinden hiç kuşkum yok.bazı bölgeler için soğuk yönünden herhangibir sıkıntı yok sadece yağış yönünden bazı sıkıntılar olabilir.ben şahsen buyıl doğu karadeniz bölgemizi enşanslı bölge olarak görmekteyim.daha istanbullu arkadaşlar karı havada bile göremezken biz yerde gördük.aksini iddea eden varsa buyursun gelsin..buyıl karadenizin yılı olacak.geçen yıl ankaralıların yılı olmuştu.eminimki ankaralı arkadaşlar geçenyılki kara halen doyamamışlardır.bakalım mevlam neylerse güzel eyler.hepbirlikte bekleyip göreceğiz.buarda arif abiye selamlarımı gönderiyor ve bundan sonraki çalışmalarındada başarılar diliyorum...CEVAP: Katılıyorum normalde trabzon istden daha sıcak dminin istatistiklerine bakarsanız görürsünüz ama şuan itibariyle trabzon çok daha soğuk hatta örtü bile olmuş yani bu yıl en şanslı yerler doğu karadeniz.
  ysf_kenan_.. | http://facebook.com (28)



Bursalı27 Kasım 2011 Pazar 20:11:45
Met. Uzm ( ! ) Cemo; hayal görme. Boş yere konuşup insanların duygularıyla oynama. Kar tüccarlığı yapma. Şaşırıyorum vallahi,yapılan tahminlere bakılırsa her hafta bu ülkeye bir karlı sistem geliyor. (!) Karseverler için ne kadar şanslı bir ülke bizim ülke. Ayrıca her sene de bir efsane sistemimiz de vardır. Pas geçmez yani.
  ..

aslan286427 Kasım 2011 Pazar 19:11:25
herkese merhabalar.yaptığım bazı incelemelere dayanaraktan arif abiye katılmamak işten bile değil.bu kurak ve yağışsız döngü çok yakında kırılacağa benziyo.ülkemizde birtek şu geçtiğimiz 2 ayı kurak geçirmeyen karadeniz bölgemiz oldu.(özelliklede doğukaradeniz)şimdiden bende sizlere bu kışın sert geçeceğini söyleye bilirim.geçen yılki tabiri caizse kestane çıkan efsanenin buyılki kış mevsiminde bizi ziyaret edeceğinden hiç kuşkum yok.bazı bölgeler için soğuk yönünden herhangibir sıkıntı yok sadece yağış yönünden bazı sıkıntılar olabilir.ben şahsen buyıl doğu karadeniz bölgemizi enşanslı bölge olarak görmekteyim.daha istanbullu arkadaşlar karı havada bile göremezken biz yerde gördük.aksini iddea eden varsa buyursun gelsin..buyıl karadenizin yılı olacak.geçen yıl ankaralıların yılı olmuştu.eminimki ankaralı arkadaşlar geçenyılki kara halen doyamamışlardır.bakalım mevlam neylerse güzel eyler.hepbirlikte bekleyip göreceğiz.buarda arif abiye selamlarımı gönderiyor ve bundan sonraki çalışmalarındada başarılar diliyorum...
  aslan2864@..

kar meleği27 Kasım 2011 Pazar 19:11:16
herkese iyi geceler.DIZDIZCI çok ilginç bir yaklaşım içindesin...öncelikle 1986 yılı kasım ve aralık ortalamalırana sonrada 1987 ocak ve şubata bakın.ve o sene mart ayına bakın.o sene mart ayında istanbul ilk beş gün haricinde + derceyi görmedi nisan 5 ekadar.bu da istanbul ortalamasını ekside gösterir ki orda +4 derece diyor .ve o seneki havaları çok iyi hatırlıyorum.başta dmi olmak üzere o kar kalınlığını nedense en yüksek 44 cm. diyorlar buda çok ilginç.yani başta siz olmak üzere ne olmasını istiyorsanız ona göre yorum yapıyorsunuz.şunu şöyle bilin ki bu kış sezonu başta istanbul olmak üzere türkiye geneli çok iyi kar yağışları alacaktır..
  ..

dızdızcı27 Kasım 2011 Pazar 19:11:01
Dikkatli okursanız görürsünüz aralarda saklanmış o cümle işte şu. Yani serin Kasım’dan sonra Aralık ılık geçerse, kış büyük ihtimalle tümüyle çöpe gidiyor. Bu yıllar; 1978–1979 ve 1993–1994.
  ..

dızdızcı27 Kasım 2011 Pazar 18:11:32
Aralığın ılık geçeceği ortaya çıktığı için havadelisi sitesinden Santiagonun yaptığı çalışmaya göre soğuk geçen ekim ve kasım aylarından gelen aralık ayları çöpe gittiği için 2012 kışıda bir mucize olmazsa çöpe gidecektir. Geçmiş olsun.
  .. | http://havadelisi.com/2011/11/25/yuksek-basinc-soguk-kasim-yeni-bir-efsane-gelir-mi/#more-4695 (250)

Asfalya27 Kasım 2011 Pazar 18:11:00
Accu,İzmire bol keseden bir hafta yağmur vermiş.%50 si buhar olsa yinede umutlu olmak güzel.:))
  .. | http://www.accuweather.com/en-us/tr/izmir/izmir/forecast2.aspx (169)

Armando27 Kasım 2011 Pazar 18:11:50
Uzun bir aradan sonra lodos kapımızı çalmaya hazırlanıyor,ama bu son güncellemeler saki yine YB hakimiyetinin galip geleceğini gösteriyorlar ayın 5\'ine kadar.İnşallah bu kadar uzun sürmez yağışlı döneme girmemiz...
  ..

CANER-BERGAMA27 Kasım 2011 Pazar 18:11:29
DMİ olayı nedir? Ben anlamadım,haberimde yok :) Yine bizi mi takip etmişler... Bizzat ben diyorum takip edin diye :)
Cevap:
Birisi kendini DMİ görevlisi diye yutturmaya kalmış. Ciddiye alınacak birşey değil.
  ..

Asfalya27 Kasım 2011 Pazar 18:11:24
Asfalyadan Mert\'e...Asfalyadan Mert\'e..Ege temiz..Tamam.:))
  .. | http://b1111.hizliresim.com/r/v/sgz9.jpg (173)

NAO VE AO IYI GIDIYOR27 Kasım 2011 Pazar 18:11:58
yanlisim varsa arif abi duzelsin . ben diyorum ki ayin 4den itibaren zaten veriler 2nin altinda bu da iyi bir isaret taaa ayin 11den sonra muhtemeln 13 gibi artik gercek kis baslar ve notrenin oralarda oynariz ne dersin abi . zaten soyledin sen 15e kadar B avrupa karla oynarlar sonra tasla bizde 15den sonra :)
  ..

feraswajih27 Kasım 2011 Pazar 18:11:43
veriler icin tesekur ederiz arif abi ama bence daha olmamis yarin bence duzelir sizce? ayrica bu ayin 30u diye bir sistemde kalmadi soyleyinde arkadaslar bosuna suluyla muluya urasmasin :)
Cevap:
Mandalinanın sulusu, fasulyenin kurusu makbuldür :) Not: Bu sözü şu anda ben uydurdum.
  ..

snowhuso27 Kasım 2011 Pazar 18:11:38
Tarantulam, merak etme AO indeksi yüksek olasılıkla aralık ayı içerisinde ne kuvvetli pozitif ne de kuvvetli negatif olabilir!.zira; kutup bölgesi basınç anamolisi ila sibirya bölgesi basınç anamolisi marjı giderek sibirya lehine açılıyor... dolayısıyla; kutup salınım gücü genel olarak zayıf, sibirya salınım gücü kuvvetli olabilecektir. ve bu nedenle de bence AO indeksi minimum -1 ve maximum ise +1 olabilecek gibi görünmektedir.en azından naçizane olarak böyle tahmin ediyorum.
  ..

MiStRaL27 Kasım 2011 Pazar 18:11:39
http://a1111.hizliresim.com/r/v/sgl3.png SON VERİ AO NAO
Cevap:
Mistral o resimleri gördükçe kendime prangalar vurulmuş gibi hissediyorum :)
  .. | http://b1111.hizliresim.com/r/v/sghp.png (504)

tarantula27 Kasım 2011 Pazar 17:11:37
biliyorum arifim o linki tıkladım zaten mersi boku mösyö
  ..

tarantula27 Kasım 2011 Pazar 17:11:38
merhaba bugünkü ao ve nao güncellemesi kesinlikle yanlış zira çizgiler dümdüz sorun var güncellemede bu şekilde bir durum kesinlikle söz konusu değil o yüzden panik yok yakında düzelir pazar günü tatil millet fazla içmiş herhalde kafa kıyak nao aocuların bize kelek yapmışlar yarına düzelir sanırım
Cevap:
Alternatifimiz var tarantulam. NOAA'ya bağlı değiliz. Gerçi tam nötre doğru bir iniş yine yok ama veri veridir. Lütfen linke tıklayınız.
  .. | http://a1111.hizliresim.com/r/v/sg7j.jpg (292)

serkan27 Kasım 2011 Pazar 17:11:16
DMİ her zaman böyle hatalar yapıyor. Alıştık artık. Siz birde NTV tahminine bakın. Arif Bey onların yanında çok başarılı sayılır. İstanbul 5-6 derece olacak dedi en fazla 8 oldu bugün NTV 15 demiş. Gökhan Abur gibi bir üstadın olduğu meteoroloji birimi nasıl böyle bir hata yapar şaşırıyorum. eleştiri yaparken bu hatalarda görülmeli.
Cevap:
Evet işte bu noktada çok haklısınız. Biz 1-2 derece sıcaklık farkı ve yağış miktarlarında yaptığımız hatalar yüzünden acımasızca eleştiriliyoruz ama bu şekilde yapılan hatalar nedense görülmüyor yada görülmek istenmiyor.
  .. | http://b1111.hizliresim.com/r/v/sfxq.jpg (205)

Heraclie27 Kasım 2011 Pazar 17:11:56
Dmi ahh Dmi ahh daha gunluk tahmini beceremeyen bir kurum gelipte burda savunmanız insanı deli ediyor. burdaki herhangi bir takıpçiye yarın hava nasıl olcak diye sorsan tahmini kesin tutar. Zonguldakk bugun parcalı bulutlu ve 10 derece vermiş bugun 6 yı gecemedi ve su anda da yagmur yagıyor.
Cevap:
Savunmayı geçtim bir eleştiri yapılacaksa objektif olunmalı. Bu benim için yeterlidir.
  ..

karmanyağı27 Kasım 2011 Pazar 17:11:46
önümüzdeki haftasonu 3-4 ü gibi egeden gelebilecek muhtemel yağışlar üstümüzdeki yb yi kıracak
  ..

mert27 Kasım 2011 Pazar 17:11:13
Egede neler oluyor????
  .. | http://en.allmetsat.com/images/lightning-turkey.php (329)

CABAROV27 Kasım 2011 Pazar 17:11:52
selam arkadaşlar ben bir soru sorucam sibirya yb merkezindeki bölge nasıl bir hava olayı yaşıyor? saçma soru soruyorsam kusuruma bakamyın bilmediğim için soruyorum.Buarada ayağımı kırdım 1 ay evde oturucam çok kötü bir durum allah kimseye yaşatmasın
Cevap:
Öncelikle geçmiş olsun Orhan Bey. Tez zamanda sağlığınıza kavuşmanızı dilerim. Sibirya yüksek basıncının merkezinde ve civarında çok soğuk, kurak ve durağan bir hava hüküm sürer.
  ..

MiStRaL27 Kasım 2011 Pazar 17:11:26
3 aralıktan itibaren yagısın kralı geliyor...
  ..

bulut27 Kasım 2011 Pazar 17:11:31
arif hocam önceden karadeniz için bu zamanlar kar tahminimiz veya beklentimiz olmazdı.ama uzun zamandır havalar görünmedik şekilde soğuk deniz kenarında bile.geçen akşam buzlanma oldu ordu merkezde.karadeniz üzerinden gelen sistemler kısa olmasına rağmen sıklık gösteriyor.devamda edecek gibi.sizin beklentiniz nedir özellikle ordu ve samsun sahil şeridi için.tşkler
Cevap:
Evet aralık başına kadar soğuk ve zaman yağışlı günler geçireceksiniz ve bu yağışlar yer yer kar şeklinde düşebilir. Büyük beklentiler içine girmeyin demeden de geçemeyeceğim.
  ..

hakan27 Kasım 2011 Pazar 16:11:07
arif üstadım ist ümraniyede 30 kasımda havada kar tanelerini görebilecekmiyiz cevaplarsan sevinirim üstadım saygılar
Cevap:
Bugünküne benzer hava koşulları olur. Belki yükseklerde sulu kar olabilir.
  ..

snowhuso27 Kasım 2011 Pazar 16:11:15
Sibirya t.y.b merkezinin aralık ayında kuvvetle muhtemel olarak 1045-1050 mbar ve ocak ayında adeta zirve yaparak 1060-1070 mbar merkez basınç kuvvetine çıkacağını özellikle belirtmiştim. ve nihayet modellerde de sibirya yükseği 1045 mbarları daha aralık başlarında yakalamış olarak gösterilmeye başlandı.sanırım tahmin ettiğim doğrultuda bir sibirya genleşmeleri ve güçlenmesi süreci devam ediyor.umarım bu şekilde de devam eder.
  ..

sistemci27 Kasım 2011 Pazar 16:11:16
Ey Obasar burada işler ne zaman tıkır tıkır yürüyorki şimdi buralarda zamanında yürümesini bekliyorsun orayla burayı kıyaslama hatan var yanlış oraların yerleşik klasik basınç sistemleri çok baskın kışı kış yazı yaz dır bizim gibi yanar döner K.Afrikadan beslenen basınçları yok sende biliyorsun bunu elma ve armutu kıyaslamışssın
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1478
Sayfalar
< | 1 2 ... 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:4,976 s
Sayaç: