Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



sistemci22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:08
Ankara Ctesi sabahına kar örtüsü ile uyanacak Gözün aydın Ankara border=0
  ..

erman22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:09
Sistemci ben yesil 480 im hatirlarsin sen beni:))ben senin genel anlamda her yorumuna katilirim ve tahminlerine saygi duyarim ama o yorumuna daha fazla katiliyorum:)
  ..

beypazarlı22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:26
ALLAHIM lütfen şu örümcek ağları ocakta başımızı ağrıtmasın lanet olası ağlar kaybolsun polar koridorları açılsın lütfen rabbim amin.
  ..

erdinç22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:46
yarın istanbul havada yılbaşına doğruda yerde kar görecektir. yalnız bi efsanedir gidiyorda sistemci bi yanlışın var efsane istanbulda 20 yılda bi filan olur eskidende böyleydi. eskiden daha çok kar yağıyodu diyosan 37 yaşındayım hafızamda neredeyse karsız geçmiş öyle çok kış varki. velhasıl demek istediğim 5-10 cm lik örtüler beni herkesi çok mutlu eder ama bunuda şimdi efsaneden sayın artık demeyle efsane olmuyor. soğukluk derecesi kar kalınlığı süresi bunlar yaşandıktan sonra istatistik devreye giriyor.
  ..

Wind Chill22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:45
Bazı arkadaşlar 24 Aralık sisteminde Ankara için büyük beklenti içersine girdiler. Maalesef bu beklentiler abartılı çünkü soğuma yetersiz. Kent merkezinde kar yağışı görülecektir fakat şahsen benim kanaatim yağış esnasında sıcaklığın 0 C\'nin biraz üzerinde olması nedeniyle kent merkezinde örtü olmayacağı yönünde. Örtü daha çok yüksek semtlerde beklenebilir ve bana kalırsa o da 2-4 cm arasında olması muhtemeldir.
  ..

ß.q.E.N22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:41
Cevad senin yaşın bence 10-16 yaş arası. Çocuk yapmaz be bu yaptığını. Şimdi doğudaki adam çıkıp sana saydırsa ne yaparsın kar yağmıyor mu sizin oralara diye?? Ben Afyonluyum ama senin hayatın boyunca görüp görebileceğin karı belkide 1-2 sistemde gördüm. Hatta Çay'da falan görsen gözlerine inanamazsın. Semih'te bilir Afyon'u. Ne farkeder İstanbul'a yağmış İzmir'e yağmış?? Bir dahaki sistemede İzmir'e yağar kalırsın öyle. Saçmalık yani bu yaptığın aynı ülke sınırlarında, sanki bu İzmirlilerin yada İstanbulluların elinde olan birşey Umarım sizin oralara da yağar da biraz gözün doyar. HA-CevaD :D
  berkeron@h..

deniz fırtınası22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:08
1O" FeNoMeN "O" 22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:45 yılbaşı sistemi ile sonrası için içimde bir umutsuzluk var. sen hasta ruhlusun.bence bir psikiyatriye git.ayıp bişey değil.bozuk saat bile günde 2 sefer doğruyu gösterir aslanım.önce doğru ol.
  ..

Admin22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:15
Bloglar geçici olarak devre dışı. İyi akşamlar.
  .. | http://www.facebook.com/Havaturka (23)

alperen22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:14
obasar arkadaşım öğlenki halin neydi şimdi ne?Bir anda niye böyle karamsar oldun.Akşam modelleri çok iyi,sende mi modelci oldun ya?Böyle karamsar ve uğursuz insanlar olduğu sürece kar ve soğuk bize uğramaz.ARİF HOCAM SİZE RİCAM BU SİTEYİ FESHEDİN.CNNTÜRK YORUMLARINIZA GERİ DÖNÜN BENCE,YOKSA BU UĞURSUZ TİPLERİN YORUMLARI YÜZÜNDEN KARA KIŞA HASRET KALACAĞIZ...ARİF HOCAM YANLIŞ ANLAMAYIN SİZE BİR TEPKİM YOK,OLAMAZ DA ZATEN...
  ..

met.uz.snowcem22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:37
Evet sevgili dostlar,beklenen gün nihayet geldi,merkezi güney egede bulunan alçak basınç sistemi,cuma günü öğleden sonra içanadoluya doğru hareket ederek,arkasındaki soğuk havayı batı bölgelere taşıyarak yağışları içege,göller yöresi,batı karadenizin iç kesimleri,içanadolunun batısı ve marmaranın yüksek kesimlerinde karla karışık yağmur ve zamanla kara çevirecek,Ankara perşembe gecesinden itibaren yağışlı havanın etkisi altına girecek,yağmur şeklindeki yağış sıcaklığın azalmasıyla birlikte cuma akşamı karla karışık yağmura,önce yüksek kesimlerde zamanla il merkezinde geceden itibaren kara dönüşecek,kar yağışının şehrin özellikle yüksek kesimlerinde cumartesi günü yoğun olarak yağmasını bekliyorum,sıcaklık il merkezinde cumartesi günü 2-3,yükseklerde 0-1 derece olarak ölçülecek,tahminime göre merkezde 3-4,yükseklerde yer yer 9-10 cm örtü oluşmasını bekliyorum,cumartesi akşam ve gece saatlerinde yükseklerde kuvvetli,il merkezinde orta kuvvette don ve buzlanma görüleceğinden ilgililerin dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir...(snowcem)
  cemmm63@ex..

atioz(ksk100)22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:08
ARS arkadaşım,cevad adlı arkadaş boş boş konuşmasın o zaman...İzmirli biri zamanında üzmüş heralde arkadaşı ,şimdi gazını çıkartmaya çalışıyor.Bizim poyrazda sökmez bu gazlar... kış yeni başladı görüşürüz.Biz hafta sonu dağlarımızdaki karları gösteren fotoraflarımızı göndeririz bakar cevad arkadaşımız,rahatlar o zaman..
  atilla.ozs..

sistemci22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:57
ERMAN 22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:58 Sistemci son yazın için sana sonuna kadar hak veriyorum CEVAP. ESKİ YORUMLARIMA HAK VERMİYORMUYDUNUZ border=0 TŞKLER
  ..

"1O" FeNoMeN "O"22 Aralık 2011 Perşembe 23:12:45
yılbaşı sistemi ile sonrası için içimde bir umutsuzluk var...
  ..

karcı bartu22 Aralık 2011 Perşembe 22:12:27
mert lüleburgaz sana aynenn katılıyorum ama tekirdağ hariç derken sadece merkezden bahsettin dimi çünkü ben en azından malkaradada kar bekliyorum çorlu ve çerkezöy kar yağışına dahil
  ..

İbrahim(samsundan)22 Aralık 2011 Perşembe 22:12:10
yollar bile kapanmış
  .. | http://www.webcamzone.net/webcam.asp?wid=1737 (23)

caferrr22 Aralık 2011 Perşembe 22:12:47
sorun yavrum sorunki nekadar bilgili olduğum ortaya çıksın..bu sorduğun şeyleri internette google amcaya da sorarsan ondanda öğrenirsin yavrum..bu arada benim bildiğim tek bir üstad var oda arif üstadtır.
  ..

Emre_Zubaa22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:03
Ankara merkezde 1-3cm yükseklerde Çankayanın semtlerinde 10cm e yakın bi kar beklentim var.Kar yağışını an be an sizlere resimlerle ve videolarla aktarıcam.
  ..

malawi68-asfalya ya22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:39
Alemsin vesselam asfalya.
  ..

ahmet22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:39
cafer üstad yazılarını takip ediyorum.sana bi şey sormak istiyorum.azor nedir sibirya nedir jet akımı nedir.yağmur nedir kar nedir.sence bu havaların sonu nolcak.teşekkürler üstad.
  ..

karmanyağı22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:27
admin geçen seneki mart sistemine 25-50 cm kar görmüşlerdi doğru çıkmıştı bu sefer kuzey ve doğu ilçelerine 10-25cm kar aralığı vermişler ankaranın güney ve batısı içinde 1-10cm hiçte fena değil yani :)
  ..

bulut7522 Aralık 2011 Perşembe 21:12:06
Dün ibariyle Avrupa kıtası ve Türkiye son deniz suyu sıcaklıkları.
  .. | http://a1112.hizliresim.com/s/q/18zhc.gif (27)

Serdivanlı22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:40
Hafta sonu için soğuma sakarya için gayet iyi ama olumsuz tarafı yağışın kısa süreli ve etkisiz olması kar yağışı görülmesi halinde en fazla 12 saat-1 gün olur inşallah seyirlik bir kar olur rüzgarın durumuna göre sea effect etkisi de var
  ..

ARS22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:13
Arkadaşlar şu izmir istanbul muhabbeti kabak tadı vermeye başladı. Çocuk gibi bunu tartişip duruyosunuz. İzmir akdeniz iklim kuşağında kaldığı için ılıkdır istanbul ise akdeniz ve karadeniz bölgesi iklim arasında geçiş bölgesi oldugundan ve yüksek derecede nem barındırdığından soğuklar daha soğuk hissedilir. Ama izmirinde istanbuldan daha soğuk oldugu zamanlarda olmuştur. Fakat genele baktığımız zaman istanbul izmirden daha fazla soğuk geçer. Bu bilgiyi daha fazla çocuklaşmamanız için verdim. İnşallah son nokta olur.
  ..

emre3422 Aralık 2011 Perşembe 21:12:51
nasıl bir ecmwf çıktısı böyle ilginç gerçekten...
  ..

Anık22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:55
Yılbaşı sistemi 1 günlük olsa bile yeter bana yeter ki kar yağsın.
  ..



karfırtınası22 Aralık 2011 Perşembe 21:12:49
ecmwf canımı çok sıkıyor, yoksa yinemi gfs yi alt edecek ama ALLAH BÜYÜKTÜR
  ..

murat5722 Aralık 2011 Perşembe 20:12:27
İstanbul'lu kardeşlerime sesleniyorum; kar yagışının bukadar zor oldugu bi şehirde gelmesi muhtemel yılbaşındaki sisteme yok kısaydı falandı filandı diye lütfen bahane bulmayın,ya buda olmasaydı diye düşünün bence, daha iyilerini inşallah zaman içinde görebilecegiz....
  ..

snowhuso22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:25
Ahmet arkadaşın sorusunun cevabının devamı: ayrıca ahmet arkadaşım şunu ayrıca belirtmem elzemdir; jet akımlar, soğuk havayı normallerden daha hızlı ve aktif olarak bize getirebileceği için soğuk havanın yağışı çok daha çabuk yakalayabilmesini sağlayabilmektedir.dolayısıyla; yağış ile soğuğun çakışması kolaylaşır ve yağışın şiddeti ve miktarı artabilmektedir. saygılar arkadaşım....
  ..

liman22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:20
İŞTE BULGARİSTANIN HALİ http://webcamzone.net/webcam.asp?wid=1737 SÖZÜN BİTİĞİ YER
  ..

"1O" FeNoMeN "O"22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:28
yılbaşı sistemi daha hala kararlı değil vakit yaklaştıkça -10 lar -5 lere düşebilir ayrıca heyecan uyandıracak bir sistem özelliğide göstermiyor vede hemen arkasından ocağın ilk haftasında havalar yine toparlanmaya başlayacak gibi gözüküyor bunun en kuvvetli nedenide avrupanın kuzeyindeki basınç değerlerinin yine düşecek olmasıdır londranın, oslonun, stockholmün basınç diyagramlarında örümcek alanlarının türeyebileceğinin sinyalleri kuvvetli geliyor.(bu söylediklerimin hiçbir atmasyon tarafı yoktur ve değişme ihtimalide her zaman vardır ancak şuan görünen tablo aynen bu şekildedir.)
  ..

Admin22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:59
Önümüzdeki günlerde kar beklenen yerler için aşağıdaki linkteki modele bakın.
  .. | http://www.snow-forecast.com/maps/dynamic/turkey (45)

Asfalya22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:15
CEVAD AKTAŞ;İstanbula yağmış yada yağacak olan karı niye kıskanalım.size yağmur yeter gibi laflar demişsin,şimdi İstanbula göre daha kuzeyde enlemde olan bir ülke yada kentte örneğin Bulgaristanda oturan biri çıkıp,"Ey komşi,bizim burda kar bir metre oldi,İstanbula baktım,gözlerim doldi" dese,yakışık alır mı.Bir Eskimonun,"kar ne zaman yağacak,özledim yaw!" dediğini hiç duydun mu? insan,kolay elde edemediği,her zaman bulamadığı şeye özlem duyar.Bizimkisi de o hesap.Öyle değil mi HA-CEVAD kardeşim:))
  .. | http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=1218320&title=bulgaristanda-kar-yagisi-hayati-felc-etti (25)

mevlüt ist.22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:13
snowhuso sana sonuna kadar hak veriyorum
  ..

ERMAN22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:25
ERDİ DAHA KESİN DEĞİL AMA İNŞALLAH YANLIŞ DÜŞÜNÜYORSUNDUR KARDEŞİM:))31 ARALIK GİBİ GÖZÜKÜYOR ŞU ANDA UMARIM DEĞİŞMEZ..
  ..

OZAN22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:30
burak06 22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:24 miktad hocam ist yılbasında yağmur diyo ve miktarca fazla değil diyo ama 24 aralığa dikkat diyo yani kar alabilir diyo azda olsa twitte gorustum link kaynak göster
  ..

ERMAN22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:58
YILBAŞINDA KAR YAĞSIN İSTERSE 1 SAAT OLSUN ÖNEMLİ DEĞİLL HAYATIMDA İLK DEFA YILBAŞINA BEMBEYAZ GİRME İHTİMALİ VAR BU SÜPER BİR OLAY EN AZINDAN BENİM İÇİN ÖYLE..
  ..

ERMAN22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:58
Sistemci son yazın için sana sonuna kadar hak veriyorum..
  ..

ömer-denizli22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:34
arif abi iyi akşamlar. wunderground ve skiron sitelerinin tahminleri başarılı mıdır sence ?Tutma olasılığı nedir ?Bir de wetterentzentrale deki 2 m temperatuer deki sıcaklıkların doğruluk oranı nedir? teşekkür edrim.you are number one
  kartal-yer..

burak0622 Aralık 2011 Perşembe 20:12:24
miktad hocam ist yılbasında yağmur diyo ve miktarca fazla değil diyo ama 24 aralığa dikkat diyo yani kar alabilir diyo azda olsa twitte gorustum
  ..

oktay22 Aralık 2011 Perşembe 20:12:30
tek isteğim yılbaşında satt00:30 da yani 2012 ye girdiğimizde yğun kar ve tipinin başlamasıı
  oktay_yila.. | http://yok (23)

snowhuso22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:55
Ahmet arkadaşım. jet akımlar atmosferin üst seviyelerindeki çok kuvvetli hava akımlarıdır. bu akımlar üzerinde basınçların çok büyük etkileri vardır.ve genellikle basıncın daha yüksek olduğu atmosferik alanlardan, basıncın daha düşük olduğu atmosferik alanlara doğru basınç marjı arasındaki yüksekliğe ve düşüklüğe bağlı olarak kuvvetlenip zayıflarlar. Örneğin; ocak ayında en soğuk alanlar karaların üzerinde bulunan atmoferik alanlardır.buna karşın en ılık alanlar ise deniz ve bilhassa da okyanuslar üzerinde bulunan atmosferik alanlardır.dolayısıyla ocak ayı içerisinde genel olarak büyük karalar üzerinde y.b oluşurken okyanuslar üzerinde ve büyük iç denizler üzerinde a.b oluşumları meydana gelmektedir.ve jet akımlar da bu nedenle daha çok karalar üzerinden okyanuslara doğru olabilmektedir.şubat ayı ve hatta mart ayını da sayabilirim okyanuslar yıl içerisinde en soğuk dönemlerini yaşarlar.bu yüzden de okyanuslar üzerindekş atmosferik alanlardan karalar üzerindeki atmosferik alanlara doğru jet akımları oluşur. jet akımlarının sistemler üzerindeki en büyük etkileri; 1. sistemin normalden daha hızlı ilerlemelerini sağlayabilip daha çabuk bize ulaşmalarını sağlaması.2 .daha çabuk şekilde taşıdığı soğuk havanın fazla zayıflamadan ve güçlü olarak bize gelmesini sağlar.3. sistemin hem etkisini hem de ömrünün uzayabilmesini sağlayabilmektedir.
  ..

BAŞKENTERDİ22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:38
ŞU SİSTEME YILBAŞI SİSTEMİ DEMESEK.OCAK SİSTEMİ DESEK ZİRA YILBAŞINDAN 1 VEYA 2 GÜN SONRA GELECEK GİBİ DURUYO.BU SENEDE YILBAŞINI KARLI BİR HAVADA GEÇİREMİCEZ GİBİ YANLIŞMI DÜŞÜNÜYORUM.SAYGILAR
  ..

Armando22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:13
"1O" FeNoMeN "O" 22 Aralık 2011 Perşembe 18:12:11 üzülerek söylemek isterimki yılbaşı gibi gelmesi muhtemel sistem çok hızlı hareket edecek hemen doğuya kayacak toplam 1 gün olabilir yani garip bir sistem olacak hemen ardından kuzey ülkelerindeki basınç diyagramlarında kuzey avrupa civarında belirgin bir basınç azalışı olacak gözüküyor buda azoru güneye ittirecek bu durum ocak ilk haftasını hatta ilk yarısını bitirebilir. şimdi bana kızabilirsiniz ben gördüğümü ve bildiğimi söylüyorum kızacaksanız eğer hiçbir veri ortaya koymadan boşboğazlık yapan insan müsvettelerine kızın.Cevap: Admin: Vay obasara bakın be 192'den sonraki sistemin ömrünü belirledi şimdiden. Sanki doğmamış çocuğa don biçti border=0--------Cevap:Fenomen dört mevsim gibi maşallah,öğle farklıydı şimdi farklı bakalım gece nasıl bir hal alacak fenomenin durumu :)
  ..

karfırtınası22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:56
yılbaşı sistemini güçlendirmek için herkesi yarın cuma namazında inanarak duaya davet ediyorum, ALLAH şimdiden kabul etsin.
  ..

Armando22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:26
Haftasonu yağış olmazsa ki zor olacak,ayazın kralı İstanbul'a gelecek gibi görünüyor..Bakalım Trakya geceleri kaç dereceleri görecek diyagramlar hayli keskin soğuga işaret ediyor...
  ..

Aydın K.22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:32
Arif bey iyi akşamlar , haddim olmadan bir kaç şey yazacağım. en son 2010 oacak ayından beri neredeyse yaklaşık 700 gün olmuş , istanbul adam akıllı bir kar görmemiş ki zaten son 10 yılda toplasan adam akıllı karlı sistemleri , 2 elin parmağı kadar belki o kadar bile değil. Şimdi allah ın da nasip etmesi ile herkesin de hem fikir olduğu bir sistem yaşamak üzereyiz VE BU KADAR DOYUMSUZ İNSAN ETRAFIMIZDA yok bir gün mü sürecek ? hemen doğuya kayıyor nameleri , beyler uyanın biraz bir gün - iki gün ama öyle bir sistem geliyor ki burada yıllar sonra 2004 ocak gibi 2011 yılbaşı diye adlandıracağınız sistem geliyor siz farkında değilsiniz
  ..

Armando22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:41
Arkadaşlar polar atak sistemler zaten hızlıdır bu tip sistemler tabiri caizse ''deler geçer'' cinstendir.O bakımdan eğer o tarihlerde böyle tip bir sistem gelirse 1-1,5 gün olması bence normal.Ama arkasından hemen ısınma olması beklenemez.Zaten herşey için henüz erken,bunları ilerleyen günlerde konuşmak lazım...Bu tip sistemlere geçen seneki mart sistemi örneği verilebilir...
  ..

KarDelisi22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:44
inşallah uzun sürer admin yoksa 1 günlükte kıytırık olur uzun sürecek inşallah sence uzun mu olacak sistem :D
  ... | http://. (25)

reis_ksk22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:06
cevad istda en yuksek dagın rakımını ver ben sana izmirin en alcak rakımlı dagını vercem eger gecersen butun dediklerin için teskkur etcem:) ne insanlar var.1 haftadan sonra ilk defa nif dagını 5 dk de olsa bulutlar görmeme izin verdi bembeyazdı cok guzeldi yarın yamanlarda beyazlar belki hadi bakalım hayırlısı
  ..

sistemci22 Aralık 2011 Perşembe 19:12:40
OZAN 22 Aralık 2011 Perşembe 18:12:06 sistemci 22 Aralık 2011 Perşembe 17:12:59 murat 22 Aralık 2011 Perşembe 16:12:19 bünyo gene can sıktı.hava durumu bülteninde yılbaşında sadece iç anadolunun doğusu ve doğu anadolunun kar alacağını söylüyor.aslında kimin ne dediği belli değil.ama ben arif abinin dediğini dikkate alıyorum çünkü bir çok kez arif abi bünyo gibileri alaşağı etti.saygılarrr cevap: SİZLER BÜNYOYU SEYRETTİKÇE DAHA ÇOKK CANINIZ SIKILACAK CANI SIKILMAK İSTEYEN BÜNYOŞU SEYRETSİN cevap arkadaşım ne kadar bünyo olumsuz olsada dedikleri cıkıyor sizler aralık ayı icin efsane diyordunuz ne olduuu sen ondan haber ver gecen sene 87 olacak dediniz ne oldu bırak allah aşkına hic olmazsa bünyo öyle gaz vermiyor zaten murat denen sahıs sallıyor havadurumu programında öyle bişey demedi CEVAP. BEN EFSANE HİÇ BİR ZAMAN OLACAK DEMEDİM DOSTUM BÜNYAMİN KADAR TUTARSIZ BİRİNİ GÖRDÜNÜZMÜ SON YILLLARDA BEN AÇIKCASI GÖRMEDİM DEMEDİYSE MERAK ETME 2 GÜN SONRA DER border=0
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1385
Sayfalar
< | 1 2 ... 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:7,968 s
Sayaç: