Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



sistemci27 Aralık 2011 Salı 12:12:44
kartalzm 27 Aralık 2011 Salı 11:12:45 sistemci denen arkadaş beni eleştiri yaptım diye faceden banladı arkadaşım eleştirilere gelemiyosan evden dişarı çıkma facede orda burda gezme üstelik ben hakaret içeren bir eleştiride yapmadım arif abinin dediği bu modeller sistemciyi bakkala gönderip getirir dediğini tekrarladım katıldığımı söledim facedeki sitene girsem neolur girmesem ne olur sen kendini ağut ositede arif abi sen yine teksin bu alemdesistemci senin tırnağin olamaz. ------------------------------------------------- ------------------------------- Cevap: Bu modeller sistemciyi bakkala gönderir demedim. Olumsuz düşünen herkes için genel konuştum. Diğer sorunu kendisiyle halledersiniz. huseyin198.. CEVAP:BAK HÜSEYİN KARDEŞ YORUMUN AYNEN ŞUYDU HER MODELDEN MODELE DÖNÜP FİKİR DEĞİŞTİRENLER DÖNENLER(SİSTEMCİ) GİBİ ASIL ARİF ABİNİN HAKLI OLDUĞUNU GÖRECEKLER EVET AYNEN BANA YAZDIĞIN BUYDU BU ELEŞTİRİ DEĞİL SİTE YÖNETİCİSİ VE ŞAHSIMA YAPILAN AÇIK BİR TERBİYESİZLİKTİ AYRICA BENİM YILBAŞI SİSTEMİMDE ARİF BEYLE BAŞINDAN BERİ BİRLİK OLUP SONRA SEBEBLERİNİ AÇIKLAYIP AYRILMAM KADAR DOĞAL BİR FİKİR ALIŞVERİŞİ OLAMAZ SEN BU KAFAYLA DEĞİL FACEDE BANLANMAYI EVDE ÇOBAN BİLE OLAMAZSIN AT GÖZLÜKLÜ HERİF SENİ border=0
  ..

Admin27 Aralık 2011 Salı 12:12:57
Sabah ile öğle modeli arasındaki fark - Yani anlayacağınız arkadaşlar işler karman çorman, modeller sıyırmak üzere, kararsız bir durum var. border=0
  .. | http://i.imgur.com/zaEz9.gif (22)

barısfb27 Aralık 2011 Salı 12:12:19
arif bey yanlış algılıyor olabilirim ama bu sistemin akıbeti sibirya y.b nın goğüs istobuna mı bağlı ??çünkü yanlış bilmiyorsam blocking olması için bu cok onemli galiba .bundan once bir kac sistemde beklediğiniz blocking olmamış ve sistemlerin omru tahmin ettiğinizden kısa olmuştu galiba .COK YANLIŞ biliyor olabilirim kusura bakmayın .
Cevap:
Çok fazla şeye bağlı sadece ona değil. Benim hayret ettiğim olay insanların 27 aralık 00z çıktısını sanki 30 aralık 18z çıktısıymış gibi yorumlamaları. İşte gördünüz 6 saat içinde ne büyük farklılıklar var modellerde. Onun için diyorum ki modelleri sükunetle takip edin fakat perşembeden önce detaylarla ilgili herhangi bir yorumda bulunmayın. Açıkçası ben 31 aralık gecesi saat tam 12'de İstanbul'da nasıl bir hava olacağını bilmiyorum. Bilemiyorum. Kar yağacak ama saat kaçta yağacak ne kadar yağacak kaç gün sürecek işte bu konular hakkında perşembeden önce konuşmayı da hiç doğru bulmuyorum.
  ..

İsmailGençtürk27 Aralık 2011 Salı 12:12:33
trakya(korhan) 27 Aralık 2011 Salı 09:12:25 Yok tutamayacağım kendimi.İçim şişti.Konuşmam lazım.Başlıyorum.. Yine aynı senaryo yine hüsran!! Anlaşıldı ki yılbaşı sisteminde Azor başını kuzeye doğru kaldıramıyor ve Balkanlara doğru koçbaşı gibi bir çıkıntı oluşturup sistemi hızlı bir şekilde marmaranın doğusuna ve iç anadoluya sürüyor.Trakyada olacak olan şudur.Cumartesi sabah saatlerinde soğuk yağmur öğleye doğru azalıp öğleden sonra tam sulu kara çevirirken herşey bitecek!!Geriye buz gibi hava.Yani yeni yıla kuru soğukla giriyoruz. Lanet olsun böyle işe ya of yine marmaranın doğusuna kaldı sistem adam gibi kar göremicez bu kış.
  ..

Cevad Aktaş27 Aralık 2011 Salı 12:12:40
Ankaragücü ben senin aksini düşünüyor ve hem İstanbul hem de Ankara için bu sistemde kar yağacak mı yağmayacak mı diye düşünmenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. Hen Ankara hem İstanbul için kar kesinleşmiştir. Düşünülmesi gereken yağacak karın miktarıdır.
  ..

fb_2227 Aralık 2011 Salı 12:12:21
TRAKYA(KORHAN)Haydaa!! Neyse ağzımı açmayım.Başta fb22 ve diğer trakyalılar anladı onu. CEVAP: off gelen sistemlerin zaten %95 inde aynısı oluyor.. yağış kesiliyor ve arkadan soğuk geliyor trakyaya.. yani alışığız kuru soğuğa.. ama belki sürpriz olur..!
  ..

www.atasehir.bel.tr27 Aralık 2011 Salı 12:12:09
öglen modelleri patlayacakk :PP
  ..

Cevad Aktaş27 Aralık 2011 Salı 12:12:04
850 hpa da eksi 5 varken kar yağan İstanbula yılbaşı sisteminde de yağacaktır. Ankaragücüye de şunu söylemek isterim ki İstanbul ve Ankara her ikisi de bu sistemde rahat rahat kar alacaktır.
  ..

Emre27 Aralık 2011 Salı 11:12:06
Yılbaşında İzmir'de kar bekleyen arkadaşlara şunu söyleyeyim en yüksek yerlerinin kar olma olasılıgı bile düşük varın gerisini siz düşünün.İstanbul içinse yılbaşı karlı olacak ama ömrü ne olacak o belli değil bu şekilde devam ederse 1-1.5 gün gibi gözüküyor ki o da dogrusunu soylemek gerekirse kesmez çoğu kişiyi.Bir ihtimalde ilk sistemin ayın 5 ine kadar devam edip sonra 4-5 gün aradan sonra daha sert bi sistemin gelme ihtimali.Bakalım neler olacak.Ayrıca İstanbul için yağışın sıkıntı olduğu sistemler kolay kolay olmaz o yüzden yağışı sıkıntı etmeyin.
  ..

Can27 Aralık 2011 Salı 11:12:23
Rüzgarın yönü çok önemli.Eğer karayel olursa ki olacak gibi duruyor kısa süre bile olsa istanbulda c.tesiyi pazara bağlayan gece yoğun kar yağışı olabilir.Bu benim için en kötü ihtimal.Ben sistemin dah uzun ömürlü olacağını bekliyorum.Modellerdede bunu göreceksiniz.Sabah gördüğünüz modelleri pek kafaya takmayın.Nasıl bir günde değiştiğini hepiniz biliyorsunuz.Yine değişecek.Hatta umutsuz olan Trakya ve kıyı egede bile yağış ikonlarını göreceksiniz.Beklemeye devam.Perşembe günkü tablo çok önemli.Yağışı ancak o zaman net olarak görebiliriz tablolarda.
  ..

meteorolog27 Aralık 2011 Salı 11:12:23
İzmir Bozdağ da kar kalınlığı 10 cm olmuş.
  ..

Ankaragücü27 Aralık 2011 Salı 11:12:16
Merhabalar.. Henüz Ankara için bile durum netlik kazanmamışken İstanbul.. Hatta İstanbul bir yana İzmir için kar yağışının tartışılmasını anlamsız ve erken buluyorum. Ufukta her hangi bir 850 hpa -10 yokken gelin bunu "henüz" konuşmayalım. Olası senaryoları konuşmak son 2 güne girmeden ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama 1 Ocak sisteminin 24 ocak sisteminden bir farkı yer seviyesi sıcaklığının bir parça daha düşük olacağıdır. Bir önceki sistemin düşürdüğü yer seviyesi sıcaklığı, Akdeniz üzerinde oluşacak alçak basınç iç bölgelere kuvvetli lodosu ile ulaşmadan kuzayden sarkacak soğuk ile çarpışırsa "iç bölgeler" beklenen karı daha fazla alabilir. Tabi bu soğuk mu daha önce gelir Akdeniz'den yağış mı durumuna bağlı.
  ..

Bursali27 Aralık 2011 Salı 11:12:47
Yılbaşında bursada güzel bir kar yağışı alacakmıyız arif abi ??
  dj_burakgo.. | http://www.facebook.com\djpoy.fan (21)

orion27 Aralık 2011 Salı 11:12:10
Bosna'da son 10 gündür yerde yaklaşık 10cm kar var. Zaman zaman biraz eriyor sonra tekrar bir kaç cm yağıyor üzerine. Dün gece -10 C dereceyi gördük. Dikkatimi çeken nokta ise bu yağışların büyük kısmı modellerde görünmedi. Önce sadece soğuk havanın güneye inişi göründü modellerde ama yağış yoktu. Son 1-2 gün bir anda İtalya üzerinde bir AB ve yağış oluşumu belirdi. O yüzden Arif üstadın dediği son derece mantıklı. Yağış için yapılan yorumlar şu an bir anlam ifade etmiyor. Bosna'dan saygılar üstad, bi de hazır işe el atmışken burası için de bir tahmin alsam senden :))
  ..

ibrahim demir27 Aralık 2011 Salı 11:12:00
Siteyi yeni buldum ,benim gibi kar manyakları dolu bu sitede yalnız değilmişim bunu öğrendim :) Arif bey hava durumu sitelerini sürekli takip ediyorum tüm siteler yılbaşı sistemini teğet geçti ama siz bunu gördünüz sizi tebrik ediyorum.\r\nbir tahmin de bandırma erdek için yapabilirmisiniz, bu sistem nasıl etkiler erdek (ocaklar beldesi) i.
  ..

meteorolog27 Aralık 2011 Salı 11:12:35
NTV 7 Günlük hava tahminin de Pazar günü İzmir'i 8 derece ve yağışlı gösterdi.İstanbul ise haftasonu 4-5 derecelerde ve yüksek kesimler kar yağışlı.
  ..

Mustafa Sözpınar27 Aralık 2011 Salı 11:12:13
Arif üstadım yılbaşında denizlide olacağım sizce kar yağışlı girebilme ihtimali varmı denizlinin ?
  ..

atioz(ksk100)27 Aralık 2011 Salı 11:12:03
Günaydın. izmirli arkadaşlara bilgi...Sabah Cemal hocamla yazıştım.İzmir için fazla ümitlenmeyin diyor,olsa olsa bayraklının üstleri gibi yüksek yerler kky alabilir dedi,konak gibi yerler için ümit vermedi. Ama sistemin tam netleşmediğini değişebileceğini belirtti.
  ..

Cabarov27 Aralık 2011 Salı 11:12:34
cemal saydam hocamızda yeni yılda istanbulda bolca kar bekliyormuş inşaallah gelir
  .. | http://www.havadantozdan.com/ (53)

karcı bartu27 Aralık 2011 Salı 11:12:56
arif abi yılbaşında kırklarelide olucam kar görebilecek miyim???
  ..

kartalzm27 Aralık 2011 Salı 11:12:45
sistemci denen arkadaş beni eleştiri yaptım diye faceden banladı arkadaşım eleştirilere gelemiyosan evden dişarı çıkma facede orda burda gezme üstelik ben hakaret içeren bir eleştiride yapmadım arif abinin dediği bu modeller sistemciyi bakkala gönderip getirir dediğini tekrarladım katıldığımı söledim facedeki sitene girsem neolur girmesem ne olur sen kendini ağut ositede arif abi sen yine teksin bu alemdesistemci senin tırnağin olamaz.
Cevap:
Bu modeller sistemciyi bakkala gönderir demedim. Olumsuz düşünen herkes için genel konuştum. Diğer sorunu kendisiyle halledersiniz.
  huseyin198..

memo14527 Aralık 2011 Salı 10:12:57
Daha vakit var ama bbc ye göre yağış çok hızlı bir şekilde ilerliyor ve beklenildiği gibi yağış çokda kuvvetli olmayacağını gösteriyor.
  ..

MrAkin27 Aralık 2011 Salı 10:12:43
Merhaba Dostlar; Arif abinin dediği sistem gümbür gümbür geliyor. Fakat bazı değişikleri sizlere aktarayım. Bu sistemden Ege bölgesi kıyıları, akdeniz kıyıları ve Türkiyenin en şansız illeri olan manisa ve denizli kar almayacaktır. Perşembe akşamüstü başlayacak güzel bir yağmur cumartesi gecesine kadar sürecektir. Daha sonra bu yağmur kesilecek yerini kuru soğuğa bırakacaktır. Türkiyede bu saydığım yerler dışında kalan hemen hemen her yer yılbaşı gecesi kar görecektir. İnanın bir Manisalı olarak buraya kar yağmasını çok istiyorum. Ama dediğim gibi Türkiyenin belkide en şansız illerinden birisi. İnşallah ben yanılırım ve Türkiyenin her yeri kar görür. İstanbul bu sistemde güzel kar görecektir. Ama okulların tatil edileceğini aklınızın ucundan bile geçirmeyin. Okullar iç ege, iç anadolu, doğu anadoluda tatil olacaktır. :)
  ..

kar adam27 Aralık 2011 Salı 10:12:28
arif abi gaziantep için beklentilerin neler
  ..

seko27 Aralık 2011 Salı 10:12:21
edirnede kar olacakmı yılbaşında
  ..



Berk27 Aralık 2011 Salı 10:12:40
-7 :(
  ..

aytac izmir27 Aralık 2011 Salı 10:12:35
sabah büyük bir keyifle klktım ama modelleri görünce dilime herzamanki şarkı dolandı bana yine hüsran bana yine hasret var çok üzüldüm hiç beklemiyordum böyle bir sonucu bu saatten sonra inşallah değişir
  ..

OZAN27 Aralık 2011 Salı 09:12:44
yılbaşındaki sistem okadar ahım şahım bir sistem degil gecen haftaki gibi bir sistem sadece bunun ondan sadece 1 gün ömrü uzun okadar büyütecek bir konu degil daha sert sistemlere bakmak lazımhic bir ildede okular tatil olmaz
  ..

sistemci27 Aralık 2011 Salı 09:12:43
Selam dostlar bıkkınlık veren şu 2011den kurtulduğuma kurtulacağıma çok seviniyorum şahsımca başarılı tahmin yılının olacağı 2012yi iple çekiyorum Ao ve Nao verileri ocak 10dan itibaren dünde bahsettiğim gibi sert sistemlerin belli periyotlarla geleceğini gösteriyor herkes iyi bir ocak'a hazırlansın kanımca 9- 15 sistem beklentim devam ediyor yılbaşı sistemindeki dün bahsettiğim yağış azlığı söz konusu gelişmelere açık çok acele edilmemesi ve cuma günün beklenmesi gerekiyor her ne kadar yağış az gözükse bile bu mevsimde girecek 500 hpada -30lar o modellerdeki yağmur ikonuna rağmen kar olarak düşebilir çünkü şartlar artık uygun durumdadır.yoğun kar alacak yerler cumartesiden itibaren gene trakyanın bulgaristan sınırlarındaki ilçeleri sonra Marmara güneyinin güney ve doğusu Kuzey ve iç ege ile iç anaolunun güneyi batı karadenizin batısıdır.Daha sonra orta ve doğu karadenizden sonra iç anadolunun doğusuna çekilecek sistem doğu anadoludan bizi terkedecektir.iİstanbul için durm cuma kaşmı netleşecektir. Bir lafımda sevgili dostum ÖZKARADAĞ'a beni anlayan benimle çok iyi vakit geçirir sen anladın tşkler border=0
  ..

feraswajih admine27 Aralık 2011 Salı 09:12:32
Onur ya ne yapıyorsun arkadaş uyurmusun hala sistem uçtu gitti artık hadi herkeze geçmiş olsun :). Kar falan yok yıl basında siz bence ocak 20sinden sonra bekleyin :) . Arif abi yanıldın abi neyse geçmiş olsun ya en azindan belki yarım gün kar yağar o da çok az bir ihtimal :)
  ..

balkes27 Aralık 2011 Salı 09:12:46
Herkeze Günaydın.Arif abi Yağış ile soğuk yine çakışmayacak heralde 24 sistemine benzemesin buda ?
  ..

sistemci27 Aralık 2011 Salı 09:12:57
AYTEK 27 Aralık 2011 Salı 00:12:10 sistemci ısparta için yorumun nedir yoğun kar beklentin var mı teşekkürler. CEVAP. YERDEN 500 METRE YÜKSEKLİKLER ALACAK KAR DAHA ÇOK KUZEY DOĞU İLÇELERİNE OLACAK
  ..

tuncay27 Aralık 2011 Salı 09:12:46
batı karadeniz yışbaşı sisteminde kar alırmı arif bey birde sistemin süresi ne olur teşekkür ederim sizden başka kimse bilgi vermiyor
  ..

Burhan Sağsen27 Aralık 2011 Salı 09:12:17
Her zamanki sorunumuz yine devrede. Günler geçtikçe sistem kaybolmaya başladı. İstanbul'da sadece bir gün yağış gözüküyor o da yağmur.. Artık son dört güne girdik, fazla birşey değişeceğini sanmıyorum.
  burhansags..

ozan DENİZ ETKİSİ27 Aralık 2011 Salı 09:12:11
Arif bey maalesefki modeller geri dönüş yaparak sizi zor durumda bıraktı. Keşke o gece sistemin gelmeyeceğini insanlara söyleseydiniz. modellerda falso verince insanlar iyice heveslendi. Bence artık kesinleşti. yılbaşı sistemi yok yılbaşi sisi vardır. Geçmiş olsun bütün kar bekleyenelere.
Cevap:
Azor genişledi ve sistemi yok etti öyle mi. Yapma bunu Ozan kardeşim. Dürüst ol. Benim göremediğimi siz göremiyorsanız o benim sorunum değil. Keşke siz yanıldığınızı ve sistemin modellere yansıdığını kabul etseydiniz ama bunu yapmadınız.
  ..

trakya(korhan)27 Aralık 2011 Salı 09:12:25
Yok tutamayacağım kendimi.İçim şişti.Konuşmam lazım.Başlıyorum.. Yine aynı senaryo yine hüsran!! Anlaşıldı ki yılbaşı sisteminde Azor başını kuzeye doğru kaldıramıyor ve Balkanlara doğru koçbaşı gibi bir çıkıntı oluşturup sistemi hızlı bir şekilde marmaranın doğusuna ve iç anadoluya sürüyor.Trakyada olacak olan şudur.Cumartesi sabah saatlerinde soğuk yağmur öğleye doğru azalıp öğleden sonra tam sulu kara çevirirken herşey bitecek!!Geriye buz gibi hava.Yani yeni yıla kuru soğukla giriyoruz.
  ..

derya27 Aralık 2011 Salı 09:12:22
Sabah diyagramlarını ve yılbaşı ile ilgili modeli görünce gerçekten moralim bozuldu ciddi bir şekilde yağış azlığı ve yılbaşından sonra diyagrmların hepsi ısınma vermiş şimdi diyeceğiniz daha erken moral bozmaya gerek yok diye ama ne yapayım bozuluyor işte...
  derya..

okan oğuzhan27 Aralık 2011 Salı 08:12:50
gfs ve ecmwf nin tabloları sistemin beklediğimiz şekilde olmayacağı görünümü veriyor.sizce de durum bumudur.soğuma da yağışda sürede hiç hoş değil gibi.siz de bu 2 kurumun tablolarının değişeceğini mi bekliyorsunuz.sevgimle iyi sabahlar diler,başarılar dilerim.yanıtlamınızı rica ederim
Cevap:
Okan bey her iki model birbirinden farklı senaryolar sunmuş. ECWMF 12 saatlik periyotla güncelleme yaptığı için aldatıcı olabilir. Siklon oluşturup 1 ocak sabah saatlerinde yağışın kara dönebileceğini öngörmüş. GFS ise sistemi transit bir şekilde hızlıca doğuya sürdüğü için 31aralık akşam saatlerinde İstanbul'da yağış kara dönüyor ve yılın ilk saatlerinde etkisini kaybediyor. Bizim açımızdan kar olup olmamsı noktasında herhangi bir sıkıntı yok. Hangi saatte, ne şiddette olacağı ve süresi konusunda netleşmeyen durumlar var. Perşembe gününü bekleyin bana modelin papağanlığını yaptırmayın diyorsam sebebi budur.
  okanoguzha..

trakya(korhan)27 Aralık 2011 Salı 08:12:22
Haydaa!! Neyse ağzımı açmayım.Başta fb22 ve diğer trakyalılar anladı onu.
  ..

Tropical27 Aralık 2011 Salı 08:12:04
Sabah modelleri be böyle ya bakmaz olaydım. Yağıştan eser bırakmamış neredeyse :S Sabah sabah moralimi bozdu :(
  ..

ceyl27 Aralık 2011 Salı 08:12:16
850de -10 gittikçe doğuya kayıyor bir sorun teşkil eecekmiş gibi .s tebrikler arif bey bu sistem sizin sisteminiz durum 1-1 :D
  ..

ÇınaR27 Aralık 2011 Salı 07:12:53
Durun yılbaşı sistemini yaşayalım falan diyeceksiniz ama..8-13 ocak tarihleri arasında istanbulda günlük hayatı zorlaştıracak bir kar yağışına sebebiyet verecek bir sistem bekliyoruz havacity olarak..azorun konumu daha da kuzeye doğru olacak ve polar koridor tam anlamıyla gerçekleşecek.subpolar sistemler üstümüze akacak.8-13 Ocak arası...
  ..

KARTEPE_197727 Aralık 2011 Salı 07:12:27
selamlar günaydın diyorum sizlere yılbaşında kar yağmaz bu modeller bu saatten sonra 9o c değişmez derlerya bi çocuk 7 sinde neyse 70 de de aynıdır şu ana kadar modellerde geçen hafta çıktısında soğuk kuvvetliydi kar yağı modellerde en fazla 1 gün görünüyordu soğuğu azalmış yağış durumu dersen git gide kötüye gidiyor yanlış anlaşılma olmasın arif beyi ve kar severleri kızdırmaya çalışmıyorum ben kar sever olarak bu kötüye giden beklentileri gördükce canımın sıkıntısından birşeyler yazıyorum biliyordum kaç gün öncesinden yılbaşında kar olamaz diyorum çünkü sevinmek haram kızan kızabilir bana
  ..

reis_ksk27 Aralık 2011 Salı 07:12:42
ERHAN PINARBASININ TAM YANINDA 1400 RAKIMLI DAĞ VAR EVKA 4 ÜN KARŞISINDA
  ..

aytaç izmir27 Aralık 2011 Salı 07:12:28
benim yılbaşı sistemi ile ilgili beklentim bitti yapacak biey yok her güncelleme birşeyleri törpülüyor arif kızacak ama modeller değişr falan diyecek görünen köy kılavuz istemiyor.
  ..

_TUNÇ_27 Aralık 2011 Salı 06:12:18
SUSUZ HAMSİ 27 Aralık 2011 Salı 01:12:59 Uzun bir boks maçı kırmızı köşede Arif Bey Siyah köşede ılıkçılar ama Arif Bey uzun çalışmalar sergiledi kah aldı omzuna koca tomruğu başladı dağlarda spor yapmaya kah aldı su şişeleriyle dumbell çalıştı ama sonunda büyük maça hazırlandı ve ılıkçıların karşısında dimdik ... Ve round başladı ArifBry sağ sol kroşeleri yedikçe suratı morarmaya başladı oda ne Fenomenden güzel bi karaciğere yumruk hiç acımadı ama oda ne Arif Bey yerde ama hmen kalktı ve başladı sağ sol miğde karaciğer ve yıktı geçti ılıkçıları ve sana armağan edeceğim şarkı Eye of the Tiger olur Rocky Acı yok buda şu 15 günün özeti :D:D aklıma geldi yazdım hemen ... CVP=fevkalde harika baya güldüm:D))))) arada böyle yorumlar yapmak lazım..EVET ACI YOK ACI YOK ORTADA KİNE VUR :)))
  ..

ibu27 Aralık 2011 Salı 02:12:32
arif abi uşak nasıl etkılenır sistemden
  ..

Liman27 Aralık 2011 Salı 01:12:42
AMAN ALLAHIM BU AO NAO NE ÖYLE
  ..

Teksas27 Aralık 2011 Salı 01:12:29
iyi geceler arif abi yılbasında çorumda kar ihtimali varmı ? :)
  ..

ankaragüçlüüü27 Aralık 2011 Salı 01:12:38
ariffff abii senden ankara ıcın yılbası sıstemı hakkında tahmınlerını alabılrmıyımmm??(abi cevaplarsan cok menmun olurum cevaplamssanda canın sağolsun abi nediyim)
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1343
Sayfalar
< | 1 2 ... 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,387 s
Sayaç: