Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



jack28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:38
Arif Abi Teşekkür Ederim.Lakin 2004 değil de 2012 Sistemleri Yakınmıdır Yılbaşı sisteminden sonra 4-10 ocak arası ve Sonrası Modellerde görünen Bir takım Epeyce soğuk sistemler İstanbula uğrayacak gibi sen ne diyorsun şimdiden ?
  ..

Recai28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:23
Arif Abi peki Bartın civarında yılbaşında kar görebilecek miyiz ? Olursa eğer ne kadar sürer ?
  rci-grsnlu..

METEHAN190728 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:43
her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır.burada kimse boş yere bu işin erbablarını kıyas yapma gibi bir eyilime girmesin.mutlaka ki bizlerde daha çok bilgili olan insanları bizler yargılayamayıp kıstas yapamayız.bünyamin sürmeli ile arif tarifi yada herhangi bir uzman insanı kıyaslamak bizim işimiz değil.unutulmalı ki geçen sene arif abinin habertürk olayının gerçekleşmemesi son sistemin bize uğramaması idi :( bir yandan seviniyorum bir yandan da üzülüyorum.sevinmemin sebebi eğer olsa idi burada kendisini göremezdik olsa idi kendi kariyerini daha yüksek çıtalara taşımış olacaktı...bu yüzdendir ki bünyamin sürmeli tv ye çıktığında duygusallığını yok etmek zorunda belki kendiside görüyor ama erken olacağından ses etmiyor olabilir.tanımadığımız hayatını bilmediğimiz insanları eleştirirken kendimizi aşmayalım.belki bünyamin sürmelide burada olsa arif abinin yerinde oda daha rahat bir ortamda yorum yapabilir ve söyleyebilirdi.bünyamin sürmeliyi bünyamin yapan sistemi unutmamak lazım :)) sevgiler saygılarımla..
  ..

Ahmet YURDAKUL28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:23
Günde 5 kere bakıyorum buraya. Ama boş konuşan insanlar o kadar çoğaldı ki, yaş ortalaması o kadar düştü ki, inanamıyorum. Kimse tanımaz beni, sadece yorumları okur çıkarım, kimse bir şey yazmak zorunda değil, kimse kimseyle dalaşmak zorunda da değil. Lütfen akıllı, erdemli, efendi insanlar gibi seviyeyi bozmadan sitemizi takip edelim. Sorulacak sorular vardır elbet sorun sormayın diyen yok ölçüleri kaçırmadan sadece, kimseye saldırmadan, cevaplamasını da yapıyorlar sağolsunlar. Normalde yazmazdım ama dayanamadım. Saygılar, sevgiler herkese.
  ahmetyurda..

sdserdar28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:56
Arif abi göller yöresi için kar cuma akşam saatlerinde başlıyor gibi gözüküyor modellerde sence göller yöresi nasıl bir sistem geçirir aciklarsan sevinirim
  ..

Armando28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:47
Akşam modeli Ocak ayının hareketli geçeceğinin sinyallerini vermeye başladı.Bunu destekleyen endekslerde kararını desteklemeye devam ederse sistem bolluğu yaşayabiliriz.Arif hocanın bu Yılbaşı sistemine neden önem verdiğini en kısa zamanda anlayacaksınız...
  ..

Liman28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:52
vay anasını yaa heyecanlar doruktayken hep karamsarlığa düştü batı bölgemizdekiler 2.3 senedir hep hayal kırıklığı , ama en güzelide umutsuz olduğun anda bir anda süprizlerle karşılaşmak işte buna denir , buna denir derken ocakta belliki harika ataklar olacak , bu arada yılbaşı sistemini iyi takip edin
  ..

ARS28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:48
Bünyamin sürmeli hiç bir zaman rizki sevmeyen bi kişiğe sahiptir. Dolayısıyla bu tür zor sistemlerde 2,3 gün kalmadan kar geliyor demez.
  ..

mert lüleburgaz28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:32
arif abi bünyamin çok sinir bozucu bi adam.trakyada karla karışık yağmur olablir diyo bide ihtimal diyor.
Cevap:
Konumu gereği böyle sistemlere temkinli yaklaşmasını normal karşılamak lazım.
  ..

snowliked28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:05
Arif abi tek bir lafım artık kimse modellerle beraber dönmesin bekleyip görelim heyecan olsun :) umarım tahminleri tutar ankara için beklentilerin nedir soğuma yeterli olacak mı?
Cevap:
Kar olacak ama saati yarına ancak netleşir.
  snow_123@h..

fırat28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:41
Arif hocam yarın 2 de evde oluyorum senın tahmınlerıne gore bu sayfada geloooooooooo buyuksun arıf abıııı felanmı gorurum yoksa yıne ılıkcıların mılletı kandırma yazlıarınımı dmıde kky ve kar gorurmuyum bunyamının attıgı mesajda dıkkat hafta sonu kar var gorurmuyum :)
Cevap:
Haftasonu kar geliyor yazılarını görürsün...
  ..

erdinç28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:18
arif abi sen istanbula -10 girer diyorsun. inşallah öyle olur be hocam buda çatılarda buz sfır altı sıcaklıklar demek ama gidişata göre -7 -8 de yetebilir istanbula.
Cevap:
850 hpa'da -10 İstanbul için çatılarda buz ve sıfırın altı sıcaklık demek değil. Olmayabilir de.
  ..

Jack28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:21
Arif Abi üsküdar Gibi alçak ilçelerde Hem çatılarda Arabalarda ve Yerde Kar örtüsü olacak diyorsun.yani değişen birşey yok öylemi ? 2004 sana göre ne zaman gelecek polar ataklar devam mı ?
Cevap:
Evet aynen öyle. 2004 gibi sistemleri modellerde görürsek gelo deriz. Hayali şeyler türetmeyelim şimdiden :)
  ..

Emre28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:45
Arif Abi Bandırma için lütfen birşeyler söyle yarın akşamı bekletme.Bu sana 3.soruşum.Yılbaşı akşamı kar var mı?Örtü olur mu?
Cevap:
Üzülerek bekletiyorum.
  ..

körfez4128 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:29
yağarsa yağar yağmazsa yağmaz her kafadan bi ses çıkmasın az susun inanmıyorsanızda takip etmeyin buraya oturduğunuz yerden konuşması kolay
  ..

alperen28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:21
arif hocam soğuma arttı fakat siz 850hpa da -10 dan bahsediyorsunuz,bunun gibi bir soğuma modellere ne zaman yansır?
Cevap:
Yarın olabilir.
  ..

feraswajih Arif abiye28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:17
su anda -6 gırıyor cok yaklasmadı aslında ama sız -10 a gırmesını beklıyorsunuz bırde sıstem uzayacak dıyorsunuz o zaman 3 gunden fazla kar goruruz ve kar mıktarı tatmınkar olacak dogrumu abı
Cevap:
Evet. Yarınki modeller de çok önemli ve dikkatle takip edilmeli.
  ..

Eren28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:22
Arif abi bu senin gördüklerini Bünyamin neden göremiyor?
Cevap:
Eğer yarınsabah göreceğiniz GFS 00z çıktıları soğuma ve yağışı arttırırsa Bünyamin de görür bizim gördüklerimizi ve sistem yeniden güçlendi falan diye eveleyip gevelemeye başlar. Aksi durumda ise biz onun göremediğini görmek mecburiyetinde kalırız border=0 Unutmayın ki bu sistem yapısı itibariyle özellikle 3 günden sonrası için tahminde bulunulması zor bir sistem.
  ..

Mstf28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:46
Arif bey selamlar hiçbir yer kar tahmini yapmazken siz niye bukadar ısrarcısınız. Bizide boşuna umutlandırıyorsunuz?
Cevap:
Güzel kardeşim boşuna niye umutlandırayım. Modelde yada diyagramda olumsuz konuşmamızı gerektirecek bir durum olsa çıkar açık açık söyleriz. Öteki türlü ben sizin moralinizi boş yere bozmuş olurum.
  mstfkizilt..

THuNDeRBoLT28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:36
Vay be üstad, inşallah yanılmazsın ya.
  ..

karcı28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:54
arif abı yılbası sıstemı gıtmemıstı zatende zayıflar gıbı oldu ama ıstanbul beylıkduzu bu sıstemde kar alıcakmı :)sımdden tesekkurler
Cevap:
Evet alacak. Detaylı açıklama yarın saat 9'da.
  kirakrecep..

barısfb28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:36
BENDE DİYORUM Kİ MODELLER SU ANDA GAYET GUZEL OĞLE MODELLERİDE GUZELDİ .YAĞIŞ ARTMIŞ VE HER GUNCELLEMEDE SURESİ ARTTI.BENCE SEVİNDİĞİNİZ MODELLERDEN DAHA GUZEL BİR MODEL BEN BAKTIĞIMDA BUNU GORDUM ...SİZ NE GORURSUNUZ ONU BİLEMEM BELKİDE BEN YANLIŞ BİLİYORUMDUR.
Cevap:
Bir önceki güncellemede soğuma çok zayıftı ve bu modeli destekleyen başka bir model olmayışı değişim ihtimalinin yüksek olduğunu zaten belli ediyordu. Bakalım sonraki güncellemelerde ve diyagramlarda neler göreceğiz.
  ..

Enes28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:34
Helal Be Arif Abi İnşallah Daha İyi Modeller Gelecek ... GECE MODELİ İNSALLAH DAHA GÜZEL OLSUN ALLAHA DUA EDECEGİM..
  ..

akdeniz28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:06
arkadaşlar zaten türkiye geneli yılbaşına karla girecek. İstanbul yılbaşına karla girmeyecek diye diğer bölgeler içinde böyle bi genelleme yanlış. Yılbaşı gecesi iç ege, göller yöresi, iç anadolu, akdenizin yüksek ve iç kesimleri, karadenizin iç kesimleri karla girecektir. Pazar günü ise kar etki alanını arttırarak, türkiyenin büyük bir bölümünde devam edecektir.
  ...metbana..

feraswajih Arif abiye28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:55
abi nasıl bir guven var abi sende tebrık edıyorum lutfen neden oyle dusundugunuzu soylermısınız
Cevap:
Ana GFS bu akşam itibariyle diyagramlardaki diğer modellere iyice yaklaştı. Olması gereken de zaten buydu. Sonraki modellerde hem yağış hem de soğuma artacak. Modelleri takip etmeye devam...
  ..



ariftarif28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:10
Evet arkadaşlar akşam modeli yılbaşı sistemini yeniden diriltmiş bulunmaktadır. Kutlu olsun border=0 Bundan önceki sistemlerde olduğu gibi her geçen güncelleme soğuma ve yağış miktarı da artacak 850 hpa'da -10 izotermi İstanbul'u da kapsayacak şekilde güneye inecek ayrıca sistemin ömrü de uzayacaktır. İstanbul yeni yıla kar yağışlarıyla girecektir. Bu akşam saat 9'da yapacağımı söylediğim açıklamaları ise yarın akşam aynı saate ertelemiş bulunuyorum. Sevgiler, saygılar...
  ..

Fırat28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:46
İnanıyorum be arıf hocam ınanıyo ve guvenıyorum sana pazar gunuydu benım bı sorum uzerıne bana 'Planlarınızı karlı bir yılbası ıcın yapın demıstınız' o gunden bu gune heppp bunun hayalını kurdum ve acıkcası sonsuz ınandım hatı lutfen sımdıde bana guzelll bısey sole benı rahatlat be abı hadı be ?
  ..

alperen28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:06
akşam modelleri hafif düzelmiş gibi en azından -5 ler giriyo karadeniz kıyılarına,havada da olsa kar ihtimali yüksek,hatta ufak bir örtü de görebiliriz.
  ..

Armando28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:44
THuNDeRBoLT 28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:37 Akşam olacaklar: Arif üstad tahminini revize ederek özrünü dilerken bazıları ona küfür yağdıracak. Bir kısmı da her sene olduğu gibi bu da bir erdemdir diyerek tebrik edecek. Bunu her sene yasadık. Bu sene de pas geçmedik işte. Ben Arif Bey'e kızmıyorum çünkü beklediklerinin aynını bekliyordum, fakat kendime sövüyorum. Bir yanım yarın büyük seyler olacak diyor ama gerçekçi olmak gerekirse buna inanmıyorum. Bitti ve yeni yıla sakın giriyoruz. Diyagramların 2 güncelleme içerisinde değişeceğini düşünüyorum. Bu gerçekleşmezse büyük olay olur. 1 gün kala bile sistemi kestiremeyiz. Hayaller aleminden uyanırsak, gözümüzü sistemci üstadın belirttiği tarih aralığına çevirmek gerektiği sonucuna varırız. ---------------------Cevap:Son cümlene katılıyorum son AO ve NAO sistemlerin ancak Ocak 2. haftasından itibaren geleceğine işaret ediyor,tabi onlarda modeller gibi değişmezse.Yılbaşında Trakya'da dahi kar olasılığı zorken İstanbul'da beklemek abest olur.Kimse gücenip darılmasın ama temiz 10 gün daha beklemek lazım gibi...
  ..

THuNDeRBoLT28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:37
Akşam olacaklar: Arif üstad tahminini revize ederek özrünü dilerken bazıları ona küfür yağdıracak. Bir kısmı da her sene olduğu gibi bu da bir erdemdir diyerek tebrik edecek. Bunu her sene yasadık. Bu sene de pas geçmedik işte. Ben Arif Bey'e kızmıyorum çünkü beklediklerinin aynını bekliyordum, fakat kendime sövüyorum. Bir yanım yarın büyük seyler olacak diyor ama gerçekçi olmak gerekirse buna inanmıyorum. Bitti ve yeni yıla sakın giriyoruz. Diyagramların 2 güncelleme içerisinde değişeceğini düşünüyorum. Bu gerçekleşmezse büyük olay olur. 1 gün kala bile sistemi kestiremeyiz. Hayaller aleminden uyanırsak, gözümüzü sistemci üstadın belirttiği tarih aralığına çevirmek gerektiği sonucuna varırız.
  ..

rahmi28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:33
Kimse yanlış anlamasın yılbaşı sistemi bitmiştir marmarada en fazla kky olur belki oda olmaz artık ben yılbaşını kapattım yeni yılda inşallah kar görürüz...
  rahmi_alan..

тaяaηтυℓa28 Aralık 2011 Çarşamba 18:12:02
şimdi bugün baktığımda ao ve nao indeksleri bizlere ocak 10 undan sonrası için ciddi sistemlerin gelebileceğini göstermekte ve bu sistemler öyle kısa süreli de olmayabilir zira indeksler nötre yakın biraz da altında seyredecek gibi şu anki tablo bu şekilde ilerde birden fırlar bozulur o ayrı konu ancak stabil bir seyin izleyecek gibi zira nötre yakın biraz eksi de -1 e yakın 0 aralığında her ikisi de bu pozisyonda uzun süre kalabilirler bu da bize ciddi sistemler getirme ihtimali hayli yüksektir şimdi bu ocak ayının ikinci haftasından itibaren yağışların etkisini artıracağını rahatlıkla söyleyebilirim soğuma ile de çakışma ihtimali oldukça yüksek bu da kar demek bekliyelim mevlamıza dua edelim de bu sistemler gelsin şimdilik hoşçakalın
  ..

barisAnKARa28 Aralık 2011 Çarşamba 17:12:52
Mehmet Can Tanyeri: "Ankara’da alçak semtlerde(yüksekler demiyorum) güzel şekilde yeri kaplayacak kar yağışının tehlike de olabileceğini ileri sürmemiz yanlış olmaz. " 31 Aralık için bir otoritenin yazdıkları bunlar.
Cevap:
Mehmet Can kardeşimizin beklentileri boşa değil. Kar yağışı konusunda bir sıkıntı görünmüyor ancak saati halen netleşmiş değil. Yılbaşı sabahına da sarkabilir. Anlatmak istediği budur. Yarın iyice netleşmiş olur böyle detaylar. Ben de bu nedenle yapacağım açıklamayı yarına erteleyeceğim.
  ..

serengeta28 Aralık 2011 Çarşamba 17:12:46
Met.Uzm.Snowcem sen kaç yıldır boş konşuyorsun.Ne zaman kar geliyor desen hava ılık ve yağmurlu oluyor.Hala akıllanmamışsın.En iyisi sus ta akıllan.Senden bırak uzman meteorolojide çaycı bile zor olur:)Belki de çaycısın orda.Neyse arkadaşlar yine hüsran ve yine dediğime geliyorsunuz.Modelleri yorumlama konusunda size paralı ders verebilirim.Kaç gündür söylüyorum Ocak,Şubat ve Mart ılık ve kurak geçecek.Hadi bir bardak soğuk su ısmarlıyorum size.
  berkeselim..

karcı28 Aralık 2011 Çarşamba 17:12:23
bünyamin sürmeli İstanbul için bırakın kar yağışını karlakarışık yağmura bile bir ihtimal diyo ve ardından soğuk terk edecek diyo bünyamin sürmeliyi takip ediyorum ama son 2 yıl içinde ne zaman dinlediysem hep moral bozucu tahminler yapıyo inşallah kar gelir bünyamin yanılır
  ..

Armando28 Aralık 2011 Çarşamba 17:12:03
Bu modeller artık psikolojimizi alt üst etti,olmaz böyle şey artık pes diyorum.3 gün kalmış GFS ayrı telden çalıyor akşam diyagramları bu seferde GFS'nin o yeşil çizgisinde kümelenirse hiç şaşmam.Şimdiye kadar süre yakın olunca hep böyle olmuştur zaten..Arif hocam ne olacak bu halimiz...
  ..

Mertkoc28 Aralık 2011 Çarşamba 17:12:59
Ya ilikcilar bi susun hele . Sisteme 3 gun kaldi ve sasece gfs ciktisi digerlerone gore ters . Geriye kalan 19 olasilik -6 -7 lerde. Simdi azicik matematiginiz varsa bu sistem yuzde 85 90 gelecektir . Evet daha once digerlerinin gfsye uydugunu gorduk ama bunu sistemlerdrn 6-7 gun once oldugunuda hatirlatiyim. Mikdat kadioglu bile kar yilbaai sinyali vermis siz hala kelime oyun yapiyorsunuz burda.
  ..

ÇınaR28 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:12
İstanbul Sabah 8.00 Kuvvetli Kırağı vardı işte araziyi buz kristalleri kaplamış.. http://b1112.hizliresim.com/s/w/1dxxj.png (0)
  .. | http://b1112.hizliresim.com/s/w/1dxxj.png (0) (22)

SuniKarMakinasi28 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:17
Bir SuniKarMainası Tahminidir 2 gün önce yaptığım gibi başkaları gibi revize etmiyorum tahminimi İstanbulda yılbaşı gecesi yağmurlu olacaktır saat 2.00 dan sonra yağmur girişi olacak ve saat sabah 05.00 gibi sulu kar olacak ve ondan sonra zaten öğlene kadar yağış kaybolacak ve soğuk 2-3 derecelerde salınacak geceleri don beklenmekte ve gündüzleri sisli olacaktır Ankarada ise durum yılbaşı gecesi saat 04.00 dan itibaren sulu kar ve pazar günü kar olarak düşecek yağışlar çok uzun ömürlü değil gece kesilecektir ve birdahaki sistem gelisi 9 ocaktadır istanbul için ise bir dahaki sistem 8 Ocakta ülkemize sibirya ve balkanlar üzerinden girecektir.ve bu sistemde akdenizüzerinden gelecek aşırı yağışlar tüm bölgelerde sınırları zorlayacak cinsten olacaktır takibe devam8 ocak ve sonrası için tahmin başarılılık oranı şuan %45 tir herhangi bir değişim olursa yazacağım olmaz ise %100 olarak görebilirsiniz.İyigünler
  ..

eFe28 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:01
Arif abi anlamıyorum istanbul için yerli yabancı tüm tahmin siteleri kar yağışı yok hatta kky bile yok olarak göstermekte seni bu kadar kar yağıcağına üstelik kıyılarda dahil inandıran ne ? bence diğer bir çok sistem gibi etkisi azaldı yüksek ihtimal istanbulda bir çok semt hava da dahi göremeyecek gibi umarım böyle olmaz
  ..

Enes28 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:12
Allahın İzniyle Saglam Bir Sistem Alacagız Dua edelim .. İnsallah Aksam Ve Yarınki Öglen Modelleri Güzel Cıksın .. allah Dualarımızı Kabul etsin aminnn
  ..

samsunlu5528 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:03
arkadaşlar bakıyorumda daha dün modelleri görünce kuyruğunu kıstırıp kaçanlar bugün modellerde bozulma oldu diye hemen ortaya çıktılar sistem fos ben demiştim noldu arif bey diye laf atar oldular ama şunu unutmayın arif abi ısrarla kesinleşti gelecek diyor ve eğer bukadar emin olmasaydı böyle konuşmazdı bence sizde fazla kuru gürültü yapmadan arif abinin açıklamalarını bekleyin.Herkese iyi günler... Saygılar arif abi.
  ..

alperen28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:27
Dmi nin bugünü 10 derece göstermesine rağmen Balıkesir şuan yani 15:45 te 1 derece ve bugün hiç 1 dereceyi geçmedi.Böyle giderse yılbaşı sisteminde ne olacak gibi görünüyor?
  ..

TaHmİnCi_mArAz28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:31
AO negatife iniyor ayın aralık 30 ,31 ,sistem gelio
  ..

ferh@t28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:01
bu bu diyagramlara bir garip gfs soğuğu azaltıkça diyagramlar soğuğu artırıyor.ama önceki yaşadıklarımıza şöyle bir bakarsak gfs 2 güncelleme daha böyle devam ederse diyagramlarıda yanına çekecektir.inşaallah bu gece en geç yarına düzelir.
  ..

burak0628 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:46
arkadaslar snowcem ben ii tanırım çünkü gecen yıl 1 hafta öncden ankarada çok yoğun kar olacağını söylemisti ve dmi sistemin geldiği gun uyarı yapmıs ve yoğun kar ikonunu koymustu sanki dmi tanımıyorsunuz dmi çok tedbirli davranıyor sadece
  ..

trakya(korhan)28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:35
Şimdi DMİ'nin cumartesi için Edirne:0/3 Kırklareli:2/7 demesi sizi şaşırtmasın! Az önce dediğim gibi 2m sıcaklığında 0 derecenin yine Bulgaristan taraflarında oyalanmasının bir sonucu.
  ..

akıncı28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:08
bünyamin sürmeli yılbaşında ist de kar ihtimali yok denecek akdar az
  ..

ceyl28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:39
perşembe akşamını bekleyip göreceğiz demedinizmi niye hemen felaket seneryoları üretiyorsuuz dün akşam ve buğün ne kadar çok farklı konuşan insan var tahminci olmayanlar nasıl belli oluyor ..
  ..

JACK28 Aralık 2011 Çarşamba 15:12:03
Snowcemm http://www.meteociel.fr/modeles/gefs_cartes.php?code=0&e ch=192&carte=0&mode=0 Bu site ne kadar Güvenli kardeşim.zira 384 sonrası kıyamet var diyor :D:D Arif abi meteociel sitesi ne kadar güvenilir bir site ? GFS cıktıları son derece muazzam çünki.eğer olduğu gibi gelirse 2004 bile sollar.polar atakklarrrr..
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1332
Sayfalar
< | 1 2 ... 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:4,927 s
Sayaç: