Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ainos30 Aralık 2011 Cuma 10:12:17
7 ocak bişeyler olucak galiba takibe devam
  ..

trakya(korhan)30 Aralık 2011 Cuma 10:12:11
Sabah gfsinde ocak 7 sinoptik görünümünü çerçeveletip asmak lazım. 990 mmhg marmara merkezli soğuk çekirdekli ab ve avrupada çok güçlü yb.Peşinden gelen günlerde ise sibirya yb kuzeyden sistemi kapatıp blocking yapıyor.Aman Allah'ım
  ..

erdinç30 Aralık 2011 Cuma 09:12:01
arif abi sürç ü lisan ettiysek affola bazen sen kesin dediğin zaman öyle kaptırıyoruzki kendimizi güvenimiz tamdır atmosfer sonuçta olmayıncada olmuya kar yağsada yağmasada canın saolsun.
  ..

soğuklarınlordutku1983izmir30 Aralık 2011 Cuma 09:12:23
ayın 7si türkiye kara gömülcek gibi umarım olur
  ..

barısfb(arifbey)30 Aralık 2011 Cuma 08:12:59
ya bakıyorumda istanbula 850 hp da en kotu -5 lerin girmesi gerekmiyormu ??bir de ustad iyi yada kotu sistem geliyor buda ocağın ilkyarısını kurtardık demek değilmi ?*saygılar ....
  ..

Serdivanlı30 Aralık 2011 Cuma 08:12:57
Gfs den son ana kadar herşey beklenmeli şimdi de az da olsa aşağıya inme eğiliminde Gfs nereye diyagramdaki diğer senaryolarda oraya yöneliyor ayrıca gfs ye göre tahmin edilecek derecelerden daha düşük dereceler ölçülebilir sistem öncesinde ki gece ayazları ve sistemle birlikte esecek olan karayelin şiddetine göre istanbul gibi yerler de kar yağmasını kolaylaştırabilir
  ..

_TUNÇ_30 Aralık 2011 Cuma 08:12:34
31 aralık akşamı bir bakmışız hava iyice soğumuş yağış devam ediyor ah birde bakmışız geceye doğru izmir in gaziemir bornava avka 3 evka 4 limontepe bayrakılının yüksekleri gibi yerler kky yağmur alıyor hatta kara döner gibi bir seyirde devam ediyor vaybe diyoruz bunuda mı görecektik yılbaşı gecesi dermişimm sakın inanmayın çünkü şaka:)))modellerde şuan için böyle birşey yok:))aman ha sakın lütfen.!dediğim gibi maksat heyecan olsun;)..
  ..

mert30 Aralık 2011 Cuma 08:12:35
sabah modellerinde marmarada çanakkale bursa için çok şanslı bu sistem oralarda baya kar göstermiş . istanbu7la yine kar yok. heralde basşka güncelleme beklemeye gerek kalmadı kısmetimiz böyleymiş =)
  ..

EFSANE-SEMİH30 Aralık 2011 Cuma 08:12:20
7 OCAKTAKI SİSTEM YA BALKANLARA YA BİZE PATLAYACAK.ŞANSLAR YÜZDE 50.
  ..

rintintin30 Aralık 2011 Cuma 08:12:05
havatahmin olaylarını pek bilmem ama yaklaşık 20 gündür ocağın 6 sından itibaren ülkemizin neredeyse tamamında kar yağışı seneryosu hiç değişmedi 6 gecesinden itibaren sanırım ülkemiz uzun soluklu soğuk ve karlı günlere başlayacak 24 aralık 1 ocak sistemleri yanıda devede kıl kalacak
  ..

THuNDeRBoLT30 Aralık 2011 Cuma 08:12:39
Yılbaşı gecesi soğuğun ve yağışın çakışması ve rüzgarın gerektiği sekilde ve gerektiği yerden esmesi durumunda yogun demeyelimde maks. Orta kuvvette kar alabilir İstanbul. Su an anladım -5 e gerek olmadıgını. Pazar gunü de öyle. Fakat pazar aksama kalmadan yağış biter.
  ..

erdinç30 Aralık 2011 Cuma 07:12:09
semih kardeşim 7 ocak sisteminin arkasında dur 24 ünde cümle alem kar yağmaz derken kar yağdı. bu yıl keramet sende anlaşılan sabah modellerine görede konuşmuyorum bu s,istem hanidir bi kaybolup tekrar ortaya çıkıyor.kesinlik içeren ifadelerden kaçınalım ama 24 ocakta kar gördük şimdi örtü zamanı sen yeterki geliyor de.
  ..

Erman30 Aralık 2011 Cuma 07:12:34
Sabah modellri pazar sabah marmaranin güneyi icin kar dyor bakalim hayirlisi umarim hakli ckarsin arif abi..
  ..

ÇınaR30 Aralık 2011 Cuma 07:12:49
Arkadaşlar yılbaşı sistemi arif üstadınızın beklentilerine cevap veremeyecek ama sakın saygı çerçevesini aşmayın ona karşı çünkü ocak ayı efsaneler arasına girecek bu efsaneyi tartışma içinde yaşamaktansa mutlu huzurlu bir şekilde yaşarsınız,kara doyarsınız..HazırMısın İstanbul taramalı sistemlere? :):) Akom Mesaiye Hazırmısın? Dmi hiç sevmediğin kar ikonlarınI koymaya Hazırmısın istanbula? hazırmısını zincir satatacaklar? ve en önemlisi Hazımısınız ÇOCUKLAR KAR TATİLİNE..
  ..

TaHmİnCi_mArAz30 Aralık 2011 Cuma 07:12:52
Marmarada Edirne, Kırklareli, Tekirdağ, Çanakkale,bursa, bilecik , balıkesir, kar yagışı olucaktır. istanbula bakarsak istb da da kar yagışı olucaktır. Modellerde istb -5 -6 giriyor.Cumartesi akşamı ve gece kyy ve zaman zaman alcakları ve yüksekleri kar yagışlı olucaktır. Pazar günüde kyy ve kar yagışı devam edecek.
  ..

Emre30 Aralık 2011 Cuma 06:12:02
Sabah modellerinde 7 sindeki sistem kararlı duruyor.4 günlük bir sistem ve yagışta var.Sinoptan Antalya'ya kadar kar yagışı öngörüyor bu model.Bakalım o zamana kadar neler yapıcak GFS bu sisteme !!
  ..

_TUNÇ_30 Aralık 2011 Cuma 05:12:47
HAVALİST sevgili kardeşim bir hakkım varsa helal olsun seninde yerin benim için ap ayrı ama böyle sistemler gelmiyor yada gelmeye yakın gücünü kaybediyor deyip küsersek olmaz ben her zaman senin burda yorumlarını görmek isterim çünkü çok sevdiğim bir insansın.!..tamam haklısın biraz dinlenme zamanı olabilir o konuda sana hak vermiyorum .! ama senden istediğim o güzel günleri gördüğümüzde tekrardan yaz ..zaten bir gün ksmet olursa tüm izmirli dostlar hep beraber bir araya gelip hatıra fotorafı ile bu durumu ölümsüzleştirecez.!...şimdilik ALLAH'a emanet ol yeni yılda herşey gönlünce olsun ve en kısa sürede de tekrar görüşelim ...sevgiler
  ..

gokhan30 Aralık 2011 Cuma 02:12:05
bursadan istanbula geleli 5 sene oldu.5 senedir istanbulda kar yok.yagan karları saymıyorum yerde bi parmak kar sayılmaz.Daha onceden istanbul bundan daha soguk ve daha kar yagıslı olurdu.kesin bir ısınma var o kesin.Bursa istanbula nazar her kıs hic es gecmeden kar aldı gerci 2004 teki 60-70 cm kar bırakan efsane sistem en cok bursaya patlamıstı ama ondan sonrakilerde hic yoktan iyiydi.Simdi sayın tahminciler birsey sormak istiyorum.İstanbulda gece hava sıcaklıgı niye 0 ın altına dusmuyor? Bursa ile bu kadar farkı olmaması lazım. istanbulda gece 2-3 un altına inemiyor ayazda bile uzun suredir 0 rakamını goremedim derecemde.Buna karsın bursa istanbula cok yakın ve rakım farkıda 100m. yani ortalama aradaki derece farkı 1 bile degilken bursa her gece -3 -4 gibi degerler goruyor. arada 5-6 derecelik fark var.Bunun sebebi istanbulun metropol olup local ısınma olusturması mı? yada ozel bir sebebi var mı? Bu kadar farklılık niye ? tesekkurler.
  ..

cancan-izmir30 Aralık 2011 Cuma 01:12:22
evet her sabah buz tutuyor :) mavişehir hele açık alan bembeyaz ya dün sabah perşmbe yani inanılmaz beyazdı ama suan hava 0 derece saat 23.30 gbi şimdi ısınıoyr yagmur geliyor diyemi :( hava pespembe kar havası gibi :D keşke öyle olsa :( x-mas umudu hadi :) iyi gelceler :)
  ..

saatliMaarif30 Aralık 2011 Cuma 01:12:53
BATININ İKLİMİ VE SOSYOLOJİSİ ÜZERİNDE OYUNLAR OYNANIYOR. DMİ BİLE ÇUVALLADIYSA GEL DE 80LERİ ARAMA.TEKNOLJİ İLERİ AMA İNSANLIK TÜRKİYEDE NE YAZIK Kİ GERİ GİDİYOR.UYKUDAN UYANANA KADAR İYİ GECELER TÜRKİYE..
  yildanergu..

bulut7530 Aralık 2011 Cuma 01:12:45
2 sene Şırnakta, 2 sene Tuncelide, 2 sene hakkaride, 2 sene Erzincanda, 6 ayda Erzurumda bulundum. Oraların insanları bile kendi şehirlerinde eski kışların olmadığını söylüyorlar. Bunun bir numaralı sebebi güneş aktiviteleridir. Ve bunun tetiklediği okyanus sıcaklık ve akıntılarıdır. Keza güneş aktivitesinin gulsftream akıntısına etkisi de kanıtlanmıştır. Yani demem o ki; her şey yavaş yavaş tersine dönüyor. Başta saydığım bu şehirlerde de o yaşadıkları eski kışlar görülmeye başlayacak. 2014'den sonrasını dikkatle takip edin. Güneş sessizlik ve sükunet dönemine başlayacak bu tarihten sonra. Hem de uzun yıllar. Hatta şu anda bile olması gerekenin çok altında aktivite üretiyor. Daha geçenlerde yeni birkaç gün orta aktivite oldu. Bu günlerde yeniden düşük seviyelere geriledi.
  ..

bulut7530 Aralık 2011 Cuma 01:12:55
Sevgili dostum Zafer Yüce görüşlerinin çok büyük bir kısmına katılmakla beraber bir ekleme yapmak istiyorum. Bakınız olaya bir de daha değişik bir perspektiften bakmak faydalı olacaktır. Ben sürekli güneş aktivitesinden bahsediyorum. İklimi en çok etkileyen unsurların başında güneş gelmektedir. Ve güneş 1969 yılında en büyük zirve aktivitesini yaptığından beri 2008 yılına kadar ortalama aktivite olarak yüksek devam etti. Ve bilimadamları 2013'deki yüzyılın en düşük maksimumundan sonra öyle bir durum bekliyorlar ki son 100 yılın en düşük maksimumu ve ondan sonraki minimumun son 200 yılın en düşük maksimumu bekleniyor. Ben de seni bu dediğine iddialı bir yaklaşımda bulunarak 2014'den sonra 1900 yılından bu yana yaşanmış kışlardan daha sert ve bu sertlikteki kışları daha sık yaşayacağız iddiasında bulunuyorum. Gulfstreamda da çok belirgin kesintiler göze çarpıyor. Gulfstream verilerini ve güneş aktivitesi verilerini her gün kaydediyorum. Güneş aktivitesi üst atmosferi, gulfstream ise alt seviyeyi soğutuyor. Pilot şehir olarak İzmir'i seçiyorum ve İzmir'li kardeşlerime süreki bıkmadan gözlem yapmalarını rica ediyorum. Çünkü bu soğuma trendine önümüzdeki yıllarda kıyılarına bile sıklıkla kar yağdığını görerek en çok onlar hayret ve sevinçle tanık olacaklar.
  ..

melez prens30 Aralık 2011 Cuma 01:12:46
AYIN 13-20 ARASI ISRAR EDİYORUM GELİCEK! UNUTMAYN BU TARİHLERİ...! UNUTMAYN O GÜN GELNCE SÖYLEDİ DERSNİZ HEPİNİZDEN TEBRİK BEKLİYORUM...KMSE SAHİPLENMESN O TARHLER BENM 13-20 OCAK!! SİBİRYA EFSANESİ!!!
Cevap:
Admin: O tarihler dolu beyfendi pardon melez efendi, size 20 ocak sonrasına gün verebiliriz. Tarihi bekliyor olacağız. border=0
  ..

Yusuf30 Aralık 2011 Cuma 01:12:56
Arkadaşlar 2008 de şubattan başka sistem aldık mı ? bir de 2007 kışında istanbulda örtü olmuş muydu? Ben 2004 ten bu yana hep örtü oldu diye hatırlıyorum.
  ziyya_0153.. | http://facebook.com (25)

Umut Sallak30 Aralık 2011 Cuma 01:12:03
Arkadaşlar facebook'tan soru sormayın artık cevaplamıycam sıkıldım :) Sistemci bizim sistemler ortalığı yıkacak. Sende bidaha milat lafını anamıycan. Gece gece piskopata bağladın gene :)
  ..



Armando30 Aralık 2011 Cuma 01:12:29
İşte gece modellerinin sonlarına doğru aklımızdan geçen en iyi senaryo ancak bu olabilirdi.Azor dikine genişlemiş İskandinavya yı içine almış ve koridoru böylece açmıştır,o YB orda durduğu müddetce tepimize hep soğuklar rahatca gelir.Hepimizin temennisi gece modeli gibi bir basınç yerleşimin en kısa süredegerçekleşmesidir.Eğer o bu senaryo gerçek olursa rahat rahat sistemler alabiliriz tek dileğimiz bu olmalıdır...
  ..

ceyl30 Aralık 2011 Cuma 00:12:43
20aralıkta burada bana sen tahminci bile değilsin 24ünde karmı yağar yılbaşında yıkılacak diyen admin vardı bir tane hangisi olduğunu bilmiyorum o kendini biliyordur gerçi şimdi ona seksendört'ten bir adam pert oldu parçasını hediye ediyorum ;)
  ..

zafer yüce30 Aralık 2011 Cuma 00:12:13
2007 milat düşüncesine katılmıyorum.Neden? çünkü 2008 yılında şubat ayında sağlam kar yağışı aldık.Bir sene sonra 2009 yılında sistem alamadık.2010 yılında 23-28 ocak arası hatrı sayılır bir soğuk ve yerde 1 haftaya yakın kalan kar yağışı aldık.Diğer sistemleri saymıyorum bile ama 2010 kışı fena sayılmazdı.2011 kışı yine bir sistem alamadık,marttaki kıytırık sistemi saymazsak.Ve geliyoruz 2012'ye...Bu kış düz mantık yaparsak en azından adam gibi bir sistem almalıyız.İstanbul'a her kış yerde kalan kar yağmayabilir.Geriye dönüp bakın kar almadığımız çok kış var 2007'den önce.mesela 2006 iyi bir senedir kar fırtınalarının olduğu..2005'i hatırlayan varmı? Ama 2004 desem hepiniz hatırlayacaksınız.hem ocak 24 hem şubatta iki büyük sistem aldık.Peki 2003 kışı?Mesela 2001 kışında kar görmedi İstanbul.Ama 2002 de boğaz köprüsünü yürüyerek geçti ahal-i İstanbul.İstatistik yaparsak bu kış bir tane bile olsa kayda değer,o hepimizin özlediği sistem görürse İstanbul,o zaman böyle bir miladtan bahsedemeyiz.Ama şu bir gerçek kar artık bu şehre daha zor yağıyor.
  ..

Erman30 Aralık 2011 Cuma 00:12:42
Belkide bu sistemi söyle degerlendrmek iyi olacak polar koridor artik aciliyor..Arif abi bu sistemin öyle veya böyle gelmesnin ilerisi icin bizim acimizdan cok iyi olacagini söylemistn modellerede yansiyor bunlar.Herseyde bir hayir vardir elbet abicim ayrica 2 hafta önce bu sistemi söylemen dger tahmincilerden ne kadar farkli oldugunu gösteriyor tebrik ederim abi..
  ..

sistemci30 Aralık 2011 Cuma 00:12:57
kaptancortis süreç sanayileşme ile 1950lerde başladı istanbul ise üstüne bu dünyanın 20 kat koydu kendine has özel durumu zaten handikapken birde bu küresel kirlenme 2000li yıllarda acıtacak kadar hissedilmeye başlandı önceleri kışlar olurken farkında değildik zamanla kışlarda seyrelme başladı önemli değil bu 1 kışa ait dedik sonra 1 kış 2 kış 3 kış oldu Allah Allah dedik ve bir bakmışssınki inanmak istemediğin gerçek bu süreçte birden ortaya belirgin şeklide çıkmaya başladı bu süreç 1987 büyük kışından sonra kademli olark başladı ister inan ister inama 2015e kadar bu şekilde sürerse ben inaacağım ama sen biraz geç kalmış olacaksın gibi kapan körk kardeşim border=0
  ..

Beyhan KAYALI30 Aralık 2011 Cuma 00:12:16
arif abi gfs de ecmwf de ayın 6-7 si gbi 990 lık AB veriyor sence gelir mi dersin böyle AB ?
  ..

Armando30 Aralık 2011 Cuma 00:12:24
Arkadaşlar kimse kendini üzmesin başkalarınada sataşmasın,olmuyor atmosfer bu bazen herşey yolunda gitmeyebiliyor yani yapacak birşey yok herşey Allah'tan.Lakin ne yapsak boş inşallah Ocak ilk yarısı kar görebiliriz.Arif hocayıda lütfen düzeyli eleştirelim ortamı germeyelim,kendisi dünyanın en iyi en ton ton insanıdır benim gözümde Hulusi Kentmen'dir(Sinemamızın tontonu gibi :) ) ..Arif hocanın tek suçu fazla duygusal ve kar sever olup gereğinden fazla pozitif olmasıdır.Ama ben buna suç demem sadece iyilik derim kendisine saygılarımı iletiyorum....
  ..

tahmin-akdeniz30 Aralık 2011 Cuma 00:12:36
gene en şanslı biz ıspartalılar varız sanırım.yılbaşı akşama kuvvetli yağmur 1 ocak akşamı yoğun kar gözüküyor.tabi bu da kayboluvermesse artık.zaten yağsada hemen erir.kuvvetli soğuk yok arkasından
  ..

kaptancortis30 Aralık 2011 Cuma 00:12:41
sistemcinin 2007 milat olayına katılmıyorum, istatistiksel olarakda mantıksal olarakta her şeyin bu kadar kolay sıcak trende girmemiz olamaz , sadece son 4 seneye bakarakda olumsuz bir fikre kapılmak yanlış , sitemci arkadaşımızın görüşüne saygım var , benim şahsi fikrime göre küresel ısınma abartılacak kadar bir şey değil alim değilim , bilimsel akademik bir çalışmam yok , sadece 39 yaşında olmamın verdiği tecrübem ve hava olayları ile ilgili merakım var o kadar, 2009 kasımdan başlayan ve2010 martına kadar olan süreci hatırlayalım yağış bakımından sıkıntısız ama soğuk bakımından çok cılız bir kışdı , bir çok yerde kış sıcaklık rekorları elde edildi (sanırım el nino etkisi olan bir kıştı) ,2010 -2011 kışı ise ortada fakat etkili bir kış değildi ( la nina etkisinde), 2011 -2012 kışı ise daha yeni başladı şu ana kadarki tek sıkıntı ise kar , neredeyse mevsim ortalamalarının altında sıcaklıklarla geçti ekim -aralık dönemi soğuk bakımından bir sıkıntı göremedim , kar bakımından sıkıntı olabilir ama daha aralık sonundayız , ocak ve şubatta ne olacağını bilmiyoruz. bekleyelim görelim , benim kanaatime göre bu kış gerçekten iyi geçiyor , ve şubat mart dönemindede çoğunlukla mevsim normallerinin altında sıcaklıklarla geçmesini bekliyorum, yağış konusundada beklentileri karşılamasada kurak geçeceğine inanmıyorum.
  ..

KARşıyaka30 Aralık 2011 Cuma 00:12:08
biraz önce balkondan dışarıya cıktım ama içeri girmem bir oldu.30 yaşımdayım ama ben böyle bir hava bu zamana kadar görmedim,resmen içim bunaldı hava inanılmaz bulutlu ve sis var izmir sanki yanıyorrr...
  quarizma_8..

KARŞIYAKALI35.530 Aralık 2011 Cuma 00:12:25
pazar günü öglen sabuncubelinden spile doğru yol almak istiyorum:)hazır tatil birde pazar 3-5 arkadaşla güzel bir manzara görmek bizimde hakkımız napalım izmir merkeze karı görüyoruz ama havada.spilin soğuklugu yeterli olacak ama yağış acısından cumartesi gecesi ne kadar tahmini olan varsa sevinirim.REİS beye selamlar:)
  ..

hüseyin30 Aralık 2011 Cuma 00:12:48
bence pazar akşam üstünden başlayarak gece yarsısına kadar kar göreceğiz gibi.
  ..

Berk30 Aralık 2011 Cuma 00:12:15
Ocak inşallah mutlu eder bizi. Aralığı kapattık.
  ..

sistemci30 Aralık 2011 Cuma 00:12:07
29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:45 Bence ısı adaları falan hikaye.Bu ısı adaları 2000 den bu yana hep vardı.Ama nedense 2007 den sonra kötüye gidiş var.Ama bu kötüye gidiş 1990 lardada yaşanmış yani gayet doğal bir durum bence bir kaç yıl çok sıcak olabiliyor cevap: AFERİN BAK GEL GEL ÇEKİNME SENDE 2007Yİ DİLİNE DOLADIN BEN BOŞUNA KİTAP YAZMADIM BU 2007 HİKAYESİNE border=0 KENDİME ŞUNU DEDİM KIŞLARI TAKİP EDECEĞİM EĞERKİ 2015E KADAR HER YIL 2 TEMİZ SİSTEM ALMAZSAK BUNA İNANACAĞIM 2008 UUZN SÜRELİ ŞUABTI SAYMAZSAK HEP TİŞORT GEÇTİK KIŞLARI ŞU ANA KADAR KEŞKE HAKSIZ ÇIKSAYDIM border=0
  ..

alperen30 Aralık 2011 Cuma 00:12:44
ama biz doğu karadeniz biraz şanslıyız,çünkü 2 ocak gibi kafkasya civarına yerleşen soğuk bir çekirdek;trabzon,hopa,rize,artvin ve civarına yarım günlük de olsa güzel bir kar ziyafeti yaşatabilir.TAKİBE DEVAM
  ..

sistemci30 Aralık 2011 Cuma 00:12:45
ARS 29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:38 Sistemci sen paçayı erken kurtardın :)) CEVAP: ARSIM NE ERKEN KURTARMASI 15 GÜN SİSTEM OK DEDİK SONRA YOK DEDİK SONRA HADİ BEKLEYELİM BELKİ OLUR DEDİK ŞİMDİ GENE YOK DEDİK BU KADAR FIRILDAKLIĞIN border=0 ARDINDAN ASLIND AKARRALI DURAÖMADIK DESEK YERİDİR ERKEN KURTARCAĞIMA KAR YAĞSAYDIDA REZİL OLSAYDIK DERDİM TÜM MESELE TAHMİNİMİN TUTUP TUTMADIĞI DEĞİL KAR YĞASIN MESELESİ AMA ŞUNU AÇIKÇA DİYEBİLİRİMKİ O AZOR GENİŞLEMESİ MODELLERDE GÖZÜKÜNCE SİSTEMİN ESKİ SOĞUKLUKTA OLMAYACAĞI BANA GÖRE NETTİ BEN HEP ŞUNU DERİM BİR SİSTEMİN KAYBOLACAĞINI ANLADIĞIM ANDA O TAHMİNİ BIRAKIRIM KISACA BUNA REVİZE DİYEBİLİRSİNİZ ÇOK DEĞİŞKENLİK GÖSTERMEDİĞİ SÜRECE BEN HEP BÖYLEYİMDİR VE ÇOĞUNLUKLA BU SONUÇLA GERÇEKLEŞMEYEN SİSTEMLERLE BAŞARILI OLMUŞUMDUR BEN TURqUAZ MAVİ RENKLERİ GÖRMEDEN İSTANBUL ÜSTÜNDE MALESEF SİSTEMLER BENİ KESMİYOR ARTIK KANIMCA ARİF USTADINDA BEKLEDİĞİ BU DEĞİLDİ BU SİSTEM 24 ARALIK SİSTEMİNİN BİLE GERİSNDE KALDI GİBİ İSTANBULDA HALA DİYORUM UMARIM YANILIRIM ARTIK ÖNÜMÜZE BAKACAĞIZ 7 OCAK VE SONRASINA KADER KEİTA border=0
  ..

GiaLLoRosso30 Aralık 2011 Cuma 00:12:11
Ve Sistem Uzaklaşarak Yol Alır :))
  ..

alperen30 Aralık 2011 Cuma 00:12:59
bu kış belkide tüm avrupada son 100 yılın en ılık kışı olacaktır.Kuzey avrupa ılık ve yağışlı,akdeniz havzası ise sisli,gece ayazlı,gündüzleri ılık ve kurak bir kış geçirecektir.Arif usta çok haklı yılbaşı sistemi gelmezse polar koridor açılmamak üzere kapanacaktır.Malesef sistemin 's' si kalmadı.Artık 1 yıl daha bekleyeceğiz.Ayrıca sakın sibirya antisiklonuna umut bağlamayın,o devasa alçak basınç alanları sürdüğü sürece sibiryanın batıya,azorun kuzeye genişlemesi imkansız.OF ÇOK ACI AMA MALESEF GERÇEKLER...TRABZONDAN SEVGİLER
  ..

NİHAL ATSIZ30 Aralık 2011 Cuma 00:12:01
İstanbul Güngören şuan termometre 2.1 derece dmi en çok 4 dereceye düşer diyordu bu gün şuan saat 12 derece 2.ben arif beye inanmaya başladım istanbul sahil 1-2 cm yükseklerde 8-12 cm arası kar alıcak
  fatihyukse..

eFe30 Aralık 2011 Cuma 00:12:35
İşte Size Soğuk Hava Filmi Arctic Blast Konusu Güneş tutulmasıyla birlikte ozon tabakasında büyük bir delik oluşur..Ve bu delikten yayılan dev bir soğuk hava kütlesi Avusturalya yı tamamen etkisi altına alır. Dünya büyük bir tehlike içindedir. İzleyebileceğniz link : http://www.filmizle.com.tr/arctic-blast.html
  .. | http://www.filmizle.com.tr/arctic-blast.html (26)

Admin / HavaForum.Com30 Aralık 2011 Cuma 00:12:44
Yılbaşı Özel Tahminlerimiz (İstanbul, Ankara ve İzmir için) Yayınlanmıştır, Anasayfamızdan ulaşabilirsiniz. Teşekkürler.
  .. | http://www.havaforum.com (25)

Yusuf29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:45
Bence ısı adaları falan hikaye.Bu ısı adaları 2000 den bu yana hep vardı.Ama nedense 2007 den sonra kötüye gidiş var.Ama bu kötüye gidiş 1990 lardada yaşanmış yani gayet doğal bir durum bence bir kaç yıl çok sıcak olabiliyor.
  ziyya_0153.. | http://facebook.com (25)

ARS29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:38
Sistemci sen paçayı erken kurtardın :))
  ..

sistemci29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:40
ozan DENİZ ETKİSİ 29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:46 Bir itiraf. Arif Beyi kişisel olarak tanımam.Ama sezarın hakkı sezara. 1 saat sonrayı bilmek zorken 1 hafta öncesinden bu soğuk akışı tahmin etti.En azından inadığından vazgeçmedi. Ben dahil hepimiz model model değiştik. Yılbaşı sistemi var çok net var. Bakın bu sistem çok güçlü olabilirdi ve zeminde ve 850 de soğuğun akması mümkün olabilirdi. Ama polar boşuk yeteri kadar açılmadı. Atlantik bu sene inanın çok güçlü ve bastırıyor. biraz geride kalsa siklonlar bu yılbaşı efsena yaşıyor olabilirdik. Bir dr bile teşhiste ufak tefek hatalar yapabiliyor.öğretmen not girerken hata yapıyor. mühendis hesap hatası yapıyor. Ufak ince hatalar olacak. İstanbul artık mega bir kent. Isı adaları , sanayiyi, taşıtları düşünün. Çok güçlü sistemşer bile istanbulda kar yaparken zorlanıyor. Termik santral yüzünden Trakyanın en soğuk şehri lüleburgazda artık yağış bile zor oluyor .Kar nerdeyse yağmaz oldu.Ben bir çevre mühendisiyim ve global ısınma ve bölgesel ısınma ile ciddi çalışmalarım var CEVAP. SONUÇ 2007 MİLATA ÇIKAR border=0
  ..

ARS29 Aralık 2011 Perşembe 23:12:32
ibrahim 29 Aralık 2011 Perşembe 22:12:07 ya arkadaşlar bana kartepe ne zaman kar olabileceğini sölermisiniz lütfen sizden cvb bekliyorum....gece orda kalma ihtimalim yok acaba pazar sabahı gitsem pazar akşamına kadar kar olurmu abartmadan bir cvb bekliyorum ne ise onu söyleyin lütfen...CEVAP: AYIN 31 İ VE 1 İ KAR YAĞIŞLI.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1318
Sayfalar
< | 1 2 ... 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,369 s
Sayaç: