Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ariftarif13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:19
Atatürk Havalimanı kuleyle pilotlar arasındaki konuşmalar canlı olarak aşağıdaki linktedir.
  .. | http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=ltba (287)

Kamil Uzun13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:04
Jet akımlarınını incelediğinizde şu an Türkiye'yi etkileyen hava akımlarının kaynağının Meksika körfezi olduğu görülmektedir. Yani şu soluduğumuz havayı 1 hafta kadar önce Floridalılar da solumuştu. :) Bu mevcut akıma, Grönland kökenli hava akımı bugünden itibaren etkilenecektir. Bu iki hava akımı Türkiye üzerinde kesişecek ve yağışlı havaları taşımaya devam edecektir. Geçen hafta 1024 mb civarında olan basınç şu an 1014 mb.ye düşmüştür. DMİ haritalarını incelediğimizde batı akdenizde alçak basıncın şu an 1004 mb.ye kadar indiği ve ülkemize doğru yönlendiği görülmektedir. Bu da yağışların daha da şiddetleneceğini işaret etmektedir. Sistem erimekten çok güçlenmektedir. İyi geceler.
  ..

liman13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:36
çoğunuzdan belkide daha amatörüm , burda öğrendiğim bilgiler doğrultsunda modellere bakıyorum ve şunu anlıyorum önümüzdeki 2.3 günlük periyodta izmire 100 kg yağış düşecek ve bunu bazıları kabullenmiyor , nedeninide anlamıyorum
  ..

sappokinowa13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:53
tekrar bir düzeltme yapmak durumundayım fransayı vuran sıcak hava dalgası 2002 değil mistral arkadaşımızın dediği gibi 2003 senesin de olmuştur akabinde ki kışı hepimiz hatırlarız bu hatalar için kusura bakmayın....umarım öngörülen gibi bir kış mevsimi yaşarız...
  agraligil@..

HakanBursAnkara13 Ekim 2010 Çarşamba 22:10:09
Videolar,Haberler,Resimler ve Daha Çok Şeyler Facebook Havaturka'da... http://www.facebook.com/Havaturka
  .. | http://www.facebook.com/Havaturka (152)

sappokinowa13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:17
Yazdığım bir evvel ki yazı da azor 'un doğu akdenize etkili olduğu seneyi 2003 demişim , düzeltiyorum doğrusu 2006 - 2007 senesidir 2006 ekim ve kasımın da avrupa da belirgin bir soğuma gözlemlenmemiş ve akabinde ki kış oldukça ılık ve kurak geçmiştir ,2002 ekim ortalamalrı ise çok daha düşük olmuş , sonra ki kış mevsimide normallerin de ve yer yer altın da gerçekleşmiştir anlamlı bir ilişki kurmaya yeticek bi verimidir ,bilemem görece olarak bakılabilir olaya...
  agraligil@..

MiStRaL13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:40
O video da 2003 teki agustos ayindaki sicak havadan bahsediyor bu sicaktan sonra kisin fransa ve avrupada ekim ayinda soguk kisinda soguk oldugunu fakat bu sene rusya bolgesinin cok sicak oldugunu fkaat bu sefer azor basincinin avrupaya dogru genislemesinden dolayi rusya ve italya ya kadar turkiyede dahil ekim ayinda soguk ve kisinda normalleein epey altinda sickaliklarin olacagini soyluyor
  ..

Kamil Uzun13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:40
Libya üzerinden gelen sıcak hava DMİ'nin 850 hpa haritasında Girit'te yaklaşık 33 derece sıcaklığa neden olduğu görülüyor. Türkiye'nin güneybatı kıyıları da bu sıcak havadan etkileniyor. İstanbul'un bu kadar sıcak sisteme direnmesi kuzeyinde bulunan sağuk YB sayesinde olduğunu düşünüyorum. Kapalı gökyüzü ve neredeyse sürekli devam eden yağış ta buna destek olarak sıcaklığın gece min.14.5 gündüz max.16.5 (kaynak enka whether) derece arasında olmasına neden olmaktadır. Gece gündüz arasında yaklaşık 3 gündür sadece 2-3 derece sıcaklık farkı olması ilginç bir istatistik oluşturmaktadır. Saygılar.
  ..

Vatan13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:45
Evet Ankara'da şu anda yağmur kuvvetli yağıyor.İlerleyen saatlerde daha da şiddetleneceğe benziyor...
  ..

feh@t13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:37
evet arkadaşlar şuan sultanbeylide çok kuvvetli yağmur başladı. bilginize
  cimbomlu_s..

sappokinowa13 Ekim 2010 Çarşamba 21:10:44
Tabi ki soğuk geçmesi beklenen yerler arasın da türkiye de mevcuttur oysa ki elde ki verilere göre 2006 senesin de ekim ve kasım da 2002 senesin de soğuk olan yerlerin hiçbirin de belirgin bir soğuma gözlemlenmemiş , sonuç olarak da 2003 kışın da avrupa , özellikle de güneydoğu avrupa azor un doğu akdenize sırtını iyice vermesiyle ılık ve kurak bie kış geçirmiştir bastardiye göre (en azından o modellere göre) ekim de veya kasım da belirgin bir soğuma olmassa arkasından gelen kış mevsimi en azından o bölgeler için sıkıntılı geçmemiştir , ama soğuk geçirilen bir ekim veya kasımdan sonraysa kış bu bölgeler için oldukça sıkıntılı geçmiştir. Bu yıl bu senaryon'un gerçekleşmesi bastardi ve uzun dönem öngörülere göre yüksek olasılıktır
  agraligil@..

sappokinowa13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:26
Herkeze iyi akşamlar aslın da bastardi yaz ayın da sıcak olan yerler'in ekim de ve kışın geri kalanın da nasıl olduğuna bakarak bir ilşki kurmaya çalışmış , buna göre ortaya düz bir mantıkla (bastardiye göre ki bunu aşağılamak adına söylemiyorum) mesela 2002- 2003 senesin de 2002 yazın da fransayı sıcak hava dalgaları vurmuş ve çoğunluğu yaşlı binlerce insan ölmüştü. Bu sıcak hava özellikle ağustos ta zirve yapmıştı oysa sadece 2 ay sonra bu en sıcak yerler özellikle fransa almanyan'ın güneyi normallerden oldukça düşük bir ekim ayı geçirmiş gelen kış mevsimi de normallerin de ve biraz altın da olmuştu , bizim ülkemiz ise normallerinden oldukça soğuk geçti (ki bastardinini videosun da bu modeller mevcut) .Bu sene ki ağustos ayın'ın özellikle nerelerde çok sıcak geçtiğini biliyoruz sıcağın merkezi rusyaydı ama bizde payımıza düşeni fazlasıyla aldık ,modellerde rusya ve özellikle doğa avrupa ekim için normallerin oldukça altın da gösterilmekte , keza kışın en sıkıntılı geçmesi beklenen yerlerde bu anlatıma göre rusyan'ın özellikle doğusu ve güneydoğu avrupayı da içine alan kısımdır...
  agraligil@..

tarantula13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:18
sistem güçlü şekilde geliyor sapmadan dosdoğru istanbul üzerine bu gece yarısından sonra sabah saatlerinde etkili sağnaklar görülecek tedbirli olmakta fayda var artı ilerleyen günlerde de kısa aralıklarla yeni yeni sistemler gelecek ve yağışlı ve ılık periyot bir süre daha bizlerle birlikte olmaya devam edecek bu arada mistral usa dan yeni haberler var mı dostum varsa paylaş da bilgimiz olsun aydınlanalım iyi akşamlar herkese
  ..

karmanyağı13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:32
saat 19.38 itibariyyle annkarada kuvvetli yağış başlamıştır yarın öğlen saatlerine kadar etkilisini sürdürecektir
  ..

Bero13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:41
Arif abi dmi 5gun yagmurlu vermis.antalya icin ne dersin bugun yine bulutluydu ve yagmadi
Cevap:
Yağış bu 5 gün içinde sürekli değil, aralıklarla yağacak.
  ..

Emre Zubaaa13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:58
Ankara il genelinde ilerleyen saatlerde çok miktarda yağmur geliyor.Gökgürültülü olucak.Su baskını ve yıldırımlara karşı dikkat.
  ..

erdinç13 Ekim 2010 Çarşamba 20:10:11
arif abi verdiğin link çok faydalı oldu ingilizce namevcut ama yinede el yordamıylada olsa bişeyler anlamaya çalışıyoz ama elim4mart 87 ede gitti 16martta kadar nerdeyse 850hpa -10 -15ler gördüm abi bide bişey sorayım 850hpa da yere kar düşmesi için en az kaç derece olması lazım istanbul için
Cevap:
Değişiklik gösterir ama çoğu zaman -5 kar sınırıdır diyebiliriz.
  ..

AYDIN K.13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:43
İSTANBULA DÜN GECE YAĞAN KAR ETKİLİ OLMUŞ VA SABAH 1 CM KALINLIK ÖLÇÜLMÜŞ. BAKINIZ : DMİ / KAR KALINLIKLARI ŞAKADAN BETER VALLA . BİR DE DİYORLAR Kİ HERŞEY YALAN BİZ GERÇEĞİZ VATANDAŞIMIZ SADECE BİZE İNANSIN BAŞKA HABERLERE İTİBAR ETMESİN TAMAM DA BU VERİLER 1000 YILIN SOĞUĞU HABERİNDEN DAHA ASPARAGAS NE OLACAK ŞİMDİ ? NEREDE BENİM MÜDÜRÜM YAPSIN AÇIKLAMAYI , SAKIN AMA BİR HATA OLDU DEMESİN . SEN O KADAR İDDİALI AÇIKLAMA YAPARSAN VE O KURUMDA MÜDÜRSEN BU HATAYI YAPTIRMAYACAKSIN. YAPTIRIYORSAN O KURUMDAN İSTİFA EDECEKSİN
  ..

iso900113 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:21
arkadaşlar bu izmir-balıkesir radarı konusunda bir dip not ekleyeyim size şu an bandırma kopuyor ama radar görüntüsünde çok flu bir yağış gibi gösteriyor radar gönen den aşğısı balıkesir tarafına doğru görüntü almakta zayıf şu an bu nedenle izmir bölgesinde yağış gelişini radardan göremeyebilirsiniz bu arada bandırmada şov var şu an gökgürültülü ve çok kuvvetli bir yağış var bu arada arif abi her çamurlu yağış dediğinde bana illallah geliyor çünkü burda illa çamur yağıyor bıktım yahu :)
  ..

tahmin-akdeniz13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:56
arif abi bu hafta etkili olan sistem daha çok kuzey batı ve iç kesimlerde etkili oluyor.ama önümüzdeki haftanın ilk yarısında gözüken bir sistem var o da daha çok iç güney bölgeleri kuvvetli vuracak gibi gelme ihtimali yüksekmi?
Cevap:
Evet o sistem de epey kuvvetli.
  ..

MistRaL13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:37
meteroloji ögrenkmek icin neyin ne oldugunu bilmek için basit anlatımlarla meteoroloji
  .. | http://www.dmi.gov.tr/FILES/cocuklaricin/meteorolojiilk.pdf (121)

EFSANE-SEMİH13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:24
SNOWHUSO 2: OKYANUS SORUSUNA BENDE ŞÖYLE CVB VERİYİM.OKYANUSLAR SOĞUKKEN Y.B DAHA ÇOK OLUŞUR.MESELA EL-NİNO KIŞLARINA BAK AZOR GÜÇSÜZDÜR A.B OLUŞUMU FAZLADIR VE OKYANUSLAR SICAKTIR.BU SENE OKYANUSLAR SOĞUK A.B'DEN ÇOK Y.B GÜÇLÜ OLACAK.İSTEDİĞİMİZ KONUMA GELİR Mİ ORASINI ALLAH BİLİR.BEKLEYİP GÖRÜCEZ.
  ..

EFSANE-SEMİH13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:54
SNOWHUSO:WALLA BENIMDE İNGİLİZCE ZAYIF.YAZILI OLSA ÇEVİRİ YAPABİLODUM AMA VİDEO OLUNCA İŞ DEĞİŞİYOR:)DENİLENE GÖRE DOĞU AVRUPA NORMALLERİN ALTI.BİZDE AZOR SAYESİNDE NASİPLENİRİZ MUHAKKAK.2004 GİBİ OLUR DEMİŞ BASTARDİ.AMA O KIŞ EL NINO BU KIŞ LA NİNA KIŞI.BASINÇ YERLEŞİMLERİ AÇISINDAN DÜŞÜNMÜŞ OLABİLİR.
  ..

EFSANE-SEMİH13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:57
bERK ÖZMEN 13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:56 MisTral arkadaşım burada millet istediği tahmini yapabiliR!! bakıorum arkadaşın tahmininde seni rahatsız edecek bir cümle yokken sen arkadaşa neden hakareT ediyoRSUN! çok çocukca bir davranış sergiliyorsun! hem onu deil kendini küçük düşürüyorsun! biraz seviyeli oL MİSTRAL'İN DEDİĞİ DOĞRU SALAKÇA LAFI HARİÇ TABİ.BU TAHMİN DEİL SALLAMADIR.
  ..

MistRaL13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:17
ben hakaret etmedim... seviyecizce tahmin yapıyolar burda kimin adam gibi tahmin kimin dalga gectiğini yasım bilgim ve tecrubeme dayanarak bırakta bileyim sevgilim kardesim...
  ..



SeRHaT13 Ekim 2010 Çarşamba 19:10:22
birkaç gündür İzmirde beklenen kuvvetli yağışlar modellerde oldukça zayıflamış grünüyor. arif bey bnde jüri olarak şimdiden söyleyeyim berk kazandı :) çünkü şu görünümde 60-70 kg yağış düşer..
  ..

snowhuso13 Ekim 2010 Çarşamba 18:10:24
arif üstat. bir şeyi çok merak ediyorum: la nina yani okyanus soğuması azor yükseğini zayıflatır mı güçlendirir mi? benim bildiğim kadarıyla bu biraz da emayfa nickli bir arkadaşımın bilgilendirmesiyle oldu: ısınma azor dinamik kökenli olduğu için bence kuvvetlendirir ancak soğuma azor yükseğini zayıflatır. bu konuda bilginize başvurmak istedim.çünkü bu iki gelişme bizi dolaylı yoldan da olsa etkileyebilmektedir. bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim.iyi çalışmalar diliyorum.saygılar....
Cevap:
Genel anlamda soğuma, yüksek basınçların güçlenmesine yol açar.
  ..

Havadelisi13 Ekim 2010 Çarşamba 18:10:16
Ben eminim Admin. O radar görüntüsü eskiden de böyleydi. Bodrum tarafında kuvvetli yağış gelince bak. Çok zayıf gösterecek, ya da hiç göstermeyecek.
Cevap:
Admin: SaÄŸol :)
  ..

Admin13 Ekim 2010 Çarşamba 18:10:10
Arkadaşlar eminmisiniz izmir radarı açılmadığına? Balıkesir radarına eskiden baktığımda izmir i zar zor gösteriyordu yağışı, şimdi ise muğlayı bile komple gösteriyor. Yoksa benimmi yanlışım var :S
  ..

snowhuso13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:29
efsane arkadaşım öncelikle selamlar.arkadaşım açıkçası benim ingilizce biraz zayıf. o yüzden de joe bastardinin 2011 kış ön görüsünü gördüm fakat çevirisini yapadım. burada kısaca özetleyebilirmisin.çok merrak ediyorum.çevirisini burada kısaca yayınlayabilirsen çok sevinirim.sağlıcakla kal arkadaşım.
  ..

rosita13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:24
arif bey sabahtan beri istanbul'da inceden bir yaÄŸmur var.ÅŸiddetlenecek mi?
Cevap:
Evet, zamanla ÅŸiddetlenecektir.
  ..

snowhuso13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:08
bu durumlarda basınç yerleşimleri ve özellikle de bizim için çok önemli olan azor yükseğinin hem yerleşim konumlrı hem de kuvvet dereceleri geçen yılla paralelelik gösterebilir. bu senaryo olursa yazık ki biz geçen seneki kış filminin tekrarını uzakltan seyretmeye başlarız gibi geliyor bana. bazı arkadaşlar daha ekim ayının ortasına bile gelmeden 87 gibi 2004 gibi 2006 gibi kış benzetmelrinde bulunmaya başladı. arkadaşlar erken derim.sabredelim ve dataları incelemeye devam edelim. ekim ve kasım ayının üç haftasını takip edip bir birikim yapalım.ve bu birikimleri bilgilerimizle ve deneyimlerimizle yoğurup daha rasyonel tahminlerde bulunalım derim.aralık başında ben şahsi kış öngörümü burada siz havaturka ailesiyle paylaşacağım.herkes sağlıcakla kalsın. bol karlı ve soğuk bir kış dilerim ülkem adına.
  ..

snowhuso13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:39
arkadaşlar nao indeksi eksiye doğru geriliyor ao indeksi de -1.5 olacak gibi.bu durumda ekimin 17 -18 inden sonra büyük olasılıkla ülkemiz y.b etkisine girecektir.ve ekim sonuna kadar ılık ve yağışsız bir periyot başlamış olabilecektir diye düşünüyorum. bizim ekimin ilk yarısında yaşadığımız soğukların benzerini avrupa yaşayabilir.hatta la nina etkisiyle bizden daha sert soğuklşar da yaşayabilir avrupa özellikle de b.avrupa. ancak ben kasım sonunu bekliyorum.zira geçen kış da ekim sonu ve kasım ayının büyük bölümünü y.b etkisiyle geçirmiştik.malum 2010 kışı büyük oranda hayal kırıklığı yaratmıştıı.korkum o ki: la nina nın etkisinin artmaya başlamasıyla b.avrupanın a.b konumunda kalıp polar kökenli soğuk sistemlere açık hale gelebilme ihtimalinin artması.... geçen kış azor kasımdan sonra güçlenmesine rağmen doğu yönde genişlemeden çok tam kuzeye doğru genişlemiş ve bu yüzden de b.avrupa , a.b alanı haline gelmişti.bu yüzden de sibirya kökenli ve direkt kutup kökenli ki ao indeksini geçen kış -4 lerin altına inmiş ve adeta taban yapmıştı, bu da sibiryanın değil de aslında kutup salınımlarının tavan yaptığını gösteriyor, bu polar kökenli soğuk sistemlerin etkisine sık sık girmişti.eğer la nina nın gücü -1.5 i bulursa ki mümkün olabilir bu durumda nao indeksindeki bu bozulma kasım da devam edip kış başlarına sarkabilir.
  ..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:56
MisTral arkadaşım burada millet istediği tahmini yapabiliR!! bakıorum arkadaşın tahmininde seni rahatsız edecek bir cümle yokken sen arkadaşa neden hakareT ediyoRSUN! çok çocukca bir davranış sergiliyorsun! hem onu deil kendini küçük düşürüyorsun! biraz seviyeli oL
  ..

snowhuso13 Ekim 2010 Çarşamba 17:10:12
selam arif üstad.üstadım el nino ya da la nina dan çok basınç merkezlerinin kuvvet derceleri ve bilhassa da ülkemize olan konumlanmalarının daha önemli olduğunu belirtmişsiniz ki bu sözünüzün altına kesinlikle imza atarım.ülkemizin konumu istediğimiz kış şartları için mutlak özel durumlar gerektiriyor.mesela: blocking olayı gibi. azor yükseğinin hem güçlü hem de uzun süreli olarak orta avrupaya doğru genişlemesi gibi. sibirya yükseğinin hem çok aktif hem de salınım doğrultularının ülkemiz ve yakın coğrafyasına doğru olabilmesi gibi.biz okyanus ülkesi olmadığımız için el nino ve la nina vb. gibi gelişmelerden direkt etkilenmeyiz.bize mutlak özel bazı basınç ve hava hareketleri gerekiyor.zaten bu yüzden efsane kışlarımız bir abd ve bir a.b ye göre daha azdır.ülkemizin etrafı çoğunlukla avrupa ve bilhassa asya gibi büyük kara parçalarıyla çevrili olduğundan kışın sibirya ve balkanlara doğru genişlerse azor yazın ise elbetteki basta t.y.b çok belirleyici olmaktadır.bunlar baskın ise kışlar çok soğuk yazlar ise çok sıcak geçmektedir. yani son derce haklısın üstadım.
  ..

MistRaL13 Ekim 2010 Çarşamba 16:10:05
nerden çıkardınız bayramda batı bölgeler kar yagacak diye kimde bilgi var çok saçma!
  ..

utku13 Ekim 2010 Çarşamba 16:10:48
arkadaşlar bilmem katılır mısınız ama kurban bayramı çok soğuk ve yağışlı geceğe benziyor hatta kar yağarsa batı bölgelerde kimse şaşrmasn...sizler ne düşünüyorsunuz...
  ..

chanleecege13 Ekim 2010 Çarşamba 16:10:18
manisada ne zaman kuvvetli yağmur başlar? dün sadece 3 kg yağış düştü.bugün de hiç yağmur yağmadı.sadece dün geceden bugün öğleye kadar sis vardı.
Cevap:
Bu gece büyük ihtimalle başlar.
  chan_lee_c..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 16:10:29
beyler istanbula kar yağmışta biz görememişiz! bakın devletin kendi RESMİ SİTESİ ÖLE DİYOR http://www.dmi.gov.tr/sondurum/kar-kalinliklari.aspx hahahahh bu DMİDEN ADAM OLMAZ!! bi diyoruzz vayyy dmi iyi gidiyoR bi bakıyoruZ şaşırıyoR bu dmide çalışan elemanlaR neden bu kadaRR!!! ŞAŞKIN!!
  ..

chanleecege13 Ekim 2010 Çarşamba 16:10:17
BERK öncelikle sözüm sana değildi.kırıcı birşey söylediysemde özür dilerim kusura bakma.ben doğma büyüme manisalıyım.şimdiye kadar hep manisaya izmirin ilçesi gözüyle baktılar.izmirde sürüyle arkadaşım var büyük çoğunluğu manisayı izmire yakın olmasından dolayı ilçesi gibi görüyor.tabiki manisanın değerlerinideHalbuki manisa sadece merkezden oluşmuyor.demircisi alaşehiri ile geniş bir yüzölçüme sahip.sanki oralar başka bir il manisa merkez ise izmirin ilçesi.ayrıca bazı yerlerde spil dağına izmirde bozdağa manisa salihlide gibi bakılıyor.halbuki spil dağı manisada, bozdağ izmirde.bozdağında heryerde izmir de olduğunu söylemesini isterim.bazı şeyler gerçekten yanlış biliniyor.tekrardan kusurum olduysa kusura bakma.
  chan_lee_c..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 15:10:07
tamam hakem!! eyvallaHH!!!! 100 kg geçerse samet kazanıR altında kalırsa ben!! güzel rekabeT!!
  ..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 15:10:38
challange kardeş!! aramızda 10 m nin lafı olmaZ :D o tabelayı ben haftasonu görüyorum!! belki 5 belki 10 m sonra izmir tabelası yazıoR!!! sabuncu belinde olan hava olayları izmir tabelasında da oluyoR :D bi alemsiniz haa :D ama sabuncu beli izmire daha yakın!
  ..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 15:10:55
samet sen şimdi en son olarak izmire ne kadar yağış veriyorsun!????
Cevap:
Berk kardeşim ben hakem olarak İzmir için toplam yağış miktarı önümüzdeki 2 gün boyunca 100 kg. ve üzerinde olduğunda Samet'i; altında kaldığında seni galip sayacağım. Kasma kendini. Haydi rastgele. Hayırlı işler, bol kazançlar...
  ..

chanleecege13 Ekim 2010 Çarşamba 15:10:57
hava ile ilgili değil belki ama yıllarca manisa hep izmirin ilçesi gibi görülmüştür.ben buna gıcık oluyorum.çoğu kuruluş ve kişiler sabuncubelini izmirde gibi gösteriyor. halbuki sabuncubelinin 580 metrelik bölümü manisa il sınırları içindedir.isteyen gidip bakabilir.manisadan giderken sabuncubeli 580 metre yazan tabelayı geçtikten daha sonra izmir il sınırı yazmaktadır.Hatta orada orman yangınları için uyarılarda manisa valiliği yazmaktadır.Yeter artık manisamızı izmirin bir ilçesi olarak görmesinler.Manisa izmirden bağımsız havasıyla suyuyla herşeyiyle izmirden farklı bir ildir.
  chan_lee_c..

samet soLak13 Ekim 2010 Çarşamba 14:10:24
Bundan sonra izmir radarı hakkında yorumda bulunmak istemiyorum ben diyeceğimi dedim sadece bilgi amaçlı. Ayrıca izmir için belirli krıteleri yağış açısından unutyorsunuz bu nedenle tahminler değişe biliyor benim beklentim izmir için kuvvetli sağanak ve gökgürültülü sağanak yağıştır ayrıca kq verme nedenimiz başarıya nasıl ulaşacagımızı görmektir ve bunu tahmin edip bazı nerlerde hatalıyız diye göz önüne sermektir. Herkezin yorumu kendinedir saygı duymakta fayda var burdan Efsane semihe, Arif beye ve bir kac arkadaşa teşekkürlerimi borc bilirim saygılar.
  ..

Admin13 Ekim 2010 Çarşamba 14:10:02
Uludağda kar kalınlığı kaç santime indi? Meteorolojiden uyarı geldi. Özgürlük anıtına yıldırım çarptı. Bu haberlerin ayrıntıları HAVATURKA HABER de..
  .. | http://www.havaturka.com/haberler (186)

AYDIN K.13 Ekim 2010 Çarşamba 14:10:39
ARİF BEY : ÖNÜMÜZDEKİ KIŞ İLE İLGİLİ TÜM YETKİLİLERİN ORTAK BULUŞTUĞU NOKTA : SICAKLIKLAR BATIDA ORTALAMALARIN ALTINDA OLACAK . BURADAN BİZİM ÇIKARACAĞIMIZ , BİR ŞEKİLDE YAĞIŞI YAKALAYIP ÖZLEDİĞİMİZ KARA KAVUŞURUZ AMA BU YAĞIŞIN NE KADAR ETKİLİ OLACAĞINI O ANKİ SİSTEMLER BELİRLER. KAR BİR ŞEKİLDE GÖRECEĞİZ BU KIŞ ILIK OLMAYACAK GERİSİ DE ARTIK BEKLEMEK , ÇOK ETKİN YAĞIŞ DA OLABİLİR , OLMAYADABİLİR AMA SOĞUK OLACAĞI YA DA KIŞ GİBİ GEÇECEĞİ ( KAR NET DEĞİL - SOĞUK ANLAMINDA ) KESİN DOĞRUMUYUM ?
Cevap:
Doğru bir çıkarım yapmışsınız ancak kesinlikle böyle olacaktır diyemeyiz.
  ..

Ani13 Ekim 2010 Çarşamba 14:10:15
bERK ÖZMEN 13 Ekim 2010 Çarşamba 12:10:54 bakın dmi de beni destekliyoR!!! samet arkadaşımızın dediği gibi öle aşırı bir yağış yok!! http://www.milliyet.com.tr/meteorolojiden-her-seye-hazir -ol-uyarisi/turkiye/sondakika/13.10.2010/1300880/default.htm NE KADAR İLGİNÇ BİR UYARI !! HER ŞEYE HAZIR OLUN.....FELAKET TACİRİ BUNLAR; HALK NE YAPABİLİR Kİ, ÖNLEMLER BİR YERE KADAR... BERK BEY SÖZÜM SİZE DEĞİL, SAKIN YANLIŞ ANLAŞILMASIN....:)
  ..

istanbul13 Ekim 2010 Çarşamba 14:10:48
arif abi istanbul daha güçlü yağış almadı alacakmı güçlü yağış
Cevap:
Evet, alacak.
  ..

bERK ÖZMEN13 Ekim 2010 Çarşamba 13:10:26
beyleRRR!! TEKRARDAN SÖYLÜYORUM! YARIN İZMİR İÇİN BİR TEHLİKEEE YOKKK!!!!!! EN FAZLA 50 KG tabi BUNU AŞMASI ZOR AMA AŞARSA EN FAZLA GİDECEĞİ DEĞER 80 KG OLUR!!! ÇANAKKALE VE BALIKESİRN BAZI İLÇELERİ COŞACAKK!!! SALI GÜNÜDE GENE BİR SAĞANAK YAĞIŞ GELECEK
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2411
Sayfalar
< | 1 2 ... 2404 2405 2406 2407 2408 2409 2410 2411 2412 2413 2414 2415 2416 2417 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,605 s
Sayaç: