Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ilker-izmir14 Ekim 2010 PerÅŸembe 18:10:27
GFS modellerine göre İzmire öğlen kuvvetli gökgürültülü sağanak yağacaktı henüz hafif yağmurdan başka bir şey görmedik. Akşam saatlerinde ve takiben gece durum ne olacak? İzmir şehir merkezinde şimşek görme olasılığımız yüksek mi? Ve kuvvetli yağış olacak mı? Sizin öngürünüz nedir? Teşekkürler..
Cevap:
İzmir'de gece saatlerinde aşırı yağış olasılığı yüksek.
  ..

EFSANE-SEMÄ°H14 Ekim 2010 PerÅŸembe 17:10:15
DMİ 100 YILDA BİR GÖRÜLÜR DEMİŞ.ÖNÜMÜZDEKİ SENE BÖYLE BİR YAĞIŞIN OLMAYACAĞINI İSPATLASIN İNANAYIM.GEÇEN EYLÜLDEKİ YAĞIŞLARDA HERALDE 100 YILDA BİR OLUYORDU.
  ..

Kamil Uzun14 Ekim 2010 PerÅŸembe 17:10:29
İstanbul hava sıcaklığı bugün de gece gündüz 15 - 16 derece sıcaklık aralığına sıkıştı. Dün gece en düşük sıcaklık 15.3 bugün en yüksek 16.1 (kaynak enka weather) Bu durumda gece gündüz sıcaklık farkı 0.8 derece. İnanması zor ama öyle. Sanırım bu anlamda rekor kırıyoruz. :)
Cevap:
Bence özel bir durum değil. Son derece sıradan bir hadise. Sıcak cephe ve yoğun bulutlu gökyüzünün doğal bir sonucu. Geçmişte soğuk cephelerin yol açtığı gündüzü gecesinden soğuk günler bana daha cazip geliyor.
  ..

Ankaragücü14 Ekim 2010 Perşembe 17:10:05
Görülmekte olan bu yağışları, yıllık yağışları daha şiddetli olan bölgelere uyarlarsak exterm diyebilirmiyiz? Hayır. Marmaris - Antalya hattı doğu Karadeniz ile birlikte ön çok yağış alan yörelerimizden. Ancak Marmaris - Antalya arası kıyı şeridi Doğu Karadeniz'den farklı olarak yazın neredeyse hiç yağış almıyor. Karadeniz'de yıl boyu görülen yağışlar güney batı kıyılarımızda sadece bir kaç ay içine sıkışıyor ve aşırı tabir edilen yağışlar sık görülüyor. Marmaris - Antalya arası kıyı şeridinde her kış bir kaç kez 100 - 150 kg yağışı bir gecede görmek mümkün. Yine yurdumuzun rekor olarak tarihe geçen yağışları Muğla'nın Marmaris ve Antalya'nın Kemer ilçelerinde görüldü. Bu iki kasabamız bir günde 450 - 485 kg yağış aldı. Sunuç tabii ki afete yakındı. Ankara'nın bir yıllık yağışı civarındaki bu afetlere artık şans mı yoksa şanssızlık mı dersiniz bilmem ama hem Marmaris hem de Kemer'de bulunduğum dönemlerde canlı şahit oldum ve büyük yıkımı gözlerimle gördüm. Özellikle Marmaris'te 1993 yılındaki bu afette yağış ve selin yanısıra adeta makineli tüfek gibi arka arkaya yeryüzünü döven yıldırımları sözlerle ifade etmek çok güç.
  ..

trakya(korhan)14 Ekim 2010 PerÅŸembe 17:10:39
Uydu görüntüsüne göre İzmir ve çevresine ege denizinden güçlü ve büyük bir kütle yaklaşıyor
  ..

Havadelisi14 Ekim 2010 PerÅŸembe 17:10:04
Bravo Obasar. Termik yükseğin oluşumu ve pozisyonu da kara kütlesiyle ilgili işte.
  ..

gurcan BURSA14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:54
bursanın yenişehir ilçesinde oturuyorum şuanda şehre giriş ve çıkıştaki ana caddeler sular altında burada birçok köyü su basmış durumda gerçekten afet yaşanıyor,,
  ..

» ©βΛ§ΛЯ-1984 «14 Ekim 2010 Perşembe 16:10:36
obasar84 farkıyla New York’un aynı enlemlerdeki(40 derece enlemlerindeki) diğer kıyı şehirlerine göre (Lizbon,Valencia,Roma,Tiran,İstanbul,Bakü v.s) den daha soğuk ve daha çetin kışlar geçirmesinin başlıca 3 nedeni şunlardır: 1-) En önemlisi Labrador soğuk su akıntısının geçiş güzergahında bulunması ve sıcaklık ortalamalarını kışın belirgin bir seviyede düşürmesi. 2-) Rusya’daki Sibirya yükseği gibi Kanada’nın içlerinde aşırı soğumayla oluşan termik Kanada yüksek basıncının dönüş hareketi ile ABD’nin kuzeydoğu taraflarına kutup soğuklarını indirmesi.3-) ABD ve New York’un doğusunun okyanus olmasından dolayı alçak basınç sistemlerinin sık sık oluşması ve bunların batı-doğu veya güneybatı-kuzeydoğu rotasını izlemesi ile genelde kuzeydoğu ABD ile New York’un bu alçak basınç sistemlerinin soğuk cephesinde daha sık kalmasından dolayı ve buna destek olan kuzeydeki Kanada içlerindeki kanada yükseğinin olması, kuzeyden kutup soğuklarını o bölgeye daha rahat ve daha güçlü bir şekilde indirmektedir.Olay budur...
  ..

Wind Chill14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:46
Meteoroloji Genel Müdürü Mehmet Çağlar, son dönemde Bursa başta olmak üzerer bazı merkezlerde kaydedilen yağış miktarlarının ancak yüzyıllık periyotlarla tekrarlanabileceğini açıkladı. Haberin ayrıntısı için link:
  .. | http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16041724.asp?gid=373 (115)

ERMAN14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:29
Bu arada Bursa'da bir vatandasımız hayatını kaybetmıs ALLAH RAHMET EYLESİN UMARIM BASKA KOTU HABER GELMEZ...
  ermansaka@..

OzquR_(61)14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:24
Trabzon'da iyi yağış var daha da kuvvetlenmesi dileğiyle .. border=0 Linkten de bakabilirsiniz..
  .. | http://www.besikduzu.bel.tr/canliyayin/cam3.asp (91)

ERMAN14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:46
Bursa'da yaşayan bırı olarak Bursa'da en fazla 1 gunde 75 kg yagıs dustugunu hatırlıyorum ama tam tarıhı ne zaman onu hatırlamıyorum..115 kg gercekten bursa ıcın cok fazla gunler öncesınden Bursa'lı arkadaslarımı uyarmıstım..Yıne bızım oralarda su baskınları sel olayları yaşanmıs..Bursa'da yagıs devam etcek dıkkatlı ve tedbırlı olunması lazım..
  ermansaka@..

SeRHat14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:08
incelediğim her kaynakta izmirde gece şiddetli bir yağışın olmayacağı görülüyor. nasıl oluyorda gece yağış kuvvetlenecek diyorlar anlamıyorum. benim göremediğimi dmi görüyor galiba ama her zman olmazları konuştukları için kaale almıyorum. (dmi'den bahsediyorum)
  ..

Havadelisi14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:57
Sana göre herkes her şeyi yanlış biliyor Mistral. Gayet de etkisi var batısında kara olmasının. Jet stream neden Meksika Körfezi'ne inip tekrar New York'tan yukarı dönüyor bunu hiç düşündün mü? Polar hava, kara kütlesi nedeniyle ta güneye kadar inebildiğinden olmasın? Ayrıca Batı rüzgarlarına (Westerlies) ne oldu? Aligel'in mantığı çok doğru. Bunlar temel coğrafya bilgileridir ayrıca. Coğrafya bilmeden de meteoroloji bilinmez.
  ..

HaKaN14 Ekim 2010 PerÅŸembe 16:10:46
Şu saaat itibariyle Denizlide çok sağlam yağmur başladı
  ..

MistRaL Ny14 Ekim 2010 PerÅŸembe 15:10:29
ALİGEL kardeşim yanlıs biliyosun batısında kara parçasının olmasının etki falen deil orda okyanus etkisi ve kutup soguklarının geçiş yönünden dolsayı.. kara parça olmasının nedeni falen deil olay sistemelerin geciş yönleride önemli jet stream ler gulf of mexico dan baslar new yorkta halifaxdan gecip kuzeye yonelir. bundan dolayı new york ve bölgesi farklıdır..
  ..

bERK ÖZMEN14 Ekim 2010 Perşembe 15:10:52
serhat arkadaşım!! ben kaç gündüR diyorum! izmiR 100mm görmez die ama tınlayan yok!!! bakalım dmi akşamdan sonra kuvvetli sağanak demiş !! göreceğiZ istediği kadar sağanak olsun! 100 mm geçemeZ!!1 güney marmara coşacak dedim bursa rekoR kırdı!!'!'! :Dbende burda EGE BÖLGESİ TAHMİNİ YAPMAK İSTİYORUM AMA BAZILARI ÇEKEMİYOR
  ..

» ©βΛ§ΛЯ-1984 «14 Ekim 2010 Perşembe 14:10:12
Eylülün son haftaları ile ekimin ilk günlerinde NAO indeksinin nötr ve pozitif arasında bir seyir izlemesinden dolayı ve alçak basınçların Avrupa ve Orta Akdeniz içlerine kadar girememiş olmasından dolayı oldukça soğuk ve buna bağlı olarak Doğu Akdeniz’de gelişen alçak basınç depresyonları ile birlikte yağışlı ve karlı günler yaşamıştık.Avrupa’nın batı kesimleri ise blocking’den dolayı oldukça ılık günler yaşamıştı şimdi ise döngü tersine dönecek gibi.Çünkü NAO indeksinin son seyrine baktığımızda bir müddet negatif seyir izleyeceğini görüyoruz.Negatif seyir izleyeceğinden dolayı Avrupa ve Akdeniz’de egemen olabilecek alçak basınç sistemleri Avrupa’yı soğutacağından ve bizede cephe önünde olduğumuz için ılık havalar göndereceğinden dolayı bölgemizde yağışlı ve ılık havalar bir müddet etkili olacaktır.Avrupa ise tam tersine negatif NAO ve AO’dan dolayı soğuma trendine girecektir.Şahsi düşüncem ekimin diğer kalan günlerinde geçen günlerdeki gibi soğuk hava şartlarının etkili olmasını beklemiyorum açıkçası.12 EKİMDEKİ YORUMUM BU.İŞTE UZUN VADE TAHMİN BUDUR.Bazıları ekim son 10 günü yada son haftası serin hatta soğuk havaların gelebileceğinden bahsediyordu fakat bunlar verileri yanlış yorumladıkları için uzun vade tahminde başarısız olmaktadırlar.Yukarıda açıkladığım tahminlerin ekim boyu gerçekleşme olasılığı %85 civarındadır.
  ..

MahSD- 18.10.2010 tarihi hakkında14 Ekim 2010 Perşembe 14:10:52
Arif Bey, 18.10.2010 tarihi için hava sıcaklığı tahmininizi 08- 11 derece olarak vermişsiniz.. Aynı tarih için DMİ' nin 16- 21 derece... Adı geçen tarihe sadece 4 gün kalmışken, her iki sıcaklık tahmininden birinin yanlış çıkması durumunda, yanlış olan bakımından fahiş bir hata söz konusu değil mi? Dile kolay, her ki tahmin arasında gece için 8, gündüz için 10 derece fark çok çok büyük....
Cevap:
15-16 derece olursa güzel olur senin mantığına göre. Kimse fahiş bir hata yapmış olmaz. Ne şiş yanar ne kebap.
  ..

bERK ÖZMEN14 Ekim 2010 Perşembe 14:10:32
HADİ SAMET GENE İYİSİN BAK SENİ DMİDE DESTEKLİYOR AMA 100mm GEÇMEZ :D http://www.wmaraclari.com/defter/defter_git.php?s=1&u=14 75&p=git&site=79544
  ..

ALÄ°GEL14 Ekim 2010 PerÅŸembe 14:10:14
SNOWHUSO ARKADAŞIM,ÜLKEMİZ ÜÇ TARAFI DENİZLERLE ÇEVRİLİ BİR YARIM ADADIR BU YÜZDEN BÜYÜK KARA PARÇALARININ BİZE DİREKT ETKİSİ YOKTUR..ÜSTÜNE ÜSTLÜK DÜNYANIN DÖNÜŞ YÖNÜNE GÖRE BATIMIZDA BÜYÜK KARA PARÇASI OLMASI ASLINDA AVANTAJTIR.ÇÜNKÜ DENİZLER KARALARA GÖRE GEÇ SOĞUYUP GEÇ ISINIRLAR,ÖRNEĞİN KARASAL BÖLGELERİN KIŞI ARALIK ,OCAK DENİZ KIYISI OLAN YERLERİN İSE ŞUBATTIR..BİRDE ŞÖYLE BİR ÖRNEK VEREYİM NEWYORK BİZİMLE AYNI PARELELDE OLMASINA RAĞMEN İKLİMSEL ŞARTLARI BİZDEN DAHA SERT MEVSİM NORMALİ SICAKLIKLARI BİZİM KIYI KENTLERİMİZE GÖRE OLDUKÇA DÜŞÜKTÜR BUNUN SEBEBİ İSE NEWYORK'UN BATISININ ÇOK BÜYÜK BİR KARA PARÇASINA SAHİP OLMASI VE TABİKİ DE POLAR SİSTEMLERİN DAHA KOLAY ULAŞMASIDIR...SAKIN YANLIŞ ANLAMA BU ELEŞTİRİ DEĞİL SADECE BİLGİLENDİRMEDİR.EĞER BENİMDE YANLIŞLARIM VARSA DÜZELTEN ARKADAŞ OLURSA SEVİNİRİM..
  ......

Ani14 Ekim 2010 PerÅŸembe 13:10:50
Mutlu Günler...Hayırdır bugün herkes uykuda mı ? Uyarı filan yok ? Tahminleri bekliyoruz... Teşekkürler
Cevap:
Daha doğrusu yeni bir uyarı yok. Eski uyarı geçerliliğini sürdürüyor.
  ..

SeRHaT14 Ekim 2010 PerÅŸembe 13:10:50
Bursa'da 24 saatte 100 kg'a ulaşırken İzmrde hala 40 kg'ı göremedi. İzmirde yağış çok aralıklarla oluyor. bu yüzden etkili deil. bırakın 150 kg'ı 70 kg'a ulaşmaz bu yağış.izmir tahmin yapanları yine yanılttı.İzmir için yine hayal kırıklığı..
  ..

Asfalya14 Ekim 2010 PerÅŸembe 13:10:31
İzmir'de kuvvetli sağanak beklendiği belirtilerek, vatandaşların dikkatli olması istendi. İzmir Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğünün hava tahmini uyarınca bugün il genelinde aralıklarla sağanak ve gök gürültülü sağanak bekleniyor. Yağışın akşam saatlerinde etkisini artırarak, yarın 06.00'ya kadar devam edeceği kaydedilen açıklamada, kuvvetli sağanağın neden olabileceği sel, su baskını, yıldırım düşmesi gibi olumsuzluklara karşı vatandaşların tedbirli olmaları istendi.
  ..

Karci14 Ekim 2010 PerÅŸembe 13:10:45
Arif abi cumartesi sabah 7 gibi istanbul güngörende yağış olur mu ? olursa ne kadar olur ?
Cevap:
Büyük ihtimalle olur. Olursa kuvvetli olur.
  ..



OzquR_(61)14 Ekim 2010 PerÅŸembe 12:10:42
Arif abi Dmi Trabzon için kuvvetli yağış ibaresini kullandı peki bu uydu görüntülerinde batı karadeniz taraflarında Kırmızlık bize ulaşacak mı ? Ya da sana göre abi buralarda kuvvetli yağış olacak mı ? Teşekkürler abi.
Cevap:
Sizin oralarda da kuvvetli yağışlar olacak ama batıdaki kadar değil.
  .. | http://www.dmi.gov.tr/sondurum/uydu.aspx?uB=tr&uT=e&uG=p (67)

Havadelisi14 Ekim 2010 PerÅŸembe 12:10:15
Tabii ekim için rekor, haklısın WindChill.
  ..

serdivanlı14 Ekim 2010 Perşembe 12:10:21
sakaryada geceden beri neredeyse aralıksız yağan bi yağmur var şuan da yağmakta dışarda hava öyle bir halde ki kışta ki gibi bulutlar sanki yere değcekmiş gibi yakın her an kar yağcakmış gibi bir hava var..tabiki yağmıyacak tek eksik havanın soğuk olmaması.sakaryada yağışlar pazara kadar aralıklarla devam edecek pazartesi mola salı tekrar başlayabilir senin tahminin ne arif abi herkese iyi günler.
Cevap:
Bence de öyle.
  ..

Kamil Uzun14 Ekim 2010 PerÅŸembe 11:10:48
Evet alçak basınç derinleşmeye devam ederek sabah 1009 mb.ye kadar indi. Yağışlar da kuvvetlendi. Çok güzel yağışlar almaya devam edeceğiz.:)) İst.da geçen yıl ekim ayında % 83 olan baraj doluluk oranı şu an % 63. Bu yağışlarla biraz toparlanma olacaktır.
  ..

Havadelisi14 Ekim 2010 PerÅŸembe 11:10:10
2 Temmuz 1942'de Bursa bir günde 200 mm yağış almış. 13 Ekim 2010 onu takip ediyor.
  ..

serdar14 Ekim 2010 PerÅŸembe 10:10:19
sistemle ilgili haberler peÅŸpeÅŸe geliyor.
  .. | http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16037988.asp?gid=373 (317)

Wind Chill14 Ekim 2010 PerÅŸembe 10:10:45
Bursa merkezde son 24 saat içersinde 115 kg yağış kaydedilmiş. Bu değer, il merkezi için heralde ekim ayı günlük yağış rekoru olsa gerek.
  .. | http://www.meteor.gov.tr/sondurum/toplam-yagis.aspx?t=t&gun=&ind=&s=ZA&f= (116)

rosita14 Ekim 2010 PerÅŸembe 10:10:54
bu yağan yağmurlar inşallah barajları etkiler. öncekilerin faydası olmadı. istanbul barajlarda son durum neredeyse yarıya indi çünkü.
  ..

diyalektik14 Ekim 2010 PerÅŸembe 10:10:29
bünyamin az önce cnn'de istanbulda yağışların öğleden sonra hafifliyeceğini ve gün boyunca da kuvveti olmayacağını söyledi. ben katılmıyorum. ben bugün istanbulda yağışın sabah saatlerinden sonra artarak şiddetleneceğini düşünüyorum. yağışın öğleden sonra şiddetinin azalması değil artması söz konusu. özellikle gece saatlerinden itibaren istanbul yoğun yağaş alacak. bu sistemden en az güney marmara kadar etkilenceğiz.
  ..

serdar14 Ekim 2010 PerÅŸembe 10:10:02
itü'nün istanbul tahmini yenilendi.
  .. | http://www.uubf.itu.edu.tr/Icerik.aspx?sid=4436 (491)

Wind Chill14 Ekim 2010 PerÅŸembe 09:10:37
Şu saat itibariyle; Yalova, Sakarya, Bursa'nın doğu ilçeleri, Düzce, Bolu, Ankara'nın kuzeybatı ilçeleri(Kızılcahamam, Beypazarı, Nallıhan) çevrelerinde etkili yağışlar görülmekte.
  ..

beykozlu (kardan adam)14 Ekim 2010 PerÅŸembe 08:10:40
evet diminin kafayı yedigi zaman http://www.dmi.gov.tr/sondurum/kar-kalinliklari.aspx
  .. | http://www.dmi.gov.tr/sondurum/kar-kalinliklari.aspx (237)

ByMCfalsı14 Ekim 2010 Perşembe 08:10:09
geceden beri bursada yoğun yağış var bizim bulunduğumuz semtde 10 dan fazla evi su bastı bizde evimizi basmasın die bütün geceden beri önlemler alıyoruz şu an yine çok şiddetli bir yağış 10 mt görüş mesafesi var okullarda 1 gün tatil edilmiş bursada bilgilerinize arz olunur
  diler02@ho.. | http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16037885.asp?gid=373 (69)

BLUESKY14 Ekim 2010 PerÅŸembe 07:10:41
IST da gece başlayan yağmur orta kuvvette devam ediyor. Böyle de devam edicek galiba. Görsel showda yoktu. Bu saatten sonrada olur mu, bekleyelim görelim.
Cevap:
Yıldırım ve şimşeklerin nerede görüldüğünü takip edebilmek için aşağıdaki linke tıklayın.
  .. | http://en.allmetsat.com/images/lightning-turkey.php (338)

cerkez14 Ekim 2010 PerÅŸembe 05:10:52
bu senenin ilk su baskınını çanakkale merkezde saat 04.00 sularında yaşamış olduk
  ..

liman14 Ekim 2010 PerÅŸembe 02:10:31
neee tarantinomu :)): nasıl yani kim dedi bunu :):):) buda yenimi çıktı
  .. | http://www.tersninja.com/wp-content/uploads/2009/08/tarantino_l.jpg (181)

tarantula14 Ekim 2010 PerÅŸembe 00:10:57
beni quentin tarantino ile karıştırmayın bak ağlarıma takılır yem olursunuz ona göre ben TARANTULA yım tarantino değilim please nikimi düzgün yazın yoksa karışmam ha:)))) MİSTRALLLLL BURDAYIMMMMMMMMMMM SESİMİ ALABİLİYOR MUSUN EVLAT YENİ VERİLERİ AKTARSAN DİYORUM AGA
  ..

MistRaL14 Ekim 2010 PerÅŸembe 00:10:47
SES GELMÄ°YOR
  ..

MistRaL14 Ekim 2010 PerÅŸembe 00:10:45
AY SONUNA KADAR YAGISLAR ARALIKLARLA DEVAM ETCEK
  ..

MistRaL14 Ekim 2010 PerÅŸembe 00:10:31
Lat: 40.97 Long:28.82 göre 21/10/2010 yagıs miktarı 72mm
  ..

erdinç14 Ekim 2010 Perşembe 00:10:56
an ladığım kadarıyla şu basınç yerleşimleri bizim için elnino yada laninadan bile daha önemli tarantinonun öngördüğü bi evvelki sistemde ne güzeldiler işte ben bu yüzden sonbaharda gelen yağmur ve soğuğa nedense pek sevinmiyorum kıştan yiyiyoruz hissine kapılıyorum ne aralık ne ocak aylarında öyle yerleşimler bazen çok zor oluşuyor ama bu sene geçen yılki gibi kötü olmıyacak inşallah burda 87 i 85 i görmemiş bi çok meteorolog amatör öğrenci yada profesyonel insanlarda var hep arşivdenmi inceliyecekler geliyyyor demek canlı canlı onlarında hakkı hadi bastardi avrupa kışlarının fenomeni bizde avrupadayız bizde istiyoruz
  ..

BLUESKY13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:02
Arif abi bu gece ist da görsel show olur mu? Olursa ne kadar etkili olur?
Cevap:
Ne kadar olur bilemem ama bu gece ve yarın için bu olasılık yüksek.
  ..

Mert13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:11
Arif abi yarın öğle saatlerinde 2,3 gündür modellerde Kuvvetli yağmur gösteriyor . Ama hiç değişmeden 2,3 gündür perşembe öğlen saatlerinde bu akşam güncellemesinde devam ediyor. yarın öğlen sende çok kuvvetli bir yağmur beklentiniz varmı istanbul için ? bu sistem 20 sine kdarmı devam edcek istanbul için aralıklarla ... Şimdiden teşekkür ederim...
Cevap:
Böyle sistemlerde saat bildirmek çok zordur. Şiddetli yağış olasılığı yüksek. Bu sistemin ardından gelecek yeni sistemler var yaklaşık 1 hafta boyunca yağışlar aralıklarla devam edecek. Ekimin son haftasında ise yüksek basınç nedeniyle yağışların mola vermesini bekliyor, yurt genelinde çoğunlukla ılık ve kurak günler yaşanacağını tahmin ediyorum.
  ..

karmanyağı13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:26
ankarada 3 saattir aralıksız sağanak zamanla kvvetli yağmaya devam ediyor yollar göl oldu nerdeyse
  ..

ERMAN13 Ekim 2010 Çarşamba 23:10:01
Bu sistem Ankara'ya baya yaradı maşallah dünden beri çok guzel yagıs var aralıklarlada olsa kuvvetlı ve hava gercekten soguk..Demin şimşek ve gökgurultusuyle ınanılmaz bır yagıs oldu ve halada yagıyor ilerleyen saatlerde bıraz daha kuvvetlenebılır Ankara'da yağış..Yarın ve cuma gunude yagıslar devam edecek!!
  ermansaka@..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2410
Sayfalar
< | 1 2 ... 2403 2404 2405 2406 2407 2408 2409 2410 2411 2412 2413 2414 2415 2416 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,475 s
Sayaç: