Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



CANER-BERGAMA17 Ekim 2010 Pazar 13:10:07
BERGAMA 30 KG YAĞIŞ ALDMIŞ... GÜZEL :)
  ..

enes ayışığı17 Ekim 2010 Pazar 13:10:06
freemeteo sitesinde ayın 20 sinden sonra karadenizin bazı bölgelerine kar gösteriyor.
  enes_ayisi..

karmanyağı17 Ekim 2010 Pazar 12:10:37
arkadaşlar yunanistanın hemen güneyinde oluşan devasa kütleyi incelemenizi isterim uydu grüntüsünden bu arada ayın 21 inden 26 sına kadar yağışsız bir dnemin tellallığını yapabilirim size fakat ekimin son günleri le kasımda en azından kurban haftasına kadar süpriz hava olayları bekliyor gibi fakar daha durumlar belli değil geçen seneki kasım hüsranın (20günlük yb ) yaşanmasıda sz koonusu olabilir bu arada ankarada dünkü yağışların ardından parçalı bulutlu bir sabaha uyandığınıza aldanmayı ğleden sonra sağanak geçişi olabilir
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 12:10:00
arif abi bu dmi nin ölçüm değerleri ne kadar sağlıklı.dün akşam burda yer yerinden oynadı.her yer göle döndü.elektrikler gitti.3 saat aralıksız şiddetli yağmur yağdı.şaka gibi ama dmi söke 8,8 kg.diyor.bana kalırsa 88 demek istediler galiba:))çünkü dün sabah bunun çeyreği kadar yağdı 17 kg.dediler şimdi ise 8,8kg.hayretler içindeyim valla:)
Cevap:
Civar yerlere bakıldığında sanki ölçümler doğru gibi görünüyor. Size öyle gelmiş olabilir yada bulunduğunuz yere dar bir alanda yerel bir hadise gerçekleşip çok fazla yağış düşmüş olabilir. Sonuçta istasyona düşen rakam önemli. Tersi de olabilirdi. Sen de o zaman abi buraya azıcık bir yağmur yağdı en fazla 10 kg. dır ama dmi 80 kg. demiş bunda yanlışlık yok mu derdin. Böyle şeyler olabilir. Bu sistem tahmini zor olduğu kadar takibi de zor bir sistem.
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 12:10:42
italyanın güneyindeki kütleye bakın akdenizin ortasında yönünü doğuya doğru dönmüş.sanırım önce yunanistana sonra ülkemize uğrayacak....
  .. | p://www.eurometeo.com/italian/display/image_MPE23 (122)

maximus17 Ekim 2010 Pazar 12:10:01
.balıkesir izmir denizli muğla aydın bu saydığim 4 il öğleden sonra akşam üzeri (16:00-19:00 saatleri arası) hatırı sayılır yağiş alabilir.ufak çapta su baskınları yaşanabilir. şimdiden önlem alınmasında fayda var .
  ..

barısfb17 Ekim 2010 Pazar 11:10:07
pozitif bilimde pastırma yazı diye bir şey yoktur .
Cevap:
Bence de doğru bir yaklaşım. Ekim sonu kasım başı gibi görülen güzel havalara böyle bir kulp takılmış zamanında. Amerika'da Avrupa'da bile başka isimlerle olsa da böyle bir dönemin varlığı kabul ediliyor. Kesinlikle olacak diye bir kural yok ama illa ki yağışların mola verip güneşli günlerin görüldüğü bir periyod yaşanıyor. Benzer hava koşulları bazen kışın bile görülüyor ama nedense mesela ocak ayında 15-20 derecelerin ölçüldüğü güneşli günlere pastırma yazı yada bilmemne yazı denmiyor.
  ..

gökhan17 Ekim 2010 Pazar 11:10:35
arifabi günaydın bugün sitede olacakmısın? birde kasım ayında sana göre bir süprizler varmı bayramda hava nasıl olur ilk kar ist aralık ayında düşermi?ve son olarak ist bu sene en az 2008 gibi bir kar yağışı alır mı sence?
Cevap:
Zor sorular sormuşsun. Net cevaplar vermek güç. Biraz daha sabırlı olmak daha doğru olur. Yine de cevap vermeye çalışayım. Aralıkta İstanbul'a kar yağacak ama kasım da da sürprizler olabilir. Onun için aralıkta yağan ilk kar mı olur orasını bilemem. 2008'deki gibi bir değil birkaç sistem gelebilir bu kış. Bekleyip göreceğiz.
  fenerlioli..

Kuzey Yıldızı17 Ekim 2010 Pazar 11:10:49
Kamil Uzun:"Geçen sene ben bir tane bile karadeniz üzerinden gelen polar sistem hatırlamıyorum. Ondan önceki kış zaten rezaletti." Kamil Bey'in söyledikleri çok doğru. Benim bu konu üzerine bir sorum olacak. Geçen sene Sibirya kökenli Termik YB'nin (23-24 ocak girişli sistemi kastediyorum) girişi Kırım üzerinden olmuştu. Biz bunu Karadeniz üzerinden gelen sistem olarak yorumlamıştık. Ancak, DMİ böyle söylememişti. DMİ sadece polar sistemler için mi "Karadeniz üzerinden gelen soğruk ve yağışlı" tabirini kullanıyor? Yani, Karadeniz üzerinden geliyor denmesi için illa kutuplar yüksek basınç alanı (Polar Antisiklon) kökenli olması mı gerekiyor. Çünkü, DMİ Sibirya kökenli sistemler için "Sibirya'dan gelen soğuk hava" tabirini kullanıyor. Aslında, bu sadece söyleniş. Yoksa, biz sistemlerin kökenlerini zaten biliyoruz. Çünkü, hep takipteyiz. Ancak, yine de merak ettim. Cevaplayacaklara şimdiden teşekkür ediyorum.
Cevap:
Bu konuyla ilgili Mehmet Yayvan'ın makalesine bakabilirsiniz. Bu konu orada detaylı bir şekilde anlatılmış.
  kuzeyyildi.. | http://www.mehmetyayvan.com/makaleler-oku.aspx?m=2004_2008_siklonlar (66)

Kuzey Yıldızı17 Ekim 2010 Pazar 11:10:19
Özgür_(61):"Arif abi Trabzon 22 derece ne ayak bu .. :D " Cevap Arif Bey'den:"Fön ayak." İşte bu yaa. Kısa ve öz.Dün gündüz sıraları 15 derecelere kadar düşen sıcaklık gece yarısı fön ile 22 dereceleri bulmuş.D. Karadeniz kıyılarının genel durumu bu aslında.Fön daha çok Sonbahar ve Kış mevsimlerinde etkili oluyor.Mesela, kışın bizi çok üzdüğü de olmuştur.Bir bakarsınız muhteşem kar başlar.Çok kısa sürede 20-30 cm'ler oluşur.Sonra bir fön.Şar şar sesler.Kar erimeye başlar.Sonra sabaha karşı donar veya tekrar kar başlar.Fön ile kuzeyin çarpışması tabii ki gece oluyor.Karanın erken soğuması olayı yani.Klasik, Yb oluşumu ile açıklanacak bir durum.Ancak, bazen sistemler o kadar kuvvetli oluyor ki deniz gece de baskın çıkıyor.Fön masallarda kalıyor.Fönün sebebi hemen tepemizde yükselen dik dağlar.Ancak, unutmayalım ki ani ve şiddetli kar yağışlarımızın sebebi de bu.Dağlara çarpıp askıda kalan alçak bulutlar tümüyle boşalana kadar gitmiyorlar çoğu zaman.Bu sayede kısa sürede yüksek örtü yapabilecek kar alıyoruz.Fön ise bunun sıkıntılı yanı.Ama olsun.O kar sağanağını göremeyen yerler çok ülkemizde.Mesela, Türkiye'nin en soğuk yerlerinden biri olan Erzurum.Askerliğimi yaptığım Palandöken'in doğusundaki Topçu Birliği.Ayaz memleketi Erzurum.Kar her an yağabilir.Ama, tam başlıyor derken kesiliyor.Kar sağanağı görmek ise imkansız gibi bir şey.
  kuzeyyildi..

karşıyakalı_powerman17 Ekim 2010 Pazar 10:10:23
Arif Hocam, önümüzdeki h.sonu bir soguma var gibi, yabancı kaynaklar bu şekilde raporlamış, senin tahminin izmir ve çevresini bu soğuma kaç derece olarak etkiler? Teşekkürler
Cevap:
Sıcaklık 15 derece seviyesine inebilir.
  ..

Muhammed Uysal 17 Ekim 2010 Pazar 09:10:00
Arif hocam noaa nın mevsimsel tahmininde below normal -35 -45 derece de bulunan renk normalden kac derece dusuk oldugunu gosterir ayrıca bu mevsimsel tahminler en yuksek sıcaklık uzerinden mi yapılır yoksa gun icindeki gece gunduz ortalamasından mı yapılır ?
Cevap:
O tahminlerde sıcaklık değeri belirtilmez. Sıcaklığın normalin üstünde yada altında kalacağı gün sayısının bir ay içindeki oranıdır. Daha rahat anlaman için şöyle bir örnek verelim. İstanbul'un ekim ayı sıcaklık ortalamasını 20 derece olarak düşün. Ayın 20 günü sıcaklığın 20 derecenin üzerinde kalan 10 günü de 20 derecenin altında olacağı varsayılıyorsa bunun o haritaya yansıması yaklaşık %65 above (normalin üzeri) şeklinde olur. 10 gün normalin üzeri 10 gün normalin altı 10 gün de normaler civarı olursa da %35 le gösterilir beyaz renge karşılık gelir.
  ..

erdinç17 Ekim 2010 Pazar 08:10:59
arif abi nezamandır sorcam hep unutuyorum şu bizim meşhur takvimlerimiz var ya özellikle ön yapraklarında kışla alakalı ilginç şeyler yazar nebileyim şiddetli soğuklar fırtına bu tarz şeyler çeşitli kış günlerine serpiştirilir ne düşünürsünüz hocam takvim meteorolojisi hakkında
Cevap:
Saatli maarif takviminde yazılan hava olayları fırtınalar, cemre düşmeleri vs. bazen ilginç bir şekilde gerçekleşiyor olsa aynen ayva bol olursa kış sert geçer düşüncesinde olduğu gibi pek ciddiye almıyorum. Tarihlerinde çok büyük oynamalar da olabiliyor. Bazen hiç gerçekleşmediği de oluyor. Sonuçta bu bir tercih meselesidir ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirm ki; modern meteorolojide böyle şeyler fazla kabul görmez.
  ..

Havadelisi17 Ekim 2010 Pazar 05:10:28
:)
  .. | http://img356.yukle.tc/images/138926143500107826437385.jpeg.png (160)

serdar17 Ekim 2010 Pazar 05:10:41
arif abi pastırma yazı için diyagamlardan şöyle bir sonuç çıkardım ne dersin. http://yukleresim.com/images/26143500107826437385.jpeg
Cevap:
Makul. Benim de beklentim benzer şekilde yalnız bu resimde bahse konu tarihlerde modeller çok farklı şeyler sunmuş. Bu nedenle değişimler olabilir. Bekleyip göreceğiz. Bu kadar uzun süreli yağışlı bir dönemin ardından kurak bir dönem gelmesi daha yüksek ihtimaldir diye düşünüyorum ama bakacağız.
  .. | http://yukleresim.com/images/26143500107826437385.jpeg (144)

Deli Meteorolog17 Ekim 2010 Pazar 02:10:28
ilk uyarılarıma 24 Ağustos da başlamışdım ve Semih bey bana şu yakıştırmada bulunmuştu: DELİ-METEOROLOG:SENDE BİRAZ KARAKIŞ(YILAN)HAVASI SEZİYORUM. ara ara sizlere bu kış için uyarılarımı yapmaya devam ettim.deliyiz sürekli hergün yazmıyoruz diye ciddiye alınmadık gerçi çokta önemli değil.son uyarımı 11 ekimde yapmışdım ve sizler pastırma yazını tartışırken ,sitemde bulunmuştum .yok öyle birşey diye. ay sonu ekim 29-30 ,kasım 4-5 peritodunda kar geliyorr diye .Geliyorda. bu sene iskandinavya-rusya-balkanlar-türkiye hattında oldukça etkili koridorlarımız olucak.Bu kış için aralık ocak şubat değil eylül ekim kasım sizleri çok şaşırtacak dedim.Kasım daha çok şaşırtacak.Uçacak hatta bu kış pekçoğunuz bıkacaksınız.soğuk ve kardan,kış sonu ortalamaları (sıcaklık,yağış,yerdeki karlı gün sayısı) bir çıkarın bakalım.Huah siz bu sene pastırmanın ancak yumurtalısını görürsünüz.Oda tavada.Bu Kış Türkiye için gerçekten UNUTULMAZ olacak.Avrupa zaten başına geleceği biliyor. Ama açıklayamazlar .Rusya pusuda,Doğal gaz vanasını çok kısar bu sene çoookkkk.
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 02:10:20
arif abi 18-21 ekim sistemi kıyı egede ne kadar etkili olur sence.aydın izmir muğla çavrelerinde tahminen ne kadar yağış düşer toplamda.
Cevap:
100 olsun temiz olsun. Çıtayı yüksek tutalım bu sefer. Ne çıkarsa bahtınıza.
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 02:10:13
söke-milas/bodrum yolu ulaşıma kapanmış durumda...
  .. | http://www.nethabercilik.com/haber/sokede-yagis-hayati-olumsuz-etkiliyor.htm (100)

OzquR_(61)17 Ekim 2010 Pazar 01:10:37
Arif abi Trabzon 22 derece ne ayak bu .. :D
Cevap:
Fön ayak.
  ..

derya17 Ekim 2010 Pazar 01:10:53
ARİF BEY bazı arkadaşlar soğuk ama kurak olacak derken sizinde sitenizde yer alan mevsimsel tahminde DMİ nin tahminlerinde aralık ayı kuzeyde yağış açısından normallerin üzeri sıcaklık ise hemen hemen her yerde normallerin altında verilmiş.neden hala az yağış olacak deniliyor bende bunu anlamadım.siz DMİ nin yaptığı bu tahmini nasıl buldunuz...
Cevap:
Bizim de beklentilerimiz DMİ'nin tahminiyle benzer şekilde. 3 aylık ortalama bazında değerlendirecek olursak yağış toplamı ortalamaların bir miktar altında kalabilir. Az yağış olacaktan kastımız budur. Yaz mevsimindeki gibi bir kuraklık değildir. Takdir edersiniz ki DMİ nin tahmininde sadece aralık ayı var. Ocak ve şubattan bahsedilmemiş.
  derya..

gökhan17 Ekim 2010 Pazar 01:10:19
arifabi iyi geceler senin bu aysonu soğumayla ilgili bir beklentin varmı semih birçok kent ilk karla tanışabilir diyor iç kesimlersde kalan şehirler sen nediyorsun acaba soğuma olacakmı kasım da bir süpriz bekliyor musun? cevap lütfen
Cevap:
Benim beklentim ekimin son haftasının ılık ve kurak geçeceği şeklinde. Bu dönem öncesinde yağışlar görülmeye devam edecek. Kısa süreli bir soğuma ve yüksek kesimlerde kar yağışı görülmesi de ihtimal dahilinde.
  fenerlioli..

burak17 Ekim 2010 Pazar 01:10:12
ben bu kıs ıc anadolunun kuzeyı (ankara eskısehır cankırı ve yozgat) cevreleri ve bolu cevrelernıde cok soğuk ve yoğun kar yağıslı bır kıs beklıyorum cunku cok nem cekıyor ve yağıslar uzun surelı ve siidedtli yağıyor bu yuzde kısın cok guzel olacak hatta bayramda kar yağısı beklıyorum ve son sıcaklar tadını cıkarın 24 den itibaran sıcaklar yavas yavas dusecek ve artık kıs baslıcak bol karlı gunlri goruruz insalh saygılarınmlga anqaralı anqaralı
  burak.630@..

Kamil Uzun17 Ekim 2010 Pazar 01:10:24
Bu kış umarım Azor yükseği İngiltere-İspanya arasına yerleşir de kuzeyden polar sistemler ülkemize akar. Yoksa geçen kış olduğu gibi lodos'a teslim olur tropikal iklim benzeri havaları yaşarız. Bence birkaç kıştır yaşadığımız ılık sistemler bu kış sınırlı sayıda olacaktır. Karadeniz üzerinden daha çok sistem gelecektir. Geçen sene ben bir tane bile karadeniz üzerinden gelen polar sistem hatırlamıyorum. Ondan önceki kış zaten rezaletti. 10 gün önce böyle bir sistem gördük devamı da gelecektir. Bu kış trakya, geçen sene ki gibi çok şanslı olmayabilir. Marmara'nın doğusu, batı ve orta karadenizin bu kışı sert geçirmesini bekliyorum. İstatistikler de bunu bekliyor. Baktım herkes yapıyor. Bir uzun vadeli tahmin de ben yapayım dedim. :)) İyi geceler.
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 00:10:02
SORUM (10 EKİM PAZAR): arif abi 12sindeki sistemden kıyı ege nasıl etkilenir sence? bir türlü istenilen yağışı alamadık söke ve çevresinde? sence bu sefer olacakmı? CEVAP: Bu sefer olacak ama acele etmeyin. Hani nerde kaldı demeyin. Sabırlı olun gelecek. arif abi harbiden sen bu işi biliyon ustasın.bir kez daha tebrik ederim abi seni.12-13-14 derken sabır sabır derken yağmadı gitti derken dün gece sabaha karşı bugün öğleden sonra ve bu akşam 20-23 saatleri arası öyle yağmur yağdıki senin dediklerin aklıma geldi hep.gerçektende hava kaç gündür şişti şişti en sonunda bugün patladı ama ne patlamak.artık yarın sabah görcez ne kadar yağdığını.
Cevap:
Sabrın sonu selamet.
  ..

serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 00:10:45
AKDENİZ MEDİCANE kuşadasında durum nasıl? ordada oldumu bişeyler.
  ..



serdar (sökeli)17 Ekim 2010 Pazar 00:10:34
söke tam anlamıyla felaket geçirdi.3 saat boyunca aralıksız şiddetli yağış oldu.her yer göle döndü.saat 20de başlayan yağmur şimşekler gökgürültüleri fırtına ile birlikte tam 3 saat yağdı.şu an hafiflemiş şekilde devam ediyor.saat 20,30 gibi kesilen elektriklerde 1 saat boyunca gelmedi.ilçenin bir çok yerine yıldırım düştü.hava tam anlamıyla bütün yükünü boşalttı.
  ..

kıbrıs17 Ekim 2010 Pazar 00:10:20
arif abi bu yeni gelen sistemde kıbrıs yağış alır mı alırsa ne kadar yağış alır?
Cevap:
Miktarını kestirmek güç ama bu sistemden fazlasıyla etkileneceğinizi düşünüyorum.
  metbanana3..

yağmur17 Ekim 2010 Pazar 00:10:56
bu gece ve yarın izmir'de yağmur beklentisi var mı? teşekkürler..
Cevap:
Evet, var.
  ..

L@m0s16 Ekim 2010 Cumartesi 23:10:24
arif hocam bu son sıstemler anamur-sılıfke-mersın-adana ıcın husran oldu toplam yagıs mıktarı son 1 haftada mersıne dusun yagıs mıktarı 0,5 kg yagıs dusmus husran oldu hocam nedenı sızce nedır
Cevap:
Bu seferlik böyle olmuş. Yeni haftanın ortalarında aşırı yağışlar size de uğrayacaktır.
  ..

chanleecege16 Ekim 2010 Cumartesi 23:10:12
Zeki Baybey'e: Manisada yağan yağışın spil dağıyla alakalı olduğunu söylemişsin.bencede spil dağıyla ilgisi olabilir.Hatta spil dağıyla uludağ arasında benzerlikler olduğunu düşünüyorum.bu konuyla ilgili bölgeyi bilen arkadaşlar bilgi verebilir. http://www.yeniasir.com.tr/KentHaberleri/2010/ 10/16/bir_saatte_yine_ayni_manzaralar burada manisada spil dağının eteğindeki mahallerle ilgili 5 kişinin ölümden döndüğüne dair haber var.
  chan_lee_c.. | http://www.yeniasir.com.tr/KentHaberleri/2010/10/16/bir_saatte_yine_ayni_manzaralar (84)

TolgaUk16 Ekim 2010 Cumartesi 22:10:53
Su an bolu mengendeyim acaip yagmur yagiyor gokgurultusu simsek yildirim sis dolu yagisi hersey var super bi aksam elektrikler kesilip duruyo once yagmur hafif basladi ardindan sis coktu sonra ruzgar ve dolu yagisi hayirli yagmurlar olsun
  Mtolgakese..

metalist16 Ekim 2010 Cumartesi 22:10:35
ekim ayının 27-29 arası trakya ve marmaranın yüksek kesimleri karlakarışık yağmur ve kar alabilir.
  ..

erdinç16 Ekim 2010 Cumartesi 21:10:55
yağmur yağmur yağmur açıkçası kışa yakın yağan yağmurlardan nedense hoşlanmam sizler daha iyi bilirsinizde sonra tam kış geliyo basınçlar tepetaklak havalar öyle güzelmi güzel gidiyor neyse galiba yine kar nevrozum tuttu herkese iyi akşamlar.
  ..

erdinç16 Ekim 2010 Cumartesi 21:10:17
istanbul için ilk kar tahminini bu arada prince yapmış kasım sonu aralık başı diyor günahı onun boynuna yağmassa tabi
  ..

erdinç16 Ekim 2010 Cumartesi 21:10:37
arif abi radar görüntülerinin altındaki renk ve rakamlar nedir yağış miktarımıdır
Cevap:
Yağışın şiddetini öngörebilmek için kullandığımız bir skaladır o. Radarın algıladığı bulut kümesinin içindeki yağış potansiyelini gösterir. Maviden mora doğru yani hafiften daha kuvvetli yağışa doğru gider.
  ..

ankaralı eren16 Ekim 2010 Cumartesi 20:10:23
ben uzun zamandır anakarada bu kadr kuvvetli yagış görmedim 10 yıldır aynı yerde oturuyorum ilk defa bodrum katı tamamen su oldu yagmur dan dolayı gerçekten çok kuvvetli yagmur yagdı ve akşamda yenisi gelicek gibi hayırlısı
  ..

ALİGEL16 Ekim 2010 Cumartesi 20:10:53
ÜSTAD SORUM OLACAK SİZE;KIŞ TAHMİNLERİNDE SICAKLIKLARIN MEVSİM NORMALLERİNİN ALTINDA YAĞIŞLARINDA NORMALLERİN ALTINTA GERÇEKLEŞMESİ ÖN GÖRÜLÜYORYA EĞER SOĞUK HAVA AZ GELEN YAĞIŞLI CEPHEYİ VE YAĞIŞI YAKALAYAMAZSA ACABA BU SENEDE BİZİM İÇİN KAR AÇISINDAN HAYAL KIRIKLIĞI OLURMU?
Cevap:
Cevabı zaten kendiniz vermişsiniz. Tabii ki öyle olur. Ancak bana göre bu kış kar bakımından bir sıkıntı yaşamayacağız.
  ..

ERMAN16 Ekim 2010 Cumartesi 19:10:38
BURSA'DA BI KAC GUNDUR OLDUGU GIBI YINE BUGUNDE KUVVETLI YAGISTAN NASIBINI ALDI..OLDUKCA ETKILI OLDU YAGIS ŞİMŞEK VE GÖKGURÜLTULERI ESLIGINDE..YARINDA BURSADA YAGIS GORULECEK..AYRICA AYSONU 29 EKIM BUYUK IHTIMALLE ISLAK GECECEK..DEGISIKLIK OLACAGINI DUSUNMUYORUM..21 25 EKIM ARASI YAGISSIZ AMA EKIM SON HAFTA YINE BOL BOL ISLANCAZ HATTA BELKI SEMİH'İN VE ANKARAGUCU'NUN DEDIGI GIBI İÇ KESIMLERDEKI BIR COK KENT ILK KARLA TANISABILIR..
  ..

Vayloyan16 Ekim 2010 Cumartesi 19:10:15
iyi akşamlar.. yarın için gün boyu yağış beklentiniz var mı ?
Cevap:
Evet, var.
  ..

BEYKOZLU (TYPOON)16 Ekim 2010 Cumartesi 19:10:09
Binamızın oluklarını değiştirecekler.Yağmurlu havadan dolayı engel oluyorum .Çatı katında oturmaktayım.Acaba Ekım ayı içinde Istanbulda 4 yada 5 gun yagmursuz gecebılecek gunler tahmınen ne zamana denk gelır.
Cevap:
Önümüzdeki haftasonundan itibaren olabilir.
  tdemiray@g..

karmanyağı16 Ekim 2010 Cumartesi 19:10:07
arkadaşlar ankarada sadece ilk 10 dakikasında 20 kg yağış düştü ankaraya bide yağışın 2 saat boyunca aralıksız devam ettiğini düşünürsek ne kadar fazla yağdığını anlarsınız en az 30-35 kg yağış düştü devamını bekliyorum önümüzdeki saatlerde bu arada eskişehir ibb maçını izleyen varsa eskişehirdede ciddi yağış olduğunu görmüştür kendinize iyi bakın
  ..

tahmin-akdeniz16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:48
benim tahhminimde yüksek basınçların 25 inden sonra bir süre coğrafyamıza hakim olacağı yönünde ama öncesinde pazartesi perşembe arası iç-batı-güney kesimlere dikkat edilmesi gerek arif abi yarın bu sistemle ilgili bilgilendirmelerini bekliyorum nerelerde sel riski olabilir
  ..

diyalektik16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:44
evet serdivanlı sakaryalıyım. ancak istanbul çekmeköyde oturuyorum. dün haftasonu tatili için sakaryaya geldim. biz sakaryanın güneyindeyiz. adapazarına 10 km uzaklıkta geyve yolu üzerinde bi köydeyim şu anda. az önce müthiş bir yağış aldık ama arkası var... görüşürüz.
  ..

Emre Zubaaa16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:16
Gelen haberlerde Eskişehir yolunu tamamen su basmış.Şimdi yeni yeni açılıyomuş. Diğer ilginç bir haberde 10 dakikada 18mm yağış düşmesi.Gerçekten Ankara için inanılmaz bir rakam.
  ..

Admin16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:23
Ankara'da yağış hayatı felç etti. Ayrıntıları HAVATURKA HABER de
  .. | http://www.havaturka.com/haberler (136)

serdivanlı16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:59
diyalektik adapazarında hava karardı demişsin sakarayalısın demek ki bende sakaryalıyım serdivandan görüşürüz yine
  ..

istanbul16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:16
arif abi istanbul bu gece ve yarın pazartesi salı güçlü yağış alacaKMI dmi dediği gibi oyle .
Cevap:
Geçtiğimiz günlerdeki şekilde yağabilir.
  ..

Asfalya16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:52
sistemin Akdeniz üzerinden gelipte neredeyse iki gündür İzmiri pas geçerek çevrelere ve içkesimlere yağış bırakması bana hayli ilginç geldi.Halbuki güneyden gelen ılık ve yağışlı sistemler İzmire uğramadan yükünü bırakmadan kenti terketmezlerdi.Bunun nedeni denizlerin ve havanın hala sıcak olmasımı bilmiyorum. Ama Allahtan umut kesilmez.Önümüzdeki sistemlere bakıcaz artık Na'palım.:)
Cevap:
Ya sabır çekerek bekleyin bakalım. Sıra size de gelecek merak etmeyin.
  ..

Ani16 Ekim 2010 Cumartesi 18:10:22
Herkese afetsiz ve mutlu hafta sonları.. Arif Bey, DMİ bu gece ve yarın için gökgürültülü sağanak yağış vermiş, sizin tahmininiz nedir ? teşekkürler.
Cevap:
Bizce de öyle.
  ..

erdinç16 Ekim 2010 Cumartesi 17:10:18
ne tropikalmi allah korusun yapmayın etmeyin ben çook sert bi kış bekliyorum ve bunu hersene bekliyorum bozuk saatin günde iki kere doğruyu göstermesi gibi bu sene denk getiricem gibime geliyo
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2405
Sayfalar
< | 1 2 ... 2398 2399 2400 2401 2402 2403 2404 2405 2406 2407 2408 2409 2410 2411 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,487 s
Sayaç: